39
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Sowieso schrijf je zo!
Zolang dat het geval is en Max zijn best doet, is de kans op een ander team groot. Beter iig dan dat Max het laat liggen en het team goed zou zijn. (positief blijven.Señor Sjon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:43:
28 seconden te lang.... team laat hem weer lekker in de steek.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Het team is niks mis mee hoor.Luxicon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:44:
Wat voor een loser team rijd Verstappen in man. Losers.
"When you grow up your heart dies"
Hahaha ik lach om jouw commentsLuxicon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:45:
Het is een loser team, schande voor de formule 1.
Jongens jongens ... wat een gejank hier. Hadden we met z'n allen zo hard gehuild als het Sainz was overkomen? Ik denk dat je het antwoord wel weet.Luxicon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:45:
Spatiegebruik.nlLuxicon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:45:
Kon zat in die tijdSeñor Sjon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:45:
Die vleugel was ook zwaar overbodig om te wisselen.

...
Hij zal alle front downforce nodig hebben met de normale Softs om ze op temperatuur te houden...Señor Sjon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:45:
Hebben ze ook een vleugelwissel gedaan ja? Inderdaad onnodig. Zijn rondetijden waren uitstekend.Señor Sjon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:45:
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Tja, misschien verwachten ze problemen met brake temps ofzo, we zien uiteraard niet alles. Maar volgens mij heb je gelijkSeñor Sjon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:45:
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Verwijderd
Het is Sainz al 2 races achter elkaar gebeurd en nu Verstappen. Ze verprutsen elke race 1 pitstop.Racing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:46:
[...]
Jongens jongens ... wat een gejank hier. Hadden we met z'n allen zo hard gehuild als het Sainz was overkomen? Ik denk dat je het antwoord wel weet.
Het is Sainz ook al overkomen een paar races terug. Vorige race had Max ook een trage stop. Het gaat telkens mis daar. Laat staan de tactiek die ze daar hebben. Lijkt wel Williams in hun beste jaren.Racing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:46:
[...]
Jongens jongens ... wat een gejank hier. Hadden we met z'n allen zo hard gehuild als het Sainz was overkomen? Ik denk dat je het antwoord wel weet.
Je dacht zeker dat het beeld op pauze stond.vhal schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:48:
Dacht al, wat doen de monteurs van Alonso nou maar dat was zijn 5-sec penalty
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Buffering
P9 voor ALonso incluus penalty, very nice.
HD4Life @ Full-HD
Ik dacht dat jij niet zou posten als het een droge race was?Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:52:
Nou. Saaiste gp van de afgelopen 3 jaar? Jip.
Ik heb nog niet 1 inhaalactie gezien? Buiten de eerste ronde en achterliggers?Señor Sjon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:52:
Neuh, dit is Monaco. Australië en Spanje waren vele malen saaier.
Al deze comments direct naar de slechte pitstop van Max...Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:52:
Formule 1 is nou eenmaal niet enorm spannend -vooral op Monaco- dat is niets nieuws hoor.
Als ik zie hoe depri je reageert geloof ik dat graag ja.Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:52:

Nee,die moeten nog uitvallen..vhal schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:53:
McLaren beide in de punten, dat kan je toch niet saai noemen?
-
39
Max vs Mldonado gemist?Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:53:
[...]
Ik heb nog niet 1 inhaalactie gezien? Buiten de eerste ronde en achterliggers?
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Zelf na alle pitsstops van de jongens ervoor nog steeds op de 13e plaats.. nu maar hopen op een veilige crash ergens voorin zonder schaafwonden, maar wel met kapotte autos hihi
Fietsbel schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:54:
Elke race is saai en kut en ellende en [insert random negative comment]... tijd voor die mensen om eens naar buiten te gaan en wat zon te pakken.
Verstappen op maldonado in T1, oké, hij had wel een remprobleem, maar goed.Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:53:
[...]
Ik heb nog niet 1 inhaalactie gezien? Buiten de eerste ronde en achterliggers?
Daarom moet hij voorbij aan Bottas en GrosjeanRoyK schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:54:
toch zit hij nu in de hoge 1.20 en zelfs 1.21
Zelf na alle pitsstops van de jongens ervoor nog steeds op de 13e plaats.. nu maar hopen op een veilige crash ergens voorin zonder schaafwonden, maar wel met kapotte autos hihi
[ Voor 78% gewijzigd door nadroJ op 24-05-2015 14:55 ]
Sowieso schrijf je zo!
Safety carRoyK schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:54:
toch zit hij nu in de hoge 1.20 en zelfs 1.21
Ik kijk al uit naar Hongarije.Señor Sjon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:52:
Neuh, dit is Monaco. Australië en Spanje waren vele malen saaier.
Welk gevecht?MikeyMan schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:53:
Wat een verschrikking van een regie joh... Geen gevecht te zien
Je hebt gelijk. Toch al eentje op 38 ronden.
Ja dit is Monaco maar dit is wel de saaiste race op monaco ooit. Geen incidenten niks.
Rare is wel dat Alonso op de hardere band is gestart, maar toch al zijn stop gemaakt heeft.vhal schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:53:
McLaren beide in de punten, dat kan je toch niet saai noemen?
Ik weet even niet waar hij nu op rijdt, maar die moet of nog een keer naar binnen of wel een hele lange stint op de super-softs rijden.
Hij rijdt op super-soft het laatste dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Sleepie op 24-05-2015 14:56 ]
Zegt genoeg.
en weer fout. Verzin nog maar een nieuw negatief puntPhusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:55:
[...]
Je hebt gelijk. Toch al eentje op 38 ronden.
Ja dit is Monaco maar dit is wel de saaiste race op monaco ooit. Geen incidenten niks.
39
En Sainz op 16 achter Max by the way
[ Voor 29% gewijzigd door Tralapo op 24-05-2015 14:58 ]
De meesten rijden nu wel met de langzamere compound natuurlijk, maar ze zouden wel harder moeten kunnen pushen.
Sowieso schrijf je zo!
Gezien de divebombs van Verstappen in China denk ik, mits Toro Rosso die accu goed managet, een kans heeft tegen Bottas. Williams is het hele weekend al off the pace.nadroJ schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:58:
Op een normaal circuit was ie allang voorbij gegaan aan Bottas. Inhalen is gewoon lastig hier. Niet onmogelijk though...
Ga jij maar even genieten van deze prachtige race dan.Fietsbel schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:57:
[...]
en weer fout. Verzin nog maar een nieuw negatief punt
De hele tijd dat persoonlijk gezeik man. Ik vind het een saaie kut race en met mij honderdduizenden anderen waarschijnlijk.
Als jij dat niet vind en je wil me uitleggen waarom, fijn. Maar kap eens met dat gezeik over dat ik niet mijn mening mag uiten.
Helderziend?
RoyK schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:59:
Saints komt dichterbij!
Alonso out. Wat een tegenvaller. Z'n tempo voor de uitvalbeurt was al niet goed, had met de snellere band wel terrein terug moeten halen op Button.
[ Voor 24% gewijzigd door Racing_Reporter op 24-05-2015 15:03 ]
op 15 seconden van Max...RoyK schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:59:
Saints komt dichterbij!
Sowieso schrijf je zo!
Wat hebben de heiligen hiermee te maken?RoyK schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:59:
Saints komt dichterbij!
-
Het grote probleem met jou is dat jij ALTIJD pessimistisch bent, heb jij ooit wel eens iets positiefs genoemd?Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Als jij dat niet vind en je wil me uitleggen waarom, fijn. Maar kap eens met dat gezeik over dat ik niet mijn mening mag uiten.
En ja er zijn leden die zich aan je ergeren (o.a. ik!)
Okay, dat je de race saai vindt is prima maar dat hoef je niet in elk bericht te melden.Phusebox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Ga jij maar even genieten van deze prachtige race dan.
De hele tijd dat persoonlijk gezeik man. Ik vind het een saaie kut race en met mij honderdduizenden anderen waarschijnlijk.
Volgens Olaf niet vervangen iddAzzKickah schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:02:
Max mist weer z'n end-plate? Of nog steeds?
Dat is dus een misvatting die in stand wordt gehouden door de trolls hier. En so what?Ryur schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:02:
[...]
Het grote probleem met jou is dat jij ALTIJD pessimistisch bent, heb jij ooit wel eens iets positiefs genoemd?
En ja er zijn leden die zich aan je ergeren (o.a. ik!)
Positief zijn is overrated.
Sowieso schrijf je zo!
Volgens Olaf is die niet vervangenRacing_Reporter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:03:
Hoe kan dat dan als z'n voorvleugel vervangen is? Heb geen replays gezien dat hij iets geraakt heeft.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2