Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kan je met W10M eigenlijk muziek/video syncen over WiFi of moet dat nog steeds bekabeld?
Hmm:
New tools promise to unlock the potential of Windows 10 Mobile and Lumia smartphone. Can Windows Phone Internals bring the hacker community back to the fold?
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken, al denk ik dat 1 update het geheel al weer om zeep helpt. Sowieso kan MS dit maar lastig doen en toch de veiligheid van het OS garranderen

Martinspire - PC, PS5, XSX

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou ja, dit maakt het OS natuurlijk niet minder veilig voor consumenten die de tool verder niet gebruiken. Het zet hooguit de deur open voor piraterij en tampering met 3rd party software, maar daar is de doelgroep denk ik eigenlijk te klein voor om serieus een probleem te vormen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
hebben meer mensen het probleem dat Dropbox niet meer starts sinds de laatste app update?

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11 07:03
Het zal wel een stomme vraag zijn . Maar ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon lumia 950 met w10mobile ontvangen . Maar is er nog een mogelijkheid om Facebook te koppelen aan je personen hub . Ik ben namelijk al mijn foto's kwijt die voor mijn contactpersonen stonden die van Facebook kwamen . En ik kan het echt nergens vinden .

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
picardo schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:27:
Het zal wel een stomme vraag zijn . Maar ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon lumia 950 met w10mobile ontvangen . Maar is er nog een mogelijkheid om Facebook te koppelen aan je personen hub . Ik ben namelijk al mijn foto's kwijt die voor mijn contactpersonen stonden die van Facebook kwamen . En ik kan het echt nergens vinden .
Probeer de Facebook beta eens (is nu een W10 app); werkt prima hier met syncen van contacten.

Patient gamer

• picardo
Ik heb een alarm ingesteld op mijn L950 . Maar hoe kan je zien dat het alarm aanstaat ? Op mijn oude toestel de L920 stond er een wekkertje op mijn lockscreen boven de tijd . En op de L950 niet . Erg Jammer .

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59
picardo schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:38:
Ik heb een alarm ingesteld op mijn L950 . Maar hoe kan je zien dat het alarm aanstaat ? Op mijn oude toestel de L920 stond er een wekkertje op mijn lockscreen boven de tijd . En op de L950 niet . Erg Jammer .
Hier komt wel gewoon een alarmpje te staan bij de klok op het beginscherm
en anders, Live tile op je startscherm pinnen,

[ Voor 18% gewijzigd door Driek op 26-11-2015 19:55 ]

Tijd van werken, tijd van rusten

• picardo
Driek schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:54:
[...]

Hier komt wel gewoon een alarmpje te staan bij de klok op het beginscherm
en anders, Live tile op je startscherm pinnen,
De live tile deed de truc .. Werkt nu .

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:06
Zoals gebruikelijk begrijp ik weer geen fuck van de kalenders en mijn Microsoft account(s?).

Bezig met de setup van mijn nieuwe 950. Je wordt gevraagd met je Microsoft account aan te melden, wat ik braaf doe. Als ik dan onder Accounts & Settings kijk, dan zie ik mijn MS account daar geclassificeerd als een Hotmail account.

Als ik nu in de Outlook Calendar kijk, dan zie ik geen events. Maar als ik op mijn laptop inlog bij outlook.com met mijn MS account, en ik ga naar mijn agenda, dan staan daar al mijn events. Waarom worden die niet gesyncd naar mijn telefoon? Waarom is mijn MS account op mijn telefoon niet een Outlook.com account, maar een Hotmail account? Volgens mij synchroniseert hij nu mijn Hotmail kalender, wat kennelijk iets anders is dan een Outlook.com kalender. Waarom??? Waarom lijken dit überhaupt twee verschillende accounts te zijn?

Als ik op mijn 920 kijk in de Calendar app, dan zie ik daar ook twee kalenders, Hotmail en Outlook.com. De eerste heb ik niet aangevinkt, en van de tweede zie ik keurig de events in de app. Hoe krijg ik dit ook voor elkaar in de Outlook Calendar app op Windows Phone 10?

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 21:25
Is die Outlook.com geen alias op je Hotmail.com adres ?

Trouwens mijn MS account is een @live.com en dat werkt prima.

• autje
Ik heb geen idee, maar op mijn 920 zijn het twee verschillende kalenders. Onder mijn Hotmail kalender heb ik alleen 'World Cup', en onder mijn Outlook kalender heb ik 'World Cup' en 'Marc's Calendar'. En in die laatste staat alles, maar die krijg ik met geen mogelijkheid op mijn telefoon te zien.

Ik kan nu in Outlook Calendar (of gekoppelde Chronos) wel een event toevoegen, maar als ik dan de app sluit, en weer open, dan is *poef* het event verdwenen.

Erg niet-intuitief en frustrerend allemaal. Als ik online met mijn MS account inlog zie ik alles, waarom dan niet op mijn telefoon met hetzelfde account. Erg slecht.

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:57
autje schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:59:
Ik heb geen idee, maar op mijn 920 zijn het twee verschillende kalenders. Onder mijn Hotmail kalender heb ik alleen 'World Cup', en onder mijn Outlook kalender heb ik 'World Cup' en 'Marc's Calendar'. En in die laatste staat alles, maar die krijg ik met geen mogelijkheid op mijn telefoon te zien.

Ik kan nu in Outlook Calendar (of gekoppelde Chronos) wel een event toevoegen, maar als ik dan de app sluit, en weer open, dan is *poef* het event verdwenen.

Erg niet-intuitief en frustrerend allemaal. Als ik online met mijn MS account inlog zie ik alles, waarom dan niet op mijn telefoon met hetzelfde account. Erg slecht.
Geen idee of dit ook geld voor W10m, maar bij mij, WP8.1, duurt het ook achterlijk lang voordat een afspraak die ik via de PC heb aangemaakt, op de tel verschijnt. Laatste keer in de middag een afspraak ingepland en die stond pas de volgende ochtend in mijn telefoon.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:42
autje schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:59:
[...] Erg niet-intuitief en frustrerend allemaal. Als ik online met mijn MS account inlog zie ik alles, waarom dan niet op mijn telefoon met hetzelfde account. Erg slecht.
Staan ze wel aangevinkt in de calendar app? Kan je doen in het hamburger menu (die drie liggende streepjes) in de agenda app.

• autje
Caelorum schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:41:
[...]

Staan ze wel aangevinkt in de calendar app? Kan je doen in het hamburger menu (die drie liggende streepjes) in de agenda app.
Ja, maar... even uitgevinkt, afgesloten, opnieuw opgestart, weer aangevinkt.... en het werkt!

Bedankt, en laat dit een tip zijn voor anderen met problemen.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wat mij opviel trouwens;

De wekker schiet soms naar de standaard wekkertone. Als de telefoon op vibrate staat valt mij op, en dan pas ik wat aan, schiet ie ineens terug naar de standaard... echt verrot irritant :/

Professioneel Heftruck Syndroom

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
Weet er iemand wanneer het zal mogelijk zijn om afbeeldingen door te sturen via de messaging app (via Skype) ?

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
Één vraagje, ik kan zo direct niet vinden hoe ik direct naar de beschikbare wifi netwerken ga, ik verwacht dat als ik op wifi icoon klik in settings pulldown menu dat ik dan dit krijg, echter zet dit alleen wifi aan of uit.

Verwijderd

Shinji schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:04:
Één vraagje, ik kan zo direct niet vinden hoe ik direct naar de beschikbare wifi netwerken ga, ik verwacht dat als ik op wifi icoon klik in settings pulldown menu dat ik dan dit krijg, echter zet dit alleen wifi aan of uit.
Wifi icoontje langer vast/ingedrukt houden.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:01
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:07:
[...]

Wifi icoontje langer vast/ingedrukt houden.
Goeie tip. Wist ik ook niet.

Verwijderd

Om mijn Lumia 630 te upgraden naar Windows 10 heb ik ongeveer 2 uur geleden de preview for developers geïnstalleerd. Tegelijkertijd een back up gemaakt van alle gegevens. Na de installatie kreeg ik een melding dat ik kon updaten. Helaas nog niet de update voor Windows 10 zelf.

Hoe lang moesten jullie wachten totdat je je mobiel kon upgraden nadat je de preview for developers had geïnstalleerd? Kwestie van een paar uur of van een paar dagen?

• blmp
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:12:
Om mijn Lumia 630 te upgraden naar Windows 10 heb ik ongeveer 2 uur geleden de preview for developers geïnstalleerd. Tegelijkertijd een back up gemaakt van alle gegevens. Na de installatie kreeg ik een melding dat ik kon updaten. Helaas nog niet de update voor Windows 10 zelf.

Hoe lang moesten jullie wachten totdat je je mobiel kon upgraden nadat je de preview for developers had geïnstalleerd? Kwestie van een paar uur of van een paar dagen?
Je hebt de verkeerde app draaien ;). Preview for developers installeert 8.1 update 2 o.i.d. Je moet de Windows Insider app hebben.

Patient gamer

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:12:
[knip]

Op een 820 en 1320 vrijwel direct na aanmelding voor fast ring. En idd wel de insider app actief hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 27-11-2015 18:30 ]

Testing, one, two ...

• r2504
Zijn er nog geruchten van nieuws builds of blijft het hierbij ?

De Mail app is ook nog steeds niet terug op z'n vorige niveau (linked mailboxen en tiles die deftig updaten).
r2504 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:28:
Zijn er nog geruchten van nieuws builds of blijft het hierbij ?

De Mail app is ook nog steeds niet terug op z'n vorige niveau (linked mailboxen en tiles die deftig updaten).
Mail apps e.d. gaan ze los van het OS updaten. Dus daar heb je geen nieuwe preview voor nodig

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je een mp3 als ringtone instelt ?

Van alles en nog wat geprobeerd lukt blijkbaar (nog) niet .

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:56:
Iemand enig idee hoe je een mp3 als ringtone instelt ?

Van alles en nog wat geprobeerd lukt blijkbaar (nog) niet .
plaatsen in de 'Ringtones' folder via usb met de PC verbonden of als hij al ergens op de telefoon staat met de file explorer app. Daarna kan je hem met settings -> sounds instellen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Ik wil met mijn Lumia 950 XL een in-app aankoop doen, maar dat werkt niet ?
Ik wordt doorgestuurd naar de Store en hier log ik in om toestemming te geven voor deze aankoop, daarna zie ik heel vaag en kort een pagina waarop volgens mij de betaling mogelijkheden voorbij horen komen, maar daar zie ik heel kort mijn telefoon provider Vodafone staan en dan stopt het en kom je in de app terug met de melding dat het niet gelukt is ?? Iemand idee wat ik moet doen ?? Mijn persoonlijke Microsoft account heeft gewoon paypal en CC staan, want aankopen via Windows 10 desktop werkt wel gewoon goed.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Swerfer
danplo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:20:
Ik wil met mijn Lumia 950 XL een in-app aankoop doen, maar dat werkt niet ?
Ik wordt doorgestuurd naar de Store en hier log ik in om toestemming te geven voor deze aankoop, daarna zie ik heel vaag en kort een pagina waarop volgens mij de betaling mogelijkheden voorbij horen komen, maar daar zie ik heel kort mijn telefoon provider Vodafone staan en dan stopt het en kom je in de app terug met de melding dat het niet gelukt is ?? Iemand idee wat ik moet doen ?? Mijn persoonlijke Microsoft account heeft gewoon paypal en CC staan, want aankopen via Windows 10 desktop werkt wel gewoon goed.
Welke regio heb je je telefoon op staan? Als je een andere regio hebt ingesteld dan Nederland, dan moet je je regio eerst naar Nederlands zetten, je koop doen en dan weer terug naar de gewenste regio...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• danplo
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Swerfer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:25:
[...]

Welke regio heb je je telefoon op staan? Als je een andere regio hebt ingesteld dan Nederland, dan moet je je regio eerst naar Nederlands zetten, je koop doen en dan weer terug naar de gewenste regio...
Goed punt, maar ik sta op Nederland ingesteld :)

EDIT, maar daar ligt het wel aan.
Ik heb US gekozen als land, omdat ik voor meerdere landen een MS account heb staan (Goedkoop Xbox One spel aankopen kunnen doen) en nu werkt de store wel goed. Vreemd dat Nederland niet goed gaat als Regio. Toch bedankt.

[ Voor 25% gewijzigd door danplo op 27-11-2015 22:36 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik mis wel het kunnen swipen in de browser voor navigatie.

.edit: en text swiping werkt nu ook wat gaarder. Moet je nou echt tussen elk woord op spatie drukken?

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2015 23:46 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

.oisyn schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:50:
Ik mis wel het kunnen swipen in de browser voor navigatie.

.edit: en text swiping werkt nu ook wat gaarder. Moet je nou echt tussen elk woord op spatie drukken?
Toetsenbordinstelling niet goed staan?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zie geen relevante optie. Werkt het bij jou wel goed dan?

Voor de goede orde, ik kon op wp8 altijd gewoon woorden swipen en hoefde in principe nooit de spatie te gebruiken.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hoeft ook niet op W10M, denk dat er iets mis is aan jou kant. Gewoon beginnen met het swipen van het volgende woord en er wordt automatisch een spatie ingevoegd.
Excuus, ik verwarde even de optie van spatie na suggestie invoegen, met swipen ;)

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-11 01:04
Bepaalde fotos die ik maak bewegen. Kan ik hier nog iets mee?

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-11 17:23
Regenbui schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:39:
Bij instellingen van camera "levende beelden vastleggen " uitzetten.

• blmp
  • Niet online
Regenbui schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:39:
Dat zijn 'living images'; een feature van de Camera app (kan je aan of uit zetten). Indien er iets beweegt in beeld zal dit automatisch activeren, wat soms best leuk kan zijn om wat sfeer toe te voegen aan een foto bijvoorbeeld bij een voetbalwedstrijd. Geloof dat je ze tegenwoordig zelfs kan delen via de Photos app.

[ Voor 12% gewijzigd door blmp op 28-11-2015 11:46 ]

Patient gamer

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Propane schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:55:
Hoeft ook niet op W10M, denk dat er iets mis is aan jou kant. Gewoon beginnen met het swipen van het volgende woord en er wordt automatisch een spatie ingevoegd.
Als ik dat doe voegt hij wel een spatie toe maar niet het nieuwe woord, en de suggesties lijken totaal ongerelateerd.

• Swerfer
blmp schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:45:
[...]

Dat zijn 'living images'; een feature van de Camera app (kan je aan of uit zetten). Indien er iets beweegt in beeld zal dit automatisch activeren, wat soms best leuk kan zijn om wat sfeer toe te voegen aan een foto bijvoorbeeld bij een voetbalwedstrijd. Geloof dat je ze tegenwoordig zelfs kan delen via de Photos app.
Als aanvulling: De foto's zijn gewoon op elk systeem te openen als stille afbeelding en alleen in Windows 10 op de PC of mobiel wordt het 'living' deel ook getoond. De bestandsgrootte zal wel iets toenemen, maar niet heel veel.

• Regenbui
blmp schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:45:
[...]

Thnx. Het ziet er inderdaad grappig uit. Ik was in de veronderstelling dat de camera een burst actie uitvoert en je zelf kon kiezen.

Het is trouwens ook fijn dat gif plaatjes werken ☺

Verwijderd

Swerfer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:04:
[...]

plaatsen in de 'Ringtones' folder via usb met de PC verbonden of als hij al ergens op de telefoon staat met de file explorer app. Daarna kan je hem met settings -> sounds instellen...
Neen werkt niet de mp3 's die in de map ringtones staan worden niet zichtbaar weergeven in het menu waar je de beltonen kan veranderen in settings > geluiden ....

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:43
Gewoon even een gedachte kronkel...

Komt er na de huidige build, nog een insiders build, of gewoon de stable build?
En kunnen wij als insiders door naar de stable build, of moeten we dan flashen via de pc?

Heb t gevoel, na een weekje gebruiken, dat de snelheid er een beetje uit raakt, of t went kan ook 😏

Live from Denmark

• Swerfer
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:30:
[...]

Neen werkt niet de mp3 's die in de map ringtones staan worden niet zichtbaar weergeven in het menu waar je de beltonen kan veranderen in settings > geluiden ....
Sommige mp3's worden niet herkent. Als je ze renamed naar .wma werkt het geloof ik wel, en anders op de pc omzetten naar .wma of een mp3 formaat wat wel ondersteund wordt. Waar het precies aan ligt weet ik niet, maar volgens mij heb toen gerenamed naar wma...

• hansie_k
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:30:
[...]

Ik gebruik Ringtone Maker 8.1 hier voor.
Dus niet die van MS zelf, werkt perfect waar de uitvoering van MS ook de mp3's niet pakt.

Live from Denmark

Als iemand nog wat inspiratie voor zijn startscherm zoekt, hier staan wel wat mooie voorbeelden:
https://www.reddit.com/r/WindowsStartscreens

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r8sLHg7.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wFICzUc.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5PZE2ct.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oXzCKhG.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gasMVer.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VVRcH6V.png

Is pas recent gestart, maar zal wel gevuld worden.

Voor ringtones gebruik ik zelf Zedge trouwens, simpelweg omdat ik geen mp3's gebruik voor ringtones

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:59
Leuke schermen ja, moet binnenkort ook maar eens tijd in steken om er wat moois van te maken.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe doen ze dat met die klok enzo?

• blmp
  • Niet online
hansie_k schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:07:
Gewoon even een gedachte kronkel...

Komt er na de huidige build, nog een insiders build, of gewoon de stable build?
En kunnen wij als insiders door naar de stable build, of moeten we dan flashen via de pc?

Heb t gevoel, na een weekje gebruiken, dat de snelheid er een beetje uit raakt, of t went kan ook 😏
We krijgen denk ik qua OS alleen nog maar een minor versie update denk ik zo. Beetje zoals de desktop ging van 10586.0 naar 10586.11 en nu 10586.14. Daarnaast komt er natuurlijk nog updated firmware (zover ik weet zijn die nog niet geupdate) waar wellicht ook nog wat optimalisaties in kunnen zitten.

En zover ik heb gelezen krijg je gewoon de 'OTA/final' versie. En dan heb je natuurlijk zelf de optie om via de Windows Insider app uit het Insiders programma te stappen of erin te blijven.
.oisyn schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:55:
Hoe doen ze dat met die klok enzo?
Denk dat de klok en weather gewoon andere apps zijn met hun eigen (customizable) livetile.

Patient gamer

Verwijderd

hansie_k schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:46:
[...]

Ik gebruik Ringtone Maker 8.1 hier voor.
Dus niet die van MS zelf, werkt perfect waar de uitvoering van MS ook de mp3's niet pakt.
Ringtone marker vind zefs de mp3's niet op mijn gsm .... oeps was blijkbaar de verkeerde versie ....

Werkt dus prima .....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2015 16:25 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Propane schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:55:
Even terugkomend op mijn probleem. Jij beweert dus dat je in Windows 10 Mobile keyboard gewoon kunt swipen zoals in WP8, waarbij je alleen de woorden swipet en nooit op spatiebalk drukt (en ook niet op de suggesties als die juist zijn)?

Wat er bij mij gebeurt snap ik niet helemaal, maar als ik een woord heb geswipet dan staat er nog geen spatie achter (was met WP8 wel al zo), en het probleem is dat als je swipet terwijl de cursor nog achter het woord staat, dat hij dan alsnog een spatie insert en met allerlei suggesties komt die totaal onafhankelijk zijn van wat je zojuist geswipet hebt.

Dit zijn mijn toetsenbord-instellingen:
Afbeeldingslocatie: https://nxlnpw.dm2302.livefilestore.com/y3mS8kFijXVnei0-i0hOnHg7iFgJFeC-FgaLH7BuoqQLf4mCQTIMU3ifgrQ8ufVjwIIpuUazARG0nP2bgzrEufOdhm9H59NG6KD24ynYxbHacChumjP6GZMfQ7irFgGnuzf5Ta5hT2JUiQc5BUMxzr6bYRJEuLIBfSkHgPV04gPRnk/wp_ss_20151128_0002.png?psid=1

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2015 19:59 ]

• bandy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 19:41
Martinspire schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:49:
Als iemand nog wat inspiratie voor zijn startscherm zoekt, hier staan wel wat mooie voorbeelden:
https://www.reddit.com/r/WindowsStartscreens

Voor ringtones gebruik ik zelf Zedge trouwens, simpelweg omdat ik geen mp3's gebruik voor ringtones
Ik begrijp dit niet helemaal, betekend dit dat ik via een 'ápp' mijn homescreen opnieuw kan indelen net zoals dat bij Android mogelijk is. Ik ben zelf onlangs van Android ( Nexus 5 ) naar een Lumia 930 met Windows 10 overgestapt . Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat dit bij Windows niet mogelijk was, en heb om dezelfde reden daar ook geen behoefte meer aan. Als ik nu de Homescreens zie in jou post ziet er wel weer 'gelikt'uit.

• Swerfer
bandy schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:29:
[...]

Ik begrijp dit niet helemaal, betekend dit dat ik via een 'ápp' mijn homescreen opnieuw kan indelen net zoals dat bij Android mogelijk is. Ik ben zelf onlangs van Android ( Nexus 5 ) naar een Lumia 930 met Windows 10 overgestapt . Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat dit bij Windows niet mogelijk was, en heb om dezelfde reden daar ook geen behoefte meer aan. Als ik nu de Homescreens zie in jou post ziet er wel weer 'gelikt'uit.
Dit kan allemaal zonder app. Gewoon de tiles zo neer zetten als je wilt, spelen met de achtergrond en de doorzichtigheid van de achtergrond icm de tiles...

• blmp
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:59:
[...]

Even terugkomend op mijn probleem. Jij beweert dus dat je in Windows 10 Mobile keyboard gewoon kunt swipen zoals in WP8, waarbij je alleen de woorden swipet en nooit op spatiebalk drukt (en ook niet op de suggesties als die juist zijn)?

Wat er bij mij gebeurt snap ik niet helemaal, maar als ik een woord heb geswipet dan staat er nog geen spatie achter (was met WP8 wel al zo), en het probleem is dat als je swipet terwijl de cursor nog achter het woord staat, dat hij dan alsnog een spatie insert en met allerlei suggesties komt die totaal onafhankelijk zijn van wat je zojuist geswipet hebt.

Dit zijn mijn toetsenbord-instellingen:
[afbeelding]
Ik moet inderdaad ook de spatiebalk indrukken na het swipen van een woord. Er komt geen automatische spatie tenzij je een suggestie handmatig selecteert, maar ja dat doe je ook niet constant.

Patient gamer

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
blmp schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:44:
[...]

Ik moet inderdaad ook de spatiebalk indrukken na het swipen van een woord. Er komt geen automatische spatie tenzij je een suggestie handmatig selecteert, maar ja dat doe je ook niet constant.
Uhh, ik hoef geen spatie in te drukken hoor met swypen.

• picardo
Ik heb hier iets . Ik heb 2 namen in mijn personen hub . Ze bevatten geen info helemaal niets . Zijn denk 2 overblijfselen van een gekoppeld account . Maar ik kan ze met geen mogelijkheid verwijderen. Ik kan alleen bewerken selecteren , maar dat werkt ook niet want dan crash de app . Ik wil ze gewoon weg hebben .

Iemand tips ? Of ook het probleem tegengekomen .

Verwijderd

blmp schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:44:
[...]

vali schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 23:13:
[...]

Uhh, ik hoef geen spatie in te drukken hoor met swypen.
Hier ook niet. Als je een woord swiped staat er inderdaad geen spatie achter maar die wordt vanzelf toegevoegd met het volgende woord.

• Swerfer
picardo schreef op zondag 29 november 2015 @ 07:38:
Ik heb hier iets . Ik heb 2 namen in mijn personen hub . Ze bevatten geen info helemaal niets . Zijn denk 2 overblijfselen van een gekoppeld account . Maar ik kan ze met geen mogelijkheid verwijderen. Ik kan alleen bewerken selecteren , maar dat werkt ook niet want dan crash de app . Ik wil ze gewoon weg hebben .

Iemand tips ? Of ook het probleem tegengekomen .
Zie je de namen ook bij de personen online (http://people.live.com) en kan je ze daar niet wissen?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 09:10:
[...]

[...]

Hier ook niet. Als je een woord swiped staat er inderdaad geen spatie achter maar die wordt vanzelf toegevoegd met het volgende woord.
Hoe staan jouw toetsenbord instellingen?

En hebben jullie ook een WP8 back-up teruggezet?

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 29-11-2015 10:39 ]

• picardo
Swerfer schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:26:
[...]

Zie je de namen ook bij de personen online (http://people.live.com) en kan je ze daar niet wissen?
Nee daar staan ze niet tussen ...

• r2504
picardo schreef op zondag 29 november 2015 @ 07:38:
Ik heb hetzelfde probleem... ook al vanalles geprobeerd maar zonder resultaat.

Ook geen idee waarom het net die enkele namen zijn.

Verwijderd

.oisyn schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:32:
[...]

Hoe staan jouw toetsenbord instellingen?

En hebben jullie ook een WP8 back-up teruggezet?
Zelfde als jou screenshot, alles standaard aan.

Nee, backup van vorige WP10 build. De backups van 8.1 en 10 werken niet altijd even goed op elkaars build.
Als je van 8.1 naar 10 bent gegaan zou ik na de upgrade een hard reset doen en geen (8.1) backup terug zetten.

• Swerfer
picardo schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:54:
[...]

Nee daar staan ze niet tussen ...
r2504 schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:29:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem... ook al vanalles geprobeerd maar zonder resultaat.

Ook geen idee waarom het net die enkele namen zijn.
Wat als jullie exact dezelfde namen toevoegen bij de personen online, een uurtje wachten zodat alles zeker gesynchroniseerd is en dan de namen wissen?

• picardo
Swerfer schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:44:
[...]

[...]

Wat als jullie exact dezelfde namen toevoegen bij de personen online, een uurtje wachten zodat alles zeker gesynchroniseerd is en dan de namen wissen?
Werk niet ik krijg dan een dubbele naam in de lijst . En ik kan ook niet koppelen omdat de naam die niet verwijderd wil worden niet in de lijst staat met namen om te koppelen ...

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:44:
[...]

Als je van 8.1 naar 10 bent gegaan zou ik na de upgrade een hard reset doen en geen (8.1) backup terug zetten.
Ik heb een 950xl met 10 voorgeïnstalleerd, en heb toen mijn 8.1 backup teruggezet. Ik heb ook zo'n vermoeden dat het daaraan ligt.

In other news, Outlook Calendar lijkt nu een werkende live tile te hebben *O*

• Propane
  • Niet online
Ik had inderdaad geen enkel probleem met spaties tijdens swipen, nooit specifiek de spatie toets nodig gehad behalve voor bijvoorbeeld even snel double tap voor een punt enzo.

Ik ben echter sinds gisteren over gestapt naar de dark side met een iPhone 6s :P. Blijf W10M wel volgen, maar de nieuwe Lumias zijn niet de apparaten waar ik op zat te wachten en W10M zelf is ook nog niet af naar mijn idee.

• blmp
  • Niet online
Propane schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:05:

W10M zelf is ook nog niet af naar mijn idee.
Dat is voor mij juist de reden dat ik op W10M zit. De andere voelen 'te' af, weinig innovatie en verbeteringen meer. Op W10M heb ik tenminste nog af en toe het idee van 'oh dat hadden we nog niet' (ook al is het soms iets van iOS bijv al langer heeft).

[ Voor 18% gewijzigd door blmp op 29-11-2015 17:23 ]

Patient gamer

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of er voor Windows 10 Mobile een (goede) app is waarmee je heel gemakkelijk pijlen kunt zetten op een foto en dingen kunt omcircelen en teksten kunt plaatsen en dingen kunt blurren? Ik heb dit voor zowel werk als privé veel nodig en het is belangrijk dat daar een goede app voor is alvorens ik overstap naar Windows 10 Mobile. Ik ben heel benieuwd.

• blmp
  • Niet online
joblamie schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:36:
Kan iemand mij vertellen of er voor Windows 10 Mobile een (goede) app is waarmee je heel gemakkelijk pijlen kunt zetten op een foto en dingen kunt omcircelen en teksten kunt plaatsen en dingen kunt blurren? Ik heb dit voor zowel werk als privé veel nodig en het is belangrijk dat daar een goede app voor is alvorens ik overstap naar Windows 10 Mobile. Ik ben heel benieuwd.
Vind zelf OneNote erg fijn. Kan je een foto invoegen; erop tekenen en vast nog wel meer. Geen idee voor blur effecten en zo; dan moet je misschien kijken bij Adobe Photoshop Express of zo.

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 29-11-2015 18:17 ]

Patient gamer

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
blmp schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:12:
[...]

Vind zelf OneNote erg fijn. Kan je een foto invoegen; erop tekenen en vast nog wel meer. Geen idee voor blur effecten en zo; dan moet je misschien kijken bij Adobe Photoshop Express of zo.
Met Creative Studio kan je toch blur effecten toevoegen ?
Icaru schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:57:
[...]

Met Creative Studio kan je toch blur effecten toevoegen ?
Ik denk dat ie ook gewoon 1 app wil hebben. Weet zo ook effe niks. Onenote is wel prima voor pijlen e.d. maar blurren erbij, dan moet je even verder zoeken (al lijkt het me wel dat er een app dat kan hoor)

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van de 950XL.

Ik loop hier tegen het wekker probleem aan.
Ik krijg met geen mogelijkheid de wekker aan de gang als het scherm gelocked is. Erg irritant!

Tevens worden in de Outlook App de afbeeldingen niet gedownload (weergegeven), terwijl ik aangegeven heb dat afbeeldingen gedownload moeten worden.
Iemand hier een oplossing voor?

• Propane
  • Niet online
blmp schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:22:
[...]

Dat is voor mij juist de reden dat ik op W10M zit. De andere voelen 'te' af, weinig innovatie en verbeteringen meer. Op W10M heb ik tenminste nog af en toe het idee van 'oh dat hadden we nog niet' (ook al is het soms iets van iOS bijv al langer heeft).
Ik doel meer op het feit dat het technisch nog niet af voelt. Het voelt nog steeds trager aan dan 8.1 op mijn L930 en er zijn nog teveel glitches, bugs en schoonheidsfoutjes. Daarnaast gaat het nog een lange tijd duren voor het OS als samenhangend geheel gaat voelen en apps de W10M design guidelines integreren. Tot die tijd zit je met een constante mengelmoes van WP8.1 apps en W10M apps en dingen die er half tussen hangen. Plus populaire apps die gewoon features missen vergeleken met andere platforms. Ik ben geen app verslaafde en had nooit meer dan 50-60 apps inclusief alle out of the box dingen, maar zelfs ik begon me eraan te irriteren.

Maar goed, dit is allemaal subjectief. Als ze over een jaartje ofzo met een Surface Phone komen ben ik terug. Tot die tijd probeer ik het leven aan de dark side met alle voor- en nadelen daar :P.

• coenox
Ik heb op zowel mijn Lumia 830 als op mijn 640 XL de laatste build. Op de 830 kan ik echter bij de glimpscherm instellingen mijn vergrendelschermfoto laten zien, op de 640 kan dit niet. Wat doe ik verkeerd? Zie ik iets over het hoofd?

• vali
Propane schreef op maandag 30 november 2015 @ 06:45:
[...]

Ik doel meer op het feit dat het technisch nog niet af voelt. Het voelt nog steeds trager aan dan 8.1 op mijn L930 en er zijn nog teveel glitches, bugs en schoonheidsfoutjes. Daarnaast gaat het nog een lange tijd duren voor het OS als samenhangend geheel gaat voelen en apps de W10M design guidelines integreren. Tot die tijd zit je met een constante mengelmoes van WP8.1 apps en W10M apps en dingen die er half tussen hangen. Plus populaire apps die gewoon features missen vergeleken met andere platforms. Ik ben geen app verslaafde en had nooit meer dan 50-60 apps inclusief alle out of the box dingen, maar zelfs ik begon me eraan te irriteren.

Maar goed, dit is allemaal subjectief. Als ze over een jaartje ofzo met een Surface Phone komen ben ik terug. Tot die tijd probeer ik het leven aan de dark side met alle voor- en nadelen daar :P.
Trager aan? Ik merk juist het tegenovergestelde eigenlijk en ik reboot eigenlijk alleen mijn telefoon bij een update. Naja, tegenwoordig kan je al flink wat apps op IOS gebruiken die door MS zijn gemaakt. Sterker nog, Siri maakt gebruik van bing mocht je daar geen cortana gebruiken

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Afgelopen weekend mijn Lumia 920 met Insider build 10586 eens teruggezet naar fabrieksinstellingen en geen backup teruggezet maar alles even vanaf scratch gedaan. Moet zeggen dat alles nu wel lekker soepel werkt, beter dan met de update van 8.1 naar 10.

Het probleem met de "dubbele" contactpersonen kom ik hier ook tegen, lijkt me een bug oid.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 11:51
Heeft iemand anders ook dat de alarm-app niet onthoudt welk geluidje je wil? Ik kies een ringtone, sla op, maar vervolgens doet hij het geluidje dat is gekozen bij de geluiden/sounds instellingen, waar je dus geen ringtones kan kiezen. Dit is op een 950XL.

• vali
Garwinski schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:03:
Heeft iemand anders ook dat de alarm-app niet onthoudt welk geluidje je wil? Ik kies een ringtone, sla op, maar vervolgens doet hij het geluidje dat is gekozen bij de geluiden/sounds instellingen, waar je dus geen ringtones kan kiezen. Dit is op een 950XL.
Voldoet je ringtone wel eigenlijk? Is het een mp3tje of is het een default alarm geluidje? Want als het een mp3 is zou ik eerst met ringtoon app omzetten zodat wp het goed ondersteund.

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik wil even aanhaken op het alarm probleem. Bij mij gaat het alarm helemaal niet af als ik mijn toestel gelocked heb!
Ik vind dat toch wel frustrerend, is toch een basis dingetje lijkt mij.

Iemand ook al deze ervaring gehad?

• hansie_k
Reloaded schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:50:
Ik wil even aanhaken op het alarm probleem. Bij mij gaat het alarm helemaal niet af als ik mijn toestel gelocked heb!
Ik vind dat toch wel frustrerend, is toch een basis dingetje lijkt mij.

Iemand ook al deze ervaring gehad?
Uhm...ja ik haha.
Dacht dat ik er doorheen was geslapen, maar hij is waarschijnlijk gewoon niet afgegaan.
Gebeurde onder 8.1 de laatste tijd ook vaak...heb nu t alarm opnieuw ingesteld, ben benieuwd morgen ochtend 😏

Maar wat je zegt...hoe moeilijk kan t zijn om een alarm af te laten gaan...?

Live from Denmark

• Garwinski
vali schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:40:
[...]

Voldoet je ringtone wel eigenlijk? Is het een mp3tje of is het een default alarm geluidje? Want als het een mp3 is zou ik eerst met ringtoon app omzetten zodat wp het goed ondersteund.
Het is een standaard ringtone, als ik een geluid wil kiezen voor wekker staat er pick from my music of pick from ringtones, dus ik ging er eigenlijk van uit dat die standaard ringtones standaard ondersteund werden omdat je die optie dus standaard (begrijp dat ik standaard belangrijk vind in deze context :p ) krijgt. Ik zal eens even kijken of het een en ander omzetten met een ringtone app mijn probleem oplost.

• vali
Garwinski schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:10:
[...]

Het is een standaard ringtone, als ik een geluid wil kiezen voor wekker staat er pick from my music of pick from ringtones, dus ik ging er eigenlijk van uit dat die standaard ringtones standaard ondersteund werden omdat je die optie dus standaard (begrijp dat ik standaard belangrijk vind in deze context :p ) krijgt. Ik zal eens even kijken of het een en ander omzetten met een ringtone app mijn probleem oplost.
Oww dat zou wel moeten werken eigenlijk. Je kiest dus een ringtone van "pick from ringtones" en slaat deze op. Vervolgens onthoudt hij niet welke ringtone je kozen hebt of speelt hij hem niet af?
hansie_k schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:04:
[...]

Uhm...ja ik haha.
Dacht dat ik er doorheen was geslapen, maar hij is waarschijnlijk gewoon niet afgegaan.
Gebeurde onder 8.1 de laatste tijd ook vaak...heb nu t alarm opnieuw ingesteld, ben benieuwd morgen ochtend 😏

Maar wat je zegt...hoe moeilijk kan t zijn om een alarm af te laten gaan...?
Klinkt raar. Is ook gewoon default alarm app? Gebruik zelf gewoon een losse wekker trouwens, maar ik weet wel dat er alternatieve apps zijn om te proberen

• Garwinski
vali schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:17:
[...]

Oww dat zou wel moeten werken eigenlijk. Je kiest dus een ringtone van "pick from ringtones" en slaat deze op. Vervolgens onthoudt hij niet welke ringtone je kozen hebt of speelt hij hem niet af?
Nee, hij speelt dan gewoon het geluidje af dat je hebt gekozen onder Notifications bij Alarm, en daar kan je dan weer geen ringtones kiezen. Misschien dat ik even een rapportje naar MS stuur.

• picardo
Is er een mogelijkheid om een standaard app te kiezen waar hij de bestanden mee open ?
Nu krijg ik steeds de vraag als ik via mail een pdf krijg met welke app ik hem wil openen . Word een beetje vervelend hij moet gewoon gelijk geopend worden ..

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Nog meer mensen waar de Windows Insider app niet in de store te vinden is?

Voorbode voor een release van W10M?

/edit

nevermind, hele store lijkt plat te zijn. :/

[ Voor 20% gewijzigd door max op 30-11-2015 21:26 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• MrDirect
  • Nu online
picardo schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:19:
Is er een mogelijkheid om een standaard app te kiezen waar hij de bestanden mee open ?
Nu krijg ik steeds de vraag als ik via mail een pdf krijg met welke app ik hem wil openen . Word een beetje vervelend hij moet gewoon gelijk geopend worden ..
Heb ik ook nog niet gevonden, typisch voorbeeld vind ik van een te vroege release. Zoiets moet je toch zien aankomen dat mensen default apps willen instellen? Ik bedoel in Win10 desktop kan dat ook, in Android kan dat, in ios kan dat, het is toch een vrij normaal iets.....

• r2504
Store werkt hier gewoon voor zover ik zie.

• Regenbui
Heb nu een week Windows 10 mobile op mn 640xl draaien. Ik ben erg tevreden met de prestaties en upgrades van apps; voornamelijk de kalender en mail app. Toch zitten er veel kleine irritaties in, die het os doen voelen of het niet af is:

- De store is mega traag;
- Camera app crasht regelmatig;
- Apps starten niet meer op. Na openen start de app en een aantal seconden gaat deze over in 'resume' en crasht die.
- Gestures missen in edge;
- Foto app is traag.

Ik snap dat de 640 geen snel toestel is, maar met 8 had ik deze problemen niet.

• r2504
De Store heeft enkele builds geleden ook mega traag geweest op m'n 930 maar dat is ondertussen verleden tijd. Op zich denk ik niet dat een Store veel CPU kracht nodig heeft... uiteindelijk moet die enkel een remote catalogus raadplegen, raar dus dat je er last van hebt.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik heb een 8.1 toestel en daarop werkt de store niet, op het toestel in IE googlen naar een app en via weblink er naartoe browsen en installeren werkt wel.

Op mijn 10 toestel werkt de store zoals het hoort.

:/

• blmp
  • Niet online
max schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:43:
Ik heb een 8.1 toestel en daarop werkt de store niet, op het toestel in IE googlen naar een app en via weblink er naartoe browsen en installeren werkt wel.

Op mijn 10 toestel werkt de store zoals het hoort.

:/
Soort van known issue op 8.1 als je het nieuws in de gaten houd :P .

http://wmpoweruser.com/ps...arch-seems-broken-moment/
max schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:44:
Ja euh 20:25GMT is 21:25 NL tijd. Zat 3 minuten tussen mijn post en dat nieuwsbericht dus zo known vind ik het niet. :)
Mja Twitter he :+. Lijkt al zo'n 'oud' bericht.

[ Voor 26% gewijzigd door blmp op 30-11-2015 22:49 ]

Patient gamer

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ja euh 20:25GMT is 21:25 NL tijd. Zat 3 minuten tussen mijn post en dat nieuwsbericht dus zo known vind ik het niet. :)

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-11 16:45
Ik wil ook graag de ringtone van mijn wekker veranderen, maar als ik kies voor "ringtones" dan is de map leeg.

Is dit nog niet werken op de 930 en ben ik ongeduldig? Of moet ik er mee aan de gang omdat er iets niet klopt?

Man, wat word ik elke morgen verrot wakker. Ik wil graag mijn ontspannen harp geluid ofzo weer terug. 8)7

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-11 13:58
Als trotse eigenaar van mijn eerste Windows Phone, baal ik wel echt dat ik geen assistent meer heb. Is er enig beeld onder de Tweakers of en wanneer we dit kunnen verwachten eigenlijk?

• Driek
Sinds gisteren glance werkend op mijn l820, echter werkt de glance background (plaatje als glance) niet. Iemand enig idee of dit nog komt?

• hansie_k
Driek schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:36:
Sinds gisteren glance werkend op mijn l830, echter werkt de glance background (plaatje als glance) niet. Iemand enig idee of dit nog komt?
Ik heb zowel Glance als de achtergrond gewoon werkend...al een hele tijd op mn L830.
Al update gehad van de Glance settings in de Instellingen/Extra?

Misschien even Glance uit/aan zetten, en/of telefoon even uit/aan zetten.

Heb jij last van dat t scherm soms even uit gaat, op zwart, en een tel later weer aan..?
Lees er vaker over bij L830, maar krijg geen antwoord van MS.

Live from Denmark

• Driek
hansie_k schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:44:
[...]

Ik heb zowel Glance als de achtergrond gewoon werkend...al een hele tijd op mn L830.
Al update gehad van de Glance settings in de Instellingen/Extra?

Misschien even Glance uit/aan zetten, en/of telefoon even uit/aan zetten.

Heb jij last van dat t scherm soms even uit gaat, op zwart, en een tel later weer aan..?
Lees er vaker over bij L830, maar krijg geen antwoord van MS.
Woops, typfoutje, bedoel mijn l820, mijn l830 draait nog 8.1.

Waar kan ik het plaatje voor de glance achtergrond selecteren? Bij instellingen > extra > glimpscherm in ieder geval niet.
De 8.1 bèta glance background app werkt niet.

• coenox
Driek schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:21:
[...]

Woops, typfoutje, bedoel mijn l820, mijn l830 draait nog 8.1.

Waar kan ik het plaatje voor de glance achtergrond selecteren? Bij instellingen > extra > glimpscherm in ieder geval niet.
De 8.1 bèta glance background app werkt niet.
Bij mij werkt het wel op mijn 830, maar niet op mijn 640 XL. Op de 830 kan ik onder glimpscherm gewoon achtergrond foto 'aan' zetten en dan nog kiezen voor zwart-wit of kleur. Op de 640 ontbreekt die instelling. Overigens kon ik onder 8.1 gewoon nog een andere plaatje kiezen, nu heb ik dezelfde als op het vergrendelscherm.

• jorrefunk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:06

jorrefunk

Life is Music, Music is Life

Op mijn Samsung Ativ S (windowsphone 8) kon ik een outlook/google account HANDMATIG syncen door enkele seconden op één van mijn 3 accountnamen te drukken bij accountinstellingen zelf (en dus niet in de apps zelf) en dan verscheen er een dropdown menu waar ik kon kiezen om te syncen (of de account te verwijderen). Bij mijn Lumia 950 lukt dit niet als ik op een account blijf drukken.

In de gmailapp zelf kan ik op mijn 950 nu wel onderaan syncen via het icoontje en dan wordt mijn google agenda ook meteen gesynced dus dat is eigenlijk opgelost (al was het dus bij mijn ativ s praktischer, zo op één plaats bij instellingen). Maar nu kan ik dit nog steeds niet handmatig voor "personen" (=contacten outlook).

Weet iemand hoe er handmatig (en dus geforceerd) kan gesynced worden voor personen, aub?
Pagina: 1 ... 39 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M