Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

msmilde schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:33:
[...]

maar in de store kun je ook extra accounts toevoegen.. klik maar eens in het menu op je eigen naam/foto helemaal onderin... daar kun je een account toevoegen
Ah, dat wist ik niet. Ik zal me er vanavond even in verdiepen. Dank!

Professioneel Heftruck Syndroom

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 17:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij doet dat niets anders dan een vaakgebruikte login toevoegen op die PC, zodat je makkelijk tussen accounts kunt switchen. Het is niet een Windows store feature (maar een globale Live feature die je op alle Live sites ziet), en het zal je aankopen ook niet beschikbaar maken op je andere account.

Maar goed, volgens mij dus, je kan het altijd proberen ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 21:25
blmp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:18:
[...]
Hard reset gedaan op 10586 toevallig?
Ik nog nooit een hard reset gedaan... misschien dan toch eens proberen ?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:51:
[...]

Ik nog nooit een hard reset gedaan... misschien dan toch eens proberen ?
Als je op 10586 zit zeg ik doen; al is het maar om te zien of het ligt aan je install of dat het echt een W10M bug is (misschien zelf device specific).

Patient gamer

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 22:12
Is er in de insiderversie een werkende functie om telefoongesprekken op te nemen?

Ik vond wel een paar artikelen die aangaven dat het mogelijk gaat komen, maar niets definitiefs.

http://www.windowscentral...ows-10-mobile-build-10149

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:10
blmp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:53:
[...]

Als je op 10586 zit zeg ik doen; al is het maar om te zien of het ligt aan je install of dat het echt een W10M bug is (misschien zelf device specific).
Bedoelen jullie dan een Factory Reset, of de knoppen-combo?
Of is dit uiteindelijk t zelfde...?

Live from Denmark

• Arbarwings
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-10 23:47
Vanmiddag geupdate naar build 10586 en gelijk een hard reset gedaan op mijn L930, afgezien van de update errors van de Nokia apps draait hij best lekker.

Ik mis wel de optie om onderdelen in je agenda uit te schakelen, als je de Facebook app hebt geïnstalleerd dan krijg alle verjaardagen van je vrienden in je agenda. Op 8.1 was er een optie om dat uit te schakelen, heb dat bij deze build nog niet gezien, of zie ik iets over het hoofd?

• blmp
  • Niet online
hansie_k schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:57:
[...]

Ja Factory Reset; die in Settings -> System -> About -> 'reset your phone'.
R-J_W schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:57:
Is er in de insiderversie een werkende functie om telefoongesprekken op te nemen?

Ik vond wel een paar artikelen die aangaven dat het mogelijk gaat komen, maar niets definitiefs.

http://www.windowscentral...ows-10-mobile-build-10149
Zie er niks van terug in de dailer zo snel. Dus denk dat het er niet in zit.
Arbarwings schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:01:
Vanmiddag geupdate naar build 10586 en gelijk een hard reset gedaan op mijn L930, afgezien van de update errors van de Nokia apps draait hij best lekker.

Ik mis wel de optie om onderdelen in je agenda uit te schakelen, als je de Facebook app hebt geïnstalleerd dan krijg alle verjaardagen van je vrienden in je agenda. Op 8.1 was er een optie om dat uit te schakelen, heb dat bij deze build nog niet gezien, of zie ik iets over het hoofd?
Op W10M kan je in de Calendar app gewoon op de hamburger klikken -> Facebook en daar de birthday en/of event calendars uitzetten. Dat bedoel je toch? :P

Patient gamer

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
hansie_k schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:57:
[...]

Factory reset en de uitgebreide knoppen-combo zorgt voor zelfde reset...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Arbarwings
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-10 23:47
blmp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:11:
Op W10M kan je in de Calendar app gewoon op de hamburger klikken -> Facebook en daar de birthday en/of event calendars uitzetten. Dat bedoel je toch? :P
Had het helemaal niet gezien 8)7. Moet toch nog even wennen aan de nieuwe layout.
Bedankt voor de tip!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb zojuist de "bewegingsgegevens" kunnen updaten via de store.
De vorige dagen dat ik 586 had, werkte dit nog niet.
Ben benieuwd of meer mensen nu deze app goed kunnen updaten.

• blmp
  • Niet online
geenstijl schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:15:
Lijkt er inderdaad op dat ze dingen aan het fixen zijn. Lees dat o.a. Zac Bowden (Winbeta) en een aantal andere mensen beweren dat ze de apps kunnen updaten/installeren.

edit: krijg nog steeds error 0x803F8006

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 19-11-2015 18:39 ]

Patient gamer

• scartissue
  • Niet online
geenstijl schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:15:
Jup hier is die net eindelijk met succes geüpdatet!

Verwijderd

Glance screen kan ook worden ge-update...

• Brab
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 10:42
Nieuwste build installeerde prima. Wel nog altijd een heel irritante vertraging op de phone app. Als ik een nummer indruk, dan zit er wat vertraging op zodat ik steeds een lange biep te horen krijg. Iemand anders ook last van? (op L920 trouwens)

• blmp
  • Niet online
Brab schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:24:
Nieuwste build installeerde prima. Wel nog altijd een heel irritante vertraging op de phone app. Als ik een nummer indruk, dan zit er wat vertraging op zodat ik steeds een lange biep te horen krijg. Iemand anders ook last van? (op L920 trouwens)
Lijkt een probleem te zijn op oudere toestellen; las er net wat over op Reddit. Onder andere de 920 en 1020 lijken er last van te hebben en devices zoals de L640, L930 en L1520 en dergelijke schijnbaar niet (in elk geval ik heb er geen last van).

Zou dus bijna durven zeggen dat alles wat een dual core heeft er waarschijnlijk last van heeft. Wellicht slecht geoptimaliseerd; of gewoon een teken dat MS denkt 'je moet maar upgraden' :P

[ Voor 11% gewijzigd door blmp op 19-11-2015 19:36 ]

Patient gamer

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 14:33
Hebben jullie ook problemen met het versturen van filmpjes via whatsapp? k krijg het helaas niet voor elkaar... Hij blijft hangen en je ziet dan van die puntjes onderaan het scherm.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
scartissue schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:29:
[...]

Jup hier is die net eindelijk met succes geüpdatet!
Blijkbaar is de setting "update apps wanneer wifi aanstaat" automatisch aangezet. De update was bij mij zonder dat ik het wist ook gelukt, maar nu heb ik wel weer de oude mail app. Iets waar ik totaal niet blij mee ben.

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 19-11-2015 21:11 ]

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14
Ik vind deze build wel erg slordig nog voor een RTM build.

- Wanneer je naar Location gaat in Settings, daarna terug naar het Startscherm, action centre naar beneden haalt en vervolgens de tile voor Location aanraakt bevriest de telefoon gewoon helemaal. Daarna moet je dus soft resetten.

- Notificaties voor Whatsapp worden afwisselend in de accentkleur en grijs weergegeven.

- NFC in Settings heeft 2 verschillende dropdown menu's in hetzelfde scherm.

- De achtergrond in de applijst is soms niet 'verduisterd' wanneer je een app opent en dan weer sluit via de task manager. (Die overigens nog steeds geen 'close all' knop heeft.)

Plaatjes ter illustratie:

Goed:

http://i.imgur.com/9vMT2X3.jpg

Fout:

http://i.imgur.com/DV1NMQ1.jpg

Snelheid en batterij ben ik wel tevreden over trouwens. Toestel draait prima.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-11 16:51
Ik heb geen last van de NFC en locatie bug die jij aangeeft.. Lijkt prima op de 735, de 735 is wel terug op fabrieksinstellingen..

Het 'verduisterde' gedeelte ben ik stiekem ook nog niet tegen gekomen, maar heb ik ook nog niet op gelet.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

Tom. C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:32:
Is er ergens officieel verklaard dat het de RTM build is dan? Volgens mij niet.

Edit:
Zeker weten niet RTM:
http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10586/
Insider Preview Build

[ Voor 25% gewijzigd door Gé Brander op 19-11-2015 21:50 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• WP_Pj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:09

- Notificaties voor Whatsapp worden afwisselend in de accentkleur en grijs weergegeven.
Daar zat ik dus ook mee. Blijkt dat als ie grijs wordt weergegeven dat je alle tekst van het berichtje in de toast hebt staan. Als ie in de accentkleur staat kan je hem een stukje naar onderen slepen waardoor er meer van het bericht te lezen valt. Ook dimt het scherm dan.

Tenminste, dat heb ik gezien als een constante :9

Persoonlijk vind ik WP10 W10M nog echt niet klaar voor release.

- Tijdens het afspelen van muziek de telefoon locken, en vanuit je lockscherm de muziek pauzeren of hervatten resulteert in een flash van de accentkleur over je hele scherm.

- Veel haperingen

- Agenda is extreem buggy (selecteer een dag - bv. woensdag - om een afspraak toe te voegen, druk op + om een nieuw event aan te maken. Dag verspringt naar de eerste dag van de week, of de huidige dag.

Erg jammer dat een OS dat echt nog niet af is al wordt verkocht (950(XL)). Hopelijk zorgt dit er niet weer voor dat een hoop mensen afhaken. WP WM is toch een mooi systeem om mee te werken. Tis alleen nog niet af. "Simple as that"

Verwijderd

WP_Pj schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:57:
[...]

- Tijdens het afspelen van muziek de telefoon locken, en vanuit je lockscherm de muziek pauzeren of hervatten resulteert in een flash van de accentkleur over je hele scherm.

- Veel haperingen

- Agenda is extreem buggy (selecteer een dag - bv. woensdag - om een afspraak toe te voegen, druk op + om een nieuw event aan te maken. Dag verspringt naar de eerste dag van de week, of de huidige dag.
De dingen die je noemt herken ik niet, muziek en agenda nog even getest voor de zekerheid maar werkt prima. En haperingen nog niet gezien/gemerkt deze dag met nieuwe build. (vorige build ook niet trouwens)
Wellicht scheelt het behoorlijk per toestel (L930 hier) en of er een hard reset gedaan is na de upgrade.

• blmp
  • Niet online

- Wanneer je naar Location gaat in Settings, daarna terug naar het Startscherm, action centre naar beneden haalt en vervolgens de tile voor Location aanraakt bevriest de telefoon gewoon helemaal. Daarna moet je dus soft resetten.

- NFC in Settings heeft 2 verschillende dropdown menu's in hetzelfde scherm.

- De achtergrond in de applijst is soms niet 'verduisterd' wanneer je een app opent en dan weer sluit via de task manager. (Die overigens nog steeds geen 'close all' knop heeft.)

Plaatjes ter illustratie:

Goed:

http://i.imgur.com/9vMT2X3.jpg

Fout:

http://i.imgur.com/DV1NMQ1.jpg

Snelheid en batterij ben ik wel tevreden over trouwens. Toestel draait prima.
- Dat location 'issue' zit er volgensmij al vanaf 10166 of iets dergelijks in. Iemand op Twitter vroeg toevallig aan mij of ik die bug ook had. Je moet wel precies de stappen volgen op hem te triggeren overigens; lijkt me geen super grote kans.
- Geen problemen met whatsapp accentkleuren hier
- NFC is gewoon normaal hier; zie niks raars in elk geval.
- Applijst is volgensmij altijd verduisterd hier
WP_Pj schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:57:
[...]

Daar zat ik dus ook mee. Blijkt dat als ie grijs wordt weergegeven dat je alle tekst van het berichtje in de toast hebt staan. Als ie in de accentkleur staat kan je hem een stukje naar onderen slepen waardoor er meer van het bericht te lezen valt. Ook dimt het scherm dan.

Tenminste, dat heb ik gezien als een constante :9

Persoonlijk vind ik WP10 W10M nog echt niet klaar voor release.

- Veel haperingen

Erg jammer dat een OS dat echt nog niet af is al wordt verkocht (950(XL)). Hopelijk zorgt dit er niet weer voor dat een hoop mensen afhaken. WP WM is toch een mooi systeem om mee te werken. Tis alleen nog niet af. "Simple as that"
- Muziek playback probleem geen last van op mijn L930. Werkt zoals het hoort.
- Haperingen zijn er niet (zelfs op mijn pa's 640 niet echt)
- Agenda; nouja dat is met software updates in principe op te lossen.

En dat laatste lijkt mij niet het geval hoor. Je moet het ook meer zien zoals bij Google; de nieuwe Android versie wordt in eerste instantie geoptimaliseerd voor (nieuwste) Nexus toestellen (L950/L950XL in dit geval); en de overige komen later. Zou me ook niet verbazen als we nog een firmware bump krijgen naast de OS update.
Gé Brander schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:49:
[...]

Is er ergens officieel verklaard dat het de RTM build is dan? Volgens mij niet.

Edit:
Zeker weten niet RTM:
http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10586/
Insider Preview Build
Niet perse door Microsoft; maar zelfs de Lumia 950 draait op deze build; dus de kans is vrij groot dat dit de release versie wordt.

[ Voor 84% gewijzigd door blmp op 19-11-2015 22:51 ]

Patient gamer

• Swerfer
blmp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:41:
[...]

- Dat location 'issue' zit er volgensmij al vanaf 10166 of iets dergelijks in. Iemand op Twitter vroeg toevallig aan mij of ik die bug ook had. Je moet wel precies de stappen volgen op hem te triggeren overigens; lijkt me geen super grote kans.

[...]

- Muziek playback probleem geen last van op mijn L930. Werkt zoals het hoort.
- Haperingen zijn er niet (zelfs op mijn pa's 640 niet echt)
- Agenda; nouja dat is met software updates in principe op te lossen.

En dat laatste lijkt mij niet het geval hoor. Je moet het ook meer zien zoals bij Google; de nieuwe Android versie wordt in eerste instantie geoptimaliseerd voor (nieuwste) Nexus toestellen (L950/L950XL in dit geval); en de overige komen later. Zou me ook niet verbazen als we nog een firmware bump krijgen naast de OS update.

[...]

Niet perse door Microsoft; maar zelfs de Lumia 950 draait op deze build; dus de kans is vrij groot dat dit de release versie wordt.
Het kan zijn dat de build op de L950 toch anders is dan de insiders build ondanks dat ze hetzelfde nummer hebben...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• blmp
  • Niet online
Swerfer schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:53:
[...]

Het kan zijn dat de build op de L950 toch anders is dan de insiders build ondanks dat ze hetzelfde nummer hebben...
Lijkt me voor de consistentie van Windows 10 logischer als elk device 10586 draait; bedoel Threshold2 voor desktop is 10586 (inmiddels 10586.11); mobile is 10586.11 (op L950/L950XL en nu voor Insiders) zelfs de Xbox One update is 10586.

De build zal wel hetzelfde zijn; denk dat het voornaamste verschil hem in firmware/drivers zal zitten. Heb niet het gevoel dat we nu nog nieuwe builds (nou ja misschien sub build 10586.11 -> 10586.12) gaan krijgen voor de eerste 'wave' aan OTA's de deur uit gaat in December.

overigens puur gebaseerd op mijn eigen mening icm alles wat ik gelezen heb op windows central, winbeta en reddit

[ Voor 27% gewijzigd door blmp op 19-11-2015 23:06 ]

Patient gamer

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Oh lekker, hij zat zojuist in een reboot loop na de upgrade. Doei data ;w

Uiteraard mijn fout, geen back-up gemaakt en known issues niet gelezen

[ Voor 41% gewijzigd door tweegroenethee op 19-11-2015 23:06 ]

• blmp
  • Niet online
Daan87423 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:04:
Oh lekker, hij zat zojuist in een reboot loop na de upgrade. Doei data ;w
Gotta love the known issues :'(

Patient gamer

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14
[...]

Klopt, die Location bug zit er al een tijdje in, maar ik had verwacht dat het inmiddels wel opgelost zou zijn. De WhatsApp kleuren vallen ook niet heel erg op hoor, maar het is er wel degelijk.

Bij de NFC setting doel ik op de 2 dropdown menu's in dat scherm. De ene staat bij 'Tap to share', en de andere bij 'Tap to pay'. Dit zijn 2 verschillende dropdown menu's qua stijl. Inconsistent dus.

Voor de bug met de applijst moet je ook specifiek een aantal stappen volgen, ik heb het getest op mijn 930 en een vriend van me op zijn 930, we hebben het beide. Verder niet een heel groot issue natuurlijk.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• blmp
  • Niet online
Tom. C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:13:
[...]

Klopt, die Location bug zit er al een tijdje in, maar ik had verwacht dat het inmiddels wel opgelost zou zijn. De WhatsApp kleuren vallen ook niet heel erg op hoor, maar het is er wel degelijk.

Bij de NFC setting doel ik op de 2 dropdown menu's in dat scherm. De ene staat bij 'Tap to share', en de andere bij 'Tap to pay'. Dit zijn 2 verschillende dropdown menu's qua stijl. Inconsistent dus.

Voor de bug met de applijst moet je ook specifiek een aantal stappen volgen, ik heb het getest op mijn 930 en een vriend van me op zijn 930, we hebben het beide. Verder niet een heel groot issue natuurlijk.
Ja; vriend van mij heeft die location bug gereport, maar zit er schijnbaar nog in.

Oh dat bedoel je bij NFC; ja dat klopt wel ja. Ach.. als dat het ergste is; maak me meer zorgen over dat 'Extras' menu wat er totaal niet in past.

Zolang als je de issues ook maar report via de feedback app dan :P

[ Voor 21% gewijzigd door blmp op 19-11-2015 23:32 ]

Patient gamer

• r2504
Ook in deze build blijk ik nog enkele (misschien 3 op 100) dubbele spookcontacten te hebben... kan ze niet openen want ze bestaan niet, delete is greyed out en editeren lukt ook niet.

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:45
Ik probeer mijn L520 te updaten, maar na het rebooten na de download krijg ik alleen het Nokia logo te zien. Dit is nu al meer dan een half uur. Ook twee reboots maakten niks uit. Is dit normaal? Ik verwacht die gears in beeld. Telefoon voelt wel warm aan, dus lijkt wel iets te doen. Heb ik weer de mazzel met een baksteen?

Exit: op het moment dat ik dit plaats krijg ik de gears. Lijkt goed te gaan dus. Nu slapen en hopen dat hij morgenochtend klaar is. Wish me luck!

[ Voor 18% gewijzigd door Bose321 op 19-11-2015 23:55 ]

Fanaleds.com

• blmp
  • Niet online
Bose321 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:52:
Ik probeer mijn L520 te updaten, maar na het rebooten na de download krijg ik alleen het Nokia logo te zien. Dit is nu al meer dan een half uur. Ook twee reboots maakten niks uit. Is dit normaal? Ik verwacht die gears in beeld. Telefoon voelt wel warm aan, dus lijkt wel iets te doen. Heb ik weer de mazzel met een baksteen?

Exit: op het moment dat ik dit plaats krijg ik de gears. Lijkt goed te gaan dus. Nu slapen en hopen dat hij morgenochtend klaar is. Wish me luck!
Of de boel is erg langzaam (nou ja .. het is een L520; dus zou kunnen) of je hebt te maken met het 'known issue' (bootloop) dat in de blog post van Microsoft staat. We horen het wel van je :P
r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:51:
Ook in deze build blijk ik nog enkele (misschien 3 op 100) dubbele spookcontacten te hebben... kan ze niet openen want ze bestaan niet, delete is greyed out en editeren lukt ook niet.
Staan ze op je desktop ook in je 'people'? Misschien via daar of via outlook.com proberen te verwijderen? Of had je dat al geprobeerd?

[ Voor 28% gewijzigd door blmp op 20-11-2015 00:03 ]

Patient gamer

• r2504
Ik kan de People sectie op Outlook.com momenteel niet openen... hij geeft aan dat er een probleem is :(

• hansie_k

Same here...

Zijn er meer mensen waarbij t scherm soms even op zwart springt...?
Ben er nog niet echt achter wanneer t nou gebeurt.

Live from Denmark

• Bose321
Nou, mijn update gaat niet lekker. Word net wakker en ik zie nog die gears. Dit had ik al een keer eerder toen ik naar 8.1 ging, en toen was de oplossing om gewoon soft te resetten waardoor ik voorbij de gears kwam en hij gewoon 8.1 laadde. Ik ben alleen bang dat ik nu dan iets om zeep help...

Nu knippert het accu icoon na een soft reset, terwijl hij de hele avond aan de stroom hing...

Edit: ennn opeens start 8.1 weer op. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Bose321 op 20-11-2015 07:49 ]

Fanaleds.com

• Gé Brander
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

[...]

Dat deze op de 950 draait kan een aanwijzing zijn inderdaad maar ik verwacht niet dat een Insider Preview van de Fast Ring de RTM versie is. Misschien dat er snel nog een nieuwere build komt in de Slow Ring met de laatste fixes.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-11 17:23
Windows camera en Lumia camera is dat het zelfde?Beiden zijn geïnstalleerd maar als ik ze gebruik zien ze het zelfde uit en nemen de zelfde instellingen over.

• vali
Patrickccc schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:25:
Windows camera en Lumia camera is dat het zelfde?Beiden zijn geïnstalleerd maar als ik ze gebruik zien ze het zelfde uit en nemen de zelfde instellingen over.
Microsoft implementeert steeds meer opties en settings van lumia camera in Microsoft camera. Tegenwoordig is er vrij weinig verschil. Behalve mensen met een l1020 wordt er nog aangeraden om lumia camera te gebruiken.

• geenstijl
  • Niet online
The Outlook Mail and Outlook Calendar app store update released Tuesday (17.6417.42252) to Windows Insiders on Windows 10 Mobile build 10581 and above contained a severe crash on boot for a large number of users. We were quickly alerted to the issue from Insider feedback (thank you!) and we have pulled the build from the app store and will re-release our previous major update via the app store as soon as possible to unblock the affected users. When this occurs, you may notice many of our latest feature updates, like linked inboxes and month view in Calendar, will temporarily disappear. This is temporary and we will re-release to Insiders as soon as we have these issues fixed.

We certainly never want to introduce severe bugs like this, but we certainly appreciate having the Windows Insider community as a line of last defense to catch issues like these (usually much less severe bugs) before releasing world-wide to all users.

As you have perhaps noticed in the past months, each of our major monthly updates we release first to Windows Insiders, sometimes with multiple bug-fixing refresh updates in fast succession, before we open up the release to all users. This has been a very helpful to us and we thank the Windows Insider Community.
Gelukkig komt de linked inbox snel weer terug :)

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
hansie_k schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:31:
[...]

Same here...

Zijn er meer mensen waarbij t scherm soms even op zwart springt...?
Ben er nog niet echt achter wanneer t nou gebeurt.
Ik heb de desktop versie, laatste build. Bij mij springt, op willekeurige momenten, opeens de verkenner voor mijn neus!

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• WP_Pj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:22:
[...]

De dingen die je noemt herken ik niet, muziek en agenda nog even getest voor de zekerheid maar werkt prima. En haperingen nog niet gezien/gemerkt deze dag met nieuwe build. (vorige build ook niet trouwens)
Wellicht scheelt het behoorlijk per toestel (L930 hier) en of er een hard reset gedaan is na de upgrade.
Zelf heb ik een L1520. Nog nooit een hard reset gedaan na de insider preview te hebben geïnstalleerd eigenlijk. Is het op de huidige build wel 'veilig' om te doen (reboot loop op 581 bv).

Misschien dat een factory reset t probleem oplost. Het zijn van die kleine hinderlijke dingen...

Verwijderd

WP_Pj schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:08:
[...]

Zelf heb ik een L1520. Nog nooit een hard reset gedaan na de insider preview te hebben geïnstalleerd eigenlijk. Is het op de huidige build wel 'veilig' om te doen (reboot loop op 581 bv).

Misschien dat een factory reset t probleem oplost. Het zijn van die kleine hinderlijke dingen...
Als je al op build 586.11 zit is er geen boot-loop probleem met/na een hard reset. Gezien het feit dat je upgrade na upgrade hebt gedaan zonder enige hard reset zou dat wel wat (kleine) probleempjes kunnen oplossen.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier op mijn 640XL wordt nu 586.11 geïnstalleerd. Gewoon na al een paar maand 8.1 geinstalleerd te hebben. Dus geen hard reset voor de W10 install. Zal mij benieuwen of het allemaal goed loopt :)

• netblade
  • Laatst online: 23:21

netblade

Sunrise

NeFoRcE schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:41:
Hier op mijn 640XL wordt nu 586.11 geïnstalleerd. Gewoon na al een paar maand 8.1 geinstalleerd te hebben. Dus geen hard reset voor de W10 install. Zal mij benieuwen of het allemaal goed loopt :)
Werkt bij jou wel de "Rijke modus" onder de Windows Phone Camera app, ben nu terug op 8.1 en als bij jou dit wel werkt ben ik benieuwd of dat bij mij ook zou werken. Heb zelf een 640 lte

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• vali
geenstijl schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:05:
[...]
Gelukkig komt de linked inbox snel weer terug :)
Hopelijk best snel, vind het echt zwaar k*t dat ik nu de niet linked versie weer heb..

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

netblade schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:45:
[...]

Werkt bij jou wel de "Rijke modus" onder de Windows Phone Camera app, ben nu terug op 8.1 en als bij jou dit wel werkt ben ik benieuwd of dat bij mij ook zou werken. Heb zelf een 640 lte
Ik zal het straks eens testen. De tandwielen staan op ongv 80% :)

• netblade
  • Laatst online: 23:21

netblade

Sunrise

NeFoRcE schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:57:
[...]

Ik zal het straks eens testen. De tandwielen staan op ongv 80% :)
Ik ben heel erg benieuwd, bij mij werkte dat voor geen meter, de afbeelding werd of niet opgeslagen of wel opgeslagen zonder extra foto's en in 720p

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Hebben meer mensen het probleem met de microfoon bij handsfree bellen en video?
Bij normaal bellen werkt de microfoon prima, maar bij handsfree niet en video's hebben heen geluid.
Lumia 930 op build 10586.11

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik ga toch even een hard reset uitvoeren denk ik na de installatie van W10M net. Merk dat bijv de News App blijft hangen met updaten/installen op zo'n 80%. En bepaalde systemapps gegen de welbekende 0x30f8006 fout.

Dan maar alle apps opnieuw installen en configgen. Ach. Houd je van de straat ;)

• r2504
Ik had zonet een heleboel updates waaronder...

- Mail app... waar de unified inbox is niet terug dus geen idee wat er aangepast is.
- Here Maps... deze geeft nu de melding dat ik de nieuwe betere Here Maps app moet downloaden maar dat lijkt eerder een soort nep app te zijn ?
- Here Transit... identiek hetzelfde verhaal maar hier is zelfs geen Here Transit meer te vinden in de store ?

[ Voor 8% gewijzigd door r2504 op 20-11-2015 12:47 ]

• Swerfer
r2504 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:45:
- Here Maps... deze geeft nu de melding dat ik de nieuwe betere Here Maps app moet downloaden maar dat lijkt eerder een soort nep app te zijn ?
- Here Transit... identiek hetzelfde verhaal maar hier is zelfs geen Here Transit meer te vinden in de store ?
http://wmpoweruser.com/la...les-app-windows-10-users/

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Nou, W10M geupgrade na 8.1, en een hard reset voor een frisse installatie. 36 app updates en een aantal geven wederom de 0x foutmelding... erg irritant...

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Staat je tijd/datum wel exact goed?

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

wagenveld schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:10:
Staat je tijd/datum wel exact goed?
Jep, maar tijd is ingesteld op de huidige NL tijd. Language/region etc staat allemaal op US. Misschien dat dat verschil uit zou kunnen maken?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:47
NeFoRcE schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:11:
[...]

Jep, maar tijd is ingesteld op de huidige NL tijd. Language/region etc staat allemaal op US. Misschien dat dat verschil uit zou kunnen maken?
Lijkt me niet, aangezien we met 'tijdzones' werken, dus onderwater is de tijd gewoon 'hetzelfde' met dan de correctie van de tijdzone waarin je je foon op hebt ingesteld :)

• Swerfer
NeFoRcE schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:08:
Nou, W10M geupgrade na 8.1, en een hard reset voor een frisse installatie. 36 app updates en een aantal geven wederom de 0x foutmelding... erg irritant...
Slow ring of Fast ring? Met andere woorden heb je wel build 10586.11?
NeFoRcE schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:11:
[...]

Zou niet moeten uitmaken...

• r2504
Er is dus wel een grapjas die "Here Maps app" in de store heeft gezet wat totaal niets te maken heeft met de echte Here Maps... een scam dus !!!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Swerfer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:15:
[...]

Slow ring of Fast ring? Met andere woorden heb je wel build 10586.11?

[...]

Zou niet moeten uitmaken...
Fast Ring met build 10586.11 inderdaad.

ik zie nu bij 10 van de 37 app-updates na de hard-reset een error staan. Halverwege willde de Store update, die returned een error; '0x80073D02'.

Als de rest straks klaar is, doe ik wel even weer een rebootje. En probeer het dan wel even opnieuw..

• Swerfer
r2504 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:15:
[...]

Er is dus wel een grapjas die "Here Maps app" in de store heeft gezet wat totaal niets te maken heeft met de echte Here Maps... een scam dus !!!
Ik heb hem gemeld bij Microsoft. Bij elke app is het mogelijk om meldingen te maken als een app regels overtreed of iets dergelijks. Ik heb hem ook gelijk 1 ster gegeven. Met zijn allen houden we de store zo schoon...

Edit:

Ik vind het trouwens vreemd dat deze app überhaupt in de store terecht is gekomen...

[ Voor 9% gewijzigd door Swerfer op 20-11-2015 13:26 ]

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 11:38
weid1374 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:24:
Hebben meer mensen het probleem met de microfoon bij handsfree bellen en video?
Bij normaal bellen werkt de microfoon prima, maar bij handsfree niet en video's hebben heen geluid.
Lumia 930 op build 10586.11
Ik heb dit ook tevens met een lumia 930. Schijnt dat er meer mensen last van hebben, ook bij vorige builds.

• blmp
  • Niet online
NeFoRcE schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:50:
Ik ga toch even een hard reset uitvoeren denk ik na de installatie van W10M net. Merk dat bijv de News App blijft hangen met updaten/installen op zo'n 80%. En bepaalde systemapps gegen de welbekende 0x30f8006 fout.

Dan maar alle apps opnieuw installen en configgen. Ach. Houd je van de straat ;)
Geloof dat de 0x30f8006 juist recentelijk gefixt zijn. Ik kreeg zowaar Motion data geinstalleerd gisteren. En ook Zac (van winbeta) kreeg zijn system apps geupdate. Wel raar dat je news app blijft hangen dan. Misschien hoe dan ook een hard reset doen :P
Swerfer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:25:
[...]

Ik heb hem gemeld bij Microsoft. Bij elke app is het mogelijk om meldingen te maken als een app regels overtreed of iets dergelijks. Ik heb hem ook gelijk 1 ster gegeven. Met zijn allen houden we de store zo schoon...

Edit:

Ik vind het trouwens vreemd dat deze app überhaupt in de store terecht is gekomen...
Ja je zou toch zeggen dat zulke apps wel eruit gevist moeten kunnen worden. Maar ben het inmiddels wel gewend van de Windows Store. Als ik zoek naar een app en er zijn er meer dan 1; altijd even de 'maker' bekijken en de reviews natuurlijk.

Ben benieuwd of ze een keer een grote schoonmaak gaan doen om al die spam-achtige apps te verwijderen. Zou de Store direct een stuk beter maken en ook is de kans dan groter dat je tenminste vind wat je zoekt.

[ Voor 72% gewijzigd door blmp op 20-11-2015 14:12 ]

Patient gamer

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

NeFoRcE schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:24:
Ik neem trouwens aan dat het nog stééds niet mogelijk is om aankopen over te hevelen van 't ene MS account, naar het andere of wel? Heb vroeger op @hotmail.com apps gekocht, maar @gmail is mijn hoofdaccount nu (op pc enzo)..
Ik quote mezelf even want ik heb de oplossing geloof ik gevonden.

Je kunt je uitloggen in de Store zie ik, nadat ik mij ingelogd heb met mijn @hotmail (waar ik de aankopen heb gedaan) kan ik daar inloggen en die downloaden. Strak gewoon weer terug naar m'n @gmail, en dan is het klaar als het goed is :)

• Bose321
Nou het is eindelijk gelukt hoor op mijn L520. Ik dacht dat er een "stille uren" functie ingebakken zat nu? Ik wil mijn telefoon namelijk weer op Nederlands zetten (zonder Cortana dus). Ik had namelijk alleen Cortana voor stille uren, maar gebruik het verder helemaal niet.

Fanaleds.com

• r2504
Het is inderdaad absurd dergelijke functies te koppelen aan Cortana :(

• blmp
  • Niet online
Bose321 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:19:
Nou het is eindelijk gelukt hoor op mijn L520. Ik dacht dat er een "stille uren" functie ingebakken zat nu? Ik wil mijn telefoon namelijk weer op Nederlands zetten (zonder Cortana dus). Ik had namelijk alleen Cortana voor stille uren, maar gebruik het verder helemaal niet.
Ja stille uren zit inderdaad in Cortana. Vind ik aan de ene kant wel een rare keuze; kan op mijn vaders toestel dus geen stille uren snachts instellen omdat hij perse zijn toestel in NL wilt houden.

Patient gamer

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-11 09:33
baszzz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:31:
[...]

Ik heb dit ook tevens met een lumia 930. Schijnt dat er meer mensen last van hebben, ook bij vorige builds.
Hier is het probleem ook aanwezig, begint stiekum toch wel vervelend te worden, zeker met handsfree bellen

• vali
baszzz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:31:
[...]

Nergens last van op mijn l930. Bij geen enkele build eigenlijk

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

En voor de insiders in de slow ring is build 10586.11 nu ook beschikbaar.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-11 18:26

Sebazzz

3dp

Wauw :) Voor het eerst sinds Windows Phone 7 wordt de voortgang van het afspelen, in je huidige (evt. at hoc) afspeellijst en zelfs nummer onthouden door de built-in muziekspeler tijdens reboots!

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• hansie_k
Meer mensen waar "Skype instellen" in de Berichten app niet werkt?
Krijg telkens de melding 0xA2000008.
Ergens op Reddit stond dat je dan je MS account moet verwijderen, maar die optie staat er bij mij niet bij.

Live from Denmark

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 07:20
NeFoRcE schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:50:

Ik heb dit bij 15 apps!! Ook bij een aantal extra instellingen zoals audio, scherm en netwerk services.

Ik heb de upgrade geïnstalleerd en toen een factory reset gedaan. Heb nog nooit dit probleem eerder gehad.

Is het bij jou opgelost nu ?

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
Mich schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:50:
[...]

Ik heb dit bij 15 apps!! Ook bij een aantal extra instellingen zoals audio, scherm en netwerk services.

Ik heb de upgrade geïnstalleerd en toen een factory reset gedaan. Heb nog nooit dit probleem eerder gehad.

Ik had het probleem aanvankelijk ook. Het heeft zich op de een of andere manier vanzelf opgelost.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-11 18:26

Sebazzz

3dp

Beetje tegenvaller... :p Je kan wel printen vanuit Word, maar een PDF printen vanuit Word of Edge is niet mogelijk.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Hier heb ik nu 3 apps die niet willen installen. 2 waarvan ik niet weet welke het zijn en bij retry crashed de store en de bewegingsgegevens. Maar als de RTM komt, dan reset ik hem wel, nu geen haast mee want alles werkt verder prima.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:20:
Hier heb ik nu 3 apps die niet willen installen. 2 waarvan ik niet weet welke het zijn en bij retry crashed de store en de bewegingsgegevens. Maar als de RTM komt, dan reset ik hem wel, nu geen haast mee want alles werkt verder prima.
Die twee onbekende zijn waarschijnlijk Here Maps en Transit. Had ze gisteren ook staan zonder naam of afbeelding. Houd even in de gaten dat er problemen zijn met beide apps.
r2504 in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"

Aangezien Microsoft Kaarten beide functies heeft met genoeg opties voor mij, heb ik beide Here apps verwijderd. Heb enkel Drive nog van Here.

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 02:11

Radeon

Today is a good day to die

Iemand ook last als je de 3de quickbutton in de actioncenter wil veranderen dat die app chrashed?

It's never easy.....

• blmp
  • Niet online
Radeon schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:47:
Iemand ook last als je de 3de quickbutton in de actioncenter wil veranderen dat die app chrashed?
Kan me wel herinneren dat er 1 toggle is die je niet 'mag' veranderen want dan krijg je crashes ja.

Patient gamer

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
ik heb geen geluid als ik een filmpje maak met Windows Camera (L930), zijn er meer met dit probleem?

• blmp
  • Niet online
msmilde schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:00:
ik heb geen geluid als ik een filmpje maak met Windows Camera (L930), zijn er meer met dit probleem?
Krijg hier wel geluid. Het filmpje afspelen ging dan weer niet helemaal 100%; scherm werd de eerste keer groen, telefoon liep vast en rebootte automatisch :P. Na reboot werkte het filmpje overigens prima met geluid.

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 21-11-2015 16:06 ]

Patient gamer

• r2504
Net een filmpje gemaakt met m'n 930... prima geluid, speelt gewoon normaal.

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
hmm, toch een ander probleem .Bij voicerecorder werkt het ook niet.
bellen lukt wel gewoon...

Verwijderd

msmilde schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:29:
hmm, toch een ander probleem .Bij voicerecorder werkt het ook niet.
bellen lukt wel gewoon...
Zelfde probleem hier, als ik bij afspelen geluid voor media/apps voluit zet (30) hoor ik heel zacht geluid van opgenomen filmpjes/voicerecorder.

Bellen werkt inderdaad maar handsfree op luidspreker niet, dan hoort de ontvanger mij niet. Zo ook voor Soundhound/Shazam neemt ook geen geluid waar.

Edit- rare is trouwens dat Cortana wel spraakopdrachten ontvangt/hoort en uitvoert, maar voicerecorder/camera/Shazam/handsfree bellen dus niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2015 17:39 ]

• baszzz
  • Laatst online: 10-11 11:38
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:02:
[...]

Zelfde probleem hier, als ik bij afspelen geluid voor media/apps voluit zet (30) hoor ik heel zacht geluid van opgenomen filmpjes/voicerecorder.

Bellen werkt inderdaad maar handsfree op luidspreker niet, dan hoort de ontvanger mij niet. Zo ook voor Soundhound/Shazam neemt ook geen geluid waar.

Edit- rare is trouwens dat Cortana wel spraakopdrachten ontvangt/hoort en uitvoert, maar voicerecorder/camera/Shazam/handsfree bellen dus niet.
Zelf heb ik het idee dat er iets van noise canceling, wat normaal achtergrond geluiden moet wegfilteren, nu al het geluid doet wegfilteren.

Ook al eens geprobeerd mijn lumia 930 terug naar 8.1 te brengen. Op 8.1 ondervind ik niks van deze problemen en kan me herinneren dat ik in vroegere builds ook geen problemen heb ondervonden. Daarom vermoed ik dat het probleem ergens in windows 10 zit. Echter vraag ik me wel af of de lumia 930 het enigste toestel is die last heeft van dit probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door baszzz op 21-11-2015 18:31 ]

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 10:12
baszzz schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:25:
[...]

Zelf heb ik het idee dat er iets van noise canceling, wat normaal achtergrond geluiden moet wegfilteren, nu al het geluid doet wegfilteren.

Ook al eens geprobeerd mijn lumia 930 terug naar 8.1 te brengen. Op 8.1 ondervind ik niks van deze problemen en kan me herinneren dat ik in vroegere builds ook geen problemen heb ondervonden. Daarom vermoed ik dat het probleem ergens in windows 10 zit. Echter vraag ik me wel af of de lumia 930 het enigste toestel is die last heeft van dit probleem.
Ik heb hier al geruime tijd last van onder 8.1 van Windows, ook een Lumia 930. Niet alleen iets in Windows 10 dus. Ooit ergens iets gelezen over een mogelijk hardware probleem dat in de 930 zit, namelijk dat sommige zaken niet goed gegrond zouden zijn en zo na verloop van tijd problemen met precies deze mics kan veroorzaken. Afijn, verder te offtopic voor hier.

• r2504
Moest het een hardware probleem zijn dan zou het onder 8.1 ook niet werken... en dat doet het wel volgens basszzz

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb sinds een paar dagen build 10586 draaien op mijn 640 en dat werkt prima. Ik kan alleen niet de universal app versie van twitter en hypertube in de store vinden. Deze heb ik wel op mijn Windows 10 pc geïnstalleerd en ik dacht dat de universal apps zowel op desktop als phone zouden draaien?

Portugese Wijn

• Swerfer
spocky schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:08:
Ik heb sinds een paar dagen build 10586 draaien op mijn 640 en dat werkt prima. Ik kan alleen niet de universal app versie van twitter en hypertube in de store vinden. Deze heb ik wel op mijn Windows 10 pc geïnstalleerd en ik dacht dat de universal apps zowel op desktop als phone zouden draaien?
Twitter kan ik gewoon downloaden vanuit de store op de phone. Hypertube kan ik niet vinden, maar ook niet op de PC.

Open voor Twitter de volgende link en kijk of je dan wordt doorverwezen naar de store:

https://www.microsoft.com...apps/twitter/9wzdncrfj140

Bedoel je Hyper for Youtube? http://www.appfeds.com/ca...eduser/hyper-for-youtube/ Die bestaat dus niet meer...

• blmp
  • Niet online
spocky schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:08:
Twitter heeft zijn Windows 10 UWP versie nog niet gepushed voor W10 Mobile. Voor Youtube zou ik eigenlijk zeggen switch van app want Hyper is volgensmij dood; MyTube en MetroTube zijn 2 goede universele Youtube apps (zowel desktop als mobile).

Patient gamer

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
blmp schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:48:
[...]
Twitter heeft zijn Windows 10 UWP versie nog niet gepushed voor W10 Mobile. Voor Youtube zou ik eigenlijk zeggen switch van app want Hyper is volgensmij dood; MyTube en MetroTube zijn 2 goede universele Youtube apps (zowel desktop als mobile).
Dus ik moet nog even wachten tot Twitter de nieuwe app voor mobile beschikbaar maakt. Wel jammer, want de UWP versie is echt stukken beter.

Ik heb nog even gezocht naar de ontwikkelingen rond Hyper, maar het lijkt er niet op dat er op korte termijn een app voor mobile komt. Dan maar switchen naar MetroTube dus.

Portugese Wijn

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:28
Nog enkele rariteiten:

- Sommige apps hebben geen icon, enkel een achtergrond.
- Skype berichten kan ik niet altijd openen van de telefoon, springt terug naar Start
- In Store kan ik sommige updates niet uitvoeren, springt terug naar Start

• r2504
Als ik in Whatsapp een foto wil selecteren zie ik allemaal "grijze" blokjes... er is dus iets fout met de thumbnails want ze selecteren versturen lukt dus wel (ook wel dom is dat de foto's oudste eerst staan).

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als ik via de facebook (10) app een foto wil delen dan crasht hij bij mij bij het selecteren van de foto. Als het me dan eindelijk lukt om een foto te selecteren dan lukt het plaatsen van de post niet. Zal wel aan de FB app liggen ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• SomerenV
  • Laatst online: 02:24

SomerenV

It's something!

Welke versie van Windows 10 Mobile draaien jullie? Hier staat 10586 op de telefoon en foto's selecteren vanuit WhatsApp en Facebook werkt vlekkeloos :)

[ Voor 7% gewijzigd door SomerenV op 23-11-2015 00:05 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mich schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:50:
[...]

Niet opgelost helaas nee, maar het worden er wel minder voor m'n gevoel. Lijkt er inderdaad op dat 't bij de store ligt en dat sommige apps vanzelf goed gaan.

Verder nog geen noemenswaardige problemen ondervonden met m'n 640XL! Terwijl ik met de build van 1,5 maand terug, na 3 dagen wel al weer terug wilde :)

• hansie_k
Zijn er meer mensen bij wie de mail niet vanzelf binnen wordt gehaald?
Ik heb de boel ingesteld op "zodra items binnen komen" maar ik moet t telkens handmatig doen.

Live from Denmark

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

hansie_k schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:42:
Ik heb de boel ingesteld op "zodra items binnen komen" maar ik moet t telkens handmatig doen.
Geen probleem, maar ik haal het dan ook maar één keer per uur op.

• blmp
  • Niet online
hansie_k schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:42:
Staat de 'sync' slider wel aan?

Mail app -> ... -> Settings -> account x -> change mailbox sync -> onderaan slider aan.

Patient gamer

• hansie_k
blmp schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:33:
[...]

Staat de 'sync' slider wel aan?

Mail app -> ... -> Settings -> account x -> change mailbox sync -> onderaan slider aan.
Ja, die staat aan. Bedankt.
Een uit/aan loste t "probleem" op... :$

Live from Denmark

• BM
  • Laatst online: 22:12

BM

Moderator Spielerij
Afgelopen weekend ook maar de 'gok' gewaagd en W10 (10586.11) op mijn 930 geinstalleerd. Draait opzich prima, maar toch nog paar dingen waar ik niet gelukkig mee ben. Belangrijkste is wel dat een deel van de live tiles het niet meer doen. In eerste instantie deden ze het allemaal niet, maar nadat ik bij een boel niet gebruikte apps de background tasks uitgezet heb zijn een aantal weer gaan werken.
Echter apps als Windows Central, maar ook de ingebouwde battery saver en data usage tiles worden niet geupdate.

Toevallig iemand ervaring hier mee? Hard reset is mijn laatste optie, maar als het niet anders kan, dan moet dat maar :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 37 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M