blmp schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:52:
[...]
Je hebt niks te verwachten, er zijn nooit tijden of iets dergelijks besproken van nieuwe builds. Je mag blij zijn dat MS een preview programma heeft zodat je nog input hebt op de uitwerking van Windows 10 Mobile. En daarnaast kan Microsoft er ook weinig aan doen dat er 'blocking bugs' plaatsvinden op sommige devices.
Klagen over een product wat in development is, maar waar je zelf bewust ingestapt bent (Insider program). Kan aan mij liggen, maar dan had je toch even de regels moeten lezen van het Insider programma. Voor je deze accepteert staat er iets dergelijks als:
"Prerelease software and services might not be fully tested and are not intended as a substitute for your primary means of communication".
En bij Insider Fast staat vervolgens: "This means you'll see new things sooner, but there may be fewer solutions for your issues"
Ik snap ook nooit goed dat mensen klagen over pre-release software. Dat je kritiekpunten hebt, prima, daar is het immers voor bedoeld, maar zeggen dat je een ontevreden WP-gebruiker bent?

Zoals jij zegt is het iets waar je zelf mee instemt, ondanks de waarschuwingen. Dat een en ander niet werkt, kan gebeuren, en dat kun je melden via de officiële kanalen. Dat Microsoft te traag is met het uitbrengen met nieuwe updates kun je vinden, maar mensen moeten niet vergeten dat dit gewoon een extra service is.
Zij bieden gebruikers de mogelijkheid pre-release software te draaien (om te testen, uit te proberen, whatever) en zij krijgen van een véél meer diverse groep input over wat niet werkt en wat beter kan. Win win.
Overigens lees ik op veel meer websites geklaag over Windows 10 Mobile, en dan specifiek over apps die niet lekker werken, bugs en crashes en dat dat dan de reden is dat ze overstappen op Android of iOS, of dat Microsoft het om die reden verpest heeft. Bij dat soort gevallen vraag ik me altijd af hoe die mensen in de eerste plaats het voor elkaar hebben gekregen de Preview te installeren

Is namelijk niet een kwestie van aanvinken in de instellingen dat je dat wilt en je kunt het ook niet per ongeluk doen
Ik ben in ieder geval erg tevreden over Win 10 (Lumia 920) en zie een aantal duidelijke verbeteringen ten opzichte van Windows Phone 8.1. Soms werkt even iets wat minder lekker maar ik heb eerlijk gezegd weinig last van instabiliteit of gekke bugs. En dinsdag aankondigingen van Microsoft wat betreft Windows 10 Mobile en nieuwe Lumia's

Hopelijk zijn die krengen zo snel mogelijk in Nederland te bestellen want ik wil er eentje