Hallo! Ben nieuw op dit forum, maar jullie zijn allemaal precies mijn type mensen.
Wij hebben nu sinds 1,5 jaar tweak Alles in 1. Ook hebben we al 1,5 ellende met tweak. Er is altijd wel iets mis. Begon al met het aansluiten van de kastjes. Maar goed, om geen oude koeien uit de sloot te halen, ga ik even door op het hedendaagse probleem.
Na al 20 keer over heen en weer te hebben gemaild en gebeld met tweak HD,
nog altijd geen oplossing.
Overdag werkt alles top. Snel internet, TV functioneert opzich prima en ook de telefoon geeft geen problemen. Daarentegen, 'snachts valt op een bepaald punt, alles uit. Echt alles. Dus bij het wakker worden s'ochtends, werkt de Wifi niet. Maar ook de telefoon en TV doen niks. Iedere ochtend trekken we stroomkabel van de Zyxel eruit en doen we die er 10 sec later weer in.
Tweak blijft maar volhouden "Ik pas even wat dingetjes hier aan in de router, en kijk het dan nog weer even aan." Maar het probleem blijft aanhouden.
Hebben jullie enig idee wat ik nog kan doen? We hebben echt geen idee meer. Het laatste dat ze 'konden' doen vanmorgen, was de systeembeheerder laten kijken naar eventuele problemen. Dat wordt dus wederom afwachten.
(Nog 1 losse vraag. Waarom werkt het op pauze zetten alleen op de zenders 1,2,3,4 en 5?)