KUT - net gemist tijdens de reclame breakRacing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:31:
Hamilton VOORBIJGESTOKEN door Vettel en Rosberg! Ze hadden hem gepit voor verse banden, en hij zit nu op P3! NU wordt het interessant

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
KUT - net gemist tijdens de reclame breakRacing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:31:
Hamilton VOORBIJGESTOKEN door Vettel en Rosberg! Ze hadden hem gepit voor verse banden, en hij zit nu op P3! NU wordt het interessant
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"When you grow up your heart dies"
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Whole lot of stars ***
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Dit dus.Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:33:
Grosjean remde dus extra vroeg zodat Max er op het smalste stuk niet langs kan.
Ja, hij knalt tegen een auto aan die vroeg remt. Niet de schuld van zijn eigen racevaardigheid.
...
Breaktest? Ga weg. Hij remde marginaal eerder.Jeroen Blom schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:34:
Sky zegt het nu ook, breaktest gr
^^ lijkt mij ook ja.NickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:34:
Ik wil wel eens weten waar jullie de telemetry van GRO vandaan halen. Want in een replay kun je ECHT niet zien of hij eerder remde dan normaal.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 24-05-2015 15:35 ]
Dat zeggen ze @ Sky nu ook inderdaad. Een ordinaire braketest dus (net zoals Maldonado dus). Fijne vent die Grosjean, ik had hem al totaal niet hoog zitten (bijna niveau van Maldonado), maar nu al helemaal niet.Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:33:
Grosjean remde dus extra vroeg zodat Max er op het smalste stuk niet langs kan.
Timing app F1NickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:34:
Ik wil wel eens weten waar jullie de telemetry van GRO vandaan halen. Want in een replay kun je ECHT niet zien of hij eerder remde dan normaal.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De crash was idd een breaktest jaJeroen Blom schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:34:
Sky zegt het nu ook, breaktest gr
Wat een domme mensen zeg als die hetzelfde zeggen als iemand die niks weer over F1.Bart-Willem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:35:
[...]
Dat zeggen ze @ Sky nu ook inderdaad. Een ordinaire braketest dus (net zoals Maldonado dus). Fijne vent die Grosjean, ik had hem al totaal niet hoog zitten (bijna niveau van Maldonado), maar nu al helemaal niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 24-05-2015 15:36 ]
Dit is 100% de schuld van zijn racevaardigheid. Dit is onervarenheid in hoe snel deze auto's zijn en hoe snel ze stil staan als iemand remt. ALS Gro al eerder remde dan normaal, dan nog moet je dat incalculeren. Als je achter op iemand rijdt is het gewoon 99% van de tijd je eigen schuld, tenzij hij echt met opzet heel vroeg remt, maar dat verwacht ik hier niet (en als dat zo is dan horen we dat wel als de FIA de telemetry gezien heeft).Luxicon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:34:
[...]
Ja, hij knalt tegen een auto aan die vroeg remt. Niet de schuld van zijn eigen racevaardigheid.
Kom op, dat kan je dus echt niet zeggen. Een braketest doe je met opzet héél veel vroeger, maar dit verschil is overdreven doordat Max versere, zachtere banden had waardoor je normaalgesproken ook later kan remmen. Echt, ga weg met dit soort conspiracy.Bart-Willem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:35:
[...]
Dat zeggen ze @ Sky nu ook inderdaad. Een ordinaire braketest dus (net zoals Maldonado dus). Fijne vent die Grosjean, ik had hem al totaal niet hoog zitten (bijna niveau van Maldonado), maar nu al helemaal niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ach, je kan het verwachten he als het om de punten gaat. Hij had nog genoeg ronden om iets te proberen maar hij was te gretigBart-Willem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:35:
[...]
Vanwege de crash van Max.Quad schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:36:
Hoezo VSC? Er rijdt gewoon een Mercedes vooraan?
Ik doel op het feit dat die Mercedes allesbehalve virtueel is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
O haha, you're right. Charlie moet een verkeerde knop geraakt hebben, die met de extra V eropQuad schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:36:
[...]
Ik doel op het feit dat die Mercedes allesbehalve virtueel is.
Sowieso schrijf je zo!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat!Señor Sjon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:38:
En nu de achterblijvers weer.... pfff, schaf die regel toch af of doe een tijdelijke rode vlag. Ik wil wel zien hoe een wanhopige Hamilton de muur ingaat.
Whole lot of stars ***
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat dus, plus het verschil in banden. Dit is het, meer niet.nadroJ schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:38:
Max reed gewoon op het randje van inhalen. Als Grosjean net een tikkeltje anders remt dan je incalculeert is het klaar. Zo is het op de weg ook.
Ach, hij heeft net 100 miljoen dollar gekregen.. moet je dat nou willen? Zou wel een leuke bonus zijngambieter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:39:
Ik vermoed dat er een kop gaat rollen bij Mercedes, en dat Hamilton de onthoofding graag persoonlijk gaat doen. Of hij moet het zelf gevraagd hebben
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vind je het erger als ik Herbert en Brundle eerder geloof dan iemand op een forum?Racing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:36:
[...]
Kom op, dat kan je dus echt niet zeggen. Een braketest doe je met opzet héél veel vroeger, maar dit verschil is overdreven doordat Max versere, zachtere banden had waardoor je normaalgesproken ook later kan remmen. Echt, ga weg met dit soort conspiracy.
[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 24-05-2015 15:41 ]
Smiling as the shit comes down...
Dat denk ik ook,dit was net te...NickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:41:
Ik verwacht dat Max een divebomb in gedachten had, zoals hij ze al zo vaak liet zien, en zoals hij ze ook in de F3 vaak liet zien. Dat gaat 9 keer goed en 1 keer heel erg fout.
Grosjean heeft een crashverleden, maar dat bestond vooral uit dommigheid en onervarenheid. Romain is geen Schumacher die zo ongelofelijk hard de grens opzoektBart-Willem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:40:
[...]
Vind je het erger als ik Herbert en Brundle eerder geloof dan iemand op een forum?Volgens hen remde Grosjean (aanzienlijk) eerder dan normaal en week 'ie ook wat af van de lijn (dat is ook zichtbaar, puur om Verstappen te knijpen maar dat is nog niet vreemd aangezien dat verdedigen is). Grosjean zal zich wel verdedigen dat 'ie vanwege zijn slechtere banden eerder moest remmen, maar je kan dit echt niet af doen als "conspiracy". Grosjean is sowieso iemand die verre van een schoon verleden heeft zeg maar, dus dit soort truukjes verbaast me niets. Ik had overigens exact hetzelfde pleidooi gehouden als iemand anders dan Verstappen er op deze manier uitgevallen was. Dit soort geintjes kan je gewoon niet uithalen op een stratencircuit, en als je als coureur van mening bent dat dat wel kan, dan kan je beter (samen met Maldonado) aan een Destruction Derby mee gaan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Racing_Reporter op 24-05-2015 15:44 ]
Zullen die mensen weten dat hier helemaal geen grindbak isvhal schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:42:
Overigens zullen er wel weer flauwe zie-je-wel grappen gemaakt worden op nujij en televaag
HahahaBart-Willem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:40:
[...]
soort geintjes kan je gewoon niet uithalen op een stratencircuit, en als je als coureur van mening bent dat dat wel kan, dan kan je beter (samen met Maldonado) aan een Destruction Derby mee gaan doen.
Whole lot of stars ***
[ Voor 93% gewijzigd door Señor Sjon op 24-05-2015 15:54 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ricciardo zat er best goed naast, Raikkonen kneep. DR ook voorbij Kvyat.
True, het begon allemaal met die rot pitstop.Coennos schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:45:
Trouwens oook de schuld van het team,wordt je als rijder gefrustreed van en wil/moet je meer dab je kan doen.
Sowieso schrijf je zo!
Lijkt me toch wel...NickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:45:
Oei Riciardo dom dat zal een penalty moeten worden?
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 24-05-2015 15:50 ]
En Verstappen krijgt een stoeltje voor komend jaar om dit mogelijk te maken?
[ Voor 34% gewijzigd door Señor Sjon op 24-05-2015 15:55 ]
Nja, dat soort dingen moet je leren van je af te zetten, als je elke keer als je een slechte pit stop hebt mensen van de baan gaat vegen dan kom je ook niet ver.
"Romain is braking much earlier", dat zegt genoeg lijkt me.Racing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:42:
[...]
Grosjean heeft een crashverleden, maar dat bestond vooral uit dommigheid en onervarenheid. Romain is geen Schumacher die zo ongelofelijk hard de grens opzoekt
Enne, als je hen eerder gelooft dan iemand op een forum, tuurlijk, maar interpreteer het dan wel goed wat ze zeggen
Hij zei zelf al "no way to pass"...Racing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:46:
No way dat Hamilton het nu opgeeft. Als hij dat nu doet, vind ik dat een heel slecht teken van karakter. Ondanks dat z'n team hem actief benadeelde met die slecht overdachte beslissing.
Denk dat hij nu daarom sprint, mocht er iets gebeuren aan tijdstraffen na de finish, zit hij iig veilig.
Voorwiel tegen achterwiel is niet "er goed naast".Racing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:45:
[...]
Ricciardo zat er best goed naast, Raikkonen kneep. DR ook voorbij Kvyat.
Dan nog, te gretig is te gretig. Maar ik denk dat hij snel leert.
Nou nou, mag het iets minder?
[ Voor 49% gewijzigd door Señor Sjon op 24-05-2015 15:56 ]
Riciardo net 2 nogMaks schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:47:
Wat een *piep* circuit haha. Leuke setting maar met dit soort auto's gaat het gewoon niet werken. Niemand haalt in...
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 24-05-2015 15:57 ]
Tuurlijk, maar dan nog. Al denk ik stiekem dat hij nu z'n batterij aan het opladen is voor een last-minute backstab. Net zoiets als Alonso 'I give up'. Dit soort rijders geven niet (snel) op
Er was wel een gat though.charops schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:47:
[...]
Voorwiel tegen achterwiel is niet "er goed naast".
Zo zie je maar, de supersofts zijn te hard...
Ja, dat is waar, maar daar heb ik het ook niet over.NickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:47:
[...]
Nja, dat soort dingen moet je leren van je af te zetten, als je elke keer als je een slechte pit stop hebt mensen van de baan gaat vegen dan kom je ook niet ver.
Sowieso schrijf je zo!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq