Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
dr_dreey schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:26:
Info betreffende o.a. Windows 10 Mobile upgrade m.b.t. phones met 4GB opslag.

http://m.windowscentral.c...-worry-windows-10-upgrade
Er staat helemaal niks aan info. Het is een artikel dat serieus nergens op slaat. Dit gaat om smartphones die nooit een update gaan krijgen omdat fabrikanten het niet doen of providers te lui zijn.

Deze posted is echt gericht op USA waar providers zoals AT&T teveel macht hebben en updates gewoon kunnen weigeren, zelfs op smartphones die wel een update krijgen. Microsoft gaf aan dat ze voor deze mensen een oplossing bieden, maar het is geen antwoord op de vraag uit hoeveel fases de update van Windows 10 for phones en welke smartphones iedere fase bestaat.

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 26-08-2015 09:23 ]

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 17:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Hmmmmz ik heb nu de nieuwe build maar ik ben er gemengd over.

Edge werkt, dat vind ik een gigantisch pluspunt. Hij loopt niet meer vast door memory overflow in mijn 630. Maar hij is traag, is al 3x vastgelopen en resette ineens gekke instellingen zoals het lockscreen.

Een dezer dagen even een complete reinstall doen met de windows software. lekker kaal.

Wel grote issues met Whatsapp die niet meer connect, langzaam is en de notifyserver niet kan bereiken in deze build. :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heeft iemand getest of OTG nu werkt met de nieuwe build van W10M ?
Mijn 640 doet niks op W8, en ik kan wel online vinden dat "waarschijnlijk" otg werkt, maar ik zou het graag zeker weten alvorens mijn hele telefoon te upgraden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 14:58
CT schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:50:
Heeft iemand getest of OTG nu werkt met de nieuwe build van W10M ?
Mijn 640 doet niks op W8, en ik kan wel online vinden dat "waarschijnlijk" otg werkt, maar ik zou het graag zeker weten alvorens mijn hele telefoon te upgraden :-)
Nee werkt niet op mijn 640 met de laatste build. :/

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vindt het toch maar vaag dat 4GB apparaten geen update zouden krijgen naar W10M terwijl de meeste gewoon de insider preview kunnen draaien (dacht ik). Zou een rare keuze zijn, maar ach, sta nergens meer van te kijken tegenwoordig. Al las ik dat dit hele gebeuren gewoon een misvertaling lijkt te zijn.

"Dit is een incorrecte vertaling/interpretatie van de Engelse (en door Tweakers gevonden Duitse) tekst: de devices met minder dan 8GB zullen niet in de eerste lichting (dus gelijk bij launch) zitten, maar dat sluit niet uit dat ze later alsnog geupgrade kunnen worden!"

Schijnt dat er nu trouwens 'officiele' gelekte afbeeldingen zijn van de Lumia 950/950XL. Vind hem eigenlijk helemaal niet zo mooi als in de eerste renders. Was eerst nog enigszins jaloers, maar nu toch een beetje een mwah gevoel erbij.

Zag dat ook de nieuwe Skype 'Messaging' apps wat gelekte afbeeldingen hadden, wel erg interessant dat er nu afbeeldingen lekken. Kan betekenen dat wellicht in de komende build het al toegevoegd zou kunnen zijn.

edit:

Helaas geen nieuwe mobile build deze week lijkt het. Gabe Aul heeft op twitter het volgende gezegd:

"Okay :-) No new mobile builds today. We were looking at 10530 as a candidate, but want to get one key fix in before we go out."

En vervolgens:
"Erring on the side of caution, it's unlikely we'll push a mobile build this week. We want a great build for you."

[ Voor 29% gewijzigd door blmp op 27-08-2015 18:51 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

• CT
  • Laatst online: 13:08

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

SkyThes schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:47:
[...]

Nee werkt niet op mijn 640 met de laatste build. :/
jammer, bedankt voor't testen iig :)
hopelijk is het puur software en gaat het later wel werken

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:46

daffie82

Minisforum UM773 Lite

blmp schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:05:
Helaas geen nieuwe mobile build deze week lijkt het. Gabe Aul heeft op twitter het volgende gezegd:

"Okay :-) No new mobile builds today. We were looking at 10530 as a candidate, but want to get one key fix in before we go out."

En vervolgens:
"Erring on the side of caution, it's unlikely we'll push a mobile build this week. We want a great build for you."
Aanvullend :

I know many of you are eagerly awaiting a new mobile build. We have found and fixed a few issues that would be a blocker for some Insiders in recent builds in our internal rings, so we haven’t had one we felt was ready to go out to you since 10512. We have some good candidates coming through with those fixes, so after we run them for a while and ensure they are ready for you we’ll get them out. Stay tuned to the Windows Blog or follow me on Twitter for an announcement when we have one.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Ik heb vandaag ook geupgrade naar 10 maar heb wel wat belangrijke problemen. Mijn wifi gaat niet aan en sim-data verbinding doet het niet. Ik heb nu dus helemaal geen internet verbinding.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
Heb je al een reset gedaan sinds het updaten? Meest wazige problemen kan je daarmee verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Caelorum schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:11:
Heb je al een reset gedaan sinds het updaten? Meest wazige problemen kan je daarmee verhelpen.
Bedoel je een full-reset of soft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:29
Ik denk dat hij de harde reset bedoeld met de hardware knoppen.
Eigenlijk is dat de weg te gaan bij iedere flash of up/downgrade van het OS.
Wil niet zeggen dat als je dit niet doet je altijd problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

René H schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:33:
Ik denk dat hij de harde reset bedoeld met de hardware knoppen.
Eigenlijk is dat de weg te gaan bij iedere flash of up/downgrade van het OS.
Wil niet zeggen dat als je dit niet doet je altijd problemen hebt.
Bedoel je dan de 10seconde knop of het vervolg met de knoppen combinatie voor een factory-reset?

Die laatste doe ik standaard om vervolgens backup terug te zetten (veelal apps en layout).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
Wat ik zelf doe ( met alle grotere o.s. updates ).
Softreset, het bekende gepiel met de volume en de aan/uit knop.
Mocht er toch iets niet koosjer zijn dan herhaal ik het truukje nog eens.
Mocht dit niet werken dan ga ik over tot de harde reset ( telefoon terugzetten in de fabrieksinstellingen ) en dan ga ik van af het begin alles weer opnieuw opbouwen.

Maar ook dat geeft natuurlijk nog steeds geen garanties.
Zoals bijvoorbeeld mijn laatste terugkeer naar 8.1,
deze ging toen ook niet echt van den vlekkenloze.
Daar heb ik echt een dag of twee mee aan het klooien geweest en uiteindelijk besloten
om wederom een nieuwe rom te downloaden.
Bleek later dat de eerdere rom die ik via de recovery had opgehaald corrupt was.
Degene die ik met Navifirm had gedownload bleek wel goed te zijn en was alles na een klein ( maar wel lang ) anderhalf uurtje up and running.

Mijn advies is dan ook dat je gewoon beter een goede rom download en deze ergens als backup opslaat.
Want mocht Win 10 mainstream worden dan worden de 8.1 roms vervangen voor de nieuwste badge en mocht 10 je dan uiteindelijk niet bevallen dan heb je een gerede kans dat je geen rom meer kunt bemachtigen van 8.1.
Probeer maar eens voor de aardigheid om voor je toestel ( indien van toepassing natuurlijk ) een wp 8.0 rommeke te vinden of te downloaden.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:29
SinergyX schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:38:
[...]

Bedoel je dan de 10seconde knop of het vervolg met de knoppen combinatie voor een factory-reset?

Die laatste doe ik standaard om vervolgens backup terug te zetten (veelal apps en layout).
Ik bedoel power en volume down tot het uitroepteken, daarna de combi volume up, down, power, volume up.
De bekende tandwielen gaan draaien en het OS wordt "schoon" nogmaals geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:13
Ik doe vaak na updates via settings dan reset your phone.. Dacht dat dat de manier was om hem nog eens helemaal schoon te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:14
dglavimans schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 01:20:
Ik doe vaak na updates via settings dan reset your phone.. Dacht dat dat de manier was om hem nog eens helemaal schoon te krijgen?
Eh...dat is toch hetzelfde als die optie met die knoppen (de factory reset knoppen combi). Ik doe dit iig ook altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Verschillende werkwijzen voor het zelfde doel.
De " knoppen" methode is eigenlijk bedoeld voor als je toestel in een dusdanige toestand is dat je het via het os niet meer voorelkaar krijgt ( denk aan vastlopers o.i.d. ) of dat je helemaal niet meer in je toestel kan komen omdat je je pin kwijt bent of het os corrupt is geworden.
Vandaar de verschillende methodes, maar ze bereiken wel het zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:18

Punkrocker

Mostly harmless

Update Advisor.... Handige app?

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is wel handig als je nog veel op je Phone hebt staan ip van SD kaart. Gros met SD kaart zet alles dan automatisch al op SD kaart, het 'verplaatsen' van afbeeldingen naar onedrive is een flinke aanslag op je databundel (ok wifi) en muziek is of streamen of lokaal (op SD).

Maarja, als een Win10 update ~5GB zou worden, is het wel handig bij 8GB toestellen.

Ze mogen van mij nu wel met een hotfix komen voor die pulldown, hotspot en groove, dat wordt af en toe gewoon irritant (de rest is veelal kwestie van reboots).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 01-09-2015 13:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:00:
[...]

Het is wel handig als je nog veel op je Phone hebt staan ip van SD kaart. Gros met SD kaart zet alles dan automatisch al op SD kaart, het 'verplaatsen' van afbeeldingen naar onedrive is een flinke aanslag op je databundel (ok wifi) en muziek is of streamen of lokaal (op SD).

Maarja, als een Win10 update ~5GB zou worden, is het wel handig bij 8GB toestellen.

Ze mogen van mij nu wel met een hotfix komen voor die pulldown, hotspot en groove, dat wordt af en toe gewoon irritant (de rest is veelal kwestie van reboots).
update voor quiet hours zou ook fijn zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Soms werkt alles gewoon zoals het moet, maar vaak is het gewoon een battery drain, non-responsiveness en nog wat andere dingen meer. In de eerste week van het gebruik van deze build, was alles gewoon goed. Maar hoe langer deze laatste build erop staat, hoe vreemder en trager ie wordt. Ik wacht met smart op een nieuwe build :(

• Sebazzz
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Ik moet zeggen dat de laatste paar dagen mijn mobiel een stuk stabieler is, terwijl er toch geen nieuwe versie is uitgerold. Wel zijn er in de tussentijd een paar Store updates geweest. Wellicht is het dat?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Killah_Priest
  • Laatst online: 14-10 09:15
Ik heb laatst een Lumia 535 gekocht puur om voor te developen.
Ik merk dat ook onder Windows 10 de camera bug (welke ook in 8.1 voorkwam bij veel toestellen) zelfs met de 512 build nog af en toe voorkomt.
De bug in kwestie : camera gaat na het crashen van een applicatie tijdens het gebruik ervan op groen en het beeld blijft groen tot de telefoon gereboot wordt.
Ik heb hier nu "omheen" gecode (het lag in principe niet aan mijn code aangezien ik in de debugger geen vreemde zaken tegen kwam behalve dan een crash buiten mijn eigen code. Het gebeurde ook eigenlijk alleen maar tijdens het doen van een webrequest in mijn code waar ik ook gewoon keurig response op kreeg. En zelfs al zou ik zeer sloppy code schrijven, ik hoor niet de camera te kunnen laten crashen zodat je moet rebooten).

Voor de rest vind ik het wel een leuk OS om mee te spelen.

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
In al die jaren nog nooit last van gehad. Ook niet met Windows 10 Mobile. Lijkt eerder een specifiek device dingetje te zijn dan een OS dingetje.

• Killah_Priest
Tweaker1234 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:03:
[...]

In al die jaren nog nooit last van gehad. Ook niet met Windows 10 Mobile. Lijkt eerder een specifiek device dingetje te zijn dan een OS dingetje.
Google maar eens op "windows phone camera green screen". Schijnt dus een veelvoorkomend probleem te zijn op Windows phone.
Ik was zelf verbaasd om te lezen dat het in 8.1 al veel voorkwam : ik ging er in eerste instantie vanuit dat het in 10 gewoon een simpel bugje was (aangezien het hoe dan ook nog steeds in de testfase zit)

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Killah_Priest schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:10:
[...]o...Schijnt dus een veelvoorkomend probleem te zijn op Windows phone.
Wat is veelvoorkomend? Ik ken vele mensen met een Windows phone en het is de eerste keer dat ik ervan hoor. Heb het zelf ook nog nooit meegemaakt.

Maarreh, hopelijk wordt het voor je gefixed.

Edit: net gezocht. Met Google(gsssp!) en Bing. En op pagina 2 of 3 gaan de resultaten al ergens anders over. Zeker geen veel voorkomend probleem dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Tweaker1234 op 03-09-2015 10:18 ]

• Killah_Priest
Tweaker1234 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:13:
[...]

Wat is veelvoorkomend? Ik ken vele mensen met een Windows phone en het is de eerste keer dat ik ervan hoor. Heb het zelf ook nog nooit meegemaakt.

Maarreh, hopelijk wordt het voor je gefixed.

Edit: net gezocht. Met Google(gsssp!) en Bing. En op pagina 2 of 3 gaan de resultaten al ergens anders over. Zeker geen voorkomend probleem dus.
Ach, het probleem zit in eerste instantie natuurlijk in een applicatie welke crashed : zolang een applicatie niet crashed tijdens het gebruik van de camera zal dit probleem niet zo snel voorkomen (ik heb in mijn test applicatie een camera preview zitten dus een live beeld van de camera). Ik vermoed dat resources niet worden vrijgegeven.
Voorkomen dat mijn applicatie crashed voorkomt ook dat de camera crashed, hoewel ik erbij blijf dat een crashende applicatie nooit de camera zou moeten uitschakelen tot je gereboot hebt.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 23:21
Tweaker1234 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:13:
[...]

Volgens mij is het een veelvoorkomend probleem met Windows 10 op de 535. Het gebeurde op mijn 535 ook met enige regelmaat, niet alleen bij het gebruik van de camera, maar ook met video apps zoals Metrotube of Dumpert.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Iemand trouwens al opgevallen dat de FM Radio ontbreekt ?

Moet daar nu speciaal een app voor installeren ...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• TheVMaster
Frostbite schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:22:
Iemand trouwens al opgevallen dat de FM Radio ontbreekt ?

Moet daar nu speciaal een app voor installeren ...
Op mijn 930 heb ik de FM Radio nog gewoon in de lijst staan...

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

TheVMaster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:25:
[...]

Op mijn 930 heb ik de FM Radio nog gewoon in de lijst staan...
Zo kijk ik daar ff overheen :D

Dat mixradio is trouwens ook leuk. Kun je gewoon gratis (??) muziek downloaden...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• TheVMaster
Frostbite schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:37:
[...]

Zo kijk ik daar ff overheen :D

Dat mixradio is trouwens ook leuk. Kun je gewoon gratis (??) muziek downloaden...
Dat is meer streamen volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

TheVMaster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:46:
[...]

Dat is meer streamen volgens mij....
Dat is waar ik het ook meestal voor gebruik. Maar je kunt een mix maken. En een mix kan 1 artiest zijn. En die kun je offline halen... En ik denk dat Frostbite dat bedoelt. Niet echt downloaden maar het komt in de buurt hehe.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 08:58
Nog iemand die in de store een update heeft van 'Microsoft.net Native...' ??
Iemand een idee wat dit inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
levi1700 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:11:
Ja, maar op m'n x86 tablet, geen idee wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
levi1700 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:11:
Volgensmij gewoon een 'standaard' library update. Wellicht bugfixes en/of nieuwe (developer) toevoegingen/mogelijkheden voor UWP apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik weet niet hoe het met de rest zit,
maar ik had van de Ifa gebeuren in Berlijn toch nog wel het eea verwacht.
Alleen Acer had eigenlijk iets moois in de lijn van onze ( mijn ) verwachtingen en dat alleen al met continuüm.
Had iets meer verwacht oa dat MS een beetje groots zou gaan uitpakken met nieuwe high end toestellen.
Maar info hieromtrent is wel heel mager....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:02:
Alleen Acer had eigenlijk iets moois in de lijn van onze ( mijn ) verwachtingen en dat alleen al met continuüm.
Had iets meer verwacht oa dat MS een beetje groots zou gaan uitpakken met nieuwe high end toestellen.
Geloof dat ik op Winbeta gelezen had dat Microsoft een losstaand 'event' heeft ergens deze maanden waarin dergelijke aankondigingen gedaan worden (W10M, cityman, talkman, Surface (Pro) 4 etc. en misschien wel W10 Threshold2, Xbox 'Windows 10 update' ).

[ Voor 9% gewijzigd door blmp op 06-09-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rumors claim Microsoft has a big launch event in NYC for October:http://www.windowscentral...crosoft-event-nyc-october
MjF is zo betrouwbaar dat ik er van uit ga dat het een feit is :) Haar stuk http://www.zdnet.com/arti...launch-start-to-coalesce/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amadeus1966 schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:02:
Mja er was gewoon helemaal niets nieuws. Ik vraag me af of ze wat dingen hebben afgeblazen, want ik kan me niet voorstellen dat dit het moest zijn.

Overigens was het al bekend dat er in oktober een evenement zou zijn voor launch van W10M. Ik hoop alleen dat het nu niet weer maanden duurt voor de toestellen in NL verkrijgbaar zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 22:23
Martinspire schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:58:
[...]
Ik hoop alleen dat het nu niet weer maanden duurt voor de toestellen in NL verkrijgbaar zijn.
Europa is de best lopende markt voor Windows Phone. Ik denk (hoop) dat Microsoft daar wel rekening mee houdt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
We zullen wel zien wat de volgende maand brengt.
Het is net of ze allemaal hun eigen show willen uitbrengen.
Nou ja maakt niet uit, als het echt wat nieuws brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 11:44
Ik ben ook erg benieuwd naar de update snelheid van de bestaande toestellen.

Heb afgelopen week mij oude L820 voorzien van W10M, gaat tot nu toe goed. En niet terug kunnen swipen in Edge is wel ff wennen, maar wel een begrijpelijke reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swerfer schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:21:
[...]

Europa is de best lopende markt voor Windows Phone. Ik denk (hoop) dat Microsoft daar wel rekening mee houdt...
Maar Nederland zit weer onder het gemiddelde. Verder heeft MS al laten zien met de Xbox One weinig te hebben met Nederland. Of Cortana :/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste Skype integratie in Windows 10 Mobile: Messaging Skype Preview (Beta)
http://www.windowscentral...-windows-10-mobile-leaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 14-10 16:30
Browsen met je phone naar:

https://www.microsoft.com...g-skype-beta/9wzdncrdtbtq

en je kunt hem downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
Ik wacht het wel even af. Schijnt nog wel eens te crashen. Voor mijn telefoon welke ik dagelijks gebruik is dit nog een stapje te ver ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 14-10 16:30
Ik heb hem geinstalleerd maar zo vaak gebruik ik SMS toch niet dus wel als default ingesteld hier :)

Zal eens kijken de komende tijd hoe het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:08:
Werkt best aardig. ff niet kunnen vinden hoe ik zonder camera kan bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:10
Ik krijg de Skype Video Preview niet eens gestart op mijn L925. De messaging app werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:08:
Heb hem even geinstalleerd gehad, maar weer snel verwijderd....hele telefoon ging over de zeik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm min Wifi doet vreemd. Hij vergeet dan zijn netwerk en kan niet er dan niet meer mee verbinding. Enige remedie is het toestel herstarten.

Verder krijg ik het niet voor elkaar om Edge popups (of welke andere browser dan ook) te laten zien. Wil ik inloggen op mijn router dat lukt niet want ik kan nergens gebruikernaam en wachtwoord invullen.

Tijd voor een nieuwere update ! :|

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
man.. wat duurt t lang voor nieuwe builds itt windows 10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Volgensmij lopen ze tegen een hoop 'breaking' bugs aan of zo. Reactie van Gabe Aul vandaag weer een dag zonder builds.

"No new builds today, but we are trying *very* hard to get a build out this week. Will be working late nights."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Ze zullen best wat stress in de tent hebben dus

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Laatst online: 13-10 08:38
Sebazzz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:46:
Ze zullen best wat stress in de tent hebben dus
Lijkt er inderdaad wel op.. Deze tweet van vorige week is ook veelzeggend:
https://twitter.com/GabeAul/status/639461110572167168

Het lijkt inderdaad lang niet zo vloeiend te gaan als bij de desktop versie van W10..
Vind de laatste build (10512) ook minder dan de vorige (10166), heb het gevoel dat dit te maken heeft met het feit dat de laatste build afkomstig is van een andere 'branch'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Sonny7 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:56:
[...]

Lijkt er inderdaad wel op.. Deze tweet van vorige week is ook veelzeggend:
https://twitter.com/GabeAul/status/639461110572167168

Het lijkt inderdaad lang niet zo vloeiend te gaan als bij de desktop versie van W10..
Vind de laatste build (10512) ook minder dan de vorige (10166), heb het gevoel dat dit te maken heeft met het feit dat de laatste build afkomstig is van een andere 'branch'.
Het verschilt van build tot build, maar ook van telefoon tot telefoon. Ik heb met deze build, behalve af en toe wat lag, geen problemen wat ik wel met de vorige build had. L930...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 23:57
Leuk bedankt 😡 Ik wil ff whatsweb linken met mijn telefoon kan ik geen qrcode scannen in de whatsapp app. Komt dit omdat whatsapp op windows phone nog niet goed werkt. Of word ik gefuckt door windows 10 mobile? Sowieso mis ik mijn qrcode scanner als ik op zoekicoontje druk (en dan het oogje) op windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Joel22 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:48:
Leuk bedankt 😡 Ik wil ff whatsweb linken met mijn telefoon kan ik geen qrcode scannen in de whatsapp app. Komt dit omdat whatsapp op windows phone nog niet goed werkt. Of word ik gefuckt door windows 10 mobile? Sowieso mis ik mijn qrcode scanner als ik op zoekicoontje druk (en dan het oogje) op windows 10.
Werkt prima? Whatsapp openen, Klikken op '...' en dan whatsapp web. Code scannen en gaan? Works for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 23:57
blmp schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:53:
[...]

Werkt prima? Whatsapp openen, Klikken op '...' en dan whatsapp web. Code scannen en gaan? Works for me.
Bij mij wil hij dus niet scannen lumia 640 xl hier

Gefixt camera stond gebruik met whatsapp niet toe. Nu wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Joel22 op 08-09-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als ik een foto wil nemen in Whapsapp dan opent hij de camera niet. Whatsapp heeft gewoon toegang als ik kijk bij camera....

Hoewel het een beta is.. mis ik toch wel wat zaken worden apps maar half afgemaakt (facebook) of zijn het gewoon verkapte internetpagina's... Ik kijk het nog even aan maar anders ga ik hem weer inleveren bij de baas.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Als ik jouw werkgever was, was ik minder mild geweest.
Niet om het één en ander, maar je hebt een werk telefoon van het bedrijf alszijnde niet jouw eigendom.
Jij gooit er willens en wetens een experimentele besturingssysteem er op en begint over halfgebakken apps zoals Facebook e.d. om vervolgens bij de werkgever te gaan klagen dat het eea niet bevalt.
Het gaat er niet om wat jij mist, het gaat er om dat jij voor de werkgever arbeid kan verrichten met dat ding.

Voor wat WP betreft, ik zou het als eerste gewoon origineel houden en vanaf daar gaan beoordelen.
Klinkt gek maar verscheidene apps zijn niet beschikbaar of onvindbaar onder 10 terwijl deze gewoon aanwezig zijn onder 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Amadeus1966 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:22:
Als ik jouw werkgever was, was ik minder mild geweest.
Niet om het één en ander, maar je hebt een werk telefoon van het bedrijf alszijnde niet jouw eigendom.
Jij gooit er willens en wetens een experimentele besturingssysteem er op en begint over halfgebakken apps zoals Facebook e.d. om vervolgens bij de werkgever te gaan klagen dat het eea niet bevalt.
Het gaat er niet om wat jij mist, het gaat er om dat jij voor de werkgever arbeid kan verrichten met dat ding.

Voor wat WP betreft, ik zou het als eerste gewoon origineel houden en vanaf daar gaan beoordelen.
Klinkt gek maar verscheidene apps zijn niet beschikbaar of onvindbaar onder 10 terwijl deze gewoon aanwezig zijn onder 8.1
Je had een punt alleen heb ik dit toestel in gebruik om juist de zaken te testen (en dus ook WP10). Op WP8.1 werkte die Facebook app ook al niet maar dat even terzijde

Mij werd gevraagd om dit toestel te testen (samen met een collega) en dat doen we dus. Het zal op een duur ook vast wel eens een keer goed gaan lopen met WP10. Of ik daarop wil wachten is een ander punt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:41
Frostbite schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:15:
[...]

Je had een punt alleen heb ik dit toestel in gebruik om juist de zaken te testen (en dus ook WP10). Op WP8.1 werkte die Facebook app ook al niet maar dat even terzijde

Mij werd gevraagd om dit toestel te testen (samen met een collega) en dat doen we dus. Het zal op een duur ook vast wel eens een keer goed gaan lopen met WP10. Of ik daarop wil wachten is een ander punt.
Je zou op zijn minst kunnen wachten met het vellen van een oordeel tot het product af is.. :?

Je eet nu een half bakken brood en klaagt dat de deeg zacht is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:16
Is er toevallig bekend wanneer de nieuwe toestellen met Win 10 Mobile aangekondigd worden zoals bijv. de Lumia?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ergens in oktober zou MS een presentatie houden omtrent nieuw speelgoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Hmm geen nieuwe build vandaag, verwachting is wel nog steeds deze week.

Wat reacties van Gabe Aul
- We're definitely trying to get a build out this week.
- 10536 is in our internal slow ring currently, it's the next Mobile candidate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 14:58
blmp schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:34:
Hmm geen nieuwe build vandaag, verwachting is wel nog steeds deze week.

Wat reacties van Gabe Aul
- We're definitely trying to get a build out this week.
- 10536 is in our internal slow ring currently, it's the next Mobile candidate.
Hier nog wat meer info van Gabe:
http://blogs.windows.com/...er-mobile-preview-builds/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je feedback kan geven op de Preview versies? Is dat mogelijk om de telefoon zelf? Ik mist bijv. echt de swipe naar links in Edge waarmee ik in IE naar de vorige pagina kon.

Also, ik zou het zo fijn vinden als er een f.lux achtige app / mogelijkheid zou zijn om het blauwe licht na zonsondergang uit het beeld te filteren.

Ik weet alleen niet waar ik dergelijke input kan leveren. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:14:
Weet iemand waar je feedback kan geven op de Preview versies? Is dat mogelijk om de telefoon zelf? Ik mist bijv. echt de swipe naar links in Edge waarmee ik in IE naar de vorige pagina kon.

Also, ik zou het zo fijn vinden als er een f.lux achtige app / mogelijkheid zou zijn om het blauwe licht na zonsondergang uit het beeld te filteren.

Ik weet alleen niet waar ik dergelijke input kan leveren. Thx!
Geef ons feedback

Betreffende build 10536:
Ik ben erg benieuwd! Ik ben eigenlijk erg tevreden over de laatste build. Geen problemen met bellen, browsen, exchange sync etc. Soms wel wat apps die vervelend zijn met updates, maar dat weegt niet zo heel erg zwaar. (Lumia 925).

is everything cool?

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

FREAKJAM schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:43:
[...]

Geef ons feedback

Betreffende build 10536:
Ik ben erg benieuwd! Ik ben eigenlijk erg tevreden over de laatste build. Geen problemen met bellen, browsen, exchange sync etc. Soms wel wat apps die vervelend zijn met updates, maar dat weegt niet zo heel erg zwaar. (Lumia 925).
Ben wel eens benieuwd; ik heb w10m met een lumia1520 en word gek van de sloomheid, het vele resumen en loaden. Is de ervaring op een 925 echt zoveel beter?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• blmp
  • Niet online
LightYears schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:52:
[...]

Ben wel eens benieuwd; ik heb w10m met een lumia1520 en word gek van de sloomheid, het vele resumen en loaden. Is de ervaring op een 925 echt zoveel beter?
De ervaring verschilt per device, geinstalleerde apps en soms zelfs per dag. Zo heb ik een dag dat het perfect gaat en de andere dag heb ik constant resuming/loading schermen bij alles.

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Aankomende vrijdag (morgen ;)) volgt er een nieuwe mobile build.
Er zit wel een bug in, zie https://twitter.com/gabeaul

Probleem met te veel live-tiles is gefixt, evenals de mobile hotspot.

[ Voor 23% gewijzigd door geenstijl op 10-09-2015 17:28 ]

• blmp
  • Niet online
geenstijl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:12:
Aankomende vrijdag (morgen ;)) volgt er een nieuwe mobile build.
Er zit wel een bug in, zie https://twitter.com/gabeaul

Probleem met te veel live-tiles is gefixt, evenals de mobile hotspot.
Ja niet echt iets super 'serieus' zag ik, althans ik ga er niet echt last van hebben. Bug betreft het niet kunnen aanschaffen van apps (of in-app) of iets dergelijks.

"app purchases or IAP will cause the Store to crash." - Gabe Aul

ps: het is trouwens https://twitter.com/GabeAul

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
@hxk-clan:
goede aanvulling.

Ben erg benieuwd hoe ie op mijn Lumia 520 draait.
Tot nu toch net te traag, maar als deze nieuwe build relatief soepeldraait, ga ik toch maar eens overwegen mijn daily driver op windows 10 mobile te laten draaien :)

• NeP2013
Tomorrow, aldus Gabe Aul :)

Jaska ‏@JaskaJasius · 6m6 minutes ago
@GabeAul So in the best scenario build is going to come out tomorrow? Or is it possible that we'll see it today?

Gabriel Aul ‏@GabeAul · 3m3 minutes ago
@JaskaJasius Tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
FREAKJAM schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:43:
[...]

Geef ons feedback

Betreffende build 10536:
Ik heb ook een Lumia 925, maar nog niet geupgrade naar Win10. Wellicht met de update van vandaag.

Hoe is het qua accu duur, algemene performance etc.?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Niels9001 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 05:40:
[...]

Ik heb ook een Lumia 925, maar nog niet geupgrade naar Win10. Wellicht met de update van vandaag.

Met de huidige release wil je hem op een L925 eigenlijk niet hebben. Ik heb op het moment een telefoon die niet echt mega bruikbaar is. Hij is traag, vreet batterij, spook dataverbruik (niet terug te vinden in data sense), live tiles die niet goed functioneren en je moet regelmatig rebooten.
Ik zou als ik jou was even wachten op de nieuwe release en dan eerst even geduldig afwachten of ze grote stappen hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
WaSteiL schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:24:
[...]

Met de huidige release wil je hem op een L925 eigenlijk niet hebben. Ik heb op het moment een telefoon die niet echt mega bruikbaar is. Hij is traag, vreet batterij, spook dataverbruik (niet terug te vinden in data sense), live tiles die niet goed functioneren en je moet regelmatig rebooten.
Ik zou als ik jou was even wachten op de nieuwe release en dan eerst even geduldig afwachten of ze grote stappen hebben gemaakt.
eens, ik had hetzelfde op mijn 925, zit nu op 8.1. even afwachten wat deze brengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Top, thanks - ja dat was ik sowieso van plan. Beta is leuk en aardig op een 2de foon (bij mij Lumia 630), maar als het puntje bij paaltje moet het ding wel gewoon kunnen bellen / appen zonder reboots etc. :)

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:32
Ik heb met mijn Lumia 925 eerlijk gezegd weinig last van wat hierboven wordt genoemd. Hij vreet wel meer batterij als ik WiFi aan heb staan, dan haal ik moeilijk een dag. Maar alleen op 4G gaat ie gewoon 2 dagen mee. Spontane reboots heb ik ook nog niet meegemaakt. Het enige waar ik me enigszins aan stoor is de vertraging in de menu's en het opstarten van sommige (veelgebruikte) apps zoals de Outlook en Calendar. Dat werkt allemaal gewoon een stuk soepeler in 8.1. Maar voor mij is het OS in deze vorm zeker wel gewoon bruikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 09:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Is het in W10 eigenlijk mogelijk om meerdere app details op je lockscreen te laten zien? Heb nu een tijdje Whatsapp (op m'n 8.1 phone) gehad, maar daardoor liep ik continu afspraken mis doordat ik geen details meer zag van de afspraken. Erg vervelend.

En is het nu eindelijk mogelijk om mbv een slider de brightness aan te passen? Het is echt belachelijk dat Android en iOS dat allllanggg ondersteunen, maar W(p)XX niet... ergerlijk..

[ Voor 27% gewijzigd door NeFoRcE op 11-09-2015 10:20 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
NeFoRcE schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:19:
Is het in W10 eigenlijk mogelijk om meerdere app details op je lockscreen te laten zien? Heb nu een tijdje Whatsapp (op m'n 8.1 phone) gehad, maar daardoor liep ik continu afspraken mis doordat ik geen details meer zag van de afspraken. Erg vervelend.

En is het nu eindelijk mogelijk om mbv een slider de brightness aan te passen? Het is echt belachelijk dat Android en iOS dat allllanggg ondersteunen, maar W(p)XX niet... ergerlijk..
Dan kan al een hele lange tijd (geloof met wp8 ook al). Ze hebben dit nu verstopt onder settings, extra en dan display.

Ben zelf super benieuwd naar de nieuwste build. Gebruikte zelf veel quiet hours en kan niet wachten om het weer te gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 11-09-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Niels9001 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 05:40:
[...]

De accuduur is goed te noemen, hij gaat makkelijk een dag mee. Ik ben wel geen intensieve gebruiker; het is namelijk mijn werktelefoon. Ik word een paar keer per dag gebeld, maar ik ben geen Facebook/Whatsapp gebruiker. De telefoon is erg responsive en ik merk weinig tot geen lag wanneer ik navigeer op mijn telefoon. De mail app werkt ook goed (ik heb meerdere exchange-accounts ingesteld).

Bellen gaat ook prima. Enige vervelende is dat ik soms een reminder van mijn mail op mijn scherm heb staan en dat ik deze eerst weg moet swipen alvorens ik de telefoon kan opnemen. (zit elkaar in de weg). Verder willen een paar apps niet updaten in de store (Lumia Selfie en Nokia account) maar daar kan ik ook wel mee leven :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

vali schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:36:
[...]

Dan kan al een hele lange tijd (geloof met wp8 ook al). Ze hebben dit nu verstopt onder settings, extra en dan display.

Ben zelf super benieuwd naar de nieuwste build. Gebruikte zelf veel quiet hours en kan niet wachten om het weer te gebruiken
Mja dat wist ik, maar ik wil gewoon vanuit 't notification center kunnen sliden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
NeFoRcE schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:56:
[...]

Mja dat wist ik, maar ik wil gewoon vanuit 't notification center kunnen sliden...
Denk dat dat nooit op zo'n manier gaat komen, aangezien dan het notification system op de schop moet. Hopelijk bieden ze de optie om een snelkoppeling in toe te voegen, inplaatst het verander knopje van automatic naar medium ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
NeFoRcE schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:19:

Is het dan geen idee om bijvoorbeeld Awesock Lock te gebruiken i.c.m. app details van bijvoorbeeld Whatsapp? Dat is wat ik doe. Dan zie ik in mijn lockscreen alle afspraken, bovenin het weer en onderin via de appdetails het laatste whatsapp bericht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

WaSteiL schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:09:
[...]

Is het dan geen idee om bijvoorbeeld Awesock Lock te gebruiken i.c.m. app details van bijvoorbeeld Whatsapp? Dat is wat ik doe. Dan zie ik in mijn lockscreen alle afspraken, bovenin het weer en onderin via de appdetails het laatste whatsapp bericht..
Dank, ik ga dat eens proberen ja (Y)

Thanks, dit zocht ik ja (Y)

[ Voor 3% gewijzigd door NeFoRcE op 11-09-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Het zou toch niet meer zo lang moeten duren nu: (tweet van 18 uur geleden).
"Okay #WindowsInsiders, I think the answer is clear: We'll start prepping 10536 to go out to Fast. Stay tuned for more info."

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 11-09-2015 11:42 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
FREAKJAM schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:42:
Het zou toch niet meer zo lang moeten duren nu: (tweet van 18 uur geleden).

[...]
Ik verwacht gewoon ergens vanavond rond 19:00 NL tijd...aangezien het dan in de ochtend is in Seattle. Neem aan dat Gabe niet de hele nacht gaat doorhalen voor ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:28

nwagenaar

God, root. What's the differen

TheVMaster schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:46:
[...]
Ik verwacht gewoon ergens vanavond rond 19:00 NL tijd...aangezien het dan in de ochtend is in Seattle. Neem aan dat Gabe niet de hele nacht gaat doorhalen voor ons...
Dat en de vorige releases waren meestal omstreeks 19:00 ~ 20:00 op de Fast ring beschikbaar.

De vorige keer moest ik 3 telefoons tegelijkertijd updaten (die van mij, die van mijn moeder en van een kennis) :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
nwagenaar schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:09:
[...]

Dat en de vorige releases waren meestal omstreeks 19:00 ~ 20:00 op de Fast ring beschikbaar.

De vorige keer moest ik 3 telefoons tegelijkertijd updaten (die van mij, die van mijn moeder en van een kennis) :+
Ik hoop dat het om 19:00 is...en dat ik een beetje een goed mobiel bereik (of wifi) heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Laatst online: 13:13
Hoop dat deze build wat meer polished is. Zoals videos afspelen werkte helaas niet in deze(was gemeld) maar zat toen net week in Rome en misde het wel haha. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zitten er in W10 nog vervelende bugs in dat mij weerhoudt van 't upgraden op m'n 640XL? Bijv 8.1 op m'n Ativ S had last van camera bugs etc... erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
NeFoRcE schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:59:
Zitten er in W10 nog vervelende bugs in dat mij weerhoudt van 't upgraden op m'n 640XL? Bijv 8.1 op m'n Ativ S had last van camera bugs etc... erg irritant.
Dat was echt ativ s gerelateerd. Ativ s heeft nooit echt super gedraait met wp8.1, aangezien samsung beetje het aan het klooien is met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Pff microsoft heeft ook geen idee wat ze met apps moeten doen op WP10. Ze stoppen met lumia apps voordat ze het in de standaard app hebben ingebouwd. Met de ingebouwde foto app van wp8.1 kan je favorieten aanvinken en deze zag je dan op je live tile. Bij wp10 hebben ze dit eruit gesloopt maar voegen ze het nu weer als app weer de functie eraan toe..... 8)7 8)7

Ik vond het altijd wel leuk om al mijn favorieten foto's als live tile voorbij te zien komen en ben nu aan het kijken of dat weer kan.

edit:

woops, zie nu dat ik twee posten achter elkaar heb geposted. :/

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 11-09-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:56
Gezien de goede verhalen durf ik het weer om W10 te proberen. De builds voor deze was echt om te janken. Mijn mail kwam niet meer binnen en alles was traag en slug. Nu alles schijnt te werken alleen store en in-app-aankopen het niet doen wil ik het graag weer proberen. Ik heb een 640XL dus aan het toestel moet het niet liggen. Ik ben benieuwd wat de verhalen zijn en zodra die goed is ga ik weer een pogin wagen!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens winbeta komt de nieuwe build inderdaad 19:00 onze tijd. Ik ben trouwens wel tevreden over de huidige windows 10 build op een Lumia 640 XL. Heb wel een volledige reset gedaan. Stoor me er eigenlijk vooral aan dat de battery life in W10M een stuk slechter is dan in WP8.

Ik zet hem er vanavond meteen op iig :)

[ Voor 7% gewijzigd door wian op 11-09-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

wian schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:06:
Volgens winbeta komt de nieuwe build inderdaad 19:00 onze tijd. Ik ben trouwens wel tevreden over de huidige windows 10 build op een Lumia 640 XL. Heb wel een volledige reset gedaan. Stoor me er eigenlijk vooral aan dat de battery life in W10M een stuk slechter is dan in WP8.

Ik zet hem er vanavond meteen op iig :)
Batterylife slechter? Dan wacht ik nog wel even. Vind het echt bijzonder fijn dat die accu zo lang mee gaat (itt de ativ s).

Afgelopen zaterdag had ik 'm van de lader gehaald, en afgelopen woensdag moest ie pas weer aan de lader. ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
NeFoRcE schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:41:
[...]

Batterylife slechter? Dan wacht ik nog wel even. Vind het echt bijzonder fijn dat die accu zo lang mee gaat (itt de ativ s).

Afgelopen zaterdag had ik 'm van de lader gehaald, en afgelopen woensdag moest ie pas weer aan de lader. ideaal.
Is per gebruiker/device verschillend. Bij mij (L930) gaat de accu maar net iets minder lang mee, misschien net 10% minder...

Pagina: 1 ... 21 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M