Was op snelheid volgens mij, geen gekke race ofzo. Had hij ook geen pole?
Max heeft al twee seconden goed gemaakt. Knap hoor. Eén remfoutje van Grosjean kan hem een plekje naar voren opleveren.
Waiting on the world to change
Sainz 15e, wat een gigantisch verschil met Max
Hij heeft dan ook de nodige pech gehad en een klein foutje aan het begin.mad-dog schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:34:
"When you grow up your heart dies"
Tsja 3x zo hard remmen kost nogal wat van je remmen
Mess with the best, die like the rest
Absoluut! Ze worden alleen structureel buiten beeld gehouden door FOMvhal schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:34:
Best knap dat Manor de race uitrijdt
Proven technologyvhal schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:34:
Best knap dat Manor de race uitrijdt
-
Sainz rijd een 1.43 Max een 1.44 Dus Sainz is zo slecht nog niet.mad-dog schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:34:
Saaiste race ever voor williams? Alleen bij de start in beeld geweest volgens mij.
NEEE!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ffffffuuuuuuuu
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Neeeeeeeeeeeeeee
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Kut
Shit!
NEEEEEEEEE
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Knapper is dat max zoveel plaatsen gewonnen heeft.sjaool schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:35:
[...]
Hij heeft dan ook de nodige pech gehad en een klein foutje aan het begin.
Wat mij opvalt is dat ik vanaf de 30e ronde
Fuuck
En daar gaat weer een Renault
I am the great Cornholio!
ik wou het ook te typen maar stond er al vaak zat.. hahahah
No no no bo
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bak volledig vast, fuck.
Mooie onboard dat wel!
Mooie onboard dat wel!
Plof. Schijt Renault. Onze Mégane gaat op Marktplaats
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Maar goed, hij heeft wel laten zien wat hij kan!
Fucking Renault
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gaat achter SC finishen
50€ ?Arjan90 schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:37:
Plof. Schijt Renault. Onze Mégane gaat op Marktplaats
F*ck. Renault gaat nu echt op de kop krijgen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens mij kon Max er ook niet om lachen.
Je hoorde bij de onboard ook alles lekker blokkeren.
Die nieuwe Safety Car is wel godsgruwelijk mooi trouwens,
Oef, Max is not amused zo te zien..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Fact: Fransen kunnen geen motoren bouwen!
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dat ging er toch 1 van deze races van komen.
Max die maar harder en harder pusht omdat hij eer te behalen heeft en een motor die dat niet aankan.
How do you save a random generator ?
Vlag dan gewoon af, of wachten ze op meer ploffende Renaults en is het competitievervalsing als die onbetrouwbare wagens 2 rondes minder rijden?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Welke coke snuiver bij Ferrari gaat nu nog een stop doen
Agh. Het is misschien enorm kut voor nu, maar hij heeft wél goed laten zien wat hij waard is.
Af laten fikken die wagen, rookt lekker door iig
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
3 races, 1 uitgereden. Allemaal door kapotte auto
Ik had verwacht dat ik meer euro's bij zou moeten leggen om iemand die auto op te laten halen
Nu maar hopen dat andere teams intresse hebben in Max, want hij laat wel weer dondersgoed zien wat hij in zijn mars heeft. Hupp weg bij Renault
Lol, die Chinezen krijgen die auto niet weg
Knallen ze 'm nog tegen de muur....
Ik ou ook laaiend zijn. Lig je (weer) mooi op koers voor punten, knalt die klotemotor weer.
Gelukkig zijn dat dingen waar je als coureur niet zo heel veel aan kan doen en hij heeft qua snelheid en inhalen weer een mooi visitekaartje afgegeven
The ramblings of an idiot
Die marshalls sturen als vrouwen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hahaha wat een prutsers
Mercedes is hem dankbaar. lol
Ja, dat publiek idd. Lol.
Monteurs erbij. Hahaha
In stukjes word de auto afgeleverd
Dan maar de neus eraf.
Dit TR mechanics er ook bij, "wtf zijn jullie met onze auto aan het doen?
Punt is dat die blokken niet meer zo gepusht worden als vroeger. En nog doen ze boem. Zat er eigenlijk al op te wachten.enchion schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:38:
[...]
Dat ging er toch 1 van deze races van komen.
Max die maar harder en harder pusht omdat hij eer te behalen heeft en een motor die dat niet aankan.
Race 1: motor stuk
Race 2: waterlek, motor op tandvlees gefinisht.
Race 3: zo te zien de versnellingsbak? Maar is dat een vastloper van de motor of de bak?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Je ziet ze kijken, prutsers!Rivanov schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:41:
Monteurs erbij. Hahaha
Dat zou voor mijn schoonstiefmoeder ook wel wat zijn, de neus van de auto eraf halen bij het indraaien/parkeren. Ik ga even een patent aanvragen!
[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 12-04-2015 09:43 ]
Sauber derde!
Eh, ja... Zo lijkt het wel mooi, leuk voor de marketing afdeling
Zo te zien de motor, hij plofte echt met rook. Tevens kregen ze hem uiteindelijk wel in neutraal.Señor Sjon schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:42:
[...]
Punt is dat die blokken niet meer zo gepusht worden als vroeger. En nog doen ze boem. Zat er eigenlijk al op te wachten.
Race 3: zo te zien de versnellingsbak? Maar is dat een vastloper van de motor of de bak?
Denk eerder deze race blok. Want ze kregen hem gewoon weer uit versnelling. Je hoorde hem stoteren en ineens blokkeerde de achterwielen en sloeg blok vast.Señor Sjon schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:42:
[...]
Punt is dat die blokken niet meer zo gepusht worden als vroeger. En nog doen ze boem. Zat er eigenlijk al op te wachten.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
iddmad-dog schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:44:
Godver, wat een anti climax
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Man man man, wat balen zeg! Na zo'n ijzersterke race op 3 ronden van het einde... Op p8 nog wel..
Die mooie tijd is er voor mij al. Sinds jaren verheug ik me weer dagen van te voren op een race.spartacusNLD schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:44:
[...]
iddnaar gevoel hierover.. gelukkig is hij nog jong en maakt hij goede reclame.. heb zo een gevoel dat er mooie tijd voor ons met max zit aan te komen
Z'n visitekaartje heeft hij wel afgegeven, Brundle was ook laaiend enthousiast over Verstappen tijdens deze race.
Eén ding is wel duidelijk, het ligt niet aan Max........
Jammer voor Max, maar ik heb genoten van deze race.
Hier net zo, vorig jaar had ik deze (en de vorige) races overgeslagen en had ik eerst uitgeslapen en 's middags gekekenRivanov schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:45:
[...]
Die mooie tijd is er voor mij al. Sinds jaren verheug ik me weer dagen van te voren op een race.
Haha televaag heeft te vroeg op send geduwt, ze hebben een artikel dat Max 8e is
[ Voor 30% gewijzigd door ThaStealth op 12-04-2015 09:48 ]
Vroeguh kon je als coureur die motor nog laten ploffen door dom er mee om te gaan.. Dat gaat inderdaad tegenwoordig niet eens meer.Señor Sjon schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:42:
[...]
Renault kan steeds naar Red Bull wijzen dat het probleem niet alleen bij Renault ligt omdat die TR het beter doet met dezelfde motor... Maar als ze gaan ploffen ben je snel uitgeluld.
Het hele gedoe daar laat wel goed zien waarom je als motorleverancier eigenlijk een eigen team wil.
Als Ferrari niet lekker gaat, dan ligt het aan Ferrari... en kun je alleen intern vingertjes wijzen..waar je net zo min iets mee opschiet.
Wat dat betreft zouden ze inderdaad beter afscheid nemen van Red Bull en een volledig eigen team neerzetten.
Maar genoeg getreurd
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Hier net zo, ik sta weer op voor een race. Is in lange tijd niet gebeurt.masterslave schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:47:
[...]
Hier net zo, vorig jaar had ik deze (en de vorige) races overgeslagen en had ik eerst uitgeslapen en 's middags gekeken
Ik ga me douchen, nabeschouwing wel op de BBC kijken.
Nabeschouwing op BBC stelt niet zoveel voor in een weekend dat ze niet echt live zijn.
Engineer lijkt me. En het is Mercedes-AMG Petronas.
[ Voor 50% gewijzigd door Rivanov op 12-04-2015 09:52 ]
De sfeer zal bij Renault niet goed zijn, ik zou nu al helemaal geen verkoper van Renault willen zijn ;-)
Kunnen ze bij VI niet beter Renault afzeiken in plaats van hun incompentente geleuter over Verstappen en dergelijke...
Kunnen ze bij VI niet beter Renault afzeiken in plaats van hun incompentente geleuter over Verstappen en dergelijke...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2