Ja maar waarschijnlijk is dat een open/dicht voetventiel en heel moeilijk te regelen.
Maar als we jouw foto uitvergroten:
Zie ik nummertjes staan, dus de ring binnen de nummertjes is instelbaar. Even zoeken bij Jaga.
Ik heb nu bij 2 radiatoren de temperaturen gemeten. (En ik kreeg eerst meetfouten omdat de ene keer de cv brandde en de andere keer niet. Nu heb over langere tijd gemeten zodat ik de meetfouten uit kan sluiten.) De ene radiator geeft aanvoer 72,1 graden en retour 65,3 graden, en de andere radiator geeft 67,4 graden aanvoer en 62,4 graden retour.
Naar mijn idee moet je met deze buitentemperaturen op je sloffen op iedere radiator minimaal een temperatuurs verschil halen van 10 graden op iedere radiator.
Waarschijnlijk hebben andere radiatoren (waar ik niet gemakkelijk aan kan meten) een hogere temperatuur, waardoor de retour bij de ketel waarschijnlijk daarom op 62 graden staat.
Het is natuurlijk helemaal waar wat @Musicmasters schrijft meer afgifte is altijd beter.
Toch ga ik er voorzichtig vanuit dat dit bij een huis uit 2005 wel goed zou moeten zitten.(schrijf ik dus voorzichtig)
Zijn alle radiatoren wel goed aangesloten, dus het hete water gaat er bij de bovenste aansluiting in.
En niet andersom.
Ook ervan uitgaande dat ze allemaal schoon zijn.En niet een beetje stoffig aan de onderzijde.

Ze goed vrij hangen, niet achtergordijnen. Een eventuele convector put goed in elkaar zit.
En ook wat @Musicmasters ook al zegt, je aanvoer temperatuur is wel erg hoog.
Er zijn installaties die gewoon keihard blijven doorstoken, doodgewoon omdat de retour hoog wordt. Dan moet de ketel nog hoger stoken om toch warmte in dat water te stoppen. Je schoorsteen verlies neemt ook toe. Zie de openings post: retour water bij de ketel boven de 50 graden.
Dus controleer eerst alles even.
Want bij een aanvoer van 80 graden en het duurt
3 uur uren voor de boel op temperatuur is??
Een CV-Ketel is een vlamkoeler en een radiator is een waterkoeler.