Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
r2504 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:56:
[...]

Niet vrees ik... althans ik kan het niet vinden.

De "homepage" mag op m'n telefoon gerust blank zijn... en de favorieten zitten inderdaad (te) ver weg.
Geven jullie dit soort dingen ook aan via de feedback-app?
Windows-Feedback:?contextid=347&feedbackid=5030cdd0-0b6f-4dd8-a252-ebdd547e2503&form=2&src=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Swerfer schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:54:
[...]

Buiten 2x erg warm worden heb ik verder geen problemen. Prima daily driver. Ik had wel een trip via WP8.1 en dan de laatste build nodig. De upgrade vanaf de vorige build was ook niet zo'n succes. Ook battery drains en haperingen...
Ik heb dezelfde ervaringen. 930 wordt warm en ineens ruim 40% accu minder in zeer korte tijd. Dat heb ik sinds een paar dagen. Wellicht dat het aan een app update ligt. De foto's app is namelijk ook bagger sinds de laatste update. Je kan in de foto's app niet meer je filmpjes editen met de voormalig lumia moments app. Dat icoontje komt er gewoon niet meer in voor.

Vandaag een paar whatsappjes verstuurd en om voor de lunch moest de 930 al aan de lader. Wederom werd het ding behoorlijk warm.

Nog even en ik ga terug naar 8.1 want apps beginnen nu ook erg langzaam op te starten. Vaak veel loading schermen en ik komt van 8.1 en daarna een upgrade en daarna weer een hard reset en helemaal kaal begonnen, dus zonder het terugzetten van een backup.

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 28-09-2015 21:18 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
MRE-Inc schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:40:
Doet de Foto-plug-in app het niet meer in deze build nadat er een update is gekomen van de foto's app ? Je kon na het maken van een filmpje links onder op het scherm drukken en dan kreeg je de optie vanuit je filmpje het beste fragment te kiezen met een speciale foto's-plug-in lens voor je camera. Op WP8.1 was dat de Lumia Moments app geloof ik.

http://www.windowscentral...hy-plan-windows-10-mobile

Ik kan die app alleen openen als ik naar de store ga, de app opzoek en dan op Open klik in de store.

Verder heb ik echt de hele dag door de melding dat mijn mail accounts gefixed moeten worden. Je krijgt dan zo'n geel balkje in je scherm boven je inbox:

"Your account settings are out of date" en dan moet je weer op Fix drukken zodat je inbox wordt gesynchroniseerd. Dit heb ik ook in de standaard mail app op Windows 10 Pro. In de Outlook client heb ik nergens last van. Het gaat overigens om 2 office 365 (exchange) accounts met Multi Factor Authentication aan. Zou eens tijd worden voor een fix van MS uit.
Download de app Photo's add-ins, die vervangt namelijk Lumia moments. Werkt exact hetzelfde maar is ingebakken in de photo app. Gebruik het al een tijdje en het werkt echt perfect. Het laatste heb ik alleen af entoe op mijn SP3, op mijn l930 heb ik het nog nooit gehad (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Niet online
Mijn Lumia 930 is vandaag terug gekomen van reparatie, (goede service trouwens binnen 10 werkdagen terug en m'n achterkant en zijkanten zijn meteen ook vervangen!) dus de eerste keer dat ik met de laatste builds kan spelen op een snelle telefoon. Ik moet zeggen valt me alles mee. zeker in vergelijking met hoe het draait op de 520. Alleen wat is die store app traag in vergelijking met andere apps... komende dagen even kijken hoe de batterij het uit houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

vali schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:01:
[...]

Download de app Photo's add-ins, die vervangt namelijk Lumia moments. Werkt exact hetzelfde maar is ingebakken in de photo app. Gebruik het al een tijdje en het werkt echt perfect. Het laatste heb ik alleen af entoe op mijn SP3, op mijn l930 heb ik het nog nooit gehad (gelukkig).
Die app heb ik er al op staan en die werkt niet als ik de foto's app opstart en een filmpje wil bekijken en editten. Ik kan de add-ins app alleen openen door deze in de store te zoeken, dan geeft de store aan dat deze al is geinstalleerd en dan kan ik op Open klikken. Dan opent de add-in app zich buiten de foto app om.

Na de foto app update van vorige week werkt de add-in app dus niet meer en kan ik dus geen momenten selecteren uit mijn filmpjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MRE-Inc schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:32:
[...]

Die app heb ik er al op staan en die werkt niet als ik de foto's app opstart en een filmpje wil bekijken en editten. Ik kan de add-ins app alleen openen door deze in de store te zoeken, dan geeft de store aan dat deze al is geinstalleerd en dan kan ik op Open klikken. Dan opent de add-in app zich buiten de foto app om.

Na de foto app update van vorige week werkt de add-in app dus niet meer en kan ik dus geen momenten selecteren uit mijn filmpjes. :(
Het werkt hier nog steeds. Je moet op de tijdbalk drukken en dan verschijnt de tekst "save photos from video". Daarna kan je het met photo addin wijzigingen. Moet zeggen dat dit niet klopt, wat voor de update stond er altijd iets van photo addin of iets dergelijks (weer niet exact de tekst meer, maar het was wel stukken duidelijker). Vast iets met de laatste update verkeerd gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

vali schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:46:
[...]

Het werkt hier nog steeds. Je moet op de tijdbalk drukken en dan verschijnt de tekst "save photos from video". Daarna kan je het met photo addin wijzigingen. Moet zeggen dat dit niet klopt, wat voor de update stond er altijd iets van photo addin of iets dergelijks (weer niet exact de tekst meer, maar het was wel stukken duidelijker). Vast iets met de laatste update verkeerd gegaan.
Nope, werkt niet bij mij dan krijg ik het normale menu met Delen, Verwijderen, Diavoorstelling en Bestandsgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MRE-Inc schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:57:
[...]

Nope, werkt niet bij mij dan krijg ik het normale menu met Delen, Verwijderen, Diavoorstelling en Bestandsgegevens.
Heb je het wel met een filmpje gedaan? Want ik krijg alleen deze optie als ik de camera knop indruk bij Lumia camera. Geen idee wat Microsoft camera doet, want die gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Jup, met een filmpje geschoten met Lumia Camera die als standaard staat als ik de camera knop indruk.

Overigens heb ik net met Office Lens een scan gemaakt en ook naar pdf opgeslagen. Openen van de pdf direct vanuit de app resulteert in een Store die geopend wordt, want op W10M kan Office Lens geen pdf reader vinden ondanks dat Adobe reader en Microsoft PDF reader erop staan.

Nee, er zitten nog te veel bugs in deze release. Ben echt benieuwd welke datum ze gaan noemen voor de release van W10M komend event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 21:18
Ben sinds gisteren overgestapt naar Windows Phone (Lumia 735). Leuk apparaat, maar ik mis (en stoor mij aan) een aantal dingen:

1. De keyboard layout, deze neem 2/3 van het scherm in beslag. Heb nergens kunnen vinden hoe dit te veranderen is.
2. Een standaard zaklamp functie. Ik heb een hekel aan zaklamp apps.
3. Helderheid is te hoog voor 's avonds in bed.
4. Het batterijpercentage in cijfers bovenin het scherm (of is dit wel mogelijk in 8.1?)

Zijn deze functies in Windows 10 wél beschikbaar?

[ Voor 8% gewijzigd door tweegroenethee op 29-09-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Niet online
1. Volgens mij niet.
2. Ja in windows 10 zit daar een toggle voor in het actie menu.
3. Dat verschilt per toestel. Ook al kan je de helderheid handmatig vaak lager zetten dan wanneer je de automatische stand gebruikt.
4. In windows 10 kan je het percentage zien als je het actiemenu naar beneden haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

scartissue schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:40:

4. In windows 10 kan je het percentage zien als je het actiemenu naar beneden haalt.
W 8.1 ook.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
scartissue schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:40:
1. Volgens mij niet.
2. Ja in windows 10 zit daar een toggle voor in het actie menu.
3. Dat verschilt per toestel. Ook al kan je de helderheid handmatig vaak lager zetten dan wanneer je de automatische stand gebruikt.
Thanks!
Klopt, ben ik zojuist ook achter gekomen.

Mijn scherm gaat tevens telkens aan als ik een Whatsapp ontvang. Is dit uit te zetten ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Daan87423 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:08:
[...]

Mijn scherm gaat tevens telkens aan als ik een Whatsapp ontvang. Is dit uit te zetten ergens?
Meldingen uit zetten voor whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
hjs schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:10:
[...]

Meldingen uit zetten voor whatsapp
Thanks, blijkbaar had meldingsbanners invloed op het scherm aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:39
Daan87423 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:42:
[...]

Thanks, blijkbaar had meldingsbanners invloed op het scherm aanzetten.
Het probleem is dat ze noodzakelijk zijn voor mail... anders krijg je ook geen geluidje 8)7

Geen idee hoe dat met Whatsapp gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-10 22:19
blmp schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:59:

[...]

Wellicht zorgt het ene voor het andere.
Als in: Iets zorgt ervoor dat je telefoon snel leeg gaat, en datgene zorgt er ook voor dat je telefoon belast wordt tijdens het opladen en dus langzamer oplaad.
Achteraf heb ik toch 2 dagen zonder opladen kunnen werken met de telefoon (Lumia 640). De enige applicatie die volgens de Instellingen veel batterij gebruikte was Edge (52%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ja ik heb dat hier ook inmiddels.

Ik zit nu al anderhalve dag op mijn charge te werken. Met 51% van de energie die naar 't scherm gaat zo te zien. Nu geeft hij aan dat ik nog zo'n 6,5 uur over heb. In deze anderhalve dag heb ik best nog wel wat vanuit Spotify zitten streamen.

Wat ik merk is dat als je je mail uit hebt staan dit behoorlijk veel spaart.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Zo weer terug naar 8.1. Wat een verademing. Kreeg ondanks een hard reset na installatie W10M toch steeds meer last van battery drains en loading vensters. Soms bevroor het scherm gewoon helemaal en kun je 30 seconden wachten tot je scherm weer reageert. Het werd slechter en slechter bij mij. Ik wacht nu maar tot de officiele release.

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 08:38
MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:43:
Zo weer terug naar 8.1. Wat een verademing. Kreeg ondanks een hard reset na installatie W10M toch steeds meer last van battery drains en loading vensters. Soms bevroor het scherm gewoon helemaal en kun je 30 seconden wachten tot je scherm weer reageert. Het werd slechter en slechter bij mij. Ik wacht nu maar tot de officiele release.
Hier blijk ik ook last van te hebben. Naarmate een build langer op de telefoon staat gaat deze steeds minder presteren en wordt als maar trager.

• vali
MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:43:
Welk toestel had jij het draaien? Ik merk niet dat het toestel traag is, wel dat ik in de avond (als ik mijn toestel intensiever gebruik) dat de accu sneller leeg gaat.

Had daarbij vaag probleem dat ik mijn l520 niet kon updaten vanaf de vorige build. Enige oplossing was terug gaan naar 8.1. Daarna kon ik wel de laatste build installeren.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

vali schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:16:
[...]

Welk toestel had jij het draaien? Ik merk niet dat het toestel traag is, wel dat ik in de avond (als ik mijn toestel intensiever gebruik) dat de accu sneller leeg gaat.

Had daarbij vaag probleem dat ik mijn l520 niet kon updaten vanaf de vorige build. Enige oplossing was terug gaan naar 8.1. Daarna kon ik wel de laatste build installeren.
Op een Lumia 930. Als W10M eenmaal draaide, dan liep alles best wel soepel, maar ik kreeg toch steeds vaker dat ik moest wachten op apps die openden met een Loading.... venster. Scherm reageerd op den duur ook steeds slechter, dat had ik voornamlijk als ik de lumia camera opstartte middels de camera knop aan de zijkant. Even snel een foto schieten wat er niet bij, dan bleef het scherm soms wel 20 seconden hangen alvorens ik een foto kon nemen.

Het openen van het instellingen menu via een swipe van boven aan het scherm, dat ging allemaal wel soepel, maar apps starten werd steeds minden.

Ook weer blij dat ik nu op 8.1 weer een unified inbox heb. Dat scheelt heel wat gekloot met die kloterige hamburger menu's. W10M lijkt allemaal heel mooi, maar ga maar eens terug naar 8.1 en je ziet hoeveel sneller je dingen kan doen in bepaalde apps zoals mail als er geen hamburgermenu in zit. Xbox music werkt ook een stuk prettiger op 8.1 dan Groove (met hamburger menu) op W10M.

Ik gebruik ook Huetro om mijn lampen te bedienen. Op W8.1 als ik op de tile klik om alle lampen uit of aan te doen, dan gebeurd dat direct. In W10M duurde het vaak 15 seconden voordat mn lampen pas aan gingen (of uit). Exact dezelfde app, maar ik denk dat er voor veel apps nog veel moet gebeuren om ze aan te passen voor W10M.

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:09
vali schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:16:
[...]

Ah, dat is het dus. Ben al een paar dagen aan het kloten, maar zal dit maar gaan doen dan.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:35:
[...]

Op een Lumia 930. Als W10M eenmaal draaide, dan liep alles best wel soepel, maar ik kreeg toch steeds vaker dat ik moest wachten op apps die openden met een Loading.... venster. Scherm reageerd op den duur ook steeds slechter, dat had ik voornamlijk als ik de lumia camera opstartte middels de camera knop aan de zijkant. Even snel een foto schieten wat er niet bij, dan bleef het scherm soms wel 20 seconden hangen alvorens ik een foto kon nemen.

Het openen van het instellingen menu via een swipe van boven aan het scherm, dat ging allemaal wel soepel, maar apps starten werd steeds minden.

Ook weer blij dat ik nu op 8.1 weer een unified inbox heb. Dat scheelt heel wat gekloot met die kloterige hamburger menu's. W10M lijkt allemaal heel mooi, maar ga maar eens terug naar 8.1 en je ziet hoeveel sneller je dingen kan doen in bepaalde apps zoals mail als er geen hamburgermenu in zit. Xbox music werkt ook een stuk prettiger op 8.1 dan Groove (met hamburger menu) op W10M.

Ik gebruik ook Huetro om mijn lampen te bedienen. Op W8.1 als ik op de tile klik om alle lampen uit of aan te doen, dan gebeurd dat direct. In W10M duurde het vaak 15 seconden voordat mn lampen pas aan gingen (of uit). Exact dezelfde app, maar ik denk dat er voor veel apps nog veel moet gebeuren om ze aan te passen voor W10M.
Precies hetzelfde waar ik ook telkens tegenaan loop. Je kan/mag niet echt mopperen omdat het een testversie is maar op een gegeven moment dan slik te telkens maar de mankementen.

Hoor ik een muziekje en wil je dat Shazam-men . Unlock telefoon ... moet je eerst wachten (loading...) vervolgens op je Shazam (weer wachten tot die gereed is) .... Enfin tegen de tijd dat je iets hebt dan ben je eigenlijk al te laat ...

Zelfde geldt voor fotos maken. Camera app opent zo traag dat op het moment dat je een foto ergens van wil maken je altijd al te laat bent omdat het toestel zo slecht en traag reageert. Als je kinderen hebt wil je soms heel snel een fotootje maken :)

Batterij gaat bij mij ongeveer 1 dag mee, maar dat ligt aan het gebruik.

Ik ga hem nu maar weer eens terugzetten naar 9651. Wat opvalt is dat er wel een firmwareupdate beschikbaar is.
Recovery L930

Goed zo weer even stock draaien tot er weer een nieuwe build is.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Frostbite schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:26:
[...]
Hoor ik een muziekje en wil je dat Shazam-men . Unlock telefoon ... moet je eerst wachten (loading...) vervolgens op je Shazam (weer wachten tot die gereed is) .... Enfin tegen de tijd dat je iets hebt dan ben je eigenlijk al te laat ...
Het opzoeken van muziek is toch standaard zoek functionaliteti van Windows Phone. Heb je geen shazam of andere app voor nodig

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 08:38
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:53:
[...]

Het opzoeken van muziek is toch standaard zoek functionaliteti van Windows Phone. Heb je geen shazam of andere app voor nodig
Niet meer in W10M helaas, heel raar dat ze die functie eruit gesloopt hebben.. (of zit deze nog in Cortona?)

• vali
Moet zeggen dat ik groove juist aanzienlijk stukken fijner vind werken dan xbox music. Beste was de music player op wp7.8, maar dat gaan we jammer genoeg nooit meer terug zien. Anyway, UI werkt gemakkelijker en je hoeft minder te klikken als je een album wilt afspelen. Enige nadeel is inderdaad hamburgermenu, maar MS is dat steeds meer aan het terugschroeven (als je photo app bekijkt als voorbeeld).
Sonny7 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:59:
[...]

Niet meer in W10M helaas, heel raar dat ze die functie eruit gesloopt hebben.. (of zit deze nog in Cortona?)
Deze is nog steeds aanwezig. Klik op het menutje maar eens dan zie je het staan.

edit:
Hij zit alleen wel in cortana

[ Voor 23% gewijzigd door vali op 30-09-2015 12:25 ]

Verwijderd

Sonny7 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:59:
[...]
.. (of zit deze nog in Cortona?)
Zit in Cortana (die we met regio op NL helaas nog moeten missen)

• r2504
Blijkbaar kan Groove Music geen artiesten tonen als deze op een verzamelalbum staan ?

Heb ik een album van één artiest dan zie ik z'n naam netjes onder "Artists", heb ik echter een verzamelalbum met dus allemaal verschillende artiesten dan krijg ik onder "Artist" alléén maar een groepje "Unknown Artists", en zelfs ook nog een "Artistes Divers" ???

Dit is iets wat blijkbaar al sinds 8.1 fout zat :-(

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

*zucht* maak je een backup van je W10 toestel gaat het restoren weer niet goed in W8.1
Geldt voor Whapsapp ook. Backup maken heeft dus totaal geen zin in W10?

Noodgedwongen weer upgraden naar 10 en kijken of mijn backup nog te redden is.... ;(

Backup staat nog in Onedrive maar volgens W8 was hij 0 bytes groot (Zelfde als https://social.technet.mi...ups?forum=winphonegeneral)

Nu dus maar proberen om via W10 het spul weer terug te krijgen.

[ Voor 41% gewijzigd door Frostbite op 30-09-2015 16:22 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Frostbite schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:15:
*zucht* maak je een backup van je W10 toestel gaat het restoren weer niet goed in W8.1
Geldt voor Whapsapp ook. Backup maken heeft dus totaal geen zin in W10?

Noodgedwongen weer upgraden naar 10 en kijken of mijn backup nog te redden is.... ;(

Backup staat nog in Onedrive maar volgens W8 was hij 0 bytes groot (Zelfde als https://social.technet.mi...ups?forum=winphonegeneral)

Nu dus maar proberen om via W10 het spul weer terug te krijgen.
Dat met die backups heb ik ook al eens gehad ja. Geen idee waardoor het kwam.

Whatsapp blijft een geval apart. Zelfs op Android is het 'backup whatsapp to Google Drive' pas vrij kort beschikbaar. Hoe moeilijk kan het voor Whatsapp zijn die database te backuppen/restoren naar/van de cloud provider (OneDrive, Google Drive etc.)... :+.

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 30-09-2015 17:04 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

• hjs
  • Niet online

hjs

Dat hamburger menu links boven is wel ff wennen. Kon toch niet vinden waar ik facebook verjaardagen moest uitzetten in de agenda. Nou, links boven dus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 22:23
Ik ben as we speak mijn L930 aan het factory resetten. 3 dagen op rij na een uur of 6 mijn accu leeg. Vreemd dat velen dit probleem hebben terwijl het de paar dagen na de nieuwe build en vooral de update die vlak daarna kwam wel goed ging. Eens kijken of de factory reset de boel weer (voor een aantal dagen?) hersteld...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Iemand een idee hoe ik bepaalde maps terug kan verwijderen ?

Je kan blijkbaar enkel ALLE maps verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 17:31
r2504 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:40:
Blijkbaar kan Groove Music geen artiesten tonen als deze op een verzamelalbum staan ?

Heb ik een album van één artiest dan zie ik z'n naam netjes onder "Artists", heb ik echter een verzamelalbum met dus allemaal verschillende artiesten dan krijg ik onder "Artist" alléén maar een groepje "Unknown Artists", en zelfs ook nog een "Artistes Divers" ???

Dit is iets wat blijkbaar al sinds 8.1 fout zat :-(
Dit zal denk ik eerder aan de gegevens in je mp3tjes liggen. Dan hebben ze daar gewoon de ID3 tags diverse artiesten genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:14
r2504 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:22:
Iemand een idee hoe ik bepaalde maps terug kan verwijderen ?

Je kan blijkbaar enkel ALLE maps verwijderen ?
Kaart aanklikken en op verwijderen drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Heilige Kaas schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:45:
[...]
Dit zal denk ik eerder aan de gegevens in je mp3tjes liggen. Dan hebben ze daar gewoon de ID3 tags diverse artiesten genoemd.
Alle tags zijn prima... en als ik Songs kies zie ik ze ook gewoon in het overzicht staan. Waar die omschrijving dus vandaan komt is me niet duidelijk.
Caelorum schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:01:
[...]
Kaart aanklikken en op verwijderen drukken?
Nope... had ik ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
r2504 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:37:
[...]
Nope... had ik ook al geprobeerd.
Vreemd, ik krijg namelijk een verwijderen knop te zien als ik onder kaarten op een kaart klik. Rechts naast de grootte van de kaart. Niet een longpress doen, maar gewoon aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Mmm.. stom dat ik dit gemist heb... blijkt inderdaad open te klappen waarna er een delete knop tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Resultaat factory reset: Vanmorgen 05.45 van de lader en met matig gebruik nu nog 48% batterij over. L930

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tariko
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:29
Wat te doen als je van W10M terug wil naar WP8.1, maar Windows Device Recovery Tool de melding installatie fout geeft?

Oplossing:

>>>USB 2.0 poort gebruiken, werk een stuk beter dan een USB 3.0 poort. Jammer dat ik er pas na 5 keer proberen ben achter gekomen.

[ Voor 38% gewijzigd door Tariko op 01-10-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wat is de agenda app ruk zeg.
Kan niet erns afspraak toevoegen :(

Via Chronos werkt ook niet, ontwikkelaar daarvan baalt ook flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
hjs schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:11:
Wat is de agenda app ruk zeg.
Kan niet erns afspraak toevoegen :(
Hoezo kan je geen afspraak toevoegen? Gewoon datum selecteren en op + tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Swerfer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:14:
[...]

Hoezo kan je geen afspraak toevoegen? Gewoon datum selecteren en op + tikken?
+ dan invullen met datum & tijd, opslaan.
Niks te zien daarna :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
hjs schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:39:
[...]

Net een testje gedaan, geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
r2504 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:37:
[...]

Alle tags zijn prima... en als ik Songs kies zie ik ze ook gewoon in het overzicht staan. Waar die omschrijving dus vandaan komt is me niet duidelijk.
Weet je zeker dat er niet een Album Artist tag ergens op Various Artists of iets dergelijks staat?

Ik vind het zelf eerlijk gezegd geen probleem, ik hou er niet van als verzamel albums onder de artiest komen te staan omdat er toevallig één nummer van die artiest opstaat. Maar smaken verschillen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hjs schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:39:
[...]

Ik had dat ie een verkeerde standaard agenda pakte (die niet werd weergegeven 8)7 ) Misschien zelfde probleem?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Martinspire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:19:
[...]

Ik had dat ie een verkeerde standaard agenda pakte (die niet werd weergegeven 8)7 ) Misschien zelfde probleem?
Heb mn windows account (noemt ie hotmail) en een gmail account ingesteld. Zie nergens welke dan als standaard staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
hjs schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:33:
[...]

Heb mn windows account (noemt ie hotmail) en een gmail account ingesteld. Zie nergens welke dan als standaard staat ingesteld.
Als je in het afspraak scherm staat, dan staat onder de datum/tijd voor welke agenda de afspraak geld. Daarna houd hij volgens mij de geselecteerde agenda vervolgens vast als standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Propane schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:12:
[...]
ik hou er niet van als verzamel albums onder de artiest komen te staan omdat er toevallig één nummer van die artiest opstaat. Maar smaken verschillen :).
Ik denk dat je me verkeerd begrepen heb want dat wil ik ook niet... als er 15 artiesten op de verzamel CD staan dan wil ik onder "Artist" ook die 15 verschillende namen zien... hoe kan ik anders een artist select als hij er niet tussen staat (maar wel Various) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Swerfer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:41:
[...]

Als je in het afspraak scherm staat, dan staat onder de datum/tijd voor welke agenda de afspraak geld. Daarna houd hij volgens mij de geselecteerde agenda vervolgens vast als standaard.
Daar staat dus niks, scroll je naar rechts staat bij personen alleen het gmail account

[edit]
Dus wel, er stond feestdagen van nederland. Had ff niet verwacht dat dat een acount was :+

[ Voor 11% gewijzigd door hjs op 01-10-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
r2504 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:16:
[...]

Ik denk dat je me verkeerd begrepen heb want dat wil ik ook niet... als er 15 artiesten op de verzamel CD staan dan wil ik onder "Artist" ook die 15 verschillende namen zien... hoe kan ik anders een artist select als hij er niet tussen staat (maar wel Various) ?
Ah wacht, moest even goed kijken wat je bedoelde, haha. Ja, ik gok dat de "Artists" lijst wordt gevuld met behulp van Album Artist tags en niet met Artist tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
"At this point it seems pretty likely that we'd have builds after the event next week but not before." - Gabe Aul

Beetje jammer wel weer, na 6 oktober dus pas weer nieuws. Maar we krijgen in elk geval een build in de 1055x of misschien wel 1056x regionen gezien ze enkele dagen geleden al 10550 testte en die schijnbaar niet door de ringen heen kwam. Toch weer een stuk nieuwer als waar we nu de beschikking over hebben wat dus zou betekenen een hoop bugfixes, performance verbeteringen etc.

[ Voor 3% gewijzigd door blmp op 02-10-2015 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
blmp schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 01:13:
Beetje jammer wel weer, na 6 oktober dus pas weer nieuws. ...
6 oktober is al over 4 dagen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Rips10 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:06:
[...]

En als je dan kijkt hoe slecht de huidige build is en de bijbehorende apps, dan kun je op je vingers nagaan dat de 950 toestellen niet eerder dan ergens half november in de winkels liggen in de US en dat MS nog veel, heel veel werk te verzetten heeft om het af te krijgen voor die datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Rips10 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:06:
[...]

Plus de 2,5 week die we nu al wachten is alweer 3 weken. Vind ik voor een 'fast ring' toch best laat. Zou zelf toch iets verwachten als;

Slow ring: Elke 4-8 weken
Fast ring: Elke 1-2 weken
MRE-Inc schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:58:
[...]

En als je dan kijkt hoe slecht de huidige build is en de bijbehorende apps, dan kun je op je vingers nagaan dat de 950 toestellen niet eerder dan ergens half november in de winkels liggen in de US en dat MS nog veel, heel veel werk te verzetten heeft om het af te krijgen voor die datum.
Volgensmij is dat niet helemaal juist. W10M heeft nog geen release datum (in elk geval niet bevestigd) en daarnaast is de kans groot (door Winbeta soort van bevestigd) dat de 950 (en andere nieuwe devices) een updated build 10240 draaien die stabiel is en niet een build uit de huidige development TH2 (105xx) branch die wij nu op onze devices hebben.

edit:

Zie dat Microsoft zich toch bedacht heeft en toch alsnog met Threshold2 builds wil gaan shippen.

Ben benieuwd wat dan de releasedate gaat worden van W10M.

[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 02-10-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja dr zal in ieder geval nog 1 preview release komen voor de final er is. Maar ook al komen de telefoons een maand later, dan is dat nog te kort om een fatsoenlijke final klaar te maken. Want die hardware wordt allemaal al geproduceerd.

Ik hou mn hart vast of dat allemaal wel op tijd af gaat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
In de builds die insiders krijgen zit ook een hoop 'experimentele' code. Dan kan het zijn dat de insider builds onstabieler zijn als de build die de nieuwe toestellen krijgen. Elke insider build had wel weer code die onstabiel was die eerder wel stabiel was en omgekeerd. Als Microsoft alle stabiele code bij elkaar voegt in de build die de nieuwe toestellen krijgen, dan krijg je wel een stabiel OS waarna later diverse updates komen om extra functionaliteit en opties en dergelijke toe te voegen op het moment dat daar alle bugs uit zijn.

Zo is het met Windows 10 ook gegaan. De laatste build voor de release van Windows 10 zat nog vol bugs terwijl de release nog slechts enkele bugs had. In TH2 komt daar ook pas de functionaliteit in die ze liever misschien al bij de release hadden willen zien, zoals bijvoorbeeld plugins in Edge.

Ik heb nog steeds vertrouwen dat de 950(XL) en 550 (en 750?) redelijk snel na 6 oktober uitkomen met een stabiel OS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar de PC had nog wel een RTM-build voor release en dat zie ik nu eigenlijk niet meer gebeuren (of niet met genoeg tijd om nog bugs te kunnen fixen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
We krijgen in elk geval weer een aardige versie bump op/na 6 Oktober. We springen van 10536 naar 10559 (of hoger).

"10559 is in internal Fast ring now." - Gabe Aul

Vraag me af of ze nou echt nieuwe features gaan tonen op 6 Oktober die we later die dag/week op onze devices uit kunnen proberen. Of dat het helemaal gehyped wordt dat we nieuwe features krijgen en dan uiteindelijk alleen maar 'bugfixes and stability improvements'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
blmp schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:25:
We krijgen in elk geval weer een aardige versie bump op/na 6 Oktober. We springen van 10536 naar 10559 (of hoger).

"10559 is in internal Fast ring now." - Gabe Aul

Vraag me af of ze nou echt nieuwe features gaan tonen op 6 Oktober die we later die dag/week op onze devices uit kunnen proberen. Of dat het helemaal gehyped wordt dat we nieuwe features krijgen en dan uiteindelijk alleen maar 'bugfixes and stability improvements'.
Ik heb nergens over 'nieuwe gehypte features' bgelezen. Ik denk dat stabiliteit en bugfixes de prio zijn en dat er later nieuwe features komen. Ik verwacht wel een lading nieuwe/verbeterde Microsoft apps al is dat ook een continu proces...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Wat Swerfer zegt. Al vermoed ik dat ze gelijktijdig met de 'aankondiging' van de nieuwe toestellen zullen vertellen over de features die nu 'in testing' zijn. Met de kanttekening dat de nieuwe toestellen een aangepaste build zullen krijgen voor 'improved stability' en dat deze features later ook naar deze toestellen zullen komen.
Iets soortgelijks hebben ze al eerder gedaan en is helemaal in stijl met de loskoppeling van OS en hardware, waar MS zo van houdt tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Swerfer schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:48:
[...]

Ik heb nergens over 'nieuwe gehypte features' bgelezen. Ik denk dat stabiliteit en bugfixes de prio zijn en dat er later nieuwe features komen. Ik verwacht wel een lading nieuwe/verbeterde Microsoft apps al is dat ook een continu proces...
Ik wel ;).

Komende desktop build van Windows 10 zal (waarschijnlijk) Edge password/history syncing hebben, dus verwacht dat ook werkend in mobile. Daarnaast is er sprake geweest van 'interactive live tiles' en dat schijnt nog steeds in de planning te zitten maar zonder ETA, dus met een beetje hoop :+ . En misschien wat meer apps die gebruik gaan maken van Actionable notifications.

Maar verwacht in eerste instantie voornamelijk stability verbeteringen ja.

[ Voor 14% gewijzigd door blmp op 04-10-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
enomiss schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:04:
[...]

Laatste build is zwaar zwaar waardeloos op mijn L920. Blijft vaak hangen, reageert niet, start opnieuw op, batterij gaat leeg in rap tempo, apps of instellingen openen niet enz. Echt waardeloos.
Ik moet zeggen dat een reset zonder backup herstel het eens stuk beter heeft gemaakt.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:43
enomiss schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:00:
[...]

Ik moet zeggen dat een reset zonder backup herstel het eens stuk beter heeft gemaakt.
En hoe krijg jij dan al je contacten weer terug in je personen app? Opzich is alles opnieuw in te stellen natuurlijk, heb alleen geen zin elk contact weer in te voeren.

Of gebruikt je een microsoft account en sync je alles terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Weet iemand wat de instelling Achtergrond-apps bij Privacy precies doet? Ik heb nu alle apps uitgezet en krijg gewoon de push meldingen binnen van facebook en app. Ook worden alle live tiles nog ge-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Mich schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

En hoe krijg jij dan al je contacten weer terug in je personen app? Opzich is alles opnieuw in te stellen natuurlijk, heb alleen geen zin elk contact weer in te voeren.

Dat is het voordeel van een Microsoft account. Tijdens de installatie van Windows 10 Mobile (en WP8.1) kan je kiezen welke backup je terug wilt halen, zelfs als je meerdere telefoons met Windows Phone of Windows 10 Mobile hebt met verschillende instellingen. Helaas moet je nog wel in diverse apps de instellingen herstellen, zoals WhatsApp, waar je opnieuw je telefoonnummer moet opgeven, Here apps en overige apps die offline maps gebruiken, daar moet je ook zelf weer opnieuw de offline maps downloaden enzv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, ik hoop eigenlijk nog steeds dat MS gewoon alle appdata gaat backuppen naar OneDrive. Desnoods betaald. Ik wil gewoon apps weer 1 op 1 terugkrijgen als ik een backup terugzet. Nu laten ze over aan de ontwikkelaar om te bepalen wat er moet worden gebackupped en eigenlijk in 99% van de gevallen komt dat gewoon op niets neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 17:37

koekiemonster

want a cookie

enomiss schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:00:
[...]

Ook gedaan bij mijn lumia 735 en het hielp niks. Het vervelende is dat ik wp echt tof vond. Met de rtm om de hoek zou je kunnen stellen dat ms gewoon nog lang niet klaar is.

Mijn Lumia 735 met wm10 is onbruikbaar met de laatste build. Plus, het buildproces is echt te traag.... Nu mogen we blij zijn met een nieuwe build na de conferentie. Het lijkt de afgelopen maanden standaard veeeul later te leveren dan verwacht :(

*ontevreden wp liefhebber*

[webhero.nl]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Aan alle klagers: WP8 doet her hier prima, dus misschien maar geen pre-release spul gebruiken als je klachten hebt over features en stabiliteit.

NB: Opmerkingen en feedback om de pre-release te helpen verbeteren, prima. Maar klagen en ontevreden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
Ik ben zelf zeer tevreden voor wat wp 8x betreft. Alleen jammer dat gdr 2 alleen maar besteed was aan een zeer beperkt aantal toestellen en nooit verder is uitgerold.
Voor wat win 10 betreft...het is in aanbouw en nog niet uitgerold.
Ms heeft simpelweg de deuren geopend voor serieuze liefhebbers om mee te helpen om het eea op een hoger niveau te tillen in de vorm van feedbacks.
En schijnbaar werkt het gezien de eerste release en alles wat er na gekomen is.
Klagen help idd maar wel via de goede kanalen.
Als je een bepaalde functionaliteit mist kan je dat ook aangeven, daarvoor heeft ms lang geleden een site geopend.
Je kan daar je eigen idee spuien maar ook andermans zijn ideeën steunen.

Ook ik vond de eerste release van win 10 k#t, zag er leuk uit maar dat was het dan ook.
Nu diverse builds verder en zie daar....nog net niet volgroeid maar toch beduidend beter dan de eerste release.
Mijn mening is dan ook dat ze zeer zeker in de goede richting gaan.

Voor wat de backup betreft....tja persoonlijk zag ik liever een applicatie die gelijk stond aan bijvoorbeeld Titanium backup uit de Android store.
Misschien een leuk project voor een doorgewinterde ontwikkelaar ;)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Mich schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Microsoft account... inloggen met de outlook email op je telefoon en dan krijg je alle contacten die je onder outlook hebt staan. Dat staat los van backups.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
Swerfer schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:22:
In de builds die insiders krijgen zit ook een hoop 'experimentele' code. Dan kan het zijn dat de insider builds onstabieler zijn als de build die de nieuwe toestellen krijgen. Elke insider build had wel weer code die onstabiel was die eerder wel stabiel was en omgekeerd. Als Microsoft alle stabiele code bij elkaar voegt in de build die de nieuwe toestellen krijgen, dan krijg je wel een stabiel OS waarna later diverse updates komen om extra functionaliteit en opties en dergelijke toe te voegen op het moment dat daar alle bugs uit zijn.

Zo is het met Windows 10 ook gegaan. De laatste build voor de release van Windows 10 zat nog vol bugs terwijl de release nog slechts enkele bugs had. In TH2 komt daar ook pas de functionaliteit in die ze liever misschien al bij de release hadden willen zien, zoals bijvoorbeeld plugins in Edge.

Ik heb nog steeds vertrouwen dat de 950(XL) en 550 (en 750?) redelijk snel na 6 oktober uitkomen met een stabiel OS...
Inderdaad.......'k verwacht de 950 en 950 XL ergens rond eind oktober.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
koekiemonster schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Ook gedaan bij mijn lumia 735 en het hielp niks. Het vervelende is dat ik wp echt tof vond. Met de rtm om de hoek zou je kunnen stellen dat ms gewoon nog lang niet klaar is.

Mijn Lumia 735 met wm10 is onbruikbaar met de laatste build. Plus, het buildproces is echt te traag.... Nu mogen we blij zijn met een nieuwe build na de conferentie. Het lijkt de afgelopen maanden standaard veeeul later te leveren dan verwacht :(

Hier een 735 werkt op wat kleinigheden na goed.
Ik begrijp ook niet dat je niet bij 8.1 blijft dit is een preview! 8)7

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
koekiemonster schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Het lijkt de afgelopen maanden standaard veeeul later te leveren dan verwacht :(

Je hebt niks te verwachten, er zijn nooit tijden of iets dergelijks besproken van nieuwe builds. Je mag blij zijn dat MS een preview programma heeft zodat je nog input hebt op de uitwerking van Windows 10 Mobile. En daarnaast kan Microsoft er ook weinig aan doen dat er 'blocking bugs' plaatsvinden op sommige devices.

Klagen over een product wat in development is, maar waar je zelf bewust ingestapt bent (Insider program). Kan aan mij liggen, maar dan had je toch even de regels moeten lezen van het Insider programma. Voor je deze accepteert staat er iets dergelijks als:

"Prerelease software and services might not be fully tested and are not intended as a substitute for your primary means of communication".

En bij Insider Fast staat vervolgens: "This means you'll see new things sooner, but there may be fewer solutions for your issues"

[ Voor 12% gewijzigd door blmp op 04-10-2015 16:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:06

SomerenV

It's something!

blmp schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

Je hebt niks te verwachten, er zijn nooit tijden of iets dergelijks besproken van nieuwe builds. Je mag blij zijn dat MS een preview programma heeft zodat je nog input hebt op de uitwerking van Windows 10 Mobile. En daarnaast kan Microsoft er ook weinig aan doen dat er 'blocking bugs' plaatsvinden op sommige devices.

Klagen over een product wat in development is, maar waar je zelf bewust ingestapt bent (Insider program). Kan aan mij liggen, maar dan had je toch even de regels moeten lezen van het Insider programma. Voor je deze accepteert staat er iets dergelijks als:

"Prerelease software and services might not be fully tested and are not intended as a substitute for your primary means of communication".

En bij Insider Fast staat vervolgens: "This means you'll see new things sooner, but there may be fewer solutions for your issues"
Ik snap ook nooit goed dat mensen klagen over pre-release software. Dat je kritiekpunten hebt, prima, daar is het immers voor bedoeld, maar zeggen dat je een ontevreden WP-gebruiker bent? 8)7 Zoals jij zegt is het iets waar je zelf mee instemt, ondanks de waarschuwingen. Dat een en ander niet werkt, kan gebeuren, en dat kun je melden via de officiële kanalen. Dat Microsoft te traag is met het uitbrengen met nieuwe updates kun je vinden, maar mensen moeten niet vergeten dat dit gewoon een extra service is.

Zij bieden gebruikers de mogelijkheid pre-release software te draaien (om te testen, uit te proberen, whatever) en zij krijgen van een véél meer diverse groep input over wat niet werkt en wat beter kan. Win win.

Overigens lees ik op veel meer websites geklaag over Windows 10 Mobile, en dan specifiek over apps die niet lekker werken, bugs en crashes en dat dat dan de reden is dat ze overstappen op Android of iOS, of dat Microsoft het om die reden verpest heeft. Bij dat soort gevallen vraag ik me altijd af hoe die mensen in de eerste plaats het voor elkaar hebben gekregen de Preview te installeren :+ Is namelijk niet een kwestie van aanvinken in de instellingen dat je dat wilt en je kunt het ook niet per ongeluk doen :P

Ik ben in ieder geval erg tevreden over Win 10 (Lumia 920) en zie een aantal duidelijke verbeteringen ten opzichte van Windows Phone 8.1. Soms werkt even iets wat minder lekker maar ik heb eerlijk gezegd weinig last van instabiliteit of gekke bugs. En dinsdag aankondigingen van Microsoft wat betreft Windows 10 Mobile en nieuwe Lumia's :D Hopelijk zijn die krengen zo snel mogelijk in Nederland te bestellen want ik wil er eentje O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-10 10:01

Renate1970

Lef is Leven

SomerenV schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 03:39:
[...]

Ik snap ook nooit goed dat mensen klagen over pre-release software. Dat je kritiekpunten hebt, prima, daar is het immers voor bedoeld, maar zeggen dat je een ontevreden WP-gebruiker bent? 8)7 Zoals jij zegt is het iets waar je zelf mee instemt, ondanks de waarschuwingen. Dat een en ander niet werkt, kan gebeuren, en dat kun je melden via de officiële kanalen. Dat Microsoft te traag is met het uitbrengen met nieuwe updates kun je vinden, maar mensen moeten niet vergeten dat dit gewoon een extra service is.

Zij bieden gebruikers de mogelijkheid pre-release software te draaien (om te testen, uit te proberen, whatever) en zij krijgen van een véél meer diverse groep input over wat niet werkt en wat beter kan. Win win.

Overigens lees ik op veel meer websites geklaag over Windows 10 Mobile, en dan specifiek over apps die niet lekker werken, bugs en crashes en dat dat dan de reden is dat ze overstappen op Android of iOS, of dat Microsoft het om die reden verpest heeft. Bij dat soort gevallen vraag ik me altijd af hoe die mensen in de eerste plaats het voor elkaar hebben gekregen de Preview te installeren :+ Is namelijk niet een kwestie van aanvinken in de instellingen dat je dat wilt en je kunt het ook niet per ongeluk doen :P

Ik ben in ieder geval erg tevreden over Win 10 (Lumia 920) en zie een aantal duidelijke verbeteringen ten opzichte van Windows Phone 8.1. Soms werkt even iets wat minder lekker maar ik heb eerlijk gezegd weinig last van instabiliteit of gekke bugs. En dinsdag aankondigingen van Microsoft wat betreft Windows 10 Mobile en nieuwe Lumia's :D Hopelijk zijn die krengen zo snel mogelijk in Nederland te bestellen want ik wil er eentje O-)
Kan ik me helemaal bij aansluiten, blij dat Windows je de kans bied om mee voorop te lopen. Zelf ondervind ik weinig problemen met de preview op mijn Lumia 640 xl.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Laatst online: 12-10 17:37

koekiemonster

want a cookie

Misschien omdat de betreffende gebruiker had gehoopt vooruitgang te zien ten opzichte van wp8.1? En dat inmiddels verwacht na een jaar fast / slow ring. Je weet wel, de periode waarop de directe concurrentie wel een gehele major release kan doen?

Als gebruiker van alle drie grote eco systemen verwacht je idd wat. Zeker als MS zich eindelijk openstelt en deze oplossing ook als een laatste redmiddel ziet voor haar OS. Dan mag er best wat meer effort in gestoken worden. Op de huidige manier blijft het bij potentie. Iets wat we na Windows Mobile 6.5 ook al zeiden over Windows Phone 7.

Ik denk dat als je ervoor kiest om mee te gaan met een slow- of fastring dat je best mag klagen over de snelheid van releases en de hardnekkige bugs etc. Dat ik ervoor kies betekent niet dat ik er niets over mag vinden, toch? En laat een community nou net een plek zijn waar je meningen kunt plaatsen; positief of negatief.

Neem aan dat jullie het wel fijn vinden zo? Ruim een jaar verder en de software lijkt nog steeds een beta. Dat frustreert....

[webhero.nl]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Deze build wordt met de dag trager en meer frustrerend.
Daarom ook besloten om de komende dagen tot de volgende release de simkaart in een andere telefoon te steken (Jolla). Ik blijf testen, maar als de telefoon app hangt kan ik het nu even niet vertrouwen om bereikbaar te zijn.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
Renate1970 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 05:45:
[...]
blij dat Windows je de kans bied om mee voorop te lopen.
Voor mijzelf zie ik dat als......
......een kleine bijdrage / dank voor het jarenlang "gratis" gebruik van hun Desktop o.s. en Office ;-p

Windows is gewoon een O.S., iets wat momenteel voldoet aan mijn behoeftestelling.
Voldoet ie daar niet meer aan dan zoek ik wat anders.
Het is geen fanboyisme, liefde of onderbuik gevoel dat ik bij MS blijft.
Het design vind ik ook niet echt om over naar huis te schrijven ( niet mijn smaak ),
vind persoonlijk de 830 en de 930 met kop en schouders boven de rest uit steken.
Vind de 1520 ook een dijk van een toestel, maar qua design? nee niet echt.
Het mobiele O.S. daar en tegen vind ik wel weer mooi om te zien.
Het oog wil immers ook nog wat.

Voor wat ik er mee doe, voldoet elk O.S. wel denk ik ( op misschien wat enkele apps na ).
En dat zal waarschijnlijk wel voor de meesten opgaan vermoed ik.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
LightYears schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:10:
Deze build wordt met de dag trager en meer frustrerend.
Daarom ook besloten om de komende dagen tot de volgende release de simkaart in een andere telefoon te steken (Jolla). Ik blijf testen, maar als de telefoon app hangt kan ik het nu even niet vertrouwen om bereikbaar te zijn.
Ik ben van het weekend naar fabrieksinstellingen gegaan en dat had ik veel eerder moeten doen. Heb nu ook bij de instellingen voor achtergrond apps alles uitgezet. Heb nu mijn mobile 5 uur van de lader en normaal gebruikt en de accu is nog op 85%!! Dit op mijn Lumia 1020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SomerenV schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 03:39:
Bugs en andere issues kan je nog beetje open discussie over voeren (hoe kan je testen als je niet eens kan opstarten?), maar het gaat ook in sommige gevallen over een compleet 'by design' principe. Ook daar zal nog best flink gesleuteld worden aan diverse apps (zoals recent Groove, nu de Xbox app etc), maar ik verwacht geen baanbrekende core-functie veranderingen meer, dat bepaalde kritiek daarop best terecht is.

En dat is vaker het probleem bij MS, op papier allemaal geweldig, de uitwerking.. nouja, valt vaak wat tegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skibidi_RizzXL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:20
Vandaag de wifi van mijn L925 uitgezet, staan er 15 diagnostische rapporten in de wacht. Nu deze aan het uploaden, waarbij de teller terugliep naar 1 en inmiddels alweer op 7 en nog steeds bezig.

Is er ergens terug te vinden hoeveel van deze rapporten er naar Microsoft terug gestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:01:
[...]

Bugs en andere issues kan je nog beetje open discussie over voeren (hoe kan je testen als je niet eens kan opstarten?), maar het gaat ook in sommige gevallen over een compleet 'by design' principe. Ook daar zal nog best flink gesleuteld worden aan diverse apps (zoals recent Groove, nu de Xbox app etc), maar ik verwacht geen baanbrekende core-functie veranderingen meer, dat bepaalde kritiek daarop best terecht is.

En dat is vaker het probleem bij MS, op papier allemaal geweldig, de uitwerking.. nouja, valt vaak wat tegen.
Nou ook op papier is Windows 10 Mobile nou niet bepaald een 'wow' product. Ok het is gaaf dat het op een Windows 10 basis draait, Universal apps tussen alle (Windows 10-based) platformen is ook erg nice natuurlijk voor de user experience, maar echt Mobile-only features waarvan je denkt 'wow' zijn er weinig.

Features waar ik zelf op zit te wachten:
  • actionable notifications (bijv. direct een mail archiveren of reageren)
  • interactive live tiles (iets met tiles doen zonder app te openen)
  • synchronisatie van Edge data (readinglist, history, bookmarks etc.)
  • misschien zelfs syncen van het action center tussen Windows 10 devices
  • Meer tile formaten
Komende build lijkt wel een interessante feature te krijgen overigens, namelijk instelbare text scaling (DPI). Maar verder alleen performance improvements en bugfixes. Niet dat dat erg is, maar helaas niks echt geweldigs.

[ Voor 17% gewijzigd door blmp op 05-10-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mn moeder zal wel heel blij zijn met die text scaling. Maar ik hoop dat ze ook nog wat doen aan de hamburger-menus want die animatie klopt nog van geen kant (eerst een smalle vertikale balk en daarna komt de rest van de achtergrond in beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
blmp schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:12:
[...]
synchronisatie van Edge data (readinglist, history, bookmarks etc.)
Zit nu al (deels) in 10558 op de PC, dus komt wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:17:
Mn moeder zal wel heel blij zijn met die text scaling. Maar ik hoop dat ze ook nog wat doen aan de hamburger-menus want die animatie klopt nog van geen kant (eerst een smalle vertikale balk en daarna komt de rest van de achtergrond in beeld)
Die hamburgers moeten er gewoon uit. Als je kijkt hoe slecht de apps zijn in W10M vergeleken met WP81 dan is het echt om te huilen. Useability is echt ver te zoeken.

Heb echt het idee dat MS met W10M het wiel compleet opnieuw aan het uitvinden is. Dat merk je als je een tijdje de W10M preview builds draait en dan terug gaat naar WP8.1. WP8.1 werkt zoveel beter (logisch want het is een final build) qua usability en productiviteit. Ook dat apps op W10M gewoon 10x zo traag zijn dan op WP8.1. Je zou toch zeggen dat WP8.1 de basis is en dat daar op voort wordt geborduurd, maar dat idee heb ik niet. W10M is hard op weg om de zoveelste iOS en Android kloon te worden qua app gebruik. De reden waarom WP8.1 (en ook 7) zo lekker werkten was omdat je alles met 1 hand kon doen. Met de komst van hamburger menu's is de complete usability de prullenbak in gegooid. Erg jammer. En als ik dan toch apps vol met hamburger menu's moet gaan gebruiken, dan kan ik net zo goed naar iOS switchen want dan kan ik wel bij bol.com met mn creditcard betalen omdat daar wel een app is die een eenmalig cijfercode genereert ( en dat is slechts 1 voorbeeld van een app die er op WP NIET is)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik ben het deels met je eens MRE-Inc. De apps zijn alleen nog wel degelijk met 1 hand te gebruiken door de komst van one-handed mode. Ik vermoed verder nog steeds dat de apps langzamer opstarten, omdat er allerlei logging plaatsvind op de achtergrond. Met de final release verwacht ik dat het gewoon weer werkt als voorheen. Er is in ieder geval nu nog niet veel over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar veel apps zijn er ook voor desktop en lijken me geen logging meer te bevatten. Denk aan de nieuws-app of xbox app. Die zijn gewoon final en delen code per platform. Waarom zou de mobile-versie dan logging aanhebben?

Nee, die vertraging ga je niet met logging oplossen. Er is meer aan de hand. Ik heb al langer het idee dat de modern-apps gewoon veel te traag zijn voor wat je ermee krijgt. iOS en Android apps zijn wat dat betreft echt vele malen sneller (en gaan al beter met resources om).

Sommige dingen moeten vrijwel instant, maar dat is al jaren niet. Ik kan niet snel de mail-app (vers) openen en dan een mailtje bekijken, dat duurt me echt een paar seconden. Vergelijk dat met andere platformen waar het wel gewoon bijna-instant gaat. Ook op 8.1 is mail niet instant.

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 06-10-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Caelorum schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:11:
Ik ben het deels met je eens MRE-Inc. De apps zijn alleen nog wel degelijk met 1 hand te gebruiken door de komst van one-handed mode. Ik vermoed verder nog steeds dat de apps langzamer opstarten, omdat er allerlei logging plaatsvind op de achtergrond. Met de final release verwacht ik dat het gewoon weer werkt als voorheen. Er is in ieder geval nu nog niet veel over te zeggen.
Mjah, dan moet het wel goed geimplementeerd zijn die one-handed mode. Ik weet niet meer welke app het was op W10M, maar die app had een hamburger menu die het hele scherm verticaal in gebruik nam. Dan druk je dus op de windows toets voor one-handed mode zodat je scherm omlaag komt. Dan druk je op het hamburger menu icoon en klapt het hamburger menu uit, maar het onderste gedeelte van het menu kun je niet zien door de one-handed mode. Of het is een bug of het is gewoon compleet fout ontworpen en niet over nagedacht dat het onderste gedeelte van het menu buiten beeld valt. En scrollen kun je ook niet in het hamburger menu, althans, dat is me nog nooit opgevallen.

Dat hele hamburgermenu is gewoon ruk ook icm one-handed mode. Je moet nu een keer extra drukken/klikken om iets te doen. Daar gaat je produktiviteit en useability.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:40:
Sommige dingen moeten vrijwel instant, maar dat is al jaren niet. Ik kan niet snel de mail-app (vers) openen en dan een mailtje bekijken, dat duurt me echt een paar seconden. Vergelijk dat met andere platformen waar het wel gewoon bijna-instant gaat. Ook op 8.1 is mail niet instant.
Ik kan me niet vinden in jou ervaring met de mail app. Het zal misschien liggen aan de hardware waarop je het draait, maar op mijn Lumia 930, 1520 en mijn oude Ativ S is een verse start van de mail app maximaal 1,5 seconde voor de oude, tragere Ativ S en binnen een seconde voor de Lumias. En als de mail app al op de achtergrond staat dan is het vrijwel instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

Mjah, dan moet het wel goed geimplementeerd zijn die one-handed mode. Ik weet niet meer welke app het was op W10M, maar die app had een hamburger menu die het hele scherm verticaal in gebruik nam. Dan druk je dus op de windows toets voor one-handed mode zodat je scherm omlaag komt. Dan druk je op het hamburger menu icoon en klapt het hamburger menu uit, maar het onderste gedeelte van het menu kun je niet zien door de one-handed mode. Of het is een bug of het is gewoon compleet fout ontworpen en niet over nagedacht dat het onderste gedeelte van het menu buiten beeld valt. En scrollen kun je ook niet in het hamburger menu, althans, dat is me nog nooit opgevallen.
Dat heb je geloof ik in de Microsoft Store. Maar dat is toch niet echt een issue? Je gaat in onehanded mode, klikt op de hamburger en gaat weer uit onehanded mode en het hamburgermenu blijft gewoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Martinspire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:40:
Maar veel apps zijn er ook voor desktop en lijken me geen logging meer te bevatten. Denk aan de nieuws-app of xbox app. Die zijn gewoon final en delen code per platform. Waarom zou de mobile-versie dan logging aanhebben?[...]
De apps zelf niet, maar het onderliggende framework, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

blmp schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

Dat heb je geloof ik in de Microsoft Store. Maar dat is toch niet echt een issue? Je gaat in onehanded mode, klikt op de hamburger en gaat weer uit onehanded mode en het hamburgermenu blijft gewoon open.
Dat is voor mij wel een issue. Het zijn extra handelingen die eigenlijk gewoon overbodig zijn als er geen gebruik wordt gemaakt van hamburger menu maar van de elipsis (...) (de drie puntjes onderin de menubalk). Er is gewoon niet goed nagedacht over hamburger menu's. Het komt voor mij over als van Enschede naar Amsterdam rijden via Maastricht en Middelburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Propane schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:38:
[...]
Ik kan me niet vinden in jou ervaring met de mail app. Het zal misschien liggen aan de hardware waarop je het draait, maar op mijn Lumia 930, 1520 en mijn oude Ativ S is een verse start van de mail app maximaal 1,5 seconde voor de oude, tragere Ativ S en binnen een seconde voor de Lumias. En als de mail app al op de achtergrond staat dan is het vrijwel instant.
Maar na 1,5 seconde heb je alleen nog maar de hoofdpagina, niet een mailtje. En ook een mailtje laden vanaf een notificatie oid, duurt gewoon te lang.

De hele app is gewoon langzamer dan wat we in 8.1 hadden en zelfs die was nog niet echt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Laatst online: 13-10 21:41
Een e-mail openen vanaf een notificatie duurt bij mij (Lumia 925) denk ik toch zeker zo'n 10 - 15 seconden op dit moment.

Vind de performance van heel veel apps en het OS ansich nog best wel erg slecht. Ook erg vaak nog dat mijn start scherm niet werkt en eeuwig in 'loading' blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:04:
[...]

Dat is voor mij wel een issue. Het zijn extra handelingen die eigenlijk gewoon overbodig zijn als er geen gebruik wordt gemaakt van hamburger menu maar van de elipsis (...) (de drie puntjes onderin de menubalk). Er is gewoon niet goed nagedacht over hamburger menu's. Het komt voor mij over als van Enschede naar Amsterdam rijden via Maastricht en Middelburg.
Ja klopt wel dat het natuurlijk extra handelingen zijn. Maar dat is dan wellicht meer een nadeel van 'je telefoon met 1 hand gebruiken' dan dat het aan MS ligt. Al zou het wel fijn zijn als je in elke app gewoon kan swipen vanaf de rand om het menu te openen.
GameFreak schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:14:
Een e-mail openen vanaf een notificatie duurt bij mij (Lumia 925) denk ik toch zeker zo'n 10 - 15 seconden op dit moment.

Vind de performance van heel veel apps en het OS ansich nog best wel erg slecht. Ook erg vaak nog dat mijn start scherm niet werkt en eeuwig in 'loading' blijft staan.
Hier is de Mail app open in ~1 seconde (vanaf notificatie), maar moet daarna nog 3 seconden wachten (4sec totaal dus) tot uiteindelijk de content van de email is geladen. Dat is best wel lang t.o.v. wat ik op Android gewend ben.

Al heb ik wel het idee dat het aan W10M ligt, want de mail app op de desktop is erg rap. Wellicht toch nog slecht geoptimaliseerd voor ARM hardware.

[ Voor 9% gewijzigd door blmp op 06-10-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-10 09:10
GameFreak schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:14:

Zou dit geen probleem van de 925 kunnen zijn, want ik heb deze problemen ook op mijn 925, terwijl ik andere met een 930 zie die veel meer problemen hebben. Gisteren wilde email op twee accounts helemaal niet synchroniseren. Pas na power off pakte hij alles op. Nu staan er emails in mijn inbox op mijn telefoon die er in het echt allang niet meer staan. Zelfs een handmatige sync helpt niet.
De mail app heeft nog wat verbetering nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Zeg sinds een paar dagen merk ik dat mijn L630 merkbaar trager aanvoelt.

Start heeft weer ineens last van loading... en Whatsapp loopt niet meer lekker. Ook de fotoapp heeft ineens weer last van non starts (tikken, de tegel beweegt, maar de app start niet door).

Ook wisselen van apps is ineens heel traag. Sinds een kleine week ineens, daarvoor liep deze build als een zonnetje. Heeft iemand hier ook last van?

Spotify loopt dan weer veel stabieler en sneller dan voorheen :?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-10 17:13
zwahiel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:24:
Zeg sinds een paar dagen merk ik dat mijn L630 merkbaar trager aanvoelt.

Start heeft weer ineens last van loading... en Whatsapp loopt niet meer lekker. Ook de fotoapp heeft ineens weer last van non starts (tikken, de tegel beweegt, maar de app start niet door).

Ook wisselen van apps is ineens heel traag. Sinds een kleine week ineens, daarvoor liep deze build als een zonnetje. Heeft iemand hier ook last van?

Spotify loopt dan weer veel stabieler en sneller dan voorheen :?
Helaas heb ik exact het zelfde.
Ik blijf echter toch goeie hoop houden dat dit puur te maken heeft met de preview versie.
Pagina: 1 ... 25 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M