Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

4,5" is wat mij betreft ook meer dan groot genoeg. 4,7" wil ik nog overwegen maar groter hoeft van mij ook echt niet. Alleen maar lastig als je het mij vraagt.

Jammer dat de 950 al 5,2" is, vraag me serieus af wat je er mee moet. Maar ja....pixel-hype he :')

[ Voor 6% gewijzigd door max op 22-12-2015 00:08 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:09

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Tja, wij als tweakers zullen helaas het onderspit delven voor de onwetende consument. "Hoe hoger het nummertje hoe beter" is nu eenmaal een logica die er niet uit te slaan is. Denk aan het stug vasthouden van Nikon aan camera's met lagere megapixels maar grotere beeldsensor.. (iets dat veel bepalender is voor de kwaliteit) en jawel niemand kocht het spul totdat ze snel overstag gingen en meer megapixels gingen maken. Hou je helaas toch niet tegen want de consument is dom.

[ Voor 5% gewijzigd door DeNachtwacht op 22-12-2015 00:32 ]

youtube.com/@hisrep

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

650 ziet er goed uit. Ik vind het een beetje op de 930 lijken. Als dat zo is dan ga ik die toch skippen. 930 ligt echt heel slecht in de hand. Regelmatig laten vallen hierdoor terwijl ik daarvoor nooit mijn telefoons liet vallen. Gelukkig is de 930 weer Nokia kwaliteit en heeft ie butsen en van alles, maar doet het nog steeds prima en geen barst in het scherm.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:45
Ik heb een bizar probleem met mijn L640 die op W10M draait. Ik had hiervoor een L520, maar die is wezen zwemmen in de wasmachine, dus heb ik een nieuw gekocht. De L640 kwam met WP8.1 en daar heb ik een backup terug gezet van mijn L520 die op W10M draaide. Nadat de L640 helemaal klaar was met instellen heb ik hem direct geüpdatet naar W10M. Daar zag ik dat mijn wekker gewoon nog stond zoals op mijn L520. Mooi, toch? Ik wilde de wekkers even allemaal verwijderen zodat ik even alles opnieuw kon doen. Dus ik alles selecteren en verwijderen. Ik maak vervolgens een nieuwe wekker aan voor werk. Deze heb ik op 7:15 gezet (zelfde als de vorige). Deze nieuwe wekker heeft een andere naam en een andere beltoon.

Echter merkte ik vorige week dat ik 2x op snooze/verwijderen moest drukken als mijn wekker ging. Ik dacht dat ik niet goed drukte dus liet het maar gaan. Echter was ik gisteren een dagje vrij en had ik mijn wekker uitstaan om uit te slapen, en wat denk je? Gaat de wekker op 7:15. Met mijn oude beltoon en label. Dus ik snel uitzetten en kijken of er een wekker aan stond. Maar er stond geen wekker meer aan...

Dus nu blijkt dat ik een wekker heb die gaat, maar die niet zichtbaar is in de wekker app die standaard in W10M zit. Voor de duidelijkheid, ik heb geen andere wekker app of zoiets. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zonder een reset? Heb net weer alles staan zoals ik het wil.

Fanaleds.com

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Kan iemand mij uitleggen wat er zo fijn is aan het swipegedeelte van het toetsenbord? Sommigen zweren erbij en vinden het sneller werken dan gewoon typen. Maar ik kan daar met de pet niet bij. Eerst moet je goed kijken of je wel langs/indebuurt komt van de letters, dan loslaten, en kijken of het woord wat je graag wilde, er wel juist staat... da's toch omslachtig, langzamer, etc? In dezelfde tijd typ ik complete verhalen op de manier zoals ik dat wil.. of ben ik nou gek?

Professioneel Heftruck Syndroom

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:35

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik vind het wel prettig werken. Ik hoef nauwelijks te kijken of ik goed zit met mijn vinger hoor :)
Ik denk dat de feature daar dan ook mee valt of staat. Als je moet kijken of je goed swiped, ben je langer bezig.

Ander voordeel is dat ik zo ook met 1 hand een bericht kan sturen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 22:43
Ik heb nu nogaar 1 probleem met windows 10 op mijn lumia 1520. Ik kan het Nederlandse taalpakket niet downloaden. Er komt te staan "attentie", als je erop drukt staat er:" Tekstsuggesties het downloaden van de tekstsuggesties-update voor dit toetsenboord is mislukt".

Ik heb alle toetsenborden verwijderd en toestel opnieuw opgestart, dit heeft niet geholpen. Ook heb ik een factory reset uitgevoerd.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als ik muziek afspeel via Groove in de auto via Bluetooth en ik wijzig het volume op de telefoon zodat de titel en artiest van het liedje zichtbaar wordt dan staat daar soms zo'n streaming tekentje voor. Dit terwijl de muziek gewoon op de telefoon staat. Heeft iemand een idee wat dat streaming icoontje inhoudt? Of betekent dat gewoon dat het via Bluetooth gestreamd wordt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
Als ik via Groove muziek in de auto speel denk ik niet dat ik de audio via de radio krijg... gebruik ik echter Maps voor navigatie dan hoor ik de gesproken instructies wel via de radio ? Is dit er ergens een instelling ?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
trabbit schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:34:
Ik heb nu nogaar 1 probleem met windows 10 op mijn lumia 1520. Ik kan het Nederlandse taalpakket niet downloaden. Er komt te staan "attentie", als je erop drukt staat er:" Tekstsuggesties het downloaden van de tekstsuggesties-update voor dit toetsenboord is mislukt".

Ik heb alle toetsenborden verwijderd en toestel opnieuw opgestart, dit heeft niet geholpen. Ook heb ik een factory reset uitgevoerd.
Meld je opnieuw aan in de insider app. Daarna zou het moeten werken. Anders:

http://forums.windowscent...-langage.html#post3325556

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NeFoRcE schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:39:
Eerst moet je goed kijken of je wel langs/indebuurt komt van de letters
En daar zit denk ik je probleem. Toegegeven, het is even wennen, maar als je het veel doet dan vlieg je gewoon door de woorden heen. Meestal swipe ik hele zinnen en controlleer ik daarna of de woorden wel kloppen. De prediction wordt ook beter naarmate je het meer doet, dus in het begin zul je wellicht vaker correcties moeten maken.

Het enige nadeel is Edge, daar werkt het gewoon voor geen enkele meter in.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

r2504 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:20:
Als ik via Groove muziek in de auto speel denk ik niet dat ik de audio via de radio krijg... gebruik ik echter Maps voor navigatie dan hoor ik de gesproken instructies wel via de radio ? Is dit er ergens een instelling ?
Moet je even bij de BT instellingen kijken in je radio. Ik had het na de upgrade op W10m ook, en snapte er niets van (ik kreeg ook geen muziek knoppen (next/previous) meer)... maar het was een vinkje zettenin het menu van de radio :)

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Swerfer schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:54:
[...]

Meld je opnieuw aan in de insider app. Daarna zou het moeten werken. Anders:

http://forums.windowscent...-langage.html#post3325556
Hmm bij mij helaas niet gelukt. Een soft reset doet niks, hard reset heb ik geen zin dan ben ik weer een middag bezig alle apps en instellingen terug te zetten. Dat komt wel weer bij de nieuwe firmware update.

Maar nu komt er nog iets leuks, ik heb zowaar een bug ontdekt waardoor je Cortana met Nederlandse taalinstellingen kan gebruiken. Jawel :*). Het is helaas alleen maar van korte duur...

1. Zet je telefoon op taal Engels, regio United States, regio instellingen Nederland, keyboard Nederlands
2. Restart je telefoon en klik na inloggen op je zoek icoontje. Nu kan je Cortana instellen
3. Ga terug naar taalinstellingen en zet de taal op Nederlands. Engels niet verwijderen en ook regio op US laten staan. Reboot de telefoon.

Vervolgens kan ik een minuut of 5 Cortana gebruiken en met Engelstalige spraak terwijl de rest van het OS op nederlands staat. Maar helaas... na een korte tijd krijg ik een foutmelding dat Cortana niet meer kan connecten en laat zij zich ineens weer vervangen voor Zoeken. Maar het sluit mooi aan bij de bewering die ik hier eens las dat Microsoft bezig is met een Engelstalige variant van Cortana voor de Nederlandse markt; zou het dan toch in de final versie wel werken? 8)

youtube.com/@hisrep

• r2504
The Inquisitor schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:24:
[...]

Moet je even bij de BT instellingen kijken in je radio. Ik had het na de upgrade op W10m ook, en snapte er niets van (ik kreeg ook geen muziek knoppen (next/previous) meer)... maar het was een vinkje zettenin het menu van de radio :)
Ik vrees dat er in m'n BMW320D met Business Professional radio geen vinkjes te zetten zijn :(

Maar als de ene app het wel kan en de andere niet lijkt me dit eerder een W10M issue ?

[ Voor 8% gewijzigd door r2504 op 22-12-2015 13:21 ]

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-11 10:45
Swerfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:52:
[...]

Is een bekende bug op de L950(XL) sinds de laatste build...
Er is een update beschikbaar voor de equalizer, hopelijk werkt ie nu wel (op de 930 geen problemen gehad)

Verwijderd

In WM10 kun je een nummer blok lijst instellen, voor zowel oproepen als SMSjes.
Ook kun je daar instellen dat je geen anonieme oproepen wenst te ontvangen.
Helaas lijkt deze niet te werken, krijg gewoon nog alles binnen.
Iemand een idee hoe dat te realiseren is?

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Weet iemand wat het blauwe bolletje op het toetsenbord doet in W10m? Als je hem indrukt krijg je een pijltje dat 4 kanten op kan maar geen idee wat het doet...

youtube.com/@hisrep

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
DeNachtwacht schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:08:
Weet iemand wat het blauwe bolletje op het toetsenbord doet in W10m? Als je hem indrukt krijg je een pijltje dat 4 kanten op kan maar geen idee wat het doet...
pointer van de cursor

Tijd van werken, tijd van rusten

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Herhaling van de vraag, wat doet het ;)

youtube.com/@hisrep

• Swerfer
The_Anarchist schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:30:
[...]

Er is een update beschikbaar voor de equalizer, hopelijk werkt ie nu wel (op de 930 geen problemen gehad)
Yep, doet het weer op de L950XL en denk ook de L950...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

DeNachtwacht schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:10:
[...]

Wat denk je dat een cursor doet? :)

Tik eens wat tekst, houd de pointer ingedrukt en beweeg je vinger naar links. Tada.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:10:
[...]

Je kan je cursor bewegen in tekst. Dus een regel omhoog, naar links, naar rechts of naar beneden. Zodat je zonder te prutsen je cursor tussen een bepaald woord (of letter) kan krijgen.

Patient gamer

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Beetje hetzelfde idee dus als die pointer die op bepaalde laptops zit, het werkt iig een stuk beter dan 23x ergens drukken in de hoop dat je cursor op het juiste plekje komt te staan.

People as things, that’s where it starts.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Kijk dat is inderdaad wel handig. Thanks :)

youtube.com/@hisrep

• r2504
Alarms & Clock is geupdate... en zoals verschillende andere Microsoft apps totaal geen respect voor de regional settings :-(

Wanneer leren die Amerikanen nu eens dat wij geen AM/PM gebruiken in Europa ?

[ Voor 24% gewijzigd door r2504 op 22-12-2015 17:16 ]

• Swerfer
r2504 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:15:
Alarms & Clock is geupdate... en zoals verschillende andere Microsoft apps totaal geen respect voor de regional settings :-(

Wanneer leren die Amerikanen nu eens dat wij geen AM/PM gebruiken in Europa ?
Ik vind geen update. Ik heb versie 10.1512.49020.0 en keurig de juiste regional settings...

• r2504
Die versie heb ik ook... ik heb m'n updates wel manueel staan zodat ik iedere update zie voorbijkomen (wat jij vermoedelijk niet gemerkt hebt).

Country/Region staat bij mij op "Belgium", regional format staat op "Dutch (Belgium)"... de examples tonen dan ook netjes "Time: 17:34".

Lockscreen; 24h
Calendar tile: 24h
Toevoegen afspraak: 24h (selectie box echter AM/PM)
Mail: 24h
Alarms: AM/PM
Alarms (selectie box AM/PM)
World clock: AM/PM
File Explorer (File inf): AM/PM
Messaging: AM/PM
Micorsoft Health (last sync): AM/PM
OneDrive: AM/PM
Phone: 24h
Photos (File Info): AM/PM
Voice Recorder: AM/PM
Weather: AM/PM

Nog heel wat werk aan de winkel dus !

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

En dan vergeet je Cortana nog ;-)

Nee, hulde dat Microsoft zo innoveert de laatste tijd maar de software kan al die hippe hardware haast niet meer bijbenen...

youtube.com/@hisrep

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

r2504 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:20:
[...]

Ik vrees dat er in m'n BMW320D met Business Professional radio geen vinkjes te zetten zijn :(

Maar als de ene app het wel kan en de andere niet lijkt me dit eerder een W10M issue ?
Er is toch een menu met instellingen? Daar waar je ook kunt pairen en PIN instellen.

Hoeft niet perse, het gaat erom hoe het het wordt gezien, bij mijn BT autoradio wordt er onderscheid gemaakt tussen spraak en muziek, die tweede stond niet aangevinkt waardoor Groove niet werkte, ondanks ik gepaird was. Navigatie wordt wellicht als spraak gezien, dus die komt dan wel door... evenals inkomende oproepen

• r2504
Ik ga in de garage eens moeten informeren (misschien een software update)... volgens de BMW website zou ik ook contact foto's moeten zien (werkt niet) en audio tracks moeten kunnen afspelen (met titel) via Bluetooth ? Ik zou zelfs video moeten kunnen spelen via USB.

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Ik kreeg net een update binnen iets met WindosMDG-update, en toen ik ging rebooten. zag ik Lumia offers op mijn home screen geplaatst

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-11 19:29
Bose321 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:38:
Ik heb een bizar probleem met mijn L640 die op W10M draait. Ik had hiervoor een L520, maar die is wezen zwemmen in de wasmachine, dus heb ik een nieuw gekocht. De L640 kwam met WP8.1 en daar heb ik een backup terug gezet van mijn L520 die op W10M draaide. Nadat de L640 helemaal klaar was met instellen heb ik hem direct geüpdatet naar W10M. Daar zag ik dat mijn wekker gewoon nog stond zoals op mijn L520. Mooi, toch? Ik wilde de wekkers even allemaal verwijderen zodat ik even alles opnieuw kon doen. Dus ik alles selecteren en verwijderen. Ik maak vervolgens een nieuwe wekker aan voor werk. Deze heb ik op 7:15 gezet (zelfde als de vorige). Deze nieuwe wekker heeft een andere naam en een andere beltoon.

Echter merkte ik vorige week dat ik 2x op snooze/verwijderen moest drukken als mijn wekker ging. Ik dacht dat ik niet goed drukte dus liet het maar gaan. Echter was ik gisteren een dagje vrij en had ik mijn wekker uitstaan om uit te slapen, en wat denk je? Gaat de wekker op 7:15. Met mijn oude beltoon en label. Dus ik snel uitzetten en kijken of er een wekker aan stond. Maar er stond geen wekker meer aan...

Dus nu blijkt dat ik een wekker heb die gaat, maar die niet zichtbaar is in de wekker app die standaard in W10M zit. Voor de duidelijkheid, ik heb geen andere wekker app of zoiets. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zonder een reset? Heb net weer alles staan zoals ik het wil.
Vandaag een update voor alarms geweest, geen idee wat de changes zijn maar hopelijk is je probleem verholpen. Is namelijk wel een bekend probleem.
Kan iemand mij uitleggen wat er zo fijn is aan het swipegedeelte van het toetsenbord? Sommigen zweren erbij en vinden het sneller werken dan gewoon typen. Maar ik kan daar met de pet niet bij. Eerst moet je goed kijken of je wel langs/indebuurt komt van de letters, dan loslaten, en kijken of het woord wat je graag wilde, er wel juist staat... da's toch omslachtig, langzamer, etc? In dezelfde tijd typ ik complete verhalen op de manier zoals ik dat wil.. of ben ik nou gek?
Als al je worden goed gaan is het echt een stuk sneller dan typen. Ik moet wel zeggen dat ik in W10M met een paar worden best ruzie heb die wil die nu niet meer doen.

BTW: heeft iemand al geswyped in het Engels? Die is veel sweeter merkte ik, daar toont ie namelijk wat z'n prediction is en ook wat andere animaties (volgens mij is de prediction zelf ook beter).

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat ik dus wel echt waardeloos vindt aan het swipen van woorden is dat hij maar 1 variant van hoofd/kleine letters kan onthouden (op WP8 werd "ze" altijd "ZE"), en dat als de eerste suggestie met een hoofdletter begint (zoals "Tom") alle andere suggesties ook ineens met een hoofdletter beginnen (dus "Tomaat" ipv "tomaat")

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Sc0tTy
  • Laatst online: 07-11 19:29
.oisyn schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:31:
Wat ik dus wel echt waardeloos vindt aan het swipen van woorden is dat hij maar 1 variant van hoofd/kleine letters kan onthouden (op WP8 werd "ze" altijd "ZE"), en dat als de eerste suggestie met een hoofdletter begint (zoals "Tom") alle andere suggesties ook ineens met een hoofdletter beginnen (dus "Tomaat" ipv "tomaat")
Dat is niet alleen bij het swypen hoor ;) Als ik niet uitkijk heb ik dat ook bij normale autocorrect.
Erg irritant idd...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• r2504
Hebben jullie soms ook dat wanneer je een suggestie aanklikt hij er geen spatie achter zet ?

Als je dan half blind typt merk je pas bij het volgende woord dat het een rommeltje is geworden.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het is vooral dat er geen spatie komt als je doorswipet, en dat probleem is alleen in Edge

• r2504
coenraad7 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:55:
Ik kreeg net een update binnen iets met WindosMDG-update, en toen ik ging rebooten. zag ik Lumia offers op mijn home screen geplaatst
Heb jij een 950... blijkbaar zou dit een firmware upgrade zijn... http://wmpoweruser.com/lu...gets-new-firmware-update/

• Bose321
Sc0tTy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:16:
[...]

Vandaag een update voor alarms geweest, geen idee wat de changes zijn maar hopelijk is je probleem verholpen. Is namelijk wel een bekend probleem.
Helaas vandaag weer een dubbel alarm. Ik hoop dat het d.m.v. updates op te lossen is. Ik wil echt geen reset o.i.d. doen. Zeer irritant probleem. Alle wekkers opnieuw verwijderen hielp helaas ook niet.

Fanaleds.com

Bose321 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:19:
[...]

Helaas vandaag weer een dubbel alarm. Ik hoop dat het d.m.v. updates op te lossen is. Ik wil echt geen reset o.i.d. doen. Zeer irritant probleem. Alle wekkers opnieuw verwijderen hielp helaas ook niet.
Gebruik dan gewoon een andere alarm-app. Het is niet alsof er maar 1 is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Bizar dat mensen zoveel problemen hebben met alarm app. Gebruik hem sinds WM6.0 en heb nooit gehad dat een wekker niet af ging. :?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51

RayNbow

Kirika <3

vali schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:49:
Bizar dat mensen zoveel problemen hebben met alarm app. Gebruik hem sinds WM6.0 en heb nooit gehad dat een wekker niet af ging. :?
Het is me misschien 2 of 3x overkomen (op WP8.x), maar dat kwam omdat het gehele toestel 's nachts was vastgelopen. Telt dat ook? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:59
laatste firmware update van vanochtend geïnstalleerd, daarna doet de lumia 950 niks meer iemand tips?

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 02:11

Radeon

Today is a good day to die

Lumia recovery tool al geprobeerd op de pc?

It's never easy.....

• Bose321
Martinspire schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:47:
[...]

Gebruik dan gewoon een andere alarm-app. Het is niet alsof er maar 1 is.
Ik denk dat je het probleem niet helemaal begrijpt... Er gaat nog steeds een wekker af, ook als ik alles uit zet en/of verwijder.

Als het een kwestie van een andere app gebruiken was had ik dat natuurlijk al lang gedaan. Helaas is de standaard wekker app niet te verwijderen/opnieuw te installeren, dus ik kan er vrij weinig mee.

Fanaleds.com

• J.A.477
Radeon schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:31:
Lumia recovery tool al geprobeerd op de pc?
Ja wordt niet herkend, batterij eruit heeft geen zin, half uur geladen gebeurt niks knoppen voor hard reset gebeurt niks... iemand? 8)7 anders wordt het opsturen ben ik bang van :'(

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-11 11:57

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

J.A.477 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:52:
[...]

Ja wordt niet herkend, batterij eruit heeft geen zin, half uur geladen gebeurt niks knoppen voor hard reset gebeurt niks... iemand? 8)7 anders wordt het opsturen ben ik bang van :'(
Misschien dat Lumia in recovery mode zetten en dan aan de pc hangen helpt?

Turn off the device
Press and release Power key
Press and hold Volume Down key until the Exclamation (!) logo appears

• J.A.477
MaakmeGek schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:23:
[...]

Misschien dat Lumia in recovery mode zetten en dan aan de pc hangen helpt?

Turn off the device
Press and release Power key
Press and hold Volume Down key until the Exclamation (!) logo appears
Hmm helaas device staat nu vermoedelijk uit althans op scherm is niks te zien en hij reageert nergens op...

• Swerfer
J.A.477 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:25:
[...]

Hmm helaas device staat nu vermoedelijk uit althans op scherm is niks te zien en hij reageert nergens op...
Houd hem eerst eens een uurtje of 2 aan de lader. Soms als de accu helemaal leeg is reageert hij pas na een tijd aan de lader...

• J.A.477
Swerfer schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:06:
[...]

Houd hem eerst eens een uurtje of 2 aan de lader. Soms als de accu helemaal leeg is reageert hij pas na een tijd aan de lader...
Gaan we proberen kan het mij echter niet voorstellen want voor hij uitviel was hij nog op 80% batterij
De Flitsmeister app heeft eindelijk een update gekregen:
http://press.flitsmeister...update-voor-windows-phone

Vooral de snelheid van de app is erg prettig en hij werkt nu dus ook als Windows 10 app (al is er nog geen ondersteuning voor continuum of desktop). Resume gaat ook vrij snel.

Wel heb je nog steeds wat quirks uit de voorgaande app (is geen hele nieuwe versie maar een upgrade), maar er zit weer progressie in :)

[ Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 23-12-2015 13:59 ]

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
Welke loopapps gebruiken jullie voor Windows 10 ?

Ik zoek een goede app die werkt met intervaltraining en zaken bijhoudt zoals Kcal verbruik, snelheid, etc..

Op dit moment gebruik ik Runtastic, maar dit ziet er zo een beetje verouderd uit...

Aankoop is geen probleem, maar geen abonnement! ;-)

• blmp
  • Niet online
Icaru schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:33:
Welke loopapps gebruiken jullie voor Windows 10 ?

Ik zoek een goede app die werkt met intervaltraining en zaken bijhoudt zoals Kcal verbruik, snelheid, etc..

Op dit moment gebruik ik Runtastic, maar dit ziet er zo een beetje verouderd uit...

Aankoop is geen probleem, maar geen abonnement! ;-)
Zelf gebruikte ik een poosje Endomondo, maar die heeft ook een verouderde UI. Maar ik gebruik tegenwoordig vaker Garmin Connect Mobile icm mijn Garmin horloge. Veel strakkere UI :9

Patient gamer

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-10 10:04
Ik loop nu eigenlijk voor het eerst tegen een probleem aan met de region. Die heb ik op United States staan zodat ik gebruik kan maken van Cortana. Nu wil ik een app kopen en vraagt hij raar genoeg weer om betaal mogelijkheden. Geen probleem, die voeg ik wel weer toe. MAAR hij vraagt om weer om een profile address en daar heb je nu alleen maar de mogelijkheid om een adres in de United States in te vullen. Dat hele veld is gewoon geblokkeerd. Ik ben bang dat ik even tijdelijk de locatie op Nederland moet zetten, restarten, app kopen en dan weer alles opnieuw instellen..

• da_PSI
  • Laatst online: 08-11 22:16
Voor het eerst heb ik nu dus een probleem...Gisteren update 587.36 geinstalleerd..., daarna werkte de home page niet meer en waren apps niet meer te openen... Backup maken werkte niet..., gisteren dan toch maar even gekoppeld via USB aan de laptop "Device not recognized" hell...

Soft reset, no luck... Uiteindelijk maar hard reset gedaan..., (alles stond opgeslagen op de SD)..., nu werkt het prima... Alleen mijn berichten zijn allemaal weg .... en WhatsApp herkent de history niet... *&#)($*&$#)(&@#$ iemand een oplossing... of pech? (Heb een backup van WhatsApp, van 3 dagen geleden.., alleen wilt hij hem niet zien)

640XL DS

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 13:56
Gisteren ook willen updaten naar .36 (lumia 930) Ging helemaal mis. Device Recovery geprobeerd.. Nu reageert het toestel helemaal nergens meer op. Dus dan maar opsturen naar reparatie jammer genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Rips10 op 24-12-2015 10:14 ]

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:13
Rips10 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:14:
Gisteren ook willen updaten naar .36 (lumia 930) Ging helemaal mis. Device Recovery geprobeerd.. Nu reageert het toestel helemaal nergens meer op. Dus dan maar opsturen naar reparatie jammer genoeg.
Bij mij hielp een high-speed USB kabeltje nadat mijn toestel gebricked was. €15 bij de Mediamarkt.
(voorheen had ik je niet geloofd want imo is een goed USB kabeltje een goed USB kabeltje met een door USB 2 al beperkte snelheid)
Was weliswaar niet met deze build maar met de insider slow ring eerste installatie, heb twee weken van alles geprobeerd, tot ik dacht: "laat ik dat high-speed kabeltje dan ook nog maar proberen voordat ik het op geef......"

Eerst moet je goed kijken of je wel langs/indebuurt komt van de letters, dan loslaten, en kijken of het woord wat je graag wilde, er wel juist staat... da's toch omslachtig, langzamer, etc? In dezelfde tijd typ ik complete verhalen op de manier zoals ik dat wil.. of ben ik nou gek?
Woorden die het swipe-woordenboek niet kent voeg je simpel toe door op het correct gespelde woord in de tekst te tikken en vervolgens op dat woord met een + er voor in de woordenbalk te tikken.
Dan kan je voortaan zelfs de meest onwaarschijnlijke combinaties swipen.

[ Voor 28% gewijzigd door Teijgetje op 24-12-2015 10:43 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• blmp
  • Niet online
WaSteiL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:46:
Ik loop nu eigenlijk voor het eerst tegen een probleem aan met de region. Die heb ik op United States staan zodat ik gebruik kan maken van Cortana. Nu wil ik een app kopen en vraagt hij raar genoeg weer om betaal mogelijkheden. Geen probleem, die voeg ik wel weer toe. MAAR hij vraagt om weer om een profile address en daar heb je nu alleen maar de mogelijkheid om een adres in de United States in te vullen. Dat hele veld is gewoon geblokkeerd. Ik ben bang dat ik even tijdelijk de locatie op Nederland moet zetten, restarten, app kopen en dan weer alles opnieuw instellen..
Ja, dat is momenteel het enige nadeel. Region op US dan moet je ook een US adres en dergelijke hebben. Dat is dan ook de reden dat ik 1 van mijn Windows PC's op de Nederlandse regio heb staan om daar al mijn aankopen op te doen.

Patient gamer

• J.A.477
Rips10 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:14:
same here alleen dan met een lumia 950

• Rips10
Teijgetje schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:26:
[...]

Bij mij hielp een high-speed USB kabeltje nadat mijn toestel gebricked was. €15 bij de Mediamarkt.
(voorheen had ik je niet geloofd want imo is een goed USB kabeltje een goed USB kabeltje met een door USB 2 al beperkte snelheid)
Was weliswaar niet met deze build maar met de insider slow ring eerste installatie, heb twee weken van alles geprobeerd, tot ik dacht: "laat ik dat high-speed kabeltje dan ook nog maar proberen voordat ik het op geef......"
Had mogelijk kunnen helpen, maar ik heb de telefoon al ingepakt en stuur hem straks toch maar gewoon op. Misschien een idee voor een volgende (hopelijk komt die er niet :+ ) keer.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:08
blmp schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:36:
[...]
Ja, dat is momenteel het enige nadeel. Region op US dan moet je ook een US adres en dergelijke hebben. Dat is dan ook de reden dat ik 1 van mijn Windows PC's op de Nederlandse regio heb staan om daar al mijn aankopen op te doen.
Het hele billing profile gebeuren bij MS is sowieso vaag. Ik heb ondertussen 1 MS account met daaraan gekoppeld 2 US profiles, 1 UK en 4!!! NL profiles. (kan je zien in dropdown menu op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/Profile). Echt WTF?

• Swerfer
Caelorum schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:38:
[...]

Het hele billing profile gebeuren bij MS is sowieso vaag. Ik heb ondertussen 1 MS account met daaraan gekoppeld 2 US profiles, 1 UK en 4!!! NL profiles. (kan je zien in dropdown menu op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/Profile). Echt WTF?
Valt mee:

1 CA
1 FR
1 GB
3 NL
1 PL
1 US

:O

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb idd ook een US, UK, IR, DE, FR en 2x NL 8)7
Er was een tijdje dat je gewoon in een ander land kon bestellen met je NL creditcard, maar dat laten ze nu ook weer niet meer toe.

• r2504
In de screenshots op http://wmpoweruser.com/wi...bile-gadgets-app-updated/ zie ik dat een wireless charger is opgenomen in de gekoppelde gadgets ? Op m'n 930 kan ik alvast m'n wireless charger niet vinden... is dit model specifiek ? (heb wireless charger die destijds als actie bij de 930 was)

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
zo, toch weer terug naar 8.1 Vond het bergafwaarts gaan met de laatste 2 CU's.... met name batterij duur werd waardeloos... Ik had ook het handsfree/voicerec/video probleem met de speaker...

onder 8.1 werkt het weer, toch een driver probleem o.i.d. dus...

• da_PSI
  • Laatst online: 08-11 22:16
da_PSI schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:52:
Voor het eerst heb ik nu dus een probleem...Gisteren update 587.36 geinstalleerd..., daarna werkte de home page niet meer en waren apps niet meer te openen... Backup maken werkte niet..., gisteren dan toch maar even gekoppeld via USB aan de laptop "Device not recognized" hell...

Soft reset, no luck... Uiteindelijk maar hard reset gedaan..., (alles stond opgeslagen op de SD)..., nu werkt het prima... Alleen mijn berichten zijn allemaal weg .... en WhatsApp herkent de history niet... *&#)($*&$#)(&@#$ iemand een oplossing... of pech? (Heb een backup van WhatsApp, van 3 dagen geleden.., alleen wilt hij hem niet zien)

640XL DS
Heb het probleem opgelost..., (enorm omslachtig maar het werkt)

Restore naar Windows 8.1 alle apps installeren
updaten en dan via insider app naar de laatste versie updaten.

(nu werkt alles gewoon goed. Phone wordt herkent door PC, ...) echter als je, je Phone reset (hard reset) dan wordt hij dus niet meer herkent. (of dit met de 640XL DS te maken heeft weet ik niet.., maar ik heb het iig).

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
blmp schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:36:
[...]

Als je een Paypal account hebt toegevoegd onder je (hoofd) Nederlandse account kun je als het goed is deze ook in de US store gebruiken. Tenminste, ik kan Paypal gewoon gebruiken in de US store zonder dat ik het ooit apart heb ingesteld daar.

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
volgens mij is het hier al eens besproken, ik kan het alleen niet meer terug vinden.

Ik heb mijn 950 xl aan het dockingstation gehangen edge opgestart en naar tweakers gegaan, nu krijg ik de webpage helemaal links uitgeleind tot aan het midden. Het is lijkt wel een combinatie tussen mobiel en desktop versie.

Iemand enig idee hoe ik dit gewoon als desktop kan krijgen? andere site's die ik bezoek zijn wel gewoon in dekstop. Ik weet dat dit kan, aangezien ze in de review over de 950 xl het ook gewoon normaal hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:33:
Anyone ?

• Rips10
hurthonkey365 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:32:
volgens mij is het hier al eens besproken, ik kan het alleen niet meer terug vinden.

Ik heb mijn 950 xl aan het dockingstation gehangen edge opgestart en naar tweakers gegaan, nu krijg ik de webpage helemaal links uitgeleind tot aan het midden. Het is lijkt wel een combinatie tussen mobiel en desktop versie.

Iemand enig idee hoe ik dit gewoon als desktop kan krijgen? andere site's die ik bezoek zijn wel gewoon in dekstop. Ik weet dat dit kan, aangezien ze in de review over de 950 xl het ook gewoon normaal hebben.
Je kan de weergave optie van Tweakers foremen. http://tweakers.net/devicedetect/

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
dat is wat ik zocht! bedankt

nu zou ik alleen als ik weer op mobiel wil lezen weer handmatig overschakelen..

[ Voor 15% gewijzigd door hurthonkey365 op 24-12-2015 22:57 ]

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

hurthonkey365 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:55:
[...]

dat is wat ik zocht! bedankt

nu zou ik alleen als ik weer op mobiel wil lezen weer handmatig overschakelen..
Ervan uitgaande dat je het over Continuum hebt: Is een issue van Tweakers, zie het topic Continuum-aware. Totdat dat opgelost is zul je het met handmatig switchen of de telefoonversie moeten doen.

Ik draai sinds vanavond ook W10 op mijn Lumia 1520, nu die niet meer mijn daily driver is sinds ik mijn 640 heb. Tot nu toe ongeveer twee uur mee gespeeld en ben positief verrast. Vanwege de snelheid (hoewel dat ook het verschil tussen de Snapdragon 800 en 400 kan zijn), de 'kleine' dingen die ze hebben veranderd (tobo, notificatiecentrum) en ook de welkome veranderingen zoals die van het instellingenmenu. Minder gecharmeerd ben ik, zoals een aantal anderen, van het hamburgermenu in veel apps. Zit op een onhandige positie en is onduidelijk i.c.m. het al bestaande menu met de drie puntjes. Zie er naar uit W10 ook op mijn 640 te gebruiken, maar ik wacht nog totdat er officieel gereleased wordt :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Verwijderd

Tijdje terug goedkoop een Acer M220 plus opgepikt. Nu probeer ik de Windows insider preview te installeren, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. :'( updates blijven hangen op: checking for updates.

Heb mij uiteraard al aangemeld als developer en dit geactiveerd via de developer preview app. Daarin staat dat ik moet gaan updaten via settings, maar dat blijft dus hangen op checking for updates. :'(

Wat doe ik verkeerd? :$

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:05:
Tijdje terug goedkoop een Acer M220 plus opgepikt. Nu probeer ik de Windows insider preview te installeren, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. :'( updates blijven hangen op: checking for updates.

Heb mij uiteraard al aangemeld als developer en dit geactiveerd via de developer preview app. Daarin staat dat ik moet gaan updaten via settings, maar dat blijft dus hangen op checking for updates. :'(
Als je de Windows Insider app hebt geinstalleerd en daar alle stappen hebt doorlopen dan is er niks wat je fout hebt gedaan. Je kunt proberen de schermtimeout op 'nooit' te zetten en hem een minuut of tien naar updates laten zoeken terwijl je in het menu zit. Op een gegeven moment moet je de melding "your phone is up-to date" of "updates are available" zien. Als dat na lang wachten nog niet het geval is zou ik het ook niet weten. Bij mijn 1520 duurde het ook even voordat hij hem te pakken had.

Verwijderd

Migrator schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:24:
[...]

Als je de Windows Insider app hebt geinstalleerd en daar alle stappen hebt doorlopen dan is er niks wat je fout hebt gedaan. Je kunt proberen de schermtimeout op 'nooit' te zetten en hem een minuut of tien naar updates laten zoeken terwijl je in het menu zit. Op een gegeven moment moet je de melding "your phone is up-to date" of "updates are available" zien. Als dat na lang wachten nog niet het geval is zou ik het ook niet weten. Bij mijn 1520 duurde het ook even voordat hij hem te pakken had.
Dat van die tien minuten had ik gelezen inderdaad, dus heb hem daarna netjes een kwartier laten zoeken, maar helaas: niks, nada, noppes. :'(

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:29:
[...]

Dat van die tien minuten had ik gelezen inderdaad, dus heb hem daarna netjes een kwartier laten zoeken, maar helaas: niks, nada, noppes. :'(
Hmm, bijzonder. Verder op het internet al gezocht over dit probleem, of mensen die op het betreffende toestel wél succesvol de upgrade naar W10 hebben gedaan?
En je kunt natuurlijk proberen een factory reset te doen voordat je weer probeert te upgraden zodat je zo min mogelijk ruis hebt van eventuele overgebleven bestanden van vorige updates. Het is toch niet je hoofdtoestel? :)

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:05:

Wat doe ik verkeerd? :$
Dit is rigoureus maar zou wel móeten werken:
WP8 factory reset
Alles updaten
Insider app downloaden & activeren
Phone update naar W10m

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Migrator schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:40:
[...]

Hmm, bijzonder. Verder op het internet al gezocht over dit probleem, of mensen die op het betreffende toestel wél succesvol de upgrade naar W10 hebben gedaan?
En je kunt natuurlijk proberen een factory reset te doen voordat je weer probeert te upgraden zodat je zo min mogelijk ruis hebt van eventuele overgebleven bestanden van vorige updates. Het is toch niet je hoofdtoestel? :)
Factory reset al geprobeerd. :)

En nee zeker niet, Is een ding van €39 wat ik gekocht heb (nou ja, ouders hebben betaald als kerst cadeau. :P) om WP eens uit te proberen. Mijn hoofd toestel Is een Oneplus one. :)

Over het toestel Is helaas weinig te vinden dus daar raakte ik niet erg veel wijzer van. :'( na de kerst maar eens verder kijken. :P

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
MMm... bezig mijn L920 te updaten naar W10M via Insider... blijft ie hangen bij stap 21 van 23 op 0%

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
peerke63nl schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:20:
MMm... bezig mijn L920 te updaten naar W10M via Insider... blijft ie hangen bij stap 21 van 23 op 0%
Bleef bij mij ook op 21 hangen (62%) na een klein half uur even opnieuw opgestart en toen ging ie gewoon weer verder (stap 1 v. 5). Vervolgens na de update naar .36 nog wel een hard reset gedaan.

• peerke63
cpt.skydiver schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:37:
[...]

Bleef bij mij ook op 21 hangen (62%) na een klein half uur even opnieuw opgestart en toen ging ie gewoon weer verder (stap 1 v. 5). Vervolgens na de update naar .36 nog wel een hard reset gedaan.
Thnks... wacht ik nog eventjes af:)

NB: en spontane reboot met in notificatiecentrum een meldinkje Update ge"installeerd
@CommsMessageServiceResources.dll, -101...

Gaat overigens niet verder dan .29... opnieuw zoeken naar updates geeft 0 als result.
Hard reset moet ik alles opnieuw instellen en heb daar (nog) geen zin in...

[ Voor 29% gewijzigd door peerke63 op 26-12-2015 10:53 ]

• r2504
Na een nieuwe build moet je wel telkens terug de fast-ring selecteren (in tegenstelling tot Windows 10 desktop die op Insider Preview blijft staan).

• peerke63
r2504 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:12:
Na een nieuwe build moet je wel telkens terug de fast-ring selecteren (in tegenstelling tot Windows 10 desktop die op Insider Preview blijft staan).
Ohww? Heb slow-ring aanvankelijk geselecteerd

• r2504
10586.36 is beschikbaar voor beide... dus bij deze build maakt het niet echt uit.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik zit op de laatste W10m build, maar overweeg toch maar een hard reset. Ik heb nogal wat kleine irritante problemen die vermoedelijk dan opgelost worden (zeker als ik op 'hard reset' zoek in dit topic).

Problemen oa;
- Edge flipt regelmatig en laat allemaal blokjes zien, kan dan niet scrollen op de pagina. Reboot verhelpt dit, maar gebeurt regelmatig.
- Random reboots
- Sommige apps open ik, gebeurt er niets, startscreen is dan leeg en moet paar keer op HOME rammen om het terug te krijgen.
- In verscheidende apps ben ik aan het typen, maar volgt er geen tekst na het eerste woord, als je dan pijltje terug doet, en weer typt, kun je weer 1 woord typen, etc. etc. Nogal irritant en heb het steeds vaker.

Heb ook nog steeds de 830 bug waarbij het scherm zwart wordt zonder reden.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:17
Het valt me op dat het automatisch update van mijn foto's naar Ondedrive niet meer werkt op mijn Lumia 830 met Windows 10. Ik weet niet sinds welke update. Staat wel ingesteld. Is dit een bekende bug of zie ik iets over het hoofd?

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:04
coenox schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:58:
Het valt me op dat het automatisch update van mijn foto's naar Ondedrive niet meer werkt op mijn Lumia 830 met Windows 10. Ik weet niet sinds welke update. Staat wel ingesteld. Is dit een bekende bug of zie ik iets over het hoofd?
Toevallig niet OneDrive geblokkeerd om in de achtergrond te draaien?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Precies hetzelfde probleem hier vreemd genoeg ook op een 830, ding staat al bijna 2 dagen 'bezig' met ~50 foto's en 4 filmpjes. Moment dat scherm uit is, zie ik m'n upload in m'n router ook meteen op 0 schieten, scherm aan, en weer 3mbit/sec.

Lukt me trouwens ook met geen mogelijkheid meer om die 'probeer het over paar minuten opnieuw' mislukte foto's opnieuw te doen, er is geen 'opnieuw' optie, behalve 'negeer alle fouten', resultaat dat die foto's nooit worden geupload.

Viel me op dat bij onedrive upload status elke vorm van upload stopt wanneer je scherm uit gaat, scherm uitschakelen op nooit lijkt vooralsnog te werken. App zelf updatet ook amper, blijft maar op 'wachten' staan, upload loopt al even, minuut later 4/4MB klaar en weer minuut niets meer, met die snelheid kost het uploaden van foto's alleen al meer dan een uur. Win8 was daar toch een bizar stuk beter in.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/fGwPT5UNFyCXmp2zlhLynqoo/full.png

Wederom hebben die andere 2 het beter voor elkaar, zelfs bij onedrive uploads.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 26-12-2015 17:58 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:47
Op mijn 1020 werkt het ook niet. Ook blijft het lastig een paar losse foto's op OneDrive te krijgen. Meestal stuurt die dan alleen de eerste 2 van de selectie.

Ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar krijg om de 34 MP foto te sturen ipv de 5 MP

[ Voor 8% gewijzigd door Mich op 27-12-2015 09:57 ]

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Misschien dat meerderen hier last van hebben; als ik een foto wil delen krijg ik de opties; Delen als foto en de optie: Delen als video.

Enig idee waarom hier twee opties voor zijn?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51

RayNbow

Kirika <3

Edwin__ schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:52:
Misschien dat meerderen hier last van hebben; als ik een foto wil delen krijg ik de opties; Delen als foto en de optie: Delen als video.

Enig idee waarom hier twee opties voor zijn?
Niet iedereen kan de live images zien. De .jpg die op OneDrive opgeslagen wordt bevat ook een korte video met de live image ingebed. De foto's app op Windows 10 laat deze live image zien. Zou je deze foto naar iemand anders sturen die geen Windows 10 apparaat heeft, dan kan deze de live image niet zien. Vandaar dat er de mogelijkheid wordt geboden om de live image en foto als een video te delen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-11 14:12
Ik heb de lumia 735 met W10 10.0.10586.36, in de store staan 6 updates klaar maar deze lopen niet binnen.

In eerste instantie begint de app to downloaden, maar geeft daarna een foutmelding.

"deze app moet worden geinstalleerd op de interne opslag.
mogen uw huidige voorkeuren en installatie op de interne opslag worden overschreven?"

Daarna klik ik op oke, maar de app wordt toch niet geinstallerd.

Is hier een oplossing voor of is dit een Bug?

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-10 12:51
Ik heb nu 4 maanden een Lumia 930 welke draait op 8.1 en dat draait ook goed,
Ik zit nu te twijfelen of ik nu zal gaan upgraden naar Windows 10.
Wat zeggen jullie daarvan is dat verstandig of toch maar beter wachten?

Eric,

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kom van een 1020 met 8.1 af. Hoewel ik dus geen upgrade heb gedaan (en ook niet meer kan doen, mijn 1020 is gerold), ben ik wel blijer met W10M op mijn 950XL dan 8.1 op mijn 1020. Sure, er zijn nog wat kleinigheidjes, maar 8.1 had die net zo goed en verder werkt het gewoon fijner.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm op mijn L925 merk ik toch nog wel flink wat serieuze dingetjes hoor:
-nl taalcorrectie kan je niet installeren als je hem op us hebt staan ivm cortana
-verwijderde sms'jes blijven terugkomen
-kaarten app blijft enorm veel data slurpen ondanks dat de maps offline staan, en je kan niet net als in here maps aangeven dat hij in offline modus moet werken
-edge heeft veel pagina's die niet laden (bijvoorbeeld windowscentral.com) en ook blijft het scherm vol staan met de zoeksuggesties, pas als je gaat scrollen kom je op je eigen pagjna terecht

En zo zijn wel een hoop andere kleine dingetjes. Het werkt allemaal, maar als het op de 950 net zo werkt had ik er een stuk minder enthousiast over geweest omdat dat natuurlijk een toestel is dat je nieuw koopt.

youtube.com/@hisrep

• Swerfer
DeNachtwacht schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:55:
-nl taalcorrectie kan je niet installeren als je hem op us hebt staan ivm cortana
-kaarten app blijft enorm veel data slurpen ondanks dat de maps offline staan, en je kan niet net als in here maps aangeven dat hij in offline modus moet werken
-edge heeft veel pagina's die niet laden (bijvoorbeeld windowscentral.com) en ook blijft het scherm vol staan met de zoeksuggesties, pas als je gaat scrollen kom je op je eigen pagjna terecht

En zo zijn wel een hoop andere kleine dingetjes. Het werkt allemaal, maar als het op de 950 net zo werkt had ik er een stuk minder enthousiast over geweest omdat dat natuurlijk een toestel is dat je nieuw koopt.
Taalcorrectie ondanks Cortana geen probleem, SMS geen probleem, Edge, geen probleem, windowscentral.com laadt prima...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:33:
Iemand die dit wellicht wil testen of dit op zijn/haar toestel wel/niet werkt?

Verwijderd

Mede Lumia 925 hier, maar alle problemen die jij aangeeft komen bij mij niet voor... eigenlijk draait ie als een zonnetje..
DeNachtwacht schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:55:

Zijn er eigenlijk nog zorgverzekeringen (of verzekeringen in het algemeen) met een W10 app? Iemand die er 1 gebruikt of is echt alles iOS/Android? :(

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 21:19
Weet iemand over een tijdelijke dan wel permanente oplossing is voor de melding "De instellingen van uw outlook account zijn verouderd."
Op mijn 950 begint het best wel irritante vormen aan te nemen. Voornamelijk midden in de nacht vindt ie het nodig dit te vermelden. Vanochtend stonden er 4 op mij te wachten. En zo juist al weer 2x.
Mail komt gewoon netjes binnen.

• chup5528
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:09
@Big-Foot

Op mijn 930 was het een kwestie van m'n Exchange accounts een keer verwijderen en opnieuw toevoegen. Bij mij lijkt het fout te gaan als de accounts uit een backup teruggezet zijn, bij bijv. een schone installatie van W10M.
Pagina: 1 ... 47 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M