Sainz is 2sec/ronde trager dan Max. Zit er zoveel verschil tussen de harde en zachte band?
Kvyat moet nog even leren wat teamwork betekent
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Blijkbaar, een spin werkt ook niet mee voor je banden denk ikjjust schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:14:
Sainz is 2sec/ronde trager dan Max. Zit er zoveel verschil tussen de harde en zachte band?
Ja, men had het op Sky erover dat het 2 sec zou schelen.jjust schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:14:
-
Hij zei daarvoor ook al Australië, dus direct wil ik niet gelijk zeggen. Maar inderdaad, fouten worden gemaakt. Sport1 ligt hier sowieso altijd onder het vergrootglas volgens mij.Ryur schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:13:
[...]
Hij verbeterde zichzelf direct! Het was vroeg. Foutje kan gebeuren (vooral live).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik geloof dat 1-1.5 sec voorspeld was.jjust schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:14:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sainz heeft gaspedaal weer gevonden is nu 1,4 seconden. Dat lijkt me beter.
Max zit nu ook vast achter de Sauber, kost em ook 3 tiende per rondejjust schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:16:
Vergeleken met fox sport (presentatie en commentaar) is sport1 stukken beter.Arjan90 schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:15:
[...]
Hij zei daarvoor ook al Australië, dus direct wil ik niet gelijk zeggen. Maar inderdaad, fouten worden gemaakt. Sport1 ligt hier sowieso altijd onder het vergrootglas volgens mij.
Nee, Max wordt opgehouden door een Sauberjjust schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:16:
Zit nu op z'n bumper
-
Ja jammer dat op het rechte stuk hij net wat tekort komt. In de bochten lijkt Max wel een stuk sneller.
Ericson heeft er toch moeite mee om Max achter zit te houden, hij blokkeert regelmatig.
"When you grow up your heart dies"
Ja!!
[ Voor 33% gewijzigd door MegaTronics op 12-04-2015 08:20 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
BAMM
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Haha dat was wel risky. Was nog ver weg. Maar goed hij is er voorbij.
Boem 
Hoezo agressief?
Hoezo agressief?
Nu maar hopen dat de stewards niet lastig gaan doen.
Hartslag 200! Maar hij is er voorbij, laten staan en afknijpen, heerlijk
Jos approved
Dat was op een haartje na raak inderdaad, dat verwachtte Ericsson niet.jjust schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:20:
Haha dat was wel risky. Was nog ver weg. Maar goed hij is er voorbij.
Bijna té agressief?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 12-04-2015 08:21 ]
Held
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wel naïef, ze zouden nu toch wel eens weten dat Max vrij agressief kan zijn met inhalenVos schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:20:
[...]
Dat was op een haartje na raak inderdaad, dat verwachtte Ericsson niet.
Waar zouden ze lastig over moeten doen?sjaool schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:20:
Nu maar hopen dat de stewards niet lastig gaan doen.
Hulk uit, waar zijn de marshalls?
Hm... van bovenaf gezien zat Max er naast en Ericson stuurt op dat moment in... dus om nou te zeggen dat hij actief een ongeluk heeft voorkomen? RTL+ commentaar.
Vette aktie Max
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
ERI had niet zomaar mogen insturen. VES zat ernaast.sjaool schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:22:
Hm... van bovenaf gezien zat Max er naast en Ericson stuurt op dat moment in... dus om nou te zeggen dat hij actief een ongeluk heeft voorkomen? RTL+ commentaar.
ERI moet leren opletten. Ja het was onwaarschijnlijk dat VES er zat, maar toch.
[ Voor 11% gewijzigd door Ryur op 12-04-2015 08:23 ]
Yep, zei ik net.
Ericsson remt wel erg vroeg en stuurt in alsof er niks aan de hand is. Gelukkig ziet ie het nog op tijd. Commentaar op RTL was vrij suf ja, als we daar al mee aan de slag gaan qua penalties dan is denken aan inhalen straks al strafbaar.sjaool schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:22:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Max heeft al bijna een pitstop voorsprong op Sainz. De eerste twee raceweekenden dacht ik dat Sainz sneller was. Maar dit hele weekend zit Max er vol bovenop. Moest misschien even wennen.
Gelukkig dat het geen inhaalactie op Crashdonado was, dan was het einde race voor Max geweest
Ach dat is het verschil tussen een pay driver en een talent.
Je zag ook net voor de bocht dat ERI aan het liften was (rode licht knipperde). Mooi moment dus van MaxSeñor Sjon schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:23:
[...]
Ericsson remt wel erg vroeg en stuurt in alsof er niks aan de hand is.
Sainz is ook een rallyrijder.jjust schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:24:
Max heeft al bijna een pitstop voorsprong op Sainz. De eerste twee raceweekenden dacht ik dat Sainz sneller was. Maar dit hele weekend zit Max er vol bovenop. Moest misschien even wennen.
Zonder dollen, hij rijdt gevoelsmatig veel meer over het randje van zijn kunnen. Hij spint geregeld.
Eerste pit voor Max.
Max in de pit
Zit ie nu achtermad-dog schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:24:
Gelukkig dat het geen inhaalactie op Crashdonado was, dan was het einde race voor Max geweest
Dat rode lampje is om aan te tonen dat ERS op is, niet wanneer iemand remt.Ryur schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:24:
[...]
Je zag ook net voor de bocht dat ERI aan het liften was (rode licht knipperde). Mooi moment dus van Max
Max ook, maar kent schijnbaar zijn grenzen goed of Jos geeft verschrikkelijk veel info.Señor Sjon schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:25:
[...]
Sainz is ook een rallyrijder.
Zonder dollen, hij rijdt gevoelsmatig veel meer over het randje van zijn kunnen. Hij spint geregeld.
Ik zei niet remmen.Señor Sjon schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:26:
[...]
Dat rode lampje is om aan te tonen dat ERS op is, niet wanneer iemand remt.
Liften zei ik. Het opladen van ERS door wat minder gas te geven.
Volgens mij geeft dat aan dat ze bezig zijn met het genereren van energie voor opslag in de accu. Zeg maar de dynamo erin gooien, waardoor je wat vertraging krijgt.Señor Sjon schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:26:
[...]
Dat rode lampje is om aan te tonen dat ERS op is, niet wanneer iemand remt.
Dat hoeft ie natuurlijk niet te doen om dan al te regenereren. Je verliest een plek door dat op dat moment te doen. Nu heb ik al geen hoge pet op van Ericsson en dat wordt zo niet beter.
Verstappen alweer voorbij aan Sainz.1:44:9 gaat lekker op die nieuwe banken.
Jammer dat hui even niet in beeld is. Lekker veel screentime gehad so far.
Kyvat, je theewater kookt.
[ Voor 3% gewijzigd door McBoom op 12-04-2015 08:32 ]
The ramblings of an idiot
doeiii
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Een 6 in de Coronel schaal, beschaafde plof
Poef, daar ging een Renault, hoop niet dat dat een voorbode is
Zo snel mogelijk vervangen met max die gekke rus :-)
Ook mijn eerste gedachte.mad-dog schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:31:
Poef, daar ging een Renault, hoop niet dat dat een voorbode is
Het zal de Renaultrelatie geen goed doen. Al die blusmeuk in de rest van het systeem zal ook niet helpen.
Liever niet. TR's doen het beter dan RBMalt007 schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:32:
Ik zou maar even wachten die Torro Rosso is sneller.Malt007 schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:32:
Laat Max maar even lekker zitten waar die zit. Hij doet het daar uitstekend!Malt007 schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:32:
Link voor Max ook, als RB de stekker eruit trekt
Die Chinezen hebben poederblussers, nu kun je alles weggooien haha. CO2 blussers zijn veiliger met al die elektronica
Nee geen reclame. Ik wil Max zien!
Dan neemt Merc hem wel over. Die hadden hem ook een leuk aanbod gedaan
Maar konden niet direct een zitje garanderen i.t.t. RB.
Nee, maak me geen zorgen om Max ALS RB vertrekt! (En nee ik zie RB niet vertrekken)
Zelfs als dat zou gebeuren weet ik zeker dat Max niet bang hoeft te zijn naast de pot te pissen voor een stoeltje. Hij laat gewoon nu al in heel korte tijd zien dat ie het meer dan waard is.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Max redt het wel, denk dat Sainz zich meer zorgen moet maken
Alonso die Button voorbij laat, met de deur wagenwijd open... tekenend voor de vorm waar McLaren zich in bevindt, sneu dit
Andere strategie, zo blijven ze de Manors voor.
Max weer een plek vooruit
Max weer een plek vooruit
[ Voor 65% gewijzigd door MegaTronics op 12-04-2015 08:38 ]
En er voorbij!
Held
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
mooi dit
HULDE
Ook deze is door Jos goedgekeurd, hoppa!
Leek wel een herhaling op de 1e actie op Ericssen
En dat zonder rijbewijs haha
En ook weer top 10 hè.
rare opmerking ? waarom moet ie sneller rijden ?
Die Ferrari's zitten er ook goed bij. Eindelijk weer een beetje strijd.
Prachtig ernaast gezet! Geweldig om de mechanics te zien na de inhaalactie.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Handig dit...als een soort live-blog tijdens de reclame....
RTL weet weer wat spannende momenten te missen geloof ik

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Was gewoon op RTL+ te zien hoor.
Dit was een veel gecontroleerdere inhaal, de eerste was meer "oeps, nu moet ik wel"
Leuk om te kijken! Er is op verschillende plekken genoeg strijdt gaande en Max gaat weer lekker!!!!!!
Waiting on the world to change
RTL krijgt het voor elkaar om zelfs de F1 nog saai te maken.
Gelukkig hebben ze alleen het commentaar in eigen hand.
O ja, en de Werbung knop.... da's minder.
Gelukkig hebben ze alleen het commentaar in eigen hand.
O ja, en de Werbung knop.... da's minder.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Die vinden elke inhaalactie een straf waard geloof ik.Tacoos schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:39:
Handig dit...als een soort live-blog tijdens de reclame....![]()

Huh, deed Sainz nu een Max op de andere Sauber en schoot ie van de baan?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2