Ik heb een vraag voor de users die zowel W10M hebben op hun telefoon als W10 op een willekeurige PC (of mensen die er wat over gelezen hebben mag ook natuurlijk

).
Mijn User case:
Ik heb een Lumia 930 nu nog op WP8.1, een oude "domme" TV en een (oude) desktop PC met W10.
Op dit moment staat de TV in de woonkamer, en de PC in de studeerkamer er achter, en heb ik een HDMI kabel door de muur van de PC naar de TV. Omdat we geen TV abonnement meer hebben, kijken we op TV vooral Netflix vanaf de PC. Ik bestuur dit geheel met de App "PC Remote", die je mobiel essentieel in een trackpad en toetsenbord veranderd. Op zich werkt dit prima behalve het feit dat die app stroom vreet als een dolle, en na een avondje series kijken mijn telefoon bijna leeg is.
De vraag:
Als ik straks W10M op mijn Lumia installeer is het dan mogelijk om een (universal) app te starten op mijn tel, en dan te verplaatsen/casten o.i.d. naar de W10 desktop, maar ik wel basale afstandsbediening functies behoud op de tel, zoals pauzeren. Of te wel, kan ik een Netflix serie starten op de tel die laten afspelen op mijn PC en de tel als AB gebruiken, of wil ik dan te veel?