Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.834 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:23
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:05:
[...]

alternatief de retaliator... :D
Ik gok toch dat die torpedo's meer geschikt zijn tegen Capital ships dan semi-Capitals. Momenteel (in de demo) was het nog een behoorlijk OP apperaat, waarbij afvuren 100% hitgarantie was :P . In realiteit zijn die torpedo's een stuk trager. En de Carrack is nog redelijk onbekend qua manouvrability, maar ik gok dat die niet veel zal verschillen met de Connie, ook al is hij groter.

Oh en bio-domes... als die om te bouwen zijn tot party-hubs.. :D dan kan je een aardig feestje bouwen. Endeavour party-centrum... dat moet ingame komen natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 11:09 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:08:
[...]

Ik gok toch dat die torpedo's meer geschikt zijn tegen Capital ships dan semi-Capitals. Momenteel (in de demo) was het nog een behoorlijk OP apperaat, waarbij afvuren 100% hitgarantie was :P . In realiteit zijn die torpedo's een stuk trager. En de Carrack is nog redelijk onbekend qua manouvrability, maar ik gok dat die niet veel zal verschillen met de Connie, ook al is hij groter.

Oh en bio-domes... als die om te bouwen zijn tot party-hubs.. :D dan kan je een aardig feestje bouwen. Endeavour party-centrum... dat moet ingame komen natuurlijk.
ik dacht dat de carrack ook al onder de large ships viel.. kan me vergissen.
er heeft toen ergens een classificatie gestaan op de site in een post..

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:10:
[...]

Klopt. Carrack is een large ship. Die alleen door large wormholes kan. Medium hadden ze toen doorgestreept.

• Case_C
[...]

Large ja, was de Constelation ook niet al large?

Endeavour is btw een Capital qua componenten volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
met betrekking tot de landingbay
https://forums.robertsspa.../5668069/#Comment_5668069
I believe it's roughly two Cutlasses wide.

• Case_C
Helder :) , heb je ook gezien hoe 'diep' die hangar is...

2 Cutlas' breed betekend ook voldoende ruimte voor 2 in de diepte. 2x2 is 4?
Waarschijnlijk gaat 4 Cutlas' iets te veel worden, dus zullen ze het wel bij 2 houden. En zit er achterin die hangar een trappenhuis/lift+ workbench?

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 11:22 ]

• Bornhald
Dat was de direct daarop volgende vraag. Vooral omdat het artplaatje er maar 1 laat zien. 2x2 zou de natte droom zijn voor de mensen die een betaalbare pocket carrier willen. Maar gezien de module 2x1 Is reken ik er nog niet op. Dus ik ga nog uit van 2 cutlasses

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2015 11:26 ]

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:24:
Dat was de direct daarop volgende vraag. Vooral omdat het artplaatje er maar 1 laat zien. 2x2 zou de natte droom zijn voor de mensen die een betaalbare pocket carrier wille
Ik zag 't ja :P , ergens zou dat heel tof zijn.. maar realistisch zal 't wel niet 't geval zijn. Dan word het gewoon een te capable schip op dat gebied.

Hoop eigenlijk dat we dit jaar nog kunnen spelen op een Idris met 'Capture the Idris' (Of was die nou volledig SQ42 exclusive geworden) Dan kunnen we zien of je een Cutlas op de Idris kwijt kan... (lijkt me wel toch?)

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:28:
[...]

Ik zag 't ja :P , ergens zou dat heel tof zijn.. maar realistisch zal 't wel niet 't geval zijn. Dan word het gewoon een te capable schip op dat gebied.

Hoop eigenlijk dat we dit jaar nog kunnen spelen op een Idris met 'Capture the Idris' (Of was die nou volledig SQ42 exclusive geworden) Dan kunnen we zien of je een Cutlas op de Idris kwijt kan... (lijkt me wel toch?)
dat is zeker, was het complement niet 8 hornets, dus minimaal 2 waarschijnlijk 4 cutlasses.

maar verschil tussen idriss en endevour is military vs civillian

• Case_C
Ik vind dit alleen nog steeds vreemd:
A ring-shaped Supercollider Module would enable incredibly precise adjustments to be made to the core components of various weapons and thrusters, thus allowing players to enhance the default capabilities of some items.
Oh is wil een hogere 3dmark score uit m'n GPU halen... even naar de LHC opsturen en voila... een super GPU.

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:28:
[...]

Ik den dat Capture the Idris (of Arena Commander 3) van tafel is, dat zal wel gewoon als losse mechanics aan de Baby PU worden toegevoegd gok ik.

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:43:
[...]

Ik den dat Capture the Idris (of Arena Commander 3) van tafel is, dat zal wel gewoon als losse mechanics aan de Baby PU worden toegevoegd gok ik.
Dat zou een leuk event zijn in die baby-PU.

'op locatie x is een Idris gevonden'

Heel de server snelt naar locatie x...

Epic fighting commences :D

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 16:11

Cogency

Ginnunga

Het kriebelt om m'n Avenger te upgraden naar een Gladius... Zodat ik een dedicated fighter heb. Als ze nou eens met the new and improved Avenger kwamen dan weet je waar je aan toen ben.

• Bornhald
Cogency schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:51:
Het kriebelt om m'n Avenger te upgraden naar een Gladius... Zodat ik een dedicated fighter heb. Als ze nou eens met the new and improved Avenger kwamen dan weet je waar je aan toen ben.
maar dan is het nieuwe CCU systeem toch juist de uitkomst voor je..

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 16:11

Cogency

Ginnunga

Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:54:
[...]

maar dan is het nieuwe CCU systeem toch juist de uitkomst voor je..
Krijg ik dan ook me geld weer terug op me rekening als ik toch liever de Avenger heb? :P

• Case_C
Cogency schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:57:
[...]

Krijg ik dan ook me geld weer terug op me rekening als ik toch liever de Avenger heb? :P
Je moet niet gek opkijken als de duurste Avenger even duur als een Gladius gaat zijn :P . En nee dat geld krijg je dan inderdaad niet terug...

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 12:13 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
[...]

Kan me nog herinneren dat de Carrack idd wordt gezien als capital ship, dacht dat ze toen zeiden dat de Carrack de kleinste cap-ship is. Ik zie een Carrack ook niet de capriolen uithalen die je een millenium falcon (en dus ook de Connie) ziet doen tbh :)

• Bornhald
Cogency schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:57:
[...]

je wacht eerst tot de avenger varianten er zijn, daar speel je mee, speel je genoeg rec voor een glagius vrij. speel je daar mee en dan neem je je beslissing.
zo bedoelde ik het, alleen dan heel beknopt beschreven.

en dit is het "originele" concept van de docking bay en dan in je achterhoofd houdend dat Ben zegt dat er twee cutlasses naast elkaar kunnen..

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/w36lEDp.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:05:
[...]

je wacht eerst tot de avenger varianten er zijn, daar speel je mee, speel je genoeg rec voor een glagius vrij. speel je daar mee en dan neem je je beslissing.
zo bedoelde ik het, alleen dan heel beknopt beschreven.

en dit is het "originele" concept van de docking bay en dan in je achterhoofd houdend dat Ben zegt dat er twee cutlasses naast elkaar kunnen..

[afbeelding]
Het oudere concept is waarschijnlijk helemaal niet relevant meer.

• Bornhald
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:09:
[...]

Het oudere concept is waarschijnlijk helemaal niet relevant meer.
klopt is het oude concept. dit is de nieuwe
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/af1x3h9llanicr/post/Extra_large_launch_bay_w-Med-Pod01.jpg

wel hetzelfde idee, en als je moet schatten zeg ik (nog steeds) 2 cutlasses.

Maar het is allemaal nog steeds concept dus lastig te zeggen totdat ze iets echt hebben gemodelt

edit:
zucht... als ik naar die plaatjes kijk kan ik ECHT niet meer wachten tot we eindelijk dat soort schepen (idris endevour javelin) in game kunnen zien

en natuurlijk de Carrack niet te vergeten :+

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2015 13:20 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:47:

Bijna vergeten om de Endeavor in de holo-viewer te bekijken :P
https://robertsspaceindus...ps/misc-endeavor/Endeavor , nu nog even wachten op een filmpje van GHG :)
Idem :P

Maar nu begrijp ik je suggestie ook om een Hangar Module erbij te nemen (bij de Endeavor). Dan kun je daar in vliegen, parkeren en tunen. Meer zo'n Tuning Garage idee. Leuk bedacht. :)

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:13:
[...]

klopt is het oude concept. dit is de nieuwe
[afbeelding]

wel hetzelfde idee, en als je moet schatten zeg ik (nog steeds) 2 cutlasses.

Maar het is allemaal nog steeds concept dus lastig te zeggen totdat ze iets echt hebben gemodelt

edit:
zucht... als ik naar die plaatjes kijk kan ik ECHT niet meer wachten tot we eindelijk dat soort schepen (idris endevour javelin) in game kunnen zien

en natuurlijk de Carrack niet te vergeten :+
Dit is natuurlijk wel 'echt' gemodelled. Interieur e.d. is alleen nog niet af. Maar voor de meeste modules is het er al, zoals je in die Aflevering van AtV kon zien. (Hospital module)

Don't you forget that Carrack, verwacht wel dat je erbij bent. De jaarlijkse Carrack touringclub meet :P (ingame that is :P )

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 13:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
De Medical Module is toch wel interessant wat gameplay betreft. Als je dood gaat kun je spawnen op de dichtstbij zijnde Endeavor en je kan ook meteen in hun launch bay een nieuw schip kopen (wel met extra premium fee en hij moet in de bay passen). Ook kun je een Endaevor kiezen afhankelijk van de fee die je kan bekijken met de ID Beacon.
The Medical Module outfits an Endeavor with all of the equipment necessary to heal any injury or cure any illness that one might encounter while traveling from world to world. That alone guarantees that an enterprising player maintaining a presence in a popular area of space ignored by other Endeavors will see a brisk demand for their services. Medical Modules, however, fulfill an even more fundamental role within the service ecosystem – they act as remote spawn points for both players and some smaller ships.

When a player dies, they have the option of respawning at any landing zone equipped with a hospital for a minimal charge. Alternatively, one may inspect the prices being offered by all nearby Endeavors equipped with a Medical Module that have activated their ID Beacons to determine whether a remote spawn into that ship – a concept that will often allow you to get back into the action a lot faster – is warranted. After a player has respawned into the hospital section of an Endeavor, they are granted access to a waiting room where they’re able to order any of several smaller ships that will fit within the Medical Module’s Hangar Bay. The Endeavor’s owner has to pay a premium for the rapid and remote delivery of such ships, and in turn is able to dictate the amount of profit that they require. Upon arrival of the ship, the respawned player – and any of their party members that are also residing within the waiting room – may enter the Hangar Bay, board the new ship, and continue on their way.

Most organizations will want at least one Endeavor in their armada, and will want to keep it nearby – but at a safe distance – when combat looms.

• Bornhald
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:33:
De Medical Module is toch wel interessant wat gameplay betreft. Als je dood gaat kun je spawnen op de dichtstbij zijnde Endeavor en je kan ook meteen in hun launch bay een nieuw schip kopen (wel met extra premium fee en hij moet in de bay passen). Ook kun je een Endaevor kiezen afhankelijk van de fee die je kan bekijken met de ID Beacon.

[...]
las er inderdaad ook een stukje over, dat iemand aan het "ragen" was dat het niks te maken had met een simulated universe en meer dumbed down spawnen was zoals in de gemiddelde AAA shooter.
ik denk met name om de term spawnen die gebruikt wordt (maar wat moet je anders gebruiken want dat is het uiteindelijk)

ik denk zelf dat het nu heel kort en beknopt is neergezet en dat er uiteindelijk wel meer bij komt kijken. Gezien de andere in depth uitwerkingen ga ik daar zelfs vanuit. (dat het dus meer is dan simpelweg "spawnen"

lees ik overigens goed dat de medical bay ook "kleinere schepen" heeft in een eigen "launch bay"?

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:46:
[...]
lees ik overigens goed dat de medical bay ook "kleinere schepen" heeft in een eigen "launch bay"?
Medical Module’s Hangar Bay.
Dit ziet er inderdaad heel apart uit... lijkt wel alsof de Medical Module een spot heeft voor 1 schip :p

En waar gaat het over.... hoe hardcore wil je het maken. Oke je gaat dood, respawned op een Endeavour ergens in de 'buurt'. Dat is niet perse op 5 minuten afstand van de plek waar je dood gaat toch? Dat kan net zo makkelijk 3 planeten verder zijn.

Lijkt me overigens wel een vereiste dat je character een bepaalde status moet hebben bij de Endeavour waarop je respawned :P . Straks zit je plots op de enemy Endeavour XD .

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:33:

Most organizations will want at least one Endeavor in their armada, and will want to keep it nearby – but at a safe distance – when combat looms.
Maar 1 Endeavour :P ?

[ Voor 65% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 13:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:46:
[...]

las er inderdaad ook een stukje over, dat iemand aan het "ragen" was dat het niks te maken had met een simulated universe en meer dumbed down spawnen was zoals in de gemiddelde AAA shooter.
ik denk met name om de term spawnen die gebruikt wordt (maar wat moet je anders gebruiken want dat is het uiteindelijk)

ik denk zelf dat het nu heel kort en beknopt is neergezet en dat er uiteindelijk wel meer bij komt kijken. Gezien de andere in depth uitwerkingen ga ik daar zelfs vanuit. (dat het dus meer is dan simpelweg "spawnen"

Ik denk dat het vooral veel duurder zal zijn om op een Endeavor te spawnen en een schip te kopen dan op een verder weg liggende planeet. Dus wel interessant als je genoeg buffer hebt en snel weer de actie in wil.

Maar ik denk indd wel dat Star Citizen vergevingsgezinder wordt dan bv Elite.

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:57:
[...]

Ik denk dat het vooral veel duurder zal zijn om op een Endeavor te spawnen en een schip te kopen dan op een verder weg liggende planeet. Dus wel interessant als je genoeg buffer hebt en snel weer de actie in wil.

Maar ik denk indd wel dat Star Citizen vergevingsgezinder wordt dan bv Elite.
Welk spel deed dat nog meer? Extra betalen om sneller/op een betere locatie ingame te komen? Niet dat ik erop tegen ben.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 08:46
Ik heb meer het idee dat Endeavor eigenaren zélf het tarief bepalen die gestrande piloten moeten betalen om op hun schip te spawnen. Zet je het tarief laag krijg je waarschijnlijk meer 'bezoekers'. Zet je 'm lekekr hoog krijg je er minder. Als je in deep-space zit met weinig concurrentie om je heen zou ik dat tarief dan lekker omhoog gooien.

Overigens is aanstaande vrijdag de eerste Endeavor Q&A post beschikbaar. De andere twee zullen later bekend worden gemaakt in de Comm-Link Schedules.

Post je vragen hier:
https://forums.robertsspa.../q-a-misc-endeavor#latest

[ Voor 27% gewijzigd door Snoz Lombardo op 30-09-2015 14:06 ]

• Bornhald
Ik denk wel dat je een stukje strategie ij het spel inbrengt. Het wordt dan ook interessant om bijvoorbeeld tijdens een gevecht naar de vijandelijke Endeavor te gaan zoeken

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:03:
Ik heb meer het idee dat Endeavor eigenaren zélf het tarief bepalen die gestrande piloten moeten betalen om op hun schip te spawnen. Zet je het tarief laag krijg je waarschijnlijk meer 'bezoekers'. Zet je 'm lekekr hoog krijg je er minder. Als je in deep-space zit met weinig concurrentie om je heen zou ik dat tarief dan lekker omhoog gooien.
Org members tegen gereduceerd tarief? Wie weet kunnen we respawns voor leden op de org Endeavours wel volledig voor de org rekening houden :P . Als we wat meer over de economie weten en org belastingen.
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:04:
Ik denk wel dat je een stukje strategie ij het spel inbrengt. Het wordt dan ook interessant om bijvoorbeeld tijdens een gevecht naar de vijandelijke Endeavor te gaan zoeken
Dat maakt het zeker interessant, maar als je doodgaat heb je imo geen keus waar je gaat spawnen. Hooguit dat je aangeeft wat een acceptabele prijs is.?

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 14:08 ]

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:06:
[...]

Org members tegen gereduceerd tarief? Wie weet kunnen we respawns voor leden op de org Endeavours wel volledig voor de org rekening houden :P . Als we wat meer over de economie weten en org belastingen.

[...]

Dat maakt het zeker interessant, maar als je doodgaat heb je imo geen keus waar je gaat spawnen. Hooguit dat je aangeeft wat een acceptabele prijs is.?
Dat gaat dan wel een stap verder natuurlijk, tarieven per speler of spelersgroep, maar het zou wel tof zijn inderdaad. Als de Endeavor echt op naam van een org staat zou het een logische mogelijkheid moeten zijn om leden tegen gereduceerd tarief te laten spawnen.

Zou het ook zo zijn bij org-owned schepen die niet persistent zijn, dat de controle over het schip steeds overgedragen kan worden op een ander lid? Als je in je Endeavor zit en je logt uit, dan neemt volgens mij een NPC de boel over om je schip naar het dichtsbijzijnde station te brengen. Maar als er andere spelers aan boord zijn die het over zouden kunnen nemen is dat natuurlijk wel beter.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:11:
[...]

Dat gaat dan wel een stap verder natuurlijk, tarieven per speler of spelersgroep, maar het zou wel tof zijn inderdaad. Als de Endeavor echt op naam van een org staat zou het een logische mogelijkheid moeten zijn om leden tegen gereduceerd tarief te laten spawnen.

Zou het ook zo zijn bij org-owned schepen die niet persistent zijn, dat de controle over het schip steeds overgedragen kan worden op een ander lid? Als je in je Endeavor zit en je logt uit, dan neemt volgens mij een NPC de boel over om je schip naar het dichtsbijzijnde station te brengen. Maar als er andere spelers aan boord zijn die het over zouden kunnen nemen is dat natuurlijk wel beter.
De Org-Spawn zoals jullie hem noemen is hetzelfde als de Guildbank van World of Warcraft. Dus ja, dat zou een optie moeten zijn.

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:11:
[...]

Momenteel is het idee dat de 'eigenaar' van het schip rechten kan geven aan passagiers, danwel leden. Dus zolang er iemand op het schip zit die de 'rechten' heeft, kan je ermee doorvliegen.

Een patient kan overigens niet uit de medical module, zonder dat hij daar toestemming voor heeft. Hij kan hooguit naar de 'bay' in de medical unit (of de extra hangar???) om daar een vervangend schip te kopen/huren. Of te wachten op een pickup.

En weer terug bij de hangar.. ik blijf nu toch bij 2 Cutlas'
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dbMiJJS.jpg

En op de Medical unit kan ik geen hangar included ontdekken.. dus ik gok dat die toch los is.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ibzBg88.jpg

En het hele album:
http://imgur.com/a/eKddv

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 15:07 ]

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:15:
[...]

Momenteel is het idee dat de 'eigenaar' van het schip rechten kan geven aan passagiers, danwel leden. Dus zolang er iemand op het schip zit die de 'rechten' heeft, kan je ermee doorvliegen.

Een patient kan overigens niet uit de medical module, zonder dat hij daar toestemming voor heeft. Hij kan hooguit naar de 'bay' in de medical unit (of de extra hangar???) om daar een vervangend schip te kopen/huren. Of te wachten op een pickup.

En weer terug bij de hangar.. ik blijf nu toch bij 2 Cutlas'
[afbeelding]

En op de Medical unit kan ik geen hangar included ontdekken.. dus ik gok dat die toch los is.
[afbeelding]

En het hele album:
http://imgur.com/a/eKddv
Als je goed kijkt naar de render van de Hope-class, zie je wel dat de Hangar module echt aansluit op de Medical bay, aan de onderkant. Er lijkt dus wel een directe verbinding te zijn tussen die modules.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1Qr4lJ9.png

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:17:
[...]

Als je goed kijkt naar de render van de Hope-class, zie je wel dat de Hangar module echt aansluit op de Medical bay, aan de onderkant. Er lijkt dus wel een directe verbinding te zijn tussen die modules.

[afbeelding]
Dat wel, maar de medical bay van 2x2 is niet inclusief de hangar bay van 2x1 toch? Daar doel ik meer op.

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:19:
[...]

Dat wel, maar de medical bay van 2x2 is niet inclusief de hangar bay van 2x1 toch? Daar doel ik meer op.
Nee dat lijkt mij ook niet. Ik zou niet weten hoe de Medical Bay zou opereren zonder Hangar pod. Je hebt dan geen mogelijkheid om gespawnde spelers weg te krijgen.

Kun je trouwens überhaupt wel een schip dokken aan de Endeavor zonder Hangar pod? Hoop van wel toch?

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:21:
[...]
Kun je trouwens überhaupt wel een schip dokken aan de Endeavor zonder Hangar pod? Hoop van wel toch?
Dat hoop ik wel, daarom dat ik me afvroeg hoe het eruit zou zien als de Carrack zou docken bij de Endeavour. Geen idee waar die ports zitten.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:22:
[...]

Dat hoop ik wel, daarom dat ik me afvroeg hoe het eruit zou zien als de Carrack zou docken bij de Endeavour. Geen idee waar die ports zitten.
Ik denk dat je een shuttle moet gaan inzetten. Of een schip die een paar man op korte afstand kan vervoeren. Of,,, "beam me up scotty". ;)

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Dat zal dan wel net als bij de connie e.d. gaan toch? Gewoon met een docking ring ergens.

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:26:
[...]
Ik denk dat je een shuttle moet gaan inzetten. Of een schip die een paar man op korte afstand kan vervoeren. Of,,, "beam me up scotty". ;)
Dat gaat er niet komen :P , die tech. is nog niet zover in 2945 ;) .
Oraijon schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:37:
Dat zal dan wel net als bij de connie e.d. gaan toch? Gewoon met een docking ring ergens.
Op de front van het schip zijn wel docking rings te zien :) . Wil 't ingame wel eens zien hoe dat gaat werken :) .

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat alle (grote) schepen de mogelijkheid om te docken krijgen op een bepaalde manier. Ze moeten toch ook allemaal te boarden zijn. :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:38:
[...]

Dat gaat er niet komen :P , die tech. is nog niet zover in 2945 ;) .
Nog niet... :D (*/iets met supercollider)

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Ik twijfel nog tussen de Discovery (want drugs en research etc) en de Hope (want respawn en hangar bay).
Advies?

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
SNAFU schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:46:
Ik twijfel nog tussen de Discovery (want drugs en research etc) en de Hope (want respawn en hangar bay).
Advies?
Nou als iedereen deze poll invult :) , dan weet je welke er ontbreekt :P

http://strawpoll.me/5618424

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 16:51 ]

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:50:
[...]

maar als ik stem en dat is de enige dan ontbreekt hij nog steeds bij GOTinc

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

[...]

En nog mis ik Collider :P

• Bornhald
en minder voor de hand liggende combinaties. :D

• Case_C
Zeg dan gewoon zonder pods :P, want niet binnen gevestigde orde.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:05:
[...]

Zeg dan gewoon zonder pods :P, want niet binnen gevestigde orde.
Ach klik gewoon 1 aan :P

• Bornhald
of allemaal :D

maar OT ik mis ook de masterset...
https://robertsspaceindus...s/Endeavor-Master-Set-LTI

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2015 17:08 ]

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:08:
[...]

of allemaal :D

maar OT ik mis ook de masterset...
Zou er een nuchtere Tweaker zijn die zo gek is die te kopen? :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:09:
[...]

Instant Congierge. :+

• Bornhald
[...]

zou er een nuchtere tweaker zijn die meer dan 1000 USD aan een spel zou uitgeven..

...
oh

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:10:
[...]

zou er een nuchtere tweaker zijn die meer dan 1000 USD aan een spel zou uitgeven..

...
oh
Ja maar er zijn spannendere schepen voor dat geld..

Corvette in 2016?

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:11:
[...]

Ja maar er zijn spannendere schepen voor dat geld..

Corvette in 2016?
zou het... ?
hoop het wel..

in de buurt qua prijs van een pocket carrier hoop ik ook... :D

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:13:
[...]

zou het... ?
hoop het wel..

in de buurt qua prijs van een pocket carrier hoop ik ook... :D
Een puntje, een Corvette hoeft volgens mij geen (0,0) carrier capability te hebben. Hooguit drones.

http://strawpoll.me/5618424/r

Momenteel blijkt uit de poll dat 50% van alle Tweakers een Endeavour heeft :D .

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 17:21 ]

• Bornhald
hmm..
harbinger + retalliator
harbinger + warden
warden + retalliator + sentinel buk
of nog ergens iets met een gemini
of caterpillar.

voor een pocket carrier variant...

de meest voor de hand liggende opties iig... what to do what to do,...

[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2015 17:28 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:26:
voor een pocket carrier variant...

de meest voor de hand liggende opties iig... what to do what to do,...
Gemini is niet echt een piratenschip, wel leuk om je maten van brandstof te voorzien. Maar je kan ook een Gemini kapen :) (Free fuel!)

De Warden en Sentinel zou ik houden.

De Caterpillar in samenwerking met een Pocket Carrier en 4 Cutlassen* is een mooie combo. (*2 op de CAT en 2 op de Carrier)

En dan heb je een mini operating fleet :D

[ Voor 19% gewijzigd door DutchWalnut op 30-09-2015 17:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
De poll over de persoon die niet genoemd mag worden was toch undecisive. :D

https://www.reddit.com/r/...art_content_final_update/

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:11:
De poll over de persoon die niet genoemd mag worden was toch undecisive. :D

https://www.reddit.com/r/...art_content_final_update/
Waarom zou je uberhaupt wat van *piep* willen lezen... wacht :+ puur vermaak natuurlijk.

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:24:
[...]

Waarom zou je uberhaupt wat van *piep* willen lezen... wacht :+ puur vermaak natuurlijk.
ik vind het wel prettig, een soort bevestiging dat ik nog niet helemaal gestoord ben.. het kan altijd nog erger.
Cygnitr0n schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:36:
[...]

Gemini is niet echt een piratenschip, wel leuk om je maten van brandstof te voorzien. Maar je kan ook een Gemini kapen :) (Free fuel!)

De Warden en Sentinel zou ik houden.

De Caterpillar in samenwerking met een Pocket Carrier en 4 Cutlassen* is een mooie combo. (*2 op de CAT en 2 op de Carrier)

En dan heb je een mini operating fleet :D
hmm.. goede en dan kan de endevour ook nog eens een fueltank mee nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
[...]

uhmm ja :+ , die ene mafkees die ook een Hull-a-palooza Pack heeft...ikke nu ook eigenaar van de Endeavor Master Set ;)
(wel de 890 jump, retaliator en gladiator hiervoor omgesmolten ;w )

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

thinkingaboutit schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:32:
[...]

uhmm ja :+ , die ene mafkees die ook een Hull-a-palooza Pack heeft...ikke nu ook eigenaar van de Endeavor Master Set ;)
Wow, dat is al een mooie vloot! Ik weet niet of ik een 890J ervoor had weggedaan aangezien die in verhouding behoorlijk zeldzaam zijn. Maar je krijgt er wel een heel erg tof schip voor terug.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

thinkingaboutit schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:32:
[...]

Blij dat er tweakers zijn die gekker zijn dan ik 8) *hier vind ik mijn troost, dank je wel*

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
[...]

(Nog) niemand heeft heeft de Olympic maar die wordt het iig al niet. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Snoz Lombardo
Subscriber's Vault met Endeavor concept art
http://imgur.com/a/gC99k

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:25

Fordox

00101010

Ik snap eigenlijk niet waarom ze geen delen van die concept art ook laten zien bij de concept sale. Ik denk dat dat de menigte 2x zo motiveert om hem te kopen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:36:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze geen delen van die concept art ook laten zien bij de concept sale. Ik denk dat dat de menigte 2x zo motiveert om hem te kopen.
Om mogelijke verwarring te voorkomen? Dan zien mensen een oud plaatje, en verwachten ze dat te krijgen. (Ook al zeg je dat het oude art is :p ) Ook al is 't nog een concept :P , maar er zijn backers bij...

Vind deze concept bio domes wel een stuk mooier overigens ...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a2DYaIi.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 30-09-2015 21:58 ]

• Bornhald
wat kan er op die twee landing pads voopr landen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sT66Icg.jpg

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:25

Fordox

00101010

315p's? :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:05:
wat kan er op die twee landing pads voopr landen?
[afbeelding]
Zijn geen landing-pads volgens Disco, meer een feature van 't ontwerp ;) .

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:13:
[...]

Zijn geen landing-pads volgens Disco, meer een feature van 't ontwerp ;) .
raar dat ze wel landingpads heten op de oude tekening..
trouwens, 2 cutlasses in de hangar

https://forums.robertsspa.../5671726/#Comment_5671726
vraag
Also what is the total capacity of the Landing Bay? in the image it kinda shows two smaller bays slightly above and to the sides of the one holding the Cutlass.

Ryan_Blueprints_Components_2.jpg

Are those two bays for smaller craft?

EDIT. after further looking at the pictures are drooling btw. I noticed a discrepancy. Where are the two side bay looking things in the fully rendered image? Which is the correct image?

antwoord@Nalfaine
I can go ahead and answer this one: The blueprints were done up for an older version of the landing bay that isn't being used. The one you see rendered out is the most recent concept that can launch and maintain two cutlasses.

[ Voor 48% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:57

SG

SG surft naar info hardewaren

Bornhald schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:10:
[...]

...
oh
Ik had mijn grens gezet op €500,-
Toen kwam die salvager richting €700,-
En nog wat kleins toen de euro hoog stond.
En dat werd dan omgezet naar 1000+ dollars.
Ik zie het als donatie. Heb ook herald ik weet het heeft speciale rol. Maar looks weet ik niet. Maar ja concept art kan in full implementatie toch stuk anders uitzien. En kwa game spec en balance is er ook niks final. En of het must have zal worden. Of meer instap scheepjes. Ik zie wel.

Zelf zie ik het als donatie en die scheepjes hebben meer symbolische waarde dat je er iets virtueels voor krijgt wat uitgewerkt moet worden. En dus een grote verrassing zal zijn. Salvager Herald connie troopentransport 300i.
Zo kan gamen met verschillende rollen en bijpassende scheepjes.
Ik hou niet van dat cheap waardeloze beginners scheepje en dan lang grinden tot je iets meer zinnings hebt en dan pas leuke gameplay kan doen.

Ik kijk vooral uit naar salvager. Is iets groots multicrew ding met rol wat ik andere games ook graag deed. Derelic ships verzamelen en Boarding.
Maar een fighter.
Ben niet van plan nog meer te doneren.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44
Jongens jongens, wat ben ik benieuwd naar de uiteindelijke persistent universe. Single player kan mij niet zo bekoren, alhoewel ik erg benieuwd ben naar het sfeertje. Ik ga hem wel spelen voor de credits en om goed de feeling te krijgen van de game.

Nog even een vraag. Ik ben mij aan het oriënteren op een HOTAS. Nu heb ik gelezen dat je met een HOTAS een stuk minder accuraat kan schieten in verhouding met muis een keyboard. Het gevoel van vliegen lijkt mij met een HOTAS een stuk leuker, maar als daardoor het schieten een stuk moeilijker wordt is dat weer een groot nadeel. Hoe denken jullie hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
jojoba007 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:04:
Jongens jongens, wat ben ik benieuwd naar de uiteindelijke persistent universe. Single player kan mij niet zo bekoren, alhoewel ik erg benieuwd ben naar het sfeertje. Ik ga hem wel spelen voor de credits en om goed de feeling te krijgen van de game.

Nog even een vraag. Ik ben mij aan het oriënteren op een HOTAS. Nu heb ik gelezen dat je met een HOTAS een stuk minder accuraat kan schieten in verhouding met muis een keyboard. Het gevoel van vliegen lijkt mij met een HOTAS een stuk leuker, maar als daardoor het schieten een stuk moeilijker wordt is dat weer een groot nadeel. Hoe denken jullie hier over?
Muis en keyboard is OP. Maar HOTAS geeft toch een beetje extra gevoel dat je echt vliegt vind ik. :) Daarnaast zal ik absoluut niet constant in gevecht zijn, dus ik ga lekker voor dat beetje extra gevoel met m'n sticks. :)

Ga voor jezelf na of je constant gevechten op zal zoeken of ook veel zal focussen op andere dingen - of misschien zelfs gevechten zal vermijden wanneer het kan. Maakt veel verschil. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 08:55
Ze zijn op dit moment ook bezig om mouse & keyboard wat minder OP te maken. Dat je altijd accurater met een muis kan schieten blijf je toch wel houden maar zou uiteindelijk wel minder moeten zijn.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
siriouz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:17:
[...]

Maar HOTAS geeft toch een beetje extra gevoel dat je echt vliegt vind ik. :) Daarnaast zal ik absoluut niet constant in gevecht zijn, dus ik ga lekker voor dat beetje extra gevoel met m'n sticks. :)
Helemaal mee eens wat betreft vlieg gevoel. Een stuk minder accuraat valt overigens wel mee, je kan aardig doelen raken met de HOTAS, maar de balancing van de controls is gewoon een ongoing project tot release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:23:
[...]

Helemaal mee eens wat betreft vlieg gevoel. Een stuk minder accuraat valt overigens wel mee, je kan aardig doelen raken met de HOTAS, maar de balancing van de controls is gewoon een ongoing project tot release.
Zal ongetwijfeld ook iets verschillen per HOTAS. Daarnaast ook (waar mogelijk) hoe je 'm zelf afstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Waaaat? Is de Endeavour maar zo klein ? :P Vergeleken met de Idris? Hehe nog steeds 2x zo groot als de Carrack natuurlijk... Benieuwd hoe 'snel' deze schepen gaan vliegen.

Dan word ook wel inzichtelijk dat het best wel behoorlijk is dat hij minstens 2 tot 6 schepen mee kan nemen tegenover de Idris. Hoewel daarvan niet exact zeker meer is hoeveel Hornets erin zullen passen..
siriouz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:17:
[...]

Muis en keyboard is OP. Maar HOTAS geeft toch een beetje extra gevoel dat je echt vliegt vind ik. :) Daarnaast zal ik absoluut niet constant in gevecht zijn, dus ik ga lekker voor dat beetje extra gevoel met m'n sticks. :)

Ga voor jezelf na of je constant gevechten op zal zoeken of ook veel zal focussen op andere dingen - of misschien zelfs gevechten zal vermijden wanneer het kan. Maakt veel verschil. :)
Wie veel oefent is OP ;) , heb 't al een tijd niet meer gespeeld. En zal met m'n M&K toch echt in de pan gehakt worden door een regular met een HOTAS. Maar mijn inziens is muis en keyboard gewoon de ideale oplossing voor een spel wat alles moet kunnen. FPS en Vliegen door elkaar heen is leuk, maar dan moet je HOTAS niet in de weg staan om snel te kunnen wisselen als 't moet :) .

Verder vind ik gimballed weapons ook niet geweldig... hoewel het systeem wat ze nu hebben wel eerlijk is. Vind ik het toch gaver te richten op 1 vast punt ipv de vrijheid te hebben om een groter gebied te beschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:25:

Verder vind ik gimballed weapons ook niet geweldig... hoewel het systeem wat ze nu hebben wel eerlijk is. Vind ik het toch gaver te richten op 1 vast punt ipv de vrijheid te hebben om een groter gebied te beschieten.
Met uitzondering van turrets natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
jojoba007 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:04:

ik heb zelf om te kijken of het wat voor me is een thrustmaster x flight hotas gekocht.

en hoewel het voor immersion (samen met Voice Attack) heel erg leuk speelt, merk ik toch dan M+KB meer mijn stijl is. Daarnaast zie ik dat ding ook alleen maar in de weg staan wanneer ik naar FPS modus moet. En als mijn ingame cariere goed gaat zal ik dat toch boven gemiddeld doen, FPS. om die reden blijf ik lekker bij M+KB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:26:
[...]

Met uitzondering van turrets natuurlijk. ;)
Uiteraard ;) , dat is weer een geval apart. Hoewel die ook onder gimbal vallen zodra je ze 'slaved' aan de piloot. Maar als er een losse gunner in zit, is dat fair game :P .

Ach gewoon afwachten, en 't proces laten vormen. Ik heb niets tegen gimbals, gebruik ze momenteel alleen niet op de schepen die ik heb :+ . Want op de Avenger is die niet praktisch, en de Mustang en Aurora hebben ze niet echt :P .

Carrack on the other hand. :P (Heeft helemaal geen turrets voor de piloot :p .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:31:
[...]

ik heb zelf om te kijken of het wat voor me is een thrustmaster x flight hotas gekocht.

en hoewel het voor immersion (samen met Voice Attack) heel erg leuk speelt, merk ik toch dan M+KB meer mijn stijl is. Daarnaast zie ik dat ding ook alleen maar in de weg staan wanneer ik naar FPS modus moet. En als mijn ingame cariere goed gaat zal ik dat toch boven gemiddeld doen, FPS. om die reden blijf ik lekker bij M+KB
Voice Attack heb ik nog niet geprobeerd. :P Denk dat ik eerst eens moet zoeken naar een geschikte headset die niet pijn gaat doen na een tijdje vanwege m'n bril.

FPS mode... Xbox controller. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:33:
[...]

Voice Attack heb ik nog niet geprobeerd. :P Denk dat ik eerst eens moet zoeken naar een geschikte headset die niet pijn gaat doen na een tijdje vanwege m'n bril.
Gebruik zelf de Sennheiser G4ME 360, opzich een lekker 'lichte' headset met aardig geluid. Alleen nog nooit met een bril op gehad, dus daar kan ik je niet mee helpen. (Kan wel m'n Tweaker zonnebril 8) opzetten tijdens 't dragen, en kijken wat dan de ervaringen zijn :p )
Je weet dat het een PC Shooter is he, zonder aim assist ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 18:32
[...]

Wat dat betreft is een headset met stoffen 'velour' pads een stuk beter dan een met leren pads.
Zelf ben ik na lang zoeken uitgekomen op de pricewatch: Beyerdynamic DT 990 PRO (Zwart), welke is dagen lang met bril op klan zetten zonder het te merken. Het nadeel is wel dat je dan nog een losse mic en (vaak) een koptelefoonversterker nodig hebt en het totaalplaatje dus een nogal duur grapje wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:38:
[...]

Gebruik zelf de Sennheiser G4ME 360, opzich een lekker 'lichte' headset met aardig geluid. Alleen nog nooit met een bril op gehad, dus daar kan ik je niet mee helpen. (Kan wel m'n Tweaker zonnebril 8) opzetten tijdens 't dragen, en kijken wat dan de ervaringen zijn :p )

[...]

Je weet dat het een PC Shooter is he, zonder aim assist ;) .
Er zal vast wel een Tweaker zijn die me een goeie tip kan geven voor headsets voor brildragers. O-)

En ik weet dat er geen aim assist zal zijn. Maar tenzij ik m'n huidige muis vervang, zal ik met controller toch beter af zijn. :P Daarnaast werkt het met controller met de meeste games zonder assist best goed voor me. Maar goed, we zien nog wel. :)
svenvv2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:39:
[...]

Wat dat betreft is een headset met stoffen 'velour' pads een stuk beter dan een met leren pads.
Zelf ben ik na lang zoeken uitgekomen op de pricewatch: Beyerdynamic DT 990 PRO (Zwart), welke is dagen lang met bril op klan zetten zonder het te merken. Het nadeel is wel dat je dan nog een losse mic en (vaak) een koptelefoonversterker nodig hebt en het totaalplaatje dus een nogal duur grapje wordt.
Bedankt voor de tip, maar ik wil toch liever een complete headset. Mocht iemand er een weten voor brildragers die ook nog eens handig is voor linkshandigen (ivm mic die vaak in de weg zit met wat drinken :X ) zou dat helemaal top zijn. :P

[ Voor 34% gewijzigd door siriouz op 01-10-2015 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:39:
[...]
En ik weet dat er geen aim assist zal zijn. Maar tenzij ik m'n huidige muis vervang, zal ik met controller toch beter af zijn. :P Daarnaast werkt het met controller met de meeste games zonder assist best goed voor me. Maar goed, we zien nog wel. :)
Just don't shoot any friendly's :P

En de WIP van de Star Marine Armor staat online :)

https://robertsspaceindus...978-WIP-Star-Marine-Armor
Wat zien we hier dan???
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/9broiwnoj3j7pr/slideshow_wide/JumpPoint_03-08_Aug-15_WIP11.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 01-10-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:40:
[...]

Just don't shoot any friendly's :P
Ik zal m'n bril ophouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

gebruik een logitech g430, wel een bril.
enige "nadeel" is dat er een gehoor beschreming ding op zit waardoor het volume niet te hard kan. maar dat is dus wel prima eigenlijk

en ben zelf niet zo een held met controlers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 06-10 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Bornhald schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:02:
[...]

gebruik een logitech g430, wel een bril.
enige "nadeel" is dat er een gehoor beschreming ding op zit waardoor het volume niet te hard kan. maar dat is dus wel prima eigenlijk

en ben zelf niet zo een held met controlers :D
Ben je al zo doof dan dat je graag over de gehoorbescherming grens heen wil? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ircghost schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:04:
[...]

Ben je al zo doof dan dat je graag over de gehoorbescherming grens heen wil? :P
wil het niet verder naar de kl@ten helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
No way dat ik FPS met controller ga doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Als ze M+K gaan gimpen dan heb ik al geen zin meer om er veel geld aan te besteden. Laat een ieder zelf kiezen wat het prettigst speelt en hinder anderen niet in hun beleving.
Ik ga hier eens sterk op letten want mijn budget zou wel kunnen slinken van <1K naar =0 :(

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Wat ik vermoed dat ze hooguit zullen doen is M+K op een gelijk niveau brengen als HOTAS omdat het anders niet eerlijk zo zijn voor iedereen die met zijn voorkeurs controller wil spelen. Lijkt mij ook niet meer dan eerlijk.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tijgert schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:44:
Als ze M+K gaan gimpen dan heb ik al geen zin meer om er veel geld aan te besteden. Laat een ieder zelf kiezen wat het prettigst speelt en hinder anderen niet in hun beleving.
Ik ga hier eens sterk op letten want mijn budget zou wel kunnen slinken van <1K naar =0 :(
Daar hoef je niet bang voor te zijn :) , de grootste aanpassing was IMO de aanpassingen aan gimbal/non-gimbal. De meeste mounts die gimballed zijn kunnen als fixed mount 1 size groter zijn, wat zowel voor M&K als HOTAS handig kan zijn. (Afhankelijk van wat je fijn vind spelen)

Daarnaast zijn ze bezig met verschillende profielen, om ervoor te zorgen dat elke input-methode ongeveer een gelijk ervaring geeft.
batumulia schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:58:
Wat ik vermoed dat ze hooguit zullen doen is M+K op een gelijk niveau brengen als HOTAS omdat het anders niet eerlijk zo zijn voor iedereen die met zijn voorkeurs controller wil spelen. Lijkt mij ook niet meer dan eerlijk.
Voor zover ik weet zijn ze er niet op uit om de muis en toetsenbord te nerfen? Kan het 1.2.3. niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Wat ik had begrepen uit de devlogs is dat ze de M+K niet te OP willen maken zodat mensen die alleen met HOTAS spelen niet constant het onderspit delven wanneer ze tegen spelers spelen die M+K gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
batumulia schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:01:
Wat ik had begrepen uit de devlogs is dat ze de M+K niet te OP willen maken zodat mensen die alleen met HOTAS spelen niet constant het onderspit delven wanneer ze tegen spelers spelen die M+K gebruiken.
Ja, maar volgens hun iig niet door het enorm nerfen van M+KB, de oplossing zal vooral in de gimbals liggen denk ik ook. Maar alleen deze size aanpassing is waarschijnlijk nog niet voldoende (bij M + KB heb je nu wel al die Relative vs Normal mode). Maar ik denk dat je pas echt een oplossing kan verzinnen als er al een echt grote variatie van schepen beschikbaar is dus ook multicrew ed. Dus voor dat het echt balanced is zal nog lang duren denk ik.

Dit is wel gaaf trouwens. Alle SC muziek die tot nu toe beschikbaar is in 1 yt filmpje (dus alle commercials, demo's etc.)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DdtSHpgrDpU]

Edit: In deze reddit een lijst van alle nummers:
https://www.reddit.com/r/..._posted_yet_star_citizen/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Volgens mij willen ze het verschil maken door de flight controls aan te passen. Een van de developers heeft aangegeven dat de flight controls jerk, main-centric gaat worden. Dit houdt in dat thrust wordt opgebouwd ipv dat het zoals nu meteen 100% beschikbaar is en dat de main engine veel krachtiger wordt dan de thrusters. Deze aanpassing zou een licht voordeel mbt vliegen moeten geven voor HOTAS gebruikers. Aan de andere kant blijven M+K gebruikers in het voordeel met gimballed weapons. Afhankelijk van je voorkeur kan je dus je setup kiezen.

Wat ik wel denk is dat de nieuwe HOTAS van SC zelf toch een licht voordeel gaan geven met de dual trackballs waardoor je dus zowel goed kan vliegen als goed kan aimen.

Wat betreft de discussie welke beter is: ze hebben allebei voor- en nadelen. Ik vind persoonlijk de HOTAS erg fijn vliegen. Mikken met een joystick is in het begin echt vreselijk. Oefenen met Vanduul Swarm is een must voor de controle van je weapons. Je zal merken dat je TTK uiteindelijk zal afnemen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:52:
Wat ik wel denk is dat de nieuwe HOTAS van SC zelf toch een licht voordeel gaan geven met de dual trackballs waardoor je dus zowel goed kan vliegen als goed kan aimen.
Ben heel benieuwd hoe die extra trackballs uitpakken in de praktijk. Tijdens draaien met je joystick nog extra gimbal aimen vereist nogal de nodige hand/oog coordinatie. :)

Wel geinige comment op reddit: :D
If i can't use my dancemat to play in fps competitively then i'll consider that CIG has lied with their so-called "controller agnostic" game.
Pagina: 1 ... 95 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.