Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:20
Het enige wat ik enorm storend aan W10 vind is het veranderen van het uploaden van de foto's. Dit gebeurde voorheen gewoon door de app zelf en stond echt direct in Onedrive. Nu gaat het via de Onedrive app en zelfs na anderhalf uur wachten staat het nog niet op Onedrive... :/

Terwijl ik gewoon thuis op de WiFi zit, mogen ze wmb toch echt wel sneller gaan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:49
Jaguar645 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:08:
Het enige wat ik enorm storend aan W10 vind is het veranderen van het uploaden van de foto's. Dit gebeurde voorheen gewoon door de app zelf en stond echt direct in Onedrive. Nu gaat het via de Onedrive app en zelfs na anderhalf uur wachten staat het nog niet op Onedrive... :/

Terwijl ik gewoon thuis op de WiFi zit, mogen ze wmb toch echt wel sneller gaan maken!
Ik heb sinds WP10 nog geen ene foto op onedrive gekregen.

Een ander probleem wat ik nog steeds heb is dat ik geen hotmail account kan aanmelden bij outlook. Ik krijg dan een foutcode maar tevens wel een sms van Microsoft ter verificatie. (terwijl 2 staps verificatie uitstaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:29
René H schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:53:
Fout code 0x801901f4, als ik een ms account wil toevoegen.
Na de eerste upgrade naar wp10 werkte de 930 vlekkeloos, geen probleem met toevoegen account, pas na een harde reset, die met de knoppencombinatie, komt iedere keer deze melding.
Wat al gedaan, inmiddels twee maal fabrieksreset, terug naar 8.1, weer naar wp10, probleem blijft.
Lastig voor gedeelde agenda. Google en Bing geven geen inzicht.
Iemand een tip? Nee, niet terug naar 8.1, deze build loopt op dit na super.
Toevallig deze fout code, ben nog steeds in gevecht om dit voor elkaar te krijgen.
Vreemde is bij de eerste update naar wp10 had ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
René H schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:14:
[...]

Toevallig deze fout code, ben nog steeds in gevecht om dit voor elkaar te krijgen.
Vreemde is bij de eerste update naar wp10 had ik dit niet.
Hey, die had ik ja. Ben er nu achter hoe het wel kan.

Ga in outlook en dan naar instellingen en volg dit:

click Accounts
click Add Advanced set-up
click Exchange ActiveSync

follow this:
Server address: s.outlook.com
Domain: <leave empty>
Username: Your email address
E-mail addres: Your email address
Password: Your password
TLS/SSL encryption required: Yes
Account name: What you whant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 17:58
In dit filmpje is 10166 te zien draaiend op een x86 pc, met een Windows Mobile Tablet UI: http://v.youku.com/v_show/id_XMTI4NjE4OTc4MA==.html

Ziet er wel gaaf uit :) de apps die hij laat zien scalen al goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Kijk op die tip zat ik te wachten, had natuurlijk ook al met Exchange wat geprobeerd maar geen resultaat.
Vanavond maar weer eens aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:08
Iemand nog ideeën om een gebrickte Lumia 920 weer levend te krijgen. De update naar 10166 is niet goed gegaan. Hij start op met het Nokia logo en dan verschijnen de tandwielen waarna een unhappy face :-( verschijnt. Daarna begint ie weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 20:32
aan een pc met de recovery tool hangen werkte bij mijn lumia 630 met dat symptoom :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:18
Jup, dat dus. Als het apparaat zelf maar aangaat, dan kan je altijd via de recovery tool het ding herstellen. Vervelender wordt het als die niet meer aangaat, dan is het gevalletje garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Mijn Gmail accounts syncen niet meer op deze build via Outlook Mail; voor de hard reset werkten ze wel gewoon. Daarom maar even MetroMail er weer opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik kan overigens geen folders meer maken op het startscherm. Een tile op een andere tile loslaten, zorgde ervoor dat er een folder werd gemaakt. Dit is niet meer mogelijk, is dit een bug of een 'feature' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Atila schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:41:
Ik kan overigens geen folders meer maken op het startscherm. Een tile op een andere tile loslaten, zorgde ervoor dat er een folder werd gemaakt. Dit is niet meer mogelijk, is dit een bug of een 'feature' ?
Bug bij jou denk ik. Hier werkt het nog perfect. Merk nu ook op dat het ietsjes is aangepast en er nu een extra pijltje te zien is als je de folder hebt uitgeklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 17:58
siempie76 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:38:
Iemand nog ideeën om een gebrickte Lumia 920 weer levend te krijgen. De update naar 10166 is niet goed gegaan. Hij start op met het Nokia logo en dan verschijnen de tandwielen waarna een unhappy face :-( verschijnt. Daarna begint ie weer opnieuw.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn 735. Uiteindelijk heb ik iets wat 'Nokia Update tool for retail' heette gedownload en deze herkende mijn foon wel en heeft er weer keurig 8.1 opgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
Het is uiteindelijk gelukt door de volume down button ingedrukt te houden zodat het nokia logo op het scherm bleef staan en hij niet doorstarte naar de tandwielen en de recovery tool te gebruiken.

Pfoei dacht al dat ik hem in de prullenbak kon gooien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:27
Vandaag weeral acht updates ontvangen... iemand een idee of er een changelog van bestaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:13
r2504 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:06:
Vandaag weeral acht updates ontvangen... iemand een idee of er een changelog van bestaat ?
Deze is wel handig:
The Outlook Mail app has been upgraded to 17.6019.42022.0 and appears to feature the most visual changes, with a new “accounts” option that takes you to all configured account mailboxes in the hamburger menu and the Accounts option being visible in the currently used folder, making it quicker to flip between different mailboxes.
http://wmpoweruser.com/wi...-calculator-apps-updated/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 21:03
Werkt WP 10 bij jullie al wel zo stabiel dat je hem op een echte telefoon zou installeren? Ik heb hem op mijn oude Lumia 925 gezet maar het OS is zo goed als onbruikbaar. Erg traag en voordat het startscherm in beeld komt na het unlocken of sluiten na een applicatie moet je wel een minuut geduld hebben....

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grommel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 08:28
StefanvanGelder schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:41:
Werkt WP 10 bij jullie al wel zo stabiel dat je hem op een echte telefoon zou installeren? Ik heb hem op mijn oude Lumia 925 gezet maar het OS is zo goed als onbruikbaar. Erg traag en voordat het startscherm in beeld komt na het unlocken of sluiten na een applicatie moet je wel een minuut geduld hebben....
Ik zou WP10 zeker niet op mijn primaire toestel installeren. Zelf draai ik al een hele tijd WP10 op een 535. In principe draait het inmiddels stabiel en snel. Maar het komt regelmatig voor dat apps ineens, al dan niet tijdelijk, niet meer werken door een update van het OS of van de app.

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:47
Ik doe het wel, ik ondervind geen grote problemen op mijn 930. Maar volgens mij ligt het aan je apparaat en al je eigen apps of je veel of weinig bug/crashes/foutmeldingen hebt. Ik raad je aan te wachten op de volgende release van een nieuwere versie van Windows Phone 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Draai het (10166) expres nu al een week ongeveer op mijn 1020 die ik als daily gebruik.
Af en toe eens een loading en heel soms eens een App die niet start.
Maar verder prima in het gebruik. Maak nu ook veel gebruik van de feedback optie zodat ze er ook nog wat aan hebben daar in Redmond :P
Enige wat ik nog steeds mis is Lumia camera zodat ik de 1020 prueview camera volledig kan benutten weer 8)
Eigenlijk alles werkt zoals het zou moeten. Navigatie werkt, mail werkt, Edge doet het smsen noem maar op

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een factory reset doet ie het wel beter. Maar hoeveel "nep" telefoons die WP kunnen draaien ken jij? :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
GiLeX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:30:
Draai het (10166) expres nu al een week ongeveer op mijn 1020 die ik als daily gebruik.
Af en toe eens een loading en heel soms eens een App die niet start.
Maar verder prima in het gebruik. Maak nu ook veel gebruik van de feedback optie zodat ze er ook nog wat aan hebben daar in Redmond :P
Enige wat ik nog steeds mis is Lumia camera zodat ik de 1020 prueview camera volledig kan benutten weer 8)
Eigenlijk alles werkt zoals het zou moeten. Navigatie werkt, mail werkt, Edge doet het smsen noem maar op
geen idee of dat hetzelfde is maar ik heb op mijn Lumia 640 wel nog gewoon de Lumia Camera app erop staan.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 21:03
Martinspire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:39:
[...]

Na een factory reset doet ie het wel beter. Maar hoeveel "nep" telefoons die WP kunnen draaien ken jij? :+
Haha. Vergeef mijn woorden keuze vanaf de telefoon :+

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Je kan nu ook heel eenvoudig aan al je folders... je hoeft ze dus niet meer te syncen zoals voordien.

Wat WP10 betreft... ik ben pas ingestapt op deze 10166 build en werk er mee op m'n primaire telefoon en op een initiele reinstall heb ik eigenlijk weinig klagen voor dergelijke beta (al ontbreken er nog wel een aantal dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
Iemand een idee waarom er in de people hub, what's new, alleen maar feeds van facebook en twitter getoond worden, en geen linkedin zoals bij win8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Omdat LinkedIn geen plugin (meer) heeft.

Je kan in de People Hub naar Settings gaan en dan Get Social Apps... vandaag is er enkel Twitter, Facebook, VK App, (iets Chinees ?) en SocialJupiter Test Application was beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
hmm jammer.

Hoop dat ze dat nog fixen voor de release. Of zou dat te maken hebben met de waardeloze Linkedin app die al sinds 2013 niet meer geupdate is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
siempie76 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:29:
hmm jammer.

Hoop dat ze dat nog fixen voor de release. Of zou dat te maken hebben met de waardeloze Linkedin app die al sinds 2013 niet meer geupdate is?
De app is niet compatible met Windows 10 people hub, dus daarom zie niks. Had gelezen dat meerdere website zoals twitter en facebook hun app hebben geupdate en klaar hebben staan als Windows 10 wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
Heb een ticket geopend bij Linkedin.
Eens kijken wat ze er van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 11:03
En Gabe heeft net aangekondigt op Twitter dat build 10166 per direct ook voor de Slow ring beschikbaar is:
#Windows10 Mobile build 10166 is now live for #WindowsInsiders in the Slow ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Mich schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:31:
[...]

Hey, die had ik ja. Ben er nu achter hoe het wel kan.

Ga in outlook en dan naar instellingen en volg dit:

click Accounts
click Add Advanced set-up
click Exchange ActiveSync

follow this:
Server address: s.outlook.com
Domain: <leave empty>
Username: Your email address
E-mail addres: Your email address
Password: Your password
TLS/SSL encryption required: Yes
Account name: What you whant
Gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Als ik naar m'n Battery Use ga kijken zie ik "Windows Default Lock..." staan met 54% ??? Zijn er nog mensen waarbij dit zoveel (het meeste trouwens) is ?

Het lockscreen is nochtans zelden te zien... tijd staat op amper 1 min.

Blijkbaar kan ik ook niet meer naar de background apps instellingen... crashed gewoon (ik zie het scherm kort en zag trouwens tweemaal Buienradar.nl staan ???).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Mmm... al m'n notification icoontjes waren weer aan het knipperen ?

Een herstart heeft het probleem opgelost... alsook de background apps instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
r2504 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:45:
Mmm... al m'n notification icoontjes waren weer aan het knipperen ?[...]
Dit is vrij normaal als er een settingspagina crasht. Lijkt me dat de achterliggende windows service* onderuit knalt op dat moment en dus niets werkt wat daar iets mee doet.

*even vanuit gaan dat het een service is.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 23-07-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Iemand al een fix voor die Nokia Account update die hij telkens wil installeren (lumia 930)?

Probeerde al in te loggen met zo'n account in die app omdat ik dacht dat het daar aan lag maar dan pakt hij mijn inlog niet.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:35
Wat ik de laatste tijd merk: Ik heb met de laatste Preview met enige regelmaat 'last' van het feit dat ik een melding krijg " De instelling van uw account "email" zijn verouderd" en dan moet k weer opnieuw mn ww invoeren. Welke instelling ben ik vergeten te wijzigen?

Gaat sowieso voor mn Outlook-account op, maar ook Gmail meen ik.. Die blijft het nu doen, heb de instellingen standaard laten staan *op mijn gebruik syncen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Tot op heden heb ik dat probleem éénmaal gehad... nochtans was het tov. m'n eigen mailserver (waar dus niets op aangepast is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:49

nwagenaar

God, root. What's the differen

vali schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:42:
[...]
De app is niet compatible met Windows 10 people hub, dus daarom zie niks. Had gelezen dat meerdere website zoals twitter en facebook hun app hebben geupdate en klaar hebben staan als Windows 10 wordt uitgebracht.
De app is/was zelfs niet compatible met de WP 8.1 People Hub. Als je op WLAN zat dan was de boel leeg (lees: geen social updates), zonder WLAN kreeg je deze updates wel. Maar dan nog zag je niks in de People Hub.

De enige manier om het werkend te krijgen was om je LinkedIn account toe te voegen aan accounts (zelfde locatie waar je ook je mail accounts koppelde) en daarna werkte de applicatie wel naar behoren en krijg je ook LinkedIn social messages te zien in de WP 8.1 People Hub.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koepert schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 07:26:
Wat ik de laatste tijd merk: Ik heb met de laatste Preview met enige regelmaat 'last' van het feit dat ik een melding krijg " De instelling van uw account "email" zijn verouderd" en dan moet k weer opnieuw mn ww invoeren. Welke instelling ben ik vergeten te wijzigen?

Gaat sowieso voor mn Outlook-account op, maar ook Gmail meen ik.. Die blijft het nu doen, heb de instellingen standaard laten staan *op mijn gebruik syncen etc.
Ik heb het ook met de Outlook account. En momenteel wordt mijn mail niet meer opgehaald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 21:35
Koepert schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 07:26:

Ik heb dit zelfs met Windows 10 af en toe. Meestal werkt de email gewoon, some even refresh aanklikken, dus ik denk dat zodra Mail even geen contact krijgt met de mail server, dat deze melding meteen als notificatie komt en niet automatisch reset als er weer wel verbinding is.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 11:03
Swerfer schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:55:
[...]

Ik heb dit zelfs met Windows 10 af en toe. Meestal werkt de email gewoon, some even refresh aanklikken, dus ik denk dat zodra Mail even geen contact krijgt met de mail server, dat deze melding meteen als notificatie komt en niet automatisch reset als er weer wel verbinding is.
Ik heb die melding ook met vlagen.....en gebruik Office 365 mailboxen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
nwagenaar schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:32:
[...]

De app is/was zelfs niet compatible met de WP 8.1 People Hub. Als je op WLAN zat dan was de boel leeg (lees: geen social updates), zonder WLAN kreeg je deze updates wel. Maar dan nog zag je niks in de People Hub.

De enige manier om het werkend te krijgen was om je LinkedIn account toe te voegen aan accounts (zelfde locatie waar je ook je mail accounts koppelde) en daarna werkte de applicatie wel naar behoren en krijg je ook LinkedIn social messages te zien in de WP 8.1 People Hub.
Klopt zo heb ik het werkend in WP8.1.
Had alleen verwacht dat het ook zo zou werken in WM10, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Hebben jullie soms ook dat jullie de verkeerde mailbox naam zien (je moet wel twee mailboxen hebben dus) als je de mail open doet ? Ik zie dan "INBOX Work" terwijl ik naar m'n Home mail aan het kijken ben.

Het afsluiten van de mail via de "taskmanager" lost dit probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Dat heb ik ook idd,maar dan met drie mailboxen..
Soms ook als je van het startscherm komt
heb de drie boxen separaat op het scherm staan

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Gisteren naar Duitsland gereden en vanaf het moment dat ik de grens over was en ik moest roamen, reageerde mijn 930 met build 10166 niet meer. Apps openen ging niet, het scherm reageerde niet en locken met de power-knop was onmogelijk. Soft-reset was wel mogelijk, maar na het rebooten waren de problemen niet opgelost en was ik net zover als voor de soft-reset.

Na dit zes maal gedaan te hebben, heb ik het opgegeven (lastig als je moet navigeren) en heb ik de 930 weg gelegd. Na een half uur, begint ie ineens te knipperen en werkt ie weer als normaal. Ik zit nu wel te twijfelen of ik niet alsnog terug moet naar 8.1, want ik begin er ECHT genoeg van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 21:35
Atila schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:13:
Ik zit nu wel te twijfelen of ik niet alsnog terug moet naar 8.1, want ik begin er ECHT genoeg van te krijgen.
Gewoon teruggaan en later weer een nieuwere build proberen. Het blijft een preview (Alpha, nog niet Beta?) en als je er ECHT genoeg van krijgt, ga dan gewoon terug. Je bent niet de eerste. Ik ben ook al 3x terug gegaan van diverse builds en zit nu ook weer op 8.1

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:17
Ik ga morgen naar DE, ben benieuwd of m'n 920 ook moeilijk gaat doen. Gelukkig niet nodig voor navigatie o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik ga volgende maand naar de US... ben ook nog aan het twijfelen of ik WP10 ga behouden. Op verlof wil ik echt niet beginnen met restores en dergelijke. Misschien krijgen we tegen die tijd nog een nieuwe build... kortelings heeft Microsoft meer tijd voor WIndows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:35
r2504 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:29:
Hebben jullie soms ook dat jullie de verkeerde mailbox naam zien (je moet wel twee mailboxen hebben dus) als je de mail open doet ? Ik zie dan "INBOX Work" terwijl ik naar m'n Home mail aan het kijken ben.

Het afsluiten van de mail via de "taskmanager" lost dit probleem op.
Binnen de mailbox een keer opnieuw naar postvak IN gaan, vaak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 22:05
r2504 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:16:
Ik ga volgende maand naar de US... ben ook nog aan het twijfelen of ik WP10 ga behouden. Op verlof wil ik echt niet beginnen met restores en dergelijke. Misschien krijgen we tegen die tijd nog een nieuwe build... kortelings heeft Microsoft meer tijd voor WIndows Phone.
Ik vind het sinds de laatste build wel bruikbaar op m'n 735. Wel even updaten van een schone factory reset zonder apps, en geen sync setting/accounts zover mogelijk. Dan werkt de preview wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tip aan iedereen, als je lumia camera wilt behouden moet je niet de nieuwe update installeren! Die gaat er met wp10 namelijk uit en je moet dan de Microsoft camera gaan gebruiken (of een andere app in de store). Zet automatic installeren van updates dus uit!

Insider app heeft een nieuwe updates gekregen dus we gaan best snel een nieuwe build zien, ben benieuwd :D.

ps. Mocht je de update wel hebben gedaan zou de lumia camera beta een mogelijkheid om weer dng fotos en living images terug te krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door vali op 25-07-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Lumia camera beta werkt niet op alle lumia;s helaas. Dus die optie heb ik ook niet voor mijn 1020.
Hopelijk gaan ze nog de verschillende opties in de standaard app toevoegen in de volgende builds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GiLeX schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:47:
Lumia camera beta werkt niet op alle lumia;s helaas. Dus die optie heb ik ook niet voor mijn 1020.
Hopelijk gaan ze nog de verschillende opties in de standaard app toevoegen in de volgende builds
Zie het ook inderdaad. Agja je kan nu apps gemakkelijk sideloaden, is vast wel ergens een xap vanaf te downloaden. Vanavond ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Dat heb ik ook al geprobeerd, Lumia Camera (en ook lumiia camera classic) kan ik sideloaden dankzij de developer mode optie, maar de apps werken gewoon niet op mijn 1020 met 10166 helaas. Krijg alleen maar foutmeldingen en ook de standaard camera app crasht als lumia camera aanwezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar zoveel verschilde die Windows Camera toch niet meer met Lumia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Nou mis nog eigenlijk alle opties die in lumia camera zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 07-10 15:34
Het schijnt dat MS de lumia camera app niet meer langer gaat ondersteunen.
Een grote misser als je mij vraagt.
Zeker de hierboven al reeds genoemde opties die deze app bied.
De MS app is vrij kaal en rechtoe rechtaan, de Lumia app kan je allerhande instellingen handmatig invoeren.
Van sluitertijd tot weet ik veel wat nog meer.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Precies en bij de pureview modelen had je ook de optie tussen highres en 5mp jpgs of dng en 5mp etc etc
En die dingen die een 1020 een leuke phonecam maakten missen nu (nog) bij de standaard app.
Hoop echt dat die opties nog weer terug gaan komen in de volgende build. Zeker als de ze Lumia camera app niet verder ontwikkelen.
Zou voor mij en denk ook voor vele anderen met een pureview camera een teleurstelling zijn.
We zullen het gewoon maar afwachten moeten.
Als er voor eind augustus geen betere app is ga ik voor mijn vakantie iig tijdelijk weer terug naar 8.1 denk ik. Gebruik de 1020 als 2e camera op onze tochten als de DSLR te zwaar is om mee te nemen.
En dan er na maar weer proberen met W10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ben gem zelfs kwijt onder wp8.1.
Kan hem wel vinden in de store maar krijg telkens de melding dat mijn toestel niet compatible is....
Ook sideloaden werkt niet.
Misschien dat iemand nog een ander xap bestandje heeft?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Afhankelijk van type toestel moet je of Lumia Camera of lumia camera classic hebben. Geen idee of je daar aan gedacht hebt. ;)
Lumia camera is voor de "nieuwere" toestelen, staat ook wel in de uitleg in de store
En classic ach ja de naam zegt het al dat is voor de inmiddels klasiekers onder de Lumia, of te wel "de laaste der Nokiaanen' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Klopt, doch geen van allen zijn meer beschikbaar voor mijn toestel.
Lumiaatje 1320 en daarvoor was de oude versie gewoon beschikbaar.
Nu kan ik wel zonder, maar mis ergens toch wel op bepaalde momenten net dat beetje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Amadeus1966 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:39:
Het schijnt dat MS de lumia camera app niet meer langer gaat ondersteunen.
Een grote misser als je mij vraagt.
Zeker de hierboven al reeds genoemde opties die deze app bied.
De MS app is vrij kaal en rechtoe rechtaan, de Lumia app kan je allerhande instellingen handmatig invoeren.
Van sluitertijd tot weet ik veel wat nog meer.
Dat kan toch gewoon nog steeds? Die opties zijn er allemaal.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkeetje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-04-2024
Ik heb een paar weken geleden ook windows 10 (preview) op mijn Lumia 640 gezet, maar ik heb nog wel gewoon lumia camera.
Lumia moments, lumia selfie en nog een paar van die apps die met lumia beginnen heb ik er sinds die update ook gratis bij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Worden jullie foto's trouwens nog geupload naar OneDrive ?

Ik merk zonet dat m'n toto's sinds de upgrade naar WP10 niet online meer staan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
r2504 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:00:
Worden jullie foto's trouwens nog geupload naar OneDrive ?

Ik merk zonet dat m'n toto's sinds de upgrade naar WP10 niet online meer staan :-(
Bij werd dit wel gedaan nadat ik een hard reset had gedaan. Had het gelijk weer uitgezet, aangezien ik dit niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Dat schakel ik ook gelijk weer uit. Heb op m'n 1020 ruimte genoeg om highres jpgs en/of dng format een paar dagen op te slaan als dat nodig is.
En het scheelt je ook in je databundel of roamings kosten als je in het buitenland zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Waar zetten jullie dat uit... ik kan dit precies nergens vinden ?

In WP 8.1 kon je voor zover ik me kan herinneren instellen dat hij dit enkel deed wanneer je op WIFI zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Klinkt gek eigenlijk. Niet direct in de camera instellingen maar in de instellingen van one drive.
Onder in de instellingen bij de camera app kom je het wel tegen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
GiLeX schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:14:
Klinkt gek eigenlijk. Niet direct in de camera instellingen maar in de instellingen van one drive.
Het zit zelfs nog verder weg gestopt... One Drive, Hamburger Menu en op dat scherm rechts bovenaan het tandwieltje, daarna Camera Upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik ben vooral benieuwd vanaf wanneer Windows gebruikers de vruchten kunnen plukken van het "bridges" programma. Ik, en waarschijnlijk meer met mij, kan wel een handjevol apps opnoemen die ik graag op het Windows platform terug wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Niet alleen bridges maar gewoon Universal apps in het algemeen. Ik zit te wachten op Sonos voor Windows Phone (wat naar het schijnt al een jaar in beta zou zijn ???) en vraag me dus af of het er nooit zal komen of dat bepaalde bedrijven gewoon hopen twee vliegen in één klap te slaan met een universal app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
SirLenncelot schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:08:
Ik ben vooral benieuwd vanaf wanneer Windows gebruikers de vruchten kunnen plukken van het "bridges" programma. Ik, en waarschijnlijk meer met mij, kan wel een handjevol apps opnoemen die ik graag op het Windows platform terug wil zien.
Volgens mij is het probleem voorlopig dat deze "bridges" nog niet available zijn voor alle devs. Volgens mij zijn er wat alpha versies in gebruik bij Microsoft en, zo kan ik me voorstellen, andere devs.

Waar ik meer zeker van ben is dat het een illusie is dat een nieuwe Universal app zo maar draait op elk platform: zeker zal het draaien, maar je moet toch echt wat een het UI doen. Ik zie dit nogal vaak voorbij komen op blogs, maar er is altijd extra werk nodig om je UI goed te krijgen op elk platform. Zeker is het zo dat de drempel erg laag is, en dat het minder werk is dan voorheen. Maar de oude 'universal' apps gebruiken ook al shared code, waardoor de 'intelligentie' makkelijk gedeeld kon worden.

Ik denk dat we het meer moeten hebben dat het aantal Windows gebruikers sterk gaat toenemen (door gratis updates) en daardoor hopelijk meer devs trekt. Zij ontwikkelen een Universal app, en dan is het een erg kleine drempel om het UI ook te optimiseren voor Xbox en phone.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Niels9001 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:35:
[...]

Volgens mij is het probleem voorlopig dat deze "bridges" nog niet available zijn voor alle devs. Volgens mij zijn er wat alpha versies in gebruik bij Microsoft en, zo kan ik me voorstellen, andere devs.

Waar ik meer zeker van ben is dat het een illusie is dat een nieuwe Universal app zo maar draait op elk platform: zeker zal het draaien, maar je moet toch echt wat een het UI doen. Ik zie dit nogal vaak voorbij komen op blogs, maar er is altijd extra werk nodig om je UI goed te krijgen op elk platform. Zeker is het zo dat de drempel erg laag is, en dat het minder werk is dan voorheen. Maar de oude 'universal' apps gebruiken ook al shared code, waardoor de 'intelligentie' makkelijk gedeeld kon worden.

Ik denk dat we het meer moeten hebben dat het aantal Windows gebruikers sterk gaat toenemen (door gratis updates) en daardoor hopelijk meer devs trekt. Zij ontwikkelen een Universal app, en dan is het een erg kleine drempel om het UI ook te optimiseren voor Xbox en phone.
Uiteraard. Ik hoop gewoon erg dat het uitbreiden van de userbase en het terugbrengen van de ontwikkelkosten een positief effect op het aantal apps zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:33
Ik gebruik Windows 10 mobile intussen al enkele weken op mijn daily phone (lumia 820) en hoewel het al stukken verbeterd zijn heb ik toch nog enkele heikel puntjes:

- De batterijduur is drastisch verminderd. Ik kan amper een halve dag doen voor hij weer onder de 20% zakt en dan doe ik er nog niet eens veel mee. Nu kan het ook aan de batterij liggen, maar het is wel toevallig op hetzelfde moment als ik Windows 10 mobile installeer. Morgen maar eens de batterij nemen van een kapotte 820 die ik nog op het werk heb liggen. Batterijbesparing toont ook niet meer wanneer voor het laatst opgeladen, alhoewel daar apps voor zijn.
- De groove music app is op zich goed, maar telkens ik in mijn auto stap moet ik handmatig de muziek aanleggen. Hij onthoudt ook niet waar hij zat, dit was vroeger wel goed. Hij speelde automatisch verder.
- Het lockscreen refresht traag en ik zie geen notificaties meer van mail/sms'en/telefoontjes
- In Microsoft Edge kan je niet meer opzij swipen om naar de vorige pagina terug te keren.
- Foto's uploaden niet meer automatisch naar Onedrive, hoewel dit aanstaat...
- Ik heb ook de indruk dat hij trager met wifi netwerken verbindt, maar dat kan aan mij liggen.

Al met al nog redelijk wat probleempjes, maar in vergelijking met de vorige builds is er wel verbetering merkbaar.

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
In Edge werkt "fit text to screen" ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
skelleniels schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:25:
Ik gebruik Windows 10 mobile intussen al enkele weken op mijn daily phone (lumia 820) en hoewel het al stukken verbeterd zijn heb ik toch nog enkele heikel puntjes:

- De batterijduur is drastisch verminderd. Ik kan amper een halve dag doen voor hij weer onder de 20% zakt en dan doe ik er nog niet eens veel mee. Nu kan het ook aan de batterij liggen, maar het is wel toevallig op hetzelfde moment als ik Windows 10 mobile installeer. Morgen maar eens de batterij nemen van een kapotte 820 die ik nog op het werk heb liggen. Batterijbesparing toont ook niet meer wanneer voor het laatst opgeladen, alhoewel daar apps voor zijn.
- De groove music app is op zich goed, maar telkens ik in mijn auto stap moet ik handmatig de muziek aanleggen. Hij onthoudt ook niet waar hij zat, dit was vroeger wel goed. Hij speelde automatisch verder.
- Het lockscreen refresht traag en ik zie geen notificaties meer van mail/sms'en/telefoontjes
- In Microsoft Edge kan je niet meer opzij swipen om naar de vorige pagina terug te keren.
- Foto's uploaden niet meer automatisch naar Onedrive, hoewel dit aanstaat...
- Ik heb ook de indruk dat hij trager met wifi netwerken verbindt, maar dat kan aan mij liggen.

Al met al nog redelijk wat probleempjes, maar in vergelijking met de vorige builds is er wel verbetering merkbaar.
Ik weet niet of anderen hier ook last van hebben maar op mijn 1020 kan ik heel slecht foto's bekijken. Inzoomen bij een foto duurd erg lang en gaat stoterig. Vroeger ging dit allemaal heel vloeiend. Hoop dat ze dit ook snel fixen.

Verder vraag ik me af hoe jullie bijvoorbeeld een pdf file opslaan die je in Edge opent of wilt downloaden. Een word file die je aanklikt download die bijv. wel automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Op m'n 930 gaat het inzoomen snel genoeg... maar het is inderdaad stoterig (het gaat maw. niet geleidelijk aan).

Als ik in Edge een PDF link aanklik dan gaat die meteen open in Acrobat Reader... maar er is niet meteen een optie om deze te bewaren (en je ziet hem ook niet staan bij het openen van Adobe Reader nadien wat vroeger dacht ik wel het geval was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
r2504 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:25:
Op m'n 930 gaat het inzoomen snel genoeg... maar het is inderdaad stoterig (het gaat maw. niet geleidelijk aan).

Als ik in Edge een PDF link aanklik dan gaat die meteen open in Acrobat Reader... maar er is niet meteen een optie om deze te bewaren (en je ziet hem ook niet staan bij het openen van Adobe Reader nadien wat vroeger dacht ik wel het geval was).
Opent die wel echt in Adobe Reader of opent die niet toevallig stiekem in de reader van MS zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Goeie vraag... al staat PDF Reader er niet op.

Ik denk eerder dat het een embedded PDF viewer in Edge is want ik blijf Edge status bar (tabs, URL, ...) onderaan zien.

Je kan wel lang drukken op je link... maar op de website waar ik probeer vraagt hij dan het Arobat icoontje te saven wat verwijst naar de PDF... niet de PDF zelf dus :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
In 8.1 werden m'n SMS'jes voorgelezen wanneer ik in de auto zat... blijkbaar werkt dit niet meer of is het ergens een instelling die ik nog niet gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Op dit moment draai ik windows 10 op mn main systeem en surface pro 2, nu kwam ik een applicatie tegen "telefoonassistent"

Het lijkt erop dat je hiermee in de toekomst je telefoon kunt bekijken / bedienen vanaf je pc. Ook is hier al rekening gehouden voor android en ios apparaten.

Wanneer er op windows gedrukt word komen er allemaal opties tevoorschijn (welliswaar nog zonder functionaliteit) ik heb er mijn Lumia 925 met windows 10 beta op aangesloten maar dit mocht geen verschil gegeven met mn 930 met de normale windows 8.1

Alle opties / tabjes geven info behalve de windows-tabje?
hier onder wat screenshots.

Windows 10 Telefoon Assistent
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/s0TpAHsLfpt9paJOSToXnv8B/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JuF5mHbRMZPnTgXI9jy4DsMA/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pkCS7HLAFD3P9oDBNMqCtC20/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
downcom schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:06:
[...] Het lijkt erop dat je hiermee in de toekomst je telefoon kunt bekijken / bedienen vanaf je pc. Ook is hier al rekening gehouden voor android en ios apparaten.[...]
Volgens mij is het alleen bedoelt als app om de telefoon zodanig in te stellen dat contacten, e-mail, bestanden allemaal worden gedeeld met Windows 10, door bijv. alles via je MS account te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Caelorum schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:13:
[...]

Volgens mij is het alleen bedoelt als app om de telefoon zodanig in te stellen dat contacten, e-mail, bestanden allemaal worden gedeeld met Windows 10, door bijv. alles via je MS account te laten lopen.
uiteraard maar de afbeelding daar boven van de laptop en het windows toestel tonen de zelfde apps en achtergrond. Ik zou het niet weten maar ben wel benieuwd ;) de app doet nu nog vrij weinig en echt assisteren doet het op dit moment niet echt.

maar heb het gevoel dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
downcom schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:26:
[...]
uiteraard maar de afbeelding daar boven van de laptop en het windows toestel tonen de zelfde apps en achtergrond.[...]
Dus staat het toestel en de computer al zodanig ingesteld dat de MS accounts overeenkomen? Denk nog steeds dat het puur een instellingsdingetje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Caelorum schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Dus staat het toestel en de computer al zodanig ingesteld dat de MS accounts overeenkomen? Denk nog steeds dat het puur een instellingsdingetje is.
Ja, de telefoons staan allemaal met het zelfde MS account geregisterd en geactiveerd.

Er staat enkel hoe je dingen kunt synchroniseren, koppelen of kunt delen. maar er word eigenlijk alleen verwezen naar de microsoft product websites.

Wat echter vreemd is, alle items / tabjes bevatten info behalve de tab Windows zelf.
tevens waarom zou iemand zijn telefoon moeten verbinden met zijn computer (over usb) om de andere items te laten functioneren?

En waarom zou je cortana willen delen met je telefoon? dat is gewoon een dienst die op elk apparaat het zelfde is? (misschien wat kleine instellingen maar die worden sowieso al standaard gesynchroniseerd)

Die ene keer dat windows vroeg om een usb verbinding is om via de screen-app je telefoon op je pc te gebruiken (waar je overigens niet veel van voor moet stellen). (myscreenapp)

Ik houd de opties open en we zullen zien in de loop van de tijd wat de app precies moet gaan doen.

[ Voor 23% gewijzigd door downcom op 30-07-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
downcom schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:11:
[...] tevens waarom zou iemand zijn telefoon moeten verbinden met zijn computer (over usb) om de andere items te laten functioneren? [...]
Voor het geval dat de telefoon en de pc dus niet zo staan ingesteld dat dit gebeurd. Zo ken ik ook iemand die zonder dat ze het weet een ander account gebruikt op de telefoon dan op haar PC. Die mist zo dus een hoop waar ze wel wat aan zou hebben IMO. Een app als deze kan dat dus checken en eventueel meteen goedzetten voor haar (met wat minimale input). Dat lijkt mij ook het doel van de app. Al het andere kon en kan nog steeds in Windows 10 namelijk. Je kan nog steeds eenvoudig bij de bestanden via explorer en al het andere gaat zoals je zegt 'automatisch' mits beide apparaten goed staan ingesteld.
Wat betreft Android en iOS is dat eigenlijk precies hetzelfde. Het kan werken, maar de kans dat het goed staat ingesteld bij een leek die het meeste zelf moet redden is zowat nihil en dat lijkt mij iets waar Microsoft wel wat aan wil doen, aangezien dat Windows toch eens tuk aantrekkelijker maakt dan OSX (met android) of een van de vele linux distro's (incl. ChromeOS). Komt nog bij dat ze op deze manier mooi hun eigen diensten kunnen pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ik had vanochtend vannacht een update van win 10. Stond iets bij van developer enhancement, was vrij snel geinstalleerd. Kan hier echter op internet nog niks over vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Mich op 31-07-2015 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Mich schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:15:
Ik had vanochtend vannacht een update van win 10. Stond iets bij van developer enhancement, was vrij snel geinstalleerd. Kan hier echter op internet nog niks over vinden
IS ook nog vrij weinig over bekent. Microsoft is in ieder geval bezig om een nieuwe wp10 update uit te brengen en maakt nu voorbereidingen :)

Daarbij krijg je de update alleen als je "for developers" hebt aanstaan.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 31-07-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:00

daffie82

Minisforum UM773 Lite

https://blendle.com/i/the...paign=newsletter_20150731

Leuk artikel :-)
Gaat wel over desktop, maar mooi om lezen dit !

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.wsj.com/articl...r-the-pc-again-1438106055
Directe link, blendle moet je voor inloggen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:00

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Straf dat je hiervoor moet betalen bij Blendle terwijl het zo gratis te lezen is...

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Is er al iets bekend over hoe je weer automatisch foto's met onedrive kan syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag het op XDA ook al langskomen, zou het dan toch mogelijk gaan worden om androidtoestellen Win10 te kunnen geven? Zeker als een xiaomi of oppo hier 'iets' van ondersteuning in gaan geven, heb je aardige high-end toestellen voor erg leuke prijs. (al vraag ik me af wat de knoppen onderin gaan doen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Is er iemand die Groove-music gebruikt? Ik kan alleen maar muziek uit mijn bibliotheek afspelen ipv streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
SirLenncelot schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:10:
Is er iemand die Groove-music gebruikt? Ik kan alleen maar muziek uit mijn bibliotheek afspelen ipv streamen.
Heb je een Groove Music Pass (of Xbox Music Pass) - deze is nodig om uit de Store te kunnen stream (en offline op te slaan), en volgens mij ook als je je eigen muziek wilt streamen vanaf OneDrive.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Niels9001 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:14:
[...]

Heb je een Groove Music Pass (of Xbox Music Pass) - deze is nodig om uit de Store te kunnen stream (en offline op te slaan), en volgens mij ook als je je eigen muziek wilt streamen vanaf OneDrive.
ja, die heb ik gisteren geactiveerd op mijn PC onder Windows 10. Mijn telefoon wordt echter niet gekoppeld aan dit account. Terwijl bij beide apps hetzelfde Microsoft account is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niels9001 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:14:

Pass is niet nodig voor onedrive, zolang je maar met zelfde account aan beide kanten bent ingelogd moet het werken.
Heb ik een Groove Music Pass-abonnement nodig om muziek op OneDrive af te spelen?

Nee, je hebt geen Groove Music Pass-abonnement nodig om je muziek op OneDrive af te spelen. Het is gratis
WP8 lijkt het gewoon te werken, misschien WP10 issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
__Koen__ schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:05:
Is er al iets bekend over hoe je weer automatisch foto's met onedrive kan syncen?
Staat op één van de vorige pagina's... setting zit wel wat verstopt.

Probleem is dat ik sinds enkele dagen m'n foto's dubbel zie (hi en lo res vermoedelijk) terwijl de setting aan staat om ze slechts éénmalig te laten zien ?
SirLenncelot schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:10:
Ik kan perfect streamen vanuit m'n OneDrive (zonder enige abonnement of wat dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Met build 10240... enige nieuws wanneer deze beschikbaar komt ?
Pagina: 1 ... 17 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M