Nee, volgensmij zijn alle releases tussen maandag en donderdag uitgegeven. 10536 was op een maandag en 10549 was op een woensdag, dus het kan gewoon. Volgensmij zijn alleen vr/za/zo 'off limits' voor release.hansie_k schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:42:
[...]
K las t ook net.
Volgens mij zijn de voorgaande builds altijd op donderdag uitgegeven..?
Las ook op NokiaPowerUser dat in US de L950 al verkocht wordt met deze build.
Patient gamer
Ben nu build 10.0.10586.11 aan het binnen harken
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
•We have fixed the issue that caused the Start experience to become corrupted (garbled) after upgrading and restoring a backup from a phone that had a different resolution.
•You should now be able to set your default save locations via Settings > System > Storage and it will correctly reflect the current storage settings. Your SD card should no longer show up as a garbled name in Storage settings either.
•Moving apps to a SD card should no longer cause those apps to crash.
•We’ve made improvements to the Messaging + Skype app – through both app updates via the Store and also on the server side.
•This should be seeing less resuming/loading text when switching apps.
•The physical camera button should be working again if it wasn’t working for you before.
•Apps and games should download from the Store more reliably.
Known issues:
•After we released Build 10581 to Windows Insiders in the Fast ring, we discovered a bug in the build that will cause the filesystem to become partially corrupted after doing a factory reset. For those of you who did a factory reset of your phone, you most likely did not notice this issue on Build 10581. Due to this bug however, upgrading to Build 10586 will cause your phone to go into a reboot loop after the upgrade completes – rebooting at the Windows or operator logo. To recover your phone, you can use the hardware key combination to reset your phone which will then put it at the OOBE experience on Build 10586. We highly recommend that you make sure you do a backup your phone *before* upgrading to Build 10586 due to this bug. Additionally, you can also recover your phone by using the Windows Device Recovery Tool to go back to Windows Phone 8.1 and then upgrade to Build 10586.
•Deploying Silverlight apps through Visual Studio to your phone still won’t work in this build. This issue will be fixed with the release of Visual Studio 2015 Update 1 on Nov. 30th. You can deploy UWP apps to your phone without any issues.
•There is a known issue where the tile for Insider Hub still remains under All apps but doesn’t open. Insider Hub isn’t included in this build. There isn’t a way to get it back unfortunately. However, it’ll return in a future flight! In the meantime, use Insider Hub on the PC as a workaround.
After we released Build 10581 to Windows Insiders in the Fast ring, we discovered a bug in the build that will cause the filesystem to become partially corrupted after doing a factory reset. For those of you who did a factory reset of your phone, you most likely did not notice this issue on Build 10581. Due to this bug however, upgrading to Build 10586 will cause your phone to go into a reboot loop after the upgrade completes – rebooting at the Windows or operator logo. To recover your phone, you can use the hardware key combination to reset your phone which will then put it at the OOBE experience on Build 10586. We highly recommend that you make sure you do a backup your phone *before* upgrading to Build 10586 due to this bug. Additionally, you can also recover your phone by using the Windows Device Recovery Tool to go back to Windows Phone 8.1 and then upgrade to Build 10586.
http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10586/
Verwijderd
Nee het is anders.MichelatNL schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:19:
Let erop dat je een harde reset moet doen
Wanneer met 10581 build een factory reset hebt gedaan, dàn kan je een bug ervaren nadat je geupgrade hebt naar deze nieuwe build (10586)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Mja en zoals ze het zeggen is het geen 100% kans op bug, maar dan weet je in ieder geval dat je hem met de knoppen moet resetten (google voor je toestel maar welke dat is)Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:23:
[...]
Nee het is anders.
Wanneer met 10581 build een factory reset hebt gedaan, dàn kan je een bug ervaren nadat je geupgrade hebt naar deze nieuwe build (10586)
Verwijderd
Dat zeg ik: ..dàn kan je een bug..Martinspire schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:25:
[...]
Mja en zoals ze het zeggen is het geen 100% kans op bug, maar dan weet je in ieder geval dat je hem met de knoppen moet resetten (google bing voor je toestel maar welke dat is)
Ik wilde het ook even benadrukken, dat er geen verdere discussie mogelijk is
Verwijderd
DuidelijkMartinspire schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:28:
[...]
Ik wilde het ook even benadrukken, dat er geen verdere discussie mogelijk is
En anders maar een hard reset
Haha ik had precies hetzelfdeCAP-Team schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:56:
Hmm backuppen on-demand duurt me veels te lang. Dan maar fingers crossed.
En anders maar een hard reset
Patient gamer
update: alles goed verlopen vanmorgen, draait prima deze build
[ Voor 24% gewijzigd door mkrmr op 19-11-2015 09:53 ]
Idem hier met de 930... Nu factory reset gedaan... Wordt laat zo.Garwinski schreef op donderdag 19 november 2015 @ 01:17:
Ik zit helaas wel vast in de bootloop op mijn 920.. Harde reset komt eraan!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik helaas ook met mijn L640, hard reset helpt ook nietGarwinski schreef op donderdag 19 november 2015 @ 01:17:
Ik zit helaas wel vast in de bootloop op mijn 920.. Harde reset komt eraan!
Edit: blijkt dat hardresetten met WM10 heel anders gaat en dat wist ik niet
Nu wel gelukt! De tandwieltjes zijn aan het werk.
[ Voor 20% gewijzigd door Terpstars op 19-11-2015 01:40 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Al heb ik het idee dat de nieuwe build een stuk minder vloeiend is...
Het voelt allemaal een stukje stroever aan.
Same here op mijn Lumia 535. Download vannacht al gebeurt en kon vanochtend gelijk installeren.blmp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 00:03:
[...]
Haha ik had precies hetzelfde. Gelukkig niet in een bootloop terecht gekomen en werkt alles prima
.
Het lijkt nu wel alsof mijn scherm beter reageert (of in ieder geval de software die alles regelt).
Tot nu toe nog geen rare dingen ondervonden.
Seriously? Nope, not a bit...
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Geen gekke dingen nog tegen gekomen.
Het lijkt nog iets bloeiender te draaien dan 10581.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Snelheid lijkt inderdaad ook terug iets trager... bij Whatsapp krijg ik soms heel kort een "loading" op m'n 930.
En ik heb ook nog steeds enkele dubbele contacten die ik gewoon niet kan deleten/editeren.
Vreemd, ik heb wel weer linked inboxes. 586.11r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:49:
Had vanmorgen na m'n update eveneens een update voor de Mail app... maar zelfs dan is de unified inbox er nog steeds niet terug. Zelf gebruik ik het niet dus heb er ook geen probleem mee.
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Dacht vanmorgen te hebben gelezen, weet nu niet meer waar natuurlijk, maar dat er een bug zat in de update van de mail app. Voor de bug(crashen bij het opstarten van de app bij sommige apparaten) is een fix uitgebracht die de "linked inboxen" verwijdert.Jivebunny schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:50:
[...]
Vreemd, ik heb wel weer linked inboxes. 586.11
Heb je de mail app reeds geupdate na de 586.11 build ?Jivebunny schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:50:
[...]
Vreemd, ik heb wel weer linked inboxes. 586.11
App werkt bij mij ook nog perfect en laat hem ook lekker staan. Update verliep perfect en merk dat bepaalde handelingen net iets smoother lopen. Vooral multitasking.Martinspire schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:20:
Hmm, ze hebben bij de mail & calender app de unified inbox weer weggehaald (en een paar andere dingen) omdat er een aantal nogal last hadden van crashes. Hier totaal geen last van, maar je kunt merken dat ze hem dus 1 of 2 versies hebben teruggedraaid. Zal dus wel terugkomen, maar blijft muf. Hier is ie overigens nog niet bijgewerkt en gezien ik geen crashes had, ga ik hem ook nog even niet bijwerken
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Dan had je bij de vorige build de beeldscherm scaling aangepast waarschijnlijk.rscheper schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:55:
Ik had helaas wel de reboot loop, maar verder geen problemen.. Eerst terug naar 8.1 en daarna naar de 586.11.. Wat mij zo snel opvalt is het multitask venster, waar we in de vorige build nog 4 apps op 1 scherm zagen staan krijg ik ze nu weer naast elkaar..
Edit- Factory reset on the way, L930
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2015 10:44 ]
Ah, dat heb ik nog niet gedaan inderdaad... Logisch ook!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:17:
[...]
Dan had je bij de vorige build de beeldscherm scaling aangepast waarschijnlijk.
Nee, en zie dat er een update klaar staat. Effe uitzetten dan, want het loopt hier allemaal prima nu. Thanks voor de tip.r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:55:
[...]
Heb je de mail app reeds geupdate na de 586.11 build ?
Het SD kaart probleem is wel opgelost, ik ben erg benieuwd of het allemaal nu lekker blijft draaien. Hardreset was helaas wel noodzakelijk dus mag weer opnieuw beginnen met mijn apps :'D
[ Voor 23% gewijzigd door netblade op 19-11-2015 11:05 ]
[ Voor 4% gewijzigd door rscheper op 19-11-2015 11:17 ]
op een wijsvinger na helemaal naar rechts. kan even geen foto plaatsen. Zo staat ie bij mij althans. Weet niet of er een standaard waarde is. Heb er misschien zelf ook we aangezeten :-)rscheper schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:10:
Rare vraag wellicht, zou iemand de standaardwaarde van de transparantie willen controleren? Ik heb hem per ongeluk verschoven, maar er is geen 'default' button.
[ Voor 14% gewijzigd door Barthezzz op 19-11-2015 11:20 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
Voor welke telefoon? Bij mij werkt glance wel gewoon op mijn lumia 920.NeFoRcE schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:26:
Glance werkt nog steeds niet op de (RTM?) build .11 ? Wat een bummer...
Hard reset had mijn probleem verholpen van de bootloop. Ik heb nog niet veel ervaringen te delen, zie aan het eind van de dag wel weer
640XL, dat probleem had ik met een eerdere build al, en als ik dat lees hierboven, is dat er nog steeds...Garwinski schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:42:
[...]
Voor welke telefoon? Bij mij werkt glance wel gewoon op mijn lumia 920.
Hard reset had mijn probleem verholpen van de bootloop. Ik heb nog niet veel ervaringen te delen, zie aan het eind van de dag wel weer
Is ook altijd de reden dat ik ook telkens terug keer naar 8.1 na effe gepiemel met W10 geen Refocus.netblade schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:12:
Oh lumia camera wordt er met hetzelfde gemak na die reeks updates weer afgegooid, ik ga terug naar 8.1, dit schiet niet op met die camera
Hmm de laatste Windows Camera update fixed juist alle problemen met HDR zo'n beetje. In elk geval kan weer belichting kiezen van foto's en dergelijke.netblade schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:12:
Oh lumia camera wordt er met hetzelfde gemak na die reeks updates weer afgegooid, ik ga terug naar 8.1, dit schiet niet op met die camera
Patient gamer
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Hmm moet zeggen dat mij zoiets nog niet is opgevallen op mijn L930 icm KPN.TunefulDJ_Mike schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:52:
Zijn er nog andere mensen hier die het probleem hebben dat wanneer de telefoon langer dan 2 dagen aanstaat je niet meer kunt bellen of gebeld worden? Wanneer dit gebeurt moet je de telefoon herstarten en dit is ongeveer elke 2 dagen, wanneer je een telefoontje wil plaatsen gaat de telefoon op no service, nadat de call dropped is heb je ineens weer bereik, daarnaast gaat elk inkomend gesprek direct naar je voicemail. (Lumia 1520 build 10581 & 10586)
Patient gamer
O dat vergeet ik er nog bij te zetten, ik heb Vodafone ;-)blmp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:56:
[...]
Hmm moet zeggen dat mij zoiets nog niet is opgevallen op mijn L930 icm KPN.
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Verwijderd
Die update voor bewegingsgegevens is er hier nu weg/wel goed gegaan. Had wel een hard reset nodig i.v.m. boot-loop.Martinspire schreef op donderdag 19 november 2015 @ 01:38:
Hier geen hard-reset nodig, ook al had ik dat bij de vorige versie wel gedaan. Bewegingsgegevens update blijft nog wel hangen
De Lumia Cinemagraph heb ik verwijderd omdat ik deze niet gebruik.. wel apart. WhatsApp gaf ook die melding over de storage, maar dat ging wel goed na het OK tappen.
Nu je het zegt....TunefulDJ_Mike schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:57:
[...]
O dat vergeet ik er nog bij te zetten, ik heb Vodafone ;-)
Ik heb ook Vodafone en zag in de 1 na laatste release ook wel eens de geen service melding.
Ik weet niet of dat vaker was want ik let daar niet zo op.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Knap dat je met build 10586 ook al last hebt van het probleem (na 2 dagen...) terwijl 10586 nog maar 1 dag uit isTunefulDJ_Mike schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:52:
(Lumia 1520 build 10581 & 10586 i.c.m. Vodafone)
Ik heb het altijd 2-3 seconden nadat ik een gesprek begin wanneer ik dan m'n telefoon herstart is het weer voor een dag of zo weg.Amadeus1966 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:02:
[...]
Nu je het zegt....
Ik heb ook Vodafone en zag in de 1 na laatste release ook wel eens de geen service melding.
Ik weet niet of dat vaker was want ik let daar niet zo op.
Het is vaak al na een nacht en vrijwel altijd na 2 dagen.Swerfer schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:05:
[...]
Knap dat je met build 10586 ook al last hebt van het probleem (na 2 dagen...) terwijl 10586 nog maar 1 dag uit is
Ik heb zo het vermoede dat het aan Quiet Hours ligt
[ Voor 28% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 19-11-2015 12:10 ]
De vorige build liep al zo goed dat ik geen reset gedaan heb. Lijkt ook nu weer niet nodig.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:58:
[...]
Die update voor bewegingsgegevens is er hier nu weg/wel goed gegaan. Had wel een hard reset nodig i.v.m. boot-loop.
En inderdaad, de Motion Data update wordt weer goed uitgevoerd. Ook geen reset voor nodig.
Geen problemen met de update, maar ik lijk nu wel wat te missen. (nog geen reset gedaan).
Kan de batterij app niet vinden (app's die op de achtergrond draaien?) en de Groove music app heeft alleen een blauw vierkantje, geen icoontje.
In de store blijven 2 app's hangen; netwerk&service en beoordeel ons
Net nog een update binnen gekomen van W10 zelf.
Live from Denmark
Battery app staat nu in je settings en die kan je vervolgens pinnen.hansie_k schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:11:
Hier van 8.1 over naar 10
Geen problemen met de update, maar ik lijk nu wel wat te missen. (nog geen reset gedaan).
Kan de batterij app niet vinden (app's die op de achtergrond draaien?) en de Groove music app heeft alleen een blauw vierkantje, geen icoontje.
In de store blijven 2 app's hangen; netwerk&service en beoordeel ons
Net nog een update binnen gekomen van W10 zelf.
Vreemd, bij mij wilt die update nog steeds niet lukken,,Tweaker1234 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:07:
[...]
De vorige build liep al zo goed dat ik geen reset gedaan heb. Lijkt ook nu weer niet nodig.
En inderdaad, de Motion Data update wordt weer goed uitgevoerd. Ook geen reset voor nodig.
[ Voor 24% gewijzigd door vali op 19-11-2015 12:14 ]
Niet op de 640LTE daar kun je niet eens kiezen uit de beste foto's deze blijft eeuwig op even geduld staan...blmp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:50:
[...]
Hmm de laatste Windows Camera update fixed juist alle problemen met HDR zo'n beetje. In elk geval kan weer belichting kiezen van foto's en dergelijke.
Zeker voor de wifi problemen die ik heb neig ik ernaar om het toestel echt weer schoon te gebruiken zonder backup. Die paar apps die ik gebruik download ik wel weer. En verder staat de rest op Onedrive.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Als je via 8.1 gaat is eigenlijk ook een hard reset nodig na de upgrade, dus upgraden vanuit Win10 (vorige build) en dan hard reset is iets sneller. (denk ik)Frostbite schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:43:
Ik zit hier nu te twijfelen of ik hem ga resetten via W8 en dan weer ga upgraden of het via de fabrieksinstellingen in W10 ga doen.
De vorige build was al een heel stuk beter. Ik heb nu ook probleemloos de nieuwe build. Ik kan weer op pad zonder extra battery packGiLeX schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:49:
Op m'n 1020 ook zonder problemen verlopen gister avond. Was vrij snel klaar met de update eigenlijk
Geen gekke dingen nog tegen gekomen.
Het lijkt nog iets bloeiender te draaien dan 10581.
Het gaat de goede kant op mbt de 1020. Nu de camera app nog...
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hier het zelfde probleem.. Al een oplossing gevonden? (lumia 735)hjs schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:22:
Mhhh, gebrek aan ruimte op de foon
Maar de opslag instelling laat alleen de sd-kaart zien.
Handig
Ik krijg enkel notifications
Ik zag dat ik mn kaarten op de foon bewaarde.Roelant001 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:10:
[...]
Hier het zelfde probleem.. Al een oplossing gevonden? (lumia 735)
Die konden verplaatst worden naar de sdkaart met een druk op de knop. Dat gaf genoeg ruimte
Maar scherm is helemaal zwart! Ik zie helemaal niks, scherm kan ik ook niet aankrijgen.
Hij gaat wel over en ik kan praten, maar compleet zwart scherm.
Lumia 930.
Jullie ook? Laatste build van gisteren, dus 10586.11
Hm, heb mn kaarten maar even verwijderd, maar bleken al op SD-kaart te staan. Dus nogsteeds 1.2GB nodig. Kan in file-explorer ook geen bestanden op mn telefoon vinden naast een paar whatsapp-foto's en een hard-reset gaat weer andere update problemen opleverenhjs schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:18:
[...]
Ik zag dat ik mn kaarten op de foon bewaarde.
Die konden verplaatst worden naar de sdkaart met een druk op de knop. Dat gaf genoeg ruimte
Live from Denmark
Heb de update nu en kan zien welke app's er veel ruimte innemen.Roelant001 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:28:
[...]
Hm, heb mn kaarten maar even verwijderd, maar bleken al op SD-kaart te staan. Dus nogsteeds 1.2GB nodig. Kan in file-explorer ook geen bestanden op mn telefoon vinden naast een paar whatsapp-foto's en een hard-reset gaat weer andere update problemen opleverenMaar eens kijken of ik nog apps kan vinden die op de telefoon zelf staan.
Foto's, Onemusic en mail en Agenda zijn het grootste bij mij (heb geen games).
Maar je Edge geschiedenis verwijderen, misschien helpt dat?
Ik merk geen verschil. Eerder nog wat sneller app open snelheid (Lumia 735)r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:44:
Heb ook de indruk dat deze 586 build weer slechter is dan voorgaande 581 build
En de oplossingen natuurlijk (opslag selectie, data motion app die nu wel installeert)
Verwijderd
ging een heel stuk sneller dan de vorige keer.(dl en instaleren)
heb nog nooit een hard of soft reset nodig gehad.
alle updates gingen prima.
voor mijn gevoel is hij nu zelfs nog sneller en soepeler dan 581
Weet iemand dat als je de Insider app installeert en vervolgens controleert op updates of je die dan ook pas na het downloaden handmatig kan installeren? Dus als ik hem download, dat ik hem precies aan kan zetten op het moment dat ik naar bed ga. Niet dat hij hem ook al installeert na het downloaden.
De laatste paar issues zijn volgens mij opgelost waar ik over twijfelde (SD-kaart bijvoorbeeld), dus ik denk dat ik het maar weer ga proberen op mijn Lumia 520. Ik weet nou niet of dit nou de RTM build is, maar zo wordt het wel genoemd volgens mij.
Fanaleds.com
Als je het vinkje "automatisch updates installeren" weghaalt dan zou hij gewoon moeten wachten totdat jij op start drukt na het downloaden. Het is volgens mij zelfs mogelijk om een update in te plannen op een bepaald tijdstip.Bose321 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:45:
Ik denk dat ik vanavond maar eens die Insider app installeer en hem ga downloaden zodat hij vanavond tijdens het slapen kan updaten. Met een beetje mazzel kan ik dan morgenochtend aan de gang ermee.
Weet iemand dat als je de Insider app installeert en vervolgens controleert op updates of je die dan ook pas na het downloaden handmatig kan installeren? Dus als ik hem download, dat ik hem precies aan kan zetten op het moment dat ik naar bed ga. Niet dat hij hem ook al installeert na het downloaden.
De laatste paar issues zijn volgens mij opgelost waar ik over twijfelde (SD-kaart bijvoorbeeld), dus ik denk dat ik het maar weer ga proberen op mijn Lumia 520. Ik weet nou niet of dit nou de RTM build is, maar zo wordt het wel genoemd volgens mij.
Volgensmij krijg je alleen een notificatie na het downloaden dat er 'een restart vereist is voor een update'. In elk geval dat had mijn vaders L640.Bose321 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:45:
Ik denk dat ik vanavond maar eens die Insider app installeer en hem ga downloaden zodat hij vanavond tijdens het slapen kan updaten. Met een beetje mazzel kan ik dan morgenochtend aan de gang ermee.
Patient gamer
Verwijderd
Sinds de laatste update krijg ik helemaal geen notificatie meer, ook geen bericht op live Tile..r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:18:
Krijgt trouwens iemand SMS'jes op de live tile te zien ?
Ik krijg enkel notifications
Fanaleds.com
Ik krijg gewoon notificaties te zien. Al is het wel van skypeVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:26:
[...]
Sinds de laatste update krijg ik helemaal geen notificatie meer, ook geen bericht op live Tile..
Vanmorgen had ik de melding dat er een nieuwe update was... ik kreeg toen de keuze uit herstarten op een te kiezen tijdstip, ofwel meteen herstarten.Bose321 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:28:
Mooi, dan ga ik vanavond hem even downloaden als ik thuis ben, en dan updaten als ik ga slapen
Voor alle andere dingen werkt de live tile en notificaties wel... het is enkel voor SMS'jes dat ik geen live tile updates meer krijg (is trouwens al enkele builds zo).vali schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:40:
[...]
Ik krijg gewoon notificaties te zien. Al is het wel van skype
Net ff voor je getest, smsen werkt ookr2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:47:
[...]
Vanmorgen had ik de melding dat er een nieuwe update was... ik kreeg toen de keuze uit herstarten op een te kiezen tijdstip, ofwel meteen herstarten.
[...]
Voor alle andere dingen werkt de live tile en notificaties wel... het is enkel voor SMS'jes dat ik geen live tile updates meer krijg (is trouwens al enkele builds zo).
Ja dat is nodigmsmilde schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:51:
is het nog nodig om de windows insider app weer te activeren na installatie om zo nog enkele updates te ontvangen (zoals bij de vorige builds) ?
meen je niet. Misschien gare sms instelling of eventueel bij je provider iets gaars? Smsen en de live tile heeft het bij mij in iedere build gedaan. Zelfs de meest verschrikkelijke build versie.r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:50:
Grmbl... toch wel een pest die "bij mij wel, bij jou niet" bugs
Ik zie niet in wat mijn provider te maken heeft met een update van een live tile... en er is heus geen instelling waarbij je kan kiezen "do not update live tile"vali schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:53:
[...]
meen je niet. Misschien gare sms instelling of eventueel bij je provider iets gaars? Smsen en de live tile heeft het bij mij in iedere build gedaan. Zelfs de meest verschrikkelijke build versie.
Blijft de vraag waarom sommige mensen wel het probleem hebben en anderen niet (heb dit hier al wel vaker gemerkt bij diverse bugs).
deed al 's morgens de gsm na de lader in battery safe (had ik na ~8uur werk en paar uur reistijd tenminste nog 50-55% battery over...)
nu was ie al rond 16:00u leeG
Dit is trouwens op een Lumia 920
advies zal wel van jullie zijn om een Fabrieksreset te gaan uitvoeren als het aanhoudt?
[ Voor 21% gewijzigd door Dutch2007 op 19-11-2015 16:24 ]
Totaal andere ervaring dus... dit komt al terug in de buurt van WP 8.1
Ik krijg ook al enkele builds lang geen updates op mijn sms live tile. Ik zie ze wel in het action center, maar dus niet op de tile.r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:47:
Voor alle andere dingen werkt de live tile en notificaties wel... het is enkel voor SMS'jes dat ik geen live tile updates meer krijg (is trouwens al enkele builds zo).
Lumia 925 (Unbranded) en Vodafone gebruik ik
aaah derp.. Zit teveel met de gedachte bij mijn project op mijn werk. Dacht dat smsen niet werkte.. Natuurlijk kan je provider daar niks aan veranderen (gelukkig ook tbh, het is geen android).r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:59:
[...]
Ik zie niet in wat mijn provider te maken heeft met een update van een live tile... en er is heus geen instelling waarbij je kan kiezen "do not update live tile"![]()
Blijft de vraag waarom sommige mensen wel het probleem hebben en anderen niet (heb dit hier al wel vaker gemerkt bij diverse bugs).
Zelfde hier, bij rustig gebruik haal ik vrij makkelijk de 2 dagen op mijn L930 (b 10581, lijkt nu niet veel anders op 10586).r2504 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:05:
Vanmorgen rond 8u30 van de lader genomen... nu nog steeds 79% (1 day 8 hours estimtaed).
Totaal andere ervaring dus... dit komt al terug in de buurt van WP 8.1
Geen last van, werkt hier prima. Was dat niet een known issue op 10166?GameFreak schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:08:
[...]
Ik krijg ook al enkele builds lang geen updates op mijn sms live tile. Ik zie ze wel in het action center, maar dus niet op de tile.
Lumia 925 (Unbranded) en Vodafone gebruik ik
Hard reset gedaan op 10586 toevallig?
Patient gamer
Geen idee, ik zit op dit moment nog op 10581 nog even geen geschikt moment gevonden om te upgraden, maar het is toch al flink wat builds zo en ik heb toen wel een paar keer een complete recover naar 8.1 en upgrade naar 10 + hard reset gedaan.blmp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:18:
[...]
Geen last van, werkt hier prima. Was dat niet een known issue op 10166?
Hard reset gedaan op 10586 toevallig?
geen idee, maar je kunt toch ook je @hotmail account toevoegen aan de store?NeFoRcE schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:24:
Ik neem trouwens aan dat het nog stééds niet mogelijk is om aankopen over te hevelen van 't ene MS account, naar het andere of wel? Heb vroeger op @hotmail.com apps gekocht, maar @gmail is mijn hoofdaccount nu (op pc enzo)..
Probleem is dat mijn aankopen bij de @hotmail.com staan. Wanneer ik mijn telefoon set-up, voeg ik het liefst mijn @gmail MS account toe, want die is dan synced met m'n desktop. Alleen kom ik dan niet bij m'n reeds aangeschafte app aankopen. Het is of-of zeg maar. Of aankopen, of synced...msmilde schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:30:
[...]
geen idee, maar je kunt toch ook je @hotmail account toevoegen aan de store?
maar in de store kun je ook extra accounts toevoegen.. klik maar eens in het menu op je eigen naam/foto helemaal onderin... daar kun je een account toevoegenNeFoRcE schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:32:
[...]
Probleem is dat mijn aankopen bij de @hotmail.com staan. Wanneer ik mijn telefoon set-up, voeg ik het liefst mijn @gmail MS account toe, want die is dan synced met m'n desktop. Alleen kom ik dan niet bij m'n reeds aangeschafte app aankopen. Het is of-of zeg maar. Of aankopen, of synced...
Dit topic is gesloten.
![]()
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M