Tylocke schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:03:
[...]
Het was inderdaad al bevestigd dat je met het nieuwe CCU systeem alleen kan CCU'en naar een schip dat op dat moment te koop is. CCU'en tijdens een concept sale zou gewoon moeten kunnen. Ik vraag me af of smelten blijft of dat alles gewoon in het CCU systeem komt.
het zou raar zijn als smelten niet meer blijft, dat staat nu ook los van CCU. Daarnaast denk ik dat smelten voor veel inkomsten zorg, voorbeeld:
nieuw schip kost 150 dollar
ik heb twee scheepjes samen 130 dollar wanneer ik smelt. Dus dan betaal ik maar 20 dollar bij maar dan heb ik wel nieuw schip van 150 dollar
en als je dat met enige regelmaat voor elkaar krijgt..... (ben daar zelf in ieder geval af en toe schuldig aan)
En laatste vraag is of ze packages gaan scheiden van de schepen. Dat zou het systeem wat fijner maken.
Het idee is dus dat je een package met alpha hebt en dat je een schip wilt hebben wat geen package heeft, of geen alpha of whatever.
maar je upgrade dus je schip naar het nieuwe schip maar je behoud je package,. Je kan dan naar de basis waarde van het schip kijken om te zien hoeveel je moet bijleggen. Dat zou logisch zijn.
Voor wat betreft Concept sale, deze zijn nooit te CCU-en geweest. Maar het zou een toevoeging zijn wanneer ze dit wel gaan doen in het nieuwe CCU systeem.
Er is m.i. weinig bekend over het nieuwe CCU systeem en het is dus gewoon afwachten wat we precies krijgen en wat je ermee kan.
Vandaar het advies, wacht tot de 11, dan kan je nog steeds de endeavor kopen en alle mods met LTI. en dan ZOUDEN we het nieuwe CCU systeem moeten hebben. Dus dan zijn alle opties beschikbaar.
[
Voor 17% gewijzigd door
Bornhald op 03-10-2015 19:13
]