Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Nog een klein nadeltje (bug misschien) in Edge lukt het me niet om meerdere tabs te openen van uit een pagina ("rechts klik op link" om het zo maar ff te noemen) en dan openen in een nieuwe tab.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
badluckboy schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:03:
hoe is de snelheid van de telefoon in vergelijking met wp 8.1?
Heel goed. Kom nu rechtstreeks van WP8.1 af, omdat ik pas weer terug wilde naar W10M als het een beetje bugvrij was (had de allereerste build via een omweg op mijn L925 gezet, was geen succes). Dat lijkt met 10166 dik in orde. Edge is een hele vooruitgang tov IE. Camera start veel sneller tov 8.1

[ Voor 7% gewijzigd door Whatson op 11-07-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 20:34
He mijn people hub tegeltje is ineens begonnen met animeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
GiLeX schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:04:
Nog een klein nadeltje (bug misschien) in Edge lukt het me niet om meerdere tabs te openen van uit een pagina ("rechts klik op link" om het zo maar ff te noemen) en dan openen in een nieuwe tab.
Werkt wel, je ziet daarna linksonder het tab knopje even oplichten. Als je daar op klikt zie je dat er een nieuw tab is aangemaakt voor die pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:36
Ik ga hem ook maar eens installeren op mijn 640XL. Ben benieuwd.

Maar ik zag dit nog. Goed ik ga het niet gebruiken, maar ik vindt het een bijzondere bug.
Gedeeld internet (of tethering) is beschikbaar in de Insider Preview, maar je moet Gedeeld internet uitschakelen voordat je je telefoon uitschakelt. Als je je telefoon uitschakelt of opnieuw opstart voordat je Gedeeld internet uitschakelt, werkt Wi-Fi niet meer. Je herstelt je telefoon door Windows Phone Recovery Tool te downloaden op een pc, en vervolgens je telefoon te verbinden met die pc om terug te keren naar Windows Phone 8.1. Nadat dat is voltooid, installeer je Insider Preview opnieuw.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Whatson schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Heel goed. Kom nu rechtstreeks van WP8.1 af, omdat ik pas weer terug wilde naar W10M als het een beetje bugvrij was (had de allereerste build via een omweg op mijn L925 gezet, was geen succes). Dat lijkt met 10166 dik in orde. Edge is een hele vooruitgang tov IE. Camera start veel sneller tov 8.1
Hoe zou je de 10166 op je Lumia 925 omschrijven t.o.v. WP81.? Sneller, gelijk, langzamer, beter, slechter :)?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Whatson, je hebt gelijk. Blijkbaar was ik te ongeduldig
:X

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Niels9001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:54:
[...]

Hoe zou je de 10166 op je Lumia 925 omschrijven t.o.v. WP81.? Sneller, gelijk, langzamer, beter, slechter :)?
Gelijk. Misschien een tikkeltje langzamer, maar dat maakt de nieuwe edge browser meer dan goed :9

Er is wel een beetje verschil te merken tussen native W10 apps en WP8 apps. De WP8 apps worden toch iets minder smooth weergegeven. (scrollen etc., komt denk ik omdat voor die apps IE nog wordt gebruikt in Browser elements)

Animaties zijn ook veel mooier dan WP8.1 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:36
Ik ben hem nu aan het installeren. Installeren duurt wel ietsjes langer dan de 5 a 10 minuten die van tevoren werd aangeven.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grommel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 08:28
Martinspire schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:52:
Here Maps e.d. doen het hier ook weer, maar ik zie ze nu ineens niet meer in de store staan. En kaarten heet nu ineens Windows Kaarten?
Was even aan het kijken of ik de app wilde herinstalleren, maar kan ze niet eens vinden :S
Klopt, de Here apps staan niet (meer) in de store.
Wel vreemd is dat na het bijwerken van de telefoon de Here programma's wel automatisch worden geupdate. Houd er dus rekening mee dat je ze na een harde reset waarschijnlijk niet meer op je phone kunt krijgen. Hopelijk is dat een bug in de store die binnenkort wordt platgedrukt.

Het zou me overigens niets verbazen als Here op termijn verdwijnt van WP... Windows Kaarten krijgt steeds meer dezelfde functionaliteit.
Windows Kaarten gebruikt ook dezelfde kaarten als Here, dit zou ook de reden kunnen zijn dat de kaarten (naar ik hoop voorlopig) niet op een sd-kaart geplaatst kunnen worden.

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
grommel schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:31:
[...]

Klopt, de Here apps staan niet (meer) in de store.
Wel vreemd is dat na het bijwerken van de telefoon de Here programma's wel automatisch worden geupdate. Houd er dus rekening mee dat je ze na een harde reset waarschijnlijk niet meer op je phone kunt krijgen. Hopelijk is dat een bug in de store die binnenkort wordt platgedrukt.

Het zou me overigens niets verbazen als Here op termijn verdwijnt van WP... Windows Kaarten krijgt steeds meer dezelfde functionaliteit.
Windows Kaarten gebruikt ook dezelfde kaarten als Here, dit zou ook de reden kunnen zijn dat de kaarten (naar ik hoop voorlopig) niet op een sd-kaart geplaatst kunnen worden.
En via deze linkjes ook niet te vinden?:
Here Maps: https://www.windowsphone....ae-409a-8503-b02ac71f8362
Here Drive+: https://www.windowsphone....a6-486c-9dbc-59da809ca325

Edit: HERE Drive+ is no longer available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 01:21
Maps heeft nu ook gesproken navigatie in engels maar mijn regio staat op engels weet niet of het ook in het Nederlands is.
Edit: Dit is er alleen in engels, Duits, chinees, Spaans, Italiaans en Frans.

[ Voor 24% gewijzigd door pcman007 op 11-07-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:16
Duurt even (Recovery naar 8.1, aantal restarts) maar zit eindelijk op 10166.. nu alles nog instellen (Dit keer maar geen backup terug gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
pcman007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:15:
Maps heeft nu ook gesproken navigatie in engels maar mijn regio staat op engels weet niet of het ook in het Nederlands is.
Jup. Een downgrade tov HERE Drive+

Gelukkig blijft hij gewoon werken als je hem al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ander ding wat ik al 2 builds heb gemerkt: op de windowsphone.com site staat mijn L930 er niet meer bij om apps op te installeren, sinds ik Win10 draai. Andere devices zie ik wel, maar ik kan dus niet meer via de site dingen draadloos laten installeren. Erg irritant :/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcman007
Waarom is dat searching device for new photos er eigenlijk in 10 wel en in 8.1 niet? in 8.1 zag ik mijn foto's altijd direct in de foto app nadat ik ze had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Net al een paar keer gehad dat mijn scherm niet reageerde, opnemen van een gesprek was niet mogelijk, lockscreen wegkrijgen ook niet. Na een paar keer soft-resetten, werkte het weer. Jammer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pcman007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:12:
Waarom is dat searching device for new photos er eigenlijk in 10 wel en in 8.1 niet? in 8.1 zag ik mijn foto's altijd direct in de foto app nadat ik ze had gemaakt.
Mja das nieuw en "handig" oid. Het is nu een universele app ipv meegebakken in het systeem dus dan kunnen ze hem updaten. Maar momenteel kan ie niet meer, is ie niet sneller en is ie niet bugvrij. Hij is nu al wel wat beter dan eerst, maar ik kan nog steeds niks anders dan een eigen foto instellen als de achtergrond voor mn startscherm

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Rare vertaling naar Nederlands: Stiltetijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Gemerkt dat de proximity sensor niet werkt op mijn lumia 535 met de laatste build. Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 23:38
pcman007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:15:
Bij mij is de Maps app Nederlands, inclusief de navigatie stem.
Ik heb overigens wel Here Drive+ erop staan met Nederlandse stemmen, dus mogelijk haalt hij die momenteel daar vandaan of is er ondertussen een update geweest met meer talen.

[ Voor 10% gewijzigd door Voxxie op 11-07-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
pcman007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:12:
Omdat hij ook op Onedrive zoekt voor nieuwe fotos ;)

Bij mij komt na het herstarten van de telefoon trouwens met grote rode letters Not For Resale in beeld te staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Whatson op 12-07-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13
Whatson schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 23:57:
[...]

Omdat hij ook op Onedrive zoekt voor nieuwe fotos ;)

Bij mij komt na het herstarten van de telefoon trouwens met grote rode letters Not For Resale in beeld te staan.
Dit is de eerste Preview die je draait? Staat er namelijk al vanaf de allereerste versie..... O-) Ik vermoed om te voorkomen dat men alvast telefoons met Windows 10 gaat verkopen... :+

Vind dat trouwens wel erg mooi...dat je dus ook altijd je OneDrive foto's terug ziet in je collectie.....

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2015 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 05-10 19:26
TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2015 @ 00:37:
[...]

Dit is de eerste Preview die je draait? Staat er namelijk al vanaf de allereerste versie..... O-) Ik vermoed om te voorkomen dat men alvast telefoons met Windows 10 gaat verkopen... :+

Vind dat trouwens wel erg mooi...dat je dus ook altijd je OneDrive foto's terug ziet in je collectie.....
Dit kan je toch bij je settings uitzetten ? Ik zie de foto's uit mijn OneDrive namelijk niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 12-07-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:13
Ik merk net dat ik geen meldingen krijg van sms en WhatsApp als mijn scherm uit is. Als ik gebeld wordt dan maakt die wel geluid. Heb ik ergens een setting gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Gvd... Net in een eindeloze loop met resuming.../loading... Van startscherm. En als het startscherm dan eindelijk verschijnt, kan ik geen enkele app meer openen, Lock screen crashed ook daarna... Anyway, lijkt nu eindelijk weer te werken, alleen ben nu bang om de telefoon te vergrendelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Whatson schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:02:
Gvd... Net in een eindeloze loop met resuming.../loading... Van startscherm. En als het startscherm dan eindelijk verschijnt, kan ik geen enkele app meer openen, Lock screen crashed ook daarna... Anyway, lijkt nu eindelijk weer te werken, alleen ben nu bang om de telefoon te vergrendelen...
Ehh.....dat had je niet vlak na de upgrade, maar eh...na een tijdje pas? Ik had het direct na de upgrade (op m'n 930...de 635 gaf geen problemen). Factory reset...?
vali schreef op zondag 12 juli 2015 @ 00:52:
[...]

Dit kan je toch bij je settings uitzetten ? Ik zie de foto's uit mijn OneDrive namelijk niet meer.
Jups.....dat kan je uitzetten...
MichelatNL schreef op zondag 12 juli 2015 @ 00:58:
Ik merk net dat ik geen meldingen krijg van sms en WhatsApp als mijn scherm uit is. Als ik gebeld wordt dan maakt die wel geluid. Heb ik ergens een setting gemist?
Dat viel mij eerder vanavond ook ineens op :( In je notificatie scherm kun je dat dus ook niet inschakelen voor Messaging (SMS) en WhatsApp (voor WhatsApp kan ik het wel in/uit schakelen).... :(

[ Voor 40% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2015 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:04:

Dat viel mij eerder vanavond ook ineens op :( In je notificatie scherm kun je dat dus ook niet inschakelen voor Messaging (SMS) en WhatsApp (voor WhatsApp kan ik het wel in/uit schakelen).... :(
Ik had blijkbaar een algemene setting uitgezet. Bij meldingen en acties heb ik nu aangezet 'Banners met meldingen op het vegrendelingsscherm weergeven'. Nu komen de meldingen weer als het scherm uit is.
Op het zelfde scherm kun je per app instellen of er wel of niet een melding getoond moet worden als het scherm uit is. Dat is dan de setting 'Banners met meldingen'. Voor SMS kan ik die ook aan of uit zetten.

Vind de zinnen die ze gebruiken nogal verwarrend.

[ Voor 15% gewijzigd door MichelatNL op 12-07-2015 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
[...]

Ehh.....dat had je niet vlak na de upgrade, maar eh...na een tijdje pas? Ik had het direct na de upgrade (op m'n 930...de 635 gaf geen problemen). Factory reset...?

[...]
Ja. Na een herstart van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zijn er mensen die de laatste build op hun primaire toestel gebruiken of draaien jullie op een tweede toestel omdat het nog niet bruikbaar genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:49
Draai het al een aantal maanden op mijn primaire toestel. Niets te klagen tot zo ver. Af en toe wel eens een bugje gehad, maar niets echt super storend en vaak met een soft/hard reset wel opgelost. Afgelopen 2 1/2 maand overigens niet meer hoeven doen.
Dit is wel met een L920. De L930 schijnt bijv. een stuk meer problemen te hebben. Nogal toestel afhankelijk dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 12-07-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:37
Aghanim schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:11:
Zijn er mensen die de laatste build op hun primaire toestel gebruiken of draaien jullie op een tweede toestel omdat het nog niet bruikbaar genoeg is?
Ik draaide de vorige build en draai nu 10166 op mijn primaire (enige) toestel, Lumia 930. 10166 werkt erg goed; nauwelijks bugs, reboots of freezes. Dus ik red mij er prima mee. Ik meld wel bugs en suggesties. De bugs die ik (en blijkbaar velen) had/hadden gemeld zijn bijna allemaal gefixed in 10166.

[ Voor 4% gewijzigd door Iridium op 12-07-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Duidelijk. Ik heb een 930 dus zal eens opzoeken wat de bekende bugs zijn. Zit er een positieve lijn in de nieuwe builds? Dat wil zeggen zijn ze steeds meer bugvrij of worden er ook echt nieuwe features toegevoegd die ook weer volledig nieuwe bugs brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Volgens mij worden er niet meer echt grote features toegevoegd. Hooguit hier en daar een kleine iets, maar niets dat voor echt serieuze nieuwe bugs kan zorgen. Bestaande bugs worden sinds 2 builds wel netjes weggewerkt. Je merkt iig duidelijk dat de focus in het Windows team iets is verschoven van de desktop naar mobile, zoals ook al is aangekondigd dat zou gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Heb zowel mijn primary (930) als mijn tweede (635) toestel beide op de 10166 draaien. Zelf mijn vrouw heeft de 10166 (en die is niet al te technisch :+) op haar 930 draaien en is er blij mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcman007
Ik gebruik build 10166 nu op mijn primaire 820. Hij werkt prima ook een veel betere batterijduur dan vorige builds, alleen edge gebruikt nog veel batterij maar dit is ook al minder geworden dan in de vorige builds. Microsoft gaat echt de goede kant op met windows 10. Je merkt echt dat ze nu meer bezig zijn met windows 10 mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Ik heb een van de vroege builds geprobeerd, maar na een paar uur weer terug naar 8.1.
Deze build voelt een stuk beter aan. Het eerste uur na de installatie moet je hem even laten liggen voor het updaten van de store, volgens mij is die daar aardig druk mee.
Draai het op de NL taal en bij de vorige builds waren sommige teksten niet vertaald. Nu niet meer tegengekomen, wel dat er hier en daar een zin uit het scherm loop.

Het handmatig uploaden van plaatjes na OneDrive wil soms pas na 3x proberen lukken.
Icoontje in de bovenste balk van een nieuw bericht gaat ook niet automatisch weg na lezen van bericht. Pas als ik die naar beneden schuif dan is het weg.

Main toestel L930

[ Voor 13% gewijzigd door MichelatNL op 12-07-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heb ik net besloten toch eens te upgraden naar WP10 kan ik geen backup maken. Krijg bij 97% steeds de melding: 'there was a problem backing up your settings. Backup failed'. Zijn blijkbaar meer mensen met dezelfde problemen zonder een duidelijke oplossing. Oude backups verwijderen, rebooten etc. werkt allemaal niet. Zonder backup over vind ik toch wat te spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:54
Ik heb gister Build 10166 geinstalleerd op mijn Lumia 930. Over de stabiliteit van deze build erg tevreden maar ik heb 1 probleem ik kan de achtergond niet wijzigen zijn er meer die hier last van hebben

edit: naar een hard reset kan ik weer mijn achtergrond instellen

[ Voor 14% gewijzigd door matt1991 op 12-07-2015 20:05 ]

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
matt1991 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:51:
Ik heb gister Build 10166 geinstalleerd op mijn Lumia 930. Over de stabiliteit van deze build erg tevreden maar ik heb 1 probleem ik kan de achtergond niet wijzigen zijn er meer die hier last van hebben
Nee daar heb ik geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grommel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 08:28
Ik draai de laatste builds alleen op mijn tweede toestel. Zou het niet in mijn hoofd halen om die op mijn primaire te gebruiken.
Het is me al een paar keer overkomen dat bepaalde apps niet, dan wel foutief, worden geupdate, met als gevolg dat ze ineens niet meer werken. Is al een paar keer voorgekomen bij Here Maps. Je moet dan wachten op een volgende build waarin ze meestal weer (al dan niet tijdelijk) werken.

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Achtergrond is hier ook zwart, had graag terug de achtergrond gehad van vorige build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

10166 draait nu sinds vrijdag nacht op mijn lumia 1520.
Over het algemeen ben ik wel tevreden, toch een paar dingen (die ik ook hier weinig tegen kom, dus even checken of er meer mensen last van hebben):
- Betaalde apps worden niet geinstalleerd maar de proefeditie (bv core player)
- Bluetooth werkt niet goed; iig niet met de UE BOOM speaker, die connect heel even en schiet dan weer in 'paired' stand, hij herkent hem wel goed.
- Niet alle agenda's worden getoond in het glance scherm (wel prive, niet werk bv).
- Geen glance of lockscreen voor weer app (tekortkoming in de weer app natuurlijk).

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 16:44

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik draai sinds vanmiddag ook de laatste preview op mn 520.. Draait opzich lekker. Merk alleen dat Spotify niet wil opstarten ZONDER het inpluggen van een koptelefoon. Hebben meer users dit?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

LightYears schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:07:
........
- Geen glance of lockscreen voor weer app (tekortkoming in de weer app natuurlijk).
Die mis ik ook idd nu is het alleen maar Bing of een foto. Had met 8.1 de weer app als locksrceen.
Misschien komt dat nog weer terug bij de final release, hoop ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij was dat ook zo, een hard reset gedaan en was daarna weer oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Gewoon een afbeelding genomen, heb nu terug die scubadiver van vorige build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 22:05
Werkt bij jullie de outlook app en agenda ook? Heb m'n outlook account toegevoegd bij het begin, maar laad de e-mails niet, ook niet na reset. Zelfde voor agenda, kan em wel openen, maar laad niet mijn gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Alles werkt perfect hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali

Ik had dit eerst ook maar als je een sms'je ontvangt kan je het wel instellen. Wat ik echt super mooie instelling vind, is dat je sms'jes op private kan zetten als je telefoon gelocked is. Dit vind ik wel prettig idee bij het ontvangen van tan codes van ING.

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 12-07-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-10 07:28

Renate1970

Lef is Leven

Heb hier de laatste versie draaien op de Lumia 925, wel mijn reserve toestel maar tot nu toe dik te vrede ermee, vorige builds zijn eigenlijk er meteen afgevlogen maar deze werkt best stabiel.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10 09:05
Zaterdag de nieuwe build(10166) op mijn telefoon gezet en dat gaat al een stuk beter.
Batterij is niet meer gloeind heet en hij gaat nu weer ouderwets 2dagen mee.

Heb nog wel een issue dat ik geen muziek mappen van mijn telefoon af mag halen. Ik heb de rechten er niet voor om de map te verwijderen, maar wel om alle bestanden in de map weg te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Het lijkt erop dat ik geen SMS meer binnenkrijg (T-Mobile) met build 10166. Ik gebruik tweestapsverificatie voor een aantal diensten, maar daar krijg ik dus geen SMS meer van binnen. Iemand anders problemen daarmee? SMS instellingen zijn verder wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:15
Sinds build 10166 op mijn 1020:

-Bij de eerste keer starten hadden mijn tiles de zelfde kleur als mijn windows 10 thema op de dekstop, heel donker blauw. Nadat ik zelf een afbeelding als achtergrond koos was deze donkere kleur blauw helaas een van de standaard kleuren geworden.

-Ik heb zo een 5 a 6x per dag dat als ik ontgrendel (en volgens mij bijna altijd dat whatsapp dan draait) dat mijn telefoon opnieuw opstart...

-Ik mis mijn Nokia Lumia camera app, die ben ik na elke nieuwe windows build kwijt, nu kan ik hem alleen ook niet meer installeren.

-Mijn hotmail (in outlook) synchroniseert niet meer.

-De link met Facebook is weer uit de personen app gehaald (in de telefoonlijst zie ik nog wel facebook mensen, voor nieuwe posts niet).

-Er is wel iets mis met het weergeven van de accu, ik heb hem nu 20 minuten los en hij staat al op 54%. Het meest vervelend vindt ik nog wel dat de batterij indicator niet evenredig leeg loopt (degene rechts bovenin het scherm.

Voor de rest werkt het allemaal lekker snel en ben ik er zeer tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37

nwagenaar

God, root. What's the differen

InZane schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:01:
Het lijkt erop dat ik geen SMS meer binnenkrijg (T-Mobile) met build 10166. Ik gebruik tweestapsverificatie voor een aantal diensten, maar daar krijg ik dus geen SMS meer van binnen. Iemand anders problemen daarmee? SMS instellingen zijn verder wel goed.
Nope. Ik heb een Lumia Icon en zit ook bij T-Mobile. Ik heb afgelopen weekend diverse SMS berichten ontvangen tijdens mijn stand-by dienst.

Ik kreeg ook netjes een geluid te horen, een notification op m'n scherm en een melding in het notification pulldown menu. Dit geldt ook voor mailtjes en whatsapp berichten.

Al met al ben ik behoorlijk tevreden over build 10166. Ik kon eindelijk Outlook Mail als berichtenbron selecteren op mijn lockscreen (als in ontvangen berichten).

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
nwagenaar schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:50:
[...]

Nope. Ik heb een Lumia Icon en zit ook bij T-Mobile. Ik heb afgelopen weekend diverse SMS berichten ontvangen tijdens mijn stand-by dienst.

Ik kreeg ook netjes een geluid te horen, een notification op m'n scherm en een melding in het notification pulldown menu. Dit geldt ook voor mailtjes en whatsapp berichten.

Al met al ben ik behoorlijk tevreden over build 10166. Ik kon eindelijk Outlook Mail als berichtenbron selecteren op mijn lockscreen (als in ontvangen berichten).
Oke goed om te weten. Ik zal vandaag eens een hard reset proberen. Hopelijk lost dat het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ik had vragen problemen dat mijn telefoon steeds de drie onderstaande knoppen indrukte. Dus mijn scherm werd gehalveerd. de backtoets werd ingedrukt of er werd op de searchknop gedrukt. Super irritant en de enige oplossing was een hard reset. In het begin dacht ik dat het door mijn screenprotector kwam, maar het is na hardreset weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 14:08
Ik heb dan ook maar het risico genomen en build 10166 geinstalleerd maar vond na enkele minuten al een hele lijst aan problemen;

- Je kan geen aparte mailboxen (bv. Home en Work) pinnen op je startscherm
- De calendar (die ondertussen redelijk goed was op 8.1) is terug een flinke stap achteruit (week view, maand view)
- Je kan de kleuren niet meer bepalen van de diverse agenda's
- Ik kan geen andere toetsenborden meer selecteren
- Batterij applicatie van Microsoft is verdwenen ?
- Contact app heeft geen link meer met LinkedIn (en dus ook geen fotootjes meer ervan)
- Alle icoontjes in m'n notification center staan plots te knipperen (en werken niet meer ?)
- Office applicaties zijn verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Van het weekend op m'n Lumia 640 4G de slow ring build geinstalleerd (upgrade vanaf 8.1, settings behouden). bij de eerste keer werkte 4G niet meer, en werd me telkens gevraagd welke provider settings gebruikt moesten worden, Windows kwam dan zelf met Vodafone, wat ook correct was, maar toch niet werkte.

Na even gespeeld te hebben alles teruggezet naar 8.1 en later weer besloten om W10 nog eens te proberen. Telefoon eerst naar default 8.1 teruggezet, daarna gelijk 10 geinstalleerd. Nu kom ik niet eens voorbij mn pincode scherm, de OK knop mist.. kan de pincode intoetsen, maar nergens op OK of verder klikken.. Telefoon maar weer teruggezet naar 8.1 :)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:37
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:30:
- Office applicaties zijn verdwenen
Download Word, Excel, PowerPoint en One Note even via de store. Een heel stuk beter dan de standaard Office-applicatie uit WP8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ik heb dan ook maar het risico genomen en build 10166 geinstalleerd maar vond na enkele minuten al een hele lijst aan problemen;

- Je kan geen aparte mailboxen (bv. Home en Work) pinnen op je startscherm
Dat kan wel. Heb het na veel gezoek wel voor elkaar gekregen.
Heb nu 1 outlook en 2 ziggo mailboxen apart op het startscherm
Kan je nu alleen niet meer exact zeggen hoe.
Volgens mij in de oulook app zelf op een mailbox klikken en vasthouden tot er extra opties verschijnen
En dan pin to start. Zoiets was het als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Volgens de tekst ga je hier "later" een geldig Office 365 account voor nodig hebben... betekend dit dan dat we als Nokia Lumia bezitters de gratis Office applicaties kwijt zijn of komen deze terug in een andere vorm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
GiLeX schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:14:
[...]

Dat kan wel. Heb het na veel gezoek wel voor elkaar gekregen.
Volgens mij in de oulook app zelf op een mailbox klikken en vasthouden tot er extra opties verschijnen
En dan pin to start. Zoiets was het als ik me niet vergis
Het is inderdaad zoals je aangeeft, in de mail app naar het hamburger menu, daar je mailbox aanklikken zodat je een overzicht van je mailboxes krijgt, daarna de gewenste mailbox even aanhouden (het context menu verschijnt wel pas bij het loslaten) en je krijgt de optie om te (un)pinnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
<lijstje>
Zie mijn lijst met antwoorden in jouw vorige topic: Caelorum in "Windows Mobile 10 - Build 10166"
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:15:
Volgens de tekst ga je hier "later" een geldig Office 365 account voor nodig hebben... betekend dit dan dat we als Nokia Lumia bezitters de gratis Office applicaties kwijt zijn of komen deze terug in een andere vorm ?
Zou ik niet bang voor zijn. Je hebt 1 licentie voor mobiele platformen gekregen bij je telefoon. Deze kunnen ze gewoon aan je MS account koppelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Caelorum op 13-07-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik kon dit topic initieel niet vinden... vandaar het andere topic (wat ondertussen gesloten is).

Trouwens bedankt voor de antwoorden... de battery app is ondertussen gepinned al heeft deze precies geen live tile meer (percentage is dus niet meer te zien, wel bovenaan het scherm natuurlijk).

Een ander probleem wat ik nog vergeten te melden heb is dat m'n mailboxen niet meer real-time (As items arrive) synchroniseren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10 09:05
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:33:
Een ander probleem wat ik nog vergeten te melden heb is dat m'n mailboxen niet meer real-time (As items arrive) synchroniseren ?
Heb je meerdere mailboxen gekoppeld?
Ik heb dat zelf ook en merk dat ik alleen bij de gene die ik geselecteerd heb meldingen krijg dat er mails binnen zijn terwijl de andere ook mails binnen krijgt, maar daar krijg ik geen melding van.

Als voorbeeld

A geselecteerd en krijg daar 2 mails binnen en krijg daar een melding van.
In dezelfde tijd krijg ik bij B ook een mail binnen, maar die zie ik pas staan als ik in de outlook app naar die mailbox ga. Doordat ik dat heb gedaan krijg ik bij B weer meldingen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:33:
Dit kan je per mailbox instellen; standaard deze 'aangepast op je gedrag' oid

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Beide mailboxen staan nochtans op "As items arrive"... echter als ik nu m'n Work mailbox open zegt hij onderaan "Last updated 41 minutes ago" (en zijn m'n nieuwe mails niet zichtbaar tot ik de sync indruk). Hetzelfde probleem voor m'n Home mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
pff 2g/3g/4g setting is nu diep verborgen zeg, en ik gebruik die zo vaak. waarom is daar geen toggle voor:(

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik blijf gewoon op 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik heb ooit ergens in het Brusselse gezeten waar 3G zo zwakt was dat m'n telefoon niets anders deed dan switchen tussen 2G en 3G met als resultaat dat m'n batterij voor de middag leeg was. Ik kan begrijpen dat sommige mensen het dus nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Yet another problem... in Data Usage lukt het me niet om een limiet in te stellen (ik kan hem wel ingeven maar er blijft nadien gewoon "Set limit" staan ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Dataverbruik instellen is nog een te verhelpen bugje. Is in dit topic ook al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
Iemand al eens gehad op het vergrendel scherm dat je random input hebt?

Typt dan een hele hoop getallen op het pincode scherm. Ik hoop niet weer dat mijn scherm stuk aan het gaan is.. Lijkt ook alleen te spelen als er een notificatie in het scherm staat.

[ Voor 65% gewijzigd door Epiphany op 13-07-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Na een reboot of reset krijg ik soms niet het start scherm maar een app die dan ineens gestart is.
Sluit ik de app af komt daarna het startscherm wel.
Maar dat bedoel je niet denk ik
Edit:
Reactie was op originele, post hierboven toen ee nog startscherm stond ipv vergrendelscherm

[ Voor 21% gewijzigd door GiLeX op 13-07-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb nu al minimaal 20x gehad dat het scherm niet meer reageert en dat ik moet rebooten om het werkend te krijgen. Ik kan niet unlocken, telefoon aannemen of een app starten. Ik zit er aan te denken om 8.1 er maar weer op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Na wat extra apps te pinnen (waarvoor dank) mis ik nog één tile... en ik weet niet meer wat :-) (zo'n grote app gebruiker ben ik niet dus moet het iets normaal geweest zijn maar het is te gek momenteel om daarvoor m'n backup terug te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 08:38
Krijg helaas een aantal live tiles niet werkend, dit probleem had ik bij de vorige build ook al en toen hielp een hard reset niets. De buienradar app, regenmeter app live tiles werken niet.. Heb al een keer opnieuw opgestart, re-pinnen, in verschillende volgordes, maar helaas geen succes. Alleen de buienradar live tile werkt heel even als je de app opent, maar ververst vervolgens helemaal niet meer.

Iemand een goede oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:22
@Atila,
Heb je na de upgrade naar W10TP een factory reset gedaan?
Is zeer aan te bevelen zowel bij upgraden vanaf W8 als bij upgraden vanaf eerdere W10TP build.
Ik heb m'n eigen phone vanaf W10TP build 10149 naar build 10166 geupgrade en de phone van m'n vriendin van WP8 naar W10TP geupgrade, beide phones hadden veel problemen met apps en traag reageren. Na factory reset en geen backup terig zetten werken beide phones prima met build 10166. Gaat om een L1520 en een L1020.
Dus: Upgraden, factory reset en geen backup terug zetten is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
dr_dreey schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:34:
@Atila,
Heb je na de upgrade naar W10TP een factory reset gedaan?
Is zeer aan te bevelen zowel bij upgraden vanaf W8 als bij upgraden vanaf eerdere W10TP build.
Ik heb m'n eigen phone vanaf W10TP build 10149 naar build 10166 geupgrade en de phone van m'n vriendin van WP8 naar W10TP geupgrade, beide phones hadden veel problemen met apps en traag reageren. Na factory reset en geen backup terig zetten werken beide phones prima met build 10166. Gaat om een L1520 en een L1020.
Dus: Upgraden, factory reset en geen backup terug zetten is mijn advies.
Backup terugzetten kan best, heb ik ook gedaan. Maar een factory reset na de upgrade is zeer zeker aan te raden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Maar dan ben je apps zoals "Here Drive+" kwijt die (momenteel) niet meer in de store staan !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:21:
Maar dan ben je apps zoals "Here Drive+" kwijt die (momenteel) niet meer in de store staan !?
Uhh ik heb hem gisteren gewoon kunnen downloaden.

Hebben andere ook dat edge browser niet helemaal lekker werkt met gathering.tweakers.net? Als ik van tegel verander im iets aan te passen denkt hij nig dat hij op een andere regel zit. Erg irritant. Moet nu paar keer drukken voordat de website het door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:21:
Waarom zou je Here Drive willen gebruiken als je ook MS Kaarten (zelfde functionaliteit?) of Sygic Navigation kunt gebruiken?
vali schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Uhh ik heb hem gisteren gewoon kunnen downloaden.

Hebben andere ook dat edge browser niet helemaal lekker werkt met gathering.tweakers.net? Als ik van tegel verander im iets aan te passen denkt hij nig dat hij op een andere regel zit. Erg irritant. Moet nu paar keer drukken voordat de website het door heeft.
Daarom gebruik ik de Tweakers WP App op mijn foon :+

[ Voor 42% gewijzigd door TheVMaster op 13-07-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik heb hier ongeveer een tiental apps in de queue staan voor updates... apps waarvan ik zeker weet dat er geen recente update is geweest ? Eén hiervan was Buienradar.nl welke ik dan maar gedelete heb maar het probleem is dat ik hem niet opnieuw kan installeren... omdat hij reeds geinstalleerd zou zijn ?

Heb dan maar een factroy reset gedaan... afwachten of he straks in orde komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:16
Iemand anders ook opeens problemen met Gmail-account in de outlook-app?

Zonder problemen ingesteld en gebruikt, tot vandaag.. Synchroniseert niet meer automatisch. als ik t handmatig probeer krijg ik n zwart fullsize popup-scherm

"Oeps er is iets fout gegaan"

vervolgens weer terug in de app en niks... Verzenden vanuit de app (Gmail naar 'mezelf" ) komt ook niet aan. Zelfde app @outlook naar @gmail komt wel aan.

account opnieuw toevoegen helpt niet

[ Voor 14% gewijzigd door Koepert op 13-07-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:39:
Heb dan maar een factroy reset gedaan... afwachten of he straks in orde komt.
Oops... van kwaad naar erger. De reset is gelukt echter de Store werkt niet meer :-(
The server stumbled.
We all have bad days.
Refresh the page.

The error code is 1, in case you need it.
CV: GV6tBlq....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Shit.......:( Sinds vanavond ineens 'loading' op mijn foon en een crashend Startscherm. Out of the blue....tijdens het navigeren in de auto (ik switchte even terug naar het startscherm). Helaas heeft een factory reset niet geholpen.

Ga nu een recovery doen naar 8.1 en dan weer een upgrade naar de 10166.....lekker, de hele avond weer wat te doen...ik verveelde me al zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Je bent niet de enige... recovery is hier ook aan het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel krijgt hem niet naar de 10166. Hij is nu voor de tweede keer aan het downloaden maar komt niet verder dan 0%.

De vorige kwam wel tot 100% maar gaf direct een foutmelding dat niet alles correct gedownload was.
Even afwachten dus.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:54:
Je bent niet de enige... recovery is hier ook aan het lopen.
Vreemd, heb hem 3 dagen zonder problemen kunnen gebruiken. Pfff...heb zelfs m'n vrouw sinds afgelopen zondag over.....nu maar hopen dat haar foon het gewoon blijft doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Eum ok, hij geeft nu aan dat de oude build up to date is. 10166 wil hij kennelijk niet meer.

Daarnaast zijn ook alle icoontjes van het quickmenu bovenin aan het knipperen. Wat zou dat weer 's zijn, reboot haalt niets uit.

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Had ik ook, maar op 10166 geen last meer van iconen die flikkeren in quickmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Dat knipperen had ik eerder vandaag ook... een herstart loste het wel op.

Ondertussen zit ik al 1u30 te wachten op de recovery... het enige wat ik zei zijn blauwe puntjes die over m'n scherm bewegen. Is het normaal dat dit zolang in beslag neemt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:28:
Dat knipperen had ik eerder vandaag ook... een herstart loste het wel op.

Ondertussen zit ik al 1u30 te wachten op de recovery... het enige wat ik zei zijn blauwe puntjes die over m'n scherm bewegen. Is het normaal dat dit zolang in beslag neemt ?
Dat is niet normaal....mijn recovery is klaar....heb 8.1 er helemaal al weer opgehad en de update naar 10166 is aan het installeren. Moet wel zeggen dat het installeren op de foon (dat beeld met die radertjes en die process balk eronder) enorm lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik drukte op de power button en plots kreeg ik de melding dat hij er was... toeval of niet.

Ik heb wel nergens de vraag gezien voor een restore ? Ben nog eens een reset phone aan het doen in de hoop dat ik alles kan terug zetten en dat zal het voor vandaag zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
r2504 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:20:
Ik heb ooit ergens in het Brusselse gezeten waar 3G zo zwakt was dat m'n telefoon niets anders deed dan switchen tussen 2G en 3G met als resultaat dat m'n batterij voor de middag leeg was. Ik kan begrijpen dat sommige mensen het dus nodig hebben.
Ik switch altijd naar 2G als ik op wifi zit thuis. Dan gaat de batterij veel langer mee. :)

[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 13-07-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:54:
[...]

Waarom zou je Here Drive willen gebruiken als je ook MS Kaarten (zelfde functionaliteit?) of Sygic Navigation kunt gebruiken?

[...]

Daarom gebruik ik de Tweakers WP App op mijn foon :+
Gebruik jij die nieuwe maps al veel voor het navigeren? Ik heb hem vandaag voor het eerst getest, hij gaf netjes file aan op de A2 viel mij op :). Echter telkens als ik het beeld uitdeed liep de app niet verder op de achtergrond? Loopt die bij jou wel op de achtergrond verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
enomiss schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:27:
[...]

Gebruik jij die nieuwe maps al veel voor het navigeren? Ik heb hem vandaag voor het eerst getest, hij gaf netjes file aan op de A2 viel mij op :). Echter telkens als ik het beeld uitdeed liep de app niet verder op de achtergrond? Loopt die bij jou wel op de achtergrond verder?
Ik gebruik Sygic......super navi en voor 39 euri lifetime kaarten voor de hele wereld. Ohw...en voor 20 euri (per jaar) TomTom HD Traffic en flitsers al kloppen die laatste niet helemaal.

Zal morgen de nieuwe maps eens ff proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Wat is er in godshemelsnaam mis met Here Drive+? Tot nu toe heb ik persoonlijk nog niets beters gezien, zeker aangezien het compleet gratis is.

* zwahiel is hier ook terug aan het gaan naar WP8.1 om dan naar 166 te gaan. Gekke manier overigens, terug en dan opnieuw uren wachten tot het geregeld is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:35
zwahiel schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:24:
Wat is er in godshemelsnaam mis met Here Drive+?
Niets, ik vind dat ook de beste echter met Maps heb je dezelfde favorieten als bijvoorbeeld Cortana. Als Here Drive nou ook die favorieten gebruikt dan bleef ik Here Drive wel gebruiken. Maps is een goede 2e die ik nu dus gebruik vanwege die favorieten. Ik heb geen zin om 2x al mijn favorieten bij te houden...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Pagina: 1 ... 15 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M