V.w.b. Apple is het de laatste tijd idd niet best met steeds maar berichten dat er iets niet lekker zit met de toestellen of het OS, nu ook weer bij de 6S. Samsung, grootaandeelhouder van King of the market OS Android, maakt er eveneens een potje van. Maar als men in het achterhoofd massaal de overstap zou willen maken naar een (950 serie) Windows Pheune dan zijn ze gewoonweg niet of nauwelijks beschikbaar op dit moment.
Ik vind het overigens vaak heel frappant dat de grootste klagers over het Windows mobiele OS, de toestellen, maar vooral het ontbreken van apps, voorheen gebruiker waren van iPhone of Android. Als het dan allemaal zo geweldig is, waarom dan toch de verleiding niet kunnen weerstaan en kiezen voor Windows als mobiel OS? Waarom gaat een iOS gebruiker dan niet naar Android en visa versa?
Noem het maar leedvermaak, maar heel stiekem krijg ik glimlach op het gezicht
als ik dit soort berichten lees. Niet dat ik de eigenaren dat toewens, verre van, maar waar komt dat Windows mobiel bashen eigenlijk vandaan? Vond menig W10M gebruiker dat ie eigenlijk Beta tester was toen de 950 serie op de markt kwam, dat is bij de concurrentie simpelweg ook niet anders. Bij de top-toestellen nog wel, quanta costa minimaal vanaf een kleine €1000,-.
Nee, steeds maar reageren bij ieder artikel betreffende W10M, dat dit allang op sterven na dood is, maar vervolgens met
een iPhone 6S opgescheept te zitten die werkelijk spontaan dood lijkt te zijn. Zelfs rebooten doet ie niet, valt gewoon uit. Dat zijn toestellen met accu's die geproduceerd zijn tussen september en oktober 2015, dat zullen er nogal wat zijn ben ik bang?
Afijn, had ik al duidelijk gemaakt dat ik erg blij ben met mijn 950 XL en het W10M OS?
[
Voor 42% gewijzigd door
hardware-lover op 05-12-2016 23:11
]
Testing, one, two ...