Volgens de handleiding van mijn Intergas HRE 28/24 A:Killing_Calu schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:18:
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik heb een Intergas HRE 36/30A ketel hangen. Naar aanleiding van dit topic had ik het idee om mijn instellingen eens te bekijken.
Echter ik kom niet in het service menu.
Volgens de handleiding, moet ik de ketel uitschakelen, vervolgens de reset knop en service knop indrukken, totdat er 0 staat in de temperatuur venster. Tot hier lukt mij het nog.
Vervolgens zou ik met de + en - knop door de instellingen moeten gaan. Ik selecteer dan bijvoorbeeld waarde 3. Dan zou ik op de service knop moeten drukken om mijn keuze te bevestigen en vervolgens nogmaals op service drukken om de waarde aan te passen.
Echter als ik op service druk , zie ik alleen een - verschijnen en verder niks. En dit geld voor alle parameters.
Via internet nog een handleiding gedownload, met het verschil dat de ketel aan moet blijven, en dat je maar 1x op service hoeft te drukken en dat je meteen de ingestelde waarde zou moeten zien.
Ook dit werkt niet, want ik zie vervolgens de huidige temperatuur en dat is het.
Iemand een idee wat ik fout doe? of waar dit aan kan liggen?

Succes
I don't drive fast, I only fly low!