If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Thanks!Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:21:
[...]
Als je een rode met daarachter een paarse ziet heb je goede kans dat het Max is.
Waiting on the world to change
De Ferrari motor heeft gewoon een klap meer power dan de Renault, die er op topsnelheid gewoon niet langs komt.Saffie_time schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:21:
Mag RIC Nasr niet inhalen of zo...
Ziet er raar uit zo
En go Nico! Nog meer inhalen die Lewis...
Heerlijk
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ze gaan pas wijzigen als er een nieuwe hoofdsponsor is.Señor Sjon schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:26:
Toch lijkt die 'tijdelijke' McLaren livery wel vrij permanent.
Nou, volgens mij niet hoor. Ze hebben medium (witte streep) en zachte (gele streep). Hard is die oranje streep.
Nog wat boeiends gebeurd?
En ze hebben nu al meer rondes achter elkaar gereden dan ooit in testsPhusebox schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:26:
Je ziet wel dat de McLaren qua aero en grip gewoon goed is.
Ja dat dacht ik ookBoktor schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:27:
Oh kak, ik dacht dat de start om 7 uur was![]()
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
[ Voor 39% gewijzigd door MegaTronics op 15-03-2015 06:30 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
3 uitvallers voor de start, maldonado gecrasht na 10 seconden:PBoktor schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:27:
Oh kak, ik dacht dat de start om 7 uur was![]()
Dat is al anderhalf jaar zo. Hij wil nog steeds premium centen hebben, terwijl het team er niet echt lekker op staat.Phusebox schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:26:
[...]
Ze gaan pas wijzigen als er een nieuwe hoofdsponsor is.
Meh die nieuwe banden. Worden gewoon bijna allemaal 1 stoppers dit jaar.
Niet voor Kimi dus... Soft --> softPhusebox schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:30:
Verstappen heeft goede kans om wat plekken te jumper als hij maar 1 stop doet. Maar dat zal de rest ook doen waarschijnlijk?
Meh die nieuwe banden. Worden gewoon bijna allemaal 1 stoppers dit jaar.
Max gaat lekker, zijn rondetijden zijn redelijk constant en hij heeft weer wat meer afstand van Hulkenberg genomen. Nu hopelijk een 1-stopper en dan kan het een hele leuke uitslag voor hem worden.
[ Voor 49% gewijzigd door Sleepie op 15-03-2015 06:34 ]
Niks onverwachts gebeurd dusGoron schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:30:
[...]
3 uitvallers voor de start, maldonado gecrasht na 10 seconden:P
Niet de goede strategie volgens mij.
Schade kan rede zijn voor keuze, misschien valt ie minder snel uit elkaar met zacht? Of gaat wat extra gas erop geven
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind de kleurstelling foei-lelijkRyur schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:35:
Ik vind die nieuwe Saubers echt mooi!
Het lijkt wel een mobiele Ikea.Sleepie schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:36:
[...]
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind de kleurstelling foei-lelijk
Zoiets inderdaad. Om een of andere reden doet het me amateuristisch aan. Formule Ford klasse of zoiets.
In 20 rondjes heeft Max 6 seconden verloren op zijn team-maatje.
En dat terwijl die op zacht rijdt. Dat doet hij toch erg netjes!
[ Voor 49% gewijzigd door Sleepie op 15-03-2015 06:38 ]
U mist een schroefje voor het stapelbed?
Onze super snelle servicewagen komt hem wel even brengen!
Dus....tijd voor koffie! BRB!Bart-Willem schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:40:
Idd, denk dat het ook vanaf nu tot einde van de race behoorlijk saai zal zijn.
Mocht Sauber punten halen, dan ziet het er slecht uit voor Giedo. Elk team waar hij (test) coureur was heeft nog nooit punten gehaald in dat seizoen.himlims_ schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:38:
Gvdg balen nuniet dat ie vergelijkbaar zou rijden aan nasr
Snelste koffie pitstop: waterkoker+oploskoffie..
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Mag niet volgens de FIA regelementen.himlims_ schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:42:
[...]
Geen koffie
Nespresso naast mij staanhimlims_ schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:42:
[...]
Als je 'm niet door Ferrari laat uitvoeren dan toch!himlims_ schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:42:
Hier nog een!frankyboy707 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:43:
Iemand ook last dat het balkje met de snelste ronde slecht leesbaar is (de tijd dan) dat paars is voor mij echt onmogelijk te lezen
Ook kleurenblind?
Nu hopen dat het bij hem wel goed gaat...
Wel goed voor Max natuurlijk
[ Voor 43% gewijzigd door MegaTronics op 15-03-2015 06:45 ]
Nee, gewoon vorm boven functie...

Niet dat ik het tot nu toe gemerkt heb... Misschien dus wat moeite met paars..
Bedoel je niet het verschil tussen prime en option? Want ook in de schema's zie je overal gewoon 'm' staan.himlims_ schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:29:
Maar de harde band wordt niet gebruikt, dus is de medium de harde band. Daarom kondigd perelli ook voor iedere race aan met welke gereden worden. En bij andere race, waar de harde wel meedoet, is de medium band de soft.
Uiteraard is de medium harder dan de soft.

Telemetrie heb ik ook nog niet gezien deze race.
Same here... Niet kleurenblind ofzo, maar het lijkt wel of er een blur om die paarse tekst heen zit. Heel slecht te lezenfrankyboy707 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:43:
Iemand ook last dat het balkje met de snelste ronde slecht leesbaar is (de tijd dan) dat paars is voor mij echt onmogelijk te lezen
Rosberg is gewoon niet goed genoeg. Als ik Mercedes was had ik 'm gesacked voor volgend jaar.
Moet je niet op een illegale stream kijkenkauwgomballen schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:48:
[...]
Same here... Niet kleurenblind ofzo, maar het lijkt wel of er een blur om die paarse tekst heen zit. Heel slecht te lezen
Linkerachterwiel wilde nog een keer. Duurde vrij lang voordat die eraf was.
Ja Alonso daar en ze hadden echt een ultiem duo.AzzKickah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:48:
Max goed bezig hoor. Volhouden zo.
Rosberg is gewoon niet goed genoeg. Als ik Mercedes was had ik 'm gesacked voor volgend jaar.
Kijk RTL op 65" en hier is het ook ruk te zien.
Moet nog rondje of 15 op de huidige band?AzzKickah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:48:
Max goed bezig hoor. Volhouden zo.
Zometeen soft en lichtere auto dus vol stampen.Erapaz schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:50:
Max moet aan het einde op de soft nog wel even goed los om wat plekjes goed te maken. Waarom rijdt hij de omgekeerde strategie? Lijkt me lastiger dan soft/hard.
Raikkonen moet ook nog een keer naar binnen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dus zeer binnenkort in de pits.Saffie_time schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:54:
Nu net zijn persoonlijk snelste ronde!
Hier ook hoor, vrijwel onleesbaar. Dat paars op het doorzichtige grijs werkt niet.Señor Sjon schreef op zondag 15 maart 2015 @ 06:49:
[...]
Kijk RTL op 65" en hier is het ook ruk te zien.

Sport 1 HD via m'n UPC Horizon Box op 55". Onleesbaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2