Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 15:09

SED

Taken in outlook binnen een organisatie zijn essentieel. Je kunt taken toekennen aan mensen verdelen, volgen etc.. Allemaal binnen de outlook omgeving gekoppeld aan afspraken, mail etc.. Kortom een gemis Zakelijk!
Een app die redelijk lijkt te werken ( 30 dagen bezig) is 2Day.
Maar ik heb een hekel aan al die losse apps om iets te vervangen wat een integraal onderdeel was.

Copyright and left by SED...

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:44
SED schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:46:
Taken in outlook binnen een organisatie zijn essentieel. Je kunt taken toekennen aan mensen verdelen, volgen etc.. Allemaal binnen de outlook omgeving gekoppeld aan afspraken, mail etc.. Kortom een gemis Zakelijk![...]
Mwah, wij doen het prima zonder. Ja, je moet een manier hebben om werk te kunnen verdelen en reminders achter te laten, maar taken is maar 1 van de manieren waarop dat kan.
Uiteraard dan wel vervelend als de organisatie daar al op draait en de telefoon het niet meer kan.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

r2504 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:44:
Zonder taken moet je altijd afspraken maken in je agenda... en dat wil ik niet... daar zijn net taken voor.

Nu geef ik die meestal wel in op de PC.
Want taken uitvoeren kost geen tijd en daar hoef je in je agenda dus ook geen rekening mee te houden?

Persoonlijk vind ik die taken echt waardeloos. Ik block gewoon mijn agenda voor x periode, kunnen meteen mijn collega's zien of en zo ja wat ik aan het doen ben.

Na de .36 update van vandaag voelt mijn 925 ook een heel stuk vlotter aan. Apps openen sneller, minder resuming....meldingen. Ik ben er blij mee :)

[ Voor 16% gewijzigd door max op 18-12-2015 23:28 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
Taken zijn voor mij dingen als de bank bellen, afspraken maken bij de tandarts, ... kleine dingen die niet veel tijd vragen en niet altijd superdringend zijn. Als ik hier pure agenda items van maak is het alsof ze exact dan moeten gebeuren.

Maar we geraken off topic.
r2504 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:12:
Taken zijn voor mij dingen als de bank bellen, afspraken maken bij de tandarts, ... kleine dingen die niet veel tijd vragen en niet altijd superdringend zijn. Als ik hier pure agenda items van maak is het alsof ze exact dan moeten gebeuren.

Maar we geraken off topic.
Maar dan heb je het meer over een todolist en daar heb je andere apps voor. Todoist, Wunderlist of zelfs Onenote bv

Martinspire - PC, PS5, XSX

• r2504
Martinspire schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:49:
[...]
Maar dan heb je het meer over een todolist en daar heb je andere apps voor. Todoist, Wunderlist of zelfs Onenote bv
Waarom zou ik andere apps willen gebruiken als dit perfect geïntegreerd zit in Exchange server (trouwens met taken kan je heel wat meer doen dan wat de meeste mensen denken, oa. doorsturen naar collega's).

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:49

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Sinds de .36 update kan ik ineens nergens meer vinden hoe ik in Outlook Calendar instel welke agenda's wel en niet worden weergegeven. Iemand een idee waar dat zit?

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:38:
Sinds de .36 update kan ik ineens nergens meer vinden hoe ik in Outlook Calendar instel welke agenda's wel en niet worden weergegeven. Iemand een idee waar dat zit?
Links boven, hamburger menu. (exact op dezelfde plek als de build hiervoor ;) )

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Thx ☺ik wist dat ik het ooit ergens ingesteld had ja 😎

youtube.com/@hisrep

• Invidia81
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-02-2022
Hoe kan je het woordenboek nieuwe woorden laten onthouden, kan dit maar niet vinden.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
Invidia81 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:33:
Hoe kan je het woordenboek nieuwe woorden laten onthouden, kan dit maar niet vinden.
Gaat vanzelf. Na een paar keer onthoud hij de woorden...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Swerfer schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:52:
[...]

Gaat vanzelf. Na een paar keer onthoud hij de woorden...
Ik moet zeggen dat ik deze functie ook toch nog steeds wel mis. Ja, het wordt steeds beter maar aan de andere kant blijven er ook wel continu bepaalde storende fouten zitten in de autocorrecties en woordherkenning. Zo snap ik echt niet waarom het zeer veel voorkomende woord "me" altijd met hoofdletters geschreven wordt. Het lijkt mij toch Nederlanders veel vaker dingen zeggen als "ik draai me nog even om" dan "er was gister weer een actie van de ME in Amsterdam Zuidoost". En dan stoort het wel dat je dit nergens kan aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door DeNachtwacht op 19-12-2015 16:23 ]

youtube.com/@hisrep

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 19:54
Hallo liefhebbers,

Ik bezit een 1520 en wil eigenlijk ook wel eens een poging wagen naar WM10. Ik heb reeds een backup gemaakt en sta nu voor de keuze om te kiezen tussen Insider Slow of Fast. Welke kan ik het beste kiezen? Het is voor mij geen reserve toestel dus de boel moet blijven werken.

Dank alvast voor de antwoorden.

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

Kies voor de fast ring, dan heb je de snelste updates en daarmee ook de meeste kans dat je de bugfixes zo snel mogelijk krijgt. Dezelfde builds komen ook in de slow ring, maar dan (de naam zegt het al) veel langzamer, waardoor je mogelijk langer met irritante bugs zit.

Fast dus

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:22:
[...]

Ik moet zeggen dat ik deze functie ook toch nog steeds wel mis. Ja, het wordt steeds beter maar aan de andere kant blijven er ook wel continu bepaalde storende fouten zitten in de autocorrecties en woordherkenning. Zo snap ik echt niet waarom het zeer veel voorkomende woord "me" altijd met hoofdletters geschreven wordt. Het lijkt mij toch Nederlanders veel vaker dingen zeggen als "ik draai me nog even om" dan "er was gister weer een actie van de ME in Amsterdam Zuidoost". En dan stoort het wel dat je dit nergens kan aanpassen.
Me wordt dan ook vaak verkeerd gebruikt en was zelfs gekozen als irritantste woord van het jaar.
cassiekai schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:36:
Hallo liefhebbers,

Ik bezit een 1520 en wil eigenlijk ook wel eens een poging wagen naar WM10. Ik heb reeds een backup gemaakt en sta nu voor de keuze om te kiezen tussen Insider Slow of Fast. Welke kan ik het beste kiezen? Het is voor mij geen reserve toestel dus de boel moet blijven werken.

Zou momenteel zeggen Fast, gezien je dan direct de laatste versie hebt die waarschijnlijk ook OTA wordt uitgestuurd volgend jaar.

Maar zou volgend jaar dan er toch uitstappen of in slow gaan zitten. Het schijnt dat ze vaker builds willen gaan releasen en minder controle voor builds de deur uit gaan (dus sneller nieuwe builds). Maar dan zijn ze dus wel buggier in fast.

[ Voor 32% gewijzigd door blmp op 19-12-2015 17:01 ]

Patient gamer

• cassiekai
Oke, Thanks en heb voor fast gekozen. Ik ben niet zo een handige Harry op dit gebied dus hopelijk gaat alles goed. Ik waag de gok gewoon. Heb begrepen dat de 1520 één van de toestellen is die laat de update gaat krijgen als hij hem al krijgt. Klopt het dat je de garantie verliest als het misgaat? Mijn toestel is van mei dit jaar.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:28
cassiekai schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:02:
Oke, Thanks en heb voor fast gekozen. Ik ben niet zo een handige Harry op dit gebied dus hopelijk gaat alles goed. Ik waag de gok gewoon. Heb begrepen dat de 1520 één van de toestellen is die laat de update gaat krijgen als hij hem al krijgt. Klopt het dat je de garantie verliest als het misgaat? Mijn toestel is van mei dit jaar.
Neuh..als het 'mis' gaat dan kun je d.m.v. die Nokia tool volgens mij gewoon weer Windows Phone 8.1 terugzetten...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:27
blmp schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:55:
[...]

Me wordt dan ook vaak verkeerd gebruikt en was zelfs gekozen als irritantste woord van het jaar.
Oh dus MS verandert 'me' naar 'ME' en 'ze' naar 'ZE' om onze Nederlandse taal te beschermen? :F

Het is toch gewoon van de zotte dat die ellende al 5 jaar lang niet goed werkt. En ik dacht gehoord te hebben dat het in W10M gefixed was maar mooi niet dus :/ :/ :/
cassiekai schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:36:
Hallo liefhebbers,

Zou het lekker bij WP8.1 houden. Zeker als alles gewoon moet blijven werken... Op mijn 640 werkt W10M echt nog niet stabiel. Telephone app startte niet en messaging ook niet. Bovendien is alles in Whatsapp veel te klein om lekker te lezen.

[ Voor 55% gewijzigd door Ramon op 19-12-2015 17:23 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Je kunt toch gewoon het woord wat je wilt toevoegen selecteren en dan op het "woord+" drukken om hem toe te voegen? Al zal ie het na een tijdje ook zelf toevoegen.

• cassiekai
TheVMaster schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:03:
[...]

Neuh..als het 'mis' gaat dan kun je d.m.v. die Nokia tool volgens mij gewoon weer Windows Phone 8.1 terugzetten...
Hij is momenteel bezig en hopelijk gaat het lukken. Zo te zien duurt het nogal even. Ik heb ergens gelezen dat ik met WM10 wel het e.e.a. ga missen. De foto app is geloof ik minder en vraag mij af of ik Here straks nog wel heb. Er zullen nog wel een aantal apps niet meer voorhanden zijn. Is de panorama app nog beschikbaar in WM10? We gaan het straks allemaal wel zien.

• TheVMaster
cassiekai schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:32:
[...]

Hij is momenteel bezig en hopelijk gaat het lukken. Zo te zien duurt het nogal even. Ik heb ergens gelezen dat ik met WM10 wel het e.e.a. ga missen. De foto app is geloof ik minder en vraag mij af of ik Here straks nog wel heb. Er zullen nog wel een aantal apps niet meer voorhanden zijn. Is de panorama app nog beschikbaar in WM10? We gaan het straks allemaal wel zien.
De Foto App is best oke en ook Here is er volgens mij gewoon (weer).....Panorama App is er volgens mij niet...

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:00
Doet bij jullie de facebook ook raar, het lijkt net of heel veel berichten niet worden geladen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:17
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:42:
Doet bij jullie de facebook ook raar, het lijkt net of heel veel berichten niet worden geladen.
Die Facebook app is waardeloos. Er schijnt wat beters aan te komen.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:44
Ramon schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:09:
[...]
Oh dus MS verandert 'me' naar 'ME' en 'ze' naar 'ZE' om onze Nederlandse taal te beschermen? :F

Het is toch gewoon van de zotte dat die ellende al 5 jaar lang niet goed werkt. En ik dacht gehoord te hebben dat het in W10M gefixed was maar mooi niet dus :/ :/ :/ [...]
Ze hebben het opgelost. Het werkt in ieder geval prima hier. Me en ze blijven altijd gewoon klein, zoals in 99,99% van de gevallen ook gewoon moet zijn.

• cassiekai
TheVMaster schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:37:
[...]

De Foto App is best oke en ook Here is er volgens mij gewoon (weer).....Panorama App is er volgens mij niet...
Het lijkt erop dat het prima gelukt is. De panorama app staat er nog steeds op. Hij lijkt alles meegenomen te hebben. Het ziet er op het eerste gezicht niet veel anders uit. De looks zijn wel wat strakker en moet bij andere apps nog testen. De foto app lijkt mij wel wat kariger. Vond de oude erg fijn en kon je snel zaken handmatig instellen. Ben ook benieuwd hoe de accu zich houdt. Op 8.1 haalde ik makkelijk 2 dagen.

Thanks tot zo ver.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
coenox schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:20:
[...]

Die Facebook app is waardeloos. Er schijnt wat beters aan te komen.
Waardeloos? Vind de app juist erg goed. Stuk beter dan die van IOS. Moet zeggen dat ik ook de beta heb draaien.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:00
vali schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:09:
[...]

Waardeloos? Vind de app juist erg goed. Stuk beter dan die van IOS. Moet zeggen dat ik ook de beta heb draaien.
De app op wp8 werkte aanzienlijk beter.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• TheVMaster
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:35:
[...]

Ik vind de Facebook app op windows 10 (die nieuwe app) een stuk beter en mooier....hij is ook veel sneller. Overigens komt er binnenkort ook een pc versie aan....die schijnt al in beta te zijn (nouja...iedereen kan hem downloaden, hij doet het alleen bij de beta-groep).

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Cyrus The Virus schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:35:
[...]

Klopt ja. Ik zit in een privegroep, en als ik daar een notification van heb (in de tab met wereldbol), en erop klik, dan krijg ik altijd een error.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

.oisyn schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:15:
[...]

Klopt ja. Ik zit in een privegroep, en als ik daar een notification van heb (in de tab met wereldbol), en erop klik, dan krijg ik altijd een error.
Heb je dan niet gewoon Messenger nodig? Je kunt trouwens altijd nog de site openen in Edge en eventueel die groep dan pinnen aan je startscherm ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 19-12-2015 23:10 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kan de groep wel gewoon openen, maar niet een notificatie van de groep. Dat dacht ik althans, na verder onderzoek blijkt dat het niet per se aan de groep ligt (sommige andere notifications van de groep werken wel goed, alsmede sommige notifications van andere mensen werken ook niet goed). Ik krijg dan een leeg scherm met de melding: "We are having trouble loading this post".

Niet dat ik veel op Facebook te vinden ben overigens. Ik had tot voor kort nog niet eens een account, maar het is het de facto communicatiemiddel van de bewoners van het nieuwbouwblok waar ik woon :)

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2015 00:05 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er is geen "reverse tether" optie in Windows 10 Mobile, toch? Dus dat je telefoon de internetverbinding van je PC kan gebruiken als je hem verbindt met USB.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:49:
Er is geen "reverse tether" optie in Windows 10 Mobile, toch? Dus dat je telefoon de internetverbinding van je PC kan gebruiken als je hem verbindt met USB.
Zie er ook niet zo snel van terug via de settings.

[ Voor 21% gewijzigd door blmp op 20-12-2015 01:35 ]

Patient gamer

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Jawel ze hebben er zelfs een variant van ontwikkeld die geen usb kabel meer nodig heeft... ze noemen het WiFi en het zit in je notification center, 2e knop van links 😉

[ Voor 20% gewijzigd door DeNachtwacht op 20-12-2015 10:30 ]

youtube.com/@hisrep

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Sinds de nieuwe build krijg ik steeds errors met het downloafen van het NL keyboard op de US International versie, meer mensen daar last van? Ik dact dat het iets tijdelijks was maar t is nu al 3 dagen op rij niet te downloaden...

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Kan iemand mijn vertellen of whatsapp al beschikbaar is voor win10 mobile?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

WP8 apps werken gewoon, dus ook Whatsapp. Hij is nog niet UWP als je dat bedoelt.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2015 11:45 ]

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb sinds gisteravond een lijst updates in de Store staan, die allemaal op pending blijven hangen. Pauzeren en opnieuw proberen lost niets op, een reboot evenmin.

Is er een storing, is er nog een andere mogelijkheid om de downloads te forceren? Nieuwe downloads zijn nu dus ook niet mogelijk, die sluiten achteraan aan ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

@.oisyn
Mooi. Bedankt voor de snelle reactie!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:48:
Sinds de nieuwe build krijg ik steeds errors met het downloafen van het NL keyboard op de US International versie, meer mensen daar last van? Ik dact dat het iets tijdelijks was maar t is nu al 3 dagen op rij niet te downloaden...
In vorig builds hielp het om dan even (opniew) door de Insider app config te lopen en rebooten.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:18:
[...]

In vorig builds hielp het om dan even (opniew) door de Insider app config te lopen en rebooten.
Helaas, lost het niet op. thx voor het meedenken.

youtube.com/@hisrep

Je kunt, als je pc een wifi-kaart heeft, wel gewoon je pc als access point laten fungeren en dan de wifi met je telefoon oppakken. Direct dataoverdracht is er eigenlijk niet. Alleen voor bestanden, niet voor downloads of internet.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-12-2015 13:07 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wel duh ;). Het punt is meer dat ik op zolder slecht WiFi bereik heb. Mijn PC hangt gewoon aan UTP. Ik wil sowieso nog een goede AP kopen maar voor nu is het dus nog even behelpen.

• Swerfer
.oisyn schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:14:
Wel duh ;). Het punt is meer dat ik op zolder slecht WiFi bereik heb. Mijn PC hangt gewoon aan UTP. Ik wil sowieso nog een goede AP kopen maar voor nu is het dus nog even behelpen.
Dan is wat Martinspire zegt toch een goede oplossing? Je PC als access point inrichten, mits je PC inderdaad een WiFi kaart heeft...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat heb ik dus niet, anders had ik dat allang gedaan.

• Swerfer
.oisyn schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:25:
Wifi kaartje of dongeltje kopen :X

.oisyn schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:25:
Alsof dat duur is tegenwoordig. Volgens mij kun je die al vanaf 5 euro krijgen bij dealextreme ofzo

• r2504
Ik merkte daarnet dat ik op m'n lockscreen geen meldingen meer kreeg van m'n ongelezen mails... gelukkig was het opgelost door even de instellingen opnieuw te doen (want ze stonden wel degelijk juist).

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
vali schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:09:
[...]
Stuk beter dan die van IOS.
Nope nope nope. Je kan veel zeggen van iOS en de apps daar, maar de Facebook Beta app is nog mijlen ver verwijderd van net zo goed zijn als de iOS versie. Laat staan beter. En dat zeg ik als gebruiker van zowel iOS al Windows Phone door alle versies heen tot op heden, inclusief de WM10 builds. Er is heel veel wat beter is aan WP/WM, maar de Facebook app of ervaring hoort daar niet bij :P.

• vali
Propane schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:23:
[...]
Nope nope nope. Je kan veel zeggen van iOS en de apps daar, maar de Facebook Beta app is nog mijlen ver verwijderd van net zo goed zijn als de iOS versie. Laat staan beter. En dat zeg ik als gebruiker van zowel iOS al Windows Phone door alle versies heen tot op heden, inclusief de WM10 builds. Er is heel veel wat beter is aan WP/WM, maar de Facebook app of ervaring hoort daar niet bij :P.
Qua functionaliteiten loopt hij inderdaad achter, maar niet qua gebruikerservaring. Ik werd helemaal gek van de opbouw van de app. Het sluiten van een posted, menu icoontjes en backknop zitten volledig verspreid over het scherm. Echt heel irritant. Het is totaal niet consistent en best wel wat ios apps hebben deze wazige opbouw.

Ook de reden waarom ik mijn ipad heb weggedaan.

• coenox
vali schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:54:
[...]

Ook de reden waarom ik mijn ipad heb weggedaan.
Interessant. Wat voor tablet heb je nu?

Ik heb de iPhone van van mijn werk twee jaar geleden ingeleverd en zelf een Lumia aangeschaft. Voor de zomer mijn MacBook Air verkocht en een HP Stream gekocht. Ik heb nog een iPad Air 2 4G van mijn werk. Maar die gebruikerservaring is wel goed. Kan me nu nog niet voorstellen dat ik die inlever.

• vali
coenox schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:56:
[...]

Interessant. Wat voor tablet heb je nu?

Ik heb de iPhone van van mijn werk twee jaar geleden ingeleverd en zelf een Lumia aangeschaft. Voor de zomer mijn MacBook Air verkocht en een HP Stream gekocht. Ik heb nog een iPad Air 2 4G van mijn werk. Maar die gebruikerservaring is wel goed. Kan me nu nog niet voorstellen dat ik die inlever.
Ik gebruik mijn sp3 als tablet als ik het scherm van mijn l930 te klein vind.

Van mijn werk heb ik een mbp 2015 model, maar die kan ik inruilen voor een Lenovo. Dus ben vrij snel gelukkig weer Apple loos :-)

Ben nu de laatste build op mijn l520 aan het installeren. Ben erg benieuwd hoe hij daarop draait.

[ Voor 9% gewijzigd door vali op 20-12-2015 21:43 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Martinspire schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:30:
[...]

Alsof dat duur is tegenwoordig. Volgens mij kun je die al vanaf 5 euro krijgen
Gaat ook zo lekker op zaterdagavond om 1:00 's nachts ;)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2015 21:21 ]

• r2504
Ik wou net een foto ontvangen via Whatsapp als profilefoto plaatsen... maar dat blijkt niet te werken ?

• coenox
r2504 schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:33:
Ik wou net een foto ontvangen via Whatsapp als profilefoto plaatsen... maar dat blijkt niet te werken ?
Hoezo niet. Bij mij kan dat gewoon. Instellingen -> Profiel en dan foto aanklikken, Uit albums kiezen en dan naar de Whatsapp map.

• r2504
In Whatsapp kan je ook op de foto klikken, dan onderaan de drie bolletjes, dan set as profile photo... en dat werkt niet maar da's vermoedelijk een WhatsApp bug ?

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-11 19:29
Heb nu al twee keer gehad dat Glance stopt met werken en volgens mij allebei de keren op zondag avond. Meer mensen die hier last van hebben ? Reboot verhelpt 't.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-11 10:43
Kan sinds een paar builds een aantal apps niet meer updaten (rate your device, equalizer, gestures and touch en extra's en info). Wijzigen van opslaglocatie of opnieuw opstarten via de insider app werkt niet. Iemand nog tips?

• vali
Nou, moet zeggen dat de laatste build stukken beter draait op mijn l520. Dat was paar builds geleden toch wel anders.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb met mijn Lumia 640XL dit weekend genavigeerd in Dusseldorf. Wat een hel. Met Maps krijg ik lange tijd geen gps fix, Here Drive loopt zo'n 4-5 seconden achter (ik rij van stilstand al 20km/h, en nog denkt ie dat ik stil sta). En meer van dat soort issues. Erg vervelend. Meer last hiervan?

Professioneel Heftruck Syndroom

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

NeFoRcE schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:26:
Ik heb met mijn Lumia 640XL dit weekend genavigeerd in Dusseldorf. Wat een hel. Met Maps krijg ik lange tijd geen gps fix, Here Drive loopt zo'n 4-5 seconden achter (ik rij van stilstand al 20km/h, en nog denkt ie dat ik stil sta). En meer van dat soort issues. Erg vervelend. Meer last hiervan?
Geen van de problemen die je beschrijft. L930. Wel dat soms adressen niet goed gevonden kunnen worden. Zoekresultaten bleven flikkeren en het uiteindelijke adres werd niet gevonden. Was 'straat + huisnummer, stad', en dat in nooit een probleem geweest. Op de kaart was het adres wel aanwezig en kon ik deze aantikken. Toen kreeg ik de gps coördinaten en tevens straat + huisnummer, stad als bestemming... Vreemd.

Fix in NL is snel en navigatie is redelijk accuraat vwb turn by turn. Heb wel mijn telefoon op Engels staan ivm Cortana quiet hours.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• Swerfer
NeFoRcE schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:26:
Lijkt erop dat je 640 het GPS signaal niet goed ontvangt. Heeft niets te maken met W10M. Veel hoogbouw waar je zat in Dusseldorf?

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 22:43
Een domme vraag al zeg ik het zelf.... Ik heb gisteren Windows 10 op mijn 1520 gezet, werkt prima op kleine bugs na. De agenda is alleen extreem beperkt (vrijwel geen functies), zo zie ik in de review van Arnoud Wokke agendaweergave dit kan ik niet vinden. Doe ik iets fout of is dit er weer uitgehaald?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:07

Boss

+1 Overgewaardeerd

trabbit schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:42:
Een domme vraag al zeg ik het zelf.... Ik heb gisteren Windows 10 op mijn 1520 gezet, werkt prima op kleine bugs na. De agenda is alleen extreem beperkt (vrijwel geen functies), zo zie ik in de review van Arnoud Wokke agendaweergave dit kan ik niet vinden. Doe ik iets fout of is dit er weer uitgehaald?
Weergave -> Agenda

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Swerfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:33:
[...]

Lijkt erop dat je 640 het GPS signaal niet goed ontvangt. Heeft niets te maken met W10M. Veel hoogbouw waar je zat in Dusseldorf?
Jivebunny schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:29:
[...]

Geen van de problemen die je beschrijft. L930. Wel dat soms adressen niet goed gevonden kunnen worden. Zoekresultaten bleven flikkeren en het uiteindelijke adres werd niet gevonden. Was 'straat + huisnummer, stad', en dat in nooit een probleem geweest. Op de kaart was het adres wel aanwezig en kon ik deze aantikken. Toen kreeg ik de gps coördinaten en tevens straat + huisnummer, stad als bestemming... Vreemd.

Fix in NL is snel en navigatie is redelijk accuraat vwb turn by turn. Heb wel mijn telefoon op Engels staan ivm Cortana quiet hours.
Wat heet hoogbouw, 't was in de altstadt. Zal wat wat hoogbouw hebben gestaan, maar heb genoeg open lucht gezien ook. De Here Drive issues was in een buitenwijk in de stad, met sowieso laagbouw. Dat kon dus niet het issue zijn. Reboot heeft helaas niet geholpen toen.

Vroeger (in de tijd van de ipaq) had je wel dat je je AGPS kon bijwerken, ging ie en bestandje downloaden ofzo met de laatste gps positief of iets dergelijks. Maar dit is volgens mij nu helemaal niet meer aan de orde, of wel?

• trabbit
Ik mis de balk onderaan, dus weergave opties zie ik niet. Misschien gewoon een bug op mijn mobiel.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

trabbit schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:45:
[...]

Ik mis de balk onderaan, dus weergave opties zie ik niet. Misschien gewoon een bug op mijn mobiel.
Die balk moet je idd wel zien ja. Ik ben bang dat een factory reset dan de beste optie is. Ik ben er inmiddels wel achter dat zo'n 80% van de problemen in de categorie "vaag" dan ineens verdwenen zijn. Zo bleef bij mij 1 icoontje van een outlook mailtje altijd staan in het lockscreen, zelfs als ik notifications van outlook uitzette.

Het kost even wat tijd, maar als je toch alles met onedrive synct zul je niet snel persoonlijk spul moeten backuppen.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Daar komen mijn inziens ook de meeste bugs vandaan. Backups terugzetten van 8.1 als je net 10 hebt geïnstalleerd.

Zodra je van Win10 builds gaat updaten en backups terugzetten is er niets meer aan de hand.
NeFoRcE schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:44:
[...]

[...]

Wat heet hoogbouw, 't was in de altstadt. Zal wat wat hoogbouw hebben gestaan, maar heb genoeg open lucht gezien ook. De Here Drive issues was in een buitenwijk in de stad, met sowieso laagbouw. Dat kon dus niet het issue zijn. Reboot heeft helaas niet geholpen toen.

Vroeger (in de tijd van de ipaq) had je wel dat je je AGPS kon bijwerken, ging ie en bestandje downloaden ofzo met de laatste gps positief of iets dergelijks. Maar dit is volgens mij nu helemaal niet meer aan de orde, of wel?
Snelle fix is bv in NL icm AGPS idd, al is dat geen bestandje meer maar gewoon wat data. GPS fix zonder kan wel even duren, zeker de eerste keer dat ie het zo moet doen. Kortom, je hebt gewoon wat pech gehad. Of je GPS is stuk. In het verleden duurde het bij mij meestal 10 minuten de eerste keer dat een device GPS moest krijgen, maar heb het ook een keer gezien dat het een bijna een uur duurde. Grote kans echter dat je snel een fix had gehad, als je data wel aan had gezet.

• r2504
Jivebunny schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:29:
[...]
Wel dat soms adressen niet goed gevonden kunnen worden. Zoekresultaten bleven flikkeren en het uiteindelijke adres werd niet gevonden. Was 'straat + huisnummer, stad', en dat in nooit een probleem geweest.
Dit heb ik ook reeds gehad in Microsoft Maps... maar dan zocht ik ook op "stad tandarts naam" wat misschien niet echt voorzien is, alhoewel "stad tandarts" werkte wel en dan kreeg ik zelfs in het overzicht z'n naam te zien.

Het was vooral het flikkeren wat raar was... je krijgt dan een lijst en die is meteen weer weg, dan terug een lijst, ...

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Misschien zie ik een instelling over t hoofd, maar ik vind t knap lastig dat Edge voor elke link waar ik op klik een nieuw tabblad opent..lijkt me de snelheid ook niet ten goede komen..

Live from Denmark

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Martinspire schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:11:
[...]
Snelle fix is bv in NL icm AGPS idd, al is dat geen bestandje meer maar gewoon wat data. GPS fix zonder kan wel even duren, zeker de eerste keer dat ie het zo moet doen. Kortom, je hebt gewoon wat pech gehad. Of je GPS is stuk. In het verleden duurde het bij mij meestal 10 minuten de eerste keer dat een device GPS moest krijgen, maar heb het ook een keer gezien dat het een bijna een uur duurde. Grote kans echter dat je snel een fix had gehad, als je data wel aan had gezet.
Thanks,

Nu je het over data hebt, dit was inderdaad ook nog een issue. Ik kreeg met geen mogelijkheid mijn data-roaming aan. Ik zat in DL, dus die kosten zouden mij roesten, maar wat ik ook probeerde, ik kreeg met geen mogelijkheid data op m'n phone... vliegtuigmodus aan/uit, reboot, roaming aan/uit, netwerksettings opnieuw binnengehaald, maar ik kreeg geen internet...

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

hansie_k schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:29:
Misschien zie ik een instelling over t hoofd, maar ik vind t knap lastig dat Edge voor elke link waar ik op klik een nieuw tabblad opent..lijkt me de snelheid ook niet ten goede komen..
Zo die is irritant ja. Heb ook nog niets kunnen vinden, laat staan een homepage kunnen kiezen. Ik geloof het onderhand wel hoor, die browserfordoing...

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Jivebunny schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:50:
[...]

Zo die is irritant ja. Heb ook nog niets kunnen vinden, laat staan een homepage kunnen kiezen. Ik geloof het onderhand wel hoor, die browserfordoing...
Die startpagina kan ik nog overheen komen, al zou t handig zijn als ie gewoon met (...) begint.
Maar die tabs...men wat lastig.

Live from Denmark

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ja na verloop van tijd kun je gewoon 30+ tabs gaan sluiten.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

hansie_k schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:29:
Dat is niet waar hoor. Een normale link op een pagina opent in dezelfde tab. Veel (externe) links op GoT zelf openen in een nieuwe tab omdat die target=_blank hebben. Links van buiten de browser openen uiteraard ook in een nieuwe tab, want je wilt niet dat die een bestaande tab verneuken.

Het enige irritante vind ik dat als ik een link op mijn startscherm plaats (zoals de pagina met bustijden), hij iedere keer een nieuwe tab opent als ik dat ding aanklik. Ik zou dat wel graag willen kunnen koppelen aan een tab, al is de hudiige manier natuurlijk precies hoe snelkoppelingen doorgaans werken.

En misschien moet ie een tab sluiten als je op back drukt en er is geen geschiedenis.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2015 11:29 ]

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:40
r2504 schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:19:
[...]

Dit heb ik ook reeds gehad in Microsoft Maps... maar dan zocht ik ook op "stad tandarts naam" wat misschien niet echt voorzien is, alhoewel "stad tandarts" werkte wel en dan kreeg ik zelfs in het overzicht z'n naam te zien.

Het was vooral het flikkeren wat raar was... je krijgt dan een lijst en die is meteen weer weg, dan terug een lijst, ...
is "microsoft maps" tegenwoordig "windows kaarten"?

Tijd van werken, tijd van rusten

• r2504
Ik noemde het "Microsoft Maps" om verwarring te vermijden met eventueel Here+... maar in m'n app lijst staat het zelfs gewoon als "Maps". Hoe het in het Nederlands te zien is in de app lijst weet ik niet.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Driek schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:31:
[...]

is "microsoft maps" tegenwoordig "windows kaarten"?
Nee. Maps is altijd al Kaarten geweest in het Nederlands. Het heeft daarnaast nooit een merknaam gehad. dus gewoon Maps/Kaarten. Maar om te distantieren van Google (of Nokia) zou je het ook Microsoft Maps kunnen noemen.

• Swerfer
NeFoRcE schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:37:
[...]

Thanks,

Nu je het over data hebt, dit was inderdaad ook nog een issue. Ik kreeg met geen mogelijkheid mijn data-roaming aan. Ik zat in DL, dus die kosten zouden mij roesten, maar wat ik ook probeerde, ik kreeg met geen mogelijkheid data op m'n phone... vliegtuigmodus aan/uit, reboot, roaming aan/uit, netwerksettings opnieuw binnengehaald, maar ik kreeg geen internet...
Heb je roaming niet toevallig bij je provider uitgeschakeld?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:40
r2504 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:34:
Ik noemde het "Microsoft Maps" om verwarring te vermijden met eventueel Here+... maar in m'n app lijst staat het zelfs gewoon als "Maps". Hoe het in het Nederlands te zien is in de app lijst weet ik niet.
Ok, kaarten dus. Snapte er al niks van :)

Tijd van werken, tijd van rusten

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Swerfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:36:
[...]

Heb je roaming niet toevallig bij je provider uitgeschakeld?
Dat is inderdaad mogelijk. Ik was afgelopen week ook in DL (toevallig) en data doet dan niets. Bij Tele2 ben je verplicht om op de SMS van de provider te reageren, ofwel met de keuze om een bundel te activeren, of toestemming voor roaming te geven. Dus wellicht heeft hij dat over het hoofd gezien.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

kenneth schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:47:
Ik heb sinds gisteravond een lijst updates in de Store staan, die allemaal op pending blijven hangen. Pauzeren en opnieuw proberen lost niets op, een reboot evenmin.

Is er een storing, is er nog een andere mogelijkheid om de downloads te forceren? Nieuwe downloads zijn nu dus ook niet mogelijk, die sluiten achteraan aan ...
Uitloggen/inloggen in de Store helpt ook niet.

En gewone phone updates blijven op 0% hangen.

Ik vrees een harde reset, gevolgd door over een week dezelfde problemen :{

W10M is mooi maar komt extreem buggy over. Veel crashes, veel vaag gedrag. Mijn enthousiasme is als sneeuw voor de zon verdwenen ;(

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

The Inquisitor schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:02:
[...]

Dat is inderdaad mogelijk. Ik was afgelopen week ook in DL (toevallig) en data doet dan niets. Bij Tele2 ben je verplicht om op de SMS van de provider te reageren, ofwel met de keuze om een bundel te activeren, of toestemming voor roaming te geven. Dus wellicht heeft hij dat over het hoofd gezien.
Nee, moet gewoon aan staan. Zit bij KPN, en voor zover ik weet, kun je dat daar niet aanzetten. En besides, afgelopen augustus nog in Kroatië gebruik gemaakt van internet, al was dat nog op een Ativ S...

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
kenneth schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:45:
[...]

W10M is mooi maar komt extreem buggy over. Veel crashes, veel vaag gedrag. Mijn enthousiasme is als sneeuw voor de zon verdwenen ;(
Wat ik heb gedaan, is alle updates annuleren behalve de store app. Die geupdate, sindsdien lopen de updates wel door.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Bedankt voor de tip, dat zal ik een volgende keer doen :) Ik heb inmiddels al een hard reset uitgevoerd ...

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-11 10:45
Is het mogelijk om het gebruik van mobiele data per app in te stellen? Bv FB messenger niet, whatsapp wel?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kan de equalizer niet openen 8)7. Zodra ik hem open klapt hij er weer uit.

• Swerfer
.oisyn schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:26:
Is een bekende bug op de L950(XL) sinds de laatste build...

• wim klei
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 12:33

wim klei

kleuterschool doorlopen

.oisyn schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:26:
die geeft bij mij een update aan die niet wil
hij meld dat hij niet sd card kan en op device zelf moet worden geinstalleerd
ook dat wil niet(gelukkig)
daarom werkt het bij mij nog wel :*)
de update was een probleem mee had ik ergens gelezen windows central meen ik

[ Voor 11% gewijzigd door wim klei op 21-12-2015 19:17 ]

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

kenneth schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:45:
[...]

kenneth schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:34:
Bedankt voor de tip, dat zal ik een volgende keer doen :) Ik heb inmiddels al een hard reset uitgevoerd ...
Tip voor de volgende keer: toestel aan de lader hangen en laten liggen.

Onlangs stond er op mijn 925 ook een update klaar (de .29 en daarna de .36) en beide wilden niet lekker installeren. Batterij was ruim meer dan 40% en er stond verder ook niks te downloaden/installeren/etc. Kreeg met geen mogelijkheid die update binnen of geinstalleerd. Telefoon aan de lader gehangen en op het update scherm laten staan, kwartiertje later stond die de update voor te bereiden. 8)7

Na de .36 update voelt het toestel echt heel veel beter en snappier aan. Veel minder laad schermen en een boel apps die veel lekkerder starten/werken en eigenlijk niet meer crashen.

[ Voor 7% gewijzigd door max op 21-12-2015 19:19 ]

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hij heeft de hele nacht aan de lader gelegen. Ook vlakbij het AP voor de beste ontvangst, alles geprobeerd.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Is double tap to wake niet beschikbaar voor beide toestellen?

• Sc0tTy
.oisyn schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:28:
[...]
En misschien moet ie een tab sluiten als je op back drukt en er is geen geschiedenis.
In WP8.1 deed ie dat, in W10M niet meer...

Ik gebruik Inoreader O+ (website) om m'n RSS feeds bij te houden en als ik dan een artikel wil lezen sluit deze niet meer met de back button. Dus na een kwartier zit ik met een lading tabs open, op dit moment is 't één van m'n grootste ergernissen. :(

Sc0tTy kan inmiddels de close all tabs knop wel dromen zo vaak dat ik die gebruik.

Moet zeggen dat bijna alles van W10M echt heerlijk werkt maar Edge is echt een drama in vergelijking met IE op WP8.1, ook veel last van traagheid in webpaginas. Aanrakingen duren soms ook lang voordat ie ze registreert.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

max schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:17:
Na de .36 update voelt het toestel echt heel veel beter en snappier aan. Veel minder laad schermen en een boel apps die veel lekkerder starten/werken en eigenlijk niet meer crashen.
Ik vind het op de 925 met de .36 update ook wel prima werken. Onder .29 zaten er toch nog wel iets te veel vervelende bugjes in, maar nu is het echt wel acceptabel. Er zijn nog wel wat dingetjes die voor de final version moeten worden gefixt, maar voor dagelijks gebruik voldoet dit al wel...

youtube.com/@hisrep

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

The_Anarchist schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:59:
Is het mogelijk om het gebruik van mobiele data per app in te stellen? Bv FB messenger niet, whatsapp wel?
Niet dat ik weet. Enige oplossing die ik hiervoor kan bedenken (dat doe ik vaak als ik in buitenland zit):

- Battery saver aan
- Whatsapp in batterijbeheer instellen op: Altijd toegestaan
- Als je op data zit, battery saver aan zetten, dan zal de rest geen data verbruiken, maar WA blijft binnenkomen.

• trabbit
DeNachtwacht schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:50:
[...]
Het kost even wat tijd, maar als je toch alles met onedrive synct zul je niet snel persoonlijk spul moeten backuppen.
Bedankt, dit heeft geholpen. Draait voor zover ik vandaag heb ervaren bugvrij. Windows 10 draait nog een stuk sneller dan 8.1! Niet al die slome animaties bij alles wat je opstart. En Edge is een verademing, IE was niet meer bij de tijd (langzaam, crashte soms en laadde pagina's niet goed). Het touchscreen werkt ook eindelijk zoals je zou mogen verwachten.

Ben er blij mee, enige minpunt is dat naar mijn idee de foto's een stuk minder van kwaliteit zijn met de camera app.

[ Voor 8% gewijzigd door trabbit op 21-12-2015 22:50 ]

• Sc0tTy
Dit leek me de beste topic om het te posten:

http://www.windowscentral...nders-microsoft-lumia-650

Damn wat ziet die er heerlijk uit! Was eigenlijk van plan om de 950 aan te schaffen als die wat in prijs daalde maar nu ga'k de aankondiging van deze afwachten, wat ziet die er geil uit :9~
Het énige minpuntje is het ontbreken van Wireless charging.

Zelf hoef ik niet 't snelste van 't snelste en met alle goeie ervaringen van de 640(XL) lijkt me dit dan een hele goeie optie.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Sc0tTy schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:50:
Dit leek me de beste topic om het te posten:

http://www.windowscentral...nders-microsoft-lumia-650

Damn wat ziet die er heerlijk uit! Was eigenlijk van plan om de 950 aan te schaffen als die wat in prijs daalde maar nu ga'k de aankondiging van deze afwachten, wat ziet die er geil uit :9~
Het énige minpuntje is het ontbreken van Wireless charging.

Zelf hoef ik niet 't snelste van 't snelste en met alle goeie ervaringen van de 640(XL) lijkt me dit dan een hele goeie optie.
Pffff kolere zeg! :o :o

De 630 die ik van de baas hebt ben ik best tevreden over en mijn eigen 925 gaat ook al heerlijk 2,5 jaar mee. Die 650 is een mooie vervanger voor mijn 925. Als ze in de 9-reeks nu ook nog zo'n toestel uitbrengen (alhoewel ik dat niet verwacht want de 950 is veel te nieuw) tegen een goede prijs....Apple en alles dat Samsung heet: eat your heart out. :P

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik hoop toch vooral dat ze weer eens een knappe 4,5" uitbrengen. Mijn L925 vind ik qua grootte net goed, veel meer moet het niet worden voor mij, en het assortiment telefoons in die range lijkt steeds kleiner te worden, zeker als het om moderne windows phones gaat ;)

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 ... 46 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M