Laten we dan even dan 1 specifieke regel pakken:vali schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:07:
[...]
Zo welk been ben jij je bed uit gekomen? Kan het eventjes wat minder?! Dan kunnen we eventjes samen bekijken wat ik had geschreven:
[...]
Natuurlijk weet ik dat er nog bugs zijn en had erbij vermeld dat Microsoft het op veel meer toestellen uitbrengt. Op de ene toestel kan hij beter draaien dan op de ander. Sterker nog, op een Lumia 1520 krijg je op dit moment de update niet eens. Dat hij niet op jou toestel niet goed draait is erg kut voor je, maar dat ervaar ik niet. Daar is het de Insider preview voor.
Nee, dat is een 'mindere' opmerking?Het is nooit te laat iemand iets bij te lerenBij sommige moet je het wat vaker herhalen.
Ik mag aannemen dat jij ook best begrijpt dat hij met 'publiekelijk' iets anders bedoeld dan een public release, dit is een mega (gezien de nummers en de 'poeha' 2000 fixes) update die in het wild wordt gegooid, maar werkt op een aantal vlakken nog slechter dan zijn voorganger (of daarvoor).
Daar heeft mijn toestel niets mee te maken, core features van het OS (en direct gelinkte zut) werken niet ongeachte je telefoon.
Neem nu dit
•Mobile hotspot doesn’t work in this build
Werkelijk? 10166 was soms buggy (kon je niet uitzetten, of je wifi stopte totaal), maar werkte.
Nog zo eentje:
•Some phones with a large number of tiles pinned to the Start screen may get stuck in a state where the device shows “Loading…”;
Hoe moeilijk was het om daar een harde limiet (zeg 12) op te zetten, melding erbij dat hij crashed boven de 12. 1 voordeel, ze weten na 3 builds blijkbaar eindelijk waar dat 'loading..' vandaan komt.
Beta of niet, het zal m'n freaking achterwerk roesten of een knop verkeerd aligned is op je contactenpagina of woorden verkeerd vertaald zijn, mag allemaal in die 2000 bugfixes, maar hoeveel moeite was het nu om een 'breaking' bug uit vorige build eens goed op te lossen?
Mij boeit het verder niet, ik gooi 8.1 er weer op en ga weer verder. Maar zaken die ik zie op Win10 op mijn telefoon in mijn situatie, die jij blijkbaar niet tegenkomt, zullen dan misschien zelfs nooit bij MS komen. Hoe geweldig hun insider Windows 10 verliep (deed ik ook al mee vanaf het begin), hoe slecht het loopt bij WP10. Nu maar hopen dat de XBO versie wel beter gaat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.