Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Goed punt, ik denk dat het heel wat oefening vergt. Daarnaast denk ik niet dat het wat voor mij is want zo goed ben ik niet met dat soort dingenVerwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Ben heel benieuwd hoe die extra trackballs uitpakken in de praktijk. Tijdens draaien met je joystick nog extra gimbal aimen vereist nogal de nodige hand/oog coordinatie.
Wel geinige comment op reddit:
[...]
Geweldige opmerking btw
Headsets: ik gebruik zelf een steelseries wireless H. Deze kan ik niet aanbevelen aan brildragers. Hij zit nogal strak op je hoofd (je kan hem prima bijbuigen maar toch). Heb er in het begin heel erg aan moeten wennen, en ik draag geen bril. Het voorstel om 2 aparte devices te halen is best goed trouwens, ik heb er zelf ook aan zitten denken. Een goede mic + goede koptelefoon is vaak net zo duur als een headset met een matige mic. Het is dat ik mijn headset al had voordat ik hier achter kwam anders was ik daar ook voor gegaan.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Heb ik ook jaren gehad totdat mn dochter hem een keer te vaak op de grond gooide het Is een fijn headset kan ik beamenbatumulia schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:04:
Ik heb een Creative Fatal1ty koptelefoon en ben een brildrager. Fijnste koptelefoon die ik tot nu toe heb gehad.
Dat ding moet je alleen wel aardig veel bijbuigen, anders zit die koptelefoon best wel strak op je hoofd.batumulia schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:04:
Ik heb een Creative Fatal1ty koptelefoon en ben een brildrager. Fijnste koptelefoon die ik tot nu toe heb gehad.
Maar voor 30 euro is het een prima koptelefoon met een aardig goede bass en hogere tonen.
Echter moet je wel de oudere versie (rode) halen en niet de nieuwere (groene?), het scheen dat die wat slechter was.
Ik heb de rode versie indd. Bevalt me erg goed. In het begin klein beetje aan strakke kant, maar na een tijdje vormt ie wel naar je hoofd. Iig voor de prijs erg goed ding.Yamotek schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:50:
[...]
Dat ding moet je alleen wel aardig veel bijbuigen, anders zit die koptelefoon best wel strak op je hoofd.
Maar voor 30 euro is het een prima koptelefoon met een aardig goede bass en hogere tonen.
Echter moet je wel de oudere versie (rode) halen en niet de nieuwere (groene?), het scheen dat die wat slechter was.
Just my €0,02.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
http://www.escapistmagazi...-the-State-of-the-Company
Zijn reactie erop:
https://robertsspaceindus...-Response-To-The-Escapist
Hahaha..damnGreetings Citizens,
I have, to date, attempted to stay above the internet drama currently surrounding Derek Smart and his claims about Star Citizen. My feeling has been that it is most important to speak with actions instead of words, and to date I feel that we have done that with the multi crew demo, the launch of the social module and everything else you see here in this space on a daily basis. However, with the publication of today’s article (I can only call it a hit piece) on The Escapist, I believe it is necessary to address the issue directly. In the interests of openness, I am making available right now my correspondence with The Escapist’s managing editor. What follows is his original e-mail to our Director of Communications, David Swofford, and my response, sent to them three hours before their deadline and not included in the piece.
I have to say that I’m incredibly disappointed in all of this. This sort of drama is not what I, or you, signed up for with Star Citizen. Thanks to your support, the project has become bigger than I ever thought possible and there’s no question that opens us up to criticism from anyone looking to make a name for themselves. I know that every company goes through such things, especially with regards to unhappy former employees. It is unfortunate that our open nature makes us a bigger target, and going forward we will do the best we can to refute such baseless accusations. But most importantly, stay tuned to see the actual work we’re doing, which should put any questions to rest.
I will update this piece with a direct response to the article later in the day, but I wanted to go ahead and show you what they left out; hopefully it will calm some nerves now.
Chris Roberts
- Chris Roberts
So why is it for you guys? Do you really want to give a platform to Derek Smart? This is the same person who wrote a letter to Origin and me after Wing Commander was out claiming that we were infringing on his game and we had to cease publishing it or he would sue us. We told him we never heard of him and good luck with that. He never sued. His game was, of course, the now infamous Battlecruiser 3000AD that would take many more years to come out (I think I shipped four Wing Commanders before his game came out).
Enige wat ik niet snap is dat CR dit zegt:I just don’t get it. The only person who is famous for being a blowhard, bully, an awful game developer and human being is Derek Smart. Just look up his history over the years. Or see how he treats people who dare to write a bug up on his current “game.” Why aren’t you doing a piece on the state of Line of Defense? Everything he accuses us of doing, he actually does himself! He’s the king of self-projection!
Is hij dus wel of niet getrouwd? Doxing is niks anders dan persoonlijke informatie online gooien.. "Doxing refers to the process of gathering information about a person such as name, age, email, address, telephone number etc. using publicly available sources ..."..This is directed at a self-avowed feminist. Meantime, Bandit@istheguy is the very same person who started attacking Star Citizen on the day before your reporter wrote her article, tweeting about two people we parted ways with, then following up by retweeting the Escapist article and people who mentioned it…and then finally ending up by doxing myself, my wife and one of my daughters with this sequence of tweets.
[ Voor 147% gewijzigd door Torrie844 op 01-10-2015 19:40 ]
-
Haha je was me voor.
Maar fijn om te zien hoe CR dit aanpakt
Volledige openheid van zaken, en laat goed zien hoe sensatie-gericht die site is. Dus totaal niet betrouwbaar. Hopelijk wijdt een bepaalde youtuber er nog een filmpje over met weer een rant over de gaming journalistiek
Weet je, ik ben nu echt blij dat CR een reactie geeft. Helemaal hoe die reporter dus close is met al die twitter vriendjes van DS. Nu kunnen er 3 dingen gebeuren.. 1; SC krijgt een rechtzaak 2. DS zal stoppen 3. DS krijgt een rechtzaak.Case_C schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:42:
[...]
Haha je was me voor.
Maar fijn om te zien hoe CR dit aanpakt.
Volledige openheid van zaken, en laat goed zien hoe sensatie-gericht die site is. Dus totaal niet betrouwbaar. Hopelijk wijdt een bepaalde youtuber er nog een filmpje over met weer een rant over de gaming journalistiek.
Laten we hopen dat hij gewoon stopt.
-
Ik kies optie 3*. Drek geeft zich toch niet gewonnen. Mij maakt het niet uit, ik heb popcorn genoeg.Torrie844 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:44:
[...]
Weet je, ik ben nu echt blij dat CR een reactie geeft. Helemaal hoe die reporter dus close is met al die twitter vriendjes van DS. Nu kunnen er 3 dingen gebeuren.. 1; SC krijgt een rechtzaak 2. DS zal stoppen 3. DS krijgt een rechtzaak.
Laten we hopen dat hij gewoon stopt.
*// als het een 'smear campagne' is, en daar heeft het weg van, dan kan CR de site een flinke deuk geven op een legale manier zolang de bronnen niet bekend worden gemaakt.
[ Voor 14% gewijzigd door DutchWalnut op 01-10-2015 20:25 ]
Heb je het al helemaal gelezen trouwens? CR doet eindelijk wat iemand moest doen.. DS de waarheid vertellen via een GROOT platform. Ik ga een biertje halen en verder lezen!Cygnitr0n schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:47:
[...]
Ik kies optie 3. Drek geeft zich toch niet gewonnen. Mij maakt het niet uit, ik heb popcorn genoeg.
-
Ja, ik heb het grootste gros gelezen (Behalve de antwoorden van de "Letter")Torrie844 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:50:
[...]
Heb je het al helemaal gelezen trouwens? CR doet eindelijk wat iemand moest doen.. DS de waarheid vertellen via een GROOT platform. Ik ga een biertje halen en verder lezen!
Verwijderd
Artikel zonder hoor en wederhoor is slechter PR voor degene die het uitbrengt.Torrie844 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:32:Een artikel uitgekomen met zeer slechte PR voor Chris:
Zou het ook wel fijn vinden als die storm nou eens gaat liggen though. Begin wel lichtelijk moe te worden van die zeikstengel.
Sterker nog, CIG kan The Escapist aanklagen over wat er in het artikel staat als er geen bewijs geleverd wordt. The Escapist kan niet zomaar allemaal beschuldigingen bij CIG leggen zonder dat het ook maar één vorm van bewijs is.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:20:
[...]
Artikel zonder hoor en wederhoor is slechter PR voor degene die het uitbrengt.
Wat ik eigenlijk erg jammer vind is dat er nu een helaas mensen bezig zijn bij CIG (incl CR zelf) met iets wat totaal niet met development te maken heeft. Ook al weet CIG een rechtzaak aan te spannen en te winnen wordt er eigenlijk niets gewonnen. Hier gaat tijd en energie in zitten die ik liever in SQ42 en de baby-PU zie zitten.
Totdat The Escapist met bewijs weet te komen ga ik er vanuit dat dit puur om laster gaat en ik verheug me gewoon op CitizenCon.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
De Cast voor SQ42 word bekend gemaakt op CitizenCon
https://www.reddit.com/r/...2_cast_to_be_revealed_at/
Dank je, ik kon wel wat positief nieuws gebruikenCase_C schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:52:
In leuker nieuws:
De Cast voor SQ42 word bekend gemaakt op CitizenCon
https://www.reddit.com/r/...2_cast_to_be_revealed_at/
Inderdaad laten we op de HYPE trein stappen.Tylocke schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:57:
[...]
Dank je, ik kon wel wat positief nieuws gebruiken
CASE KOOPT EEN ENDEAVOUR VOOR GOT? HYPE!Cygnitr0n schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:59:
[...]
Inderdaad laten we op de HYPE trein stappen.
-
Nee andere hypeTorrie844 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:08:
[...]
CASE KOOPT EEN ENDEAVOUR VOOR GOT? HYPE!
Welke hollywood artiesten gaan we in SC zien
Hoopt op:
Patrick Steward
Richard Dean Anderson
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 01-10-2015 22:00 ]
Helemaal mee eens, gebruik ik ook al een hele tijd. Heb zelf een Teufel Aureol Real met ModMic, werkt perfect en erg goed geluid beide kanten op.Fordox schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:01:
Het beste dat je kan nemen qua headset:
Een goede, gewone koptelefoon met daarop een modmicheb ik nu ook in combinatie met een Philips fidelio L1. Heerlijke combinatie.
EDIT:
Zit net als een aantal redditors te hopen op Nathan Fillion ergens als een smokkelaar ofzo, zou een mooie toevoeging zijnCase_C schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:08:
[...]
Nee andere hype
Welke hollywood artiesten gaan we in SC zien
Hoopt op:
Patrick Steward
Richard Dean Anderson
[ Voor 30% gewijzigd door Thisuren op 01-10-2015 22:31 ]
Zou 't zeker zijnThisuren schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:21:
[...]
Helemaal mee eens, gebruik ik ook al een hele tijd. Heb zelf een Teufel Aureol Real met ModMic, werkt perfect en erg goed geluid beide kanten op.
EDIT:
[...]
Zit net als een aantal redditors te hopen op Nathan Fillion ergens als een smokkelaar ofzo, zou een mooie toevoeging zijn
Patrick Steward zou je bijvoorbeeld als first admiral kunnen gebruiken voor een paar cutscenes. Bijvoorbeeld incomming transmissions van de 'Dreadnaught' waar hij dan op gestationeerd kan zijn
Daarna maar door naar AtV.
Oh morgen halen ze de 90 mil
Gaat een leuke tijd aankomen volgende week met CitizenCon en de releases van Multicrew, FPS en baby PU.Thisuren schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:56:
Btw, zoals ik op het GoT Inc forum poste, na lange tijd weer terug voor de hypeMulti crew demo ziet er echt ontzettend gaaf uit (vandaag pas gezien) en je ziet daarin al veel beter hoe het er uiteindelijk uit zou moeten zien
Hopelijk niet teveel server problemen, dan kunnen we eindelijk weer eens game avonden doen in de large world map
Hier nog een persoonlijk statement van een CIg employee:
https://www.reddit.com/r/..._cig_from_a_cig_employee/
Welkom terug. Mooie timing, want over 9 dagen is er nog veel meer moois te zien tijdens CitizenCon. Ben heel erg benieuwd en kan echt niet wachten tot de baby-PU er is.Thisuren schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:56:
Btw, zoals ik op het GoT Inc forum poste, na lange tijd weer terug voor de hypeMulti crew demo ziet er echt ontzettend gaaf uit (vandaag pas gezien) en je ziet daarin al veel beter hoe het er uiteindelijk uit zou moeten zien
Edit: Case was me voor.
De vraag zou moeten zijn, maakt het uit? Sandy Gardiner voldoet prima in haar functie, zoals Chris zelf al aan geeft. Zo goed zelfs, dat Smart simpelweg jaloers is op de hoeveelheid funding die zij heeft weten binnen te hengelen in haar functie als marketing manager.Torrie844 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:32:
Is hij dus wel of niet getrouwd? Doxing is niks anders dan persoonlijke informatie online gooien.. "Doxing refers to the process of gathering information about a person such as name, age, email, address, telephone number etc. using publicly available sources ..."..
Amen. Zo zie ik het ook. Hij is gewoon boos omdat hij die functie niet heeft. En dan nog zou het zijn vrouw zijn. Als ze goed in PR is dan mag dat heen probleem zijn toch.dahakon schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 06:22:
[...]
De vraag zou moeten zijn, maakt het uit? Sandy Gardiner voldoet prima in haar functie, zoals Chris zelf al aan geeft. Zo goed zelfs, dat Smart simpelweg jaloers is op de hoeveelheid funding die zij heeft weten binnen te hengelen in haar functie als marketing manager.
Sandy doet niks in de ontwikkeling. Ik vind haar ook niet goed. Maar meh ze kan me voor de rest gestolen worden. Met de argumenten die gebruikt worden zou hij moeten ageren tegen Erin Roberts maar die doet verschrikkelijk goed werk. Dus een aanval op Sandy zijn meer ravings of a lunatic Dan iets anders.Cygnitr0n schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 07:58:
[...]
Amen. Zo zie ik het ook. Hij is gewoon boos omdat hij die functie niet heeft. En dan nog zou het zijn vrouw zijn. Als ze goed in PR is dan mag dat heen probleem zijn toch.
Ik heb het artikel alleen snel doorgelezen en ik zie eigenlijk alleen de dingen die hij die niet genoemd mag worden voorbij komen. Doordat die zelfde argumenten gebruikt worden verliest het artikel in mijn optiek kredietwaardigheid. Daarnaast de referenties aan glas door.. Die zelfde negatieve uitingen heb je bij de ontwikkelaar van The witcher staan. Dat is ook niet bepaald een slacht spel, en die zijn ook iets uitgelopen qua spel. Dus om nu te zeggen dat het een journalistiek artikel Is.. Meer fear mongering
[ Voor 143% gewijzigd door Bornhald op 02-10-2015 08:16 ]
Sandi organiseert natuurlijk wel alle events wereldwijd. Dat is natuurlijk ook een behoorlijk geregel. Qua development heeft ze er inderdaad niets mee te maken, maar de SC Hotas is mede door haar inbreng tot stand gekomen. Anders had CR de gespreken met Saitek/Mad-Catz moeten voeren?Bornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:08:
Ik hoop Neil Patrick Harrishoewel die kans nihil is
[...]
Sandy doet niks in de ontwikkeling. Ik vind haar ook niet goed. Maar meh ze kan me voor de rest gestolen worden. Met de argumenten die gebruikt worden zou hij moeten ageren tegen Erin Roberts maar die doet verschrikkelijk goed werk. Dus een aanval op Sandy zijn meer ravings of a lunatic Dan iets anders.
Ik heb het artikel alleen snel doorgelezen en ik zie eigenlijk alleen de dingen die hij die niet genoemd mag worden voorbij komen. Doordat die zelfde argumenten gebruikt worden verliest het artikel in mijn optiek kredietwaardigheid. Daarnaast de referenties aan glas door.. Die zelfde negatieve uitingen heb je bij de ontwikkelaar van The witcher staan. Dat is ook niet bepaald een slacht spel, en die zijn ook iets uitgelopen qua spel. Dus om nu te zeggen dat het een journalistiek artikel Is.. Meer fear mongering
Marketing is voor SC minder belangrijk dan een ander spel via een uitgever, maar het is wel belangrijk voor alle merchandise e.d.
It happens
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 02-10-2015 08:36 ]
Hahah, regelmatig
Jaloezie? Geen idee. Het lijkt echt wel een haat campagne te worden op dit moment. Erg jammer dat aanvallen (ondertussen aan beide kanten) erg persoonlijk aan het worden zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:36:
Waarom is Sandi uberhoupt een doelwit? Zoveel marketing figuren hebben ze niet, en de eerste crowdfunding push in oktober 2012 werd vooral door haar georganiseerd (heb destijds ook wel die livestreams gekeken ed en daarin was dit gewoon duidelijk te merken). We weten allemaal hoe dat is gegaan. Iets van marketing is toch wel nodig.
En gerelateerd: het schijnt dat grote stukken uit het artikel van de Escapist komen van Glassdoor. Glassdoor is een site waar gebruikers anoniem feedback over hun (ex-)werkgever kunnen achterlaten. Als die 'journaliste' dit als bron heeft gebruikt heeft ze er voor gekozen om een bedrijf aan te vallen en zich te berusten op feiten die per definitie niet te verifiëren zijn omdat de gebruiker die het gepost heeft niet te achterhalen is.
Genoeg gepraat over die onzin
Ongefundeerde beschuldigingen door anonieme ex medewerkers als feiten nemen en een ganse organisatie ermee onderuithalen...
Waar of niet doet er niet toe, elk bedrijf zal wel wat ontevreden ex medewerkers hebben die enkel slecht te vertellen hebben, de manier waarop is triest.
Sinds Bob Chipman daar de laan is uitgestuurd gaat de content op die site serieus achteruit.
Anyway, gewoon negeren en verder hypen!!
Nog 8,47 dagen te gaan!
Daarnaast zijn er mensen die slecht tegen stress en bepaalde uitingen van gedreven mensen kunnen. Dus voor hun Is een dergelijke werkomgeving toxic waar andere mensen daar hun energie vandaan halen. Het Is een mening en zegt alleen wat over hoe die persoon het vind
CitizenCon Is nu D-day geworden voor CR heb ik het idee
[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 02-10-2015 09:18 ]
Absoluut gelijk, het maakt me ook echt niet uit, ik was gewoon verbaasddahakon schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 06:22:
[...]
De vraag zou moeten zijn, maakt het uit? Sandy Gardiner voldoet prima in haar functie, zoals Chris zelf al aan geeft. Zo goed zelfs, dat Smart simpelweg jaloers is op de hoeveelheid funding die zij heeft weten binnen te hengelen in haar functie als marketing manager.
Goed voor ons I reckon? Misschien pushen ze wat meer informatie uit dan de bedoeling was, puur om te sussen. I don't mindBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:17:
-
Kom in de ochtend al aan in Manchester dus eerst ff de stad verkennen. (Iemand nog tips?) Dan 's avonds op tijd naar binnen (en natuurlijk even de Concorde bewonderen) en klaarmaken om van m'n stoel geblazen te worden
Benieuwd of ik ook nog met wat CIG-ers kan babbelen. Iemand nog brandende vragen die ik kan stellen?
Is in het aero museum toch? Ben daar paar maanden geleden nog geweest! Veel plezierSnoz Lombardo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:30:
Kan ook echt niet wachten op 10 oktober.
Kom in de ochtend al aan in Manchester dus eerst ff de stad verkennen. (Iemand nog tips?) Dan 's avonds op tijd naar binnen (en natuurlijk even de Concorde bewonderen) en klaarmaken om van m'n stoel geblazen te worden
Benieuwd of ik ook nog met wat CIG-ers kan babbelen. Iemand nog brandende vragen die ik kan stellen?
-
In het Runway Visitor Park, in de hal waar je de Concorde Experience kan doen. Erg mooie backdrop voor zo'n event.Torrie844 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:33:
[...]
Is in het aero museum toch? Ben daar paar maanden geleden nog geweest! Veel plezier
Dan hoeft hij niet bang te zijn gok ik. Ze hebben alle tech werkend, en hebben nog heel veel achter de hand. SQ42, Planetsides, FPS. Als ze dat allemaal kunnen laten zien zal het vertrouwen wel terugkeren. Niet dat het mijne weg isBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:17:
Nice message

Begrijp me niet verkeerd. I trust in CRCase_C schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
Dan hoeft hij niet bang te zijn gok ik. Ze hebben alle tech werkend, en hebben nog heel veel achter de hand. SQ42, Planetsides, FPS. Als ze dat allemaal kunnen laten zien zal het vertrouwen wel terugkeren. Niet dat het mijne weg is.
Nice message![]()
[afbeelding]
I know
Alles behalve zn eigen shit kapot maken, puur omdat hij zo is
zn eigen shit kan hij ook niet kapot maken, want dat is al kapotFordox schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:05:
Dalek smart.
Alles behalve zn eigen shit kapot maken, puur omdat hij zo is
Maar als die vent de helft van de energie die hij nu voor zijn rage tegen CIG inzet, zou inzetten voor zn eigen spel, dan zou het nog best wat kunnen worden.
hoewel uit principe ik nooit meer iets van DS zal aanraken.
Zie het dan als een Tiny Pocket Carrier.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Gegarandeerd dat er Endeavours gaan zijn met die load-out
Vraag me ook af hoeveel er daarvan in de Idris gaan passen.
als je dan nog een defensive module hebt kan het nog best een leuk schip zijn.
ook ben ik een beetje een sucker for farming spellen (zoals Salem, Haven and Hearth, farming simulator) dus ben stiekem wel een beetje geïnteresseerd in een endeavor met 2 farming modules en een hangar.. maar als bad ass pirate is dat not done..

Een echt server hok dusCase_C schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:34:
Nog de shots van de Herald uit AtV, behoorlijk krap door die apperatuur.
[afbeelding]
[afbeelding]
Daleks hebben hun roots ook van een planeet waar alleen oorlog wasBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:56:
[...]
zn eigen shit kan hij ook niet kapot maken, want dat is al kapotAls het al kapot is kan je het niet kapot maken.
Maar als die vent de helft van de energie die hij nu voor zijn rage tegen CIG inzet, zou inzetten voor zn eigen spel, dan zou het nog best wat kunnen worden.
hoewel uit principe ik nooit meer iets van DS zal aanraken.
Een Olympic met 4 bolletjes Nederwiet is ook farmen he? En illegaal dus je piraten-imago loopt geen deuk op. Ik zeg doen!Bornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:08:
ook ben ik een beetje een sucker for farming spellen (zoals Salem, Haven and Hearth, farming simulator) dus ben stiekem wel een beetje geïnteresseerd in een endeavor met 2 farming modules en een hangar.. maar als bad ass pirate is dat not done..dus zal maar een ingame goal moeten worden..
Nederwiet from Cathcart systemSNAFU schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:27:
[...]
Een Olympic met 4 bolletjes Nederwiet is ook farmen he? En illegaal dus je piraten-imago loopt geen deuk op. Ik zeg doen!
Verwijderd
Ja maar het ding is ook groter qua volume dan een Constellation. En heeft waarschijnlijk niet de hardpoints voor die wapens. (Het idee is wel goed, zou alleen niet weten welke wapens het schip geweldig maken) Power en engines zit voor een groot deel in het achterste gedeelte.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:29:
Wat als je een zooi wapens op de Endeavor explorer plakt (dus het moederschip los) en als heavy fighter gebruikt? Ding is stevig zat.
Chris Roberts on Star Citizen Engine Architecture & Zoning Optimization
zal wel warm zijnSnoz Lombardo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:51:
[...]
Een echt server hok dusZiet er wel vet uit!
Nah, Space Airco!
Ik hoop eerder dat ze wat hebben gevonden voor al dat geluid dat zo'n serverhok maakt
space airco, hoe wil je je warmte kwijt raken? beetje lastig in vacuümsvenvv2 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:27:
[...]
Nah, Space Airco!
Ik hoop eerder dat ze wat hebben gevonden voor al dat geluid dat zo'n serverhok maakt
Zet je toch ff een raampje open
In real-life zou dit wel een probleem zijn overigens, aangezien je je warmte niet goed kwijt kan in de ruimte.
Mooi in-depth verhaal zeg, maar soms wat ingewikkeld te volgen als ff de aandacht verliestSnoz Lombardo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:44:
Deel twee van het interview met Chris Roberts en gamer Nexus:
Chris Roberts on Star Citizen Engine Architecture & Zoning Optimization
[video]
Ben zelf student Informatica, dus dit soort lower then normal level uitleg is zeer interessant voor projecten waar je geïnteresseerd in bent. Sowieso een stuk interessanter dan al de dramalama met DS ed. Van wat ik nu van het instance/zoning systeem begrijp zou dat in het PU voor een prachtige ervaring moeten zorgen, zoals je in de multi crew kon zien.
Zo heb je in de multi crew de zone van het systeem, met de centrale ster, de planeten en manen (of manen zitten in de zone van de planeet, zou ook kunnen). Dan heb je het space station dat een object is in waarschijnlijk de zone van de planeet of de maan, want je bent niet heel geïnteresseerd in wat er op dat moment vlakbij een andere maan of planeet gebeurd. Dat space station is in zichzelf ook weer een zone, waarin zich de spelers bevinden aan het begin. Hierdoor kan het space station in een orbit om de maan zijn, en is de positie van de spelers gerelateerd aan het station, waardoor hun positie in het systeem als een geheel niet belangrijk is. Anders zouden voor elke meter die het space station aflegt alle objecten erin ook een meter af moeten leggen, wat in zo'n systeem heel snel op gaat stapelen.
Als de spelers dan later in hun schepen stappen en opstijgen, verlaten ze de zone van het space station (in hun eigen zone in hun schip) en komen ze in de zone van de maan/planeet waaraan hun positie nu gerelateerd is omdat ze daar omheen in orbit zijn.... Prachtig
Natuurlijk is dat een beetje speculatie van wat precies in een zone is en wat een zone zou zijn, maar ik denk dat het over het algemeen zo zou moeten werken.
De vraag gaat dan meer worden , hoeveel zones passen er in een andere zoneThisuren schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
Natuurlijk is dat een beetje speculatie van wat precies in een zone is en wat een zone zou zijn, maar ik denk dat het over het algemeen zo zou moeten werken.
Passief natuurlijk! Paar heatpipes en een "passief" blok buiten je schip, gaat wel werken hoorBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
space airco, hoe wil je je warmte kwijt raken? beetje lastig in vacuüm
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Maar zodra de zon/straling op je 'blok' komt warmt dat op, en daarmee is gelijk je koelcapaciteit weg. Of is m'n natuurkunde zo slecht geworden?Mattie112 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:57:
[...]
Passief natuurlijk! Paar heatpipes en een "passief" blok buiten je schip, gaat wel werken hoorTenslotte doen ze het zo op het ISS ook ongeveer
Das inderdaad de grote vraag. Maar het scheelt al zo enorm veel dat in de space-zone geen rekening hoeft gehouden te worden met alle potentieel honderden objects op een capital. Anders zit je daar met een capital en zit je zone al vol, is ook niet heel spannend. Chris zelf heeft het meestal over 50 tot 100 honderd objects, maar ik neem aan dat een capital toch nog wat meer plek (figuurlijk) in neemt in een zone dan een aurora, simpelweg door bijvoorbeeld de turrets die naar buiten prikken op zo'n gevaarte. Als ze 50 kunnen halen in worst-case(_c) scenarios zou het al heel mooi zijn, hoewel 50 capitals misschien wat te gek isCase_C schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:55:
[...]
De vraag gaat dan meer worden , hoeveel zones passen er in een andere zone. Dus hoeveel schepen passen er in je instance
.
[ Voor 7% gewijzigd door Thisuren op 02-10-2015 17:02 ]
Tja ik ben geen natuurkundige maar volgensmij gaat het primaCase_C schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:59:
[...]
Maar zodra de zon/straling op je 'blok' komt warmt dat op, en daarmee is gelijk je koelcapaciteit weg. Of is m'n natuurkunde zo slecht geworden?
https://www.nasa.gov/cont...e-station-safe-productiveThe station’s radiator system, a critical component of the active system, consists of seven panels (each about 6-by-12 feet) designed to deploy in orbit from a 2-foot-high stowed position to a 50-foot-long extended position. Tubes are routed throughout the radiators, and ammonia is circulated through the tubes. The ammonia collects heat from the space station's electronic equipment and module cooling components and transfers it to the radiator panels to be dissipated into space. Ammonia was selected because it is the best heat transport fluid that meets all of NASA's thermal performance and safety requirements (toxicity, flammability, freeze temperature, stability, cost and successful commercial and industrial use).
hier ook nog een heel verhaal: https://www.nasa.gov/pdf/473486main_iss_atcs_overview.pdf
[ Voor 3% gewijzigd door Mattie112 op 02-10-2015 17:05 ]
in vacuum kan je de warmte niet kwijt. Er Is niks om de warmte aan af te geven.Mattie112 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:57:
[...]
Passief natuurlijk! Paar heatpipes en een "passief" blok buiten je schip, gaat wel werken hoorTenslotte doen ze het zo op het ISS ook ongeveer
Dus je zit met enorme flappen. Eentje kapot. Maken e dan wachten tot je gaat koken
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 02-10-2015 17:38 ]
Een lauwe washand is het antwoord! Ze weten het alleen nog niet.Bornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:36:
[...]
in vacuum kan je de warmte niet kwijt. Er Is niks om de warmte aan af te geven.
Dus je zit met enorme flappen. Eentje kapot. Maken e dan wachten tot je gaat koken
-
https://www.reddit.com/r/...one_write_a_piece_on_the/
Deze afbeelding laat DS z'n succes ook goed zienBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:58:
Wel leuk om te zien hoe sites nu een kant aan het kiezen zijn. Pro of anti sc..
http://i.imgur.com/TD8uSlc.jpg
Het kan wel, maar dan alleen door stralingBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:36:
[...]
in vacuum kan je de warmte niet kwijt. Er Is niks om de warmte aan af te geven.
Een site mag wat mij betreft best anti-sc zijn, maar de journalistiek die The Escapist vertoond hiermee mag gewoon niet geaccepteerd worden. Er zijn genoeg punten waarop terecht (en met feiten) kritiek geleverd kan worden, dan is dit gewoon onnodig. Wij weten gelukkig wat de visie van CR is en ondanks deze kritieken hopen we gewoon op onze BDSSE.Bornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:58:
Wel leuk om te zien hoe sites nu een kant aan het kiezen zijn. Pro of anti sc..
CitizenCon Hype train!!
Juist, pak Drek aan in zijn eigen spel. Alles wat hij CR verwijt doet hij zelf niet goed.svenvv2 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:45:
Een mooie voor diegenen die dat Escapist artikel gelezen hebben en nog wat popcorn overhebben:
https://www.reddit.com/r/...one_write_a_piece_on_the/
Ontopic:
Vandaag q en a van de Oh zo mooie Endeavor?
Zal wel weer vroeg in de morgen worden voor ons europeanen.Cygnitr0n schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:30:
[...]
Vandaag q en a van de Oh zo mooie Endeavor?
Wil graag weten of je de collider kan gebruiken icm de hangar.SNAFU schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:31:
[...]
Zal wel weer vroeg in de morgen worden voor ons europeanen.
Jup helaas een andere tijdzone.
Dan kun je ter plekke de schepen van je klanten overklokken!Cygnitr0n schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:56:
[...]
Wil graag weten of je de collider kan gebruiken icm de hangar.hopelijk hebben ze daar antwoord op gegeven.
Ik zie grote kansen voor ons tweakers
ik vind het aannemelijk van wel, de hangar kan je ook gebruiken voor onderhoud. alles wat even groot of kleiner is dan een cutlass past er in. en misschien ook wel dingen als de redeemerCygnitr0n schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:56:
[...]
Wil graag weten of je de collider kan gebruiken icm de hangar.hopelijk hebben ze daar antwoord op gegeven.
zou dus wel logisch zijn.
Endeavor
[list]
• Endeavor sale t/m maandag 12 oktober
• Vandaag Q&A 1, de andere twee waarschijnlijk woensdag en vrijdag.
• [Endeavour – how many modules / pods are planned?] Ben gave a huge write up about it, different categories, different specialty pods, etc… It’ll be a while before we see additional pods. plenty of ideas, but they need time to build more out.
• De Endeavor kan landen!
• [If you leave the drive section and science section in orbit, what stops people from stealing it?] There are a lot of ships that you’ll leave most of them in orbit. They won’t’ be easily stolen. Park it above Terra, probably safe. Park it above Nyx, maybe not so much.
Rest
[list]
• [What ships will be sold at Citizen Con?] That’s a surprise. Wait and see. One especially cool ship will be sold, a ship we haven’t seen before.
• [Will Idris be ready with Multi-crew?] Nope, probably not.
• [Crucible?] who knows?! They’ve got the work they want, working on some concept art, but no news about when a sale for it will be.
• Mark Hong (Austin office) gaat waarschijnljik Ship Shape overnemen van Lisa
• No current plans to sell the f-8 lightning (that includes Cit Con
• CCU system is coming along. They’re hopeful it might appear next week, just before CitizenCon.
• [Will CCU system open options for limited time sales when they go up?] Yes.
• [Connie modularity?] Right now, the guys working on it are just working on the Andromeda. Lisa’s been putting together scheduled projections for what they’ll do after, for how many people to work on Variants and Modules and such.
• [More about the BMM this year?] Probably not this year. Might have an idea of when it’ll start getting work next year. It’s on the first tier of ships to get tackled, but it won’t get started before the end of the year.
• [890 jump have medical facilities?] Lisa’s not sure. It’s a big ship though with lots of room for modularities, so there’ll probably will be a variant with those abilities.
• [Starfarer?] Currently being worked on by 2-3 people in the UK.
• The Starfarer’s one of the first ships the UK will do to the new level, then they’ll be taking what they learn with that to Freelancer and Endeavour.
• [FPS test play?] They had one today, but it wasn’t able to happen, but they fixed the blocker already. We’ll find out more in tonight’s FPS post.
• Not going to PTU today for 1.3, but they’re going to it very very soon.
Volledig transcript: http://imperialnews.netwo...se-episode-65-transcript/
Oh, en we hebben $90 miljoen gehaald

Bugs en veel koffieBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:28:
wat zat er ook alweer in 1.3 ?
[ Voor 13% gewijzigd door DutchWalnut op 02-10-2015 21:53 ]
https://archive.is/i72zD
Maarja, veel beschuldigingen zoals over het geld en het racisme van Sandi etc wordt niet uitgelegd, dus veel verder komen we niet.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 22:59 ]
"Ideally, if you can get two people on the record saying the same thing, or at least three anonymous people saying the same thing, then the information is good to run."Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:55:
Escapist legt meer uit over hun artikel en hun bronnen:
https://archive.is/i72zD
Maarja, veel beschuldigingen zoals over het geld en het racisme van Sandi etc wordt niet uitgelegd, dus veel verder komen we niet.

Op de Master Set krijg je $100 kortingBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:54:
de olympic class is nog best een aardige deal, gezien je $50 "korting" krijgt.
procentueel de beste dealSnoz Lombardo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:04:
[...]
Op de Master Set krijg je $100 korting
wat wel een beetje de ellende is, als ik iets zou smelten om een endeavor te kopen duurt het NOG langer voor ik erop kan lopen...
[ Voor 25% gewijzigd door Bornhald op 02-10-2015 23:15 ]
De stem komt me bekend voorSnoz Lombardo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:39:
Nederlandse docent Natuurkunde legt Eerste Wet van Newton uit middels Star Citizen demo
[video]
Dat laatste 'oh crap' doet 't 'm wel
Kan overigens niet wachten tot we volgende week alle releases gaan zien
ik hoop mee.. dan zijn de mensen die zoveel kritiek hebben wel weer even stil...Case_C schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:15:
[...]
De stem komt me bekend voor, een Tweaker of niet?
Dat laatste 'oh crap' doet 't 'm wel.
Kan overigens niet wachten tot we volgende week alle releases gaan zien. (Wat er dan gaat lukken dat is..) Large world iig en hopelijk multi-crew
.
ZekerBornhald schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:16:
[...]
ik hoop mee.. dan zijn de mensen die zoveel kritiek hebben wel weer even stil...
Dit topic is gesloten.