Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 13:15
Rips10 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:20:
[...]

[...]

[...]

Ik heb het idee dat dit toch komt door instellingen. Het is hier al eerder verteld maar toch ga ik nog een poging wagen in de hoop dat dit het probleem oplost. Ik denk dat mensen zich erg snel kunnen vergissen tussen deze instellingen omdat ze zoveel op elkaar lijken.

Je hebt dus twee instellingen menu's die eigenlijk precies hetzelfde. Niet handig, maar het is nu eenmaal zo.

Outlook Mail > Settings > Options. Voor ieder account dat je hebt moet je apart de notificaties inschakelen. Deze staan standaard uit. Image

Settings > System > Notifications & Actions > Outlook Mail. Dit is de andere plek waar je in principe precies hetzelfde kunt instellen. Deze staan standaard aan. Image

Ik denk dat het dus fout gaat bij de instellingen binnen de Outlook Mail app.
Mijn instellingen staan uiteraard zoals jij aangeeft (behalve die private on lockscreen, maar dat zou toch niet uit moeten maken).
In eerdere builds heeft dit gewerkt, maar in de laatste paar builds werkt dit dus niet meer.

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 21:25
Volgens mij heb je een probleem met hoofdletters, de comma, het punt en de Enter toets ook :P
Ik heb het idee dat dit toch komt door instellingen.
Nope, staan allemaal goed zoals al eerder geschreven... heb ze trouwens ook al eens uit en terug aangezet in de hoop dat dit iets zou trigger maar zonder resultaat.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:32
Snipe4ever schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:11:
Hoi,

... me gmail in me outlook app krijgen maar me outlook account ... het tekstbalk en sinds gister werk me foto's app niet meer iemand daar problemen ook mee?
Niet alleen ook geen punten, komma's, hoofdletters, returns maar ook nog dat vermaledijde 'me'. Dat is tegenwoordig gemeengoed, ik weet het. Maar ik erger me (in dit geval is het wel correct..) er dood aan. Ik ben echt de laatste die foutloos schrijft. Ik wil echt niet overal over vallen, maar het bericht is nagenoeg onleesbaar. Mogelijk is er een goede verklaring waarom je dit bericht zo schrijft, maar het maakt het wel lastig. Sorry, ik moest dat even kwijt.

Dan inhoudelijk: deze versie van Windows 10 is nog niet klaar. Je komt dus inderdaad wat bugs tegen. Je Outlook account zou voor e-mail wel moeten werken. Heb je een harde reset gedaan nadat je Windows 10 hebt geïnstalleerd? Bij mij heeft dat veel geholpen.

• Snipe4ever
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:07
Dat is een goeie! Ik ga m'n telefoon resetten en kijk dan of het allemaal wel werkt. Bedankt voor je hulp en sorry voor het typen zonder leestekens.

Trouwens weet jij zo de release van w10 voor mobiels?

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
Officiële release is nog niet bekend.
Sterker nog, het is nog niet eens bekend of de nieuwe ( 550/950/950 XL ) uitkomen met de definitieve windowsversie.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Snipe4ever schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:54:
Dat is een goeie! Ik ga m'n telefoon resetten en kijk dan of het allemaal wel werkt. Bedankt voor je hulp en sorry voor het typen zonder leestekens.

Trouwens weet jij zo de release van w10 voor mobiels?
Windows 10 Mobile komt in december (in elk geval de eerste 'wave'), dat is in elk geval bevestigd door de Lumia helpdesk. Precieze datum is nog niet bekend.

Allaboutwindowsphone heeft een tabel samengesteld met de verschillende waves. Eerste toestellen die W10M OTA krijgen zijn o.a. de 640, 640xl, 830, 930.

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 09-11-2015 20:04 ]

Patient gamer

• Amadeus1966
Lijst is speculatief en incompleet.

En daarnaast, waarom zouden ze niet ala insider builds, gewoon voor alle lumia's beschikbaar zijn (waarvan is aangekondigd dat ze de update krijgen)?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:24
Iemand die toevallig al heeft geprobeerd of je een Xbox One controller kan aansluiten?
Een (bluetooth) muis werkte al wel.

• r2504
De vraag is of we nog insider builds gaan krijgen voor de effectieve release ?

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:33

FutureCow

(C) FutureCow

Windows 10 mobile is RTM, donderdag krijgen insiders hem(zeer waarschijnlijk). Build nr is 10586. Komt samen met de fall update van windows 10.

[ Voor 7% gewijzigd door FutureCow op 09-11-2015 22:26 ]

FutureCow schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:23:
Windows 10 mobile is RTM, donderdag krijgen insiders hem(zeer waarschijnlijk). Build nr is 10586. Komt samen met de fall update van windows 10.
Waar haal je dat vandaan? Ik zie alleen dat 10586 nu voor de slow-ring beschikbaar is op PC. Verder niets.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• blmp
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:26:
Lijst is speculatief en incompleet.
Is niet helemaal speculatief (wel deels), deze (andere) post geeft o.a. een gelekt Lumia release schema. Wel voor de provider Orange in Polen geloof ik, maar deze spreekt van dezelfde twee waves +/-. Natuurlijk kan het dat unlocked devices de OTA eerder krijgen hoor daar niet van, maar toch.

http://www.gsmarena.com/w...ias_leaks_-news-14920.php
FutureCow schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:23:
Blijft natuurlijk een gok wanneer de nieuwe build komt. Heb nog niks gezien wat er perse op wijst dat donderdag een nieuwe release komt.

[ Voor 6% gewijzigd door blmp op 09-11-2015 22:46 ]

Patient gamer

• Amadeus1966
Ik hoop op voldoende bugfixes.
Niet alleen voor de wekker ;)
Maar er zijn diverse dingen die gewoon nog niet optimaal werken.
Stabiliteit is een woord en een half woord.
Ik moet zeggen dat ik hem dagelijks een reset moet geven, omdat de hele mikmak dan gewoon vastgelopen is.

• Snipe4ever
Mag ik begrijpen dat de RTM van windows 10 mobile donderdag komt?
Of bedoelde je de pc insider versie?

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 13:15
Cronimet schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:05:
Ik krijg geen geluid bij een inkomende mail. Nog iemand?
r2504 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:08:
[...]

Ja... reeds eerder gemeld, geen geluid, geen toast notification en ook geen melding in het notification center :(

Hopelijk komt er dus snel een nieuwe build... ik had gehoopt 10586 vrijdag nog te hebben maar voorlopig lijkt het stil over nieuwe builds.
[...]

[...]

[...]

Ik heb het idee dat dit toch komt door instellingen. Het is hier al eerder verteld maar toch ga ik nog een poging wagen in de hoop dat dit het probleem oplost. Ik denk dat mensen zich erg snel kunnen vergissen tussen deze instellingen omdat ze zoveel op elkaar lijken.

Je hebt dus twee instellingen menu's die eigenlijk precies hetzelfde. Niet handig, maar het is nu eenmaal zo.

Outlook Mail > Settings > Options. Voor ieder account dat je hebt moet je apart de notificaties inschakelen. Deze staan standaard uit. Image

Settings > System > Notifications & Actions > Outlook Mail. Dit is de andere plek waar je in principe precies hetzelfde kunt instellen. Deze staan standaard aan. Image

Ik denk dat het dus fout gaat bij de instellingen binnen de Outlook Mail app.
Ik zag vanochtend dat er een update van de Outlook Mail & Calendar app was. Ik heb deze update geïnstalleerd, verder heb ik uit voorzorg ook de instelling binnen Outlook Mail weer even aan en uit gezet. En waarempel ik zag een toast notification binnenkomen bij een nieuwe e-mail en de e-mail staat ook in het action center.

Ik ben benieuwd of het voor de anderen die last hadden van dit probleem nu ook opgelost is.

• blmp
  • Niet online
Snipe4ever schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:22:
Mag ik begrijpen dat de RTM van windows 10 mobile donderdag komt?
Of bedoelde je de pc insider versie?
Volgensmij is mobile nog niet RTM, de PC 'threshold 2' build wel.

[ Voor 0% gewijzigd door blmp op 13-11-2015 13:47 . Reden: typo fix ]

Patient gamer

• Snipe4ever
Oke, ja ik draai al op de build 10586 met m'n pc en het bevalt me prima. De beste nieuwste feature vind ik, dat je je licentie van:
Windows 8(.1) en Windows 7 kan activeren op je Windows 10.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Snipe4ever schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:51:
Oke, ja ik draai al op de build 10586 met m'n pc en het bevalt me prima. De beste nieuwste feature vind ik, dat je je licentie van:
Windows 8(.1) en Windows 7 kan activeren op je Windows 10.
Dit is Windows 10 Mobile. En dat je je licentie kunt gebruiken is leuk maar daar heeft de mobiele gebruikers niets aan.

Imo is er een duidelijk verschil tussen mobile en de pc variant van W10

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
GameFreak schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:41:
[...]

[...]

[...]

Ik zag vanochtend dat er een update van de Outlook Mail & Calendar app was. Ik heb deze update geïnstalleerd, verder heb ik uit voorzorg ook de instelling binnen Outlook Mail weer even aan en uit gezet. En waarempel ik zag een toast notification binnenkomen bij een nieuwe e-mail en de e-mail staat ook in het action center.

Ik ben benieuwd of het voor de anderen die last hadden van dit probleem nu ook opgelost is.
Hier werkt ook alles weer naar behoren, las op WPC meerdere meldingen dat de notificaties weer werken. Gelukkig hoefde we niet te wachten op een nieuwe build

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Zozo ze komen er langzaam. Update van de photo app zorgt ervoor dat je nu alleen de photo folder van onedrive kan laten weergeven. Ik zette onedrive altijd uit omdat ik dood werd gegooid met plaatjes van al mijn school projecten.

Daarnaast kan je nu op de landkaart zien waar je foto is genomen. Het komt niet in de buurt van Lumia Storyteller, maar het laat wel zien dat ze steeds meer apps van Nokia aan het toevoegen zijn. Jammer genoeg hebben ze de bug niet opgelost die ontstaat als je favorites foto's laat weergeven die niet in landscape mode gemaakt zijn. Die worden nog steeds niet volledig weergegeven als je de grootste live tile heb. Heb al meerdere keren MS laten weten en hoop dat ze het snel fixen.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 10-11-2015 11:45 ]

• Amadeus1966
De wekker doet het nu ook, maar ....yep weer een maar.
De wektone die je instelt op de wekker moet je ook nog een keer doen bij appgeluiden.

Maar er komt nu in iig lawaai uit.

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:05:
De wekker doet het nu ook, maar ....yep weer een maar.
De wektone die je instelt op de wekker moet je ook nog een keer doen bij appgeluiden.

Maar er komt nu in iig lawaai uit.
Heb je een hard reset gedaan na de update naar de laatste build? Want alle (kleine) dingen waar jij last van hebt (gehad) heb doen het zonder problemen hier.

Het is sowieso apart dat er zoveel verschillende ervaringen zijn, bij de éne doen bijvoorbeeld de mail notificaties het niet, bij de ander wel maar doet iets andere het weer niet (goed).

• r2504
GameFreak schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:41:

Yesss... is inderdaad opgelost... heb zelfs niets van settings moeten aanpassen.

• Amadeus1966
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
[...]

Heb je een hard reset gedaan na de update naar de laatste build? Want alle (kleine) dingen waar jij last van hebt (gehad) heb doen het zonder problemen hier.

Het is sowieso apart dat er zoveel verschillende ervaringen zijn, bij de éne doen bijvoorbeeld de mail notificaties het niet, bij de ander wel maar doet iets andere het weer niet (goed).
Ja, heb hem geheel blank getrokken en opnieuw begonnen.
Maar ja, ben nu min of meer gegijzeld door 10.
Zit met here drive + welks ( volgens roddels tijdelijk ) niet meer beschikbaar is in de store.
En deze heb ik echt nodig voor mijn kuch kuch bloeiende carrière 😉

• Voxxie
  • Laatst online: 21:20
Amadeus1966 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:36:
[...]

Zit met here drive + welks ( volgens roddels tijdelijk ) niet meer beschikbaar is in de store.
Via de "Kaarten" app kan je ook prima navigeren zij het in mijn geval zonder stem.

• Amadeus1966
Kaartenapp ken ik, maar kan zich naar mijn mening nog niet meten met here.
Heb nu iig heredrive terug, al is het wel een verouderde versie....

Verwijderd

[...]

Ook apart, want hier (L930) worden de Here apps na een hard reset (zonder backup terug zetten) "gewoon" mee geïnstalleerd met de standaard phone apps zonder dat ik daar iets voor hoef te doen.

Wellicht is dat per model verschillend.

• vali
[...]

Als je echt veel op de weg zit raad ik persoonlijk eerder apps zoals copilot aan. Die laat tenminste 3 mogelijkheden zien hoe je ergens wilt kan komen en als je helemaal relaxt wilt rijden, kan je file controle toevoegen voor 8 euro per jaar.

Voor benelux betaal je 20 euro (had hem zelf gekocht toen de dollar prijs erg gunstig stond) en ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad. Here maps werkt perfect voor kleine ritten, maar als je veel op de weg zit vind ik hem stukken minder.

Sorry voor de offtopic O-)

[ Voor 17% gewijzigd door vali op 10-11-2015 14:42 ]

• Amadeus1966
Copilot heb ik of had ik in gebruik op mijn Androids, maar is inderdaad een hele goede app.
Thx Zal er even weer eens naar kijken.

En nu weer terug on topic......

• vali
Hebben andere ook dat je niet meer met cortana muziek kan laten herkennen (ala shazam)?

• blmp
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:17:
Hebben andere ook dat je niet meer met cortana muziek kan laten herkennen (ala shazam)?
Kan nog steeds met Cortana. Gewoon 'what song is this' typen of zeggen en Cortana zal luisteren.

Patient gamer

• vali
blmp schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:23:
[...]

Kan nog steeds met Cortana. Gewoon 'what song is this' typen of zeggen en Cortana zal luisteren.
Dat doet het inderdaad nog thanks, maar dat knopje is weg.

• Voxxie
  • Laatst online: 21:20
Voxxie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:57:
[...]

Via de "Kaarten" app kan je ook prima navigeren zij het in mijn geval zonder stem.
De apps zijn weer verkrijgbaar:
http://wmpoweruser.com/he...k-in-windows-phone-store/

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb bij sommige apps (Buienradar, ROVA app, MSN Weer) dat de live tile het niet doet. De ROVA app "vergeet" ook de instellingen. Meer mensen hier last van?

Tevens heb ik af en toe problemen met de volume instellingen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• r2504
r2504 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:35:
Ik merkte hier zonet een dubbel contact op... echter wanneer ik erop klik krijg ik "Couldn't find that contact" ?

Ik kan het ook niet deleten ? Druk ik er langer op dan krijg ik de vraag of ik er extra info aan wil toevoegen maar dan crashed de People hub.
Niemand anders dit probleem... het zijn er trouwens een stuk of 4 op een totaal van > 150 ... waarom die specifiek weet ik trouwens ook niet.

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Nu na 1,5 week mijn eerste ervaringen met Windows Phone gehad op een 640XL. Kom van Android en moet gewoon even mijn ei kwijt.

Allereerst (Ik hoopte zo dat dit geen dealbreaker zal worden) de apps. Naast dat er veel officïele apps missen welke ik dagelijks gebruik zijn de apps die er wél zijn ronduit matig tot slecht. (Twitter, facebook, etc)

Dan de browser Edge. Er vanuit gaande dat we dicht bij een RTM aanzitten is mijn ervaring met Edge enorm telleurstellend. Links reageren vaak niet of pas na drie keer drukken. het lijkt zelfs zo te zijn dat je er net naast of onder moet klikken wil het werken.

Het multitasken is matig. Sommige apps moeten zelfs, met uitzondering van eventuele lockscreen, op de voorgrond actief blijven willen ze het doen. Iets als service draaien lijkt uitgesloten.

Nu snap ik dat dit slechts de beta verise is en we ongetwijfeld updates in het vooruitzicht hebben, maar tot dusver vind ik dit een onvolwassen mobiel OS. wat nog jaren nodig zal hebben om als volwaardig alternatief te gelden .

Dit is een persoonlijke mening.

• coenox
Ik ben juist heel enthousiast over Edge. De Facebook app wordt ik ook niet heel blij van, maar voor het overige mis ik niet heel veel. Welke build heb je?

• Dan0r
coenox schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:56:
Ik ben juist heel enthousiast over Edge. De Facebook app wordt ik ook niet heel blij van, maar voor het overige mis ik niet heel veel. Welke build heb je?
10581

Heb hem voor de zekerheid ook al eens terug gebracht naar 8.1 en weer opnieuw geupdate naar Windows Phone 10, maar de ervaringen blijven helaas hetzelfde.
Mis vooral de volgende (goede alternatieven of origineel) apps: facebook, Twitter, Yatse, Sambaserver, Torrentdownload app waar ik de naam even niet van weet :)

• blmp
  • Niet online
Dan0r schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:48:
Nu na 1,5 week mijn eerste ervaringen met Windows Phone gehad op een 640XL. Kom van Android en moet gewoon even mijn ei kwijt.

Allereerst (Ik hoopte zo dat dit geen dealbreaker zal worden) de apps. Naast dat er veel officïele apps missen welke ik dagelijks gebruik zijn de apps die er wél zijn ronduit matig tot slecht. (Twitter, facebook, etc)

Dan de browser Edge. Er vanuit gaande dat we dicht bij een RTM aanzitten is mijn ervaring met Edge enorm telleurstellend. Links reageren vaak niet of pas na drie keer drukken. het lijkt zelfs zo te zijn dat je er net naast of onder moet klikken wil het werken.

Het multitasken is matig. Sommige apps moeten zelfs, met uitzondering van eventuele lockscreen, op de voorgrond actief blijven willen ze het doen. Iets als service draaien lijkt uitgesloten.

Nu snap ik dat dit slechts de beta verise is en we ongetwijfeld updates in het vooruitzicht hebben, maar tot dusver vind ik dit een onvolwassen mobiel OS. wat nog jaren nodig zal hebben om als volwaardig alternatief te gelden .

Dit is een persoonlijke mening.
Sowieso kan je zowel op Windows als op Android beter terecht bij third party apps. Zo zijn bijv. Tweetium of Aeries uitstekende Twitter apps. En voor de Facebook app zou ik zeggen gebruik de Facebook Beta, deze is nieuw (universal versie) en kan inline videos afspelen en nog wat dingen.

Heb af en toe inderdaad wel eens met Edge dat ik vaker moet klikken, maar niet echt regelmatig.

'iets als een service draaien' is gewoon mogelijk hoor. Een app draait gewoon een service buiten de app om, je krijgt ook gewoon Facebook notificaties, Twitter notificaties etc. Geen idee hoe je aan dat idee komt. Dat (in de achtergrond draaiende) apps zelf opgegeven moment afgesloten worden, tsja dat ligt gewoon aan de 1GB ram van je toestel. Android doet dat net zo hard.

Maar zoals gezegd je kan je eigen mening hebben, ik deel hem niet echt :P

Patient gamer

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:45
Zijn er hier mensen met een Lumia 520 (of 521 of 525) die W10M hebben durven installeren? Ik heb het ergens in het begin gedaan een aantal maanden geleden, maar dat was hem nog net niet. Te langzaam en te veel bugs.

Ik heb een aantal video's opgezocht met de meest recente build, en dat ziet er erg goed uit. Ook het aantal bugs schijnt acceptabel te zijn als daily driver. Maakt het nog uit als ik een SD-kaart heb? Ik las dat je dat niet als opslag kan kiezen ofzo?

Iemand enig idee wanneer de nieuwe build online komt? Het gerucht gaat geloof ik dat dat de RTM versie zal zijn. Ik ben geen veeleisende gebruiker verder, zolang ik een beetje kan whatsappen ben ik tevreden. W10M vind ik wel heel interessant en mooi, maar ik heb geen zin om nog veel langer te wachten. Vooral met de kans dat mijn toestel pas in januari of februari een update krijgt officieel (als ik mazzel heb).

Fanaleds.com

• Dan0r
... Een app draait gewoon een service buiten de app om, je krijgt ook gewoon Facebook notificaties, Twitter notificaties etc. Geen idee hoe je aan dat idee komt. Dat (in de achtergrond draaiende) apps zelf opgegeven moment afgesloten worden, tsja dat ligt gewoon aan de 1GB ram van je toestel.
Ik bedoelde server draaien. Ik gebruikte op Android bv Sambaserver. Ik heb geen app kunnen vinden opde MS store die wél actief blijft. Tevens vind ik de zoekfunctie in de appstore mobiel naast op de PC nogal verschillen.

De 640XL heeft idd wel wat weinig RAM aan boord. Misschien is dat een secundaire oorzaak.

Verwijderd

Dan0r schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:59:
[...]

10581

Heb hem voor de zekerheid ook al eens terug gebracht naar 8.1 en weer opnieuw geupdate naar Windows Phone 10, maar de ervaringen blijven helaas hetzelfde.
Wat je beter kan doen is vanuit W10 een hard reset zodat je alle oude (update) "zooi" kwijt bent.

• Tweade
  • Laatst online: 05:32
Dan0r schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:48:
..

...
Dat mutlitasken herken ik. Er blijven maar een stuk of drie apps open staan, en als je een app weer opent begin je weer op een andere plek dan waar je gebleven was. Ik kom van een iPhone, maar daar was dat toch echt beter voor elkaar. En een 5S heeft volgens mij net zoveel geheugen als een 640.

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Tweade schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:49:
[...]

Dat mutlitasken herken ik. Er blijven maar een stuk of drie apps open staan, en als je een app weer opent begin je weer op een andere plek dan waar je gebleven was. Ik kom van een iPhone, maar daar was dat toch echt beter voor elkaar. En een 5S heeft volgens mij net zoveel geheugen als een 640.
Gaan we hier nu echt een telefoon van €500,- met één van €140,- vergelijken? Ik heb hier namelijk een 930 idd met dubbel zoveel geheugen maar nog steeds veel goedkoper dan een 5s en echt geen last van apps die automatisch sluiten.

edit: 1 kleine nuancering, de Spotify app is zo dramatisch geschreven dat die inderdaad vaak Resuming schermen laat zien bij het openen en soms inderdaad op een compleet andere plek opent dan waar je hem achterliet.

[ Voor 14% gewijzigd door scartissue op 10-11-2015 22:11 ]

• Dan0r
scartissue schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:07:
[...]

Gaan we hier nu echt een telefoon van €500,- met één van €140,- vergelijken? Ik heb hier namelijk een 930 idd met dubbel zoveel geheugen maar nog steeds veel goedkoper dan een 5s en echt geen last van apps die automatisch sluiten.

edit: 1 kleine nuancering, de Spotify app is zo dramatisch geschreven dat die inderdaad vaak Resuming schermen laat zien bij het openen en soms inderdaad op een compleet andere plek opent dan waar je hem achterliet.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar daar MS zelf vindt dat de upgrade naar W10 ook voor de 640XL beschikbaar komt neem ik aan dat zij ook een vergelijkbare ervaring voor ogen hebben. Het moeten focussen van apps op de voorgrond en multitasking lijkt mij in deze vergelijkbaar..

• Amadeus1966
Hm.als ik alle foto's van mij bekijk in mijn album dan gaat dat maar tot een beperkt aantal.
Als ik dat aantal bereikt heb en dan terugga naar mijn startscherm dan bevriest het os.
Ondanks dat 10 er gelikt uitziet en wellicht bijna rtm denk ik dat ik voorlopig een stapje terug ga doen.
Sta nog in dubio

• scartissue
  • Niet online
Dan0r schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:13:
[...]

Dat is allemaal leuk en aardig, maar daar MS zelf vindt dat de upgrade naar W10 ook voor de 640XL beschikbaar komt neem ik aan dat zij ook een vergelijkbare ervaring voor ogen hebben. Het moeten focussen van apps op de voorgrond en multitasking lijkt mij in deze vergelijkbaar..
Nee, een telefoon van €140,- zal echt altijd een andere ervaring bieden dan een telefoon van €500,-
Nu denk ik sowieso dat het in dit geval nog een bug is want zelfs mijn lumia 520 met de helft minder geheugen op 1 van de eerste builds hield meer apps dan 3 open op de achtergrond.

• Amadeus1966
Windows 8/8.1 heeft als uitgangspunt dat iedere toestel dezelfde ervaring zou moeten beleven ongeacht dat deze nu 500 mb of 1 gig als werkgeheugen heeft.
Diezelfde trend zou zich ook op windows 10 doorzetten.
Ram geheugen zou in feite dan niets moeten uitmaken daar de meeste recente toestellen allemaal 1 gig hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door Amadeus1966 op 10-11-2015 22:48 ]

• r2504
Amadeus1966 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:15:
Hm.als ik alle foto's van mij bekijk in mijn album dan gaat dat maar tot een beperkt aantal.
Als ik dat aantal bereikt heb en dan terugga naar mijn startscherm dan bevriest het os.
Ik heb dat probleem ook... al kan ik gewoon via de "back" pijl terug naar het album gaan, me daarin herpositioneren en dan weer terug een setje foto's in detail bekijken. Enorm vervelend echter als je iemand een grote(re) reeks foto's wil laten zien.

• Amadeus1966
Ik heb ondertussen even tijdelijk afscheid genomen van 10 en ondertussen lopen de updates allemaal binnen van verscheidene apps.
Ja en ook Here Drive + is gewoon weer aanwezig.

10 was leuk zolang het duurde en wacht wel even op de volgende release...of die daarna.

• scartissue
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:29:
Windows 8/8.1 heeft als uitgangspunt dat iedere toestel dezelfde ervaring zou moeten beleven ongeacht dat deze nu 500 mb of 1 gig als werkgeheugen heeft.
Diezelfde trend zou zich ook op windows 10 doorzetten.
Ram geheugen zou in feite dan niets moeten uitmaken daar de meeste recente toestellen allemaal 1 gig hebben.
Ook onder windows 8/8.1 is de ervaring op de budgettoestellen nooit gelijk geweest aan de ervaring op de high end toestellen. Animaties, menu's e.d. worden inderdaad allemaal vloeiend weergegeven op zowel high-end als low-end maar natuurlijk kan een toestel met meer ram meer apps tegelijk open hebben op de achtergrond. En natuurlijk zal een toestel met meer ram en een snellere soc sneller applicaties openen.

• Amadeus1966
We hebben het over het os en niet over de apps.
Multitasken, tja logisch dat meer ram iets meer kan "onthouden".
Maar in de basis levert het allemaal nagenoeg de zelfde ervaring op.
Iets wat bij het brede assortiment van Android toestellen nog steeds niet gelukt is.
En ik meende te weten dat men op ios ook maar sinds kort kan multitasken.

Let wel dat dit nog een vrij jong ecosysteem is, maar wel eentje die stabiel en ( op dit moment ) nog vrij veilig is.
En op nagenoeg dezelfde ervaring bied op diverse toestellen.
Lijkt mij een logische ontwikkeling dat in de toekomst de 500 Mb en later ook de 1 gig modellen niet meer worden meegenomen in dergelijke updates, daar de hardware dan niet meer toereikend is.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-11 11:08
(jarig!)
Gisteren ook Windows 10 phone geinstalleerd, maar het is nog verre van af. Althans zo ervaar ik het.
Het ziet er wel allemaal mooi uit en ook de tiles met oa zaklamp bovenin is erg handig. En de combined mail boxes mis ik nog. Voorlopig nog maar even wachten tot de volgende release.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48
Amadeus1966 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 01:08:
[...]En ik meende te weten dat men op ios ook maar sinds kort kan multitasken. [...]
Multitasken gaat op iOS al een behoorlijk lange tijd op dezelfde manier als in Windows Phone. incl. tombstoning van applicaties.

• scartissue
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 01:08:
We hebben het over het os en niet over de apps.
Multitasken, tja logisch dat meer ram iets meer kan "onthouden".
Maar in de basis levert het allemaal nagenoeg de zelfde ervaring op.
Dat is toch precies wat ik net in mijn opmerking zeg...

• blmp
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:56:
Gisteren ook Windows 10 phone geinstalleerd, maar het is nog verre van af. Althans zo ervaar ik het.
Het ziet er wel allemaal mooi uit en ook de tiles met oa zaklamp bovenin is erg handig. En de combined mail boxes mis ik nog. Voorlopig nog maar even wachten tot de volgende release.
Nou ja .. W10M is feitelijk al 'af', in elk geval de OTA die later komt wordt volgensmij build 10586. Voornamelijk bugfixes en dergelijke, geen nieuwe features om te verwachten. Natuurlijk is W10M net zoals W10 een OS wat constant updates ontvangt. Zo zei Gabe Aul laatst dat we meer UX veranderingen kunnen verwachten.

[ Voor 32% gewijzigd door blmp op 11-11-2015 14:05 ]

Patient gamer

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
blmp schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:54:
[...]

Nou ja .. W10M is feitelijk al 'af', in elk geval de OTA die later komt wordt volgensmij build 10586. Voornamelijk bugfixes en dergelijke, geen nieuwe features om te verwachten. Natuurlijk is W10M net zoals W10 een OS wat constant updates ontvangt. Zo zei Gabe Aul laatst dat we meer UX veranderingen kunnen verwachten.
Maar die laatste versie zal - hopelijk - toch nogal wat oneffenheden gladstrijken. Wat dat betreft hoop ik dat het wel degelijk een flinke stap voorwaarts zal zijn en het OS 'af' maakt in die zin dat het niet langer merkbaar een bètaversie is.

• vali
popcorn schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:15:
[...]

Maar die laatste versie zal - hopelijk - toch nogal wat oneffenheden gladstrijken. Wat dat betreft hoop ik dat het wel degelijk een flinke stap voorwaarts zal zijn en het OS 'af' maakt in die zin dat het niet langer merkbaar een bètaversie is.
Tja, maar wanneer is een OS echt af? Bedoel bij Apple is het zowat normaal geworden dat een grote IOS release vol met bugs zit. Daar moet je ook op de x.0.1 versie wachten totdat die weer gefixed zijn. Microsoft heeft dat grotendeels opgevangen door vele onderdelen van het OS als app update te fixen. Natuurlijk moet de core van het OS nog met een build update worden gedaan.

Zelf ervaar ik eigenlijk het OS zo goed als af op mijn l930. De nieuwe build zal niet zoveel meer toevoegen en er is al vermeld dat het Android gedeelte pas later toegevoegd zal worden en niet met de RTM versie.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 11-11-2015 14:45 ]

• popcorn
vali schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:44:
[...]

Tja, maar wanneer is een OS echt af? Bedoel bij Apple is het zowat normaal geworden dat een grote IOS release vol met bugs zit. Daar moet je ook op de x.0.1 versie wachten totdat die weer gefixed zijn. Microsoft heeft dat grotendeels opgevangen door vele onderdelen van het OS als app update te fixen. Natuurlijk moet de core van het OS nog met een build update worden gedaan.

Zelf ervaar ik eigenlijk het OS zo goed als af op mijn l930.
Dat laatste maakt het nog niet af: de ervaringen verschillen enorm per toestel / gebruiker. Het OS moet gewoon stabiel draaien op alle toestellen die compatible zijn, niet bij de 930 wel en bij de 520 niet.

Dat zal nog moeten worden rechtgetrokken, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ze hebben nog tot december, vergeet dat niet. 10M zou de twaalfde (?) uitkomen, maar alleen op een aantal toestellen waarvoor het OS is geoptimaliseerd. MSFT heeft dus nog een maand om het voor de overige toestellen 100% stabiel werkend te krijgen, en nog langer voor de toestellen die daarna pas naar 10 gaan!

Een tweede verbetering die er wat mij betreft moet komen is de upgrade van 8.1 naar 10; daarvoor moet je je toestel niet compleet te hoeven resetten zonder backup, ik ben benieuwd of ze dat voor elkaar gaan krijgen gezien de huidige ervaringen.

[ Voor 4% gewijzigd door popcorn op 11-11-2015 14:50 ]

• vali
popcorn schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:48:
[...]

Dat laatste maakt het nog niet af: de ervaringen verschillen enorm per toestel / gebruiker. Het OS moet gewoon stabiel draaien op alle toestellen die compatible zijn, niet bij de 930 wel en bij de 520 niet.

Dat zal nog moeten worden rechtgetrokken, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ze hebben nog tot december, vergeet dat niet. 10M zou de twaalfde (?) uitkomen, maar alleen op een aantal toestellen waarvoor het OS is geoptimaliseerd. MSFT heeft dus nog een maand om het voor de overige toestellen 100% stabiel werkend te krijgen, en nog langer voor de toestellen die daarna pas naar 10 gaan!

Een tweede verbetering die er wat mij betreft moet komen is de upgrade van 8.1 naar 10; daarvoor moet je je toestel niet compleet te hoeven resetten zonder backup, ik ben benieuwd of ze dat voor elkaar gaan krijgen gezien de huidige ervaringen.
Verschilt het zo enorm dan tussen de toestellen van de eerste wave? Het klopt inderdaad dat hij nog niet stabiel draait op de l520, maar die gaat hem pas in februari krijgen. Ze hebben dus nog genoeg tijd om voor zulke toestellen stabiel te krijgen.

Het upgrade verhaal heb ik eigenlijk sinds 2 builds niet meer last van.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

vali schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:44:
Bedoel bij Apple is het zowat normaal geworden dat een grote IOS release vol met bugs zit.
Daar kun je je klok op gelijk zetten. Oh nee toch niet, want de kalender zorgt elke versie weer voor problemen :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• popcorn
vali schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:59:
[...]

Verschilt het zo enorm dan tussen de toestellen van de eerste wave? Het klopt inderdaad dat hij nog niet stabiel draait op de l520, maar die gaat hem pas in februari krijgen. Ze hebben dus nog genoeg tijd om voor zulke toestellen stabiel te krijgen.
Dat zeg ik toch? Daarom vind ik veel van de kritiek zo misplaatst. Mensen krijgen een kijkje achter de schermen door deel te nemen aan het Insiders Program en vervolgens binnen ze te zeuren dat dingen nog niet lekker werken. Wat wil je dan, het is een alpha- / bètaversie!

Tsja...

Ik kan me niet voorstellen dat de 950 verkocht gaat worden met een halfbakken OS. Dat het voor oudere toestellen op dat moment nog niet werkt geloof ik meteen, maar die krijgen de officiële versie inderdaad later pas.

• vali
.oisyn schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:02:
[...]

Daar kun je je klok op gelijk zetten. Oh nee toch niet, want de kalender zorgt elke versie weer voor problemen :Y)
haha en de meeste zijn toch te laat met installeren, want de wekker was weer eens niet afgegaan ;)
popcorn schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:03:
[...]

Dat zeg ik toch? Daarom vind ik veel van de kritiek zo misplaatst. Mensen krijgen een kijkje achter de schermen door deel te nemen aan het Insiders Program en vervolgens binnen ze te zeuren dat dingen nog niet lekker werken. Wat wil je dan, het is een alpha- / bètaversie!

Tsja...

Ik kan me niet voorstellen dat de 950 verkocht gaat worden met een halfbakken OS. Dat het voor oudere toestellen op dat moment nog niet werkt geloof ik meteen, maar die krijgen de officiële versie inderdaad later pas.
Ik ook niet. Krijg van mijn werkgever straks weer een mobiel en zou graag die willen. Vele lopen met een iphone en daar doe je mij geen plezier mee. Mijn ipad mini heb ik ook maar weggedaan. De facebook app heeft flink wat meer mogelijkheden (al is de beta app van facebook aanzienlijk verbeterd), maar werd ik gek dat de knopjes en kruisjes overal en nergens zitten.

Niet te vergeten dan de adresbar beneden zoveel fijner browsed :D

[ Voor 61% gewijzigd door vali op 11-11-2015 15:27 ]

• popcorn
vali schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:12:
[...]

haha en de meeste zijn toch te laat met installeren, want de wekker was weer eens niet afgegaan ;)

[...]

Ik ook niet. Krijg van mijn werkgever straks weer een mobiel en zou graag die willen. Vele lopen met een iphone en daar doe je mij geen plezier mee. Mijn ipad mini heb ik ook maar weggedaan. De facebook app heeft flink wat meer mogelijkheden (al is de beta app van facebook aanzienlijk verbeterd), werd ik gek dat de knopjes en kruisjes overal en nergens zitten.
Ik kan de Facebook Bèta-app trouwens niet vinden in de W10M-store, is die er tijdelijk uit?

• vali
popcorn schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:22:
[...]

Ik kan de Facebook Bèta-app trouwens niet vinden in de W10M-store, is die er tijdelijk uit?
Astu

• popcorn
Get the app is niet klikbaar :'( .

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:27

Tijd van werken, tijd van rusten

• popcorn
Nu lukt het, bedankt!

/edit: Prima app, de bèta. Stukken beter dan de originele Facebook-app.

[ Voor 13% gewijzigd door popcorn op 11-11-2015 16:02 ]

• Snipe4ever
Hoi,

Bestaat er ook een whatsapp beta app, want ik vind de originele app een beetje verkeerd afgesteld op wm10.Net zoals de originele facebook app.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Snipe4ever schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:10:
[...]

Hoi,

Bestaat er ook een whatsapp beta app, want ik vind de originele app een beetje verkeerd afgesteld op wm10.Net zoals de originele facebook app.
Ja, maar besloten groep ;)

• Snipe4ever
hjs schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:23:
[...]

Ja, maar besloten groep ;)
Dat is jammer :(
Het irritante aan whatsapp is. De hele grote letters vergeleken met de rest van de apps.
Iemand hier ook een probleem mee?? Dat alle apps de goeie lettertype hebben behalve whatsapp ??
En het rare is de lettertype staat al op zijn het kleintst maar bij whatsapp zijn ze huge groot.

P.s dit probleem heb ik op wm10

[ Voor 3% gewijzigd door Snipe4ever op 11-11-2015 18:06 ]

• r2504
Ik zie niets abnormaals aan WhatsApp... tekst lijkt me even groot als wanneer ik gewoon SMSjes verstuur?

• blmp
  • Niet online
Snipe4ever schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:06:
[...]

Dat is jammer :(
Het irritante aan whatsapp is. De hele grote letters vergeleken met de rest van de apps.
Iemand hier ook een probleem mee?? Dat alle apps de goeie lettertype hebben behalve whatsapp ??
En het rare is de lettertype staat al op zijn het kleintst maar bij whatsapp zijn ze huge groot.

P.s dit probleem heb ik op wm10
Ben je geen Whatsapp gewend op Windows Phone 8.1? Want de grote letters komen namelijk gewoon omdat het een 8.1 style app is.

Patient gamer

• Snipe4ever
blmp schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:24:
[...]

Ben je geen Whatsapp gewend op Windows Phone 8.1? Want de grote letters komen namelijk gewoon omdat het een 8.1 style app is.
Nee ik heb nog maar 3 weken een Lumia telefoon.De Microsoft Lumia 640 XL.
En ben meteen geupgrade naar wm10 insider fast.

• Amadeus1966
Wel ben nu een dag terug op 8.1....
Het ergste gemis is toch wel edge, explorer is idd stukken langzamer.

Maar heb mijn Mail wel weer gekoppeld, naar mijn inziens een gemis in 10
Btw yep idd, de Here applicaties zijn gewoon weer beschikbaar.

[ Voor 39% gewijzigd door Amadeus1966 op 12-11-2015 02:26 ]

• r2504
De laatste dagen zijn er updates geweest voor de mail op (welke onder andere het notificatie probleem hebben opgelost)... misschien hebben deze ook het account probleem opgelost (al heb ik daar nooit een probleem mee gehad).

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:24

Renate1970

Lef is Leven

Hier ook geen problemen met het mailaccount. Draai de laatste versie van Windows mobile 10 op een Lumia 640 xl

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• coenox
Ik had een probleem met het mailaccount na installeren van WM10, maar een harde reset heeft dat opgelost.

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
GabeAul
@limalucas7451 We're focused on the broad delivery of 10586 to customers right now, it will be a few more days before a new Mobile build

• r2504
Spijtig dat ze Windows Mobile zomaar laten vallen nu er een update is voor Windows 10 op de desktop.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:51
Wie zegt dat ze mobile laten vallen? Wellicht hebben ze bugs ofzo in de nieuwe build? Is vast niet zo zwart-wit..

• r2504
Lees de Tweet hierboven... kort samengevat... we hebben geen tijd voor mobile, we zijn bezig met Windows 10. Voor een groot bedrijf als Microsoft vind ik dat een beetje bizar... al gaat het gewoon wat langer duren en is dat ook geen ramp (de huidige build doet het vrij goed op enkele kleinere issue na).

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
[Droommodus]
Je kan het ook lezen als: We zijn druk bezig met 10586 uitrollen voor Mobiel. Het duurt nog een paar dagen voor een nieuwe insider build uit komt...
[/Droommodus]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

r2504 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:20:
Lees de Tweet hierboven... kort samengevat... we hebben geen tijd voor mobile, we zijn bezig met Windows 10. Voor een groot bedrijf als Microsoft vind ik dat een beetje bizar... al gaat het gewoon wat langer duren en is dat ook geen ramp (de huidige build doet het vrij goed op enkele kleinere issue na).
En Xbox One. Vind het niet erg. Heb al genoeg waar ik updaten op aan moet zetten vandaag en de laatste build is al super.

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:57
Hoe verwijder ik in godsnaam weer een website uit de lijst met favorieten in Microsoft Edge. Vasthouden op de website levert geen venstertje op om hem te verwijderen 8)7 .

Web Enrichment

Verwijderd

Iets langer vast houden dan los laten levert, "in nieuw tabblad openen, nieuwe map maken, naam wijzigen en verwijderen " op.

• Caelorum
r2504 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:20:
Dit is een logisch gevolg van het min of meer samen gooien van de devteams van Windows Phone, Windows en XBox. Bij elke grote release voor 1 van deze platformen zal er tijdelijk minder aandacht zijn voor de andere platformen. Daar komt weer bij dat juist Windows Phone en XBox hier enorm van profiteren, omdat deze ineens een stuk meer aandacht krijgen van ontwikkelaars dan ze vroeger kregen. De ontwikkeling van deze twee platformen is dan ook in een enorme versnelling geraakt. Kijk maar eens naar de ontwikkeling van Xbox 360 en WP7 (en 8.0) vs Xbox One en Windows 10 Mobile.
Persoonlijk vind ik jouw opmerking redelijk misplaatst. Die paar dagen dat er geen aandacht uit gaat naar Windows 10 Mobile staat in het niets bij de overige aandacht die het platform tegenwoordig krijgt.

Komt nog bij dat Microsoft sowieso sneller lijkt te ontwikkelen tegenwoordig. Of in ieder geval meer zichtbare ontwikkeling te doen. Dat is IMO ook redelijk positief (totdat ze te ver gaan natuurlijk)

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 12-11-2015 20:59 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tegenwoordig heb je zo'n reclame van Unicef dat je een slaapsmiley moet smsen om een donatie te doen. Die smiley staat dus niet in de lijst op wp8.1 8)7. Ik heb mijn vrouw de smiley naar mij laten smsen, en dat snapt ie wel (en ik kan 'm dan natuurlijk ook gewoon copypasten). Staat ie er op w10m wel tussen? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:25:
Iets langer vast houden dan los laten levert, "in nieuw tabblad openen, nieuwe map maken, naam wijzigen en verwijderen " op.
Lol thanks, wat een traag ding.

Web Enrichment

• Caelorum
.oisyn schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:08:
Tegenwoordig heb je zo'n reclame van Unicef dat je een slaapsmiley moet smsen om een donatie te doen. Die smiley staat dus niet in de lijst op wp8.1 8)7. Ik heb mijn vrouw de smiley naar mij laten smsen, en dat snapt ie wel (en ik kan 'm dan natuurlijk ook gewoon copypasten). Staat ie er op w10m wel tussen? :)
Geen idee, maar er missen er wel meer. De unicode smiley van de middelvinger staat er bijv. ook niet tussen, maar die doet het wel. Je kan het dus wel ontvangen, maar zelf (terug)geven :| (tenzij je copy pasted natuurlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 12-11-2015 21:53 ]

• Amadeus1966
Interessant voor de echte diehards

http://m.windowscentral.c...expand-microsoft-hardware

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Die email heb ik gister ook mogen ontvangen.
Weet niet waar ze op selecteren, maar blijkbaar heb ik goede feedback gegeven tijdens de ontwikkeling van W10m. :+

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:37
Wietsee. schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:59:
Hoe verwijder ik in godsnaam weer een website uit de lijst met favorieten in Microsoft Edge. Vasthouden op de website levert geen venstertje op om hem te verwijderen 8)7 .
Gaat bij mij prima hoor. Favorieten openen, ff vasthouden, loslaten, 4 opties waar ook verwijderen bij staat.

7x 410 pw op zuid met enphase IQ8M -- kijkend naar Marstek A, D of E, al dan niet met pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming

• vali
Krijgen andere eigenlijk hun favorieten van de desktop/laptop te zien in de edge browser van w10 for phones?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik ben weer teruggegaan naar 8.1, ik liep tegen zoveel problemen aan dat het niet werkbaar was, nu heb ik een hele lowend Lumia, dus wellicht dat het daaraan ligt, ik heb het idee dat bepaalde delen gewoon niet goed op het scherm getoond worden, bijvoorbeeld het lockscreen, daar word bijvoorbeeld de tijd en de shortcuts niet getoond. Ook kon ik bijvoorbeeld geen accounts toevoegen bij mijn mail, kon ik geen apps installeren vanuit de store, etc, etc.

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-10 11:15
Mea culpa als het al gepost is; filmpje van 14 Oktober.
Is de Xiaomi Mi4 Android vs Windows 10 side by side
De spreker praat in het chinees, het muziekje is tenenkrommend.
Maar voor de rest mooi om het eens zo te kunnen vergelijken.
Lijkt me zo dat er nog het een en ander aan optimalisatie gedaan moet worden door MS.

Verwijderd

raptorix schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:30:
Ik ben weer teruggegaan naar 8.1, ik liep tegen zoveel problemen aan dat het niet werkbaar was, nu heb ik een hele lowend Lumia, dus wellicht dat het daaraan ligt, ik heb het idee dat bepaalde delen gewoon niet goed op het scherm getoond worden, bijvoorbeeld het lockscreen, daar word bijvoorbeeld de tijd en de shortcuts niet getoond. Ook kon ik bijvoorbeeld geen accounts toevoegen bij mijn mail, kon ik geen apps installeren vanuit de store, etc, etc.
Had je wel de laatste (581) build, uit je verhaal lijkt het of je de 166 build nog had draaien?

• KL643
  • Laatst online: 21:41

KL643

beeldaandemuur

vali schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:19:
Krijgen andere eigenlijk hun favorieten van de desktop/laptop te zien in de edge browser van w10 for phones?
Nee, helaas niet. Als ik kijk bij instellingen van edge dan staat synchroniseren uit en kan ik dat ook niet inschakelen (alleen beschikbaar met Microsoft account maar dat heb ik)

beeldaandemuur

• vali
KL643 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:08:
[...]

Nee, helaas niet. Als ik kijk bij instellingen van edge dan staat synchroniseren uit en kan ik dat ook niet inschakelen (alleen beschikbaar met Microsoft account maar dat heb ik)
Bij mij staat sync your content aan maar ik zie gek genoeg niks :S
Pagina: 1 ... 34 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M