Ik snap je niet helemaal volgensmij de Insiser app is op elk willekeurig Lumia toestel te downloaden mits je over Windows Phone 8.1 met de Denim update beschikt.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:17:
[...]
Op XDA staat een methode om land en operator te spoofen. Na twee uur klooien kom ik er helaas achter dat die methode niet meer werkt door een update van de Insider app. Daarmee is alle hoop vervlogen om Insider builds op het toestel te krijgen. Ik vind dit behoorlijk lomp van Microsoft. Het is een beetje een Apple streek. Dat bedrijf legt ook allerlei softwarematige beperkingen op aan de gebruikers.
Ik heb mijn 735 opnieuw geïnstalleerd met de nieuwste W10 variant, gaat allemaal prima.
Enige problemen zijn de Lumia Cinemagraph en de Lumia Creative Studio, deze hebben nu een effen logo en ik kan ze ook niet opstarten, installeren vanuit de Store levert ook een foutmelding op..
Ik wil de apps echter gewoon verwijderen, dit werkt ook niet.. als je voor verwijderen kiest in de applijst reageert hij überhaupt en doet net of ik nergens op geklikt heb..
Enige problemen zijn de Lumia Cinemagraph en de Lumia Creative Studio, deze hebben nu een effen logo en ik kan ze ook niet opstarten, installeren vanuit de Store levert ook een foutmelding op..
Ik wil de apps echter gewoon verwijderen, dit werkt ook niet.. als je voor verwijderen kiest in de applijst reageert hij überhaupt en doet net of ik nergens op geklikt heb..
Ik zie dat de Linkedin app op windowsphone (10) ook weer een beetje tot leven komt. Vroeger was het mogelijk de contacten te syncen waardoor in de personenhub de foto's van je Linkedin contactpersonen te voorschijn kwamen. Is iemand dit al gelukt op de 950/950XL?
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Als je nog beta testers zoekt dan houd ik me aanbevolen. Met VLC loop je tegen dezelfde problemen aan als jij ook schetst met N7Music Player: geen gapless playback. Pretty irritant...LightYears schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:34:
[...]
Ik heb het zelfde probleem, maar kan toevallig een beetje programmeren en ben aan de slag gegaan om JSMusicDB te poorten naar een Universal App. Toevallig sinds gisteren een versie gebakken die weer scrobbled; lokale muziek en muziek van de Synology NAS worden ondersteund.
Helaas zal dit alleen nog niet beschikbaar zijn voor het grote publiek op een korte termijn. Er is nog veel mis mee en mist nog veel.
N7Music Player werkt trouwens wel top met last.fm maar is geen universal app (= geen gapless playback, geen continiuum support etc.)
Maar misschien dat die ik wel even ga proberen omdat VLC echt alleen maar crashed.
Verwijderd
Safariking schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:15:
[...]
Ik snap je niet helemaal volgensmij de Insiser app is op elk willekeurig Lumia toestel te downloaden mits je over Windows Phone 8.1 met de Denim update beschikt.
Helaas ligt het anders. De Insider app is inderdaad te downloaden en installeren maar de MS server weigert de verbinding met de telefoon. Updates worden per land en per netwerk vrijgegeven en mogelijk is het Insider programma niet beschikbaar voor bepaalde landen.Swerfer schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat ik iets gemist heb, maar elk toestel kan volgens mij de insider app downloaden of je moet hem met een provider lock gekocht hebben. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je je hebt aangemeld als insider. De app staat niet standaard geinstalleerd, je moet hem zelf downloaden...
Uitzetten doe je zelf door de Windows toets niet vast te houdenkevin33 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:54:
[...]
Dat wist ik, maar kan het ook helemaal uit?
volgensmij is het niet uit te zetten overigens
Patient gamer
Verwijderd
Heb je niet per ongeluk de outbox map aan je startscherm vastgemaakt? (dat kan met alle mappen in je mailapp). Je kunt in het 'mappen' overzicht je inbox weer aan het startscherm vastmaken..oisyn schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:10:
Heel irritant, sinds de laatste outlook update vindt m'n telefoon dat van mijn Google account de outbox de standaard mailbox is. Tenminste, dat is degene die ik kan kiezen als icoontje voor op m'n lock screen
Ik neem aan dat dat in W10 nog steeds kan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 15:28 ]
Dat heb ik idd nog gecontroleerd. Heb zelfs al mijn hele account weggegooid en opnieuw ingesteld. Maar niets helpt, hij blijft "outbox" zien als de mailbox waarvoor hij notificaties moet geven
.
Dit probleem is opgetreden sinds de update van Outlook Mail van onlangs. Toen kreeg ik ineens ook andere icoontjes in de live tile (daarvoor gaf hij nog een Exchange icoontje voor gmail, nu is het een envelopje).
Zijn hier mensen die nog niet op .29 zitten met een gmail account? Zouden jullie eens kunnen checken hoe dat icoontje bij je lockscreen er bij jullie uitziet? Bij mij dus zo:
En terwijl ik dit tik zie ik dat het probleem zichzelf ineens heeft verholpen
. Nu heeft het icoontje gewoon de naam van mijn account ("oisyn.nl") ipv "outbox - oisyn.nl".
Nou alleen nog het probleem dat hij het aantal ongelezen emails niet update
Dit probleem is opgetreden sinds de update van Outlook Mail van onlangs. Toen kreeg ik ineens ook andere icoontjes in de live tile (daarvoor gaf hij nog een Exchange icoontje voor gmail, nu is het een envelopje).
Zijn hier mensen die nog niet op .29 zitten met een gmail account? Zouden jullie eens kunnen checken hoe dat icoontje bij je lockscreen er bij jullie uitziet? Bij mij dus zo:
En terwijl ik dit tik zie ik dat het probleem zichzelf ineens heeft verholpen
Nou alleen nog het probleem dat hij het aantal ongelezen emails niet update
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Binnenkort weer nieuwe build(s) volgens NokiaPowerUser.
Voor t weekend nog...?
Voor t weekend nog...?
Live from Denmark
Verwachting is inderdaad voor de kerst nog een nieuwe build las ik op Winbeta. Lijkt erop dat ze nu in de 11080-11085 regio zitten qua build nummer.hansie_k schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:57:
Binnenkort weer nieuwe build(s) volgens NokiaPowerUser.
Voor t weekend nog...?
Patient gamer
Ik heb een wat grotere letter ingesteld op mijn Lumia 830. In Windows 8.1 werden dan ook de letters in Whatsapp berichten groter. In Windows 10 blijven ze klein. Is dat een bug of zie ik iets over het hoofd?
Whatsapp heeft een eigen setting voor tekst grootte.
Is er een change log met verwachte vernieuwingen beschikbaar?blmp schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:16:
[...]
Verwachting is inderdaad voor de kerst nog een nieuwe build las ik op Winbeta. Lijkt erop dat ze nu in de 11080-11085 regio zitten qua build nummer.
Verwijderd
In Windows 8 laat de live tile van de standaard agenda app de dag van de week en van de maand zien. De Outlook tegel in Windows 10 is volledig statisch. Is dat normaal?
Ik loop tegen behoorlijk wat notification issues aan. SMS'jes komen soms niet in het action center terecht, maar het ergst van allemaal is dat al 2 dagen de wekker gewoon niet meer aan gaat. Ik heb het nu net voor elkaar dat ik weer een notificatie krijg in het action center maar geluid afspelen ho maar. Terwijl dit in App Sounds wel gewoon allemaal staat aangevinkt.
Iemand nog een idee waardoor dit fout gaat of zijn het gewoon general bugs? Een week geleden had ik er nog geen last van... pas sinds de laatste update van Alarms & Clock lijkt het wel. Herkenbaar?
Iemand nog een idee waardoor dit fout gaat of zijn het gewoon general bugs? Een week geleden had ik er nog geen last van... pas sinds de laatste update van Alarms & Clock lijkt het wel. Herkenbaar?
youtube.com/@hisrep
Even je telefoon helemaal uitzetten en weer opstarten. Fixte mijn alarm problemen in elk geval voor een tijd.DeNachtwacht schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:17:
Ik loop tegen behoorlijk wat notification issues aan. SMS'jes komen soms niet in het action center terecht, maar het ergst van allemaal is dat al 2 dagen de wekker gewoon niet meer aan gaat. Ik heb het nu net voor elkaar dat ik weer een notificatie krijg in het action center maar geluid afspelen ho maar. Terwijl dit in App Sounds wel gewoon allemaal staat aangevinkt.
Doet Windows 10 versie ook? (image van desktop overigens, maar ziet er hetzelfde uit op mobile)Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:10:
In Windows 8 laat de live tile van de standaard agenda app de dag van de week en van de maand zien. De Outlook tegel in Windows 10 is volledig statisch. Is dat normaal?
[ Voor 22% gewijzigd door blmp op 16-12-2015 18:31 ]
Patient gamer
Je hebt 2 settings.coenox schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:19:
Ik heb een wat grotere letter ingesteld op mijn Lumia 830. In Windows 8.1 werden dan ook de letters in Whatsapp berichten groter. In Windows 10 blijven ze klein. Is dat een bug of zie ik iets over het hoofd?
1) bij Settings>Systeem>Beeldscherm>Grootte van tekst, apps en items op het beeldscherm. Dit is eigenlijk de nieuwe manier, maar die werkt niet bij oude apps. Grote verschil is dat dit alles schaalt ipv alleen de tekst.
2) bij Settings>Toegankelijkheid>Meer Opties>Tekst aanpassen. Deze vergroot de tekst ook in Whatsapp.
Verwijderd
Zowel desktop als telefoon tile zijn statisch hier. Blijkbaar ben ik niet de enige.blmp schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:25:
[...]
Doet Windows 10 versie ook? (image van desktop overigens, maar ziet er hetzelfde uit op mobile)
[afbeelding]
Je kunt dit in de app veranderen (menu-settings-chats and calls-text size)coenox schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:19:
Via dat pad kom je in de algemene toegankelijkheidsinstellingen. Dat had ik al gedaan, maar Whatsapp verandert niet mee.PinokkioTV schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:10:
[...]
Je kunt dit in de app veranderen (menu-settings-chats and calls-text size)
Verwijderd
Dit snap ik dus niet men weet dat deze versie vol fouten zit en toch releasen ze dit naar de insiders groep ?
http://www.windowscentral...ws-10-11082-preview-build
Owwcoenox schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:43:
[...]
Via dat pad kom je in de algemene toegankelijkheidsinstellingen. Dat had ik al gedaan, maar Whatsapp verandert niet mee.
Zelf heb ik dat natuurlijk nog niet nodig
Verwijderd
Ik snap niet waarom je het hier (Windows 10 Mobile topic) post, aangezien dat bericht over de PC build gaat.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:48:
Dit snap ik dus niet men weet dat deze versie vol fouten zit en toch releasen ze dit naar de insiders groep ?
Weet iemand hoe je de ronde profiel foto's en de ronde foto's op de photohub weer vierkant maakt? Dit ziet er echt niet uit, heel het OS is vierkant en opeens zijn die foto's rond
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Dat hoort bij de nieuwe designtaal. Kijk maar naar je profielfoto op Windows 10 desktop of naar de foto's van je contacten bij Skype.Sc0tTy schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:05:
Weet iemand hoe je de ronde profiel foto's en de ronde foto's op de photohub weer vierkant maakt? Dit ziet er echt niet uit, heel het OS is vierkant en opeens zijn die foto's rond
Ik moest er ook aan wennen, maar de gedachtegang is dat waar je ook in een app zit of in het OS, is de foto rond, dan is het een persoon. Nadeel is dat dit niet automatisch gaat en als developer zelf moet zorgen voor ronde foto's. Dat gaat niet elke developer doen, dus vind ik het persoonlijk niet handig gekozen van Microsoft...Sc0tTy schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:05:
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Weet iemand of er in W10M een beperking zit in het aantal apps die op de achtergrond mogen draaien ? Ik heb een app waarvan de live tile niet werkt. Dus ik heb bij achtergrond apps gekeken en wat dingen uitgezet. Het viel me ook op dat er sommige apps meerdere keren voorkomen in de lijst.
[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 17-12-2015 08:37 ]
XBL: MRE Inc
Net weer een paar updates gehad van oa. de Store, Outlook en berichten.
De check for updates knop in de Store staat nu bovenaan in plaats van onderaan.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik zie het, maar ik kan mij niet herinneren dat Store en update heeft gehad. Tevens zie ik niet in de notificationbar dat er updates zijn geweest.CAP-Team schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:49:
Nog wel erg veel kleine bugjes hoor in 't OS.
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik heb de automatische updates uitgezet om een beter zicht te krijgen op wat er allemaal geupdate wordt want zonder changelog/history is dat onmogelijk te volgen.
De TuneIn Radio Universal app heeft trouwens ook een update gehad (nog niet opnieuw getest maar de vorige versie was een drama).
De TuneIn Radio Universal app heeft trouwens ook een update gehad (nog niet opnieuw getest maar de vorige versie was een drama).
Precies ik heb zowel op de desktop als mobiel de automatische updates van apps uit staan want dan kun je nog een beetje zien wat er zoal geüpdate wordt
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Je kunt je afvragen waarom dat is. Is dat om de boel gelijk te trekken met de W10 Desktop of is er bij MS gewoon iemand hard aan het trollen want op een 950xl kun je zo lekker bij die knop komen met 1 hand zonder de windows toets in te drukken om het scherm omlaag te krijgen.....CAP-Team schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:49:
In landscape is trouwens het hamburger menu weg en krijg je daar een draaitabel voor terug die niet draait (dus de woorden Apps, Music, Games boven in beeld zonder dat je daar naar toe kunt scrollen)
[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 17-12-2015 12:28 ]
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie zeker , ben niet de enigste blijkbaar want dit bericht kwam in een Windows 10 mobile facebook groepVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:15:
[...]
Ik snap niet waarom je het hier (Windows 10 Mobile topic) post, aangezien dat bericht over de PC build gaat.
Ik heb gisteren een aantal foto's genomen en zag deze gewoon staan in m'n Photo app, echter toen ik zonet m'n OneDrive synchroniseerde op een nieuwe PC kreeg ik plots al deze foto's (enkel die van gisteren, niet die van eerdere dagen) dubbel te zien ?
Kijk ik op m'n OneDrive dan hebben deze de naam WP_ccyymmdd_hh_mm_ss_Rich en WP_ccyymmdd_hh_mm_ss_Rich 1 (sommigen hebben ook Pro in hun naam ipv Rich) ?
Ik vermoed dat dit een OneDrive probleem is ipv. Windows 10 Mobile ?
Kijk ik op m'n OneDrive dan hebben deze de naam WP_ccyymmdd_hh_mm_ss_Rich en WP_ccyymmdd_hh_mm_ss_Rich 1 (sommigen hebben ook Pro in hun naam ipv Rich) ?
Ik vermoed dat dit een OneDrive probleem is ipv. Windows 10 Mobile ?
[ Voor 8% gewijzigd door r2504 op 17-12-2015 15:17 ]
En sinds de update van Outlook die ik vandaag heb geïnstalleerd doet ie het wel goed.opdiefiets schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:23:
Ik gebruik W10M zonder al te veel problemen, maar met Outlook heb ik wel een probleem. Als ik een mail met attachment forward, weigert Outlook de attachment mee te sturen. Dat is vrij irritant, ik heb al een aantal keer een reply gehad dat de attachment er niet bij zat.
Is er een instelling ergens die ik heb gemist?
Inderdaad vind ik ook jammer.r2504 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:41:
Ik heb de automatische updates uitgezet om een beter zicht te krijgen op wat er allemaal geupdate wordt want zonder changelog/history is dat onmogelijk te volgen.
Erg oude post inmiddels maar enige result op " serverfout" .... Dit weten op te lossen?jorank schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:04:
Zijn er meer mensen die een serverfout krijgen in de Windows Insider app?
Probeer van 8.1 naar 10 te gaan op een 640 maar heb nu geen idee waar het aan kan liggen.
Tijd & datum klopt en internet werkt gewoon naar behoren
Heb besloten om ook maar eens een poging te wagen met W10 mobile maar krijg ook continue deze fout. Grrr
Verwijderd
Waar is je toestel gekocht?Robsta86 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:22:
[...]
Erg oude post inmiddels maar enige result op " serverfout" .... Dit weten op te lossen?
Heb besloten om ook maar eens een poging te wagen met W10 mobile maar krijg ook continue deze fout. Grrr
Verwijderd in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:34:
Blijkbaar bestaan er geen 'generic' Lumia's. Ze hebben allemaal een productnaam op basis van het land waar ze verkocht worden. Dat bepaalt o.a. welke apps er standaard op geïnstalleerd worden en dus blijkbaar ook of je mee kan doen aan het Insider programma. Beetje jammer van MS.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 17:49 ]
Gewoon in NL, in combinatie met een Vodafone abbo.
Verwijderd
Nieuwe update aan het downloaden , zal blijkbaar de laatste zijn dit jaar , ben eens benieuwd ...
http://www.windowscentral...mobile-until-january-2016
Bij mij komt hij nog niet binnen op de L925, welke heb jij?Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:36:
Nieuwe update aan het downloaden , zal blijkbaar de laatste zijn dit jaar , ben eens benieuwd ...
youtube.com/@hisrep
Harde reset gedaan? En daarna wel de insider opnieuw geïnstalleerd? Hier draaien de tandwielen inmiddels weer op de 925.
Hier nog altijd geen .29 update
. Hard reset vertik ik.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mja wel raar overigens. Eerst zeggen dat er meer en sneller builds gaan komen, om vervolgens een halve maand pauze te houden. Ik snap het overigens wel hoor, maar kondig dat dan gewoon pas in januari aanVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:36:
Juh las 't al ergens anders. Maar als ik een foto zie van een persoon dan weet ik dat het een persoon is, daar heb ik geen ronde foto voor nodigSwerfer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:49:
[...]
Ik moest er ook aan wennen, maar de gedachtegang is dat waar je ook in een app zit of in het OS, is de foto rond, dan is het een persoon. Nadeel is dat dit niet automatisch gaat en als developer zelf moet zorgen voor ronde foto's. Dat gaat niet elke developer doen, dus vind ik het persoonlijk niet handig gekozen van Microsoft...
'"We're getting there..." update is bijna kloar! Nog geen changelog voor de nieuwe Insider build kunnen vinden dus spannend
Lijkt weer een stukkie sneller te zijn. Meerdere apps open een stuk 'snappier', weet niet of dat komt omdat ik net gereboot heb natuurlijk.
Zie meerdere mensen melden dat voornamelijk 'oude' (dus WP8.1 based) apps sneller zouden werken. Mijne net klaar met upgraden dus zelf ook maar eens testen zo.Sc0tTy schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:19:
Lijkt weer een stukkie sneller te zijn. Meerdere apps open een stuk 'snappier', weet niet of dat komt omdat ik net gereboot heb natuurlijk.
Patient gamer
Update klaar (nog wel alle apps updaten nu)... testen zal voor morgen zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door r2504 op 17-12-2015 23:49 ]
Leuk die update van TuneIn, ik dacht hem ook weer eens te testen: Nu is hij volgens de store niet meer compatible met mijn telefoonr2504 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:41:
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Welke versie hebben jullie na de update? Ik zit op de .29 (Lumia 640 XL Dual sim), maar er is geen nieuwe update...
Nevermind... insider preview config nog een keer gedraaid, reboot.. en hop, de .36 versie is beschikbaar zegt hij nu.
Nevermind... insider preview config nog een keer gedraaid, reboot.. en hop, de .36 versie is beschikbaar zegt hij nu.
[ Voor 35% gewijzigd door Wallie op 18-12-2015 07:14 ]
Officieel is het enkel nog maar voor de desktop dacht ik... voor W10M zou hij kortelings beschikbaar komen maar toch kon ik hem uiteindelijk installeren. De look en feel is trouwens niet echt W10M... beetje een gemiste kans vind ik.Wallie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:01:
[...]
Leuk die update van TuneIn, ik dacht hem ook weer eens te testen: Nu is hij volgens de store niet meer compatible met mijn telefoon
Hier ook .36 geïnstalleerd...dat ging verassend snel.
Alles lijkt wel weer sneller te werken.
Enige probleem wat blijft, is dat Skype Video, Massaging/Skype niet werkt.
Als ik Skype wil instellen, zegt die dat Skype niet beschikbaar is.
Voor heen kreeg ik een melding dat de Skype site niet bereikbaar was.
Al meerdere keren gemeld via Twitter, maar geen reactie.
Hebben meer mensen dit probleem?
Ps. De ouderwetse Skype app werkt wel gewoon...
Alles lijkt wel weer sneller te werken.
Enige probleem wat blijft, is dat Skype Video, Massaging/Skype niet werkt.
Als ik Skype wil instellen, zegt die dat Skype niet beschikbaar is.
Voor heen kreeg ik een melding dat de Skype site niet bereikbaar was.
Al meerdere keren gemeld via Twitter, maar geen reactie.
Hebben meer mensen dit probleem?
Ps. De ouderwetse Skype app werkt wel gewoon...
[ Voor 5% gewijzigd door hansie_k op 18-12-2015 10:31 ]
Live from Denmark
Lukt het iemand trouwens nog om de quick actions te wijzigen als je het action center naar beneden swiped?
Het derde icoontje bij mij is nu rotation lock en die wilde ik wijzigen, maar een paar builds lang al crasht dan de settings app als ik dat aanklik om te wijzigen.
Lumia 925 hier met laatste build.
Het derde icoontje bij mij is nu rotation lock en die wilde ik wijzigen, maar een paar builds lang al crasht dan de settings app als ik dat aanklik om te wijzigen.
Geen probleem hier met een 640XL. Krijg netjes een pulldown menu te zienGameFreak schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:59:
Lukt het iemand trouwens nog om de quick actions te wijzigen als je het action center naar beneden swiped?
ik had nog een vraag met Cortana, als ik mijn Lumia 950 instel op amerikaans. pakt hij cortana natuurlijk maar dan ziet hij mijn "wallet" niet meer met de ingestelde visa cards. herkent iemand van jullie dit ook ? en kan ik hier wat aan doen ?
Audio (equalizer) settings heeft nu ook een nieuwe look gekregen.
Het rare is dat ik hem echter niet meer kan vinden door op "audio" te zoeken in m'n settings... nu moet ik naar Extra's (wat een heel raar menu is) en daar staat hij bij. Op Equalizer zoeken werkt dan weer wel (is dus gewoon "audio" dat verdwenen is).
Het rare is dat ik hem echter niet meer kan vinden door op "audio" te zoeken in m'n settings... nu moet ik naar Extra's (wat een heel raar menu is) en daar staat hij bij. Op Equalizer zoeken werkt dan weer wel (is dus gewoon "audio" dat verdwenen is).
[ Voor 14% gewijzigd door r2504 op 18-12-2015 11:44 ]
Ik denk dat hij daar staat omdat het geen standaard W10M settings is, maar alleen voor telefoons in het hogere segment. Daarom staan dat soort model-specifieke settings in Extra, net als Glance en Motion data...r2504 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:40:
Audio (equalizer) settings heeft nu ook een nieuwe look gekregen.
nu moet ik naar Extra's (wat een heel raar menu is)
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Gevonden: het is dus Telefoonupdates die op achtergrond aan het downloaden is, niet in te stellen dat het enkel via WiFi mag downloaden.Martinspire schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:01:
[...]
Ja dat bedoel ik, er is geen icoon met een pijltje omlaag. Het toont alleen dat er gegevensoverdracht is, niet dat het upload of download is. Kortom: kan ook prima downloaden van iets zijn (zoals bv livetiles). Als ie constant aan is, dan is er wel iets fout ja.
iPhone XR
Is de "check for updates" knop van de store bij andere ook omhoog gegaan. Zit nu echt op een retarded plek..
Idd ja.
Jups....hij zit nu op een plek waarvan je denkt daar hoort ie niet....vaag!vali schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:51:
Is de "check for updates" knop van de store bij andere ook omhoog gegaan. Zit nu echt op een retarded plek..
Vraag: vanmorgen heb ik het Windows Insider-programma op mijn Lumia 640 gezet en windows 10 erop gezet. Tot nu toe lijkt alles te werken al hoewel ik moet bekennen dat ik de telefoon eigenlijk alleen gebruik voor Social media en te bellen. Maar hoe kan ik de animatie van de tegels uitzetten?
Dit kan niet standaard. Je moet het per app instellen in de settings van de app als de app het tenminste ondersteunt.ReneAP schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:04:
Maar hoe kan ik de animatie van de tegels uitzetten?
Overigens, de Store tile kan je wel in de settings uitzetten, maar die setting negeert hij
Heb hetzelfde. De 3 andere kun je wel vrij toekennen maar die rotation lock lijkt beschermd.GameFreak schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:59:
net de insider app geinstalleerd en me eigen aangemeld.,
ik ben ook wel benieuwd naar de update's, alleen hoe krijg ik de updates? moet ik verder nog iets doen?
draai nu nog op xx86.00
ik ben ook wel benieuwd naar de update's, alleen hoe krijg ik de updates? moet ik verder nog iets doen?
draai nu nog op xx86.00
Als je je hebt aangemeld als insider en in de insider app hebt aangegeven dat je in de fast-ring wilt, dan moet de update gewoon bij windows update in de settings naar voren komen...hurthonkey365 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:28:
net de insider app geinstalleerd en me eigen aangemeld.,
draai nu nog op xx86.00
ja aangemeld voor fast-ring. telefoon al 2 x gereboot. weer geprobeerd naar update's te zoeken. resultaat: up-to-dat **** vandaag, 14:33Swerfer schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:33:
[...]
Als je je hebt aangemeld als insider en in de insider app hebt aangegeven dat je in de fast-ring wilt, dan moet de update gewoon bij windows update in de settings naar voren komen...
Soms kan het tot een dag duren als je je voor het eerst aanmeld voor de fast ring...hurthonkey365 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:35:
[...]
ja aangemeld voor fast-ring. telefoon al 2 x gereboot. weer geprobeerd naar update's te zoeken. resultaat: up-to-dat **** vandaag, 14:33
dan wacht ik nog geduldig af! bedanktSwerfer schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:35:
[...]
Soms kan het tot een dag duren als je je voor het eerst aanmeld voor de fast ring...
Verwijderd
Wat hier werkt was, live tile (weer) aanzetten, store helemaal afsluiten, live tile weer uit zetten. Toen werd (en bleef) die wel statisch.Swerfer schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:14:
[...]
Overigens, de Store tile kan je wel in de settings uitzetten, maar die setting negeert hij
Verwijderd
Goeie middag allemaal.
Ik ben een grote darts fan, en RTL7 heeft een livestream om de wedstrijden uit te zenden.
Op mijn telefoon (lumia 925- Denim 8.10.14226.359) kan ik echter de livestreams niet kijken.
Kan dit met WP 10 wel???
Alvast bedankt voor een antwoord.
Hanziman.
Ik ben een grote darts fan, en RTL7 heeft een livestream om de wedstrijden uit te zenden.
Op mijn telefoon (lumia 925- Denim 8.10.14226.359) kan ik echter de livestreams niet kijken.
Kan dit met WP 10 wel???
Hanziman.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 14:42 ]
Mmm gaat nog even duren die update naar windows 10 mobile... Vond het al zo stil en nergens een relaese dag te vinden. Nog maar even genieten van 8.1 dus!
http://www.zdnet.com/arti...mobile-update-until-2016/
Je kan wel naar de final (RTM) build toe via het insider program. Even aanslingeren, updaten en dan weer unsubscribe. Op deze manier heb ik al een aantal toestellen op WM10 zitten.theohelmus schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:11:
Mmm gaat nog even duren die update naar windows 10 mobile... Vond het al zo stil en nergens een relaese dag te vinden. Nog maar even genieten van 8.1 dus!
Op W8.1 had ik voor elke systeem melding, bericht, ... een ander geluidje.
Nu worden voor systeemberichten het zelfde geluidje gespeelt als voor mn Whatsapp bijvoorbeeld.
In W10 kan ik nergens een instelling vinden om t te veranderen...?
Nu worden voor systeemberichten het zelfde geluidje gespeelt als voor mn Whatsapp bijvoorbeeld.
Live from Denmark
Verwijderd
Onder "Meldingen en acties".hansie_k schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:36:
Op W8.1 had ik voor elke systeem melding, bericht, ... een ander geluidje.
Weet iemand wanneer whatsapp komt met een update voor compressen van video's en foto's die boven de 16 MB zijn ?
dit is wel vervelend als je een 1080p 60 fps filmpje wilt uploaden naar een groep en je kan hem maar voor de eerste 16mb verzenden.
dit is wel vervelend als je een 1080p 60 fps filmpje wilt uploaden naar een groep en je kan hem maar voor de eerste 16mb verzenden.
In principe als het op Edge op de desktop werkt, zal het op mobile in de meeste gevallen ook werken. Maar helaas zowel op desktop en mobile werkt het niet doordat RTLXL schijnbaar Silverlight gebruikt wat niet meer echt ondersteund wordtVerwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:37:
Goeie middag allemaal.
Op mijn telefoon (lumia 925- Denim 8.10.14226.359) kan ik echter de livestreams niet kijken.![]()
Kan dit met WP 10 wel???
Hanziman.
Maar anyways via de RTL XL app (uit de Store) werkt het overigens wel
[ Voor 18% gewijzigd door blmp op 18-12-2015 17:15 ]
Patient gamer
Ja, die had ik gezien. Maar daar staat niet alles, altans niet bij mij.
Live from Denmark
Volgensmij komen ze er pas te staan als ze of een keer opgestart zijn of als je een keer een melding van de app gehad hebt.hansie_k schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:47:
[...]
Ja, die had ik gezien. Maar daar staat niet alles, altans niet bij mij.
Patient gamer
Verwijderd
Na deze post heb ik een hard reset gedaan, m.a.w.: een factory reset. De klachten onder 1, 3 en 5 waren daarna voorbij. Ook voelde Edge al wat sneller aan.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:55:
Even wat ervaringen delen na 2 weken windows10 op mijn mobiel (Lumia 630).
1. Blijft Edge bij jullie ook zo vaak hangen? Openen van artikelen wil best vaak niet.
2. Mijn batterij gaat nu max. 1 dag mee. Met windows 8.1 was dat 1.5 dag. Ik doe geen andere dingen dan voorheen op mijn mobiel.
3. Ik krijg geen melding als ik een nieuwe e-mail heb. Best vervelend. De instellingen staan wel goed.
4. In het app menu (de lange lijst) reageert mijn mobiel trager. M.a.w.: bij het scrollen blijft de lijst minder aan mijn vinger 'plakken'.
5. Toetsenbord komt vaak niet in beeld als je iets wilt typen.
Conclusie: Windows 10 heeft nog een lange weg te gaan en heeft meer processor kracht en geheugen nodig dan 8.1. Persoonlijk valt het me best tegen. En dan te bedenken dat 10586.29 ook op de L950 en L550 draait.. Daar ben je dan mooi klaar mee![]()
Hoofdscherm en menu zijn wel een verbetering.
Zopas heb de Lumia 630 weer ge-update van 10586.29 naar 10586.36. Mijn eerste ervaring is dat het systeem nu behoorlijk vlot aanvoelt. Heeft er iemand een changelog van deze update?
Ik ben benieuwd naar het batterijverbruik. Dat is nu nog het grootste probleem.
Nee dat gaat niet. Dat kan alleen als je de afspraak al gemaakt en opgeslagen hebt en daarna opnieuw open . Niet tijdens het maken van de afspraak ...blmp schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:32:
[...]
[...]
Kan gewoon hoor. Bij het maken van een nieuwe afspraak op de 3 puntjes onderin klikken. En klein stukje naar onderen staat 'reminder' met een tijd die je in kan stellen.
Werkt ook bij een nieuwe afspraak hoor, net nog gedaan.picardo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:14:
[...]
Nee dat gaat niet. Dat kan alleen als je de afspraak al gemaakt en opgeslagen hebt en daarna opnieuw open . Niet tijdens het maken van de afspraak ...
Patient gamer
Verwijderd
Als U bij het proberen te open van office documenten telkens gevraagd word om Word , Powerpoint of andere te installeren eerst de betreffende programma's verwijderen en terug plaatsen , het kan zijn dat je na verwijderen de telefoon eens moet volledig uitschakelen en terug opstarten .
ik heb het probleem al gevonden ... Ik opende mijn outlook agenda via een externe app ( chronos ) dan heb ik die mogelijk niet gelijk . Doe ik inderdaad een nieuwe afspraak plannen direct via outlook dan kan het inderdaad wel gelijk ..blmp schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:21:
[...]
Werkt ook bij een nieuwe afspraak hoor, net nog gedaan.
[afbeelding]
Blijft jammer dat de taken in outlook verdwenen zijn en ik vrees dat die ook niet meer terugkomen.
Een groot gemis voor een zakelijke telefoon!
Copyright and left by SED...
Had 't nog niet gezien, inderdaadSED schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:40:
Blijft jammer dat de taken in outlook verdwenen zijn en ik vrees dat die ook niet meer terugkomen.
Mjah daar hebben ze tegenwoordig Wunderlist voor of anders OneNoteSED schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:40:
Zijn er meer mensen waarbij de lumia 930 weer bloedje heet wordt tijdens het browsen met de nieuwste build?
Niet als je je taken van bijvoorbeeld je outlook op het werk wilt synchroniseren...Jaguar645 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:05:
[...]
Mjah daar hebben ze tegenwoordig Wunderlist voor of anders OneNote
Gebruik zelf ook Wunderlist maar alleen omdat ik ook prive taakjes wil kunnen bij houden.
Ik heb die taken eigenlijk nooit gesnapt. Een taak heeft altijd een deadline dus die zet ik eigenlijk altijd met een tijd van 0 minuten ergens in mijn agenda met reminder. Desnoods stel ik hem dan nog 1 of 2 keer uit, maar het werkt voor mij prima op die manier... dus wat mij betreft juist goed dat het weg is en voor de notities werkt idd OneDrive prima.SED schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:40:
youtube.com/@hisrep
Zonder taken moet je altijd afspraken maken in je agenda... en dat wil ik niet... daar zijn net taken voor.
Nu geef ik die meestal wel in op de PC.
Nu geef ik die meestal wel in op de PC.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M