Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:09
Heb een lumia 532 gekocht via marktplaats. Geupdate naar windows 10. Werkt best snel nog eigenlijk voor een telefoontje van niks.
Wel aantal reboots gehad. Bijvoorbeeld bij het weer. Daar gaat hij herstellen dan dan ploep, reboot. Verstuurd de telefoon automatisch de rapporten of moet ik daar nog wat voor doen?
Vind het wel leuk om te testen en bugs door te geven namelijk.

Zit nu op de 10149.0 versie trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Ewivis op 02-07-2015 11:25 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:35
Ewivis schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:17:
Heb een lumia 532 gekocht via marktplaats. Geupdate naar windows 10. Werkt best snel nog eigenlijk voor een telefoontje van niks.
Wel aantal reboots gehad. Bijvoorbeeld bij het weer. Daar gaat hij herstellen dan dan ploep, reboot. Verstuurd de telefoon automatisch de rapporten of moet ik daar nog wat voor doen?

Er worden automatisch rapporten verzonden, echter gebruik ook zeker de Windows Feedback app.

Bedoel je met een reboot dat de telefoon opnieuw opstart, of dat de app crashed? Een rebootende telefoon heb ik nog nooit gehad en ik lees daar ook niet veel over...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:34
Ewivis schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:17:

Die reboot bij de weer app heb ik ook last van gehad. Kreeg even heel snel het keuzescherm te zien om de app te downloaden uit Store of Store (Beta), maar voordat ik een keuze kon maken deed het toestel een reboot.

Even getest net en gebeurt nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Bij mij geen problemen met de Weather app. Ik zit op een Lumia 930...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben meer mensen een versie-loze update die zichzelf telkens aanbiedt? Ik zie bij telefoonupdates een niewue versie worden aangeboden waar helemaal niets bij staat en alleen een linkje naar de standaard insider-pagina gaat.
Er verandert ook niets aan de versies e.d.
Wel lijkt ie nu niet meer te detecteren of ik Denim heb geïnstalleerd. Erg raar dit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Swerfer schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:40:
Bij mij geen problemen met de Weather app. Ik zit op een Lumia 930...
Dacht dat Weather een uniforme app was, maar die van 8.1 en 10 zijn toch verschillend. In 10 kon je ook stats kijken als warmste dag in het verleden of meeste regen, dat zit erin 8.1 niet in.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Het is toch logisch dat de store nog niet echt goed werkt. Pas op het allerlaatste wordt alles van de oude naar de nieuwe store gelinkt en wordt er van alles in de backend aangepast. De nieuwe store is er nu hoogstens om een en ander te testen en om bepaalde nieuwe apps te installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 02-07-2015 12:25 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik hoop echt dat we eens wifi prioriteiten kunnen instellen in WM10. Weet iemand fo dat al kan? Hoe doen jullie dat met een ziggo hotspot en een eigen veel sneller wifi netwerk? Vaak gaat de telefoon op ziggo ipv op je eigen. Weet iemand een truc om dit te voorkomen?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
SinergyX schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:00:
[...]

Dacht dat Weather een uniforme app was, maar die van 8.1 en 10 zijn toch verschillend. In 10 kon je ook stats kijken als warmste dag in het verleden of meeste regen, dat zit erin 8.1 niet in.
Als hij geschreven is voor Windows 10 als universele app, dan heeft de Windows 8.1 versie waarschijnlijk een andere app id en is het een andere app en kan je de W10 app niet installeren op W8.1

Ik zie in W10M een copyright staan van 2013, dus ik denk dat het geen W10 app is. In Windows 8.1 zijn de universele apps minder universeel dan met Windows 10 en zelfs met Windows 10 is het aan de ontwikkelaar in hoeverre de apps dezelfde mogelijkheden heeft. Je kan als developer (een deel) dezelfde codebase gebruiken en dezelfde UI elementen, maar je kan afwijken.

Mijn speurtocht app ga ik converteren naar universele Windows 10 app, echter zie ik niet veel mensen met een PC over straat lopen om een GPS gestuurde speurtocht te volgen. Voor Windows 10 op de PC gaat mijn app er dus heel anders uitzien en krijgt daar alleen een manager functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

SinergyX schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:00:
[...]

De W10 is zeker anders; ben het glance scherm nu kwijt :(
W10 met de nokia 1520 is sinds de laatste update best behoorlijk te doen al. Zitten links en rechts wat rare dingen in maar over het algemeen is het een prettige ervaring aan het worden. Gisteren de sim kaart omgestoken en weer af van Android en oneplus.
De nokia snapt warmte iig beter; de oneplus kreeg wat bijzondere kuren nu het weer boven de 30 graden is.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
mrcosmo schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:03:
net ook de nieuwe build op mijn lumia 930 hieronder wat vragen/opmerkingen
--nadat de nieuwe build erop stond had mijn contactpersoon een leuk rondje met foto op de "desktop" echter werkte deze niet als ik de persoon probeerde te bellen. heb dus de contactpersoon opnieuw gepind nu werkt het wel echetr is dat leuke rondje met foto weg. iemand die weet hoe je dat terug kunt "toveren"?
bij de personen hub staan de rondjes ook.
--als ik favorieten op "desktop" zet vanuit de explorer zet zijn ze niet als voorbeeld (win8 wel) maar als E te zien oko verwijzen ze naar het zoek gedeelte . wat doe ik fout of is dit een bug?
--dataverbruik app is weg?
--fotoapp standaard in mappen modus zetten ? kan dit?
--foto app ziet mijn folders niet die ik via windows heb gekopieerd
--foto op achtergrond zoekt niet in folders maar alleen op skydrive
hier mijn lijst met nieuwe ontdekkingen, iemand die oplossingen weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Het is me met deze build ook alweer een paar keer gebeurd dat m'n scherm zwart blijft als ik op mijn telefoon wil kijken. Toestel werkt dan verder nog wel, want kan nog prima een telefoontje plegen via de carkit van de auto. Het gebeurt heel sporadisch. Na een reboot is het weer even oke.
Gaat om een Lumia 535.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
InZane schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:58:
Het is me met deze build ook alweer een paar keer gebeurd dat m'n scherm zwart blijft als ik op mijn telefoon wil kijken. Toestel werkt dan verder nog wel, want kan nog prima een telefoontje plegen via de carkit van de auto. Het gebeurt heel sporadisch. Na een reboot is het weer even oke.
Gaat om een Lumia 535.
Dat heb ik vandaag voor het eerst gehad. Idd, een reboot en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom er zojuist achter bij mijn L930 dat als ik de startknop inhoud, het scherm aan de onderkant schuift en 50% inneemt (dus bereikbaar is met de duim). Deze feature zat volgens mij nog niet bij de L930 maar wel bij de 1520 e.d. Of ik had het verkeerd begrepen (ik dacht namelijk dat je hem een paar keer moest intypen).

Werkt wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik wilde net een hard-reset doen omdat mijn 'double-tap to wake' ontbreekt sinds de installatie. Na formateren verscheen er een ' :-( ' in beeld en deed ie niks meer. Via de recovery tool W8.1 erop gezet en nu wederom de update van W10 erop aan het zetten. Vermoeiend. Laatste keer dat ik dit doe en anders blijft het Windows 8.1 tot W10 officieel verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Martinspire schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:33:
Ik kom er zojuist achter bij mijn L930 dat als ik de startknop inhoud, het scherm aan de onderkant schuift en 50% inneemt (dus bereikbaar is met de duim). Deze feature zat volgens mij nog niet bij de L930 maar wel bij de 1520 e.d. Of ik had het verkeerd begrepen (ik dacht namelijk dat je hem een paar keer moest intypen).

Werkt wel aardig :)
Sinds de nieuwe update kan dit inderdaad nu ook met de lumia 930. Het scherm moet 5inch en groter zijn, dan krijg je deze optie.

Btw, sinds gisteren kan ik opeens geen apps meer installeren op mijn l930 met wp10. Andere hier daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grommel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 08:28
InZane schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:58:
Gaat om een Lumia 535.
Heb ik ook last van, zowel op een Lumia 535 als een 435. Ik kan dan nog wel 'blind' afsluiten (power knop en naar beneden swipen). Da's iets netter dan een soft reset (power en volume-down ingedrukt houden).
Overkomt me trouwens hooguit één keer per dag, maar wel lastig als er een alarm afgaat en je de melding niet kunt zien.

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grommel schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:33:
[...]

Heb ik ook last van, zowel op een Lumia 535 als een 435. Ik kan dan nog wel 'blind' afsluiten (power knop en naar beneden swipen). Da's iets netter dan een soft reset (power en volume-down ingedrukt houden).
Overkomt me trouwens hooguit één keer per dag, maar wel lastig als er een alarm afgaat en je de melding niet kunt zien.
Hmm, dat heb ik met de L930 nog niet gehad met de laatste build
vali schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Sinds de nieuwe update kan dit inderdaad nu ook met de lumia 930. Het scherm moet 5inch en groter zijn, dan krijg je deze optie.

Btw, sinds gisteren kan ik opeens geen apps meer installeren op mijn l930 met wp10. Andere hier daar ook last van?
Daar heb ik dan weer wel regelmatig last van. Dat ie geen progressie boekt met installeren of dat ie dat dan denkt gedaan te hebben maar dat ik de app niet zie. Erg irritant. Sommige downloads lijken nu gewoon niet meer te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Martinspire schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:59:
[...]
Hmm, dat heb ik met de L930 nog niet gehad met de laatste build

[...]
Daar heb ik dan weer wel regelmatig last van. Dat ie geen progressie boekt met installeren of dat ie dat dan denkt gedaan te hebben maar dat ik de app niet zie. Erg irritant. Sommige downloads lijken nu gewoon niet meer te kunnen.
Ik heb dat met Lumia Camera. Deze app is niet meer zichtbaar in mijn applijst maar is er nog wel. Als ik op de camerabutton klik, start de app wel. In de store staat hij op 'update', maar telkens krijg ik een foutmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

vali schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:09:
[...]

In ieder geval update niets meer. Als ik één van de getroffen apps aantik dan opent ie de store.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik kan here drive en maps niet meer updaten. Zelfde probleem, open de app, kan alleen maar store selecteren, of beta store. Hij geeft verder wel aan dat ie is geïnstalleerd.

Stiekem verlang ik naar mijn lg g2 met android. Chromecast en youtube ondersteuning is gering bij wp... En ook zo met third party apps...

Verder draait het best goed op de 532 mag ik wel zeggen. Snel zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ewivis schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:58:
Ik kan here drive en maps niet meer updaten. Zelfde probleem, open de app, kan alleen maar store selecteren, of beta store. Hij geeft verder wel aan dat ie is geïnstalleerd.

Stiekem verlang ik naar mijn lg g2 met android. Chromecast en youtube ondersteuning is gering bij wp... En ook zo met third party apps...

Verder draait het best goed op de 532 mag ik wel zeggen. Snel zat!
Dat had ik gisteren ook, ik heb het opgelost met een soft-reset en toen gewoon de oude Store starten en daar de update doen. Uiteindelijk snapt de Beta Store het en wordt ie ook daar gedownload (silly, I know). Daarna werkt alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Gedaan, daarna kon ik 12 stuks niet upgraden/ downloaden. Nog maar weer een softreset. Is toch niet mijn daily, dus maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Opnamen met mijn l930 met de nieuwe Camera app van WP10 op Sensation White.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verbaas me altijd over de geluidskwaliteit! Goede kwaliteit. Kan mijn LG G2 niet tegenop.

Goede muziek ook, dat scheelt ;)

Ondertussen heb ik mijn 532 al meerdere malen gereset, maar hij doet nu beetje vreemd, maakte zijn installatie niet af enzo. Nu harde reset gedaan voor toetsencombinatie.

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Iemand met W10M en een Microsoft Band? Ik krijg sinds W10M geen 'overige notificaties' meer op de Band zoals WhatsApp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nou het is niet erg verbeterd eigenlijk. Store beta geeft wel heel veel updates aan, maar bij heel veel staat: probeer het opnieuw: en als ik op zie hier voor details klik kom ik op het startscherm? !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Vandaag gingen ineens alle quick-action knopjes knipperen, allemaal. Waar normaal alleen 'quiet hours' knippert, knipperde nu dus alles. En de 930 werd heet, waarop ik besloot te rebooten wat het probleem verhielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Atila schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:43:
Vandaag gingen ineens alle quick-action knopjes knipperen, allemaal. Waar normaal alleen 'quiet hours' knippert, knipperde nu dus alles. En de 930 werd heet, waarop ik besloot te rebooten wat het probleem verhielp.
Klopt, de 930 word inderdaad vreemd genoeg vreemd.

Hebben meerdere dat je telefoon nu gewoon heter word als je FullHD of HD bekijkt op je telefoon? Vooral de 930?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 14:07
Swerfer schreef op zondag 05 juli 2015 @ 18:28:
Iemand met W10M en een Microsoft Band? Ik krijg sinds W10M geen 'overige notificaties' meer op de Band zoals WhatsApp...
Met de huidige build heb ik het nog niet getest, Maar met een van de vorige builds heb ik het niet voor elkaar gekregen om consequent notificaties te krijgen op mijn Band. Ik ben weer terug gegaan naar 8.1 daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
CokeZero schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:46:
[...]

Klopt, de 930 word inderdaad vreemd genoeg vreemd.

Hebben meerdere dat je telefoon nu gewoon heter word als je FullHD of HD bekijkt op je telefoon? Vooral de 930?
Die wordt idd erg heet bij het bekijken van HD video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Atila schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:10:
[...]

Die wordt idd erg heet bij het bekijken van HD video.
Hopen dat het word opgelost in een nieuwere build, het voelt niet bepaald prettig, voor de batterij levensduur en mijn hand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Sinds gisteren heb ik met mijn 930 al minimaal 4 spontane reboots gehad, dit nadat ik vorige week die fix ervoor had gedownload. Ook leek de 930 gisteren veel minder soepel te reageren, tot het schokkerige aan toe. Een reboot fixte het probleem, maar met 8.1 was dit niet aan de orde. Nu W10 PC zo goed als RTM is, hoop ik dat ze snel de bugs uit de Mobile build krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Bij mij stopte ineens Here Drive + en nu net op een dagje dat ik die stiekem nodig heb.

Hij wil een update downloaden, maar dat lukt hem niet. Iemand deze al gehad?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
zwahiel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:21:
Bij mij stopte ineens Here Drive + en nu net op een dagje dat ik die stiekem nodig heb.

Ja paar posts terug had ik aangegeven dat een x aantal updates niet lukte via de store beta. Deze zit hier ook tussen.
Al met al vind ik het nog best wel buggy eigenlijk... Updates komen er ook niet snel merk ik, geen nighly's zoals bij CM van Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 17:58
:( Vandaag mn Lumia 735 (welke ik in de slow ring heb staan) geupdate naar 10149, maar heel veel app icoontjes waren verdwenen. Dus ik doe een hard reset (dit had ik nooit moeten doen).

Nu start de telefoon de hele tijd opnieuw op en doet hij een hard reset (de ronddraaiende tandwielen) maar als ie dan op 100% is krijg ik de welbekende 'sad smiley' te zien en reboot mn telefoon weer. Windows Phone Recovery Tool herkent mn Lumia niet meer, en Windows ziet hem af en toe als 'Windows Bootmgr'

Heeft iemand ditzelfde al gehad of weet hij/zij een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zwahiel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:21:

Heb hier nu ook al een lijst met apps die niet meer werken omdat ze moeten worden geupdate. Sterker: verwijderen lukt ook niet "omdat ze bezig zijn". Erg frustrerend, zeker bij een app als Here Maps als je wilt weten hoe de drukte op de wegen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:38
Martinspire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:19:
[...]

Heb hier nu ook al een lijst met apps die niet meer werken omdat ze moeten worden geupdate. Sterker: verwijderen lukt ook niet "omdat ze bezig zijn". Erg frustrerend, zeker bij een app als Here Maps als je wilt weten hoe de drukte op de wegen is.
Dit kun je eventueel ook in de standaard 'Kaarten' app zien! Is een aparte 'laag'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruce9000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:16
brick5492 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:24:
:( Vandaag mn Lumia 735 (welke ik in de slow ring heb staan) geupdate naar 10149, maar heel veel app icoontjes waren verdwenen. Dus ik doe een hard reset (dit had ik nooit moeten doen).

Nu start de telefoon de hele tijd opnieuw op en doet hij een hard reset (de ronddraaiende tandwielen) maar als ie dan op 100% is krijg ik de welbekende 'sad smiley' te zien en reboot mn telefoon weer. Windows Phone Recovery Tool herkent mn Lumia niet meer, en Windows ziet hem af en toe als 'Windows Bootmgr'

Heeft iemand ditzelfde al gehad of weet hij/zij een oplossing?
Had precies hetzelfde met mijn L630. Zorg er eerst voor dat alle Windows drivers van je telefoon geïnstalleerd zijn (ik deed dit met de L630 van mijn vriendin). Mijn telefoon werd toen uiteindelijk herkent. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 14:15
Kan iemand mij vertellen of windows 10 op je smartphone al stabiel genoeg is voor dagelijks gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
koosbeelen schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:50:
Kan iemand mij vertellen of windows 10 op je smartphone al stabiel genoeg is voor dagelijks gebruik?
Ik zou zeggen nee, tenzij je het niet erg vind als je af en toe een reboot hebt, aantal (steeds) meer applicaties niet kan gebruiken omdat ze een update nodig hebben, maar je ze niet kan updaten.

Ik heb een lumia 532 puur om wp 10 te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 14:15
Ewivis schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:54:
[...]

Ik zou zeggen nee, tenzij je het niet erg vind als je af en toe een reboot hebt, aantal (steeds) meer applicaties niet kan gebruiken omdat ze een update nodig hebben, maar je ze niet kan updaten.

Ik heb een lumia 532 puur om wp 10 te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:49
Ewivis schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:54:
[...] aantal (steeds) meer applicaties niet kan gebruiken omdat ze een update nodig hebben, maar je ze niet kan updaten.[...]
Had er in het begin geen last van. Toen ineens heel veel, maar nu weer helemaal niet. Worden dus weer minder. Overigens helpt een factory reset en dan niet je backup terugzetten wel om dit probleem te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sonny7 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:37:
[...]

Dit kun je eventueel ook in de standaard 'Kaarten' app zien! Is een aparte 'laag'.
Klopt, maar die stond er bij mij niet meer op. En toen ik in de auto zat, kon ik hem natuurlijk niet zo 1 2 3 installeren om te zien of de file nog lang ging duren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Martinspire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:38:
[...]

Klopt, maar die stond er bij mij niet meer op. En toen ik in de auto zat, kon ik hem natuurlijk niet zo 1 2 3 installeren om te zien of de file nog lang ging duren ;(
Ik heb hetzelfde. Ik heb natuurlijk wel Maps met spraaksturing, maar die blijft na een paar aanwijzingen steeds hangen. Doet dan niets meer, kan niet terug of naar start. Het enige wat dan nog werkt is via de taskmanager Maps killen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Caelorum schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:21:
Overigens helpt een factory reset en dan niet je backup terugzetten wel om dit probleem te voorkomen.
Heeft bij mij niet geholpen. Ik heb 5 apps, waaronder de Here apps waarvan bekend is dat ze niet werken op Win 10 Mobile, die niet zijn te updaten en dus open blijven staan in Store Beta. Helaas kun je deze apps ook niet van je toestel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
InZane schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:36:
[...] Heeft bij mij niet geholpen. Ik heb 5 apps, waaronder de Here apps waarvan bekend is dat ze niet werken op Win 10 Mobile, [...]
De Here apps kan ik hier gewoon deinstalleren en weer installeren. Werkt dus prima. Heb dus wel een factory reset gedaan zonder backup terug te zetten.

Daar wil ik niet mee zeggen dat het niet een probleem is en dat er niet genoeg andere issues zijn met Win10 waar mensen tegenaan lopen, maar je kan ook prima probleemloos win10 gebruiken. Misschien heb ik wel gewoon geluk hoor, maar hoor nu al weken van mensen dat zowat alles kapot is, maar moet het zelf nog steeds meemaken. Issuetje hier en daar ok, maar 99% van de dingen werken gewoon bij mij :)

[ Voor 33% gewijzigd door Caelorum op 08-07-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Caelorum schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:46:
[...]

De Here apps kan ik hier gewoon deinstalleren en weer installeren. Werkt dus prima. Heb dus wel een factory reset gedaan zonder backup terug te zetten.

Daar wil ik niet mee zeggen dat het niet een probleem is en dat er niet genoeg andere issues zijn met Win10 waar mensen tegenaan lopen, maar je kan ook prima probleemloos win10 gebruiken. Misschien heb ik wel gewoon geluk hoor, maar hoor nu al weken van mensen dat zowat alles kapot is, maar moet het zelf nog steeds meemaken. Issuetje hier en daar ok, maar 99% van de dingen werken gewoon bij mij :)
Ja ik heb ook een factory reset zonder backup gedaan, maar de 'verwijder' optie is grijs bij mij, dus kan er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
InZane schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:52:
[...]
Ja ik heb ook een factory reset zonder backup gedaan, maar de 'verwijder' optie is grijs bij mij, dus kan er niks mee.
Al geprobeert om in de oude store de app op te zoeken en via daar te installeren?
Verder dus factory reset, geen backup, meteen wireless uitknallen en data. Dan download disablen in beta store en in oude store opzoeken. Schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Caelorum schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:54:
[...]

Al geprobeert om in de oude store de app op te zoeken en via daar te installeren?
Verder dus factory reset, geen backup, meteen wireless uitknallen en data. Dan download disablen in beta store en in oude store opzoeken. Schijnt te werken.
Ja ook al geprobeerd. Stoor me er niet zo meer aan :)

Maar dit dus:
Screenshot

Heb sinds vandaag ook constant een 1 op mijn phone tile staan. Dat vind ik iets irritanter. De hele historie al leeggegooid, maar dat 1tje gaat niet weg. Ook niet na een reboot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:54:
[...]

Je kunt er niets mee want hij blijft hangen in de beta store. Verwijderen lukt dus ook niet en opzoeken in de store geeft ook niets aan dat je er wat mee kunt doen. Kortom: wachten op update. Gelukkig nog geen belangrijke apps mee gehad, maar het blijft rete-irritant dat het een bug is die je gewoon niet kunt oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Hebben jullie ook dat de ringtone, sms melding en alarmmelding niet meer functioneert? Ook als ik in de instellingen het preview laat afspelen hoor ik niets :S

Het is net alsof de driver van de speaker niet OK is.

Edit: Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had maar een reboot heeft het probleem opgelost :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sebazzz op 09-07-2015 08:12 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/73dt0n.png

Dit is me nu al een paar keer overkomen, dit alles schiet spontaan aan en blijft knipperen. De 930 wordt heet en traag en alleen een reboot fixt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Atila schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:42:
[afbeelding]

Dit is me nu al een paar keer overkomen, dit alles schiet spontaan aan en blijft knipperen. De 930 wordt heet en traag en alleen een reboot fixt het probleem.
Dat knipperen heb ik ook, mijn 532 wordt echter niet warm oid. Irritant is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ergens gezien dat het begint te knipperen omdat de Flashlight aan staat, hoewel dat op de device zelf dus niet is (alleen softwarematig geeft ie het aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Als alles begint te knipperen is de achterliggende Windows service (of misschien driver) gecrasht. Kan gebeuren doordat je bijv. een setting hebt geprobeert aan te passen die die niet leuk vind. Heb het ook wel eens gehad nadat de camera app was gecrasht. Reboot zou het weer moeten verhelpen. De service start iig niet automatisch weer op (niet bij mijn telefoon iig).

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 09-07-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:15
Vraagje,

Sinds een aantal dagen heb ik onderstaand data verbruik op tijdstippen dat ik aan het werk ben. Het zou best kunnen dat ik dan wel is internet ofzo maar het valt me op dat al het gebruik rond de 58MB is. Dit heb ik eerder nog niet gehad/gezien. Ik zit in 9 dagen ineens aan 80% van mijn 1GB databundel (Symio)

Ik heb nu een screenshot gemaakt van mijn verbruik in mijn nokia zodat ik kan zien welk programma hier schuldig aan is.

Ik gebruik windows 10149. Hebben jullie een idee wat zoveel data kan wegtrekken?

9-7-2015
9:36:00 09-07-2015, Internet gebruik 57,76 MB
9:15:55 09-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB

8-7-2018
10:04:41 08-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB
8:12:33 08-07-2015, Internet gebruik 58,60 MB

7-7-2015
13:50:15 07-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB
9:29:35 07-07-2015, Internet gebruik 58,60 MB

6-7-2015
16:06:34 06-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB
15:38:42 06-07-2015, Internet gebruik 58,60 MB

5-7-2015
13:51:55 05-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB

4-7-205
15:04:51 04-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:38
Mich schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:46:
Vraagje,

Sinds een aantal dagen heb ik onderstaand data verbruik op tijdstippen dat ik aan het werk ben. Het zou best kunnen dat ik dan wel is internet ofzo maar het valt me op dat al het gebruik rond de 58MB is. Dit heb ik eerder nog niet gehad/gezien. Ik zit in 9 dagen ineens aan 80% van mijn 1GB databundel (Symio)

Ik heb nu een screenshot gemaakt van mijn verbruik in mijn nokia zodat ik kan zien welk programma hier schuldig aan is.

Ik gebruik windows 10149. Hebben jullie een idee wat zoveel data kan wegtrekken?

9-7-2015
9:36:00 09-07-2015, Internet gebruik 57,76 MB
9:15:55 09-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB

8-7-2018
10:04:41 08-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB
8:12:33 08-07-2015, Internet gebruik 58,60 MB

7-7-2015
13:50:15 07-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB
9:29:35 07-07-2015, Internet gebruik 58,60 MB

6-7-2015
16:06:34 06-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB
15:38:42 06-07-2015, Internet gebruik 58,60 MB

5-7-2015
13:51:55 05-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB

4-7-205
15:04:51 04-07-2015, Internet gebruik 58,59 MB
Dit probleem had ik helaas ook 500 MB verstookt in 2 dagen op build 10149 ook bij Simyo. Normaal gesproken red ik dit amper in een maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Wellicht is dit een backup die gemaakt wordt richting OneDrive ? Je kan aangeven dat ie dat alleen via wifi mag doen, als dat idd het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Atila schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:14:
Wellicht is dit een backup die gemaakt wordt richting OneDrive ? Je kan aangeven dat ie dat alleen via wifi mag doen, als dat idd het geval is.
Zou dan wel toeval zijn dat hij elke dag precies hetzelfde aantal foto's zou uploaden, elke dag is bijna evenveel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Proces blijven hangen. Ik zou eerst eens kijken of je niet toevallig een app hebt geinstalleerd op 4-7 en een tweeede op 6-7. Lijkt wel alsof er twee processen zijn die zijn blijven hangen of telkens hetzelfde werk verrichten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:05
Ik heb sinds gisteren de slow versie.
Ik merk wel dat mijn batterij heel snel leeg gaat.
Na 4a5uur zit de batterij al op 20%
Alles wat ik sluit blijft nog open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Laatst online: 22:37
Kleynus schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:35:
Dat heb ik ook gehad. Telefoon L930 herstarten, of de aan/uit-knop 10 seconden indrukken voor een reset, hielp mij van de powerdrain af. Ik zit nu op 4,11%. Maar het schommelt heel erg. Ik zit veelal tussen de 4,8 en 6%. Edge gebruikt erg veel batterij.

Het batterijverbruik op mijn L930 kan mijn inziens een stuk beter, onder WP8.1 was het 3,5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
Ah thanks, zal erop letten dat ik edge nu nog wat minder gebruik en hard afsluit als het aan blijft staan. De reset heb ik ook gedaan en soms doet de telefoon het zelf.

ik heb zelf ook de L930(ook wel handig om erbij te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Eerste twee dagen is de telefoon sowieso met van alles en nog wat bezig, dus die battery drain is niet zo heel raar.
Kan wel aanraden om in de instellingen bij battery sver -> battery usage -> Edge aan te geven dat die niet op de achtergrond mag draaien. Ook bij WP8.1 is het verstandig dat voor de browser te doen. Het voegt IMO niets toe en zorgt alleen maar voor onnodige battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
hebben andere hier ook dat updates bij de beta store niet lukken? Wordt er echt gek van, want ik kan nu bepaalde apps niet meer gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
Ik heb alleen dat IE niet wilt lukken, wat ik ook wel snap omdat er nu Edge is.
Wel ziet de store mijn aankopen niet, waardoor alles wat ik al heb opnieuw kan instaleren terwijl het al in mijn aps staat. Dit heb ik bijvoorbeeld gehad met de Weer app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Kleynus schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:50:
Ik heb alleen dat IE niet wilt lukken, wat ik ook wel snap omdat er nu Edge is.
Wel ziet de store mijn aankopen niet, waardoor alles wat ik al heb opnieuw kan instaleren terwijl het al in mijn aps staat. Dit heb ik bijvoorbeeld gehad met de Weer app
Heb het opgelost. Heb de app via de oude store geüpdatet en toen kon ik weer here drive gebruiken :) Internet staat vol met mensen met dezelfde bug.

edit:
Nvm, here drive doet het nog steeds niet. Heb de update gedraaid en krijg bij het openen van de app de melding met welke store ik hem wil opnemen. Kan hem ook niet deinstalleren.... Echt super vaag. Hij wilt maar here drive via de nieuwe store updaten..... 8)7 |:(

edit 2:
Heb het gefixed, kon here drive gelukkig wel verwijderen bij storage (te vinden in settings(. Heb gelijk autoupdate uitgeschakeld bij de beta store en doe nu alles via de oude store. Here drive doet het nu weer gelukkig :D *O*

[ Voor 27% gewijzigd door vali op 10-07-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Kleynus schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:35:
Batterij op me 1020 gaat goeie twee dagen mee op laatste build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
Ah mooi ben gelijk aan het downloaden. Hopen dat de irritante app (non)update hiermee gefixed ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier aan het installeren. Op een Lumia 820.

Ik hoor al hele goede verhalen over deze build van Daniel Rubino.
Als dat ook zo blijkt te zijn op de Lumia 820, dan update ik mijn dagelijkse phone ook (Lumia 735)

Al zou het maar zijn om te kijken of de LED in een Lumia 735 het doet :o :)
.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Werd tijd, ik had toch wel wat beperkingen met de Here Drive en Bing Maps voice navigatie. Hopelijk zijn die problemen straks weg (downloading)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
Swerfer schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:25:
[...]

Werd tijd, ik had toch wel wat beperkingen met de Here Drive en Bing Maps voice navigatie. Hopelijk zijn die problemen straks weg (downloading)...
Eh....ik heb wel een issue zeg maar. Nadat hij klaar was met updaten log ik in en hij blijft nu 'loading...' geven op het Start scherm.....en dan laat hij heel even het start scherm zien en daarna weer 'loading....'. Herstart lost het niet op.......misschien ff reset doen maar....of even geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
TheVMaster schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:38:
[...]

Eh....ik heb wel een issue zeg maar. Nadat hij klaar was met updaten log ik in en hij blijft nu 'loading...' geven op het Start scherm.....en dan laat hij heel even het start scherm zien en daarna weer 'loading....'. Herstart lost het niet op.......misschien ff reset doen maar....of even geduld hebben ;)
Ha, ben ik blij dat mijn phone maar 13% batterij had en er 40% minimaal nodig is. Kan ik mooi afwachten of andere ook die problemen hebben. Wel lullig voor jou, maar 1 moet de eerste zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Swerfer schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:47:
[...]

Ha, ben ik blij dat mijn phone maar 13% batterij had en er 40% minimaal nodig is. Kan ik mooi afwachten of andere ook die problemen hebben. Wel lullig voor jou, maar 1 moet de eerste zijn...
Wel vaag hoor....ik had 41% batterij ;) dus ook net voldoende :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Mijne is vol en staat nog altijd op scherm met draaiende tandwielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:38:
[...]Eh....ik heb wel een issue zeg maar. Nadat hij klaar was met updaten log ik in en hij blijft nu 'loading...' geven op het Start scherm.....en dan laat hij heel even het start scherm zien en daarna weer 'loading....'. Herstart lost het niet op.......misschien ff reset doen maar....of even geduld hebben ;)
Hier geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
Lijkt erop dat het hier een reset gaat worden :P

wel een beetje kak eigenlijk want wat ik het belangrijkste vind is netjes ontkoppelen van mijn MFA accounts en de authenticator wil nu niet meer starten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10149 wil me nog niet laten gaan. Zonder lader erin begint ie te mekkeren dat ie niet wil downloaden omdat batterijbesparing aan staat en downloaden blijft heel lang op 0% hangen :(

Verder wil ie niet op het accesspoint van mn pc verbinden, waardoor ik hem op een ander netwerk moet leggen (dus kan zo niet zien hoe ver ie is).

Goed, ik hoop dat 10166 beter draait. Mogelijk geef ik hem een hard-reset omdat mijn huidige versie wat teveel bagage heeft. Maar ik hoop vooral op betere stabiliteit, een betrouwbaardere store en vooral een sneller systeem.

Ervaringen met de nieuwe versie op die vlakken zijn dus gewenst.

[ Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Na een factory reset werkt alles nu goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Martinspire schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:51:
10149 wil me nog niet laten gaan. Zonder lader erin begint ie te mekkeren dat ie niet wil downloaden omdat batterijbesparing aan staat en downloaden blijft heel lang op 0% hangen :(
Bij mij bleef hij ook op 0% steken. Telefoon uit gezet en weer aan en ging meteen downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Zo wat een top update. Alle apps willen eindelijk updaten. De nieuwe store moest blijkbaar nog steeds here drive updaten :')

Live tile van edge browser is nu ook eindelijk doorzichtig

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 11-07-2015 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
Ik ben al blij met deze nieuwe build. Voelt sneller aan, minder laadtijden, een laadbalk in Edge, de Store is beter... Hatsee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

De nieuwe build is wel steeds meer compleet. De browser heeft nu een laadbalk, de animaties zijn vloeiender, het systeem is algeheel sneller. Duidelijk een hoop verbeteringen onder de motorkap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Valt mij nu ook op dat je flink wat meer kan deinstalleren bij storage. Zo kan je nu eindelijk losstaande updates zoals van je touchscreen deinstalleren.

Ik had vroeger dat ik per ongelijk de backup naar sd had geïnstalleerd, maar die kon ik vervolgens nooit uit instellingen verwijderen. Echt super fijn dat MS dat eindelijk toevoegt.

Deze build voelt zeer stabiel en doet mij erg denken toen ik 8.1 als beta op mijn oude lumia 920 draaide.

[ Voor 16% gewijzigd door vali op 11-07-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Sebazzz schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 01:18:
het systeem is algeheel sneller
Wat vooral opvalt is dat als je telefoon uitstaat dat hij vele malen sneller opstart! Ik ben alleen wel de iconen van Data Usage en Store kwijt op mijn tiles. Als ik de Store tile verwijder en weer toevoeg, dan is de boodschappentas weer zichtbaar, maar verklein ik de tile, dan verdwijnt de boodschappentas weer.

Het zoeken in de store gaat nog wel traag...

[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 11-07-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:16
Hoe hebben jullie deze build eigenlijk geinstalleerd/binnen gekregen? Gewoon aangemeld op Fast Ring & Binnen instellingen zoeken naar updates (alle instellingen op NL) of anders? Ik zit nog steeds op 10080 namelijk, OF mijn tel is up to date OF er is iets fout gegaan met updaten. (2 verschillende errors)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb de nieuwe build er vannacht opgezet en het loopt vooralsnog als een zonnetje. Alles is veel sneller en stabieler, de Store laat nog wel een beetje te wensen over, maar wellicht na een soft-reset dat het beter werkt. Outlook Mail werkt zowaar in deze build ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Koepert schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:21:
Hoe hebben jullie deze build eigenlijk geinstalleerd/binnen gekregen? Gewoon aangemeld op Fast Ring & Binnen instellingen zoeken naar updates (alle instellingen op NL) of anders? Ik zit nog steeds op 10080 namelijk, OF mijn tel is up to date OF er is iets fout gegaan met updaten. (2 verschillende errors)
10080 is een oude build. Inderdaad gewoon aanmelden op Fast Ring en dan zoeken naar updates. Je hoeft er verder niets speciaals voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Er zou toch een 120fps optie in deze build zitten ? Iemand die al gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:16
Caelorum schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:32:
[...]

10080 is een oude build. Inderdaad gewoon aanmelden op Fast Ring en dan zoeken naar updates. Je hoeft er verder niets speciaals voor te doen.
Dat t een oude build is weet ik.. Maar mn toestel (930) wil niet verder updaten.

- Ben aangemeld op Fast Ring (Dus Insider App ook geinstalleerd)
- Checken updates geeft melding "Toestel is up to date"
- Soft reset: Geen resultaat
- Hard reset: Geen Resultaat
- Soms als ik telefoonupdates open staat er 1 van 2 foutmeldingen dat updaten niet gelukt is.

Maar nog steeds zit ik dus op 10080, vandaar de vraag hoe jullie de meest recente op je toestel kregen, en of je wel alle regio settings ed op NL hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Regio settings hebben er niets mee te maken, maar die staan bij mij inderdaad op Nederlands.
Welke foutmelding staat er precies? Toestel moet iig genoeg vrije ruimte hebben (Ik gok op zo'n 5GB minimaal) en de accu moet minstens 40% vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
Ik heb, om mijn laatste post hierboven aan te vullen, gemerkt dat het warm worden van mijn L930 veel minder is. Batterijverbruik is van 5,6 naar 4,3% gegaan. Edge vraagt veel minder van je telefoon. Ik kan velen die nog twijfelen over deze preview, best zeggen dat hij goed dagelijks te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 01:21
Alles voelt in de nieuwe build een stuk sneller op mijn 820 heb hem wel eerst even opnieuw op moeten starten omdat de live tiles het niet deden. Na opnieuw opstarten heb ik ze van het startscherm afgehaald en weer opnieuw gepind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Nieuw build is een vooruitgang inderdaad.
Enige probleem waar ik tot nu toe tegen aan loop is dat ik geen data limiet kan instellen.
Nou ja wel instellen maar die wordt niet opgeslagen.
Krijg dus nu met regelmaat de melding u heeft u data limiet bereikt (0 mb) 8)7 terwijl die dus niet ingesteld is.
Heb iig kpn met 2 gb databundel dus echt een probleem ia het niet ;)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grommel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 08:28
Heb build 10166 geïnstalleerd op mijn 535. Bij het opstarten en gebruik is hij heel wat sneller.
Ook is het batterij icoontje in de taakbalk weer van een normaal formaat.
Here Maps en Here Drive doen het ook weer.
Verder wordt de taakbalk niet meer oranje bij Outlook mail en calender.
De update op mijn 435 loopt nog. Het viel me op dat de teller heel lang op 0% blijft staan, zowel bij downloaden als bij voorbereiden installatie. Uiteindelijk deed ie het wel. Nu kijk ik tegen wat draaiende tandwielen. Over een uurtje maar eens kijken wat de status is.

[ Voor 32% gewijzigd door grommel op 11-07-2015 12:45 ]

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Here Maps e.d. doen het hier ook weer, maar ik zie ze nu ineens niet meer in de store staan. En kaarten heet nu ineens Windows Kaarten?
Was even aan het kijken of ik de app wilde herinstalleren, maar kan ze niet eens vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:58:
[...]

Na een factory reset werkt alles nu goed :)
Je had gewoon even moeten wachten :) had ik ook
GiLeX schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:27:
Nieuw build is een vooruitgang inderdaad.
Enige probleem waar ik tot nu toe tegen aan loop is dat ik geen data limiet kan instellen.
Nou ja wel instellen maar die wordt niet opgeslagen.
Krijg dus nu met regelmaat de melding u heeft u data limiet bereikt (0 mb) 8)7 terwijl die dus niet ingesteld is.
Heb iig kpn met 2 gb databundel dus echt een probleem ia het niet ;)
Ja, mis data limiet ook :( lukt niet om in te stellen

Edit: one time data limiet werkt wel... maar monthly niet.

[ Voor 58% gewijzigd door Whatson op 11-07-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
hoe is de snelheid van de telefoon in vergelijking met wp 8.1?
Pagina: 1 ... 14 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M