Heb sinds 2012 een Lumia 920, die ligt nu alweer een jaar aan het infuus (is mn prive telefoon die ik heb doorgeschakeld naar mijn werktelefoon, iPhone6 en via web whatsapp gebruik). Telefoon is niet echt meer bruikbaar.
Ik moet mijn werktelefoon binnenkort inleveren, maar was toch niet zo blij met iOS. Ik vind de windows phones nog steeds superieur qua bouwkwaliteit en specs en ook het OS vind ik veel fijner. Mijn 920 kon in 2012 al draadloos opladen, mijn iPhone 6 kan dat nog steeds niet.
Mijn grootste struikelblok zijn de apps en een aantal handigheidjes die ik nu graag gebruik op de iPhone. Gezien het feit dat de 950 nu zo goedkoop is, denk ik eraan die te kopen en dan te wachten tot MS eindelijk heeft uitgevonden hoe ze W10 op ARM kunnen laten draaien zodat de Surface Phone kan komen
Ik zag al in dit topic dat er voor Strava een alternatief is: Striver. Kan iemand mij wat feedback en alternatieven geven voor onderstaande apps?
Strava - Striver (wat mis je tov de offiele app?)
Health - Ik lees overal dat Microsoft Health ten dode opgeschreven is nu ook schijnbaar de Band niet meer verder wordt ontwikkeld. Er is zelfs een migratietool van Apple om je data van MS over te zetten. Ik gebruik dit veel, zeker gezien de integratie met andere apps. Houdt een 950 automatisch je stappen bij etc? Moet je dan Microsoft Band app of HealthVault gebruiken?
Sleep Cycle - synct met Health en houdt slaappatroon bij.
Life Cycle - mooie app van dezelfde ontwikkelaar. Brengt je dag in kaart door bij te houden waar je bent en hoe lang je daar bent. Is er iets soortgelijks?
Dashlane - helaas wilt Dashlane nog steeds geen WP app maken, dus dit blijft een issue. Ik wil niet overstappen op een andere password manager. Zal wel weer in de browser moeten dan.
Ik weet dat ik dit ook zelf kan zoeken, maar soms weten anderen net iets meer. Zoals die Striver app bijvoorbeeld… Thanks!