Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 23:11
Ik lijk het niet te kunnen vinden, wellicht weet iemand het hier... Is er ergens te bepalen welke snelkoppelingen er komen te staan in het uitgebreide actiecentrum? Daar staat nu WiFi, Locatie, Zaklamp, Draaivergrendeling en Alle instellingen - is zelfs standaard dacht ik. Als je die uitvouwt staat er onder andere Notitie. Daar doe ik eigenlijk niets mee en zie hier liever een toggle voor VPN aan/uit. Valt dit dus ergens in te stellen?

• wim klei
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 12:33

wim klei

kleuterschool doorlopen

DeNachtwacht schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:55:
Hmm op mijn L925 merk ik toch nog wel flink wat serieuze dingetjes hoor:
-nl taalcorrectie kan je niet installeren als je hem op us hebt staan ivm cortana
-verwijderde sms'jes blijven terugkomen
-kaarten app blijft enorm veel data slurpen ondanks dat de maps offline staan, en je kan niet net als in here maps aangeven dat hij in offline modus moet werken
-edge heeft veel pagina's die niet laden (bijvoorbeeld windowscentral.com) en ook blijft het scherm vol staan met de zoeksuggesties, pas als je gaat scrollen kom je op je eigen pagjna terecht

En zo zijn wel een hoop andere kleine dingetjes. Het werkt allemaal, maar als het op de 950 net zo werkt had ik er een stuk minder enthousiast over geweest omdat dat natuurlijk een toestel is dat je nieuw koopt.
windowscentral werkt hier ook op wm10 maar.... er is ook een app voor beter en zonder reklame

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Big-Foot schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:50:
Weet iemand over een tijdelijke dan wel permanente oplossing is voor de melding "De instellingen van uw outlook account zijn verouderd."
Op mijn 950 begint het best wel irritante vormen aan te nemen. Voornamelijk midden in de nacht vindt ie het nodig dit te vermelden. Vanochtend stonden er 4 op mij te wachten. En zo juist al weer 2x.
Mail komt gewoon netjes binnen.
Ik heb ze sinds de update naar .36 eigenlijk niet meer gehad.

[ Voor 79% gewijzigd door .oisyn op 28-12-2015 03:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51

RayNbow

Kirika <3

Martinspire schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:52:
Zijn er eigenlijk nog zorgverzekeringen (of verzekeringen in het algemeen) met een W10 app? Iemand die er 1 gebruikt of is echt alles iOS/Android? :(
Ik kreeg weinig respons toen ik anderhalf jaar geleden dit tweette.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:47
:+
ShitHappens schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:57:
Ik lijk het niet te kunnen vinden, wellicht weet iemand het hier... Is er ergens te bepalen welke snelkoppelingen er komen te staan in het uitgebreide actiecentrum? Daar staat nu WiFi, Locatie, Zaklamp, Draaivergrendeling en Alle instellingen - is zelfs standaard dacht ik. Als je die uitvouwt staat er onder andere Notitie. Daar doe ik eigenlijk niets mee en zie hier liever een toggle voor VPN aan/uit. Valt dit dus ergens in te stellen?
Alle instellingen -> systeem -> melding en acties.
Hier kun je die vier standaard knoppen aanpassen.

Andere vraag:
Waar kan ik instellen dat mijn navigatiebalk altijd zichtbaar moet blijven? Mijn schoonvader krijgt voor z'n 70e verjaardag een L550 en als hij die balk kwijt is weet ik wel wie hij gaat bellen.... En daar heb ik niet zoveel zin in :+

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

St00mwals schreef op maandag 28 december 2015 @ 07:47:
:+
[...]

Alle instellingen -> systeem -> melding en acties.
Hier kun je die vier standaard knoppen aanpassen.
Heb je niets aan. De keuze is beperkter dan het aantal mogelijke items (15 van de 20) en alle keuzes zitten er standaard al in. Je wijzigt dus alleen de volgorde. VPN kun je er niet bijzetten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
VPN is toch het eerste icoontje op de tweede rij ?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De volgorde hangt van je settings af. Maar ik heb hem er niet bij staan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L9s78O9.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 28-12-2015 10:36 ]

Verwijderd

Beste,

Nu enige weken met W10 aan de gang (net met volledige update). Duurt ff voor je alles denkt te begrijpen. Even een paar impressies:
- Binnen whatsapp kan ik de letters niet groter krijgen..?
- Een fijne gmail app nog niet gevonden (komt wel..)
- Ik begrijp niet (intuitief) hoe ik op het startscherm notificaties voor meerdere app's kan krijgen (pers. instellingen-vergrendelingsscherm, dan kies ik WhatsApp (gedetailleerde status weergeven), maar er gebeurd nix.
- agenda is beter te overzien
- store is strakker georganiseerd
etc. etc.

Die notificaties komen vast wel een keer goed..

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 28-12-2015 10:35 ]

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

.oisyn schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:31:
De volgorde hangt van je settings af. Maar ik heb hem er niet bij staan.

[afbeelding]
Jij hebt 3x5 icons, ik heb 4x4 (Lumia 550). En inderdaad, naast jouw vijftien heb ik ook nog VPN erbij staan.

Grappig dat je als eigenaar van een luxer en groter toestel wordt beloond met minder opties :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Big-Foot schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:50:
Weet iemand over een tijdelijke dan wel permanente oplossing is voor de melding "De instellingen van uw outlook account zijn verouderd."
Op mijn 950 begint het best wel irritante vormen aan te nemen. Voornamelijk midden in de nacht vindt ie het nodig dit te vermelden. Vanochtend stonden er 4 op mij te wachten. En zo juist al weer 2x.
Mail komt gewoon netjes binnen.
Als de .36 build niet helpt dan staan er misschien wel wat mogelijke oplossingen op bijvoorbeeld answers.microsoft.com
https://www.bing.com/search?q=outlook+setting+out+of+date

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:34:
- Een fijne gmail app nog niet gevonden (komt wel..)
Dat is meer een vraag voor
Windows Phone Store en applicaties
Maar geef dan wel aan hoe een gmail app anders is dan bijvoorbeeld de gewone mail app die al prima gmail ondersteunt

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:13
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:34:

- Ik begrijp niet (intuitief) hoe ik op het startscherm notificaties voor meerdere app's kan krijgen (pers. instellingen-vergrendelingsscherm, dan kies ik WhatsApp (gedetailleerde status weergeven), maar er gebeurd nix.
Heb je WA daar wel toegevoegd? Pers. inst.> vergrendelingscherm > apps kiezen om snelle statusinformatie weer te geven >++ (standaard staan alleen telefoon, berichten en outlook aan)

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

kenneth schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:52:
[...]

Jij hebt 3x5 icons, ik heb 4x4 (Lumia 550). En inderdaad, naast jouw vijftien heb ik ook nog VPN erbij staan.

Grappig dat je als eigenaar van een luxer en groter toestel wordt beloond met minder opties :P
Precies dit inderdaad. Voor de volledigheid en interesse, screentje:

http://i.imgur.com/qiMN7Bg.png

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:29
DeNachtwacht schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:55:
[...]
-edge heeft veel pagina's die niet laden (bijvoorbeeld windowscentral.com) en ook blijft het scherm vol staan met de zoeksuggesties, pas als je gaat scrollen kom je op je eigen pagjna terecht[...]
Dit heeft niets te maken met de site, maar is een rendering bugje van Edge. Heb er zelf helaas ook last van. Wat er gebeurt is dat de autocomplete/smart suggest blijft staan over het hele scherm, waardoor het lijkt alsof er niets laad. De site laad op de achtergrond alleen wel degelijk.
Bij mij werkt overigens alleen het afsluiten van Edge en opnieuw opstarten. Is ook pas sinds de laatste build zo (L920).

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-10 12:51
Ik heb gisteravond op mijn 930 W10 geïnstalleerd en nu heb ik problemen met dat het toestel niet
synchroniseert met mijn Microsoft account.
Dus geen contacten welke ik in ik daar heb staan en ook geen e-mail.
Iemand enig idee hou ik dat weer draaiende kan krijgen?
Heb al diverse keren geprobeerd bij contacten en outlook mail omdaar een outlook account aan te maken
met mijn e-mailadres en wachtwoord en krijg dan de melding dat alles gereed is maar er is geen e-mail account en ook geen contacten.

Eric.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11 00:17
Waarschijnlijk helpt een harde reset en dan alles apart terugzetten. Geen Back-up terug zetten.

• bundit
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:14
Martinspire schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:52:
Zijn er eigenlijk nog zorgverzekeringen (of verzekeringen in het algemeen) met een W10 app? Iemand die er 1 gebruikt of is echt alles iOS/Android? :(
Zojuist ook net beantwoord in het apps-topic. FBTO komt waarschijnlijk binnenkort met een Windows-telefoon app (https://www.fbto.nl/zorgv...-met-je-smartphone.aspx):

Download de FBTO Zorgdeclaratieapp:
Je kunt de app downloaden in de store voor iPhone en Android. Je kunt de android-app ook gebruiken op je Blackberry. Waarschijnlijk kan dat binnenkort ook met je Windows-telefoon.

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 10:17
Iemand die al eens WM10 op een Lumia 520 gezet heeft? Ik wil het wel eens uit proberen, maar niet op m'n 640 want als die kapot gaat/slecht werkt zit ik met een probleem.

Heb nog m'n oude 520 liggen. Volgens Microsoft is er een versie beschikbaar, maar ik zou graag willen weten of het enigszins werkbaar is :)

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-11 23:48

JamesB009

Sjimmeh!!

Lothiriel schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:30:
Iemand die al eens WM10 op een Lumia 520 gezet heeft? Ik wil het wel eens uit proberen, maar niet op m'n 640 want als die kapot gaat/slecht werkt zit ik met een probleem.

Heb nog m'n oude 520 liggen. Volgens Microsoft is er een versie beschikbaar, maar ik zou graag willen weten of het enigszins werkbaar is :)
Ja, zijn er genoeg. :)
Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kenneth schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:52:
[...]

Suf idd. Vooral omdat er opties worden verkwanseld aan dingen als camera (waar een dedicated fysieke knop voor is) en quiet hours (die niet eens werkt zonder cortana)

• eric27
Coenox bedankt.
Ik heb en hard reset gedaan en daarna toch wel even een backup terug laten zetten.
En het werkt prima.
Nu weer al mijn contacten en de e-mail doet het ook weer.
Wat ik zo zie gaat W10 mij wel bevallen.

Eric.

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 10:17
Oeps, volgende keer maar niet zo lui zijn dus x). Merci. Ik ga het eens uitproberen. Baat het niet, dan schaadt het tenslotte niet. Ligt toch maar te verstoffen in de la hier.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:45

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:49:
Mede Lumia 925 hier, maar alle problemen die jij aangeeft komen bij mij niet voor... eigenlijk draait ie als een zonnetje..

[...]
Hm dat is wel heel vaag inderdaad dan, ik kom vanuit een factory reset...

youtube.com/@hisrep

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:00

K-Jay

Klaas Jan

PeaceNlove schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:04:
Zijn er al meer ervaringen met VPN op Windows 10 mobile?
Ik heb een hele avond zitten rommelen om te connecten met mijn Synology-VPN, maar het is niet gelukt. Steeds een error (error 720 geloof ik). Hij vraag steeds om username/password, terwijl ik in de Synology alleen maar een preshared key heb ingevoerd.
Viel me inderdaad ook op dat de VPN-app steeds vastliep na het aanpassen van instellingen. Verder lukt het me niet om een oude VPN-verbinding, die ik in 8.1 al had, te verwijderen.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• Caelorum
K-Jay schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:00:
[...]

Ik heb een hele avond zitten rommelen om te connecten met mijn Synology-VPN, maar het is niet gelukt. Steeds een error (error 720 geloof ik). Hij vraag steeds om username/password, terwijl ik in de Synology alleen maar een preshared key heb ingevoerd. [...]
De combinatie Synology en Windows 10 mobile is niet zo denderend. Eigenlijk heb je alleen de keuze tussen PPTP en die andere welke net zo brakke beveiliging biedt. Het is nog steeds veel beter dan niets, maar echt ideaal is het niet. Ik heb iig maar een mail richting Synology gestuurd of ze ook openvpn willen gaan ondersteunen.

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:53

PeaceNlove

Deugleuter

Hopelijk is die mail richting MS gegaan? Synology doet opnvpn, maar Windows (mobile) standaard niet.

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11 07:03
Hebben hier nog meer mensen problemen met mails in outlook die niet altijd goed weergegeven worden ?
Zoals bijlagen en mail opbouw erg smal ..

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 11:09
picardo schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:21:
Hebben hier nog meer mensen problemen met mails in outlook die niet altijd goed weergegeven worden ?
Zoals bijlagen en mail opbouw erg smal ..
Ja, maar je kan toch pinch en zoom doen? En dan staat die weer goed....

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11 07:03
MrDirect schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:05:
[...]

Ja, maar je kan toch pinch en zoom doen? En dan staat die weer goed....
Dat werkt niet bij bijlagen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Caelorum schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:48:
[...]

De combinatie Synology en Windows 10 mobile is niet zo denderend. Eigenlijk heb je alleen de keuze tussen PPTP en die andere welke net zo brakke beveiliging biedt. Het is nog steeds veel beter dan niets, maar echt ideaal is het niet. Ik heb iig maar een mail richting Synology gestuurd of ze ook openvpn willen gaan ondersteunen.
Ik connect naar mijn Draytek router via L2TP/ipsec, werkt prima :)
Bedoel je trouwens niet een mail naar Microsoft?

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 28-12-2015 22:13 ]

• Caelorum
.oisyn schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:10:
[...]
Ik connect naar mijn Draytek router via L2TP/ipsec, werkt prima :)
Bedoel je trouwens niet een mail naar Microsoft?
Ehh ja, sorry. Ik had een mail naar synology gestuurd voor Ikev2 en naar MS voor openvpn.

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 21:19
chup5528 schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:54:
@Big-Foot

Op mijn 930 was het een kwestie van m'n Exchange accounts een keer verwijderen en opnieuw toevoegen. Bij mij lijkt het fout te gaan als de accounts uit een backup teruggezet zijn, bij bijv. een schone installatie van W10M.
Heb nu toch mijn account er af gehaald en opnieuw aangemeld. Misschien 1 minuut werk en het lijkt tot op heden inderdaad goed te gaan. Vindt het wel een beetje een zo zo oplossing maar goed zoveel werk is het niet.

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:45
Heeft iemand hier ook het probleem dat zijn camera foto's niet worden gesynced met OneDrive? Dit werkte altijd prima met mijn L520, maar dat ik ben overgegaan naar een L640 met W10M worden er geen foto's meer gezet op OD. Alles staat natuurlijk wel gewoon aan.

Fanaleds.com

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
Bose321 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:27:
Heeft iemand hier ook het probleem dat zijn camera foto's niet worden gesynced met OneDrive? Dit werkte altijd prima met mijn L520, maar dat ik ben overgegaan naar een L640 met W10M worden er geen foto's meer gezet op OD. Alles staat natuurlijk wel gewoon aan.
Welke camera gebruik je ?
Ik had dit ook met mijn 930, door het overschakelen van de lumia camera naar windows camera was dit probleem opgelost...

• Bose321
Icaru schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:29:
[...]

Welke camera gebruik je ?
Ik had dit ook met mijn 930, door het overschakelen van de lumia camera naar windows camera was dit probleem opgelost...
Ik gebruik gewoon de standaard "Camera" app van W10M. Lumia Camera heb ik er gelijk afgegooid omdat die naar mijn mening niet echt meer iets toevoegt.

Fanaleds.com

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 11:24

nwagenaar

God, root. What's the differen

Je moet het in OneDrive ook nog even aanzetten:

- Start OneDrive
- Selecteer het hamburger menuutje en vervolgens Settings
- Onder Camera Upload zet het schijfje op On (of Aan)

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Bose321
Die had ik ook al gecheckt inderdaad, staat ook aan. Heb het ook al geprobeerd uit/aan te zetten, maar helpt allemaal niet. Ik zit gewoon op een goede wifi verbinding de hele dag.

Fanaleds.com

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:03

Eagle Creek

Breathing security

Sinds ik mijn 950XL gebruik heb ik opgemerkt dat SoundHound niet meer werkt. Letterlijk 0% van de songs weet hij nog te herkennen.

Op aanraden van een vriend heb ik Shazam geprobeerd. Ook deze lijkt vandaag niets meer te kunnen herkennen.

Beide apps hebben toegang tot de microfoon (Soundhound vertoont zelfs een CTD als ik deze permissie intrek).

Zijn er meer Tweakers met dit probleem?

-----------

Wat ik overigens nog steeds erg mis (en totaal niet begrijp) zijn de functies binnen Bing.
- Direct muziek herkennen;
- Tekst vertalen (optische herkenning);
- QR- en barcodes scannen.

:(

[ Voor 21% gewijzigd door Eagle Creek op 29-12-2015 11:47 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Verwijderd

Eagle Creek schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:45:
Sinds ik mijn 950XL gebruik heb ik opgemerkt dat SoundHound niet meer werkt. Letterlijk 0% van de songs weet hij nog te herkennen.

Op aanraden van een vriend heb ik Shazam geprobeerd. Ook deze lijkt vandaag niets meer te kunnen herkennen.

:(
Check even of voicerecorder en handsfree wel werken. Zoniet, is er (waarschijnlijk) een probleem met 1 van de mics.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 12:26 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
Bose321 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:16:
Die had ik ook al gecheckt inderdaad, staat ook aan. Heb het ook al geprobeerd uit/aan te zetten, maar helpt allemaal niet. Ik zit gewoon op een goede wifi verbinding de hele dag.
Check eens of je uploads hebt die een foutmelding hebben gegeven. Je kan deze foutmeldingen verwijderen met de 3 puntjes en dan 'Dismiss all errors'. Mocht dat niet lukken, zet dan eerst het automatische uploaden uit en daarna de foutmeldingen wissen en dan automatisch uploaden weer inschakelen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Bose321
Swerfer schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:35:
[...]

Check eens of je uploads hebt die een foutmelding hebben gegeven. Je kan deze foutmeldingen verwijderen met de 3 puntjes en dan 'Dismiss all errors'. Mocht dat niet lukken, zet dan eerst het automatische uploaden uit en daarna de foutmeldingen wissen en dan automatisch uploaden weer inschakelen...
Thanks. Ik had dat helaas ook al gecheckt, maar er staat daar helemaal niks, ook geen foutmeldingen.

Fanaleds.com

Verwijderd

Bose321 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:16:
instellingen, systeem, batterysaver, achtergrond app settings.... staat daar onedrive tussen die op de achtergrond kan/mag draaien?
knopje ff op aan zetten als niet zo...

• Bose321
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:04:
[...]

instellingen, systeem, batterysaver, achtergrond app settings.... staat daar onedrive tussen die op de achtergrond kan/mag draaien?
knopje ff op aan zetten als niet zo...
Thanks, dat is een goede! Deze stond inderdaad uit. Even kijken of het nu gaat werken.

edit: Held, nu werkt het weer. Helaas upload hij niet de foto's die ik heb gemaakt in de tussentijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Bose321 op 29-12-2015 16:11 ]

Fanaleds.com

• eric27
Iemand enig idee of je in W10 een foto op start kunt vast pinnen?
Dat kan in W8.1 wel.
Dan vind ik de afbeeldingen wel erg klein weer gegeven kun je dat ook veranderen?
Dan nog een vraag bij mijn email kan ik niet twee accounts koppelen op het postvak IN.
Volgens mij moet dit wel mogelijk zijn maar hoe?

Eric

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:03

Eagle Creek

Breathing security

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:24:
[...]

Check even of voicerecorder en handsfree wel werken. Zoniet, is er (waarschijnlijk) een probleem met 1 van de mics.
Voicerecorder functioneert.
Wat je met handfree bedoelt snap ik even niet. Dat gaat via de auto-audio.
Dan nog een vraag bij mijn email kan ik niet twee accounts koppelen op het postvak IN.
Wat bedoel je precies? Een gecombineerd Postvak IN? Dat vind je terug onder het hamburgermenu.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• eric27
Nou dat de binnen komende mails van beide accounts in 1 postvak IN komen
en niet in apart post vak in voor ieder account?

• r2504
In je mailbox... de drie puntjes onderaan, "Manage Accounts" en dan "Link inboxes".

• eric27
Nou staat er bij mij niet bij?

• r2504
Dan heb je niet de laatste build (10586.36) of versie van de Mail app (17.6615.64022.0).

• eric27
Ik heb als het goed is endat weet wel zeker build 36.
Waar kan ik het vinden van de mail app?

• r2504
Drie puntjes, settings, About.

Verwijderd

Eagle Creek schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:47:
[...]

Voicerecorder functioneert.
Wat je met handfree bedoelt snap ik even niet. Dat gaat via de auto-audio.
De L930 gebruikt voor Soundhound, voicerecorder en handsfree bellen dezelfde mic, geen idee of dat bij de 950 ook is. Vandaar mijn vraag, als je in dit topic zoekt vind je wel wat 930's met het probleem. Mijne is at the moment ook bij de garantie voor kapotte mic.
Wel apart dat bij jou enkel muziek herkenning niet werkt.
eric27 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:12:
Ik heb als het goed is endat weet wel zeker build 36.
Waar kan ik het vinden van de mail app?
Afbeeldingslocatie: http://img.wpxbox.com/Linked-Inboxes-WM-10-6.png

• eric27
Nee die heb ik niet ik heb 17.6308.42272.0
Hoe kom ik aan die ander?

Verwijderd

Wat dacht je van kijken of er een update is voor de mail app.. :/

• eric27
Ja dat snap ik maar waar moet ik dan kijken?
Ik heb al gezocht op nieuwe updates maar niets.

Verwijderd

eric27 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:25:
Ik heb al gezocht op nieuwe updates maar niets.
In de "store" neem ik aan? Niet bij telefoonupdates.

• eric27
Ik heb gekeken maar daar staat dat deze is geinstalleerd.
Is er nog op een andere wijze aan te komen?

• eric27
Nou hij doet het.
Het was er zo in eens uit zich zelf de juiste versie van de app.

Maar nu een ander probleempje je krijgt nieuwe emails en dat zie je dan dat er bijvoorbeeld 3 nieuwe mails zijn.
Nu heb ik deze gelezen maar dan blijft er nog steeds 3 mails staan in de tegel.
Hoe kun je dit verhelpen?

Eric.

• r2504
Tegel eens verwijderen en opnieuw plaatsen.

• eric27
Tegel verwijderd maar geen succes.
Hij geeft aan dat er nog mails aanwezig zijn die al gewist zijn.
Iemand nog een idee?

• Teijgetje
r2504 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:07:
Dan heb je niet de laatste build (10586.36) of versie van de Mail app (17.6615.64022.0).
Moet dat niet 17.6515.64022.0 zijn? Die heb ik in de slowring.

App en tegel verwijderen en opnieuw installeren.
(En je weet zeker dat je op de goede tegel kijkt, niet bv die van sms berichten? Just saying....)

[ Voor 36% gewijzigd door Teijgetje op 30-12-2015 00:31 ]

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Glancescreen: Ik heb hier gedetailleerde info van agenda. Wat me opvalt is dat dit beeld niet over het scherm verplaatst... staat altijd onderin zo'n beetje.....
Is dat bij iedereen zo (L950XL)?
Bij mijn L920 met W10M verspringt die info wel over het scherm namelijk....

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40
Hebben jullie ook dat je geen SIM contacten kunt importeren?

Ik ga naar personen--instellingen--importeren, echter kan ik niks aanvinken omdat hij zegt dat ze al bestaan (ze bestaan echter nog niet).

https://wren.co/join/Devian

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:23
Devian schreef op woensdag 30 december 2015 @ 08:57:
Hebben jullie ook dat je geen SIM contacten kunt importeren?

Ik ga naar personen--instellingen--importeren, echter kan ik niks aanvinken omdat hij zegt dat ze al bestaan (ze bestaan echter nog niet).
Geen idee eigenlijk, de laatste keer dat ik SIM contacten heb moeten importeren is eh....al zeker weer 10 jaar geleden...

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40
TheVMaster schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:26:
[...]

Geen idee eigenlijk, de laatste keer dat ik SIM contacten heb moeten importeren is eh....al zeker weer 10 jaar geleden...
Ja ik ook, het is ook voor een vriendin die net een WP aangeschaft heeft. Er staan echter altijd wel wat standaard nummers op je SIM(vm enz), zo heb ik het ook getest.

Zowel zij als ik kunnen geen contacten importeren. Misschien is het een bug? Wellicht dat iemand anders ook even kijken kan?

https://wren.co/join/Devian

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:23
Devian schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:21:
[...]

Ja ik ook, het is ook voor een vriendin die net een WP aangeschaft heeft. Er staan echter altijd wel wat standaard nummers op je SIM(vm enz), zo heb ik het ook getest.

Zowel zij als ik kunnen geen contacten importeren. Misschien is het een bug? Wellicht dat iemand anders ook even kijken kan?
Ik kan ze allemaal gewoon aanvinken....(heb het ff voor je gechecked).

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 30-12-2015 12:28 ]

• eric27
Zo email werkt zo als het hoort.
Heeft iemand nog een suggestie voor vervanging van de foto app?
Want dat is van windows zelf niet veel soeps.

Eric.

• Icaru
eric27 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:50:
Zo email werkt zo als het hoort.
Heeft iemand nog een suggestie voor vervanging van de foto app?
Want dat is van windows zelf niet veel soeps.

Eric.
Eh ?
Wat vindt jij hier dan niet veel soeps aan ?

Ik vind dit juist in vergelijking met de concurrentie super!!
De mogelijkheden enorm en de integratie met Onedrive uniek...

• eric27
Ik vind de weergave van foto's in 8.1 echt beter.
Groter formaat bedoel ik.
In 8.1 kun je foto's aan start vastmaken en daar dan weer een map van maken met meerdere foto's.
En dat wil mij in 10 niet lukken.

Dan nog een vraag in het begin van het overgaan naar 10 werkte het dubbel tikken op het scherm wel om je telefoon uit de stanby te krijgen en nu in eens niet meer.
Heb het al eens een paar keer uitgezet en daarna weer aan telefoon uit en weer aan maar geen succes.
Is er nog iets anders waardoor je het weer kunt activeren?

Eric.

• r2504
Teijgetje schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:25:
[...]
Moet dat niet 17.6515.64022.0 zijn? Die heb ik in de slowring.
Er is ondertussen een nieuwe versie... 17.6525.42272.0

• Icaru
Welk scherm krijgen jullie op dit moment bij windows insider ?
Ik zit op de laatste build van windows 10 mobile, maar na een hard reset krijg ik niet meer de keuze om te kiezen voor een fast ring of slow ring...
Ik krijg gewoon de melding dat er geen builds voor mij zijn...

Mijn toestel is een Lumia 930...

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
Op dit.moment zie ik alleen allerlei kleurtjes en streepjes op mijn scherm. Zelfs swipen lukt nu niet meer....
Of zal dat aan iets anders kunnen liggen. Proost en de allerbeste wensen voor 2016

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Teijgetje
r2504 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:20:
[...]

Inderdaad, ook in de slowring.

• lifeguard
  • Laatst online: 15-11 11:19
r2504 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:20:
[...]

Heb hem ook nu, maar merk geen verschil met de vorige. Althans, geen merkbare.

• r2504
Icaru schreef op donderdag 31 december 2015 @ 21:53:
Welk scherm krijgen jullie op dit moment bij windows insider ?
Gewoon zoals voordien... Get preview builds en daarna de keuze slow/fast ring.

Ook een 930 trouwens.

• lifeguard
  • Laatst online: 15-11 11:19
Ik kan trouwens net geen mogelijkheid een alarm instellen. Althans een melodie niet. Alleen een meldingsgeluid.

• r2504
Ik kan nochtans gewoon op Sound klikken en dan krijg ik de keuze, Vibrates only, Pick from my music of Pick from ringtones.

• Icaru
Hmmm

Ik wou Cortana gebruiken na een hard reset, maar ik kan de speech language settings niet downloaden...
Ik krijg 'error downloading' dus ik kan Cortana totaal niet gebruiken...
Iemand die weet hoe ik die language packs toch kan downloaden ?
Ik heb reeds hard resets uitgevoerd met en zonder behoud van backups...

Vroeger werkte dit zonder problemen...

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
Icaru schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 19:47:
Hmmm

Ik wou Cortana gebruiken na een hard reset, maar ik kan de speech language settings niet downloaden...
Ik krijg 'error downloading' dus ik kan Cortana totaal niet gebruiken...
Iemand die weet hoe ik die language packs toch kan downloaden ?
Ik heb reeds hard resets uitgevoerd met en zonder behoud van backups...

Vroeger werkte dit zonder problemen...
Swerfer in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Icaru
Mjah, niks van deze tips blijken te werken...

- Hard reset met backup
- Hard reset zonder backup
- Hard reset met backup maar zonder Cortana te activeren en direct de speech settings te downloaden, alle proberen...
Uitschrijven uit windows insider en daarna terug inschrijven...

Pfff, ik ben ten einde raad...
Ik heb ook speech settings bij men vrouw haar lumia 830 proberen te downloaden en daar geef hij ook een error downloading...

Dus er moet toch echt iets mis of verkeerd zijn ?

• Icaru
Wat ik ook vreemd vind is dat wanneer ik in de insider app ga dat ik telkens het scherm terug krijg met get preview builds.
Hij lijkt mijn keuze voor soft of fast ring niet te onthouden, terwijl ik toch een bevestiging heb gekregen dat ik geregistreerd ben als Insider...

Dit is eveneens hetzelfde bij mijn vrouw haar lumia 830...

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11 00:17
Volgend mij onthoudt hij dat wel, maar zie je dat niet in de app. Als ik hem open op mijn Lumia 830 kan ik opnieuw kiezen, maar ik kan niet zien welke eerdere keuze ik heb gemaakt.

• Icaru
coenox schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:49:
Volgend mij onthoudt hij dat wel, maar zie je dat niet in de app. Als ik hem open op mijn Lumia 830 kan ik opnieuw kiezen, maar ik kan niet zien welke eerdere keuze ik heb gemaakt.
Ok, dat maakt me wel al geruster op het gebied van de Insider app... ;-)

Nu juist nog die fucking Cortana...

• eric27
Is er ook een mogelijkheid om de favorieten van Edge op je computer te synchroniseren met je W10 op je telefoon?
Tot nu toe krijg ik dat niet voor elkaar.

Eric.

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 01:11
Icaru schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:23:
Wat ik ook vreemd vind is dat wanneer ik in de insider app ga dat ik telkens het scherm terug krijg met get preview builds.
Hij lijkt mijn keuze voor soft of fast ring niet te onthouden, terwijl ik toch een bevestiging heb gekregen dat ik geregistreerd ben als Insider...

Dit is eveneens hetzelfde bij mijn vrouw haar lumia 830...
Als je in de insider app rechts onderin op de drie puntjes drukt en dan about kiest zie je welke setup je hebt.

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 01:11
eric27 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:23:
Is er ook een mogelijkheid om de favorieten van Edge op je computer te synchroniseren met je W10 op je telefoon?
Tot nu toe krijg ik dat niet voor elkaar.

Eric.
Bij mij werkt dat prima, heb je in de settings de synchronisatie wel aan staan?

• eric27
Ja die staat aan.
Maar moet op je computer edge als standaard browser staan ingesteld?
Want daar heb ik chrome op standaard staan.

Eric.

• eric27
Ik heb nu als standaard edge ingesteld.
Mijn favorieten staan in Werkbalk Favorieten op de computer maar op mijn telefoon nog niets.
Hoe is dit op te lossen?

• Icaru
Garfield schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:40:
[...]

Als je in de insider app rechts onderin op de drie puntjes drukt en dan about kiest zie je welke setup je hebt.
Ok, dan heeft dit alvast niks te maken met de error downloading van de speech settings...

Ik vraag me toch af wat het probleem is...

Zoals ik al zei is het bij men vrouw juist hetzelfde probleem..

• dglavimans
  • Laatst online: 18:38
Icaru schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:05:
[...]

Ok, dan heeft dit alvast niks te maken met de error downloading van de speech settings...

Ik vraag me toch af wat het probleem is...

Zoals ik al zei is het bij men vrouw juist hetzelfde probleem..
Mjah... Irritant probleem dit. Wat bij mij hielp was dat ik de insider app na de upgrade naar windows mobile 10 niet meer had. Ik moest die opnieuw downloade en dan de ring weer ingaan. Is weinig over te vinde dus voelde me helemaal trots toen die ging downloaden haha... Tis een tijdje terug hoor maar dacht opnieuw uit de store vissen dan de ring ingaan en dan speech zoeken/updates zoeken ofzo.. Hoop dat het lukt!

Zelf is mijn 1520 gecrasht na een terugzetting naar 8.1 dat nodig was om een build verder te kome. Foon gebrickt wel nieuwe gehad door reperatie kweetnie of het met elkaar te maken had... Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik op 8.1 blijf tot 10 ooit uitkomt

[ Voor 7% gewijzigd door dglavimans op 04-01-2016 00:55 ]

• opdiefiets
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11 15:25
Na de kerstvakantie en ondertussen een update van outlook, kom ik er achter dat ik bijna alle agenda items van Gmail ouder dan twee weken mis. Met uitzondering van periodieke agenda items. Op mijn Lumia 950 en desktop is de situatie hetzelfde.

Zijn er meer W10M en Windows 10 gebruikers die hier last van hebben?

• r2504
Ik zie in m'n agenda nog items van november staan zelfs (waar dit volgens mij vroeger niet zo was, toen liep de termijn gelijk aan je mailbox sync welke maximaal op 1 maand te zetten is). M'n server is wel een Exchanger server en geen Gmail.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik word sinds vandaag ineens doodgegooid met notificaties dat ik aan mijn datalimiet zit... Terwijl ik pas 38MB van de 1GB heb verstookt 8)7.

Verwijderd

r2504 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:36:
Ik zie in m'n agenda nog items van november staan zelfs (waar dit volgens mij vroeger niet zo was, toen liep de termijn gelijk aan je mailbox sync welke maximaal op 1 maand te zetten is). M'n server is wel een Exchanger server en geen Gmail.
Idem. Ik heb mensen gefeliciteerd die helemaal niet jarig waren. 8)7

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

.oisyn schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:04:
Ik word sinds vandaag ineens doodgegooid met notificaties dat ik aan mijn datalimiet zit... Terwijl ik pas 38MB van de 1GB heb verstookt 8)7.
Grappig dat je het zegt, dat had ik ook afgelopen dagen! Ik heb ook 1GB, en zat op 90%, maar op de 1e van de maand wordt het gereset. Ik bleef die meldingen echter krijgen, en als ik in de app keek stond er netjes 1%. Heel bizar.

Alleen ik moest toch nog een hardreset doen, dus nu ben ik er vanaf :p

• r2504
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Idem. Ik heb mensen gefeliciteerd die helemaal niet jarig waren. 8)7
Hoe bedoel je... ik bedoel louter dat ik kan terug scrollen in het verleden zonder enig probleem en dus verder dan 1 maand wat vroeger zeker niet zo was.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mijn batterij is de laatste dagen zo snel leeg heb ik de indruk.
Kijk net even bij de instellingen is 50% verbruikt door "berichten en skype"

Waar komt dat opeens vandaan?
Gelijk maar afgemeld voor Skype aangezien ik dat toch nooit gebruik en synchroniseren uit gezet.

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:55
Misschien zie ik iets over t hoofd hoor...

Ik heb op outlook.com in m'n Calendar een extra agenda aangemaakt voor bepaalde afspraken (vrolijk kleurtje enzo 😛) en meteen een aantal afspraken er in gezet.
Op m'n telefoon zie ik echter niets...?
Heb het vanochtend rond 9:00 gedaan, had verwacht dat t nu wel gesynchroniseerd zou zijn...?

Ik zie in de Outook Agenda app nergens iets terug van die andere agendapunten.

Moet ik ergens nog iets instellen?

Live from Denmark

Pagina: 1 ... 48 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M