Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bartjuh
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Conclusie: gewoon geen commerciële rotzooi kijken. Neem een dvb-t tuner of zo'n kaartje, dan heb je gratis ned 1, 2, en 3. En gewoon alleen glasvezel 1 gbit internet.

Dan ben je van al dat gezeur af, minder kwijt per maand, steun je geen bagger-tv meer, en houd je meer tijd over voor andere dingen.

;)

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13:14
quote:
Killerbert schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:55:
[...]

De website is toegevoegd aan de TS.
Heeft er iemand toevallig tijd om de informatie zo te verbouwen dat deze direct in de TS kan _/-\o_
(dus met UBB-codes)
Ik wil dat wel doen.
Als jij mij de gehele code van de TS wil PMen dan knutsel ik deze er morgen in de na middag/avond wel in.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True