Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
Hebben nog meer last dat de Outlook agenda geen live tile laat zien? Het liep eerst een dag achter, toen maar unpinned en opnieuw toegevoegd, maar nu laat het helemaal niets meer zien. Is gisteren bijgewerkt naar versie 17.7466.41168.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:44

daffie82

Minisforum UM773 Lite

richdb schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:10:
Hebben nog meer last dat de Outlook agenda geen live tile laat zien? Het liep eerst een dag achter, toen maar unpinned en opnieuw toegevoegd, maar nu laat het helemaal niets meer zien. Is gisteren bijgewerkt naar versie 17.7466.41168.0
Ja, fijn he. Mijn vrouw is er ook heel blij mee :+

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:08
O.a. daarom gebruik ik Chronos als agenda-app, tot volle tevredenheid

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
daffie82 schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:42:
[...]

Ja, fijn he. Mijn vrouw is er ook heel blij mee :+
'If it ain't broke, don't fix it' ....
Werkte perfect, maar is nu kapot. Testen ze nooit voordat ze een update de lucht ingooien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Hier gisteren bijgewerkt naar dezelfde verzie, en livetile laat gewoon de juiste info zien

bovenin : naam Afspraak
regel eronder tijd afspraak : morgen 17:30

onderin, huidige dag: Maandag 14

[Edit] dit op een Lumia 735

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
shiptronic schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:26:
[...]

Hier gisteren bijgewerkt naar dezelfde verzie, en livetile laat gewoon de juiste info zien

bovenin : naam Afspraak
regel eronder tijd afspraak : morgen 17:30

onderin, huidige dag: Maandag 14

[Edit] dit op een Lumia 735
Hier een 930. Even verder zitten kijken. Als heel kleine tile werkt het (zie je de datum), Als normale tile werkt het niet en zie je alleen de tekst 'Outlook Agenda + icoon', en als een grote tile (2x normaal) werkt het wel weer. Dus het lijkt erop dat er een bug zit in de normale live tile wat betreft de Outlook Agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:46
richdb schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:46:
[...]

Hier een 930. Even verder zitten kijken. Als heel kleine tile werkt het (zie je de datum), Als normale tile werkt het niet en zie je alleen de tekst 'Outlook Agenda + icoon', en als een grote tile (2x normaal) werkt het wel weer. Dus het lijkt erop dat er een bug zit in de normale live tile wat betreft de Outlook Agenda.
Alle afmetingen getest. Werkt prima. Is dus geen bug.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
GerCor schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:01:
[...]

Alle afmetingen getest. Werkt prima. Is dus geen bug.
Hier dus niet. Dus wel een bug voor de 930 op de een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
richdb schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:04:
[...]

Even mijn "oude" Lumia 930 te voorschijn gehaald en de 3 tile-afmetingen getest, alle 3 werken goed.

(sorry voor 2e keer, maar kreeg foutmelding dat plaatsing niet ging

[ Voor 10% gewijzigd door kruila op 14-11-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
richdb schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:04:
[...]

Even mijn "oude" Lumia 930 te voorschijn gehaald en de 3 tile-afmetingen getest van outlook agenda, alle 3 werken goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
kruila schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:47:
[...]

Even mijn "oude" Lumia 930 te voorschijn gehaald en de 3 tile-afmetingen getest van outlook agenda, alle 3 werken goed.
Dat is dan heel vreemd. Hier echt niet, en herinstalleren kan niet (is blijkbaar basis app). Maar goed, heb weer besloten terug te gaan naar 8.1. Ik kan op de een of andere manier niet wennen aan 10, en 8.1 draait gewoon super op de 930. Maar bedankt voor het testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojeewatnu
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-09 11:25
Met de Outlook app heb ik geen problemen na de update (op een Lumia 650), live tile is up-to-date en laat juiste info zien.
Maar waar ik al wel een tijdje problemen mee heb is de tweakers app...
Die live tile wordt sinds enkele weken al niet meer geupdatet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Nu ook een update voor de oudere versies van W10M : http://allaboutwindowspho...centric_OS_update_for.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Deze fraaie popup kreeg ik vanavond toen ik Tweakers opende op mijn 950.
Naast dat ik geen fan ben van popups is het onderwerp van deze popup wel enorm vloeken in de kerk....

Afbeeldingslocatie: https://t6qnua.dm2304.livefilestore.com/y3mzmoMpOTiw2PUhzd2ZqqqwZtahnor0s8VOVIL1OK_DPkscTg0taoZefRDA6Nk4Syc-n2HHWvaV759zNOBP7cr9GvxG2g_Zhvcn7EyrydUZBlb6grEfjIg4JGqHNxrw-lQ5A_w8uw01kGaPe4_8dg3RYrSiepwc6cm_2tRmJ1hGow?width=1440&height=2560&cropmode=none

[ Voor 51% gewijzigd door Amadeus1966 op 15-11-2016 18:59 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00

RayNbow

Kirika <3

Amadeus1966 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:47:
Deze fraaie popup kreeg ik vanavond toen ik Tweakers opende op mijn 950.
Naast dat ik geen fan ben van popups is het onderwerp van deze popup wel enorm vloeken in de kerk....

[afbeelding]
Misschien even melden in Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik draai op mijn 920 nog de oude tak van w10 (eindigt op .494), maar ik zie geen update. Is dat een release candidate of iets van de fast ring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Glacier schreef op woensdag 16 november 2016 @ 06:50:
Ik draai op mijn 920 nog de oude tak van w10 (eindigt op .494), maar ik zie geen update. Is dat een release candidate of iets van de fast ring?
Dat is min of meer een LTS versie en als het goed is zou je nog de 10586.682 moeten kunnen krijgen.
Deze is iig van de week ook op mijn oude 1020 nog binnen gekomen:
https://mspoweruser.com/m...behind-windows-10-phones/

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

Berlinetta schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:25:
[...]

Notificaties apart aan zetten in de betreffende applicatie.
Uit en weer aanzetten "show notifications on the lock screen" bleek de oplossing te zijn, vaag.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
shiptronic schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:34:
Ook jammer dat het SMS-en niet backwards werkt, dus dat je telefoon de SMS verstuurd en geen skype tegoed nodig heeft.
Toch kleine correctie van mijn kant, je blijkt dus prima te kunnen sms'sen middels Skype op de PC(zonder skype tegoed) de telefoon levert de sms keurig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
shiptronic schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:36:
[...]

Toch kleine correctie van mijn kant, je blijkt dus prima te kunnen sms'sen middels Skype op de PC(zonder skype tegoed) de telefoon levert de sms keurig af.
Waarom geloof je mij niet als ik dat schrijf? :+

GerCor in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die zich afvragen hoe de dual functionaliteit in Windows 10 Mobile is verwerkt heb ik een korte review geschreven;

productreview: Microsoft Lumia 950 Dual SIM Zwart review door Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
richdb schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:52:
[...]

Dat is dan heel vreemd. Hier echt niet, en herinstalleren kan niet (is blijkbaar basis app). Maar goed, heb weer besloten terug te gaan naar 8.1. Ik kan op de een of andere manier niet wennen aan 10, en 8.1 draait gewoon super op de 930. Maar bedankt voor het testen :)
Voor de toekomst, de Outlook Calendar tile wil soms na een update even een dagje of een paar uur goed uitrusten van al dat geflip :P. Vaak helpt het om de tile even opnieuw te pinnen en dan het toestel gewoon even een tijdje met rust laten. Gisteren ook weer gemerkt na een update van één van m'n toestellen naar Fast Ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Propane schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:09:
[...]

Voor de toekomst, de Outlook Calendar tile wil soms na een update even een dagje of een paar uur goed uitrusten van al dat geflip :P. Vaak helpt het om de tile even opnieuw te pinnen en dan het toestel gewoon even een tijdje met rust laten. Gisteren ook weer gemerkt na een update van één van m'n toestellen naar Fast Ring.
Geen problemen met de Calendar tile hier. De Mail tile daarentegen blijft regelmatig hangen op een email die ik al heb verwijderd. Ik zal eens kijken of het opnieuw pinnen van de tile het probleem verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
http://www.windowscentral...-mobile-get-x86-emulation

Goed nieuws dus voor de Surface Phone.

Edit: Nu ook op FP: nieuws: 'Redstone 3-update voor Windows 10 introduceert x86-emulatie op arm-p...

[ Voor 60% gewijzigd door Stefan22 op 21-11-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefke
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09-2019
Ik heb een probleem met MSN Weer: de app werkt niet meer correct. Sommige icoontjes worden niet meer weer gegeven: voorbeeld: het regen druppeltje dat normaal gezien moet staat voor het percentage te verwachten neerslag staat wordt niet meer weergegeven.

Er is nu een update uit voor MSN Weer, maar de installatie daarvan faalt steeds met foutcode 0x80073CF9.
Ik kan MSN Weer niet verwijderen, die optie krijg ik niet. Heb al eens een soft reset gedaan, maar dat lost niks op. Hoe kan ik dat oplossen?

Belangrijk: een hard reset (factory reset) is GEEN optie, ik ga GEEN factory reset doen voor een probleem met een weer app op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kefke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:04:
Ik heb een probleem met MSN Weer: de app werkt niet meer correct. Sommige icoontjes worden niet meer weer gegeven: voorbeeld: het regen druppeltje dat normaal gezien moet staat voor het percentage te verwachten neerslag staat wordt niet meer weergegeven.

Er is nu een update uit voor MSN Weer, maar de installatie daarvan faalt steeds met foutcode 0x80073CF9.
Ik kan MSN Weer niet verwijderen, die optie krijg ik niet. Heb al eens een soft reset gedaan, maar dat lost niks op. Hoe kan ik dat oplossen?

Belangrijk: een hard reset (factory reset) is GEEN optie, ik ga GEEN factory reset doen voor een probleem met een weer app op te lossen.
Die update had ik gisteren maar dat zegt verder niks. Welk regendruppeltje bedoel je? Het stikt van de regendruppeltjes. (printscreen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefke
Lijkt alsof de app nu stuk is bij mij:

Screenshot:

https://1drv.ms/i/s!ArJ2PsiHI3q3ipdGaZr6NwER8zb9mg

En update loopt stopt altijd mat foutcode 0x80073CF9.
Probeert eerst te downloaden, laat dan hele tijd '0,10kB van 24,45kB' zien en dan die foutcode.

[ Voor 17% gewijzigd door Kefke op 23-11-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:24
Heb enkele weken geleden gepost dat ik enkele problemen had:
  • Glance : soms geen meldingen van mail
  • Notification center : melding van sms'en die al lang gelezen en soms zelfs al verwijderd zijn. Dan wis ik de notificatie maar volgende keer als ik de telefoon ontgrendel is die terug.
  • Wekker :Ik gebruik de telefoon als wekker en leg die dan scherm naar beneden op het nachtkastje omdat de speaker aan de achterkant zit en ik anders niets hoor. Maar soms stopt het geluid van de wekker na een fractie van een seconde en komt er een melding in het notification center. Gelukkig heb ik de wekker drie keer gezet, elk met paar minuten verschil.
  • Telefoon : soms rinkelt de telefoon en terwijl ik er naar grijp (maar nog niet vast heb) stopt het geluid. Dan denk je van "mensen hebben toch echt geen geduld meer". Maar dan kijk ik naar het scherm en zie dat de binnenkomende oproep toch nog doorgaat. Dus het scherm als je een telefoon ontvangt maar nog niet hebt opgenomen.
  • navigatie : hier ook al paar keer gelezen dat er geen stem te horen is bij navigatie. Ook bij mij is het zo en krijg, ondanks het vele opzoeken en hier lezen, het niet opgelost. Niet echt belangrijk want ik gebruik het misschien twee keer op een jaar. Maar toch ...
Toen de raad gekregen harde reset uit te voeren. Heb dat toen gedaan en paar weken afgewacht om te zien wat het resultaat was.
Alles is opgelost, behalve de navigatie (dit heb ik nog niet getest). Is wel beetje werk om opnieuw alles juist te zetten maar al bij al was het de moeite waard. Gaat precies iets vlotter.

Nog een klein dingetje gezien op het glance scherm. Daar stonden opeens enkel cijfertjes zonder de icoontjes erbij. Maar na herstarten telefoon was dat ook opgelost.

Dan nog iets dat waarschijnlijk meer aan Messenger ligt dan Windows. Als ik een bericht ontvang, wordt op de Live tile de afbeelding getoond van de verzender. Als ik het bericht gelezen heb, gaat de afbeelding weg maar blijft wel het aantal ongelezen berichten staan terwijl dat eigenlijk ook weg zou moeten zijn aangezien er geen meer zijn. Wordt ook wel opgelost door herstarten maar de volgende keer gebeurt dan weer hetzelfde.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefke
Een harde reset uitvoeren gewoon omdat MSN Weer niet meer werkt?! Dat is toch te gek voor woorden, dat moet toch anders kunnen?! Heb echt geen zin en tijd om dat te doen (al dat geklooi nadien om alles terug te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kefke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:31:
Een harde reset uitvoeren gewoon omdat MSN Weer niet meer werkt?! Dat is toch te gek voor woorden, dat moet toch anders kunnen?! Heb echt geen zin en tijd om dat te doen (al dat geklooi nadien om alles terug te zetten).
Of niet naar het weer kijken? Andere weerapp? Zijn zat van die weerapps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefke
Of niet naar het weer kijken? Andere weerapp? Zijn zat van die weerapps.
Ja, er zijn gelukkig genoeg weerapps, dus een andere app zoeken is een optie.

Maar wat als die zelfde fout bijvoorbeeld voorkomt bij een update van WhatsApp, dan moet er toch een oplossing zijn om dit soort fouten te fixen zonder hard reset. Daarom dat ik graag wil weten of ik MSN Weer kan fixen zonder hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Kefke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:51:
[...]

Maar wat als die zelfde fout bijvoorbeeld voorkomt bij een update van WhatsApp, dan moet er toch een oplossing zijn om dit soort fouten te fixen zonder hard reset. Daarom dat ik graag wil weten of ik MSN Weer kan fixen zonder hard reset.
In geval van whatssapp kun je de app WEL verwijderen en opnieuw installeren.
Voor MSN komt er vanzelf, als je geduld hebt, een nieuwe update, waarbij hopelijk jouw "probleem" verholpen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 21:46
GerCor schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:43:
[...]

Of niet naar het weer kijken?
Lekker behulpzaam weer B) . Deze opmerking zou in een van de topics over andere besturingssystemen echt ondenkbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
Pindasmeer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:59:
[...]

Lekker behulpzaam weer B) . Deze opmerking zou in een van de topics over andere besturingssystemen echt ondenkbaar zijn.
Nee hoor, meligheid komt overal voor. Zo was de opmerking van GerCor denk ik bedoeld.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de live-tile van de weer-app niet ververst wordt bij langdurige verbinding met Wi-Fi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Pindasmeer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:59:
[...]
Ach, weet je wat het is? Je wilt ook geen hardreset doen. Dan blijft er weinig anders over dan niet naar de app te kijken - ik neem aan dat Insiders ook dingen meemaken die je dan maar even moet uitzitten - en wachten op een update.

Zelf ben ik iemand van de hardreset als het niet werkt maar kan me voorstellen dat een ander die moeite voor een weerapp, waar er erg veel van zijn, niet wil.

Kortom, even niet naar kijken en wachten op een update. Je kunt ook van een mug een olifant maken .... Pindasmeer.

Zelf blijf ik me verbazen over apps van Microsoft zoals Nieuws en Geldzaken die me elke keer als ik ze installeer vragen om toestemming een notificatie geven bij belangrijk nieuws. Nou, ik heb altijd toestemming gegeven maar die hele notificatiedienst voor die apps werkt volgens mij voor geen meter. Wacht ik dus ook elke update op. Maar een NOS geeft wel notificaties .... zou ik die ook kunnen installeren....

Hoe dan ook, als het op de PC was kun je het blijkbaar zo oplossen:

. Open an elevated Command Prompt from the Power User Tasks Menu. Just press the WINDOWSand X keys together and then click on Command Prompt (Admin). Click Yes to the User Account Control message that appears.

b. Type the below commands to run:

net stop wuauserv
rename c:\windows\SoftwareDistribution softwaredistribution.old
net start wuauserv

c. After running the above commands, check if they are able to install the updates for those apps.
And don't delete softwaredistribution.old folder.

[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 24-11-2016 03:31 ]

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22

P_Tingen

omdat het KAN

[...]

Ik heb zelf ook regenmeter ernaast. Die voorspelt niet alleen regen, maar laat ook gewoon voorspellingen zien.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Vervelend voor degene waar hij niet goed update, maar hij heeft gewoon eindeiljk een transparante tile gekregen :D.

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Videopac

Rommelt wat aan.

Hoe erg is het app aanbod momenteel? Ik zie dat de 950(XL) behoorlijk gedumpt worden.
Ik gebruik qua apps eigenlijk alleen waze, twitter en de synology apps: zijn die er?
Oh ja: en Rabo en ASN en Binck.
Of: is er ergens een site waar je dat op kunt zoeken?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:51
Videopac schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:20:
Hoe erg is het app aanbod momenteel? is er ergens een site waar je dat op kunt zoeken?
8) windows store

control alt oeps deleted

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Waze, Twitter en Synology apps zijn er.

Rabo heeft nog de oude app, ASN heeft een app, maar Binck niet.

Je kan het misschien bekijken op de Microsoft app store, maar ik weet niet hoe tof dat werkt.

Er zijn minder apps, zeker, maar of je er last van hebt ligt eraan. Ik heb er geen last van, jij waarschijnlijk wel.

People as things, that’s where it starts.

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:25
Videopac schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:20:
Hoe erg is het app aanbod momenteel? Ik zie dat de 950(XL) behoorlijk gedumpt worden.
Ik gebruik qua apps eigenlijk alleen waze, twitter en de synology apps: zijn die er?
Oh ja: en Rabo en ASN en Binck.
Of: is er ergens een site waar je dat op kunt zoeken?
App-aanbod is gewoon triest. Dat verbloemen steeds van, ik mis het niet, ik kan er mee omgaan en dergelijke moet je niet intrappen.
Ik lees nu lang genoeg mee hier op Tweakers en GOT om te weten dat juist de mensen zeiden die het allemaal niet interesseerden na een jaar alsnog overstapte naar Android of iOS omdat Apps.
De apps die er zijn, de populaire apps, werken gewoon traag of missen functies.
Facebook app, en de messenger bijvoorbeeld, om te huilen zo traag. Twitter, is de redelijke kant op aan het gaan. Rabo-app, werkt ook zoals het moet, maar mist tegenover Android en iOS functies.

Ik en vele met mij roepen het al langer, Wm is gewoon kei kapot.
Maar goed, ben je er blij mee, prima, wees er blij mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

lifeguard schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:33:
[...]

App-aanbod is gewoon triest. Dat verbloemen steeds van, ik mis het niet, ik kan er mee omgaan en dergelijke moet je niet intrappen.
Ik lees nu lang genoeg mee hier op Tweakers en GOT om te weten dat juist de mensen zeiden die het allemaal niet interesseerden na een jaar alsnog overstapte naar Android of iOS omdat Apps.
De apps die er zijn, de populaire apps, werken gewoon traag of missen functies.
Facebook app, en de messenger bijvoorbeeld, om te huilen zo traag. Twitter, is de redelijke kant op aan het gaan. Rabo-app, werkt ook zoals het moet, maar mist tegenover Android en iOS functies.

Ik en vele met mij roepen het al langer, Wm is gewoon kei kapot.
Maar goed, ben je er blij mee, prima, wees er blij mee :)
Tja, en toch heb ik er na 3 jaar nog steeds geen last van. En dat terwijl ik Android gebruikte. Het enige wat ik even dacht te missen, was Pokémon Go, totdat ik de gameplay zag.

Als je voor alles een first party app wilt hebben, ja dan ben jij bij WM op het verkeerde adres, maar genoeg 3th party apps, en veel dingen kun je ook gewoon via het internet regelen of bekijken. Waarom zou ik een app voor mijn krant willen hebben, als mijn krant een prima mobiele website heeft?

Of het kapot is, ligt eraan waar je naar kijkt. Ja, er zijn weinig apps, maar Android is qua beveiliging zo lek als een mandje. Is dat dan ook "kei-kapot"?

En ja, je roept het, big deal. MS is er nog steeds niet mee gestopt. Ze stomen gewoon rustig verder, grote updates zijn nog steeds in de maak, dus het is ook niet alsof ze het laten doodbloeden.

Al dat negatieve gezeik, daar moet je niet intrappen ;)

People as things, that’s where it starts.

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:25
Je kan het negatief geziek vinden,dat mag, en is niet mis mee :)
Mijn bevindingen zijn helaas anders dan de mensen die wel fan zijn van WM.

Geloof me, ik was ook laaiend enthousiast over WM10 (nog steeds een beetje eigenlijk)
Ik wil het OS ook absoluut niet afkraken. Het OS is een dikke prima, soepel, vreet weinig resources en steekt logisch in elkaar.

Doordat ik eigenlijk altijd afhankelijk ben geweest van Googles applicaties kan/kon ik niet wennen aan WM.
Maar ook de apps die ik gebruikte op Android werkten gewoon niet prettig op een 650 en 950. In tegenstelling tot het soepele OS, voelden die apps als stroop, wat ik gewoon nog steeds jammer vind.
Mijn voorgaande post wekt misschien de indruk dat ik WM afkraak, maar dat bedoel ik eigenlijk niet eens :P

Android is lek, deels gelijk, maar updates worden steeds beter uitgerold bij de recente toestellen.
iOS wil ik al helemaal niet aan beginnen.

Stiekem hoop ik echt, dat WM volgend jaar met iets komt, wat vooral ontwikkelaars doet overtuigen dat WM op zich zelf wel een prachtig OS is, en dat het dan beter van de grond komt, met wat meer keus aan toestellen.
Een goede midranger, een toffe high-end, en wat llow-end modellen voor de wat minder veeleisender gebruiker :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shiptronic
Binck heeft een prima mobile site? ik zie vaak dat mensen een app willen terwijl dat vaak helemaal niet nodig is :( Even aan start vast maken en klaar! gelijk een Binck tegeltje, of de app start of de browser is mij om het even .

[ Voor 33% gewijzigd door shiptronic op 24-11-2016 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
oplossing:
1) start MSN weer op , rechts onderin op de drie stippen duwen.
2) Selecteer vastmaken .
3) Ga naar home screen , verwijder oude koppeling en zet nieuwe koppeling op de vrijgekomen plaats.

4) geniet van je transparante live tile ;)

[edit] ik heb hem al weer uit staan, wat een zenuwachtig geknipper !

Waar blijft de skype Tile :-(

[ Voor 17% gewijzigd door shiptronic op 24-11-2016 19:24 ]

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:43
lifeguard schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:06:
[....knip...]

Stiekem hoop ik echt, dat WM volgend jaar met iets komt, wat vooral ontwikkelaars doet overtuigen dat WM op zich zelf wel een prachtig OS is, en dat het dan beter van de grond komt, met wat meer keus aan toestellen.
Een goede midranger, een toffe high-end, en wat llow-end modellen voor de wat minder veeleisender gebruiker :)
In principe hoeven ontwikkelaars niet te wachten op volgend jaar of verder. W10M heeft al iets moois, namelijk UWP. Een app ontwikkelen in UWP, en je kan PC, tablet en mobiele W10 gebruikers bedienen (en natuurlijk ook de andere W10 platformen). De verkoop van toestellen komt dan langzaam vanzelf weer. Beetje kip en ei verhaal.

Wat wel moeilijk is, is onze Nederlandse (en Belgische) markt. Veel schapen die voor Andriod kiezen, een kudde voor IOS, en verder is er niets, volgens de meute. Daarbij worden er nu hier ook weinig andere interessante toestellen uitgebracht, zoals de laatste Alcatel, en wat Japanse toestellen.
shiptronic schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:25:
Binck heeft een prima mobile site? ik zie vaak dat mensen een app willen terwijl dat vaak helemaal niet nodig is :( Even aan start vast maken en klaar! gelijk een Binck tegeltje, of de app start of de browser is mij om het even .
Ik ken Binck verder niet, maar mijn ervaring met de ING website, is dat deze minder voor de mobiele apparaten gemaakt is, tenminste het inlogscherm is al heel klein, verder ben ik niet gegaan. Maar aansluitend op mijn UWP verhaal hierboven, snap ik niet dat banken niet al een UWP hebben gemaakt, het gemak van bankieren via een beveiligde app met het gemak (denk aan bejaarden die niet wijs worden van een website) zoals bij een mobiele app, en bij zaken die niet direct met bankieren te maken hebben, maak gebruik van de website. Hiermee bedien je gelijk alle platformen op W10.

[ Voor 30% gewijzigd door ardvark99 op 24-11-2016 21:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shiptronic
Dat komt ook door de winkels en het personeel dat ze hebben. Als je expliciet vraagt om een windows mobiel krijg je een hele preek om aan te horen waarom je over moet stappen. Voor mij is het dan game on om Windows te promoten :) Maar dan loop je tegen probleem 2 aan: al die telefoons draaien oude software :( .

Een tijdje terug mijn telefoon (S5 mini) in gebracht bij KPN voor reparatie , geen afspraak dus moest een tijdje wachten. Geen punt, ben maar aan het werk gegaan, alle Windows toestellen langs gelopen en de updates opgehaald en geïnstalleerd, Ook bij een aantal de app geïnstalleerd en geüpgraded van 8 -> 10

wel leuk als je op een gegeven moment allemaal van die tandwielen ziet draaien, heb dat ook gelijk gemeld dat teleur stelling is dat ze met oude zooi werken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:43
shiptronic schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:15:
Dat komt ook door de winkels en het personeel dat ze hebben. Als je expliciet vraagt om een windows mobiel krijg je een hele preek om aan te horen waarom je over moet stappen. Voor mij is het dan game on om Windows te promoten :) Maar dan loop je tegen probleem 2 aan: al die telefoons draaien oude software :( .

Een tijdje terug mijn telefoon (S5 mini) in gebracht bij KPN voor reparatie , geen afspraak dus moest een tijdje wachten. Geen punt, ben maar aan het werk gegaan, alle Windows toestellen langs gelopen en de updates opgehaald en geïnstalleerd, Ook bij een aantal de app geïnstalleerd en geüpgraded van 8 -> 10

wel leuk als je op een gegeven moment allemaal van die tandwielen ziet draaien, heb dat ook gelijk gemeld dat teleur stelling is dat ze met oude zooi werken.
Jij bent ook een mooie, is het personeel net een beetje gewent aan WP8, ga jij de boel updaten. Geen wonder dat ze Windows phones niet promoten :P

Maar je hebt gelijk, de meeste verkopers beginnen er idd niet aan. Als ze maar kunnen verkopen met de minste moeite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tip - als je een afbeelding deelt door hem te openen en dan te kiezen voor "share", dan moet je (als je hem deelt via de mail) ook iets intikken, bij dat mailtje.

Ik heb net 5x een afbeelding (ontwerp) gedeeld met een klant, en omdat de deadline nabij is, stuurde ik enkel de afbeelding door - zonder verdere uitleg.

Klant heeft 5x een leeg mailtje gehad (geen tekst, maar ook geen afbeelding).

Pas toen ik iets intikte, werd het plaatje wel meegestuurd...

Handig voor zakelijk gebruik, W10M :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ook een leuke. Mijn lumia 735 heeft het gepresteerd om zichzelf opnieuw op te starten en te vaak een verkeerde simcode in te voeren. Wat resulteerde in dat ik een geblokkeerde telefoon uit mijn broekzak haalde.

Dit icm alle andere ergernissen van apps die niet werken. E-mail die onverklaarbare fouten heeft. De camera app die constant crasht, foto's niet synct met onedrive etc. Zorgt ervoor dat ik over een maand met plezier overstap naar IOS met bijbehorende hardware.

Dit terwijl ik een groot fan van de Lumia's en Microsoft Windows 10 Mobile ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Defector schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:58:
Ook een leuke. Mijn lumia 735 heeft het gepresteerd om zichzelf opnieuw op te starten en te vaak een verkeerde simcode in te voeren. Wat resulteerde in dat ik een geblokkeerde telefoon uit mijn broekzak haalde.

Dit icm alle andere ergernissen van apps die niet werken. E-mail die onverklaarbare fouten heeft. De camera app die constant crasht, foto's niet synct met onedrive etc. Zorgt ervoor dat ik over een maand met plezier overstap naar IOS met bijbehorende hardware.

Als ik zo de berichten betreffende iOS updates met steeds maar weer de nodige problemen langs zie komen, zoals vandaag ook alweer over accu problemen met de laatste update, dan is dat ook niet altijd koek en ei. Het lijkt erop dat je toestel/OS installatie niet helemaal fris is, maar ik ben de laatste om je te willen overtuigen om bij je 735 te blijven. Ik zou het toestel zelf ook niet willen als dat de enige keuze zou zijn voor een W10M OS.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:48
Ook een leuke. Mijn lumia 735 heeft het gepresteerd om zichzelf opnieuw op te starten en te vaak een verkeerde simcode in te voeren. Wat resulteerde in dat ik een geblokkeerde telefoon uit mijn broekzak haalde.[...]
Je bedoelt het A1B2C3 scherm? Die krijg je ook als het scherm unlocked in je broekzak en er 4x een verkeerde word ingetoetst. Daar hoeft die dus niet voor opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic

Hier ook een gebruiker van een 735, en die is gewoon 100% goed bruikbaar.*

Ik ben begonnen in het pre tijdperk toen deze niet officieel uit was, en daarna over gestapt op de consument verzie. Wat heel veel hielp: met de recoveri tool terug zetten naar 8.1 en Win 10 dan opnieuw erop zetten , ddarna een factorie reset, sinds dien geeen problemen meer en een erg prettig toestel met WIN 10 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
De sim was echt compleet geblokkeerd en moest dmv een puk code geunlockt worden.

Ik lees inderdaad veel over factory resets en dergelijke. Maar ik vind het van de zotte om dat soort handelingen uit te voeren om een werkbaar toestel te hebben. En hoe lang blijft dit goed werken totdat er weer problemen opduiken.(In het verleden namelijk wel eens uitgevoerd na de upgrade naar windows 10).

Ik heb nog steeds de stille hoop dat Microsoft een surface phone uit gaat brengen. In de lijn van de andere surface modellen. Goede specs en een uithangbord van wat Windows 10 mobile kan en biedt. Maar tot nu toe blijft dit in geruchten gehuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Hier ook blije 735 gebruiker, geen problemen met win10 op mijn telefoon.

Enige probleem wat ik had was dat mijn oplaadkabel er niet goed in wilde klikken. Verbinding met pc was ook niet meer mogelijk. Ik liep me hier al een paar weken aan te ergeren, tot ik op het lumineuze idee kwam de telefoon eens goed te inspecteren. Wat bleek? Pluisje in de usb-aansluiting van de telefoon. Met een plastic pennetje alles eruit geplukt en het werkt weer als een malle!
Defector schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:48:
Ik heb nog steeds de stille hoop dat Microsoft een surface phone uit gaat brengen. In de lijn van de andere surface modellen. Goede specs en een uithangbord van wat Windows 10 mobile kan en biedt. Maar tot nu toe blijft dit in geruchten gehuld.
Hier idem. Nu mijn telefoon het weer prima doet (en ik misschien een draadloze lader van de Sint krijg) denk ik dat hij het nog wel een jaar uithoudt. Heeft MS nog even de tijd om met een Surface Phone te komen.

[ Voor 38% gewijzigd door P_Tingen op 29-11-2016 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 11:53
Defector schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:48:
Is die HP van een paar maanden geleden niet goed genoeg? Ik vond dat die best leuke specs had. Icm W10 moet die toch als de brandweer gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Te groot. Als ik iets mee wil nemen wat toch niet in mijn broekzak past, neem ik wel een tablet, net zo handig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:30
Toen ik vorige maand mijn 950 tevoorschijn toverde bij Microsoft Nederland hoorde ik dat zij vanaf 1 januari afstappen van het verstrekken van Windows Phone telefoons voor hun medewerkers.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

Gisteren een 950XL dual-sim met dock besteld: als Androidgebruiker ben ik benieuwd: zo'n ramp zal het toch niet zijn? En W10M zal toch niet slechter onderhouden worden dan Android op het gemiddelde Android toestel?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

inquestos schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:59:
Toen ik vorige maand mijn 950 tevoorschijn toverde bij Microsoft Nederland hoorde ik dat zij vanaf 1 januari afstappen van het verstrekken van Windows Phone telefoons voor hun medewerkers.
Goed signaal naar je medewerkers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witterholt
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:26
inquestos schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:59:
Windows Phone is ook verouderd, ze zullen wel overstappen op Windows Mobile 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Videopac schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:07:
Gisteren een 950XL dual-sim met dock besteld: als Androidgebruiker ben ik benieuwd: zo'n ramp zal het toch niet zijn? En W10M zal toch niet slechter onderhouden worden dan Android op het gemiddelde Android toestel?
W10 wordt frequenter en langer bijgewerkt dan Android op de beste telefoons, laat staan op de gemiddelde. Op welk gebied verwacht je een ramp? Als OS is W10 imho superieur aan Android, op ondersteuning door derde partijen (lees: apps) is W10 een schlemiel. Met name Google probeert zelfs actief zijn diensten voor W10 onbruikbaar te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Bacchus op 29-11-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 01:30
witterholt schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:36:
[...]

Windows Phone is ook verouderd, ze zullen wel overstappen op Windows Mobile 10.
Ik bedoelde uiteraard Windows 10 Mobile.

Blijkbaar wordt er keuzevrijheid ingevoerd aangezien medewerkers nu vaak ook al met een andere telefoon rondliepen. Ik heb er verder niet op doorgevraagd.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Videopac schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:07:
En ik vandaag toch nog maar een single-sim XL om als reserve op de plank te leggen, of als vervanger van de 1320 van mijn zoon. Die gaat in maart een Azië reis maken en naast een action-cam is de XL een prima apparaat om foto's en video's in goede kwaliteit vast te leggen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
inquestos schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:49:
[...]
Blijkbaar wordt er keuzevrijheid ingevoerd aangezien medewerkers nu vaak ook al met een andere telefoon rondliepen. Ik heb er verder niet op doorgevraagd.
Geen idee hoe het met Microsoft NL zit, maar op de Windows afdeling in de VS schijnt het zelfs bevordert te worden dat werknemers een toestel (ook laptop) nemen met een OS anders dan Windows. Op die manier kunnen ze beter zien wat goed en niet goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:31
Ik ben inmiddels overgegaan van een 930 W10M naar een S7 Edge 6.0.1. En het moet gezegd worden; het is een feest om 'gewoon' alle apps te kunnen gebruiken. Spotify Connect, Sonos, NPO, RTL xl, bankieren veel beter (ABN en Rabo), en tot overmaat van ramp is de Outlook app en OneDrive app van Microsoft echt een stuk beter op Android. :x Ook is Fallout Shelter echt een leuke mobiele game.

Er is gewoon veel meer functionaliteit (naast bovenstaande apps ook: Niet Storen modus, spraak gestuurde bediening, fiets modus in google maps, extra toetsenborden, extra launchers, ondersteuning smartwatches etc etc) en vast nog het eea wat ik niet ontdekt heb.

Daarentegen is Android zelf echt een rommeltje, vind ik het startscherm echt verouderd aanvoelen tov Windows 10 Mobile (zelfs met de MS Arrow launcher) en is het qua overzicht echt een stap achteruit.

Ik vind het oprecht jammer dat Microsoft het na de introductie van W10m niet opgepakt heeft, daar had ik eerlijk gezegd wel op gegokt. Ik blijf het in de gaten houden, maar voor nu is het qua functionaliteit en apps gewoon te karig vindt hardware-lover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Michielgb schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:18:
[knip] Ik blijf het in de gaten houden, maar voor nu is het qua functionaliteit en apps gewoon te karig vind ik.
Even kloppend gemaakt ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
inquestos schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:49:
[...]

Ik bedoelde uiteraard Windows 10 Mobile.

Ik was een jaar geleden bij MS Nederland (Schiphol Rijk, HQ) en toen al hadden de meeste mensen op de werkvloer een iPhone of Apple-device.

De marketing-manager kwam nog wel aanzetten met een Surface tablet en een woordvoerder zat voortdurend op zijn MS Band 1 te kijken, maar verder...

Het was wel duidelijk dat de werknemers zelf liever ook geen MS producten gebruikten; Apple all the way daar (in totaal 3 uur op de werkvloer verbleven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Overigens...

http://www.nu.nl/mobiel/4...phone-worden-gemaakt.html

Ik had T.net al gemeld (2 dagen terug) en met mij nog iemand anders - maar blijkbaar is het gerucht van de draadloze iBuds belangrijker dan het gerucht van de productie van de sPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
[...]

Je screenshot duidt op een missend icon-font of een verkeerd embedded icon-font.

De vierkante blokjes die je ziet, zijn placeholders voor wanneer een icon niet geladen kan worden op die plek.

Het is geen oplossing, wel een verklaring.

De oplossing is wellicht de app verwijderen en opnieuw installeren...

Ik mag hopen dat ze die font gewoon als .otf / .ttf hebben embed in de app die overduidelijk web-based is, dus dan zou het heel misschien goed kunnen komen...

Afbeeldingslocatie: http://media.askvg.com/articles/images4/Vertical_Rectangle_Problem_Windows_8_Start_Screen.png

Afbeeldingslocatie: http://media.askvg.com/articles/images4/Vertical_Rectangle_Problem_Windows_8_Login_Screen.png

Heb je er in andere apps trouwens ook geen last van?

Want het zijn de icons van de Universal Design Language, die in principe toebehoren aan het OS / W10M en dus app-agnostisch zijn (of deze specifieke app moet net last hebben met het register waar die font is gedeclareerd).

Ach ja, W10M... het is en blijft bèta all the way, everyday - every single way.

[ Voor 24% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 01-12-2016 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 00:45:
[knip]

De oplossing is wellicht de app verwijderen en opnieuw installeren...

[knip]
Die bewuste weer-app is helaas niet te verwijderen zonder drastischer maatregelen te nemen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 00:31:
[...]

Ik was een jaar geleden bij MS Nederland (Schiphol Rijk, HQ) en toen al hadden de meeste mensen op de werkvloer een iPhone of Apple-device.

De marketing-manager kwam nog wel aanzetten met een Surface tablet en een woordvoerder zat voortdurend op zijn MS Band 1 te kijken, maar verder...

Het was wel duidelijk dat de werknemers zelf liever ook geen MS producten gebruikten; Apple all the way daar (in totaal 3 uur op de werkvloer verbleven).
Ik was daar vorig jaar ook (Om te werken) volgensmij hadden de meeste mensen nog wel een Windows Phone alleen konden ze er niet mee over weg.

PS: dat gebouw ernaast heeft ook echt een ironische naam als je het mij vraagt _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Berlinetta op 01-12-2016 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
MS Nederland is dan ook een geval apart. Dat zijn zowat vrijwel alleen maar verkoopvertegenwoordigers, accountmanagers en dat soort beroepen. Hun doelgroep gebruikt ook alleen maar Androids en iPhones, dus wat dat betreft vind ik het niet zo gek dat ze het zelf ook doen. Zo lang MS HQ het niet oplegt aan de hele organisatie gaat ze het ook echt niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefke
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 00:45:
Heb je er in andere apps trouwens ook geen last van?

Want het zijn de icons van de Universal Design Language, die in principe toebehoren aan het OS / W10M en dus app-agnostisch zijn (of deze specifieke app moet net last hebben met het register waar die font is gedeclareerd).

Ach ja, W10M... het is en blijft bèta all the way, everyday - every single way.
Gelukkig heeft enkel MSN Weather er last van, de andere apps (zoals OneDrive, OneNote, ...) werken wel correct.

Spijtig genoeg is het niet mogelijk om MSN Weather te herinstalleren, er is geen optie om die app te verwijderen. Denk dat er voor mij dus niks anders opzit dan een andere weer app te gebruiken, want een hard reset om een simpele weer app terug te doen werken is mij te veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Caelorum schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:45:
MS Nederland is dan ook een geval apart. Dat zijn zowat vrijwel alleen maar verkoopvertegenwoordigers, accountmanagers en dat soort beroepen. Hun doelgroep gebruikt ook alleen maar Androids en iPhones.
Ik had te maken met de app-evangelist voor WP8 / W10M...

Een functie die inmiddels overigens niet meer bestaat (bij MS Nederland dan) - iedereen die WP8 / W10M moest backen naar de consument / developer toe heeft een andere functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:17:
[...]

Ik had te maken met de app-evangelist voor WP8 / W10M...

Een functie die inmiddels overigens niet meer bestaat (bij MS Nederland dan) - iedereen die WP8 / W10M moest backen naar de consument / developer toe heeft een andere functie.
Dit is wel heel tekenend van de staat van W10M en de richting welke Microsoft neemt hiermee. Wanneer het bedrijf zelf geen moeite meer stopt in het platform om het een succes te maken. Dan kunnen wij als gebruikers wel blijven hopen en vasthouden aan geruchten. Maar ik denk dat wij onszelf dan voor de gek houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Defector schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:58:
[...]
Dit is wel heel tekenend van de staat van W10M en de richting welke Microsoft neemt hiermee. Wanneer het bedrijf zelf geen moeite meer stopt in het platform om het een succes te maken. Dan kunnen wij als gebruikers wel blijven hopen en vasthouden aan geruchten. Maar ik denk dat wij onszelf dan voor de gek houden.
Microsoft staat er anders in dan velen denken. Microsoft is een softwarebedrijf. Het maakt alleen hardware om aan OEMS te laten zien wat mogelijk is. Voorbeelden zijn de Band en Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:54:
[...]

Microsoft is een softwarebedrijf.
En ik sprak met de app evangelist van MS Nederland :)

Dat is iemand die contact zoekt met developers (software), hun steunt, vragen stelt, kijkt wat MS beter kan doen om hun te supporten, luistert naar feedback, etc...

Die is dus niet meer...

Los daar van viel het me gister op dat je in de app store nergens meer een "last updated" ziet bij de apps;

Voorheen zag je nog de datum van de laatste update, die is nu totaal verdwenen in het overzicht.

Je hebt dus geen idee of je een app download die vorige maand nog is geupdate, of vijf jaar geleden voor het laatst... ik denk overigens dat dit ook juist de bedoeling is (you know why...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

b2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:37:
[...]

En ik sprak met de app evangelist van MS Nederland :)

Dat is iemand die contact zoekt met developers (software), hun steunt, vragen stelt, kijkt wat MS beter kan doen om hun te supporten, luistert naar feedback, etc...

Die is dus niet meer...

Los daar van viel het me gister op dat je in de app store nergens meer een "last updated" ziet bij de apps;

Voorheen zag je nog de datum van de laatste update, die is nu totaal verdwenen in het overzicht.

Je hebt dus geen idee of je een app download die vorige maand nog is geupdate, of vijf jaar geleden voor het laatst... ik denk overigens dat dit ook juist de bedoeling is (you know why...).
Ik ben het met je eens dat dit geen goede voortekenen zijn.
Bij nader inzien ben ik blij dat mijn 950XL dual-sim gecancelled is, hoe mooi dat toestel technisch ook is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Videopac schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:39:
[...]

Ik ben het met je eens dat dit geen goede voortekenen zijn.
Bij nader inzien ben ik blij dat mijn 950XL dual-sim gecancelled is, hoe mooi dat toestel technisch ook is.
Tja, ach... hoeveel developers (specifiek voor WP / W10) telt Nederland dan ook?

Het feit dat ik werd uitgenodigd, is al een slecht teken :)

Want ik ben niet eens een echte developer, ik hobby wat aan met apps - had er 30 gemaakt voor WP en dat viel MS Nederland op; op basis daarvan werd ik uitgenodigd.

Maar om nu een app evangelist in de lucht te houden voor 3 koeien en een kippekop (of hoe dat spreekwoord ook gaat...) is een dure positie...

We zien wel; bij de Lumia weet je dat het net als Blackberry is;

Je kan er tevreden mee zijn - maar je weet ook dat dat toestel in je handen de laatste der mohicanen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik heb zelf een app laten ontwikkelen door een scholier. Maar die hoefde verder niet meer onderhouden te worden. Die was goed en er viel niets meer te updaten.
Hij heeft een dik jaar in de store gestaan, maar toen moest er plots door ms een leeftijdscategorie aan geknoopt worden.
Nou ja, geen ramp natuurlijk, ware het niet dat de scholier die het geschreven was in geen velden of wegen meer te vinden was.
Dus als gevolg, app weg.
Gelukkig heb ik de broncode en de losse xap bestand nog.

Ik voel me zelf niet geroepen om deze nogmaals in de store te ( laten ) plaatsen.
Tenzij iemand anders zich geroepen voelt natuurlijk.

Ben zelf geen ontwikkelaar en heb weinig zin om een abbo te nemen bij ms om alleen maar die app in de lucht te houden.

Wie zich geroepen voelt mag wel een copie van de broncode hebben 😉

[ Voor 4% gewijzigd door Amadeus1966 op 02-12-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Amadeus1966 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:29:
Ik heb zelf een app laten ontwikkelen door een scholier. Maar die hoefde verder niet meer onderhouden te worden. Die was goed en er viel niets meer te updaten.

Ben zelf geen ontwikkelaar en heb weinig zin om een abbo te nemen bij ms om alleen maar die app in de lucht te houden.

Misschien hier eens proberen: Windows Phone Store en applicaties

Zet er dan even bij waar je het over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Amadeus1966 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:29:
Hij heeft een dik jaar in de store gestaan, maar toen moest er plots door ms een leeftijdscategorie aan geknoopt worden.
Nou ja, geen ramp natuurlijk, ware het niet dat de scholier die het geschreven was in geen velden of wegen meer te vinden was.
Dus als gevolg, app weg.
Gelukkig heb ik de broncode en de losse xap bestand nog.

Ik voel me zelf niet geroepen om deze nogmaals in de store te ( laten ) plaatsen.
Tenzij iemand anders zich geroepen voelt natuurlijk.

Welke app was het? Ik heb wel een paar apps in de store staan en kan die van jou er nog wel bij plaatsen, mist hij in C# is geschreven.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
b2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:43:
[...]
Tja, ach... hoeveel developers (specifiek voor WP / W10) telt Nederland dan ook?

Het feit dat ik werd uitgenodigd, is al een slecht teken :)
Met alle respect maar ben je niet een beetje naïef? Leuk dat je wordt uitgenodigd maar de beslissingen worden genomen in de US. Ik vind MS Nederland, maar eigenlijk alles van MS buiten de VS, slechte verkoopkantoren die nauwelijks inzicht meer inzicht hebben dan de gemiddelde consument wat MS in werkelijkheid is.

Ik zie Microsoft als een typisch Amerikaans bedrijf met uitsluitend (letterlijk uitsluitend) 1 doel: geld verdienen. Klanten doen er niet toe, zijn slechts een middel om dat doel te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik ben een beetje nieuw hier, maar lees afentoe wel wat topics op dit forum door.

Nou ben ik zometeen toe aan een nieuwe telefoon, en aangezien ik al 3 jaar verscheidene windows fones gehad heb, (2 x 735, 1 x 425 , 1 x acer m330) ben ik best tevreden over dit besturings-systeem.

Vooral windows 10.

Bij vrienden op hun telefoon eens gekeken of Android al eens dat rommelige app scherm afgestapt was, maar helaas, om het een beetje cru te zeggen, krijg er nog steeds oogaids van.

Nou las ik dat Microsoft wil gaan stoppen met de telecom tak? maar niks echt kunnen vinden of dit waar was.

Verder dan weer een tegenstrijdig bericht dat er in februari een nieuwe telefoon zou uitkomen? high end)?

ik kan best nog wel even wachten, want aan de gedachte om op Android of Apple te moeten overstappen moet ik niet echt aan denken.

Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje koffiedik kijken, hoewel ze wel weer nieuwe grote plannen hebben voor volgende grote update (x86 emulatie), HP heeft ook z'n consumenten versie van hun vorige model aangekondigd, dus er zal best nog wel rek in zitten.

Ik wordt nu al weken gebeld door diverse phonebedrijven voor contractsverlenging, maar ik zit in hetzelfde gebied als jij, Android vind ik niets, iOS is een ecosysteem waar ik werkelijk niets van heb en imho nog steeds te duur vind.

Toch zag ik weer kleine dingen die weer iets beter zijn gemaakt, ik had daily motion geinstalleerd op m'n telefoon, zet hij dezelfde app netjes op mijn XBO en PC, de store lijkt steeds met stapjes universeler te worden tussen die 3 platformen.

Zolang het werkt, zolang ik kan doen wat nodig is, ga ik er mee verder.

Andere kant zie je bv op tablet markt best wat x86 win10 tablets, een markt die ook uitsluitend gedomineerd werd door android en iPad's, waar diverse bronnen uiteenlopen van 4-8% met prognose tot zelfs over de 20%. Dus blijkbaar kunnen ze nog steeds een manier vinden om aandeel te pakken, hoewel in een markt die toch semi-afgelopen is, hebben ze daar wel aardige keuzes gemaakt. Al is wederom daar het verhaal, het hangt en valt met de CPU's beschikbaar.

Gelijktijdig hebben ze nu 2x laten zien dat externe power kan worden gebruikt voor nog meer performance, een opvolger van Continuum bijvoorbeeld zou wel eens extra sap kunnen leveren als de telefoon op de dock is aangesloten, zeker als je x86 gaat op bv Kaby lake van Intel.

Natuurlijk is ARM de standaard in mobiele markt, maar de gebruiker zal het toch een rotzorg zijn hoe dat ding achter z'n blingbling scherm draait? ARM, 32bit of 64bit, 2 core of 16 core, als het draait en doet wat het moet doen, alles is goed.

Het is denk nog even wachten op MWC 2017, volgend jaar februari. Misschien doen ze hetzelfde geintje als met de Studio, die had ook niemand verwacht :P

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2016 16:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:30:
Ik wordt nu al weken gebeld door diverse phonebedrijven voor contractsverlenging, maar ik zit in hetzelfde gebied als jij, Android vind ik niets, iOS is een ecosysteem waar ik werkelijk niets van heb en imho nog steeds te duur vind.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn 930 bevalt nog steeds prima een 950 biedt niet genoeg meer om op over te stappen en Android en iOS .. mwa laat maar.

Ik ga waarschijnlijk sim-only en koop wel een toestel als er iets moois uitkomt wat echt beter is dan de 930.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Swerfer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:43:
[...]

Welke app was het? Ik heb wel een paar apps in de store staan en kan die van jou er nog wel bij plaatsen, mist hij in C# is geschreven.
Ik zal je in het weekend wel even benaderen.
Sta nu ergens in the middle of nowhere en hoop vannacht nog thuis te komen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgroen81
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:33:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn 930 bevalt nog steeds prima een 950 biedt niet genoeg meer om op over te stappen en Android en iOS .. mwa laat maar.

Ik ga waarschijnlijk sim-only en koop wel een toestel als er iets moois uitkomt wat echt beter is dan de 930.
Nu ben ik in het buitenland beroofd van oa mijn telefoon (Lumia 930) en heb dus toch gelijk maar de 950 gekocht na terugkomst in Nederland.
De 950 is toch echt wel een behoorlijke verbetering ten opzichte van de 930. Vooral de camera en de snelheid ervan. De 930 was daarin ook niet slecht.
De irisscanner is top en werkt snel. De telefoon is lichter en heeft een veel beter scherm. En continuum niet vergeten. Maar ik heb hem pas net een week.

Mitsubishi PUHZ-W50VHA + EHPT20X-VM2C / 30x JASolar 265Wp oost/west + SolarEdge 7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:46:
Nou las ik dat Microsoft wil gaan stoppen met de telecom tak? maar niks echt kunnen vinden of dit waar was.
De feiten zijn dat Microsoft nu ruim een jaar geen mobiele telefoon heeft uitgebracht en dat ze een enorm deel van de voormalige Nokia-medewerkers hebben ontslagen, dat enkele andere fabrikanten (Alcatel, HP) wel Windows-telefoons hebben gelanceerd en dat Microsoft Windows nog steeds bijwerkt met updates die iets toevoegen voor mobiele apparaten.
Verder dan weer een tegenstrijdig bericht dat er in februari een nieuwe telefoon zou uitkomen? high end)?
Hier begint het koffiedik-kijken. Uit bovenstaande spreekt niet echt de intentie nog toestellen te ontwikkelen die echt verkocht moeten worden De mobiele componenten van Windows zullen ze echter niet zomaar laten vallen. Als Microsoft in februari hardware uitbrengt, dan zal het "functioneel highend" zijn en niet noodzakelijk "esthetisch highend" (zoals de iPhone bv is). Daarmee bedoel ik dat het een apparaat gaat zijn dat op de een of andere manier revolutionair is maar mogelijk niet tegen een prijs die een consument ervoor wil betalen, tenzij ze zelf een flink verlies erop pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Bacchus op 03-12-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Bacchus schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:14:
[...]

De feiten zijn dat Microsoft nu ruim een jaar geen mobiele telefoon heeft uitgebracht en dat ze een enorm deel van de voormalige Nokia-medewerkers hebben ontslagen, dat enkele andere fabrikanten (Alcatel, HP) wel Windows-telefoons hebben gelanceerd en dat Microsoft Windows nog steeds bijwerkt met updates die iets toevoegen voor mobiele apparaten.

[...]

Hier begint het koffiedik-kijken. Uit bovenstaande spreekt niet echt de intentie nog toestellen te ontwikkelen die echt verkocht moeten worden De mobiele componenten van Windows zullen ze echter niet zomaar laten vallen. Als Microsoft in februari hardware uitbrengt, dan zal het "functioneel highend" zijn en niet noodzakelijk "esthetisch highend" (zoals de iPhone bv is). Daarmee bedoel ik dat het een apparaat gaat zijn dat op de een of andere manier revolutionair is maar mogelijk niet tegen een prijs die een consument ervoor wil betalen, tenzij ze zelf een flink verlies erop pakken.
Nogal wat gespeculeer in de ruimte. Goed, volgens Windows Central (Daniel Rubino):. Er is geen verschil tussen Windows 10 voor Mobile en bijvoorbeeld PC ..... Er is 1 Windows 10. Voor PC, Mobile, Xbox, Hub ....

Verder. Microsoft gaat geen mobiele telefoons maken. Nu niet, nooit meer. Microsoft ontwikkelt 'de opvolger' van de mobiele telefoon. Ze geven zelf aan dat dit het daglicht gaat zien, eind 2017, begin 2018.

Dus, streep eronder dat Microsoft ooit nog mobiele telefoons gaat maken, want dat gaat niet gebeuren. Microsoft is een softwarebedrijf en maakt alleen maar hardware om OEMS te laten zien waar Windows 10 voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Dus er komt geen Surface Phone wat een telefoon is zoals de Lumia 950?

Wat mis ik de oude Microsoft en Steve Ballmer, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

GerCor schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:19:
[...]
Dus, streep eronder dat Microsoft ooit nog mobiele telefoons gaat maken, want dat gaat niet gebeuren. Microsoft is een softwarebedrijf en maakt alleen maar hardware om OEMS te laten zien waar Windows 10 voor staat.
Mwoah, dat is ook maar weer net hoe je het allemaal interpreteert. Ze willen niet persé telefoons maken, maar mobiele apparaten die op hun gebied grensverleggend zijn. MS heeft Windows 10 in 1 codebase en gaat dat gebruiken voor kleinere apparaten. En waarom zou je met zo'n apparaat niet kunnen bellen?

Ik ben er dus nog niet van overtuigd dat je met de Surface Dinges niet kan bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshM
Ik heb - out of the blue - sinds vandaag de profielfoto's van mijn contactpersonen weer terug in outlook.com, na een afwezigheid van bijna 2 maanden. Ik zag vandaag plotseling weer gezichtjes op de live-tile van de personen-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
FreshM schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:53:
Ik heb - out of the blue - sinds vandaag de profielfoto's van mijn contactpersonen weer terug in outlook.com, na een afwezigheid van bijna 2 maanden. Ik zag vandaag plotseling weer gezichtjes op de live-tile van de personen-app.
Me too. Maar voor de rest blijft dat Outlook.com gewoon een drama. Mijn broer stond er 9 keer in. Ik heb alles geselecteerd op achternaam. Hij staat 1 keer genoemd bij zijn achternaam en 8 keer bij zijn voornaam. Niet te verwijderen in Outlook.com, wel op de telefoon. Dus daar verwijderd en toen verdwenen ze ook op Outlook.com.

Maar de Twitter-accounts van Dropbox die ik weken geleden al op mijn 950 heb verwijderd (als test) staan er op Outlook.com nog steeds en zijn niet te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
GerCor schreef op zondag 4 december 2016 @ 01:23:
[...]

Me too. Maar voor de rest blijft dat Outlook.com gewoon een drama. Mijn broer stond er 9 keer in. Ik heb alles geselecteerd op achternaam. Hij staat 1 keer genoemd bij zijn achternaam en 8 keer bij zijn voornaam. Niet te verwijderen in Outlook.com, wel op de telefoon. Dus daar verwijderd en toen verdwenen ze ook op Outlook.com.

Maar de Twitter-accounts van Dropbox die ik weken geleden al op mijn 950 heb verwijderd (als test) staan er op Outlook.com nog steeds en zijn niet te verwijderen.
Het blijft soms een kwestie van wachten op Microsoft. Blijkbaar maak ik me niet zo druk om bepaalde dingen, maar ik merk ze wel op als ze er weer zijn. Het leven is in ieder geval ineens weer een stuk gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
FreshM schreef op zondag 4 december 2016 @ 02:33:
[...]
Het blijft soms een kwestie van wachten op Microsoft. Blijkbaar maak ik me niet zo druk om bepaalde dingen, maar ik merk ze wel op als ze er weer zijn. Het leven is in ieder geval ineens weer een stuk gezelliger.
Ach. Ik weet dat er problemen zijn met Outlook.com. Aan de andere kant: ik gebruik - voor mezelf - Personen op Outlook.com nooit. Het enige wat ik daarvan gebruik is OneDrive. Het vervelende is: op mijn 950 (Personen) staat alles goed. Ga ik echter naar Personen op Outlook.com - omdat er op een ander forum vragen over zijn - dan ben ik ook op mijn telefoon 'de lul' want dan ontstaan fouten die ik gelijk weer terugzie op mijn telefoon.

Gisteren keek ik op mijn telefoon naar mijn agenda en zag ik staan: Verjaardag van (op 16 januari). Geen naam erbij. Dus ik vraag aan mijn vriendin: wie is er op 16 januari jarig. Zij weet dat van iedereen die we kennen uit haar hoofd. Ze zegt: niemand. Dus ik verwijder dat 'Verjaardag van'. en in één klap ALLES uit mijn agenda verdwenen. Staat helemaal niets meer in. Telefoon uitgezet, opnieuw opgestart en gelukkig .... alles - behalve dan 'Verjaardag van' staat er weer in.

Nou, dat soort geintjes hou ik niet van. Als ik dat leuk zou vinden werd ik wel Insider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
GerCor schreef op zondag 4 december 2016 @ 09:06:
[...]
Nou, dat soort geintjes hou ik niet van. Als ik dat leuk zou vinden werd ik wel Insider.
Gelukkig ben ik insider en heb ik dat soort geintjes nooit ;) Maar dan gebruik ik ook vrijwel nooit de outlook.com personen website...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Gebruik allebei en heb nergens last van, behalve dat met WP7 ik ooit alle contacten 7x heb gekregen. Omdat ik lui ben heb ik ze gekoppeld ipv de duplicaten verwijdert en dat is op je telefoon na een reset wel eens vervelend, omdat dan alles ontkoppeld wordt getoond.
Pagina: 1 ... 101 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M