Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 14:30

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Man man man, wat een troep. Download vanuit de store werken niet. Ik kan niet terug naar 8.1, want 'failed'. Store wil soms neit afsluiten en dan reboot de phone... ze mogen wel eens opschieten met de final build. Want nu heb ik hier een 2 week oude 640XL (waar ik met 8.1 zeer tevereden was), en nu... nada.. -_-

En waar zijn in hemelsnaam Here Drive en Maps gebleven in de store?

*edit: ah, daarom is die eruit: http://wmpoweruser.com/he...store-but-its-just-a-bug/

Maar dan nog, niks wil downloaden in de store...
shadowman12 schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:59:
[...]

Ik heb ook een 640XL en helemaal geen last van bugs en glitches.
kun jij wel downloaden vanuit de store? Zo ja, wat zijn je settings, regio, country, wifi aan/uit, etc?

[ Voor 48% gewijzigd door NeFoRcE op 21-09-2015 13:23 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Heb je ook foutcode 0x80073CF9?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Voor de hardreset soms wel geloof ik ja, bij bepaalde apps. Nu, na een hardreset blijft ie alleen hangen op 'pending', of 0.0 MB.

Erg vervelend, want ik moet iig whatsapp ff hebben. Kan alleen geen official XAP file vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

Nou, ik ga weer terug naar 8.1. Sinds het weekend weer onverklaarbare batterijdraines op mijn 930. Vanochtend om 9 uur van de lader en nu, na 4,5 uur nog maar 35% batterij over en vrijwel niets mee gedaan. Dat gaat toch nergens over?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gé Brander schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:24:
Nou, ik ga weer terug naar 8.1. Sinds het weekend weer onverklaarbare batterijdraines op mijn 930. Vanochtend om 9 uur van de lader en nu, na 4,5 uur nog maar 35% batterij over en vrijwel niets mee gedaan. Dat gaat toch nergens over?
Kun jij wel downloaden uit de store? Zie mijn verhaal boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

NeFoRcE schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:29:
[...]

Kun jij wel downloaden uit de store? Zie mijn verhaal boven je.
Ja hoor, alles werkt zoals het moet werken behalve het batterijverbruik is hopeloos. Zie net dat Edge verantwoordelijk is voor >40% van het batterijverbruik en er staat twee (!) keer WhatsApp in de lijst vreemd genoeg op nummer twee. Misschien eerst een backup en dan een factory reset voordat ik naar 8.1 terug ga.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gé Brander schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:33:
[...]

Ja hoor, alles werkt zoals het moet werken behalve het batterijverbruik is hopeloos. Zie net dat Edge verantwoordelijk is voor >40% van het batterijverbruik en er staat twee (!) keer WhatsApp in de lijst vreemd genoeg op nummer twee. Misschien eerst een backup en dan een factory reset voordat ik naar 8.1 terug ga.
En wat zijn je settings dan? Language/wifi, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

NeFoRcE schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:34:
[...]

En wat zijn je settings dan? Language/wifi, etc?
Regio US (vanwege Cortana)
Taal EN-US (vanwege Cortana)
Klok op 24hr (omdat ik AM en PM zo hopeloos vind)

Voor de ParkMobile app moest ik even naar de NL store omdat de ParkMobile app uit de US store een andere is die niet werkt in NL. Na het installeren van de app weer terug gegaan naar regio US.

Alle andere apps uit de US store gehaald.

WiFi staat altijd aan
Bluetooth vrijwel altijd aan, alleen niet als ik met mijn werktelefoon op stap ben in de auto, dan wil ik de werktelefoon op de handsfree aangesloten hebben.
Location Services staat aan

Verder geen bijzondere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:39
Wegens vakantie (en geen zin in problemen onderweg) alsook de vorige build waarmee ik helemaal niet blij was heb ik even terug op 8.1 gezeten. Enkele dagen geleden dan maar terug de stap gezet naar Windows 10 Mobile wat prima verlopen is (was niet bij m'n telefoon dus geen idee hoelang de update duurde maar zeker niet meer dan enkele uren).

Momenteel geeft hij aan9032.14 (02540.00019.15234.50000)... wat ik vermoed de meeste recente is ?

Op zich werkt alles vlotjes al crashed hij soms bij het swipen door m'n calendar en photos (vooral bij een mengeling photo's en videos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Man man man, ik word dr gewoon misselijk van. Ik krijg mijn 640XL gewoon voor geen meter terug naar 8.1 (installlatie faalt, blijft soms hangen in dat vierkantje pijltjes icoontje, en installatie faalt dan), zit ik wil in W10, krijg ik voor geen meter updates geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:34

nwagenaar

God, root. What's the differen

Heb je nu ondertussen al eens je SD kaart eruit gehaald?

Want ik heb nu al 4 verschillende 640XL naar WP10 omgezet en geen van deze toestellen hebben de problemen die jij beschrijft. Nu is de nieuwe Store behoorlijk traag, maar uiteindelijk downloadt alles zonder problemen (na ja, sinds de laatste builds :+)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Woah!

Andere USB poort en het werkt! Althans, hij is nu eens stuk verder, krijg nu zo'n wit laadbalkje op de phone :)
nwagenaar schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:22:
Heb je nu ondertussen al eens je SD kaart eruit gehaald?

Want ik heb nu al 4 verschillende 640XL naar WP10 omgezet en geen van deze toestellen hebben de problemen die jij beschrijft. Nu is de nieuwe Store behoorlijk traag, maar uiteindelijk downloadt alles zonder problemen (na ja, sinds de laatste builds :+)
Ook al gedaan inderdaad, maar wat ik probeerde de downloads van de MS store kwamen niet verder...

Anyway, W8.1 staat er weer op! Woei!

[ Voor 70% gewijzigd door NeFoRcE op 21-09-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

NeFoRcE schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:35:
Woah!

Andere USB poort en het werkt! Althans, hij is nu eens stuk verder, krijg nu zo'n wit laadbalkje op de phone :)
Oh ja... Dat is inderdaad iets wat nog wel eens wil helpen. :)
[...]

Ook al gedaan inderdaad, maar wat ik probeerde de downloads van de MS store kwamen niet verder...

Anyway, W8.1 staat er weer op! Woei!
Vreemd dat het zo slecht werkte bij je. Wellicht nog eens proberen en dan niet een backup terugzetten maar gewoon kaal beginnen na een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gé Brander schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:39:
[...]

Oh ja... Dat is inderdaad iets wat nog wel eens wil helpen. :)

[...]

Vreemd dat het zo slecht werkte bij je. Wellicht nog eens proberen en dan niet een backup terugzetten maar gewoon kaal beginnen na een factory reset.
Dat zou nog kunnen inderdaad. Ga ik vandaag alleen niet meer redden qua tijd. Denk dat ik voorlopig nog maar ff bij 8.1 blijf. Heb genoeg bugs gezien in W10 dat ik mij te veel begon te ergeren en graag terugwilde naar 8.1. En da's gelukt.

* NeFoRcE is blij dat 't uiteindelijk gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het een algemeen probleem dat sms niet meer werkt na update of is het een enkeling die dit probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 22:23
Terug naar 8.1

Nu Insider app aan het downloaden en dan weer Windows 10 Mobile binnenhalen. Kijken of het batterijgebruik dan beter is...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:51
@ kees besseling
Ik had na de laatste preview build ook geen SMS app meer (messaging) en daarvoor moet je messaging skype beta downloaden.

https://www.microsoft.com...(259740)(2542549)(d_wp)()

@ Swerfer en anderen met batterij drains
Ik heb na iedere nieuwe build van Windows 10 Mobile de eerste paar dagen batterij drains gehad, na een paar dagen is het batterij verbruik goed te noemen op m'n L1520.
Let wel, na iedere build update doe ik factory reset zonder backup terugzetten.

Wat wel vervelend is is dat na de laatste update van outlook mail en calendar m'n calender niet meer werkt, crasht meteen na opstarten. Ik heb het gemeld via feedback app en gezien dat meerdere mensen dit probleem hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door dr_dreey op 21-09-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
dr_dreey schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:07:
@ Swerfer en anderen met batterij drains
Ik heb na iedere nieuwe build van Windows 10 Mobile de eerste paar dagen batterij drains gehad, na een paar dagen is het batterij verbruik goed te noemen op m'n L1520.
Let wel, na iedere build update doe ik factory reset zonder backup terugzetten.
Ik heb eerder onverklaarbare battery drains gehad. Vorige keer heb ik dezelfde weg bewandeld als nu (eerst WP8.1 daarna W10M) en ik hoop dat het nu ook soelaas biedt. De paar dagen mindere battery kan ik mee leven, maar nu haalde ik sinds de laatste build nog geen halve dag.

De installatie van W10M is nu aan de gang...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 07:57
Nieuwe update via Insider Fast ring, staat gepland voor vannacht 3:30uur. Ben benieuwd morgenochtend...

Ik heb vorige week een upgrade vanaf 8.1 gedaan naar 10536. Alles loopt behoorlijk soepel en ben tevreden op één ding na: op random momenten komt mijn Home maar niet terug. Dan blijft 'ie eindeloos op "Loading..." staan. Soms helpt een herstart, maar meestal is het (lang) geduld hebben en via de recent apps schakelen tussen reeds openstaande apps. Erg irritant en soms natuurlijk volkomen blocking voor zelf het meest essentieel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
YvoK schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:26:
Nieuwe update via Insider Fast ring, staat gepland voor vannacht 3:30uur. Ben benieuwd morgenochtend...
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Tijdens m'n upgrade naar de laatste build is zowat 90% van m'n apps correct geupdate echter enkele blijven weigeren met foutcode 0x80246008 ondanks dat de apps op zich wel prima werken. Vandaag wou ik echter enkele nieuwe apps installeren maar deze geven allen dezelfde error ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-10 08:06

Radeon

Today is a good day to die

Zie niks op Winbeta of Windowscentral staan omtrent een nieuwe build voor WindowsMobile.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
YvoK schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:26:
Zie er nergens iets van voorbij komen. Winbeta, WindowsCentral, Gabe Aul's Twitter (reacties). Of ik moet erover heen gelezen hebben, maar nee, niks van gehoord. Wat is jouw bron voor deze info dan?

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
r2504 schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:52:
enkele blijven weigeren met foutcode 0x80246008
Een reboot heeft enkele opgelost... al krijg ik nu weer 0x80073cf9 voor sommige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
blmp schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:15:
[...]

Zie er nergens iets van voorbij komen. Winbeta, WindowsCentral, Gabe Aul's Twitter (reacties). Of ik moet erover heen gelezen hebben, maar nee, niks van gehoord. Wat is jouw bron voor deze info dan?
wmpoweruser blijft nog over :P. Ben hem nu aan het downloaden. Ik gebruik een rss app die altijd alle info van Windows en WP weergeeft.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 22-09-2015 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:17:
[...]

wmpoweruser blijft nog over :P. Ben hem nu aan het downloaden. Ik gebruik een rss app die altijd alle info van Windows en WP weergeeft.
Haha laat dat net de enige zijn waar ik net niet recentelijk op gekeken heb :+. Ben benieuwd wat de update nou echt is 'Configuration Update' zegt niet echt veel.

Zal na de update is kijken: misschien een minor version bump of zo.

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 22-09-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-10 09:10
Ik zie een update voor "Insider Fast configuration update.;." en het heeft een restart nodig. Dat gaan we dan maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik had vanochtend hetzelfde, na 30 tot 45 minuten was het update proces klaar en ik zie ik dat 10.0.10536.1004 uitgebracht is.

Zo op het eerste gezicht zie ik geen echte veranderingen en/of verbeteringen; maar ik speel er net 10 minuten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
nwagenaar schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:54:
Ik had vanochtend hetzelfde, na 30 tot 45 minuten was het update proces klaar en ik zie ik dat 10.0.10536.1004 uitgebracht is.

Zo op het eerste gezicht zie ik geen echte veranderingen en/of verbeteringen; maar ik speel er net 10 minuten mee.
Bij mij hetzelfde. Wat me wel opviel; gisteren viel mijn telefoon (Lumia 535) uit i.v.m. een lege batterij. Heb hem even opgeladen. So far so good. Vanochtend toen ik de telefoon weer aan de (Samsung) lader hing gelijk de melding dat de batterij traag werd opgeladen... De originele MS lader gebruikt: zelfde melding. Herstart hielp niet.

Na installatie van de Insider Fast Configuration Update bleef de melding achterwege.

Kan nog nergens achterhalen wat nu die config updates daadwerkelijk zijn. Kan op het eerste gezicht niets vinden wat veranderd is. Zal wel iets onder de motorkap zijn denk ik..

[ Voor 0% gewijzigd door Xessive op 22-09-2015 09:04 . Reden: typo ]

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Inderdaad. Mijn vermoeden is dat het gaat om een patch/update dat nodig is voor de nieuwe build.

Ik hoop nu wel dat mijn batterij een stuk beter is.

De laatste build heeft er voor gezorgd dat mijn batterij amper 12 uur mee gaat (ik krijg meestal omstreeks 18:00 uur de melding dat mijn telefoon opgeladen moet worden) en in het weekend haal ik amper het einde van de dag. Dit terwijl ik daarvoor makkelijk het einde van de dag haalde en/of nooit een melding kreeg en in het weekend hoefde ik hem pas vaak zondagavond (dus circa 36 uur) op de lader aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
nwagenaar schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:09:
Inderdaad. Mijn vermoeden is dat het gaat om een patch/update dat nodig is voor de nieuwe build.

Ik hoop nu wel dat mijn batterij een stuk beter is.

De laatste build heeft er voor gezorgd dat mijn batterij amper 12 uur mee gaat (ik krijg meestal omstreeks 18:00 uur de melding dat mijn telefoon opgeladen moet worden) en in het weekend haal ik amper het einde van de dag. Dit terwijl ik daarvoor makkelijk het einde van de dag haalde en/of nooit een melding kreeg en in het weekend hoefde ik hem pas vaak zondagavond (dus circa 36 uur) op de lader aan te sluiten.
Ik hoop het ook. Merkte dat mijn accuduur niet zo geweldig was met mijn l930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
vali schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:17:
[...]

Mijn bron was mijn eigen telefoon die aangaf dat er een restart gepland werd voor een update. Als ik vervolgens details koos, kwam ik op een 404 uit.... :(

Hij heeft vannacht niet gelopen, ik moest handmatig rebooten voordat de upgrade wilde starten. Dat heeft weer even geduurd, maar ik merk tot nu toe nergens verschillen. Build is ook nog steeds 10536.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:02
Nieuwe update staat net op m'n L925. Het lijkt allemaal wel wat soepeler te lopen. Na de update was wel m`n batterij gedraind als een malle. Van 100% naar 12% in 15min. Bijzonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Powergrim schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:31:
Nieuwe update staat net op m'n L925. Het lijkt allemaal wel wat soepeler te lopen. Na de update was wel m`n batterij gedraind als een malle. Van 100% naar 12% in 15min. Bijzonder..
Ik merk al gelijk dat het loading scherm weg is bij apps zoals whatsapp. Het opent weer gewoon instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat me opviel is dat er nu 24 stappen waren met bijwerken ipv 23 wat het eerst was.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Martinspire schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:46:
Wat me opviel is dat er nu 24 stappen waren met bijwerken ipv 23 wat het eerst was.
Zou deze week een nieuwe build komen waarmee ze richting RTM gingen. Misschien zijn ze nu voorbereidingen aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:48:
[...]

Zou deze week een nieuwe build komen waarmee ze richting RTM gingen. Misschien zijn ze nu voorbereidingen aan het doen?
Ik verwacht niet veel spannends in die update. Pas na de presentatie op 8 oktober zal er iets verschijnen wat al veel meer bevat. Tenminste, ik verwacht niet dat wat er nu in zit, dat alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Martinspire schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:57:
[...]

Ik verwacht niet veel spannends in die update. Pas na de presentatie op 8 oktober zal er iets verschijnen wat al veel meer bevat. Tenminste, ik verwacht niet dat wat er nu in zit, dat alles is.
Denk je? Ik dacht dat ze de build die na 8 oktober getoond gaat worden al van te voren getest gaat worden (in de vorm van insider preview). Net als bij Windows 10 is gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 22-09-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 23:57
Zijn hier meer mensen met sdkaart foutmeldingen? Sinds ik windows 10 draai heb ik daar veel last van. Ik heb een prima sdkaartje vind ik zelf (samsung Evo 32 gb). Ik hoop sowieso dat microsoft het vloeiende gevoel van windows 8 weet te pakken, want dat is er nog niet.
Als de officieele release uit is kun je dan ook zonder al te veel moeite uit het insidersprogram stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Joel22 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:00:
Zijn hier meer mensen met sdkaart foutmeldingen? Sinds ik windows 10 draai heb ik daar veel last van. Ik heb een prima sdkaartje vind ik zelf (samsung Evo 32 gb). Ik hoop sowieso dat microsoft het vloeiende gevoel van windows 8 weet te pakken, want dat is er nog niet.
Als de officieele release uit is kun je dan ook zonder al te veel moeite uit het insidersprogram stappen?
Enige device waar ik Windows 10 for phones op heb draaien die een sd-kaart heeft is mijn oude l520 en daar heb ik nog nooit een error op gezien. Misschien een gare SD-kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 23:57
vali schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:06:
[...]

Enige device waar ik Windows 10 for phones op heb draaien die een sd-kaart heeft is mijn oude l520 en daar heb ik nog nooit een error op gezien. Misschien een gare SD-kaart?
Zou kunnen, maar op windows 8 geen last van :(. Binnenkort toch eens een andere erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
ik heb het idee dat mijn batterij langer mee gaat sinds die update van vannacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
NeP2013 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:30:
ik heb het idee dat mijn batterij langer mee gaat sinds die update van vannacht..
Dat idee heb ik ook (maar kan ook aan mijn WP8.1->W10M reinstall liggen). Even afwachten de komende dag(en)...

[ Voor 9% gewijzigd door Swerfer op 22-09-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Joel22 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:00:
lumia 1520, 2 verschillende SD kaarten.
Muziek van SD stopt er ineens mee; kaart onvindbaar voor systeem. Na reboot is deze weer te vinden. Deed zich met de vorige builds (inc. win 8.1) niet voor.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

NeP2013 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:30:
Ik had van de week een factory reset gedaan na de problemen met batterijduur. Daarna leek het al beter te zijn maar inderdaad na de update is het nog wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel heeft 'm net geïnstalleerd en hij is veel sneller.

Tenminste op mijn Lumia 630.

Nu toch voor de goede orde een factory reset aan het doen waarna het grote apps installeren weer eventjes gaat beginnen. Merkte 't toch dat ik 't bij de laatste fastbuild niet gedaan had. Bleef mijn clock nog steeds vertraagd bij wake up.

//edit:

haha, bij het installatiemenu na reset zit de licentie van WP8.1.

[ Voor 10% gewijzigd door zwahiel op 22-09-2015 21:03 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik heb m'n sounds aangepast voor SMS en mailtjes... maar nu hoor ik precies niets meer ???

Als ik ze (de Nokia sounds van 8.1) bij het selecteren afspeel gaat nochtans alles prima.

Nog iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
r2504 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:54:
Ik heb m'n sounds aangepast voor SMS en mailtjes... maar nu hoor ik precies niets meer ???

Als ik ze (de Nokia sounds van 8.1) bij het selecteren afspeel gaat nochtans alles prima.

Nog iemand dit probleem ?
Niet toevallig de 'Quiet Hours' toggle aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Nope... geen Cortana met Belgische regio (waarom blijft men toch vasthouden aan regio's voor Quiet hours)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
hmmm heb zelf alsnog last van battery issue's

lumia 920.... iemand anders hier last van?

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Heeej eindelijk een werkende Edge!

Zat vanmorgen op RTL Nieuws zonder dat ik eruit gedonderd werd. Ook is hij zichtbaar sneller op mijn 512mb toestel :)

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:43
Hmmm bij mij is die met de laatste update juist weer trager geworden. Was met de .1004 net blij dat alles weer lekker werkte ! Dit op mijn Lumia 1020

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YvoK
By the way, naar mijn mening één van de grootste verbeteringen in WM10...? Dat je eindelijk "Ze" of "ze" kunt swipen zonder dat autocorrect er "ZE" van maakt!!! *O* *O* *O* :)F

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-10 22:19
YvoK schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:21:
By the way, naar mijn mening één van de grootste verbeteringen in WM10...? Dat je eindelijk "Ze" of "ze" kunt swipen zonder dat autocorrect er "ZE" van maakt!!! *O* *O* *O* :)F
Hier werd ik ook gek van!

Ondertussen op build 1004. Heb wel de indruk dat mijn batterij sneller leeg raakt op mijn Lumia 640. Ook dat hij iets trager laadt. Ik zal hem nog eens tot 100% opladen en kijken wat het resultaat is morgen.

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 10:34
LightYears schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:57:
[...]

lumia 1520, 2 verschillende SD kaarten.
Muziek van SD stopt er ineens mee; kaart onvindbaar voor systeem. Na reboot is deze weer te vinden. Deed zich met de vorige builds (inc. win 8.1) niet voor.
Heb ik ook op mijn Lumia 735, de eene keer wordt de SD kaart wel herkend en de ander keer niet.
(zal wel een bug zijn)

Ook werkt bij mij nog steeds niet het updaten van de Camera app naar OneDrive. (syncing)

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:31
GSamson schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:14:
[...]

Ondertussen op build 1004. Heb wel de indruk dat mijn batterij sneller leeg raakt op mijn Lumia 640. Ook dat hij iets trager laadt. Ik zal hem nog eens tot 100% opladen en kijken wat het resultaat is morgen.
Is me nog niet opgevallen, waar ik ook gek van werd nu we het hier toch over hebben is dat wanneer je 'me' wilt doen dat die er 'ME' van maakt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
ShittyNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:43:
[...]

Is me nog niet opgevallen, waar ik ook gek van werd nu we het hier toch over hebben is dat wanneer je 'me' wilt doen dat die er 'ME' van maakt.
En terecht. Meteen afstraffen mensen die 'me fiets' typen ;)

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-10 22:19
[...]

...

Toestel is al een paar uur aan het opladen (via netsnoer) en zit nog maar aan 85%.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Whatson schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:47:
[...]
En terecht. Meteen afstraffen mensen die 'me fiets' typen ;)
Me is natuurlijk correct Nederlands, of toch niet? Daar kan ik me in vergissen natuurlijk ;)
Mits juist gebruikt (en die groep wordt inderdaad steeds kleiner) kan het, maar ik heb mij aangeleerd om maar "mij" te swypen i.p.v. ME steeds te moeten corrigeren..

Testing, one, two ...

• blmp
  • Niet online
Zelf op dit moment problemen met app updates, krijg een error code tijdens het updaten van Plex en OneDrive. Meer mensen met problemen?
fixed na foon reboot.
zwahiel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:37:
Heeej eindelijk een werkende Edge!

Zat vanmorgen op RTL Nieuws zonder dat ik eruit gedonderd werd. Ook is hij zichtbaar sneller op mijn 512mb toestel :)
Edge werkt inderdaad prima, stuk sneller als een paar builds terug in elk geval.
[...]

Wellicht zorgt het ene voor het andere.
Als in: Iets zorgt ervoor dat je telefoon snel leeg gaat, en datgene zorgt er ook voor dat je telefoon belast wordt tijdens het opladen en dus langzamer oplaad.

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 23-09-2015 16:20 ]

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 22:00
Jammer dat op Edge swyp niet werkt op sms en mail wel.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Vind alleen die standaard interface van Outlook en Calender niet zo prettig. Van wit naar donker.

• Swerfer
Batterijprobleem is bij mij nu wel ongeveer weg. Vanmorgen om 05.45 van de lader en nu nog 54% over (L930). Nog niet zoals WP8.1, maar hier kan ik wel mee leven...

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-10 08:58
Zijn er meer mensen die een serverfout krijgen in de Windows Insider app?
Probeer van 8.1 naar 10 te gaan op een 640 maar heb nu geen idee waar het aan kan liggen.
Tijd & datum klopt en internet werkt gewoon naar behoren

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Die laatste mini-update van het systeem heeft de battery perfomance van 10536.1004 spectaculair verbeterd. Ik haal nu weer gemakkelijk 24u zonder te laden.

• r2504
r2504 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:54:
Ondertussen de default sounds terug gezet voor SMS en mail... maar ik krijg geen geluidje meer :'(

Iemand anders die een andere sound heeft geselecteerd ?

Onder Mail, Settings, Options... zag ik nu ook "Play a sound" staan wat unchecked was... maar het aanzetten lost ook niets op.

[ Voor 15% gewijzigd door r2504 op 23-09-2015 21:28 ]

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:13
Plof-kip schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:14:
Die laatste mini-update van het systeem heeft de battery perfomance van 10536.1004 spectaculair verbeterd. Ik haal nu weer gemakkelijk 24u zonder te laden.
Hier ook.. Echt bizar.
Ruim 3 uur gebeld, veel gemaild, whatsapp en gewoon veel gebruikt vandaag. Nu nog gewoon 46%..

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Waren er hier met een eerdere build niet mensen bij wie het nummer van ongelezen berichten op de live tile van bijvoorbeeld Outlook of de Messaging app vast bleef staan, ook al was alles gelezen en/of geen gemiste oproepen etc?

Ik heb dit met de huidige build nu met de Outlook app... vreselijk irritant :P. En ik kan zo snel geen oplossing vinden. Unpinnen en weer pinnen helpt niet, nieuwe mails resetten de tile niet.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:06

SomerenV

It's something!

Propane schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:44:
Waren er hier met een eerdere build niet mensen bij wie het nummer van ongelezen berichten op de live tile van bijvoorbeeld Outlook of de Messaging app vast bleef staan, ook al was alles gelezen en/of geen gemiste oproepen etc?

Ik heb dit met de huidige build nu met de Outlook app... vreselijk irritant :P. En ik kan zo snel geen oplossing vinden. Unpinnen en weer pinnen helpt niet, nieuwe mails resetten de tile niet.
Nog niet echt op gelet eerlijk gezegd, maar volgens mij geen last van. Overigens vind ik Windows 10 Mobile in zijn huidige staat nu al beter dan Windows Phone 8.1 (als je even voorbij de soms mindere prestaties en kleine foutjes kijkt). Het staat nu sinds vrijdag op m'n Lumia 920 en het voelt echt veel meer 'af' dan WP8.1. Ik heb in april ook al een keer de preview geïnstalleerd maar dat gaf zóveel problemen dat ik na een uur al een hard reset uit had gevoerd :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• r2504
Propane schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:44:
Voor mails had ik dit zeker in één van de vorige builds... of het zich in de recenste nog voordoet weet ik niet 100%. Feit is dat de instelling "As mail arrives" niet meer werkt in WM10... soms moet ik 10 minuten wachten voor de mail er is, terwijl ik in 8.1 soms sneller de mail zag op m'n telefoon als m'n desktop (Exchange server dus normaal is het instant).
r2504 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:55:
[...]
Onder Mail, Settings, Options... zag ik nu ook "Play a sound" staan wat unchecked was... maar het aanzetten lost ook niets op.
Gevonden... als ik notifications aanzet voor mails krijg ik een geluidje.

• Swerfer
r2504 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:47:
[...]
Feit is dat de instelling "As mail arrives" niet meer werkt in WM10... soms moet ik 10 minuten wachten voor de mail er is, terwijl ik in 8.1 soms sneller de mail zag op m'n telefoon als m'n desktop (Exchange server dus normaal is het instant).
Ik heb juist dat mijn telefoon op W10M wel instant is terwijl mijn W10 op de desktop soms minuten duurt...

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 19:46
r2504 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:47:
Feit is dat de instelling "As mail arrives" niet meer werkt in WM10...
Is geen feit, want hier is Mobile wel instant, en nog sneller dan mijn desktop.
Soms ook niet hoor, het wisselt......

Dus feit is, dat het SOMS wel instant is, en SOMS niet.

• r2504
Ik ging zonet naar m'n mail kijken en er stond "Last updated 27 minutes ago"... dit kan toch niet met "As mail arrives" ?

En ja, soms heb ik het ook meteen... maar da's eerder een uitzondering.

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:10
r2504 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:32:
Ik ging zonet naar m'n mail kijken en er stond "Last updated 27 minutes ago"... dit kan toch niet met "As mail arrives" ?

En ja, soms heb ik het ook meteen... maar da's eerder een uitzondering.
Als je 27 minuten geleden voor het laatst een mail hebt ontvangen klopt dat toch gewoon?

• r2504
Nee... want als ik dan refresh klik krijg ik mails die ik gedurende die periode ontvangen heb.

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Bij mij komen e-mails ook "As mail arrives" binnen. Mijn telefoon en laptop zijn eigenlijk altijd precies tegelijkertijd met de melding. Hier werkt het dus goed ;)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:14
r2504 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:32:
Ik ging zonet naar m'n mail kijken en er stond "Last updated 27 minutes ago"... dit kan toch niet met "As mail arrives" ?[...]
Misschien dat de background task niet meer mag draaien? Staat je toestel in battery saver modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Denk dat het ook maar eens tijd wordt voor W10M.

Een vraagje, wordfeud werkt op W10M ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
hjs schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:26:

Een vraagje, wordfeud werkt op W10M ?
Ja

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-10 09:10
Ik weet niet of ik nu dom was omdat ik het niet wist (mogelijk is het common knowledge), maar ik kwam er net achter dat als je in het action menu een optie (zoals bijvoorbeeld wifi) vasthoudt je dan ook echt in dat menu terecht komt.

Ik vond het al zo irritant dat dit een toggle was geworden in WM10. Ik ging elke keer helemaal via all settings naar network en dan wifi. :F Vond het al zo verschrikkelijk gebruikersonvriendelijk geworden. Gelukkig is het meer een stukje onwetenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:31
WaSteiL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:28:
Ik weet niet of ik nu dom was omdat ik het niet wist (mogelijk is het common knowledge), maar ik kwam er net achter dat als je in het action menu een optie (zoals bijvoorbeeld wifi) vasthoudt je dan ook echt in dat menu terecht komt.

Ik vond het al zo irritant dat dit een toggle was geworden in WM10. Ik ging elke keer helemaal via all settings naar network en dan wifi. :F Vond het al zo verschrikkelijk gebruikersonvriendelijk geworden. Gelukkig is het meer een stukje onwetenheid.
Verre he. Dat wist ik ook niet haha. Zo zitten er toch meer dingetjes in verstopt dan dat je al weet.

Ik vind deze build ook al ontzettend goed draaien. Alleen werkt het dataverbruik menu gewoon soma niet. De ene keer wil die hem wel laden en de andere keer niet. Niet zo heel vervelend probleem. Wat ik vervelender vind is is dat ik op het lockscreen menu geen programma's kan vastpinnen of er berichten zijn. Als ik een programma pin en dan het scherm uitzet staat die wel op het lockscreen maar als ik weer naar start ga is die weer weg. Hij slaat zijn instellingen niet goed op. 640XL

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
ShittyNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:35:
[...]

Alleen werkt het dataverbruik menu gewoon soma niet.
Dit bevat nog steeds dezelfde bug uit de vorige builds... wil je een monthly limit invoeren met reset op de 1e van de maand... dan moet je de tweede dag selecteren (wil je de 15e van de maand moet je de 16e selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:14
WaSteiL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:28:
Ik weet niet of ik nu dom was omdat ik het niet wist (mogelijk is het common knowledge), maar ik kwam er net achter dat als je in het action menu een optie (zoals bijvoorbeeld wifi) vasthoudt je dan ook echt in dat menu terecht komt. [...]
Tipje dan: MS is dit op meer plekken aan het doorvoeren. Als je een klikbaar element hebt waarvan je zou verwachten dat er meer functionaliteit zou moeten zijn, dan gewoon even een longpress proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 25-09-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 21:35
r2504 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:39:
[...]

Dit bevat nog steeds dezelfde bug uit de vorige builds... wil je een monthly limit invoeren met reset op de 1e van de maand... dan moet je de tweede dag selecteren (wil je de 15e van de maand moet je de 16e selecteren).
dit had ik volgens mij zelfs in WP8.1 al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

siempie76 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:16:
Iemand een idee waarom er in de people hub, what's new, alleen maar feeds van facebook en twitter getoond worden
Vanmiddag eindelijk W10M erop gezet, maar ik zie alleen Twitter in "wat is nieuw".
Facebook is gewoon geinstalleerd.

Zal facebook eens weghalen en opnieuw erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Hmm... Toch weer een super-drain vanavond gehad. Ik voelde mijn been warm worden en dat bleek mijn L930 te zijn. Zeer warm en van een goede 60% naar minder dan 10% in een uurtje of zo. Meteen een reset uitgevoerd en de telefoon koelde weer af.

Het ging zo goed...

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:43
Plof-kip schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:14:
Toch grappig. Ik heb sinds deze update voor het eerste op mijn 1020 juist wel last dat mijn accu maar een halve dag meegaat.

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Model:Lumia 550
O/S Windows 10 Mobile
Display5,0" Inch Corning Gorilla Glass 3
Processor:Qualcomm Snapdragon 1Ghz Quad-core
Geheugen1GB/8GB ; SD kaart max 128Gb
Back Camera5MP Autofocus + LED flash
Front Camer2 MP
Frequentie2G; 3G; 4G
Batterij1905 mAh

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumblarge/2000774439.jpeg
Frontpage:
nieuws: Gelekte presentatie bevat details over Microsoft Lumia 550

[ Voor 62% gewijzigd door kwakzalver op 26-09-2015 11:02 ]

• Swerfer
kwakzalver schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:56:
Model:Lumia 550
O/S Windows 10 Mobile
Display5,0" Inch Corning Gorilla Glass 3
Processor:Qualcomm Snapdragon 1Ghz Quad-core
Geheugen1GB/8GB ; SD kaart max 128Gb
Back Camera5MP Autofocus + LED flash
Front Camer2 MP
Frequentie2G; 3G; 4G
Batterij1905 mAh

[afbeelding]
Frontpage:
nieuws: Gelekte presentatie bevat details over Microsoft Lumia 550
Mooi instapmodel, maar ik ga toch voor de L950...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Doet de Foto-plug-in app het niet meer in deze build nadat er een update is gekomen van de foto's app ? Je kon na het maken van een filmpje links onder op het scherm drukken en dan kreeg je de optie vanuit je filmpje het beste fragment te kiezen met een speciale foto's-plug-in lens voor je camera. Op WP8.1 was dat de Lumia Moments app geloof ik.

http://www.windowscentral...hy-plan-windows-10-mobile

Ik kan die app alleen openen als ik naar de store ga, de app opzoek en dan op Open klik in de store.

Verder heb ik echt de hele dag door de melding dat mijn mail accounts gefixed moeten worden. Je krijgt dan zo'n geel balkje in je scherm boven je inbox:

"Your account settings are out of date" en dan moet je weer op Fix drukken zodat je inbox wordt gesynchroniseerd. Dit heb ik ook in de standaard mail app op Windows 10 Pro. In de Outlook client heb ik nergens last van. Het gaat overigens om 2 office 365 (exchange) accounts met Multi Factor Authentication aan. Zou eens tijd worden voor een fix van MS uit.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zie ik nu wat over het hoofd?
de Egde browser start altijd op browrserfordoing,com en ik krijg dat maar niet weg.
En de favorieten zitten ook zover weg ... > hub > telefoon.

Hoe pas je dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
MRE-Inc schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:40:
[..]

Verder heb ik echt de hele dag door de melding dat mijn mail accounts gefixed moeten worden. Je krijgt dan zo'n geel balkje in je scherm boven je inbox:

"Your account settings are out of date" en dan moet je weer op Fix drukken zodat je inbox wordt gesynchroniseerd. Dit heb ik ook in de standaard mail app op Windows 10 Pro. In de Outlook client heb ik nergens last van. Het gaat overigens om 2 office 365 (exchange) accounts met Multi Factor Authentication aan. Zou eens tijd worden voor een fix van MS uit.
Inderdaad, heb exact hetzelfde....erg irritant :( Hoop dat ze dat inderdaad gaan fixen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
TheVMaster schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:47:
[...]

Inderdaad, heb exact hetzelfde....erg irritant :( Hoop dat ze dat inderdaad gaan fixen....
Dat heeft iedereen en staat in de windows feedback al tijden op nummer 1 bij trending feedback. Hoop dat ze er eens iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
hjs schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:28:
de Egde browser start altijd op browrserfordoing,com en ik krijg dat maar niet weg.
En de favorieten zitten ook zover weg ... > hub > telefoon.

Hoe pas je dat aan?
Niet vrees ik... althans ik kan het niet vinden.

De "homepage" mag op m'n telefoon gerust blank zijn... en de favorieten zitten inderdaad (te) ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij is de mail-melding ook weer terug inderdaad. Blijft vaag. Rest van mn mail werkt nog wel (was eerst niet, die kapte er ook mee).

Enne, waarom kun je bij Cortana de notificaties van "er is nieuws over <onderwerp x>" niet uitzetten? Of is dat het enige waar Cortana notificaties over geeft? Want het lijkt me dat als ze zelf iets aangeeft (bijvoorbeeld dat je moet vertrekken omdat je anders te laat komt) dat dit met dezelfde notificaties wordt gegeven. Ik vind het prima om nieuws te zien bij Cortana, maar ze moet dat niet gaan miepen met notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
Martinspire schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:08:
Bij mij is de mail-melding ook weer terug inderdaad. Blijft vaag. Rest van mn mail werkt nog wel (was eerst niet, die kapte er ook mee).

Enne, waarom kun je bij Cortana de notificaties van "er is nieuws over <onderwerp x>" niet uitzetten? Of is dat het enige waar Cortana notificaties over geeft? Want het lijkt me dat als ze zelf iets aangeeft (bijvoorbeeld dat je moet vertrekken omdat je anders te laat komt) dat dit met dezelfde notificaties wordt gegeven. Ik vind het prima om nieuws te zien bij Cortana, maar ze moet dat niet gaan miepen met notificaties.
Dan vraag je haar dat toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Vandaag kreeg ik weer een erg warm been. Zeer warme L930 in mijn broekzak en een super battery drain. 2e keer deze week en sinds de laatste build...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Swerfer schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:44:
Vandaag kreeg ik weer een erg warm been. Zeer warme L930 in mijn broekzak en een super battery drain. 2e keer deze week en sinds de laatste build...
Laatste build is zwaar zwaar waardeloos op mijn L920. Blijft vaak hangen, reageert niet, start opnieuw op, batterij gaat leeg in rap tempo, apps of instellingen openen niet enz. Echt waardeloos.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
enomiss schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:04:
[...]

Laatste build is zwaar zwaar waardeloos op mijn L920. Blijft vaak hangen, reageert niet, start opnieuw op, batterij gaat leeg in rap tempo, apps of instellingen openen niet enz. Echt waardeloos.
Buiten 2x erg warm worden heb ik verder geen problemen. Prima daily driver. Ik had wel een trip via WP8.1 en dan de laatste build nodig. De upgrade vanaf de vorige build was ook niet zo'n succes. Ook battery drains en haperingen...

Pagina: 1 ... 24 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M