Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Heel goed. Kom nu rechtstreeks van WP8.1 af, omdat ik pas weer terug wilde naar W10M als het een beetje bugvrij was (had de allereerste build via een omweg op mijn L925 gezet, was geen succes). Dat lijkt met 10166 dik in orde. Edge is een hele vooruitgang tov IE. Camera start veel sneller tov 8.1badluckboy schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:03:
hoe is de snelheid van de telefoon in vergelijking met wp 8.1?
[ Voor 7% gewijzigd door Whatson op 11-07-2015 13:13 ]
Werkt wel, je ziet daarna linksonder het tab knopje even oplichten. Als je daar op klikt zie je dat er een nieuw tab is aangemaakt voor die pagina.GiLeX schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:04:
Nog een klein nadeltje (bug misschien) in Edge lukt het me niet om meerdere tabs te openen van uit een pagina ("rechts klik op link" om het zo maar ff te noemen) en dan openen in een nieuwe tab.
Maar ik zag dit nog. Goed ik ga het niet gebruiken, maar ik vindt het een bijzondere bug.
Gedeeld internet (of tethering) is beschikbaar in de Insider Preview, maar je moet Gedeeld internet uitschakelen voordat je je telefoon uitschakelt. Als je je telefoon uitschakelt of opnieuw opstart voordat je Gedeeld internet uitschakelt, werkt Wi-Fi niet meer. Je herstelt je telefoon door Windows Phone Recovery Tool te downloaden op een pc, en vervolgens je telefoon te verbinden met die pc om terug te keren naar Windows Phone 8.1. Nadat dat is voltooid, installeer je Insider Preview opnieuw.
Hoe zou je de 10166 op je Lumia 925 omschrijven t.o.v. WP81.? Sneller, gelijk, langzamer, beter, slechterWhatson schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:09:
[...]
Heel goed. Kom nu rechtstreeks van WP8.1 af, omdat ik pas weer terug wilde naar W10M als het een beetje bugvrij was (had de allereerste build via een omweg op mijn L925 gezet, was geen succes). Dat lijkt met 10166 dik in orde. Edge is een hele vooruitgang tov IE. Camera start veel sneller tov 8.1
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Gelijk. Misschien een tikkeltje langzamer, maar dat maakt de nieuwe edge browser meer dan goedNiels9001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:54:
[...]
Hoe zou je de 10166 op je Lumia 925 omschrijven t.o.v. WP81.? Sneller, gelijk, langzamer, beter, slechter?
Er is wel een beetje verschil te merken tussen native W10 apps en WP8 apps. De WP8 apps worden toch iets minder smooth weergegeven. (scrollen etc., komt denk ik omdat voor die apps IE nog wordt gebruikt in Browser elements)
Animaties zijn ook veel mooier dan WP8.1

Klopt, de Here apps staan niet (meer) in de store.Martinspire schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:52:
Here Maps e.d. doen het hier ook weer, maar ik zie ze nu ineens niet meer in de store staan. En kaarten heet nu ineens Windows Kaarten?
Was even aan het kijken of ik de app wilde herinstalleren, maar kan ze niet eens vinden
Wel vreemd is dat na het bijwerken van de telefoon de Here programma's wel automatisch worden geupdate. Houd er dus rekening mee dat je ze na een harde reset waarschijnlijk niet meer op je phone kunt krijgen. Hopelijk is dat een bug in de store die binnenkort wordt platgedrukt.
Het zou me overigens niets verbazen als Here op termijn verdwijnt van WP... Windows Kaarten krijgt steeds meer dezelfde functionaliteit.
Windows Kaarten gebruikt ook dezelfde kaarten als Here, dit zou ook de reden kunnen zijn dat de kaarten (naar ik hoop voorlopig) niet op een sd-kaart geplaatst kunnen worden.
T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8
En via deze linkjes ook niet te vinden?:grommel schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:31:
[...]
Klopt, de Here apps staan niet (meer) in de store.
Wel vreemd is dat na het bijwerken van de telefoon de Here programma's wel automatisch worden geupdate. Houd er dus rekening mee dat je ze na een harde reset waarschijnlijk niet meer op je phone kunt krijgen. Hopelijk is dat een bug in de store die binnenkort wordt platgedrukt.
Het zou me overigens niets verbazen als Here op termijn verdwijnt van WP... Windows Kaarten krijgt steeds meer dezelfde functionaliteit.
Windows Kaarten gebruikt ook dezelfde kaarten als Here, dit zou ook de reden kunnen zijn dat de kaarten (naar ik hoop voorlopig) niet op een sd-kaart geplaatst kunnen worden.
Here Maps: https://www.windowsphone....ae-409a-8503-b02ac71f8362
Here Drive+: https://www.windowsphone....a6-486c-9dbc-59da809ca325
Edit: HERE Drive+ is no longer available.
Edit: Dit is er alleen in engels, Duits, chinees, Spaans, Italiaans en Frans.
[ Voor 24% gewijzigd door pcman007 op 11-07-2015 15:18 ]
Jup. Een downgrade tov HERE Drive+pcman007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:15:
Maps heeft nu ook gesproken navigatie in engels maar mijn regio staat op engels weet niet of het ook in het Nederlands is.
Gelukkig blijft hij gewoon werken als je hem al had.

Mja das nieuw en "handig" oid. Het is nu een universele app ipv meegebakken in het systeem dus dan kunnen ze hem updaten. Maar momenteel kan ie niet meer, is ie niet sneller en is ie niet bugvrij. Hij is nu al wel wat beter dan eerst, maar ik kan nog steeds niks anders dan een eigen foto instellen als de achtergrond voor mn startschermpcman007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:12:
Waarom is dat searching device for new photos er eigenlijk in 10 wel en in 8.1 niet? in 8.1 zag ik mijn foto's altijd direct in de foto app nadat ik ze had gemaakt.
Bij mij is de Maps app Nederlands, inclusief de navigatie stem.pcman007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:15:
Maps heeft nu ook gesproken navigatie in engels maar mijn regio staat op engels weet niet of het ook in het Nederlands is.
Ik heb overigens wel Here Drive+ erop staan met Nederlandse stemmen, dus mogelijk haalt hij die momenteel daar vandaan of is er ondertussen een update geweest met meer talen.
[ Voor 10% gewijzigd door Voxxie op 11-07-2015 23:51 ]
Omdat hij ook op Onedrive zoekt voor nieuwe fotospcman007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:12:
Waarom is dat searching device for new photos er eigenlijk in 10 wel en in 8.1 niet? in 8.1 zag ik mijn foto's altijd direct in de foto app nadat ik ze had gemaakt.
Bij mij komt na het herstarten van de telefoon trouwens met grote rode letters Not For Resale in beeld te staan.
[ Voor 17% gewijzigd door Whatson op 12-07-2015 00:01 ]
Dit is de eerste Preview die je draait? Staat er namelijk al vanaf de allereerste versie.....Whatson schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 23:57:
[...]
Omdat hij ook op Onedrive zoekt voor nieuwe fotos
Bij mij komt na het herstarten van de telefoon trouwens met grote rode letters Not For Resale in beeld te staan.

Vind dat trouwens wel erg mooi...dat je dus ook altijd je OneDrive foto's terug ziet in je collectie.....
[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2015 00:37 ]
Dit kan je toch bij je settings uitzetten ? Ik zie de foto's uit mijn OneDrive namelijk niet meer.TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2015 @ 00:37:
[...]
Dit is de eerste Preview die je draait? Staat er namelijk al vanaf de allereerste versie.....Ik vermoed om te voorkomen dat men alvast telefoons met Windows 10 gaat verkopen...
Vind dat trouwens wel erg mooi...dat je dus ook altijd je OneDrive foto's terug ziet in je collectie.....
[ Voor 5% gewijzigd door vali op 12-07-2015 00:53 ]
Ehh.....dat had je niet vlak na de upgrade, maar eh...na een tijdje pas? Ik had het direct na de upgrade (op m'n 930...de 635 gaf geen problemen). Factory reset...?Whatson schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:02:
Gvd... Net in een eindeloze loop met resuming.../loading... Van startscherm. En als het startscherm dan eindelijk verschijnt, kan ik geen enkele app meer openen, Lock screen crashed ook daarna... Anyway, lijkt nu eindelijk weer te werken, alleen ben nu bang om de telefoon te vergrendelen...
Jups.....dat kan je uitzetten...vali schreef op zondag 12 juli 2015 @ 00:52:
[...]
Dit kan je toch bij je settings uitzetten ? Ik zie de foto's uit mijn OneDrive namelijk niet meer.
Dat viel mij eerder vanavond ook ineens opMichelatNL schreef op zondag 12 juli 2015 @ 00:58:
Ik merk net dat ik geen meldingen krijg van sms en WhatsApp als mijn scherm uit is. Als ik gebeld wordt dan maakt die wel geluid. Heb ik ergens een setting gemist?
[ Voor 40% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2015 01:06 ]
Ik had blijkbaar een algemene setting uitgezet. Bij meldingen en acties heb ik nu aangezet 'Banners met meldingen op het vegrendelingsscherm weergeven'. Nu komen de meldingen weer als het scherm uit is.TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:04:
Ik merk net dat ik geen meldingen krijg van sms en WhatsApp als mijn scherm uit is. Als ik gebeld wordt dan maakt die wel geluid. Heb ik ergens een setting gemist?
Dat viel mij eerder vanavond ook ineens opIn je notificatie scherm kun je dat dus ook niet inschakelen voor Messaging (SMS) en WhatsApp (voor WhatsApp kan ik het wel in/uit schakelen)....
Op het zelfde scherm kun je per app instellen of er wel of niet een melding getoond moet worden als het scherm uit is. Dat is dan de setting 'Banners met meldingen'. Voor SMS kan ik die ook aan of uit zetten.
Vind de zinnen die ze gebruiken nogal verwarrend.
[ Voor 15% gewijzigd door MichelatNL op 12-07-2015 01:43 ]
Ja. Na een herstart van de telefoonTheVMaster schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:04:
[...]
Ehh.....dat had je niet vlak na de upgrade, maar eh...na een tijdje pas? Ik had het direct na de upgrade (op m'n 930...de 635 gaf geen problemen). Factory reset...?
[...]
Dit is wel met een L920. De L930 schijnt bijv. een stuk meer problemen te hebben. Nogal toestel afhankelijk dus.
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 12-07-2015 12:23 ]
Ik draaide de vorige build en draai nu 10166 op mijn primaire (enige) toestel, Lumia 930. 10166 werkt erg goed; nauwelijks bugs, reboots of freezes. Dus ik red mij er prima mee. Ik meld wel bugs en suggesties. De bugs die ik (en blijkbaar velen) had/hadden gemeld zijn bijna allemaal gefixed in 10166.Aghanim schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:11:
Zijn er mensen die de laatste build op hun primaire toestel gebruiken of draaien jullie op een tweede toestel omdat het nog niet bruikbaar genoeg is?
[ Voor 4% gewijzigd door Iridium op 12-07-2015 12:27 ]
Heb zowel mijn primary (930) als mijn tweede (635) toestel beide op de 10166 draaien. Zelf mijn vrouw heeft de 10166 (en die is niet al te technischAghanim schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:11:
Zijn er mensen die de laatste build op hun primaire toestel gebruiken of draaien jullie op een tweede toestel omdat het nog niet bruikbaar genoeg is?
Deze build voelt een stuk beter aan. Het eerste uur na de installatie moet je hem even laten liggen voor het updaten van de store, volgens mij is die daar aardig druk mee.
Draai het op de NL taal en bij de vorige builds waren sommige teksten niet vertaald. Nu niet meer tegengekomen, wel dat er hier en daar een zin uit het scherm loop.
Het handmatig uploaden van plaatjes na OneDrive wil soms pas na 3x proberen lukken.
Icoontje in de bovenste balk van een nieuw bericht gaat ook niet automatisch weg na lezen van bericht. Pas als ik die naar beneden schuif dan is het weg.
Main toestel L930
[ Voor 13% gewijzigd door MichelatNL op 12-07-2015 13:36 ]
edit: naar een hard reset kan ik weer mijn achtergrond instellen
[ Voor 14% gewijzigd door matt1991 op 12-07-2015 20:05 ]
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Nee daar heb ik geen last van.matt1991 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:51:
Ik heb gister Build 10166 geinstalleerd op mijn Lumia 930. Over de stabiliteit van deze build erg tevreden maar ik heb 1 probleem ik kan de achtergond niet wijzigen zijn er meer die hier last van hebben
Ik draai de laatste builds alleen op mijn tweede toestel. Zou het niet in mijn hoofd halen om die op mijn primaire te gebruiken.Aghanim schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:11:
Het is me al een paar keer overkomen dat bepaalde apps niet, dan wel foutief, worden geupdate, met als gevolg dat ze ineens niet meer werken. Is al een paar keer voorgekomen bij Here Maps. Je moet dan wachten op een volgende build waarin ze meestal weer (al dan niet tijdelijk) werken.
T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8
Achtergrond is hier ook zwart, had graag terug de achtergrond gehad van vorige buildmatt1991 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:51:
Ik heb gister Build 10166 geinstalleerd op mijn Lumia 930. Over de stabiliteit van deze build erg tevreden maar ik heb 1 probleem ik kan de achtergond niet wijzigen zijn er meer die hier last van hebben
Over het algemeen ben ik wel tevreden, toch een paar dingen (die ik ook hier weinig tegen kom, dus even checken of er meer mensen last van hebben):
- Betaalde apps worden niet geinstalleerd maar de proefeditie (bv core player)
- Bluetooth werkt niet goed; iig niet met de UE BOOM speaker, die connect heel even en schiet dan weer in 'paired' stand, hij herkent hem wel goed.
- Niet alle agenda's worden getoond in het glance scherm (wel prive, niet werk bv).
- Geen glance of lockscreen voor weer app (tekortkoming in de weer app natuurlijk).
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Die mis ik ook idd nu is het alleen maar Bing of een foto. Had met 8.1 de weer app als locksrceen.LightYears schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:07:
........
- Geen glance of lockscreen voor weer app (tekortkoming in de weer app natuurlijk).
Misschien komt dat nog weer terug bij de final release, hoop ik iig.
Verwijderd
bij mij was dat ook zo, een hard reset gedaan en was daarna weer okematt1991 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:51:
Ik had dit eerst ook maar als je een sms'je ontvangt kan je het wel instellen. Wat ik echt super mooie instelling vind, is dat je sms'jes op private kan zetten als je telefoon gelocked is. Dit vind ik wel prettig idee bij het ontvangen van tan codes van ING.TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:04:
Dat viel mij eerder vanavond ook ineens opIn je notificatie scherm kun je dat dus ook niet inschakelen voor Messaging (SMS) en WhatsApp (voor WhatsApp kan ik het wel in/uit schakelen)....
[ Voor 20% gewijzigd door vali op 12-07-2015 22:53 ]
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Batterij is niet meer gloeind heet en hij gaat nu weer ouderwets 2dagen mee.
Heb nog wel een issue dat ik geen muziek mappen van mijn telefoon af mag halen. Ik heb de rechten er niet voor om de map te verwijderen, maar wel om alle bestanden in de map weg te halen...
-Bij de eerste keer starten hadden mijn tiles de zelfde kleur als mijn windows 10 thema op de dekstop, heel donker blauw. Nadat ik zelf een afbeelding als achtergrond koos was deze donkere kleur blauw helaas een van de standaard kleuren geworden.
-Ik heb zo een 5 a 6x per dag dat als ik ontgrendel (en volgens mij bijna altijd dat whatsapp dan draait) dat mijn telefoon opnieuw opstart...
-Ik mis mijn Nokia Lumia camera app, die ben ik na elke nieuwe windows build kwijt, nu kan ik hem alleen ook niet meer installeren.
-Mijn hotmail (in outlook) synchroniseert niet meer.
-De link met Facebook is weer uit de personen app gehaald (in de telefoonlijst zie ik nog wel facebook mensen, voor nieuwe posts niet).
-Er is wel iets mis met het weergeven van de accu, ik heb hem nu 20 minuten los en hij staat al op 54%. Het meest vervelend vindt ik nog wel dat de batterij indicator niet evenredig leeg loopt (degene rechts bovenin het scherm.
Voor de rest werkt het allemaal lekker snel en ben ik er zeer tevreden mee
Nope. Ik heb een Lumia Icon en zit ook bij T-Mobile. Ik heb afgelopen weekend diverse SMS berichten ontvangen tijdens mijn stand-by dienst.InZane schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:01:
Het lijkt erop dat ik geen SMS meer binnenkrijg (T-Mobile) met build 10166. Ik gebruik tweestapsverificatie voor een aantal diensten, maar daar krijg ik dus geen SMS meer van binnen. Iemand anders problemen daarmee? SMS instellingen zijn verder wel goed.
Ik kreeg ook netjes een geluid te horen, een notification op m'n scherm en een melding in het notification pulldown menu. Dit geldt ook voor mailtjes en whatsapp berichten.
Al met al ben ik behoorlijk tevreden over build 10166. Ik kon eindelijk Outlook Mail als berichtenbron selecteren op mijn lockscreen (als in ontvangen berichten).
Oke goed om te weten. Ik zal vandaag eens een hard reset proberen. Hopelijk lost dat het op.nwagenaar schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:50:
[...]
Nope. Ik heb een Lumia Icon en zit ook bij T-Mobile. Ik heb afgelopen weekend diverse SMS berichten ontvangen tijdens mijn stand-by dienst.
Ik kreeg ook netjes een geluid te horen, een notification op m'n scherm en een melding in het notification pulldown menu. Dit geldt ook voor mailtjes en whatsapp berichten.
Al met al ben ik behoorlijk tevreden over build 10166. Ik kon eindelijk Outlook Mail als berichtenbron selecteren op mijn lockscreen (als in ontvangen berichten).
- Je kan geen aparte mailboxen (bv. Home en Work) pinnen op je startscherm
- De calendar (die ondertussen redelijk goed was op 8.1) is terug een flinke stap achteruit (week view, maand view)
- Je kan de kleuren niet meer bepalen van de diverse agenda's
- Ik kan geen andere toetsenborden meer selecteren
- Batterij applicatie van Microsoft is verdwenen ?
- Contact app heeft geen link meer met LinkedIn (en dus ook geen fotootjes meer ervan)
- Alle icoontjes in m'n notification center staan plots te knipperen (en werken niet meer ?)
- Office applicaties zijn verdwenen
Na even gespeeld te hebben alles teruggezet naar 8.1 en later weer besloten om W10 nog eens te proberen. Telefoon eerst naar default 8.1 teruggezet, daarna gelijk 10 geinstalleerd. Nu kom ik niet eens voorbij mn pincode scherm, de OK knop mist.. kan de pincode intoetsen, maar nergens op OK of verder klikken.. Telefoon maar weer teruggezet naar 8.1
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Download Word, Excel, PowerPoint en One Note even via de store. Een heel stuk beter dan de standaard Office-applicatie uit WP8.1.r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:30:
- Office applicaties zijn verdwenen
Dat kan wel. Heb het na veel gezoek wel voor elkaar gekregen.r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:30:
Ik heb dan ook maar het risico genomen en build 10166 geinstalleerd maar vond na enkele minuten al een hele lijst aan problemen;
- Je kan geen aparte mailboxen (bv. Home en Work) pinnen op je startscherm
Heb nu 1 outlook en 2 ziggo mailboxen apart op het startscherm
Kan je nu alleen niet meer exact zeggen hoe.
Volgens mij in de oulook app zelf op een mailbox klikken en vasthouden tot er extra opties verschijnen
En dan pin to start. Zoiets was het als ik me niet vergis
Het is inderdaad zoals je aangeeft, in de mail app naar het hamburger menu, daar je mailbox aanklikken zodat je een overzicht van je mailboxes krijgt, daarna de gewenste mailbox even aanhouden (het context menu verschijnt wel pas bij het loslaten) en je krijgt de optie om te (un)pinnenGiLeX schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Dat kan wel. Heb het na veel gezoek wel voor elkaar gekregen.
Volgens mij in de oulook app zelf op een mailbox klikken en vasthouden tot er extra opties verschijnen
En dan pin to start. Zoiets was het als ik me niet vergis
Zie mijn lijst met antwoorden in jouw vorige topic: Caelorum in "Windows Mobile 10 - Build 10166"r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:30:
Ik heb dan ook maar het risico genomen en build 10166 geinstalleerd maar vond na enkele minuten al een hele lijst aan problemen;
<lijstje>
Zou ik niet bang voor zijn. Je hebt 1 licentie voor mobiele platformen gekregen bij je telefoon. Deze kunnen ze gewoon aan je MS account koppelen.r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:15:
Volgens de tekst ga je hier "later" een geldig Office 365 account voor nodig hebben... betekend dit dan dat we als Nokia Lumia bezitters de gratis Office applicaties kwijt zijn of komen deze terug in een andere vorm ?
[ Voor 38% gewijzigd door Caelorum op 13-07-2015 11:23 ]
Trouwens bedankt voor de antwoorden... de battery app is ondertussen gepinned al heeft deze precies geen live tile meer (percentage is dus niet meer te zien, wel bovenaan het scherm natuurlijk).
Een ander probleem wat ik nog vergeten te melden heb is dat m'n mailboxen niet meer real-time (As items arrive) synchroniseren ?
Heb je meerdere mailboxen gekoppeld?r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:33:
Een ander probleem wat ik nog vergeten te melden heb is dat m'n mailboxen niet meer real-time (As items arrive) synchroniseren ?
Ik heb dat zelf ook en merk dat ik alleen bij de gene die ik geselecteerd heb meldingen krijg dat er mails binnen zijn terwijl de andere ook mails binnen krijgt, maar daar krijg ik geen melding van.
Als voorbeeld
A geselecteerd en krijg daar 2 mails binnen en krijg daar een melding van.
In dezelfde tijd krijg ik bij B ook een mail binnen, maar die zie ik pas staan als ik in de outlook app naar die mailbox ga. Doordat ik dat heb gedaan krijg ik bij B weer meldingen te zien.
Dit kan je per mailbox instellen; standaard deze 'aangepast op je gedrag' oidr2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:33:
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
https://opensea.io/seaart
Typt dan een hele hoop getallen op het pincode scherm. Ik hoop niet weer dat mijn scherm stuk aan het gaan is.. Lijkt ook alleen te spelen als er een notificatie in het scherm staat.
[ Voor 65% gewijzigd door Epiphany op 13-07-2015 15:30 ]
Sluit ik de app af komt daarna het startscherm wel.
Maar dat bedoel je niet denk ik
Edit:
Reactie was op originele, post hierboven toen ee nog startscherm stond ipv vergrendelscherm
[ Voor 21% gewijzigd door GiLeX op 13-07-2015 13:57 ]
Iemand een goede oplossing?
Heb je na de upgrade naar W10TP een factory reset gedaan?
Is zeer aan te bevelen zowel bij upgraden vanaf W8 als bij upgraden vanaf eerdere W10TP build.
Ik heb m'n eigen phone vanaf W10TP build 10149 naar build 10166 geupgrade en de phone van m'n vriendin van WP8 naar W10TP geupgrade, beide phones hadden veel problemen met apps en traag reageren. Na factory reset en geen backup terig zetten werken beide phones prima met build 10166. Gaat om een L1520 en een L1020.
Dus: Upgraden, factory reset en geen backup terug zetten is mijn advies.
Backup terugzetten kan best, heb ik ook gedaan. Maar een factory reset na de upgrade is zeer zeker aan te raden...dr_dreey schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:34:
@Atila,
Heb je na de upgrade naar W10TP een factory reset gedaan?
Is zeer aan te bevelen zowel bij upgraden vanaf W8 als bij upgraden vanaf eerdere W10TP build.
Ik heb m'n eigen phone vanaf W10TP build 10149 naar build 10166 geupgrade en de phone van m'n vriendin van WP8 naar W10TP geupgrade, beide phones hadden veel problemen met apps en traag reageren. Na factory reset en geen backup terig zetten werken beide phones prima met build 10166. Gaat om een L1520 en een L1020.
Dus: Upgraden, factory reset en geen backup terug zetten is mijn advies.
Uhh ik heb hem gisteren gewoon kunnen downloaden.r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:21:
Maar dan ben je apps zoals "Here Drive+" kwijt die (momenteel) niet meer in de store staan !?
Hebben andere ook dat edge browser niet helemaal lekker werkt met gathering.tweakers.net? Als ik van tegel verander im iets aan te passen denkt hij nig dat hij op een andere regel zit. Erg irritant. Moet nu paar keer drukken voordat de website het door heeft.
Waarom zou je Here Drive willen gebruiken als je ook MS Kaarten (zelfde functionaliteit?) of Sygic Navigation kunt gebruiken?r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:21:
Maar dan ben je apps zoals "Here Drive+" kwijt die (momenteel) niet meer in de store staan !?
Daarom gebruik ik de Tweakers WP App op mijn foonvali schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:47:
[...]
Uhh ik heb hem gisteren gewoon kunnen downloaden.
Hebben andere ook dat edge browser niet helemaal lekker werkt met gathering.tweakers.net? Als ik van tegel verander im iets aan te passen denkt hij nig dat hij op een andere regel zit. Erg irritant. Moet nu paar keer drukken voordat de website het door heeft.
[ Voor 42% gewijzigd door TheVMaster op 13-07-2015 16:55 ]
Heb dan maar een factroy reset gedaan... afwachten of he straks in orde komt.
Zonder problemen ingesteld en gebruikt, tot vandaag.. Synchroniseert niet meer automatisch. als ik t handmatig probeer krijg ik n zwart fullsize popup-scherm
"Oeps er is iets fout gegaan"
vervolgens weer terug in de app en niks... Verzenden vanuit de app (Gmail naar 'mezelf" ) komt ook niet aan. Zelfde app @outlook naar @gmail komt wel aan.
account opnieuw toevoegen helpt niet
[ Voor 14% gewijzigd door Koepert op 13-07-2015 18:48 ]
Oops... van kwaad naar erger. De reset is gelukt echter de Store werkt niet meerr2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:39:
Heb dan maar een factroy reset gedaan... afwachten of he straks in orde komt.
The server stumbled.
We all have bad days.
Refresh the page.
The error code is 1, in case you need it.
CV: GV6tBlq....
Ga nu een recovery doen naar 8.1 en dan weer een upgrade naar de 10166.....lekker, de hele avond weer wat te doen...ik verveelde me al zo
De vorige kwam wel tot 100% maar gaf direct een foutmelding dat niet alles correct gedownload was.
Even afwachten dus.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Vreemd, heb hem 3 dagen zonder problemen kunnen gebruiken. Pfff...heb zelfs m'n vrouw sinds afgelopen zondag over.....nu maar hopen dat haar foon het gewoon blijft doenr2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:54:
Je bent niet de enige... recovery is hier ook aan het lopen.

Daarnaast zijn ook alle icoontjes van het quickmenu bovenin aan het knipperen. Wat zou dat weer 's zijn, reboot haalt niets uit.
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ondertussen zit ik al 1u30 te wachten op de recovery... het enige wat ik zei zijn blauwe puntjes die over m'n scherm bewegen. Is het normaal dat dit zolang in beslag neemt ?
Dat is niet normaal....mijn recovery is klaar....heb 8.1 er helemaal al weer opgehad en de update naar 10166 is aan het installeren. Moet wel zeggen dat het installeren op de foon (dat beeld met die radertjes en die process balk eronder) enorm lang duurt...r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:28:
Dat knipperen had ik eerder vandaag ook... een herstart loste het wel op.
Ondertussen zit ik al 1u30 te wachten op de recovery... het enige wat ik zei zijn blauwe puntjes die over m'n scherm bewegen. Is het normaal dat dit zolang in beslag neemt ?
Ik heb wel nergens de vraag gezien voor een restore ? Ben nog eens een reset phone aan het doen in de hoop dat ik alles kan terug zetten en dat zal het voor vandaag zijn dan.
Ik switch altijd naar 2G als ik op wifi zit thuis. Dan gaat de batterij veel langer mee.r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:20:
Ik heb ooit ergens in het Brusselse gezeten waar 3G zo zwakt was dat m'n telefoon niets anders deed dan switchen tussen 2G en 3G met als resultaat dat m'n batterij voor de middag leeg was. Ik kan begrijpen dat sommige mensen het dus nodig hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 13-07-2015 23:27 ]
Gebruik jij die nieuwe maps al veel voor het navigeren? Ik heb hem vandaag voor het eerst getest, hij gaf netjes file aan op de A2 viel mij opTheVMaster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:54:
[...]
Waarom zou je Here Drive willen gebruiken als je ook MS Kaarten (zelfde functionaliteit?) of Sygic Navigation kunt gebruiken?
[...]
Daarom gebruik ik de Tweakers WP App op mijn foon
Ik gebruik Sygic......super navi en voor 39 euri lifetime kaarten voor de hele wereld. Ohw...en voor 20 euri (per jaar) TomTom HD Traffic en flitsers al kloppen die laatste niet helemaal.enomiss schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:27:
[...]
Gebruik jij die nieuwe maps al veel voor het navigeren? Ik heb hem vandaag voor het eerst getest, hij gaf netjes file aan op de A2 viel mij op. Echter telkens als ik het beeld uitdeed liep de app niet verder op de achtergrond? Loopt die bij jou wel op de achtergrond verder?
Zal morgen de nieuwe maps eens ff proberen
* zwahiel is hier ook terug aan het gaan naar WP8.1 om dan naar 166 te gaan. Gekke manier overigens, terug en dan opnieuw uren wachten tot het geregeld is
Niets, ik vind dat ook de beste echter met Maps heb je dezelfde favorieten als bijvoorbeeld Cortana. Als Here Drive nou ook die favorieten gebruikt dan bleef ik Here Drive wel gebruiken. Maps is een goede 2e die ik nu dus gebruik vanwege die favorieten. Ik heb geen zin om 2x al mijn favorieten bij te houden...zwahiel schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:24:
Wat is er in godshemelsnaam mis met Here Drive+?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Dit topic is gesloten.
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M