Half juni een reservering gemaakt voor een FJR1300A, en als extra accesoire, een topkoffer. Alleen de verbindingsplaat moest nog even besteld worden, zou niet langer dan een week mogen duren.
3 juli proefrit gemaakt, viel me op dat de ABS niet in leek te grijpen.
Dat aangegeven, en de verkoper zei 'trap maar harder op die rem, die abs komt wel'
Nou dus niet, ABS defect (ook geen alarmlampjes oid).
Een week later stond de motor in de werkplaats. En het zou 'waarschijnlijk zo gepiept zijn'..
Paar dagen later nog niets gehoord, dus ik klim in de telefoon.
- Jaa, ABS pomp is defect, moet besteld worden. Is er over 2 dagen.
Einde van de week nog niets van gehoord, dus klim in de telefoon
- Ja, moet nog besteld worden (...).
Ga maar bestellen, want ik ga er over 2 weken mee op vakantie. (is in werkelijkheid iets van 5 weken, maar ander schieten ze niet op.

).
_Apache_ schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:57:
Gister zou de neuwe ABS pomp onder mijn FJR1300A gaan.. Niets van gehoord, dus ik denk, klim even in de telefoon.
Er is dus nog een monteur mee bezig, was namelijk meer werk dan ze dachten.. en ze wraen nog bezig met 'dat ontluchtingsprobleem', waar ik niets van wist. Over de andere onderdelen die er nog op moesten wist hij al helemaal niets.
Wat een ballentent,, vrijdag *hopelijk* motor ophalen en daar nooit meer terugkomen.

En de verbindingsplaat van de topkoffer is ook nog niet binnen. Ze hebben zelfs bekend een motor verkocht te hebben met defecte ABS, want bij het uitlezen zagen ze dat hij al langer defect was, maar dat zij 'echt niet elke motor gaan controleren'..
Hans van Wijk motoren, zoetermeer.
[
Voor 3% gewijzigd door
_Apache_ op 05-08-2015 14:16
]