ivarga schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:04:
Beste medetweakers,
Ik wil jullie even laten meedelen in mijn laatste avontuur met Tweak.
Daarnet de volgende mail hun richting opgedaan.
Beste,
Bij deze wil ik een klacht indienen m.b.t. het volgende:
Sinds de omzetting van mijn abonnement van 100Mbit naar 1 Gb, is mijn upload gezakt van rond de 900 Mbit naar 300 Mbit. ook de download gaat niet hoger dan 400Mbit.
Hiervoor is door meerdere medewerkers in mijn instellingen gekeken via Remote Management.
Het downloaden heb ik getest d.m.v het rechtsreeks aansluiten van mijn laptop, alsook mijn server.
vervolgens heb ik het 1000mb bestand gedownload van jullie eigen servers, op beide systemen haal ik hierbij niet hoger dan 55 MB = +- 450 Mbit
upload heb ik getest door vanaf een server in een DataCenter(10Gbit) ditzelfde bestand weer te downloaden van mijn ftp server , hier kom ik niet hoger dan 300 Mbit.
Na wat heen en weer gepraat , werd mij vrijdag per mail een monteur toegezegd door jullie medewerker Thomas:
Inline afbeelding 1
Ik heb hiertoe een halve dag vrij genomen , echter om kwart voor 12 nog geen monteur ,
vervolgens heb ik de helpdesk gebeld om te vragen of de monteur nog wel komt .
Ik krijg juliie medewerker Remo aan de lijn , deze verteld mij vervolgens dat hij geen afspraak kan vinden , en dat zijn collega Thomas wel een aanvraag had gedaan maar waarschijnlijk niet goed in de agenda had gekeken ,
ten eerste hoezo word er met mij een afspraak gemaakt die hem nog niets eens bevestigd is?
en ten tweede hoezo is dat ineens mijn probleem ?
Remo controleert vervolgens nog even of de monteur MISSCHIEN vanmiddag nog kan komen, voor het gemak gaat er maar van uit dat ik werkeloos ben of zo.
Dit kan echter niet maar woensdag middag zou wel kunnen , wederom ervan uitgaand dat ik zomaar willekeurig dagen kan opnemen.
Wie betaald mij die dagen ?
Als de monteur was geweest , en ik was niet thuis geweest , hadden jullie mij rustig een rekening voorrijkosten gedaan , hoe zit dit nu ?
Vervolgens krijg ik voor de honderste keer van Remo te horen dat het toch wel mogelijk moet zijn om die Gb snelheden te halen , en dat het wel mijn netwerkkaart moet zijn .
Als ik niet alles had uitgesloten, was ik niet akkoord gegaan met een monteur met het risico dat ik 60 euro voorrij kosten moet betalen als het in mijn netwerk zat.
Nog even dit :
VOOR de omzetting:
Inline afbeelding 3
NA de omzetting:
Inline afbeelding 4
Zelfde PC dus zelfde netwerkkaart, zelfde dowload server .
Ben benieuwd of jullie hier iets mee doen , maar ik wacht het wel af.
Deze zelfde klacht zal ik ook in het Forum bij tweakers plaatsen.
Groet,
Imre
Zal mij benieuwen of ik hier een fatsoenlijke reactie op krijg
Mn bloed liep gewoon weg