Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:23
NeP2013 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:34:
[...]

Die van mij al 10 min op 0%.. Lumia 925
Meer geduld hebben. Duurt het langer dan 30 minuten, dan eens een reset proberen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
NeP2013 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:34:
[...]

Die van mij al 10 min op 0%.. Lumia 925
Hij sprong bij mij ineens na een paar minuten van 0% naar 40%.

Nog even wat interessante weetjes die Gabe Aul op Twitter trouwens gemeld heeft naar aanleiding van de blog post.
  • We've fixed more than 2K things since 10166, just listed a few top ones that Insiders reported.
  • audio apps will work, Movies & TV has playback probs. Shouldn't affect 3rd party apps.
  • No, we still have a way to go with Mobile before we're final.

[ Voor 12% gewijzigd door blmp op 12-08-2015 19:57 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 08:18
blmp schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:39:
[...]

Hij sprong bij mij ineens na een paar minuten van 0% naar 40%.

Nog even wat interessante weetjes die Gabe Aul op Twitter trouwens gemeld heeft naar andere users naar aanleiding van de blog post.
  • We've fixed more than 2K things since 10166, just listed a few top ones that Insiders reported.
Hoop dat bij die 2K o.a. mijn problemen zitten, dan word te telefoon tenminste weer bruikbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Gaat nu idd hard! Even wachten nog. Erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:39
Aan het wachten tot de outlook site niet kapot is en ik een alternatieve email kan invoere voor verificatie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-10 20:58

kevin33

Welkom in Utopia.

Hij staat erop, ff pielen!

edit: Mijn stilte uren blijft knipperen.

[ Voor 45% gewijzigd door kevin33 op 12-08-2015 21:07 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 17:58
Same here, eerste indrukken zijn prima. :) Allemaal wat meer gepolished dan 10166.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:15
krijg error 0x80073712, wat volgens mij duidt op een corrupted installatiebestand.. Heb per ongeluk wel mn telefoon opnieuw opgestart tijdens het updaten.. Enige manier om nu te updaten zal dan wel een hard reset zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Trouwens is het nog aan te raden om je gsm een harde reset te geven?
Ik hoop trouwens dat het batterij probleem opgelost is, een volle accu binnen 7 uur leeg, bij vrij weinig is knap extreem.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Warme L930, startscherm weer als in WP8.1, en tot nu toe prima build...

Wel een minpunt dat je voor de foto in het startschwrm nog steeds niet kan browsen in OneDrive...

[ Voor 41% gewijzigd door Swerfer op 12-08-2015 21:36 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Hopelijk hebben ze de reboot bug refixed in deze build. Zag wel dat je nu eindelijk foto's weer kan maken vanuit het lockscreen. Ben in ieder geval aan het updaten.
•General improvement in overall stability and performance.
•You can now set the Lock screen and background image from within the Photos app.
•We fixed an issue where apps installed on SD cards weren’t working after a reboot.
•We have improved Latvian and Chinese inputs.
•We have made improvements to the Kid’s Corner tile layout.
•We have improved reliability of Data Sense notifications.
•Modified Shape Writing algorithm to be less aggressive in suggesting contact names over common words.
•Resolved an issue where Camera would not launch when the phone was locked.
•We fixed an issue where notifications for incoming text messages weren’t appearing.
•We fixed an issue where the touch screen wouldn’t be responsive after ending a phone call on some devices.
•And we fixed an issue where folder tiles have obviously overlapping text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:17
Pfff... dacht al dat er niets ging gebeuren... heeft lange tijd op 0% gestaan (gelukkig zag ik op m'n wireless monitor dat hij volop aan het downloaden was). Ondertussen zit m'n 930 aan 35%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Martinspire schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:44:
Van mij mag de stabiliteit anders nog wel omhoog hoor. Of in ieder geval de betrouwbaarheid. Onedrive moet de foto's synchroniseren (doet dat vrijwel nooit of nooit automatisch), mail crashed regelmatig, startmenu stottert als een malle en vooral folders werken nog erg slecht, regelmatig loading op startmenu, applicaties lopen nooit echt vloeiend in elkaar over, apps in achtergrond worden regelmatig afgebroken (of crashen, deden ze iig niet in 8.1). Erg irritant als je Flitsmeister aan hebt gezet en hij is opeens uit. Of bij navigatie heb ik dat nog wel eens. Dan nog de notificaties die niet altijd aankomen of (bij mij bv met SMS) niet in het notificatiescherm voorbij komen of uberhaupt een notificatie geven. En als je lang je startmenu open hebt staan, stoppen de tiles vaak met animeren.

En grootste issue is nog wel dat een upgrade niet altijd een goede ervaring biedt, je moet hem nog steeds resetten wil je de minste problemen hebben. En dan heb ik het nog niet eens over de migratie van diverse apps die dan nog mis gaat.

Dus ja, ik heb liever eerst betrouwbaarheid dan meer features. Ik moet op mijn telefoon kunnen vertrouwen. Ik moet zeker weten dat als ik iets doe, ik de gewenste reactie krijg. En als er iets fout gaat, dan moet dat niet blocking zijn. En qua snelheid moet het ook allemaal wel wat meer richting hoe het in WP8.1 was.
Ik blijf het apart vinden hoezeer de ervaringen van mensen zo kunnen verschillen. Geen van de problemen die Martinspire signaleert kom ik tegen op mijn 920 met 10166. Nu aan het upgraden naar 10512, overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Na 2,5 uur stond de nieuwe build ook op mijn 925 :X

Maar WOW! Ze hebben deze build flink wat Red Bull meegegeven, want het draait allemaal stukken vlotter dan build 166! Het lijkt zowaar weer op de WP8.1 ervaring. Alles weer soepel als vanouds. Dit had ik echt niet verwacht van Microsoft, dat ze W10M zo soepel zouden kunnen laten draaien op mijn inmiddels antiek 925. Hulde!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Hij vliegt er door nu...99%... van 35% op een goeie twee minuten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Overigens zou video-playback niet werken in deze versie, maar waarom kan ik dan wel het video-verslag van de Tweakers Express bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

PaT schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:50:

Maar WOW! Ze hebben deze build flink wat Red Bull meegegeven, want het draait allemaal stukken vlotter dan build 166! Het lijkt zowaar weer op de WP8.1 ervaring. Alles weer soepel als vanouds. Dit had ik echt niet verwacht van Microsoft, dat ze W10M zo soepel zouden kunnen laten draaien op mijn inmiddels antiek 925. Hulde!
Ik hoop dat het iets sneller gaat op mijn 925. Ik haal hem in ieder geval nu uit mijn werktas en de download loopt. (downloading updates 0%).

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 12-08-2015 21:59 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:30
Wel jammer dat Mobile hotspot weer eens naar de klote is :/ Gebruik de functie best vaak in de trein of vanaf de Surface.

Zal vast in de volgende build weer gefixed zijn alleen nu maar hopen dat het niet weer zo achterlijk lang duurt als de vorige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Best wel raar vind ik dat zo'n dingen dan plots niet meer werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

r2504 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:02:
Best wel raar vind ik dat zo'n dingen dan plots niet meer werken ?
Daarom is het dan ook een preview.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
PaT schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:58:
Overigens zou video-playback niet werken in deze versie, maar waarom kan ik dan wel het video-verslag van de Tweakers Express bekijken?
Video playback werkt niet in hun eigen Movies app. ;) rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Whatson schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:04:
[...]

Video playback werkt niet in hun eigen Movies app. ;) rest wel.
oooooooohhhh, is dat alles :)

Die gebruik ik toch nooit ;)

EDIT: Wat blijft trouwens de agenda een waardeloze !@#$% app in W10M/WP. Wanneer gaan ze nou eens meerdere afspraken weergeven op de LiveTile en man o man, doe eens wat aan de verschillende views (dag/week/maand). Nu is het het allemaal net niet. (en ja, ik heb er feedback over gegeven, dus fingers crossed)

[ Voor 38% gewijzigd door PaT op 12-08-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
PaT schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:07:
[...]

EDIT: Wat blijft trouwens de agenda een waardeloze !@#$% app in W10M/WP. Wanneer gaan ze nou eens meerdere afspraken weergeven op de LiveTile en man o man, doe eens wat aan de verschillende views (dag/week/maand). Nu is het het allemaal net niet. (en ja, ik heb er feedback over gegeven, dus fingers crossed)
Ga naar het MS kantoor in Amsterdam met een spandoek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ondertussen dik 1u30 verder is hij zonet herstart... nu nog de apps updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:56
Whatson schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:25:
[...]Ga naar het MS kantoor in Amsterdam met een spandoek >:)
Daar zitten geen tot vrijwel geen ontwikkelaars. Zijn allemaal verkopers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
Upgrade naar 10512 van 10166 op mijn 920 is prima verlopen, duurde wel anderhalf uur oid. Enkele apps zijn ook vernieuwd (Store, Nieuws, Groove-muziek, Portemonnee).
Nog geen harde reset gedaan. Zie op het eerste oog geen wijzigingen, nu ff meteoren kijken buiten ...

[ Voor 13% gewijzigd door Plof-kip op 13-08-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali

Ik heb natuurlijk niet genoeg accu... Naja met 2000fixes mag het ook wel beter draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Wow mensen die praten over update tijden van 1uur+, is de Snapdragon 800 van de 930 echt zoveel sneller dan? Was in ~25minuten geloof ik wel klaar.

Maar anyways wat korte ervaringen op mijn Lumia 930.
  • Wat vloeiender in gebruik (wisselen apps, openen apps etc.)
  • Sommige Windows 10 universal apps (VBA10 bijv.) kunnen nu daadwerkelijk geinstalleerd worden, doordat deze build schijnbaar compatible is met de 'officiele SDK'.
  • Edge voelt weer wat sneller en laat de telefoon niet meer zo heet worden
  • Lumia 930 blijft overall wat koeler lijkt het.
  • Lockscreen lijkt nog een kleine bug te hebben (duurt even voordat tijd/datum op komt)
  • Accu lijkt minder snel leeg te gaan, al is het nog wat te vroeg om daar zeker van te zijn.
Verder eigenlijk weinig op aan te merken. De bugfixes zoals die van het bellen en de extra stabiliteit is natuurlijk mooi meegenomen. Hopelijk geen plotse force closes van apps meer.

[ Voor 79% gewijzigd door blmp op 13-08-2015 00:35 . Reden: ervaringen ]

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Werkt de sideload methode voor Android apps nog steeds op deze nieuwe build?

• blmp
  • Niet online
CokeZero schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 00:02:
Werkt de sideload methode voor Android apps nog steeds op deze nieuwe build?
Denk dat dit mogelijk eerder in het andere topic besproken moet worden maar ach om maar even te antwoorden: Net een app geinstalleerd en die werktte, dus ja dit werkt nog steeds.

[ Voor 6% gewijzigd door blmp op 13-08-2015 01:07 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Niet echt mijn ervaring op de L930... Leg hem naast een L1520 die op 8.1 draait (1520 & 930, zelfde hardware) en W10M heeft nog behoorlijk wat afstand te gaan wat betreft de soepelheid van de UI...

Ik denk dat ik de 930 maar weer terug op 8.1 zet. De kant die W10M op gaat qua usability met die hamburgermenus, meer inconsistente user interfaces en het weghalen van hele logische swipes is nog steeds een grote 'nope' voor mij.

• Swerfer
Hmm... Zit weer naar tandwielen te kijken. Er was vannacht een update gedownload en de phone moest gerestart worden. Zou 10 tot 15 minuten moeten duren. Meteen al een lading bugfixes achter de nieuwe build aan? De update zou Build 10.0.10520.1000 of zo zijn (waarschijnlijk is die 1000 anders want gisteren net 10520 geinstalleerd)...

Verwijderd

Ik heb wp8.1 op mijn Nokia 920, wil de nieuwe build erop zetten, maar krijg telkens error 0x80070020, iemand enig idee hoe dat op te lossen is? Bij voorkeur zonder hard reset.

• Swerfer
Hmm... Om mijzelf te quoten:
Swerfer schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:23:
Hmm... Zit weer naar tandwielen te kijken. Er was vannacht een update gedownload en de phone moest gerestart worden. Zou 10 tot 15 minuten moeten duren. Meteen al een lading bugfixes achter de nieuwe build aan? De update zou Build 10.0.10520.1000 of zo zijn (waarschijnlijk is die 1000 anders want gisteren net 10520 geinstalleerd)...
Ik vraag mij nu af of ik gisteren wel 10520 had gekregen of eerst nog 10166. De installatie duurde gisteren vanaf WP8.1 ongeveer 1,5 uur en nu zo'n 30 minuten. Zit nu dus op versie 10.0.10520.1000 en of ik gisteren om welke reden dan ook eerst 10166 had gehad weet ik eigenlijk niet. Ik merk in ieder geval geen verschil na de update van vanmorgen...

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Swerfer schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:07:
Hmm... Om mijzelf te quoten:

[...]

Ik vraag mij nu af of ik gisteren wel 10520 had gekregen of eerst nog 10166. De installatie duurde gisteren vanaf WP8.1 ongeveer 1,5 uur en nu zo'n 30 minuten. Zit nu dus op versie 10.0.10520.1000 en of ik gisteren om welke reden dan ook eerst 10166 had gehad weet ik eigenlijk niet. Ik merk in ieder geval geen verschil na de update van vanmorgen...
Tussen 166 en 520 heeft nog een andere kleine update gezeten. Misschien dat je die binnen kreeg?

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Het is mij nog niet gelukt te updaten naar de nieuwe build. Downloading updates blijft telkens op 0% hangen. Heb hem zelfs vannacht de hele nacht laten liggen, maar helaas geen progressie. Meerdere reboots helpen ook niet. Wordt een factory reset I guess. (Lumia 925).

is everything cool?

• Whatson
  • Niet online
FREAKJAM schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:43:
Het is mij nog niet gelukt te updaten naar de nieuwe build. Downloading updates blijft telkens op 0% hangen. Heb hem zelfs vannacht de hele nacht laten liggen, maar helaas geen progressie. Meerdere reboots helpen ook niet. Wordt een factory reset I guess. (Lumia 925).
Had ik ook. Veranderde automatisch in preparing to install... 0%

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Ik zie trouwens veel mensen 10520 schrijven ipv 10512, er zijn toch geen 2 builds in omloop? ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Swerfer schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:23:
Die tandwielen duurde bij mij ~2,5 uur, opeens was hij klaar. Slidedown menu is helaas nog steeds traag/non responsive op z'n tijd en wie heeft ooit bedacht het contact-info scherm een volledige thema-kleur background te geven? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Plof-kip
Plof-kip schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:29:
Upgrade naar 10512 van 10166 op mijn 920 is prima verlopen, duurde wel anderhalf uur oid. Enkele apps zijn ook vernieuwd (Store, Nieuws, Groove-muziek, Portemonnee).
Nog geen harde reset gedaan. Zie op het eerste oog geen wijzigingen, nu ff meteoren kijken buiten ...
Bugje gevonden (?) : Stiltetijd staat standaard bij mij aan (in Action Centre), en kan daar niet uitgezet. Ook kan ik geen submenu vinden waarin ik dit kan instellen. Iemand een tip?

Aanvulling: is al langer bestaande bug, was me kennelijk nog niet eerder opgevallen :+
http://www.windowscentral...le-10149-oddities-missing

[ Voor 12% gewijzigd door Plof-kip op 13-08-2015 10:38 ]

• Plof-kip
willempjuh schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:12:
Ik zie trouwens veel mensen 10520 schrijven ipv 10512, er zijn toch geen 2 builds in omloop? ;)
O-)

• brro38
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 11:31
Is deze build ook geschikt voor de 640 XL zo ja waarom zie ik hem dan niet binnen de Insider app terwijl ik me wel heb aangemeld als insider.

• Plof-kip
brro38 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:09:
Is deze build ook geschikt voor de 640 XL zo ja waarom zie ik hem dan niet binnen de Insider app terwijl ik me wel heb aangemeld als insider.
Weet niet of je deze build op de 640XL kunt installeren. Ik moest gisteravond op mijn 920 in de Insider app opnieuw aanklikken dat ik in de fast ring opgenomen wilde worden. Daarna ging hij, na check updates, direct aan de slag. Misschien heb je hier iets aan?
Ah eindelijk, icoontje van notificaties gaat weg als je al op andere manier de notificaties hebt gelezen. Fucking eindelijk!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Mijn Lumia 920 is net klaar om te updaten van 10166 naar 10512. Eens kijken of het weer wat beter draait.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand anders problemen met het forum? Als ik uit pulldown MyReact kies, doet hij niets en 2 seconde later start edge opnieuw op.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:00

nwagenaar

God, root. What's the differen

brro38 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:09:
Ja, deze werkt ook op de 640XL 4G (niet de dual-sim editie). Ik en een familielid hebben gisteravond de nieuwe build geinstalleerd.
SinergyX schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:11:
Iemand anders problemen met het forum? Als ik uit pulldown MyReact kies, doet hij niets en 2 seconde later start edge opnieuw op.
Net geprobeerd en getest; geen problemen op mijn 640XL

[ Voor 28% gewijzigd door nwagenaar op 13-08-2015 11:17 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:24:
Ik heb wp8.1 op mijn Nokia 920, wil de nieuwe build erop zetten, maar krijg telkens error 0x80070020, iemand enig idee hoe dat op te lossen is? Bij voorkeur zonder hard reset.
Ik heb me nu weer uitgeschreven van het Insiders programma.
Reboot
App eraf gehaald
Reboot
Maar mijn telefoon blijft komen met een update die niet geïnstalleerd kan worden.
Hoe kom ik daar vanaf? Vreet wel erg veel batterij op deze manier...

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Whatson schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:47:
[...]

Had ik ook. Veranderde automatisch in preparing to install... 0%
Bijna 3 uur verder en we zitten op 80% (downloading updates).

is everything cool?

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:24:
[...]

Ik heb me nu weer uitgeschreven van het Insiders programma.
Reboot
App eraf gehaald
Reboot
Maar mijn telefoon blijft komen met een update die niet geïnstalleerd kan worden.
Hoe kom ik daar vanaf? Vreet wel erg veel batterij op deze manier...
http://answers.microsoft....-b136-a02b77f7623d?auth=1

I apologize for the mixed information you've received. You are correct that to completely recover your device and remove all Windows 10 related setting (which happens after you've installed the Windows Insider application and selected either Slow or Fast), the only way to fully "clean" your device and get it back to normal is to use the Windows Phone Recovery Tool and re-flash back to a normal 8.1 build.

Verwijderd

Dank, maar er staat nog geen 10 op, gewoon nog 8.1 die ter vergeefs een update wil installeren.
Ik wil geen reset van mijn toestel doen.

• msmilde
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:29:
Dank, maar er staat nog geen 10 op, gewoon nog 8.1 die ter vergeefs een update wil installeren.
Ik wil geen reset van mijn toestel doen.
Snap ik, maar er wordt gezegd: which happens after you've installed the Windows Insider application and selected either Slow or Fast

Dan heb je je toestel aangepast om Win10 te kunnen ontvangen. Zelfs zonder Win10 te installeren, moet je dus de recovery tool gebruiken om "terug" te gaan.

Verwijderd

Fijn... :/
Google levert ook niks op qua foutmelding van die update die er niet op wil.
Sowieso dus een hard reset.
Maar eens kijken hoe ik mijn whatsapp geschiedenis, game highscores, etc kan bewaren voordat ik dat doe...

• Whatson
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:11:
Yes zelfde (minus de Edge crash). Hier blijft dezelfde pagina herladen totdat Edge het opgeeft en zegt:
This page is having problems loading

We've tried to load this page for you a few times, but there is still a problem with this site. We know you have better things to do than watch this page reload over and over again, so try coming back to this page later.

Try this
- Open a new tab

• Whatson
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:35:
Fijn... :/
Google levert ook niks op qua foutmelding van die update die er niet op wil.
Sowieso dus een hard reset.
Maar eens kijken hoe ik mijn whatsapp geschiedenis, game highscores, etc kan bewaren voordat ik dat doe...
Backup aanzetten en hopen dat hij alles meeneemt.

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:29
Op mijn Lumia 630 lijkt het allemaal vlot te werken. Openen en sluiten van de belangrijkste apps (Outlook Mail en Agenda) gaat zeer vlot. Outlook Mail is een mooie app geworden. Ik weet niet of het bij de vorige builds ook zo was, maar al mijn instellingen lijken te zijn overgenomen.

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 10:34
Update naar 10.0.10512-1000 ging vrij vlot, maar ik heb 39 updates in de store staan
die nog niet binnenlopen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JL Koppelle schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:47:
Op mijn Lumia 630 lijkt het allemaal vlot te werken. Openen en sluiten van de belangrijkste apps (Outlook Mail en Agenda) gaat zeer vlot. Outlook Mail is een mooie app geworden. Ik weet niet of het bij de vorige builds ook zo was, maar al mijn instellingen lijken te zijn overgenomen.
Vind hem alleen niet functioneler geworden, dat 'aanvinken' van meerdere berichten is nu pielwerk geworden, hij schaalt veel 'nieuwsbrief' emails niet en bijlage lijkt hij bij mij continue te vergeten (moet steeds opnieuw bijlagen downloaden).

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:31
nec1560 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:04:
Update naar 10.0.10512-1000 ging vrij vlot, maar ik heb 39 updates in de store staan
die nog niet binnenlopen.
Store updates zijn een drama hier, heb al weken een update voor Nokia Account en de Touch setting in de queue staan die telkens een error opleveren. Nu wou ik de Insider App weer installeren zodat ik kon updaten naar 10512 maar die wil ook niet installeren. Nokia Account en Touch verwijderen zou moeten helpen maar ik weet niet hoe ik die eraf krijg aangezien het geen normale apps zijn.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• DeMoN
  • Laatst online: 13:52

DeMoN

Pastafari

Lumia 925 op 8.1 hier, zou graag W10 10512 willen draaien, maar het zit niet mee.
Heb gelezen dat je niet direct naar 10512 kan vanaf 8.1. Je moet eerst W10 10166 installeren.

Zit in de insiders fast ring en krijg inderdaad 10166 aangeboden. Maar als deze (na een installatie van wel een half uur of langer) eindelijk klaar is met installeren (witte balkje bij tandwieltjes is vol), gaat deze rebooten. Dan gebeurt dit:

1) Reboot
2) NOKIA logo
3) Tandwieltjes met voortgangsbalk, deze loopt niet door
Reboot, we zijn weer bij stap 1.

Heb mijn Lumia na wat gekloot (want hij bleef in de loop zitten) toch weten te verbinden met mijn Laptop (ook W10) en via de Recovery Tool weer 8.1 erop geflashed. Hierna (nu alles default was) de laatste 8.1-updates geïnstalleerd en vervolgens opnieuw geprobeerd W10 10166 te installeren, maar helaas kwamen precies dezelfde problemen naar voren :(

Iemand enig idee hoe ik 10166 op mijn L925 krijg, zodat ik daarna kan doorhoppen naar 10512?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
hmm merk dat op een lumia 920, de stiltestand bug nu wel helaas terug is.. je kan de knop indrukken zoveel als je wilt... ding blijft op stilte stand staan (ook nu om ~half 1 's middags....)

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:04
Bij mijn ging de update in 1x goed.

Wat ik echter wel merk nu is dat als ik op de power knop druk het 2 seconden duurd voor de datum en tijd komt. Wel jammer dat deze traagheid er weer in zit.

Voor de rest heb ik wel het idee dat het vlotter werkt. Ook al is het swipen met titles ook trager en hapert hij een beetje als je naar links swiped voor de applicaties.

Ik heb echter (nog) geen factory reset gedaan omdat ik eerst mijn fotos moet veiligstellen

Ik heb een lumia 1020

edit: bij mij knippert de stiltetijd. Ben er nog niet achter hoe dit te fixen. Misschien omdat Cortana uitstaat ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door Mich op 13-08-2015 12:32 ]

• brro38
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 11:31
nwagenaar schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:15:
[...]

Ja, deze werkt ook op de 640XL 4G (niet de dual-sim editie). Ik en een familielid hebben gisteravond de nieuwe build geinstalleerd.

[...]

Net geprobeerd en getest; geen problemen op mijn 640XL
Moet ik nog bepaalde instellingen doen om de preview builds te krijgen. Denk hierbij aan regionale instellingen.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:12
Ik zit er ook over na te denken om weer de preview te gaan proberen, maar voor mij is het 100% van belang dat de mail het doet. Bij de vorige versie kon ik mijn Gmail mail niet ontvangen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• nwagenaar
  • Laatst online: 22:00

nwagenaar

God, root. What's the differen

ShittyNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:21:
Ik zit er ook over na te denken om weer de preview te gaan proberen, maar voor mij is het 100% van belang dat de mail het doet. Bij de vorige versie kon ik mijn Gmail mail niet ontvangen.
Bij mij werkt het ontvangen van Gmail zonder problemen. Aangezien ik mijn agenda in Outlook.com heb staan, kan ik de agenda ondersteuning voor Gmail niet testen.

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Skibidi_RizzXL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:30
Hier was Gmail een probleem, met deze build blijkbaar weer gefikst. (925)

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10 19:39
Ik heb mijn Lumia 920 geupgrade van 8.1 naar 10166 maar kan deze niet verder upgraden naar 10512 omdat ik volgens mijn telefoon al op de nieuwste versie zit. Wat doe ik fout?

• msmilde
JasperBrouwer schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:49:
Ik heb mijn Lumia 920 geupgrade van 8.1 naar 10166 maar kan deze niet verder upgraden naar 10512 omdat ik volgens mijn telefoon al op de nieuwste versie zit. Wat doe ik fout?
Zit je in de Slow of in Fast Ring? 10512 is er alleen voor Fast Ring

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10 19:39
msmilde schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:59:
[...]

Zit je in de Slow of in Fast Ring? 10512 is er alleen voor Fast Ring
In de fast ring.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Tom. C schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:12:
[...]

Store updates zijn een drama hier, heb al weken een update voor Nokia Account en de Touch setting in de queue staan die telkens een error opleveren. Nu wou ik de Insider App weer installeren zodat ik kon updaten naar 10512 maar die wil ook niet installeren. Nokia Account en Touch verwijderen zou moeten helpen maar ik weet niet hoe ik die eraf krijg aangezien het geen normale apps zijn.
Heb ik ook, 5 stuks. 2 geven niet eens de naam van het pakket weer wat geupdate zou moeten worden.

Verwijderd

Videoberichten in Whatsapp doen het (bij mij) niet, zal hiermee te maken hebben..
•The Movies & TV app will not work in this build (video playback is currently broken).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hebben ze die groove music nu ook om zeep geholpen? Ik heb een music pass, zoek ik naar een nummer krijg ik de melding 'geen resultaten in je bibliotheek', maar nergens een optie te vinden in de streaming muziek. Vervolgens heb je een optie 'zoek in de store', vind ik muziek, maar enkel voor 0,99 euro per stuk..

• koekiemonster
  • Laatst online: 12-10 17:37

koekiemonster

want a cookie

Toch bijzonder dat er bij elke update zoveel zaken kapot gaan. Daarnaast 2000 bugfixes, maar essentiele zoals het freezing startscreen en tig andere zijn nog steeds aanwezig.....

Bijzonder proces en beduidend anders dan bijv. Apple.

[webhero.nl]

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

koekiemonster schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:54:
Toch bijzonder dat er bij elke update zoveel zaken kapot gaan. Daarnaast 2000 bugfixes, maar essentiele zoals het freezing startscreen en tig andere zijn nog steeds aanwezig.....

Apple geeft ook alle gebruikers toegang tot beta software?

• blmp
  • Niet online
koekiemonster schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:54:

Denk dat je Windows 10 Mobile ook meer moet zien als een complete 'revamp' van wat ze hadden. Feitelijk worden desktop en mobile gelijk getrokken waardoor in de toekomst (als het goed is) alles soepeler zal moeten gaan en features gemakkelijk uitwisselbaar zullen zijn tussen de twee werelden.

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

kevin33 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:55:
[...]

Apple geeft ook alle gebruikers toegang tot beta software?
Nee developers, maar biedt bij elke release structurele vooruitgang en geen bootloops, frozen startscreens etc.

Zeker niet na een update waar bijna twee maanden tussen herft gezeten.

[webhero.nl]

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

koekiemonster schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

Nee developers, maar biedt bij elke release structurele vooruitgang en geen bootloops, frozen startscreens etc.

Developers krijgen pas veel later in het proces de mogelijkheid tot updaten.
De W10 preview is al een tijd beschikbaar, je weet dat het nog beta is. Dus je kunt ervan uitgaan dat er nog problemen zijn.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:01
Gaan we nu ook nog klagen over instabiliteit bij beta releases? Moet niet gekker worden, daar is beta voor en W10 is erg anders dan zijn voorganger, vooral onder de motorkap, dat doet Apple ook niet, dus logisch dat het daar minder instabiel verloopt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

De bedoeling is dat software vooruit gaat, niet achteruit. Regressietesten zit er blijkbaar niet meer in. Denk dat we daar best over mogen klagen, zeker na een periode van 2 maanden tussen releases (fast.... ring).

[webhero.nl]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koldur schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:06:
Gaan we nu ook nog klagen over instabiliteit bij beta releases? Moet niet gekker worden, daar is beta voor en W10 is erg anders dan zijn voorganger, vooral onder de motorkap, dat doet Apple ook niet, dus logisch dat het daar minder instabiel verloopt.
Beta? Voelt bijna als RTM naar beta naar alpha, en het zal m'n rotzorg zijn wat Apple wel/niet doet. Blijkbaar doet MS ook bar weinig met feedback, vanaf de eerste releases heb ik braaf suggesties en bugs aangegeven en ik heb er amper tot niets van terug gezien. En ook al zijn er nu 2000 dingen gefixed, ze hebben nog een behoorlijk weg te gaan willen ze 'binnenkort' WP10 gaan releasen.

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 17:01
Ik moet zeggen dat er de laatste paar releases bij mij wel een stijgende lijn in zit qua functionaliteit en stabiliteit..
Uiteraard zijn er nog de nodige verbeterpunten aan te wijzen (waaronder een aantal die al sinds de eerste builds zichtbaar zijn) maar overall hebben we nu echt wel een degelijke versie.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:04
Koldur schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:06:
Het is een beetje vreemd dat dingen die werkten nu weer niet goed werken. Zo kan je bezig blijven met bugs melden.

• azazel1983
Mich schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:30:
[...]

Het is een beetje vreemd dat dingen die werkten nu weer niet goed werken. Zo kan je bezig blijven met bugs melden.
Best kans dat de dingen die eerst werkten en nu niet meer wel weer werkend zijn tegen de tijd dat deze build naar de slow ring komt.. Wellicht is het een optie om je daarvoor in te schrijven! :)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:01
Dit heb ik ook gezien met W10 voor desktops, ineens problemen met mijn laptop welke er niet met de eerdere versie waren. Met de uiteindelijke versie nog geen maand later waren de problemen er niet meer. Dit is gewoon nog het proces van testen en de feedback welke ze daarvan krijgen hopen ze hun vermoedens mee te bevestigen.
Als beta tester is dit juist waar het om gaat, je kan geen stabiliteit verwachten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

azazel1983 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:33:
[...]

Best kans dat de dingen die eerst werkten en nu niet meer wel weer werkend zijn tegen de tijd dat deze build naar de slow ring komt.. Wellicht is het een optie om je daarvoor in te schrijven! :)
lijkt me niet, je gaat een buildnummer niet wijzigen. Slowring krijgt exact dezelfde functionaliteit, anders is het simpelweg een andere build.

[webhero.nl]

• azazel1983
koekiemonster schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:50:
[...]
lijkt me niet, je gaat een buildnummer niet wijzigen. Slowring krijgt exact dezelfde functionaliteit, anders is het simpelweg een andere build.
Bij insider slow (in de windows insider app) staat: "this could mean that more solutions are available for issues".
Wat natuurlijk logisch is, anders heeft het onderscheid tussen fast en slow geen zin

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Lijkt me vrij lastig wat betreft versiebeheer ;)

Wellicht bedoelen ze solutions via losse apps, zoals groove en de film app?

[ Voor 45% gewijzigd door koekiemonster op 13-08-2015 17:01 . Reden: Misschien ligt het aan de apps?! ]

[webhero.nl]

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:22
koekiemonster schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

koekiemonster schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:50:
[...]
OSX El Capitan version 10.11 Beta (15A244d) is anders ook een stap terug tov de vorige build, nog nooit zo vaak de regenboogbol zien draaien, ....

Wil je anders dat MS de beta niet meer publiek maakt?

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Swerfer
PaT schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:31:
[...]

Tussen 166 en 520 heeft nog een andere kleine update gezeten. Misschien dat je die binnen kreeg?
Kan niet, ik kwam van W8.1. De eerste update duurde 1,5 uur en daarna had ik Windows 10 (Gisteren een half uur na de melding dat 10520 10512 in de fast ring beschikbaar was). Vannacht rond 03.30 heeft hij een download gedaan die ik vanmorgen installeerde waar bij stond dat het 10.0.1052010512.1000 was. Dus ik denk dat ik toch om de 1 of andere reden eerst 10166 kreeg gisteren. Vanmorgen duurde de update (dus zonder downloaden en voorbereiden) 30 minuten...

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 19:31
Heeft iemand geprobeerd of ergens gezien, of fallout shelter op wp10 te installeren is?

Ik zal de vraag in de onderstaande topic stellen

[ Voor 24% gewijzigd door Watchmano op 13-08-2015 18:32 ]

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Ik wil dat MS heldere releasenotes geeft en regressietesten uitvoert en anders nog even wacht met het publiekelijk beschikbaar stellen. Lijkt me bijzonder sterk dat men na 2 maanden radiostilte ineens deze release de deur uit gooien. Na nog geen 2 minuten vond ik al tig bugs en crashes die zij ook makkelijk hadden kunnen zien.

Ik verwacht meer degelijkheid, robuustheid van een publieke release. Was dit devs only, dan keek ik er anders naar. Plus, ik blijf het vreemd vinden als men een build ineens enorm ophoogt, maar functioneel gaan we er op achteruit...

Dat kan NOOIT de bedoeling zijn.... Ook niet van beta's.

[webhero.nl]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Swerfer schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:17:
[...]

Kan niet, ik kwam van W8.1. De eerste update duurde 1,5 uur en daarna had ik Windows 10 (Gisteren een half uur na de melding dat 10520 in de fast ring beschikbaar was). Vannacht rond 03.30 heeft hij een download gedaan die ik vanmorgen installeerde waar bij stond dat het 10.0.10520.1000 was. Dus ik denk dat ik toch om de 1 of andere reden eerst 10166 kreeg gisteren. Vanmorgen duurde de update (dus zonder downloaden en voorbereiden) 30 minuten...
Dat moet toch gewoon 10512 zijn? :P

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:22
public? volgens mij is het insider release, heb je die voorwaarden wel eens gelezen? en nog de FAST ring ook ... en dan zeuren? welke releasenotes geeft apple? ow, en hoe zit het met android beta's?

Je bent een beetje aan het muggenziften :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Swerfer
SinergyX schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:24:
[...]

Dat moet toch gewoon 10512 zijn? :P
Yep, sorry...

• vali
Blijkbaar heeft koekiemonster compleet verkeerd beeld met de Windows Insider versie die Microsoft met wp10 levert. Dit is totaal anders dan het beta programma dat Apple levert. Die is meer te vergelijken met de Preview for developers wat MS doet met wp8.1, Windows 10 en met de xbox one..

Daarnaast kan je bij MS tenminste beta programma gebruiken zonder developer te zijn en wordt het op het aanzienlijk meer toestellen getest. Geloof dat je dat laatste beetje vergeet. Als je het niks vind, ga dan naar wp8.1. Niemand raad je hier ook aan om het op je main toestel te zetten ( net als MS dat ook niet doet).

Om weer ontopic te komen, deze build voelt als bijna af. Draait echt als een zonnetje op mijn lumia 930. Bugs die ik in de vorige build tegen kwam zijn ook verholpen.

• Swerfer
Niet doen

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 14-08-2015 07:39 ]

• vali
Het is nooit te laat iemand iets bij te leren :+ Bij sommige moet je het wat vaker herhalen.
Watchmano schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:17:
Heeft iemand geprobeerd of ergens gezien, of fallout shelter op wp10 te installeren is?

Ik zal de vraag in de onderstaande topic stellen
Dat werk

[ Voor 52% gewijzigd door PaT op 14-08-2015 07:39 ]

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik kon niet updaten sinds een paar dagen en besloot vanochtend maar een hard-reset te doen. Wat een verbetering vergeleken met de Build 10166, alles is sneller en vooralsnog goed genoeg om als daily driver te gebruiken. Hoe het batterijverbruik is, weet ik nog niet, maar hopelijk is het wel beter dan de vorige build.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vali schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:07:
Daarnaast kan je bij MS tenminste beta programma gebruiken zonder developer te zijn en wordt het op het aanzienlijk meer toestellen getest. Geloof dat je dat laatste beetje vergeet. Als je het niks vind, ga dan naar wp8.1. Niemand raad je hier ook aan om het op je main toestel te zetten ( net als MS dat ook niet doet).

Om weer ontopic te komen, deze build voelt als bijna af. Draait echt als een zonnetje op mijn lumia 930. Bugs die ik in de vorige build tegen kwam zijn ook verholpen.
Daar ben ik het dus niet mee eens, insider program is er (even quote) to help us improve our products and services.

Jij vind hem bijna af, ik vind hem verre van af. Maar stel nu dat er enkel mensen zoals jou zouden testen en zeggen tegen MS: Hey hij is af, gooi maar RTM! Dan heb je een OS dat dus werkt voor dat groepje mensen en een ieder die dus iets anders werkt, heeft alleen maar problemen (zoals het Nvidia probleem bij Windows 10: Buy a AMD card).

512 build trekt mijn batterij ook nog in krap een dag (nouja.. we zitten op amper 10 uur) leeg naar ~20%, Groove is weer niet gefixed (begreep dat dit al in 166 zat), pulldown werkt nog steeds niet goed, nu de Edge crash bug, het 'reboot naar half scherm maar double-tab windows-knop doet niets', XBO en Smartglass die continue vastlopen en ik begin maar niet over store icm taal instellingen. En op een 830 begint hij juist trager te voelen dan een 8.1 en eerder builds (naast dat irritante fullscreen/topbalk switchen).

Maarja.. hij voelt bijna af toch?

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2015 18:55 ]

• vali
SinergyX schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:53:
[...]

Daar ben ik het dus niet mee eens, insider program is er (even quote) to help us improve our products and services.

Jij vind hem bijna af, ik vind hem verre van af. Maar stel nu dat er enkel mensen zoals jou zouden testen en zeggen tegen MS: Hey hij is af, gooi maar RTM! Dan heb je een OS dat dus werkt voor dat groepje mensen en een ieder die dus iets anders werkt, heeft alleen maar problemen (zoals het Nvidia probleem bij Windows 10: Buy a AMD card).

512 build trekt mijn batterij ook nog in krap een dag (nouja.. we zitten op amper 10 uur) leeg naar ~20%, Groove is weer niet gefixed (begreep dat dit al in 166 zat), pulldown werkt nog steeds niet goed, nu de Edge crash bug, het 'reboot naar half scherm maar double-tab windows-knop doet niets', XBO en Smartglass die continue vastlopen en ik begin maar niet over store icm taal instellingen. En op een 830 begint hij juist trager te voelen dan een 8.1 en eerder builds (naast dat irritante fullscreen/topbalk switchen).

Maarja.. hij voelt bijna af toch?
Zo welk been ben jij je bed uit gekomen? Kan het eventjes wat minder?! Dan kunnen we eventjes samen bekijken wat ik had geschreven:
Natuurlijk weet ik dat er nog bugs zijn en had erbij vermeld dat Microsoft het op veel meer toestellen uitbrengt. Op de ene toestel kan hij beter draaien dan op de ander. Sterker nog, op een Lumia 1520 krijg je op dit moment de update niet eens. Dat hij niet op jou toestel niet goed draait is erg kut voor je, maar dat ervaar ik niet. Daar is het de Insider preview voor.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 13-08-2015 19:15 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M