Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.832 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:29:
[...]

Zeker :) , ontwikkeling gaat gewoon door op z'n eigen tempo! Dan zien we vanzelf wel weer waar 't staat. Zodra de large-world map met worm-holes/jump holes werkt, dan ben je al heel ver :) .
Denk ook wel dat je dan te ver aan het denken bent. Maar het klinkt zeker goed :)
Ik denk zelf dat ze al verder zijn dan ze zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:14
Cygnitr0n schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:33:
[...]

Denk ook wel dat je dan te ver aan het denken bent. Maar het klinkt zeker goed :)
Ik denk zelf dat ze al verder zijn dan ze zeggen :P
Het draait natuurlijk rond SQ42 bij Citizen-Con, dus... verwacht wel dat ze daar kenbaar maken wat ongeveer de verwachte release date moet gaan worden voor chapter 1 :) . Dus als ze zeggen, bla bla bla valt tegen .. nog een jaar is dat wel jammer :P .

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 02-10-2015 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

Het draait natuurlijk rond SQ42 bij Citizen-Con, dus... verwacht wel dat ze daar kenbaar maken wat ongeveer de verwachte release date moet gaan worden voor chapter 1 :) . Dus als ze zeggen, bla bla bla valt tegen .. nog een jaar is dat wel jammer :P .
Ik heb geen verwachting. Voorkomt teleurstelling. Ben natuurlijk wel hyped. Dus citizencon staat in het teken van SQ42 en ze gaan een nieuw schip in de sale doen en het nieuwe CCU systeem gaat live.

Nog een paar nachtjes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:38:
[...]

Ik heb geen verwachting. Voorkomt teleurstelling. Ben natuurlijk wel hyped. Dus citizencon staat in het teken van SQ42 en ze gaan een nieuw schip in de sale doen en het nieuwe CCU systeem gaat live.

Sale zal dus achter elkaar door zijn :) , Endeavour stopt, en de [.....] gaat verder :) . Gok zelf op de Crucible, maar aan de andere kant zou 't ook de Corvette kunnen zijn natuurlijk :P . Het is het feestje van Manchester... en dan zul je net zien :P . Jongens we hebben vast tussendoor de Corvette gemaakt :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:38:
[...]

Het is wal duidelijk dat SQ42 komt en vooral de nieuwe animaties. :)

Wat bij mij nog wel een beetje onduideliljk is: We krijgen nu dus 1.3 met de geintegreerde dev stream (niet meer 1.2). Ben zei in AtV dat daar in eerste instantie nog geen multicrew in zit (het gaat vooral om de merge van de dev stream). Maar zit hier dan wel de large world map bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik zit te denken om misschien een master set te nemen.

Zijn hier nog Babylon 5 fans ?

http://screenrant.com/babylon-5-movie-reboot/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:42:
[...]

Sale zal dus achter elkaar door zijn :) , Endeavour stopt, en de [.....] gaat verder :) . Gok zelf op de Crucible, maar aan de andere kant zou 't ook de Corvette kunnen zijn natuurlijk :P . Het is het feestje van Manchester... en dan zul je net zien :P . Jongens we hebben vast tussendoor de Corvette gemaakt :) .
Ik verwacht ook de Crucible, maar misschien is het een schip die nog niet genoemd is. :) Maakt het allemaal wel een stuk interessanter.
Fisher schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:45:
Ik zit te denken om misschien een master set te nemen.

Zijn hier nog Babylon 5 fans ?

http://screenrant.com/babylon-5-movie-reboot/
Je hebt nog genoeg tijd om na te denken. :9
Het meest interessant vind ik Discovery + Collider + TAP

Die vallen goed te combineren.

//Maar ook de Biodome + Research = Spaceweed 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:45:
[...]

Het is wal duidelijk dat SQ42 komt en vooral de nieuwe animaties. :)

Wat bij mij nog wel een beetje onduideliljk is: We krijgen nu dus 1.3 met de geintegreerde dev stream (niet meer 1.2). Ben zei in AtV dat daar in eerste instantie nog geen multicrew in zit (het gaat vooral om de merge van de dev stream). Maar zit hier dan wel de large world map bij?
Als je de mini-PU bedoeld... hopelijk wel. Maar die zo tegelijk komen met Multicrew. Als Multicrew daadwerkelijk is losgekoppeld van 1.3 (letterlijk), dan is het zeker mogelijk dat de mini-PU erin zit.

[ Voor 52% gewijzigd door DutchWalnut op 02-10-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 08:46
Endeavor Q&A Part One

Weinig écht nieuwe dingen vind ik.

Star Marine status update

Weer bugfixes en 'very close' met fixen van hardnekkige aim bug.

[ Voor 38% gewijzigd door Snoz Lombardo op 03-10-2015 04:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:57

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik ben al jaren gerigistreerd op frontier forums toen ik op zoek was naar space games kwam ik dat tegen en wel eens gehoord van Elite. En vanaf daar eigenlijk op starcitezen bekend mee geworden. CiG forum ben ik niet zo actief of frontier wel. Alleen is dat de basis daar van de grootste groep negativelingen. Deze thread is veel nuchter en draadje daar is weer eens locked.

Ik kijk uit naar multicrew feature heb ook meer multicrew scheepjes. Maar ga geen scheepjes meer pledgen. Ook dat ze bezig zijn met DX12 is goed news de engine aan het refactoren voor betere mutitreaded job system om meeste uit DX12 te kunnen halen. Alleen is dat iets voor volgend jaar.

Lees weer nieuwe scheepjes. En ben ook niet zo bezig met modules.
Dan komen de scheepjes die je al had met standaard modules.

Na de game module merge wordt het pas interessant vooral de tweede release.
Want AC is geen sandbox en niet iedereen heeft wat met fighter only gameplay.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
SG schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 07:07:
Na de game module merge wordt het pas interessant vooral de tweede release.
Want AC is geen sandbox en niet iedereen heeft wat met fighter only gameplay.
Da's het mooie van SC: het is absoluut niet noodzakelijk om gek te zijn op ruimtegevechten om je ermee te vermaken. Ik ga me waarschijnlijk ook voornamelijk bezig houden met transport/exploring, niet met combat. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
wat een slechte Q&A zeg, de antwoorden op de vragen zijn al eerder langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

siriouz schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 07:15:
[...]

Da's het mooie van SC: het is absoluut niet noodzakelijk om gek te zijn op ruimtegevechten om je ermee te vermaken. Ik ga me waarschijnlijk ook voornamelijk bezig houden met transport/exploring, niet met combat. :)
Ik ben de laatste tijd bezig met Euro Truck Simulator 2 MP om vast een beetje in de stemming te komen voor space trucking. :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Tylocke schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 08:35:
[...]

Ik ben de laatste tijd bezig met Euro Truck Simulator 2 MP om vast een beetje in de stemming te komen voor space trucking. :)
Haha. :P [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=515OofykwT8] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Denken jullie dat het leuk is om de Carrack om te smelten voor een basic Endeavor? Ik heb al een Aquila die ik niet kan smelten omdat die in mn package zit. Of hebben ze het al zo gemaakt dat je het schip van je package wel kan smelten zonder verlies van je package?

Ik dacht dat het wel een leuk schip is die End, want dan heb je bepaalde doelen in het spel om naartoe te werken... al die modules bij elkaar werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Brandonchat schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 08:57:
Denken jullie dat het leuk is om de Carrack om te smelten voor een basic Endeavor? Ik heb al een Aquila die ik niet kan smelten omdat die in mn package zit. Of hebben ze het al zo gemaakt dat je het schip van je package wel kan smelten zonder verlies van je package?

Ik dacht dat het wel een leuk schip is die End, want dan heb je bepaalde doelen in het spel om naartoe te werken... al die modules bij elkaar werken :)
Ik ken de Carrack verder niet. Maar als je liever je Aquila omsmelt, kan je altijd nog een Aurora + package kopen voor 30 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Let wel. De Carrack heeft 5 man nodig en de Endeavor 16. De endeavor is wel een musthave voor een org.
Echter de Endeavor kan je ook gebruiken voor exploring. Want hij is afkoppelbaar van het station. En je kan gelijk je data analyseren. Enige con is geen Jump (je moet bij je station blijven) en de hoeveelheid spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

of je wacht tot de nieuwe CCU er is zodat je je aquila tzt kan CCU-en naar een base End en dan nu de mods halen die je wil?

is maar een suggestie. Persoonlijk is de Carrack voor mij het coolste schip wat er tussen zit, dus die zal niet omgesmolten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

of je wacht tot de nieuwe CCU er is zodat je je aquila tzt kan CCU-en naar een base End en dan nu de mods halen die je wil?

is maar een suggestie. Persoonlijk is de Carrack voor mij het coolste schip wat er tussen zit, dus die zal niet omgesmolten worden.
Zelfde hier. Heb er lang over gedacht om de Carrack met winst te verkopen maar ik kon het gewoon niet. Dat schip is veel te cool.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 07:34:
wat een slechte Q&A zeg, de antwoorden op de vragen zijn al eerder langs gekomen.
Nou je hebt nu wel zekerheid over 4 Hornets e.d. op de Endeavour ;) .
What ship combinations (besides two Cutlasses) can fit in the Landing Bay and successfully be launched and maintained?

“Like the Javelin’s hangar, the number of ships allowed depends on the size of those ships, specifically. The Landing Bay is currently spec’d to be 30m wide, 65m deep running underneath the main spine of the Endeavor, and 10m tall. The included facilities and systems can accommodate possibly to 4 craft as space allows. Remember, that the general rule in Star Citizen is that ‘if it fits, it sits’ (with a max limit of four with regards to munitions/stores/etc.); so you can calculate the space any individual ship using those measurements.
Je kan de hangar gebruiken als cargo-opslag.
Can the hangar bay be used to store cargo? If so, how much?

Dimensions of the Hangar. It would be possible to install optional Cargo-locking plates to the Landing Bay and use some of the space for hauling. Overall, you’d be able to add roughly 4500 additional SCU of cargo to the ship if you used half of the available space in the Landing Bay (with the remaining space being used to enable a Cutlass to land/take-off with that cargo.)
En maar 1 hangar per schip, ook niet onbelangrijk om te weten...
The landing bay is 2×1. Can I equip 3 landing bays?

No, as noted in the SKU the landing bays are limited to one per ship. This is because the additional bays would block one another when slung under the ship!

Verder vind ik wel dat de prijzen lichtelijk over the top zijn. 100 dollar (120eu) voor een bio dome? Dan moet daar wel goud geld mee te verdienen zijn ingame, wil dat een slimme investering zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 18:49

Distortion

Bottle to Throttle

Lijkt mij een leuke game. Kan iemand mij vertellen wat je nu precies kan doen in deze fase? Ik las iets met Commander arena. Welke ship kan ik het beste kopen voor handel drijven (cargo)?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:34:
[...]

Nou je hebt nu wel zekerheid over 4 Hornets e.d. op de Endeavour ;) .

[...]

[...]

En maar 1 hangar per schip, ook niet onbelangrijk om te weten...

[...]

deze vragen waren ook al beantwoord:
  • Can I own only the Explorer cab?
  • Do the modules have to be used in pairs, equal parts on each side? We want asymmetry!
  • The landing bay is 2×1. Can I equip 3 landing bays?
Verder vind ik wel dat de prijzen lichtelijk over the top zijn. 100 dollar (120eu) voor een bio dome? Dan moet daar wel goud geld mee te verdienen zijn ingame, wil dat een slimme investering zijn..
mee eens, aan de andere kant, wanneer zijn de prijzen wel logisch geweest...
Distortion schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:45:
Lijkt mij een leuke game. Kan iemand mij vertellen wat je nu precies kan doen in deze fase? Ik las iets met Commander arena. Welke ship kan ik het beste kopen voor handel drijven (cargo)?
je kan nu dogfighten, tegen zowel spelers als AI
je kan racen
je kan in je hangar lopen
je kan in een "stad" rond lopen met andere spelers

heel gechargeerd is dat het..

Het ziet er allemaal wel gelikt uit! en we zitten te wachten op een grote update die het volgende gaat toevoegen:
- FPS
- een kleine versie van het uiteindelijk multiplayer spel (baby PU)

[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 03-10-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:47:
[...]
je kan in een "stad" rond lopen met andere spelers
Wat heb ik gemist? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Social mod, als je de liftdeur uit gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Social mod, als je de liftdeur uit gaat
Oh damn. Vanavond eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:34:
[...]

Zou je volgens deze logica dan ook bij de Carrack de 3 modules a 1500 cargo kunnen vervangen door een hangar?

Carrack baby pocket carrier confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Ok maar als ik nu een ship koop kan ik dan direct spelen? Of moet ik dan eerst wachten tot de bèta. Welke kan ik dan het beste kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Momenteel zit er bij de starter-packages toegang tot Arena Commander en toegang tot de eerste Iteratie van de Social Module. Die kan je dus gelijk spelen, daarin kan je met het schip wat je gekocht hebt vliegen. (Team-Deathmatch, Races, Capture the Flag enz.)

Aankomende week releasen ze de large world map, hoe ze dit precies gaan doen met toegang voor 'beta' accounts weet ik niet. Waarschijnlijk dat er voor dat deel een pas komt, maar dat is voor de social module ook niet gebeurd.

Packages voor starters:
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter

Daarmee kan je kijken of je 't een beetje lekker vind spelen. Hoewel 'dogfighting' maar een relatief klein deel hoeft te zijn van wat je in de Persistent Universe wilt doen :) .

Wanneer je op grotere multicrew schepen zit doet slechts de piloot het vliegwerk, dan zijn er nog verschillende taken die op een schip zijn uit te voeren.

In de TS kan je ook aardig wat info vinden, alleen kan het zijn dat er wat dingne die erin staan lichtelijk out-of-date zijn. Maar dat lossen we in Deel 4 van 't topic wel op :P .

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 03-10-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Distortion schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:23:
Ok maar als ik nu een ship koop kan ik dan direct spelen? Of moet ik dan eerst wachten tot de bèta. Welke kan ik dan het beste kopen?
Je zal even moeten kijken, je wil een package met de Arena Commander Pass erin, dan kna je vliegen (dat zijn de goedkoopste 2 packages)
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter

welke je neemt maakt niet zoveel uit, want je kan wisselen tussen de schepen met:

https://robertsspaceindus...-To-Mustang-Alpha-Upgrade
https://robertsspaceindus...lpha-To-Aurora-MR-Upgrade

Je kan ook een duurder package kopen, maar dan heb je dacht ik altijd nog los een Arena Commander Pass nodig, die kost dacht ik 5 euro

Voor de duurdere schepen geldt dat nog (lang) niet alles erin zit, vooralsnog zijn het alleen de "single seaters" die in het spel zitten (op de cutlass na, maar daar kan je alleen maar met 1 persoon in)

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 03-10-2015 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Iemand trouwens de PiP* opgevallen in de SM update? Vrij bijzonder, want CryEngine kon voorheen nog geen PiP doen. Stappen die klein lijken maar dus een hele hoop werk erin hebben zitten. Ik heb het hier over het "kleine" schermpje in de sniper, wat dus een HELE hoop kan doen voor je gameplay.

*PiP = Picture in Picture

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:52:
Iemand trouwens de PiP* opgevallen in de SM update? Vrij bijzonder, want CryEngine kon voorheen nog geen PiP doen. Stappen die klein lijken maar dus een hele hoop werk erin hebben zitten. Ik heb het hier over het "kleine" schermpje in de sniper, wat dus een HELE hoop kan doen voor je gameplay.

[video]

*PiP = Picture in Picture
Dat wist ik niet :) , maar leuk om te zien dat ze de tech achter de engine naar een hoger niveau kunnen tillen. Nu vraag ik me ook wel af of ze de uitwisseling van tech. met CryTec nog doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Nog even je vraag van cargo beantwoorden :) .

In principe kan elk schip wel cargo meenemen. Maar om echt als hauler in de PU te gaan spelen heb je een aantal opties.

Aurora MR/Mustang Alpha; Kleine starters die een cargo-box mee kunnen nemen, daarmee begin je zeg maar echt vanaf 0. En kan je jezelf helemaal opwerken naar de grotere schepen.

Freelancer/Freelancer MAX: De Freelancer is echt een 'trucker' schip, wat zichzelf ook nog een beetje kan verdedigen in een gevecht.

Constellation Taurus: De goedkoopste uit de Constelation series, mede omdat hij omgebouwd is tot freighter tegenover een schip wat voor alles te gebruiken is (de Andromeda). Maar daarom heeft hij wel meer cargo space.

Als je nog gekker wilt doen, zal je even moeten wachten :P , er is namelijk nog de Hull Series. Welke 100% op Cargo gericht zijn. Met de bovenstaande heb je nog iets van vrijheid om wat anders te doen. De Hulls zijn er in de variaties A t'm E en de E hoort bij de grootste schepen die tot nu toe bekend zijn. Deze zullen waarschijnlijk weer bij de presentatie of anniversary sales te koop zijn. Echter komen die zonder package, dus als je alleen zo'n schip koopt heb je nog geen toegang tot het spel... Beetje krom, maar zo werkt het systeem. Daarom heb je altijd een schip nodig met een package.

Binnenkort komt er een CCU system waarbij je het schip waar je package op zit makkelijk kan upgraden naar een schip wat je zou willen. Dat geeft meer mogelijkheden dan dat er nu beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Super bedankt allen voor de reacties! Ik ga kijken wat het beste bij mij past. Ik neem aan dat er wel een ship compare is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Distortion schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:52:
Super bedankt allen voor de reacties! Ik ga kijken wat het beste bij mij past. Ik neem aan dat er wel een ship compare is.
Gewoon de ship specs page.
https://robertsspaceindustries.com/ship-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Ik heb een hoop in de smelt oven gedaan en een master set genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:01:
Wow dan kan je aardig wat verschillende activiteiten in de PU uit gaan voeren :P . Haha waar blijf ik dan met m'n Carrack als grootste schip :+ .
Deze site is ook behoorlijk goed met de 'hangar' tool . Kan je alle 3d modellen van de schepen bekijken zonder al te veel problemen. Werkt ook beter dan de tool op de RSI site.

http://starcitizendatapad.com/hangar

Zit ook een vergelijker op die site, weet alleen niet of de data up to date is. Die is de laatste maanden nogal veranderd, met de units van cargo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Wow dan kan je aardig wat verschillende activiteiten in de PU uit gaan voeren :P . Haha waar blijf ik dan met m'n Carrack als grootste schip :+ .

[...]

Deze site is ook behoorlijk goed met de 'hangar' tool . Kan je alle 3d modellen van de schepen bekijken zonder al te veel problemen. Werkt ook beter dan de tool op de RSI site.

http://starcitizendatapad.com/hangar

Zit ook een vergelijker op die site, weet alleen niet of de data up to date is. Die is de laatste maanden nogal veranderd, met de units van cargo.
Hehe We zijn nog kleine jongens. Je zou een Hull E hebben van bijna 400M. 8)7

Ik heb nog geen Javalin of Idris gezien bij onze leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:27:
[...]

Hehe We zijn nog kleine jongens. Je zou een Hull E hebben van bijna 400M. 8)7

Ik heb nog geen Javalin of Idris gezien bij onze leden.
Een Javelin is zowieso insane. Een Idris had nog mogelijk geweest. Maar waarschijnlijk gaan er nog wel behoorlijk wat mensen een Corvette proberen te bemachtigen als die op de markt komt. Hoop alleen niet dat die unlimited zullen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 16:11

Cogency

Ginnunga

Ik ben heel benieuwd wat een Corvette qua prijs zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:06:
Ik ben heel benieuwd wat een Corvette qua prijs zal doen.
Gok dat Fisher er precies zijn Master-package voor om kan ruilen :P . Vraag me af of er dan ook de mogelijkheid komt om een CCU naar een Conceptsale te doen? Dat is toch wel het idee? Dat omsmelten niet meer hoeft :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Fisher schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:01:
goede keuze mede-master! ;)
dit is naar mijn mening het mooiste en beste tweakerschip (of tenminste tot nu toe..wie weet wat er nog komt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
welkom en geen paniek...een medetweaker kan altijd een hull van mij huren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
thinkingaboutit schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:14:
[...]

dit is naar mijn mening het mooiste en beste tweakerschip (of tenminste tot nu toe..wie weet wat er nog komt :+ )
Ik ben blij dat ik een wat relaxte sfeer kan brengen in de game. Met "legale" medicatie. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
thinkingaboutit schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:14:
[...]

Zekers, in ieder geval tot de Crucible langskomt :p .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:31:
[...]

Zekers, in ieder geval tot de Crucible langskomt :p .
Op die zit ik nog wel een beetje te wachten. Weet nog niet of ik hem zou willen hebben maar ik kijk er wel naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:39:
[...]

Op die zit ik nog wel een beetje te wachten. Weet nog niet of ik hem zou willen hebben maar ik kijk er wel naar uit.
Je weet nooit waar ze zaterdag mee op de proppen komen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Bornhald schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

Ik vind dit echt een geweldig idee, maar is het zeker dat die CCU van Aquila naar Endeavor er gaat komen? Niet dat ik zo modules heb van een schip wat ik niet heb omdat de CCU er niet gaat komen. Dat lijkt me best riskant 8)7

en met CCU-en hou ik gewoon de package en de LTI toch??

[ Voor 4% gewijzigd door Brandonchat op 03-10-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Brandonchat schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:28:
[...]

Ik vind dit echt een geweldig idee, maar is het zeker dat die CCU van Aquila naar Endeavor er gaat komen? Niet dat ik zo modules heb van een schip wat ik niet heb omdat de CCU er niet gaat komen. Dat lijkt me best riskant 8)7
Dat is volledig afhankelijk van 't feit of CCU's gaan werken naar concepten toe. En als een concept niet in de verkoop is, kan je waarschijnlijk geen CCU doen. Hoewel er gezegd is dat het schip nog niet in AC hoeft te zitten om er een CCU naar te doen, geeft dat geen garantie dat het op concept schepen gaat werken die niet meer te koop zijn op dat moment.

Dus ik gok dat het hooguit tijdens sales zal kunnen. En daar geef ik geen garanties op+ :+

En ja LTI behoud je door een CCU :) , daarom gaat mijn LTI Reliant gewoon een LTI Freelancer oid worden :p .

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 03-10-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Brandonchat schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:28:
[...]

en met CCU-en hou ik gewoon de package en de LTI toch??
De verwachting is in ieder geval dat het nieuwe ccu systeem uit Is voor de End sale afgelopen is. Wachten kan dus zeker geen kwaad.

Wat ook nog een optie Is, is CS contacteren en kijken of je met Package behoud de End kan krijgen

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 03-10-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Met al die Endeavours die al in de Org zitten kan ik de misschien beter maar skippen. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

SNAFU schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:16:
Met al die Endeavours die al in de Org zitten kan ik de misschien beter maar skippen. ;)
Hoeveel zijn er dat dan al inmiddels volgens mij tel ik er nog maar twee? :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

_Dune_ schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:22:
[...]

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik vraag mij werkelijk af hoe je zo'n schip gaat mamangen/spelen met protentieel 16 personen, wta wanneer de eigenaat offline is en wat kun je met 16 personen doen... Ik blijf het een zeer interessant concept vinden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
je zal wel AI crew kunnen huren net als bij alle andere multi crew schepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
_Dune_ schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:22:
[...]

4 waarvan 2 in alleen in GoT en niet in een andere corp
  • Snoz Lombardo Snoz Lombardo GoT, The Convoy, UEE Fuel Stocks, Inc. Avenger, Endeavor Hope-class, Hull A, Starfarer
  • thinkingaboutit thinkingaboutit GoT 325a, 350r, Aurora LN (Legionnaire), Avenger, Carrack, Caterpillar, Constellation Phoenix, Cutlass Blue, Endeavor, Endeavor Discovery-class, Endeavor Hope-class, Endeavor Olypmic-class, F7C-M Super Hornet, F7C-S Hornet Ghost, Freelancer MAX, Genesis, Herald, Hull A, Hull B, Hull C, Hull D, Hull E, M50 Interceptor, Merchantman, Mustang Delta, Orion, Qhire Khartu-al, Reclaimer, Redeemer, Starfarer Gemini, Vanguard Warden, Vanguard Harbinger, Vanguard Sentinel
  • DutchWalnut GoT, The Corporation Carrack, Endeavor Discovery-class, F7C-M Super Hornet, Gladiator, Hull C, Reliant, Starfarer Gemini, Vanguard Warden, Vanguard Sentinel
  • frank13 GoT 315p, 325a, Aurora LX, Carrack, Constellation Andromeda, Endeavor, Endeavor Discovery-class, Endeavor Hope-class, Endeavor Olypmic-class, F7C-M Super Hornet, Gladiator, Gladius, Hull A, Hull B, Hull C, Mustang Delta, Reliant, Starfarer Gemini, Vanguard Warden, Vanguard Harbinger, Vanguard Sentinel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Ik zit er dus aan te denken om een Endeavor te kopen omdat ie zo lekker modulair is en creert dan weer een doel om naartoe te werken in het spel. Geld bij elkaar sprokkelen om al die modules te kopen.. hmzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
_Dune_ schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:29:
Ik vraag mij werkelijk af hoe je zo'n schip gaat mamangen/spelen met protentieel 16 personen, wta wanneer de eigenaat offline is en wat kun je met 16 personen doen... Ik blijf het een zeer interessant concept vinden.
16 crew is volgens mij het max.
Je zult dus waarschijnlijk niet altijd 16 man nodig hebben.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Brandonchat schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:51:
Ik zit er dus aan te denken om een Endeavor te kopen omdat ie zo lekker modulair is en creert dan weer een doel om naartoe te werken in het spel. Geld bij elkaar sprokkelen om al die modules te kopen.. hmzz
ik zit er ook aan te denken, zit alleen niet bij GoT org dus wat ik doe maakt niet zoveel uit ;)
maar ik heb tot de 12e om te besluiten hoe en wat

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 03-10-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:30:
[...]

Dat is volledig afhankelijk van 't feit of CCU's gaan werken naar concepten toe. En als een concept niet in de verkoop is, kan je waarschijnlijk geen CCU doen. Hoewel er gezegd is dat het schip nog niet in AC hoeft te zitten om er een CCU naar te doen, geeft dat geen garantie dat het op concept schepen gaat werken die niet meer te koop zijn op dat moment.

Dus ik gok dat het hooguit tijdens sales zal kunnen. En daar geef ik geen garanties op+ :+

En ja LTI behoud je door een CCU :) , daarom gaat mijn LTI Reliant gewoon een LTI Freelancer oid worden :p .
Het was inderdaad al bevestigd dat je met het nieuwe CCU systeem alleen kan CCU'en naar een schip dat op dat moment te koop is. CCU'en tijdens een concept sale zou gewoon moeten kunnen. Ik vraag me af of smelten blijft of dat alles gewoon in het CCU systeem komt.

En laatste vraag is of ze packages gaan scheiden van de schepen. Dat zou het systeem wat fijner maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:03:
[...]

Het was inderdaad al bevestigd dat je met het nieuwe CCU systeem alleen kan CCU'en naar een schip dat op dat moment te koop is. CCU'en tijdens een concept sale zou gewoon moeten kunnen. Ik vraag me af of smelten blijft of dat alles gewoon in het CCU systeem komt.
het zou raar zijn als smelten niet meer blijft, dat staat nu ook los van CCU. Daarnaast denk ik dat smelten voor veel inkomsten zorg, voorbeeld:
nieuw schip kost 150 dollar
ik heb twee scheepjes samen 130 dollar wanneer ik smelt. Dus dan betaal ik maar 20 dollar bij maar dan heb ik wel nieuw schip van 150 dollar
en als je dat met enige regelmaat voor elkaar krijgt..... (ben daar zelf in ieder geval af en toe schuldig aan)
En laatste vraag is of ze packages gaan scheiden van de schepen. Dat zou het systeem wat fijner maken.
Het idee is dus dat je een package met alpha hebt en dat je een schip wilt hebben wat geen package heeft, of geen alpha of whatever.

maar je upgrade dus je schip naar het nieuwe schip maar je behoud je package,. Je kan dan naar de basis waarde van het schip kijken om te zien hoeveel je moet bijleggen. Dat zou logisch zijn.

Voor wat betreft Concept sale, deze zijn nooit te CCU-en geweest. Maar het zou een toevoeging zijn wanneer ze dit wel gaan doen in het nieuwe CCU systeem.

Er is m.i. weinig bekend over het nieuwe CCU systeem en het is dus gewoon afwachten wat we precies krijgen en wat je ermee kan.

Vandaar het advies, wacht tot de 11, dan kan je nog steeds de endeavor kopen en alle mods met LTI. en dan ZOUDEN we het nieuwe CCU systeem moeten hebben. Dus dan zijn alle opties beschikbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 03-10-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:00:
[...]

ik zit er ook aan te denken, zit alleen niet bij GoT org dus wat ik doe maakt niet zoveel uit ;)
maar ik heb tot de 12e om te besluiten hoe en wat
Inderdaad daarna vervalt onze amnesty wet bij GoT Inc. :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:14:
[...]

Inderdaad daarna vervalt onze amnesty wet bij GoT Inc. :+ .
had het meer over de Endeavor sale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:36:
[...]

had het meer over de Endeavor sale :)
I knew that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
en ik wist dat :D

maar endeavor + hangar + farm + equipment.. lijkt me wel wat, tips?

[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 03-10-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Endeavor Explorer:
-Biodome (Exotische planten)
-Research (Drugs)
-Hangar (Smokkelaars)

Misschien staan er op de fora's wel meer tips voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 16:11

Cogency

Ginnunga

Zo'n Endeavor met biodomes ziet er wel erg gaaf uit.

Afbeeldingslocatie: https://media.alienwarearena.com/media/Endeavor-CO_Beauty_BioDomes.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 23:42:
Zo'n Endeavor met biodomes ziet er wel erg gaaf uit.

[afbeelding]
Zeker, het mooiste van dat schip is nog dat je er gewoon 'in' kan landen met je Cutlass/Freelancer MAX om cargo op te halen :D . Kan wel hele leuke gameplay opleveren met de org :) .

En ik gok dat er in de toekomst wel een grotere hangar-module gaat komen. Van 2x2 ofzo :P .

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 04-10-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

Zeker, het mooiste van dat schip is nog dat je er gewoon 'in' kan landen met je Cutlass/Freelancer MAX om cargo op te halen :D . Kan wel hele leuke gameplay opleveren met de org :) .

En ik gok dat er in de toekomst wel een grotere hangar-module gaat komen. Van 2x2 ofzo :P .
Als ik het goed heb had Ben het over een mod van 3x2. Ze hebben in ieder geval meer modules in gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:57

SG

SG surft naar info hardewaren

Mijn package en LTI zooi maak ik mij nog niet druk om. Want virtueel in 3D is het nog niks. De spects zijn er nog niet. De balans is er nog niet. Of het must have worden? Kan je nu in deze feature beperkte pre alfa niks van zien of beleven. En te veel scheepjes nog amper voorbij concept eigenlijk niet veel van zeggen. Alleen de looks met grote ondervoorbehoud.
Ik doe nog niet aan omsmelten. Wel lijken mij LTI scheepjes interressant. Maar wat het wordt?
Nou als ze in beta komen en wat meer feature complete zijn. De gross van de schepen meer in final state zijn voor in de PU en er spect final zijn en je dan kan zien wat in game bij je voor keuren past dan alleen wat concept looks. Kan betere keuzes maken.
Ik kijk uit naar mijn reclaimer. En voor de rest met wat betere beginner scheepjes kan je ook leuk en fun werken naar jouw must have scheepje in game.

Multicrew capital ship gameplay is iets wat mij wel trekt, maar of dat wel goed zal gaan uitpakken. Dus omsmelten naar frigat terwijl juist die gameplay wat tegen zou kunnen vallen. Zou kunnen en midde maat juist de fun sweat spot kan hebben.
Ik wacht eerst af als meer bekend wordt en ook veel meer geimplementeerd is.

[ Voor 3% gewijzigd door SG op 04-10-2015 11:08 ]

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SG schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:04:
Mijn package en LTI zooi maak ik mij nog niet druk om. Want virtueel in 3D is het nog niks. De spects zijn er nog niet. De balans is er nog niet. Of het must have worden? Kan je nu in deze feature beperkte pre alfa niks van zien of beleven. En te veel scheepjes nog amper voorbij concept eigenlijk niet veel van zeggen. Alleen de looks met grote ondervoorbehoud.
Ik doe nog niet aan omsmelten. Wel lijken mij LTI scheepjes interressant. Maar wat het wordt?
Nou als ze in beta komen en wat meer feature complete zijn. De gross van de schepen meer in final state zijn voor in de PU en er spect final zijn en je dan kan zien wat in game bij je voor keuren past dan alleen wat concept looks. Kan betere keuzes maken.
Ik kijk uit naar mijn reclaimer. En voor de rest met wat betere beginner scheepjes kan je ook leuk en fun werken naar jouw must have scheepje in game.

Multicrew capital ship gameplay is iets wat mij wel trekt, maar of dat wel goed zal gaan uitpakken. Dus omsmelten naar frigat terwijl juist die gameplay wat tegen zou kunnen vallen. Zou kunnen en midde maat juist de fun sweat spot kan hebben.
Ik wacht eerst af als meer bekend wordt en ook veel meer geimplementeerd is.
Inderdaad de juiste instelling. Het is heel goed mogelijk dat in de beta-testing met grotere multi-crew schepen het onmogelijk is om ze altijd volledig te bemannen/te benutten. (Ja er zijn NPC's, maar de waarde daarvan is nog onbekend.)

Technisch zal het allemaal wel te doen zijn, maar de praktijk is altijd anders.

De multi-crew schepen zullen ook behoorlijk veel geld in het laadje moeten brengen, puur om zichzelf alleen al te kunnen onderhouden. Dan heb je daarnaast nog eens de Capitals zoals een Idris e.d. die op de balans als defence alleen maar geld zullen kosten. (Als ze in SQ42 dik over de 100 NPC's erop hebben... kun je nagaan wat dan de loonlijst zal zijn :P , of in de PU zal het niet noodzakelijk zijn om evenveel AI erop te hebben.)

Maar dat is allemaal banancing wat we half 2016 wel kunnen verwachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

Inderdaad de juiste instelling. Het is heel goed mogelijk dat in de beta-testing met grotere multi-crew schepen het onmogelijk is om ze altijd volledig te bemannen/te benutten. (Ja er zijn NPC's, maar de waarde daarvan is nog onbekend.)

Technisch zal het allemaal wel te doen zijn, maar de praktijk is altijd anders.
Het bemannen van grote schepen zal geen problemen opleveren. Gezien het feit dat spelers die hun schip kwijtraken wel een baan zouden moeten nemen om er weer 1 te kunnen bekostigen. Ook een Organisatie moet zorg dragen voor Capitals, en deze ook stimuleren.

Voorbeeld:
  • Speler 1, heeft geen schip, neemt baan aan en krijgt een Freelancer te leen.
  • Freelancer doet de bevoorrading van een Carrack, verdiend hiermee credits.
  • Carrack gaat Exploren en verzameld data (locaties) en verkoopt het aan de Endeavor.
  • Endeavor heeft bemanning te kort en zet een vacature uit.
  • Speler 2, heeft geen schip, neemt een baan aan op een Endeavor.
  • Endeavor koopt data (locatie) van de Carrack en analyseert/scant het via zijn TAP.
  • Endeavor vindt iets.
  • Speler 2 analyseert de data (in een research lab) en verdiend hiermee credits.
  • Endeavor vindt data van een groot wrak en verkoopt het op de markt voor een Reclaimer.
  • etc...
En zo werkt de economie in een nutshell in het spel Star Citizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SM update was kort en bondig.
Ze zijn nog bezig met bugs fixen en testen zoals je kon verwachten. Crunch time dus.
Kan is denk ik groot dat ze rond CitizenCon een release plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:10:
[...]

het zou raar zijn als smelten niet meer blijft, dat staat nu ook los van CCU. Daarnaast denk ik dat smelten voor veel inkomsten zorg, voorbeeld:
nieuw schip kost 150 dollar
ik heb twee scheepjes samen 130 dollar wanneer ik smelt. Dus dan betaal ik maar 20 dollar bij maar dan heb ik wel nieuw schip van 150 dollar
en als je dat met enige regelmaat voor elkaar krijgt..... (ben daar zelf in ieder geval af en toe schuldig aan)

[...]

Het idee is dus dat je een package met alpha hebt en dat je een schip wilt hebben wat geen package heeft, of geen alpha of whatever.

maar je upgrade dus je schip naar het nieuwe schip maar je behoud je package,. Je kan dan naar de basis waarde van het schip kijken om te zien hoeveel je moet bijleggen. Dat zou logisch zijn.

Voor wat betreft Concept sale, deze zijn nooit te CCU-en geweest. Maar het zou een toevoeging zijn wanneer ze dit wel gaan doen in het nieuwe CCU systeem.

Er is m.i. weinig bekend over het nieuwe CCU systeem en het is dus gewoon afwachten wat we precies krijgen en wat je ermee kan.

Vandaar het advies, wacht tot de 11, dan kan je nog steeds de endeavor kopen en alle mods met LTI. en dan ZOUDEN we het nieuwe CCU systeem moeten hebben. Dus dan zijn alle opties beschikbaar.
Inderdaad, dank voor de aanvullingen. :)

Wat betreft de FPS update, ze zullen inderdaad met de laatste builds bezig zijn en ik vermoed dat we hoe dan ook wel wat gaan zien tijdens CitCon of het nou 100% af is of niet. Hopelijk kunnen ze wel de release aankondigen voor net na CitCon. Ik heb er hoe dan ook zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Het bemannen van grote schepen zal geen problemen opleveren. Gezien het feit dat spelers die hun schip kwijtraken wel een baan zouden moeten nemen om er weer 1 te kunnen bekostigen. Ook een Organisatie moet zorg dragen voor Capitals, en deze ook stimuleren.

Voorbeeld:
  • Speler 1, heeft geen schip, neemt baan aan en krijgt een Freelancer te leen.
  • Freelancer doet de bevoorrading van een Carrack, verdiend hiermee credits.
  • Carrack gaat Exploren en verzameld data (locaties) en verkoopt het aan de Endeavor.
  • Endeavor heeft bemanning te kort en zet een vacature uit.
  • Speler 2, heeft geen schip, neemt een baan aan op een Endeavor.
  • Endeavor koopt data (locatie) van de Carrack en analyseert/scant het via zijn TAP.
  • Endeavor vindt iets.
  • Speler 2 analyseert de data (in een research lab) en verdiend hiermee credits.
  • Endeavor vindt data van een groot wrak en verkoopt het op de markt voor een Reclaimer.
  • etc...
En zo werkt de economie in een nutshell in het spel Star Citizen.
alleen vergeet je dat je dus naar de bepaalde plek moet gaan waar je het bepaalde schip kan lenen. Je kan wellicht "Agent Smithen" maar de vraag is hoe groot de cooldown is die daarop zit en of het uberhaupt gaat gebeuren (wel waarschijnlijk)
En dat wanneer je het hebt gedaan, hoe lang het dan duurt voordat je weer terug kan naar de plaats waar je vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
zou misschien handig zijn als we als org meerdere basissen hebben op plekken waar ze andere schepen verkopen en op elke basis een dezelfde voorraad qua schepen/types aanhouden die we kunnen kopen of lenen
en de basissen onderling zorgen voor het op voorraad houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

snarfj schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:37:
zou misschien handig zijn als we als org meerdere basissen hebben op plekken waar ze andere schepen verkopen en op elke basis een dezelfde voorraad qua schepen/types aanhouden die we kunnen kopen of lenen
Ja een vaste plaats of coördinaat zal wel handig zijn. Een zwevende Organisatie (zonder vast verblijf) lijkt mij best moeilijk, kijk maar naar Battlestar Galactica. :)

//Hoe dan ook, het lijkt me wel vet om als een nomade, met een org, door de verse te gaan 8)

BoredGamer, voor wie het interessant vind:

Endeavor Ship Sale
CitizenCon Hype
Star Citizen Drama

Het schip dat aangekondigd gaat worden op CitizenCon heeft dezelfde naam als een schip uit Wing Commander :*)

Carriers:
(Ga ik niet van uit)

Corvettes:
Venture
Kamekh

Cruisers:
Concordia
Tallahassee
Waterloo
Plunkett
Cerberus

Destroyers:
Gilgamesh
Sheffield
Murphy

Starfighters:
Corsair
Wildcat
Falcon
Gladiator (hebben we al)
Gotha
Hummer
Hurricane
Minotaur
Trident
Hornet (hebben we al)
Scimitar
Rapier II
Raptor

WCA(2):
Arrow
Phantom
Wraith
Gladius (hebben we al)
Banshee

WC3:
Hellcat
Thunderbolt
Excalibur
Longbow

Pirates:
Razor

WC Ops:
Piranha
Tigershark
Wasp
Panther
Vampire
Shrike
Devastator

[ Voor 54% gewijzigd door DutchWalnut op 04-10-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Ben benieuwd... Die namen zeggen mij nagenoeg niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

siriouz schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:08:
Ben benieuwd... Die namen zeggen mij nagenoeg niks :P
Mij ook lang niet alles, maar mijn gevoel zegt de Corvette "Venture".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
snarfj schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:37:
Als organisatie zullen we zowieso wel een basis hebben op een planeet ergens met een org hangar. Verder lijkt het me logisch dat je dan als org' points of interest hebt in de PU. Dus dat je een aantal weken focus rond 1 of 2 systems, waar je altijd een 50-tal org-leden in de buurt hebt die je te hulp kunnen schieten :) .

Dan kan je in elk system 1 of 2 strong points hebben waar je je activiteit rond bundel, zodat je niet snel ten prooi valt aan rivals :P . Maar dat is allemaal theorie ;) , het zou leuk zijn als w ezo in de PU te werk kunnen gaan.
Cygnitr0n schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:52:
[...]

Ja een vaste plaats of coördinaat zal wel handig zijn. Een zwevende Organisatie (zonder vast verblijf) lijkt mij best moeilijk, kijk maar naar Battlestar Galactica. :)

//Hoe dan ook, het lijkt me wel vet om als een nomade, met een org, door de verse te gaan 8)

BoredGamer, voor wie het interessant vind:
Ik denk overigens dat CR stiekem op de achtergrond heeft geluisterd naar de community ;) . En dat de Scimitar ingame gaat komen.
Afbeeldingslocatie: http://www.erkinger.net/diverses/RSI/TNGS/IXM_Stage4_.png

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 04-10-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Als organisatie zullen we zowieso wel een basis hebben op een planeet ergens met een org hangar. Verder lijkt het me logisch dat je dan als org' points of interest hebt in de PU. Dus dat je een aantal weken focus rond 1 of 2 systems, waar je altijd een 50-tal org-leden in de buurt hebt die je te hulp kunnen schieten :) .

Dan kan je in elk system 1 of 2 strong points hebben waar je je activiteit rond bundel, zodat je niet snel ten prooi valt aan rivals :P . Maar dat is allemaal theorie ;) , het zou leuk zijn als w ezo in de PU te werk kunnen gaan.
[...]

Ik denk overigens dat CR stiekem op de achtergrond heeft geluisterd naar de community ;) . En dat de Scimitar ingame gaat komen.
[afbeelding]
HYPED!

En ja, hij stond wel in het lijstje (onder Starfighters).

(Case_c: Baas boven baas natuurlijk)

[ Voor 11% gewijzigd door DutchWalnut op 04-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
the ortwin has been released. leuke update van cig over the espacist.. kan t nu niet linken (telefoon)

hier ergens https://www.reddit.com/r/...tes_response_to_escapist/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:44:
the ortwin has been released. leuke update van cig over the espacist.. kan t nu niet linken (telefoon)

Mooie update ja, brengt Escapist nog verder in discrediet (bv het bewijs van de "bronnen" was CIG employee cards, die schijnen helemaal niet te bestaan. :D )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Gisterenavond weer lekker zitten space`n met The Martian in de de bios. 8)
Was supergaaf!
Weer een goede film van Ridley Scott. _/-\o_
Aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

En op zo'n moment blijkt maar weer dat het geen kwaad kan om een 'lawyer' als mede-eigenaar te hebben. Dan hoef je zelf geen team van advocaten in te huren, wanneer je zelf de kennis in huis hebt :) .
Cygnitr0n schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:36:
[...]

HYPED!

En ja, hij stond wel in het lijstje (onder Starfighters).

(Case_c: Baas boven baas natuurlijk)
Ja ik zag die naam :P , en die had ik eerder gehoord ICM SC. Dus toen was de link snel gelegd.
En de kans dat ze ineens weer een Corvette te voorschijn toveren is ook best groot, als je de capaciteit van SQ42 een beetje in de gaten hebt gehouden :P . In de tussentijd hadden ze natuurlijk vorig jaar ook de Pegasus Carrier gemaakt, die niemand aan had zien komen :p . Dus wellicht weer een Capital die door org's ingame gekocht kan gaan worden...

[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 04-10-2015 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zojuist onder handler "Taralom" toegang verzocht tot GoT Inc. forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
_Dune_ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:33:
Zojuist onder handler "Taralom" toegang verzocht tot GoT Inc. forum.
Dat is mooi dat je het meld :) , hoef ik niet na te zoeken of het een account van een russische spammer is :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Case_C schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:37:
[...]

Dat is mooi dat je het meld :) , hoef ik niet na te zoeken of het een account van een russische spammer is :+ .
Dat leek mij wel zo handig, aangezien ik normaalgesproken onder Dune bekend sta. ;)

Een overdenk wat betreft de Endeavor, van de verschillende varianten die je kunt kopen, verschillen alleen de meegeleverde modulen of zit er ook nog verschil in het voorste deel van het schip? Daarnaast begrijp ik het dat het voorstedeel in principe genoeg recources heeft voor een bemanning van 16 personen en dan bedoel ik het leef gedeelde. De extra module is dan alleen nodig als het voorste deel van het schip voor langere tijd elders is?

[ Voor 41% gewijzigd door _Dune_ op 04-10-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
_Dune_ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:41:
[...]

Dat leek mij wel zo handig, aangezien ik normaalgesproken onder Dune bekend sta. ;)

Een overdenk wat betreft de Endeavor, van de verschillende varianten die je kunt kopen, verschillen alleen de meegeleverde modulen of zit er ook nog verschil in het voorste deel van het schip? Daarnaast begrijp ik het dat het voorstedeel in principe genoeg recources heeft voor een bemanning van 16 personen en dan bedoel ik het leef gedeelde. De extra module is dan alleen nodig als het voorste deel van het schip voor langere tijd elders is?
De extra modules zijn volgens mij wel de werklocaties van de 16 crew-leden. Wanneer het voorste deel 'weg' is, zullen de modules gewoon door kunnen werken. De medical bay kan bijvoorbeeld gewoon NPC's /Pilots blijven reviven :) . Dus nee ik denk niet dat er voor 16 man werk is in het voorste deel van het schip. Wel denk ik dat er een 'passenger' plek is waar ze in langere transits kunnen verblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik bedoelde niet of er voor 16 man werklocaties zijn in het voorste deel, maar of, wanneer de delen aanelkaar zitten, in het voorste deel de living quaters zitten en het werkgedeelte dan gewoon in de modulen. Minimale bezetting maximale capaciteit. :)

Een mooi combinatie lijkt mij namelijk de Telescope Pod, Science Pod en de Hanger. De signialen die je opvangt kun je verwerken in de Science Pod en de hangar kun je gebruiken voor Light fighters en bijvoorbeeld een Science schip (b.v. driemaal een Gladius en een Reliant). Op die manier heb je een discovery-class schip die ook wat eigen defence heeft en niet direct een vloot nodig is ter bescherming. De Discovery-class die voorgesteld wordt heeft echt alleen maar research mogelijkheden.

edit: Wat mij nu ineens door het hoofd schiet, wanneer een Endeavor aangevallen wordt, kan deze dan niet direct "hyperspace" induiken om aan zijn belagers te ontkomen?

Waarschijnlijk ga ik weer veel te veel op details in en is dit gewoon nog niet bekend... maar het begint toch wel te kriebelen om eens wat meer te gaan zien. :)

[ Voor 23% gewijzigd door _Dune_ op 04-10-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

_Dune_ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:47:

edit: Wat mij nu ineens door het hoofd schiet, wanneer een Endeavor aangevallen wordt, kan deze dan niet direct "hyperspace" induiken om aan zijn belagers te ontkomen?

Waarschijnlijk ga ik weer veel te veel op details in en is dit gewoon nog niet bekend... maar het begint toch wel te kriebelen om eens wat meer te gaan zien. :)
Elk schip met een Quantum Drive kan proberen te ontsnappen op die manier. Waar je wel rekening mee moet houden is dat een schip zich altijd nog even moet gaan richten. Dus echt direct is het niet. In de gamescom demo kan je redelijk zien hoe dit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

[afbeelding]
Het zou mooi zijn als ze deze erin zouden doen, stukken beter mooier dan de redeemer en zelfde klasse :D

Mooi stuk, ben benieuwd hoe "the saga continues"

[ Voor 29% gewijzigd door Bornhald op 04-10-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:11:
[...]

Elk schip met een Quantum Drive kan proberen te ontsnappen op die manier. Waar je wel rekening mee moet houden is dat een schip zich altijd nog even moet gaan richten. Dus echt direct is het niet. In de gamescom demo kan je redelijk zien hoe dit gaat.
Rekenmaar dat er een cooldown is om te jumpen. Want dat heeft Elite Dangerous ook. En al helemaal als je uit je Quatumdrive wordt getrokken lijkt mij dat het meest aannemelijk.
Hopelijk ben je dan al niet kapot gemaakt door een capital torpedo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:10:
[...]

Rekenmaar dat er een cooldown is om te jumpen. Want dat heeft Elite Dangerous ook. En al helemaal als je uit je Quatumdrive wordt getrokken lijkt mij dat het meest aannemelijk.
Hopelijk ben je dan al niet kapot gemaakt door een capital torpedo.
Ja waarschijnlijk zal het bij grotere schepen ook langer duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:58:
[...]

Mooie update ja, brengt Escapist nog verder in discrediet (bv het bewijs van de "bronnen" was CIG employee cards, die schijnen helemaal niet te bestaan. :D )
Ja en de kaart is ook boven tafel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dereksmart.org/wp-content/uploads/2015/07/star-citizen-card.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:14:
[...]

[afbeelding]

...
Hahaha :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:14:
[...]

[afbeelding]

...
weet je wat het erge is, het zou me niet eens zo heel erg veel verbazen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10 18:04
Nou gelukkig maar dat CIG reacties heeft gegeven in ferme taal. Nu heeft behalve DM ook The Escapist hun kredietwaardigheid verloren en denk ik dat na dit lange trollen hier nu echt een einde aan gaat komen, want ik neem aan dat The Escapist snel hun excuses op de website zullen plaatsen om nog verder status verlies te voorkomen.

Maaaarrrrrr... nog maar 6 dagen en het wordt weer genieten! Ik zal de download maar alvast weer aanzetten, hopelijk dat mijn Mustang deze keer wel kan vliegen (vorige keer wss corrupted gamefiles).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:23
Ben ik 2 dagen offline, is er meteen weer allemaal drama :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Drama is nou ook weer een groot woord. Als een paar amateurs zich druk maken om niets en van alles gaan verzinnen dan kunnen ze een brief van de advocaat verwachten dat ze daar mee op moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wow, Totalbiscuit doet tweeten over de escapist...
https://mobile.twitter.co...status/650747859747348480
100 reacties van DS op alle retweets.... nolife whatsoever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10 18:04
Derek Smart
Derek Smart ‏@dsmart
@Akryum @Muckbeast @Totalbiscuit before I block you, the fact is that you're wrong. But you'd know that if you knew HOW we got here
Dus.. geeft alweer aan dat hij weer lekker aan het trollen is (voordat ik je blokkeer zeg ik nog even dat je het verkeerd heb, maar ik kan niet met argumenten komen dus daarom wil ik niet meer met je praten 8)7 ).

Geeft wel het algemene IQ op het internet maar weer aan, iedereen die als een kip zonder kop dingen gaan roepen. Ach ja, tijdens de con kan CIG lekker het tegendeel bewijzen en dat er een gigantisch mooi spel komen gaat :D.
Pagina: 1 ... 97 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.