Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.834 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ircghost schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:58:
Dat wil ik zelf ook nog eens maken zodat je wat beter kan zitten zonder dat je schouders te gespannen zitten. Maar dan ga ik het dus wel zelf maken, 150 totaal is mij wat te gortig voor een stukje metaal.
volgens mij is het ook relatief makkelijk te maken als je een beetje handig hebt en toegang hebt tot het juiste gereedschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Vooral dat laatste is het probleem op het moment. Ik heb eigenlijk nul gereedschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
Die klemmen zijn volgens mij nog het duurste aan die setup, verder is dit vrij eenvoudig te maken.

Moet ik wel ene HOTAS setup hebben natuurlijk :+

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 21-09-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:15:
[...]

volgens mij is het ook relatief makkelijk te maken als je een beetje handig hebt en toegang hebt tot het juiste gereedschap
Ik merk wel dat met eigen oplossingen de stevigheid een probleem is. Ik heb zelf wel eens gewoon met hout een gelijkwaardige oplossing gemaakt (was wel een beetje snel snel dus kwalitatief kon wel beter). Het werkte heel goed in principe, maar in het heetst van de strijd maakt zo'n joystick nog best wel wat moment op je constructie.

En de aluminium/ staal oplossingen zijn toch lastig zelf te bewerken. Dan moet je de plaatjes echt op maat vinden, en zoals eerder gezegd, die klemmen zullen ook niet supergoedkoop zijn (er zijn natuurlijk ook wel andere manieren om dit te doen).

Daarnaast is de hoogte verstelling ook erg fijn en al lastiger zelf te klussen. Dus ik ben op zich wel bereid deze investering te maken. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik weet dat ik met mijn huidige tools niet dezelfde kwaliteit kan maken. Als ik daar ook nog in moet investeren blijft er van het prijs voordeel niet zo veel meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:06:
[...]

Ik merk wel dat met eigen oplossingen de stevigheid een probleem is. Ik heb zelf wel eens gewoon met hout een gelijkwaardige oplossing gemaakt (was wel een beetje snel snel dus kwalitatief kon wel beter). Het werkte heel goed in principe, maar in het heetst van de strijd maakt zo'n joystick nog best wel wat moment op je constructie.

En de aluminium/ staal oplossingen zijn toch lastig zelf te bewerken. Dan moet je de plaatjes echt op maat vinden, en zoals eerder gezegd, die klemmen zullen ook niet supergoedkoop zijn (er zijn natuurlijk ook wel andere manieren om dit te doen).

Daarnaast is de hoogte verstelling ook erg fijn en al lastiger zelf te klussen. Dus ik ben op zich wel bereid deze investering te maken. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik weet dat ik met mijn huidige tools niet dezelfde kwaliteit kan maken. Als ik daar ook nog in moet investeren blijft er van het prijs voordeel niet zo veel meer over.
Ik teken veel staal en alu in 3d, en kan je melden dat het vervaardigen van zulke tekeningen niet heel moeilijk is. Met een goed idee/ontwerp kan je een hele goedkope oplossing maken (zeker als je alles bout ipv last)

Maar klemmen zijn iig niet mijn favoriete bevestigingsmiddel aan een bureau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 08:46
Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:34:
[...]

Ik teken veel staal en alu in 3d, en kan je melden dat het vervaardigen van zulke tekeningen niet heel moeilijk is. Met een goed idee/ontwerp kan je een hele goedkope oplossing maken (zeker als je alles bout ipv last)

Maar klemmen zijn iig niet mijn favoriete bevestigingsmiddel aan een bureau...
Uit nieuwsgierigheid; wat zou je dan kiezen? Want schroeven in m'n bureau wil ik niet, een klem kun je gewoon weghalen zonder sporen achter te laten. Wat zijn dan andere niet-permanente verbindingen voor zo'n steun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:43:
[...]

Uit nieuwsgierigheid; wat zou je dan kiezen? Want schroeven in m'n bureau wil ik niet, een klem kun je gewoon weghalen zonder sporen achter te laten. Wat zijn dan andere niet-permanente verbindingen voor zo'n steun?
Ik heb m'n bureau zelf in elkaar geschroefd, dus een paar schroeven extra zouden dan niet teveel uitmaken.

Als ik zo gauw iets moet bedenken... zou ik een stalen 'monitorstand' van 15-20kg ontwerpen waar je al je rommel in en op kwijt kan, met een nette afwerking naar de rand van je bureau. Zeg maar als werkblad + rommelmanagement. Daar kan je een paar tapgaten maken waar je hoekstalen aan kan schroeven wanneer je ze nodig hebt :P .

Dat gewicht ga je met je HOTAS niet verplaatsen gok ik. En voor de prijs ~€2/3,- de kilo + poedercoating hoef je het dan niet te laten :) .

Met wat gewicht en rubberen strips eronder gaat zoiets nergens heen. Of je moet echt geweld gaan uitoefenen op je HOTAS, maar dan sloop je die eerder gok ik :p .

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 21-09-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:50:
[...]

Ik heb m'n bureau zelf in elkaar geschroefd, dus een paar schroeven extra zouden dan niet teveel uitmaken.

Als ik zo gauw iets moet bedenken... zou ik een stalen 'monitorstand' van 15-20kg ontwerpen waar je al je rommel in en op kwijt kan, met een nette afwerking naar de rand van je bureau. Zeg maar als werkblad + rommelmanagement. Daar kan je een paar tapgaten maken waar je hoekstalen aan kan schroeven wanneer je ze nodig hebt :P .

Dat gewicht ga je met je HOTAS niet verplaatsen gok ik. En voor de prijs ~€2/3,- de kilo + poedercoating hoef je het dan niet te laten :) .

Met wat gewicht en rubberen strips eronder gaat zoiets nergens heen. Of je moet echt geweld gaan uitoefenen op je HOTAS, maar dan sloop je die eerder gok ik :p .
Neem je ook bestellingen op? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hahaha wellicht kan ik eens wat modelleren :) . Het idee in 3d zetten.

Belangrijkste maten zijn de diepte van een bureau, beschikbare breedte, en de hoogte die de monitorstand mag krijgen :P

En voldoende gewicht erin stoppen is echt een peuleschil :P , 1 plaat van 5mm dik 0,8x0,6m is al 18,5kilo ;) . Maar een slim design wat niet onhandig is op je bureau, en stijf genoeg... dat is wat moeilijker :p .

[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 21-09-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben toch wel fan van de klem oplossing, want voor mij is het wel belangrijk dat de hele constructie in zijn geheel weggehaald kan worden. Schroeven in mijn bureau wil ik ook liever niet. Mijn bureau heeft meerdere doeleinden, heb helaas geen dedicated cockpit/game room. :)

Maar ben wel benieuwd naar je ontwerp, klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ben ook erg benieuwd! Ik wil namelijk ook geen schroeven, al is het wel grotendeels dedicated gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Nou, je hoort het Case. Klim in je pen en ontwerp eens een toffe GoT HOTAS steun. Als we het dan toch over GoT Inc. merchandise hebben... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:18:
Ik ben toch wel fan van de klem oplossing, want voor mij is het wel belangrijk dat de hele constructie in zijn geheel weggehaald kan worden. Schroeven in mijn bureau wil ik ook liever niet. Mijn bureau heeft meerdere doeleinden, heb helaas geen dedicated cockpit/game room. :)

Maar ben wel benieuwd naar je ontwerp, klinkt goed.
Haha het is al uitgedacht :P

En heb al een verbetering bedacht op m'n eerste gedacht XD . (Minder tot geen lassen eraan :p . )

Nu nog een goede plaat verzinnen waar de Sticks op komen.
Snoz Lombardo schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:33:
Nou, je hoort het Case. Klim in je pen en ontwerp eens een toffe GoT HOTAS steun. Als we het dan toch over GoT Inc. merchandise hebben... 8)
Dat is me zeker niet ontgaan die mogelijkheid ;) . Vraag me af hoe ik het logo het beste erop krijg. NVM heb al een idee :D . (Eruitgesneden, in de kop van de plaat 8) )

En plexi letters erweer in met een ledstrip erachter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Altijd handig om te hebben :) . Heb even wat vlug in elkaar gezet hoe 't idee is.
Bouten zijn puur om aan te geven dat je ze daar vast schroeft :P , en de 'stick-holder' kunnen wss wel wat stijver, en in hoogte verstelbaar zou ook prettig zijn...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nzOFfh3HarASdz7pyu80PrQA/full.jpg

Wat is handig:
  • Hoogte verstellen sticks,
  • Verschillende diepte bureau's,
  • 'Klemmen' naar de achterkant van het bureau om eraf glijden te voorkomen,
  • Anti-slip rubber aan de onderzijde.
Denk overigens dat wit gepoedercoat nog het mooiste is. (Kan er makkelijk een zwarte sticker op van GOT INC ;) ) Dat is volgens mij nog goedkoper dan Alu of RVS.

[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 21-09-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:04
Ziet er leuk uit dat ontwerp, dus het einde van het groen/blauwe gedeelte licht 'over' het bureaublad heen? Anders zouden die bouten nooit gaan passen (met name aan de onderkant..).

Betwijfel alleen hoe dik de alu plaat op het bureau zelf moet zijn, aangezien het snel buigt en de arm ook al vrij lang is -- gele stuk + gedeelte blauw/groene plaat is de arm -- vooral omdat dit de stevigheid ten goede zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Yamotek schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:26:
Ziet er leuk uit dat ontwerp, dus het einde van het groen/blauwe gedeelte licht 'over' het bureaublad heen? Anders zouden die bouten nooit gaan passen (met name aan de onderkant..).

Betwijfel alleen hoe dik de alu plaat op het bureau zelf moet zijn, aangezien het snel buigt en de arm ook al vrij lang is -- gele stuk + gedeelte blauw/groene plaat is de arm -- vooral omdat dit de stevigheid ten goede zou moeten komen.
Groen/blauw ligt volledig op het bureau en kan dus niet buigen. Enige wat uitsteekt is het gele , de houders voor de sticks. Maar dat word iets volledig anders. Ik ga momenteel uit van 5mm plaat, meer om het gewicht dan sterkte. Dat is al behoorlijk stijf, zeker op kleinere stukken.

De bouten zitten trouwens getapt in die plaat ;) , dus dat past wel. Maar ik zit nog te verzinnen voor een mooiere oplossing.

Een gezet profiel van 5mm dik is behoorlijk moeilijk te buigen. Momenteel is mijn idee gepoedercoat staal, omdat Alu gewoon veel duurder is in bewerking. En je makkelijker aan een gewicht komt waar je moeilijk aan gaat trekken :p . Maar zal Aluminium of RVS zeker meenemen, ik weet nog wel een bedrijf die daar veel mee werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 21-09-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vet! Dat bureau overleg ding is wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:35:
Vet! Dat bureau overleg ding is wel een goed idee.
Bureau Overleg DingTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wel soonTM afhebben hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dat is niet zo heel moeilijk XD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

En als je dan te zwaar op je HOTAS drukt kiept ie het display zo op je schoot? Misschien een leuke feature, kantel mechanisme inbouwen voor als je head-on tegen iets aanvliegt ingame.

Of even iets als een lijmklemmetje aandraaien achter het rode deel, zodat ie aan je tafel blijft zitten.

Het gevoel van het koude staal voegt ook weer wat immersie toe, space enzo. :-D

Zou persoonlijk ook wel met HOTAS willen vliegen, maar ik heb nog wel andere hardware te upgraden eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
djunicron schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:52:
En als je dan te zwaar op je HOTAS drukt kiept ie het display zo op je schoot? Misschien een leuke feature, kantel mechanisme inbouwen voor als je head-on tegen iets aanvliegt ingame.

Of even iets als een lijmklemmetje aandraaien achter het rode deel, zodat ie aan je tafel blijft zitten.

Het gevoel van het koude staal voegt ook weer wat immersie toe, space enzo. :-D

Zou persoonlijk ook wel met HOTAS willen vliegen, maar ik heb nog wel andere hardware te upgraden eerst...
Als je 25 kilo zonder echte hefboom weet op te tillen, dan wel :P . Dit is echt geen lichte constructie. Klemmen zijn niet echt nodig. Enige wat ik verwacht is verschuiven van de plaat, maar als je 'm aan de achterkant 'opsluit' dan is dat probleem ook niet aanwezig.

Je hebt hier wel een zwaar bureau voor nodig... dat dan weer wel..

Het bureau zit echt volledig tegen die gezette kant bij de gele elementen :p .

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 21-09-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ah, mooi, dan kan ik tenminste niet meer m'n bureau flippen in woede, zoals ik bij Elite zo vaak heb gedaan.
Iiyama, Dell en WD houden van mij door dit gedrag. :p

Had gedacht dat de devs weer flink momentum hadden vorige week, maar ondertussen lijkt het weer erop dat er binnenkort niets meer naar buiten komt. Zucht. Toch weer erin getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Ohh op die manier, ja dan lijkt het opeens een stuk beter!

Wat ook kan is dat je de plaat via de zijkant op het bureau moet schuiven en dat de achterkant ook 'opgesloten' zit (zie net dat je dit idee zelf ook al had in je laatste post). Dan nog een antisliplaagje aan de onderkant bevestigen en het schuift ook niet meer van links naar rechts (rubberen stukjes of zo). Misschien dat gele gedeelte uit twee delen te laten bestaan? Dan kan je het ook 'lengte' onafhankelijk maken doordat er meerdere aanplak delen zijn (dan heb je de arm ook nog eens kleiner en dit lijkt mij makkelijker dan de getapte bouten er iedere keer in en uithalen om een ander stuk erop te plaatsen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Yamotek schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:01:
Ohh op die manier, ja dan lijkt het opeens een stuk beter!

Wat ook kan is dat je de plaat via de zijkant op het bureau moet schuiven en dat de achterkant ook 'opgesloten' zit (zie net dat je dit idee zelf ook al had in je laatste post). Dan nog een antisliplaagje aan de onderkant bevestigen en het schuift ook niet meer van links naar rechts (rubberen stukjes of zo). Misschien dat gele gedeelte uit twee delen te laten bestaan? Dan kan je het ook 'lengte' onafhankelijk maken doordat er meerdere aanplak delen zijn (dan heb je de arm ook nog eens kleiner en dit lijkt mij makkelijker dan de getapte bouten er iedere keer in en uithalen om een ander stuk erop te plaatsen ;) ).
Als het bouten blijven gaat het iig terug naar 3 stuks, maar de standaard boutgroep is 4, dus was lui met modelleren :+ .

Heb ook nog gekeken naar bouten in de 'kopse' kant/voorkant van het bureau... maar dat is wat twijfelachtige met stijfheid...

De stick stands (gele dingen) moeten zowieso verstelbaar zijn op minstens 1 manier. (hoogte) Daarnaast is het ook handig om wat vrijheid te hebben in de breedte tussen de sticks.

Als je de sticks er aan kan hangen als los deel verlies je ook weer wat flexibiliteit die de tapbouten kunnen geven. Maar ze elke dag los-schroeven kan vervelend worden.. (Moet makkelijker kunnen)
djunicron schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:01:
Ah, mooi, dan kan ik tenminste niet meer m'n bureau flippen in woede, zoals ik bij Elite zo vaak heb gedaan.
Iiyama, Dell en WD houden van mij door dit gedrag. :p

Had gedacht dat de devs weer flink momentum hadden vorige week, maar ondertussen lijkt het weer erop dat er binnenkort niets meer naar buiten komt. Zucht. Toch weer erin getrapt.
Ze hebben momentum voor CitizenCon nog een maandje wachten en dan sta je weer met open mond te kijken naar alle nieuwe dingen :D .

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 21-09-2015 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 18:34
Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:06:
Ze hebben momentum voor CitizenCon nog een maandje wachten en dan sta je weer met open mond te kijken naar alle nieuwe dingen :D .
een maandje ? zeg maar gerust 2 weken, 5 dagen en 1 uur :9~

http://www.timeanddate.co...+UK&font=slab&csz=1&swk=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Heeft er iemand ook ervaring met het verschil tussen een controller en een flight stick? Is een flight stick veel accurater (dan een muis bijvoorbeeld?) of zit het meer tussen een controller en een muis in, maar vliegt het gewoon makkelijker?

Op de een of andere manier kan ik met controllers gewoon niet goed overweg, de weerstand om het pookje initieel te bewegen is groter dan wanneer deze in beweging is, dit maakt het ronduit irritant om makkelijk een klein stukje te bewegen, en worden de bewegingen slordig en te groot.

Is dit met een flight stick ook of zitten deze dingen beter (veel beter?) in elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09

Cogency

Ginnunga

Flightstick vind ik het makkelijkst voor vliegen, muis het best voor aimen. Controller is leuk om achterover in je stoel te hangen en alles (rennen, vliegen, eventueel minen straks(?), etc) op het gemak te doen. :)
My2cents atleast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:46:
[...]

Dat doe je vlug :P , pas maar op dat 't met schepen kopen ook niet zo vlug gaat :+ .

Voor dat rubber heb ik niet echt een idee, maar die apparaten zijn toch redelijk eenvoudig te demonteren? Uit elkaar schroeven, het plakkende plastic opschuren, en dan inderdaad een goede/prettige coating erover. Plastidip is meer voor looks volgens mij en niet geschikt om hele tijd in je hand te houden. Correct me if I'm wrong.

[...]

Hehe exploration schijnt nogal populair te zijn :P . Maar gefeliciteerd met je aankoop :) .
Morgen komt de X45 binnen als het goed is. Zal inderdaad even kijken of hij makkelijk te demonteren is, en anders heeeeeel voorzichtig met m'n dremel aan de slag komend weekend, kijken of ik het eraf kan polijsten. De vorige eigenaar heeft op de throttle al aardig wat van het rubber eraf weten te peuteren. Mja, mocht dat nergens op uitlopen met de dremel, pak ik wel een rol ducttape. :+

Wat exploration betreft... Tja, 315p heeft een jumpdrive wat in het begin best wel eens een stevig voordeel op kan leveren. ;) Nieuwe schepen kopen wacht ik op z'n minst nog even mee tot CitizenCon, zullen ongetwijfeld wel weer óf nieuwe schepen uitkomen, óf een aantal bestaande schepen met korting te koop staan O-)

[ Voor 7% gewijzigd door siriouz op 21-09-2015 18:39 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:28:
[...]

Morgen komt de X45 binnen als het goed is. Zal inderdaad even kijken of hij makkelijk te demonteren is, en anders heeeeeel voorzichtig met m'n dremel aan de slag komend weekend, kijken of ik het eraf kan polijsten. De vorige eigenaar heeft op de throttle al aardig wat van het rubber eraf weten te peuteren. Mja, mocht dat nergens op uitlopen met de dremel, pak ik wel een rol ducttape. :+

Wat exploration betreft... Tja, 315p heeft een jumpdrive wat in het begin best wel eens een stevig voordeel op kan leveren. ;) Nieuwe schepen kopen wacht ik op z'n minst nog even mee tot CitizenCon, zullen ongetwijfeld wel weer óf nieuwe schepen uitkomen, óf een aantal bestaande schepen met korting te koop staan O-)
Achja voor die paar tientjes kan je er leuk mee rommelen toch? Benieuwd hoe je 't opknapt :P .

Ik heb trouwens voor die sticks nu een aardig idee hoe ik die goed stevig kan vastmaken met maar 1 boutje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:14:
[...]

Achja voor die paar tientjes kan je er leuk mee rommelen toch? Benieuwd hoe je 't opknapt :P .

Ik heb trouwens voor die sticks nu een aardig idee hoe ik die goed stevig kan vastmaken met maar 1 boutje. :)
Ben zelf ook benieuwd haha. Het binnenwerk schijnt vrij druk te zijn dus of het gaat lukken om 'm uit elkaar te halen en vervolgens ook weer goed in elkaar te zetten, is nog de vraag. Misschien toch liever met de dremel aan de gang zonder 'm uit elkaar te halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic :o

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Greetings Citizens!

This is my favorite week so far! Let's see what we have here, it's a busy week. We have the 67th episode of 10 For the Chairman, a new Meet the Devs with Paul Reindell, Episode 62 of Around the Verse, and it's a Bugsmashers! week. Top all that off with Reverse the Verse on Friday and the FPS update and you have quite a lot of info.

That is not all my friends, this Wednesday we have a special edition of Reverse the Verse that will feature the Chairman himself, Chris Roberts. This is a subscriber episode, meaning all the questions will come from the Subscriber chat on the RSI site. It is a new initiative to we are starting to give Subscribers another avenue to talk to Chris, as well as another way to show our appreciation.

Have a week!

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, September 21st
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Chairman: Episode 67

Tuesday, September 22nd
- [1300 PDT / 2000 UTC] Meet the Devs: Paul Reindell

Wednesday, September 23rd
- Vault Update
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse Subscriber Edition
- [1300 PDT / 2000 UTC] Bugsmashers! Episode 11

Thursday, September 24th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 62

Friday, September 25th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- FPS Update Week of September 21st
- TBD Special Update :D

Saturday September 26th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Wing Commander 25th Anniversary Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity

THE FAN PODCAST SCHEDULE

Monday
• Star Signal - https://soundcloud.com/starsignal
• Innside the Verse - http://imperialnews.network/category/podcast/
• French radio for Star Citizen - http://www.uhradio.fr (24/7)

Tuesday
• Conversaciones en el Espectro (Chats in the Spectrum) http://www.ciudadanoestel...-49-56/cuartatemporada-mn
• Star Citizen AA - http://www.starcitizenaa.com/
• Guard Frequency - http://guardfrequency.com/
• INNverse the Verse - http://www.twitch.tv/INNLive

Wednesday
• Star Citizen Addicts Anonymous - YouTube: Nichole D'Angelo
• Fortnightly Frontier - YouTube: Fortnightly Frontier
• SCNR Stream - http://www.twitch.tv/scnr_onair
• [Redacted] - http://www.twitch.tv/wtfosaurus

Thursday
• Weekly BadNewsGaming Multi-Stream - http://twitch.tv/badnewsbaron
• Late Night Vacuum (Formerly The Spacers Table) - http://www.twitch.tv/grakees

Friday
• The Base Friday Show - http://radio.starcitizenbase.com/
• Star Citizen with Zap & GW - http://www.twitch.tv/mognation
• Friday Throwdown - http://twitch.tv/Capn_Flint

Saturday
• Beyond the Horizon - http://www.beyondthehorizonradio.com/
• Star Citizen Report - http://www.twitch.tv/grievance (every other Saturday.)
• Starcast - http://www.twitch.tv/geekdomo

Sunday
• Tales of Citizens - http://www.twitch.tv/bridger15 (every other Sunday)
• The Versecast - https://robertsspaceindustries.com/orgs/VERSECAST
• Star Citizen Sunday - YouTube: Star Citizen Sunday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Friday, September 25th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- FPS Update Week of September 21st
- TBD Special Update
:D Spannuuuunnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik vraag me echt af wat het gaat worden :D :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:24:
[...]

Ik vraag me echt af wat het gaat worden :D :D .
Op Reddit wordt er ook over gespeculeerd :')
https://www.reddit.com/r/...t_interesting_thing_that/

Ben benieuwd! Zou het Star Marine kunnen zijn? Of gewoon weer nieuwe kleding ontwerpen? Ze hebben een ontwerper uit de modewereld aangetrokken voor de civilian kleding :P

[ Voor 8% gewijzigd door Snoz Lombardo op 21-09-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een nieuw schip (concept) wat je voor duizend plus dollars kan pledgen. :P
Kom op mensen niet gek laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:07:
Of een nieuw schip (concept) wat je voor duizend plus dollars kan pledgen. :P
Kom op mensen niet gek laten maken.
Corvette voor $999,- it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 14:44

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ga over 1 jaar wss studeren, denk dat ik dan geen tijd meer heb voor SC.

Daarom verkoop ik mijn account, kan leuk zijn voor een beginner of als cadeau voor een vriend ofzo.

Was leuk dit topic gevolgd te hebben, maar merk dat ik de laatse tijd niet meer actief ben op SC.

[ Voor 16% gewijzigd door Djesse8999 op 21-09-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 18:32
Djesse8999 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:31:

Daarom verkoop ik mijn account, kan leuk zijn voor een beginner of als cadeau voor een vriend ofzo.

Was leuk dit topic gevolgd te hebben, maar merk dat ik de laatse tijd niet meer actief ben op SC.
pffff, ik studeer ook gewoon hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

svenvv2 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:37:
[...]

pffff, ik studeer ook gewoon hoor :P
Ik speel al een tijdje geen SC, kijk ook bijna nooit meer op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Djesse8999 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:38:
[...]

Ik speel al een tijdje geen SC, kijk ook bijna nooit meer op dit forum.
Waarom wacht je niet gewoon tot ie uit is? Je hebt de game al. En bij release is ie waarschijnlijk ook duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:41:
[...]

Waarom wacht je niet gewoon tot ie uit is? Je hebt de game al. En bij release is ie waarschijnlijk ook duurder.
Omdat ik het wss toch nooit ga spelen, heb nu liever iets van 50 euro zodat ik daar de arma 3 DLC van kopen, heb ik veel meer plezier aan dan een spel wat ik nooit ga doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Djesse8999 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:31:

Het is nog niet uit, geen wonder dat je dan niet actief kan zijn erin. En je studietijd is overigens de periode met de meeste vrije tijd die je ooit in je leven gaat krijgen :P . Daarna word het alleen maar minder XD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:43:
[...]

Het is nog niet uit, geen wonder dat je dan niet actief kan zijn erin. En je studietijd is overigens de periode met de meeste vrije tijd die je ooit in je leven gaat krijgen :P . Daarna word het alleen maar minder XD .
Naja speel nu bijna alleen maar counter strike, daarnaast wel eens Arma 3.

also de hype is er wel erg af bij mijn momenteel, geef daarom liever mijn geld uit aan andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Als je een Kickstarter backer bent kan je met een simpel mailtje je pledge terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
welk schip zit er op je account en is hij giftable?

en wat zit er voor der rest op je account, qua backer rewards en wel citizen nummer heb je :)

[ Voor 49% gewijzigd door Bornhald op 21-09-2015 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ouwe handelaar dat je d'r rondloopt. :P

Maar beetje zelfkennis is toch goed?
Studie is belangrijker dan een (dom) spelletje. ;) (*kuch*)
Als je studie af hebt kan je altijd nog kijken of je er nog zin in hebt toch?
En af en toe kun je wat YTen mocht je het toch nog een beetje bij willen houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Interessant punt: Star Citizen 1.3 bevat dus multicrew én FPS? Of in ieder geval vlak achter elkaar (rond 8 min.).

Edit: plus transcript (INN): http://imperialnews.network/2015/09/10-chairman-episode-67/

[ Voor 72% gewijzigd door Snoz Lombardo op 22-09-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:06:
[...]

Als het bouten blijven gaat het iig terug naar 3 stuks, maar de standaard boutgroep is 4, dus was lui met modelleren :+ .

Heb ook nog gekeken naar bouten in de 'kopse' kant/voorkant van het bureau... maar dat is wat twijfelachtige met stijfheid...

De stick stands (gele dingen) moeten zowieso verstelbaar zijn op minstens 1 manier. (hoogte) Daarnaast is het ook handig om wat vrijheid te hebben in de breedte tussen de sticks.

Als je de sticks er aan kan hangen als los deel verlies je ook weer wat flexibiliteit die de tapbouten kunnen geven. Maar ze elke dag los-schroeven kan vervelend worden.. (Moet makkelijker kunnen)

[...]

Heb er een beetje naar zitten kijken en over nagedacht... Gaat niks voor mij worden, teveel rommel op m'n bureau rondom m'n toetsenbord en scherm om zoiets toe te kunnen passen. Moet de boel eens opruimen, ik weet het. Mja over een half jaar verhuis ik toch, en kan nu m'n zooi toch nergens anders kwijt 8)7 Voorlopig gewoon met de X45 op m'n bureau, bevalt dat niet dan bewerk ik de armleuningen van m'n luie stoel, of maak ik houders voor aan m'n bureaustoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Case_C schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:13:
[...]

Corvette voor $999,- it is.
Hoop nog steeds met stille ijdele hoop dat hij max 800 kost. Dan kan ik net m'n Vanguard houden en iets bijleggen tot ik iets boven de 1k zit totaal. Anders denk ik toch dat ik hem moet laten schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Hoezo schaamteloos rekruteren? :+

Gisteren de 315p gekocht, heb niet eens op het RSI forum gereageerd of wat dan ook, kreeg ik dit vannacht in m'n mailbox:
Hi Syro,

In case you are curious what Star Citizen will offer in regards to cooperative game play,
you probably already considered joining an organization early on.
This way you can start to meet new friends and will never miss out on interesting content.

But before you join just any organization, you may want to check out the Corporation.
We are one of the biggest organizations in Star Citizen and also probably one of the most active.
One thing that separates us from other big organizations is that we created a system, that allows you to play the game solo or with your small group of closest friends, without having to worry about organization rules or regulations.
Voorlopig eerst maar eens lui hier leren kennen denk ik... Hoewel een internationale groep me uiteindelijk misschien wel wat van pas kan komen, aangezien ik s'nachts werk en overdag altijd slaap. :P Tenzij hier uiteraard nog meer echte nachtdieren tussen zitten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nog een leuk plaatje van Sandi's facebook :) .
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/v/t1.0-9/11226012_921731104546843_158590320436722190_n.jpg?oh=83c160f59927d138e2b8ebfc8e8a446b&oe=56A10FAA
siriouz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:12:
[...]
Heb er een beetje naar zitten kijken en over nagedacht... Gaat niks voor mij worden, teveel rommel op m'n bureau rondom m'n toetsenbord en scherm om zoiets toe te kunnen passen. Moet de boel eens opruimen, ik weet het. Mja over een half jaar verhuis ik toch, en kan nu m'n zooi toch nergens anders kwijt 8)7 Voorlopig gewoon met de X45 op m'n bureau, bevalt dat niet dan bewerk ik de armleuningen van m'n luie stoel, of maak ik houders voor aan m'n bureaustoel :+
Hehe voor mij ook een probleem :+ , maar het moet onder de rommel komen te liggen.

Heb gisteravond nog wat getekend, en kom nogal wat problemen tegen waardoor het me eigenlijk toch niet haalbaar lijkt.
  • Gewicht (staal word snel te zwaar)
  • Te breed (m'n muismat moet er wel op kunnen, maar die is 90cm)
  • 'Gemakkelijke' bevestiging van de handjes voor sticks (Heb wel een simpel idee, maar geen idee hoe stijf/strak dat is) En een paar schroeven worden snel vervelend.
Oh en nog wat betrefd die EU servers die meestal brak zijn: Star Citizen gaat gebruik maken van Google Compute, en laat nu net een nieuw data-center van Google in Grongingen gebouwd worden :D .
siriouz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:34:
Hoezo schaamteloos rekruteren? :+

Gisteren de 315p gekocht, heb niet eens op het RSI forum gereageerd of wat dan ook, kreeg ik dit vannacht in m'n mailbox:
[...]
Organisaties die zo recruteren kan je volgens mij reporten. Ik weet niet zeker of dat toegestaan is.

Verder gok ik wel dat er een aantal leden ook nachtdiensten hebben :P , lijkt me stug dat slechts 1 van de 300 's nachts werkt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:57:
Ouwe handelaar dat je d'r rondloopt. :P
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:48:Hehe voor mij ook een probleem :+ , maar het moet onder de rommel komen te liggen.

Heb gisteravond nog wat getekend, en kom nogal wat problemen tegen waardoor het me eigenlijk toch niet haalbaar lijkt.
  • Gewicht (staal word snel te zwaar)
  • Te breed (m'n muismat moet er wel op kunnen, maar die is 90cm)
  • 'Gemakkelijke' bevestiging van de handjes voor sticks (Heb wel een simpel idee, maar geen idee hoe stijf/strak dat is) En een paar schroeven worden snel vervelend.
Oh en nog wat betrefd die EU servers die meestal brak zijn: Star Citizen gaat gebruik maken van Google Compute, en laat nu net een nieuw data-center van Google in Grongingen gebouwd worden :D .
Wat die monitorsteun betreft, het zou veel gewicht schelen als je het geheel zou opsplitsen, in 2 smallere units. Dus zonder bewuste monitorsteun, enkel 2 smalle latten. Dan kunnen mensen ook nog eens zelf bepalen welke afstand ze tussen de 2 units willen hebben, en daarnaast kan het alsnog gebruikt worden om een monitor iets boven het bureau te plaatsen.

Qua EU servers in veel games; vooral in MMO's erger ik me eraan dat de chats helemaal kapotgespamd worden met Duits, Spaans, Engels, Frans en de rest door elkaar. Op US servers is het naast Engels, hooguit een klein beetje Spaans, en misschien wat Frans met dank aan Canadezen.

Edit: zojuist een ander RSI mailtje ontvangen:
Hi Syro,

You have been accepted into the following Organization:
Gathering Of Tweakers / GOT

Check the Organization section in your
Personal Profile for more information.

Roberts Space Industries
Waaaarrrrr is dat feestje? :9

[ Voor 9% gewijzigd door siriouz op 22-09-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:03:
[...]

Hoop nog steeds met stille ijdele hoop dat hij max 800 kost. Dan kan ik net m'n Vanguard houden en iets bijleggen tot ik iets boven de 1k zit totaal. Anders denk ik toch dat ik hem moet laten schieten :P
Bij mij is de max 1250 :) maar gezien de idris voor 1000 werd verkocht toen het nog een corvette was zou ik dat wel als richtlijn gebruiken. Hoewel meer dan 1000 betekent dat ze niet vrij verhandeld kunnen worden op de Grey market. Dus dat is ook nog een optie gezien CIG het niet zo met de Grey market op heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:55:
[...]

Wat die monitorsteun betreft, het zou veel gewicht schelen als je het geheel zou opsplitsen, in 2 smallere units. Dus zonder bewuste monitorsteun, enkel 2 smalle latten. Dan kunnen mensen ook nog eens zelf bepalen welke afstand ze tussen de 2 units willen hebben, en daarnaast kan het alsnog gebruikt worden om een monitor iets boven het bureau te plaatsen.
Maar dan heb je niets bijzonders :P , dan moet je weer klemmen gebruiken om het stijf te houden.
Qua EU servers in veel games; vooral in MMO's erger ik me eraan dat de chats helemaal kapotgespamd worden met Duits, Spaans, Engels, Frans en de rest door elkaar. Op US servers is het naast Engels, hooguit een klein beetje Spaans, en misschien wat Frans met dank aan Canadezen.
De exacte werking van chats word nog bepaald, grote kans dat je veel meer lokaal zit met instances. Waardoor je veel meer Nederlanders tegen komt dan Russen :P .
Edit: zojuist een ander RSI mailtje ontvangen:
[...]
Waaaarrrrr is dat feestje? :9
Hier, www.gotinc.nl

Mattie is gisteren nog druk bezig geweest om de wordpress site naar een hoger niveau te tillen :P , dus die komt binnenkort uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 22-09-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:02:
Hier, www.gotinc.nl

Mattie is gisteren nog druk bezig geweest om de wordpress site naar een hoger niveau te tillen :P , dus die komt binnenkort uit.
Daar heb ik me inmiddels ook al aangemeld. O-)

Maarre... 1000 euro dokken voor een potentiele nieuwe Corvette? 8)7 Ik wil ook wel een handjevol uit die pot met goud van jullie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:56:
[...]

Bij mij is de max 1250 :) maar gezien de idris voor 1000 werd verkocht toen het nog een corvette was zou ik dat wel als richtlijn gebruiken. Hoewel meer dan 1000 betekent dat ze niet vrij verhandeld kunnen worden op de Grey market. Dus dat is ook nog een optie gezien CIG het niet zo met de Grey market op heeft
Daarom heb ik toch nog een klein beetje hoop dat de corvette minder is. Anders kost een corvette evenveel als een frigate. Die logica zal wel niet op gaan, ben ik me van bewust, maar ik houd hoop :P

Aan de andere kant is zo'n schip groter dan m'n SC vriendenkring, dus dan zou ik wel echt een org moeten gaan joinen om er iets aan te hebben. Moet bij mezelf altijd oppassen dat het "oooh shiny"-effect niet teveel invloed heeft op m'n keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:05:
[...]

Daarom heb ik toch nog een klein beetje hoop dat de corvette minder is. Anders kost een corvette evenveel als een frigate. Die logica zal wel niet op gaan, ben ik me van bewust, maar ik houd hoop :P

Aan de andere kant is zo'n schip groter dan m'n SC vriendenkring, dus dan zou ik wel echt een org moeten gaan joinen om er iets aan te hebben. Moet bij mezelf altijd oppassen dat het "oooh shiny"-effect niet teveel invloed heeft op m'n keuzes :P
GOT Inc., we take care of our Corvette-owners :+

Corvette owners welcome O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:11:
[...]

GOT Inc., we take care of our Corvette-owners :+

Corvette owners welcome O-)
GOT staat al wel geruime tijd bovenaan m'n opties ;)

Oh kijk, FTC zegt ook dat Dirk op moet zouten. Nu tijd om hem volledig te vergeten :)
http://massivelyop.com/20...etter-to-backer-suggests/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Beetje zitten kijken tussen de lijst met schepen... Die Scythe, Warden en Super Hornet zijn trouwens ook wel echt sexy. :o

Mja, mocht ik er een fighter bij kopen zal dat denk ik of een 325a of een Cutlass Black worden, tenzij ze enigzins betaalbare en toch aantrekkelijke nieuwe fighters toevoegen binnenkort. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Heb nu een Constellation van de Kickstarter (goed schip en vele extra's erbij natuurlijk), Vanguard want 8) en de Reliant.
Reliant gekocht om een ship te hebben voor korte afstanden, tussen planeten e.d. Misschien nog ff kijken of ik die hou of een ander schip dat rol beter vervult. Beetje basic solo ship zeg maar.

Racer wil ik misschien wel maar dat is ingame, exploration vessal ala Enterprise zou leuk zijn maar die is al duurder en bovenop de andere wordt dat hem niet, maybe ingame een volgende generatie.

Wat voor andere opties dan de Reliant zijn er nog? Als ik em koop wil ik em wel met LTI erbij (ja weet dat het praktisch waardeloos is, maar dat is het verschil voor mij tussen ondersteunen en later ingame kopen).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik heb daar een Avenger voor. Wat groter maar kan je wel wat meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Reliant heeft volgens mij meer cargo-capacity dan de Avenger :P , daarom heb ik ze maar allebij :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ah ja doh. Ik zat met een merlin in me kop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk plaatje voor de Cutlass owners. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H8vhb7O.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nieuwe Cutlass model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee. Fan made volgens mij. Bijbehorende thread:
https://www.reddit.com/r/...ments/3lukuf/run_away_ii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ah, dan zal 't wel niet. Leek me zo, die rear-thrusters zagen er een stuk steviger uit :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Ben ook zeeeer benieuwd naar vrijdag! Ik verwacht de endeavor

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:17:
Ben ook zeeeer benieuwd naar vrijdag! Ik verwacht de endeavor
Ook een goede mogelijkheid, maar dat zou dan 'slechts' de aankondiging zijn dat het schip de week erop te koop is voor xxx bedrag. Niet gigantisch spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:13:
[...]

GOT staat al wel geruime tijd bovenaan m'n opties ;)
Je mag natuurlijk ook bij mij als the pirate live meer iets voor je is. en je vrienden zijn ook welkom. Ook voor GOT is het handig om wat "andere" spullen te krijgen die lastiger te krijgen zijn in de UEE
Oh kijk, FTC zegt ook dat Dirk op moet zouten. Nu tijd om hem volledig te vergeten :)
http://massivelyop.com/20...etter-to-backer-suggests/
Volgens mij staat er alleen dat hij toen nog niks ingediend had. Dat kan hij dus als nog doen....
er staat
“This is in response to your request dated September 11, 2015 under the Freedom of Information Act seeking access to ‘all investigative records, actions or planned actions concerning Cloud Imperium Games or Roberts Space Industries.’ In accordance with the FOIA and agency policy, we have searched our records as of September 11, 2015,the date we received your request in our FOIA office. Our search of the FTC’s records did not identify any record that would respond to your request.”

[ Voor 57% gewijzigd door Bornhald op 22-09-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
siriouz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:28:
Beetje zitten kijken tussen de lijst met schepen... Die Scythe, Warden en Super Hornet zijn trouwens ook wel echt sexy. :o

Mja, mocht ik er een fighter bij kopen zal dat denk ik of een 325a of een Cutlass Black worden, tenzij ze enigzins betaalbare en toch aantrekkelijke nieuwe fighters toevoegen binnenkort. :X
Scythe is niet te krijgen voor het spel uit is, tenzij je via de grey market 1200 USD ervoor over hebt.
The Chosen One schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:37:

Wat voor andere opties dan de Reliant zijn er nog? Als ik em koop wil ik em wel met LTI erbij (ja weet dat het praktisch waardeloos is, maar dat is het verschil voor mij tussen ondersteunen en later ingame kopen).
Ik had begrepen dat er voor Drake ook nog een starter schip in de running is. Een stuk kleiner, Reliant is niet meer te koop met LTI tenzij grey market. Maar ik zou wachten
Cogency schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:53:
Ah ja doh. Ik zat met een merlin in me kop. :P
merlin heeft hij al want hij heeft een andromeda :)
Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:19:
[...]

Ook een goede mogelijkheid, maar dat zou dan 'slechts' de aankondiging zijn dat het schip de week erop te koop is voor xxx bedrag. Niet gigantisch spannend.
Volgens mij kan het een van de volgende dingen zijn:
  • AC 1.3 (zou heel onverwachts zijn dus zeer onwaarschijnlijk)
  • SM (kan gezien de vorderingen maar je zou meer een event achtig iets verwachten voor de bekendmaking)
  • Endevour/corvette/Avenger (Hoewel ze dit normaal gewoon aankondigen van te voren en niet zo speciaal is verwacht ik dit ook niet, mede omdat een week van te voren de prijzen bekend worden)
  • Een nieuwe hangar + een groot schip beschikbaar
  • begin van nieuwe schip design gebeuren (of iets anders dan schepen)
  • Vooraankondiging voor iets met de anniversery waarbij je een of ander ingame item krijgt
iets anders zou ik niet spectaculair genoeg vinden om er zo mysterieus over te doen.

Zijn er nog andere dingen die de moeite zouden kunnen zijn om zo geheimzinnig te doen.
Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:19:
[...]

dat verwacht ik niet, want waarom dan die geheimzinnigheid?

[ Voor 77% gewijzigd door Bornhald op 22-09-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wellicht de launch van de Starfarer? Die is al klaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:38:
Wellicht de launch van de Starfarer? Die is al klaar lijkt me.
Dat bedoelde ik met nieuwe hangar + schip. Omdat hij te groot Is (dacht ik) om in de huidige hangar te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:42:
[...]

Dat bedoelde ik met nieuwe hangar + schip. Omdat hij te groot Is (dacht ik) om in de huidige hangar te passen
Dat vermoeden had ik ook al dat je dat bedoelde :P .

De Carrack zal het wel niet zijn.

Or will it..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:09:
Je mag natuurlijk ook bij mij als the pirate live meer iets voor je is. en je vrienden zijn ook welkom. Ook voor GOT is het handig om wat "andere" spullen te krijgen die lastiger te krijgen zijn in de UEE
Ook al under consideration (dank voor het aanbod), vriend/collega van me is ook al actief in een pirate corp. Lijkt me op zich tof maar waar ik het meeste mee zal samen spelen is helemaal niet into PvP en ik denk ook niet zo van pirates. Dus lijkt me vooralsnog nog niet zo handig om dus te gaan piraten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:54:
[...]

Ook al under consideration (dank voor het aanbod), vriend/collega van me is ook al actief in een pirate corp. Lijkt me op zich tof maar waar ik het meeste mee zal samen spelen is helemaal niet into PvP en ik denk ook niet zo van pirates. Dus lijkt me vooralsnog nog niet zo handig om dus te gaan piraten :)
kan je mij in contact brengen met die vriend van je, het is altijd wel goed om wat kennisen te hebben voor het geval je iets spot wat je niet alleen kan pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:57:
[...]

kan je mij in contact brengen met die vriend van je, het is altijd wel goed om wat kennisen te hebben voor het geval je iets spot wat je niet alleen kan pakken :+
Oh das gewoon Ashrah, die post hier ook nog wel eens dus die ken je vermoedelijk al in meer of mindere mate ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Nieuwe fan-made Trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 11:25

Fordox

00101010

Wat het ook nog kan zijn:

Herald hangar ready met meer info over cyber warfare
Social module maar dat je dan players kan uitnodigen naar jou hangar
Connie/freelancer rework

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Oraijon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:58:
[...]

Oh das gewoon Ashrah, die post hier ook nog wel eens dus die ken je vermoedelijk al in meer of mindere mate ;)
Huh wat? ik ben onschuldig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Ashrah schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:24:
[...]

Huh wat? ik ben onschuldig 8)
Gesproken als een ras-schuldenaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik hoop dat ze én de Endevour én de Cutlass rework én Alpha-mini-PU-AC-Crusader aankondigen. Nahjah, de Endevour dus als concept in de verkoop, Cutlass (en i300?) rework na alle feedback erin gooien, ook meteen omdat het multicrew is en al beschikbaar en dat dus om de nieuwe AC Crusader map te laten zien. Daar hebben ze het al een tijdje over, de vorige Demo was in dat gebied, de naam en setting is al duidelijk de code merge is er dus Multi-crew zou nu mogelijk moeten zijn kwa code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cutlass lijkt me niet omdat ze vorige week nog om feedback hadden gevraagd. Zou wel raar zijn als het er Is of ze moeten gaan aangeven van kijk wel hebben geluisterd alles wat mis Is zit er in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reactie van CIG op de persoon die niet genoemd mag worden. :D Te mooi om niet te posten.

https://dl.dropboxusercon...onse-to-demand-letter.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:08:
Reactie van CIG op de persoon die niet genoemd mag worden. :D Te mooi om niet te posten.

https://dl.dropboxusercon...onse-to-demand-letter.pdf
http://www.donotlink.com/framed?772701

Dan doen we dit er ook bij :D

*edit, thanks Case

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 22-09-2015 18:43 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
5
Torrie844 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:42:
[...]

-toppie-

Dan doen we dit er ook bij :D
Nee Drek z'n site doe je zo!
http://www.donotlink.com/framed?772701

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 22-09-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
SUPER SNEL VERANDERD ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hehe we gunnen 'm de aandacht niet ;)

Blijkbaar zit ie zich nu op te winden over de productiemaatschappij 'Gemini 42' die AtV en dergelijke maakt. Gezien dat allemaal met subscriber funds gemaakt word is het niet vreemd dat het een aparte B.V. op die manier scheid je die geldstromen, en komt elke cent op de juiste plek.

Kunnen we deze man nu echt niet in een klein kamertje stoppen tot de game uit is? (Dan maakt het mij ook niet uit als dat 2050 is JK, een internet verbod is ook afdoende :+ )

[ Voor 55% gewijzigd door Case_C op 22-09-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:44:
[...]

Hehe we gunnen 'm de aandacht niet ;)

Blijkbaar zit ie zich nu op te winden over de productiemaatschappij 'Gemini 42' die AtV en dergelijke maakt. Gezien dat allemaal met subscriber funds gemaakt word is het niet vreemd dat het een aparte B.V. op die manier scheid je die geldstromen, en komt elke cent op de juiste plek.

Kunnen we deze man nu echt niet in een klein kamertje stoppen tot de game uit is? (Dan maakt het mij ook niet uit als dat 2050 is JK, een internet verbod is ook afdoende :+ )
Ach heeft de komiek weer eens van zich laten horen :+

Heel eerlijk pak ik er stiekem mijn popcorn bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Ik ben na een paragraaf of 4 m'n aandacht totaal kwijt. Wat een muur tekst zeg! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Bornhald schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:10:

Ik had begrepen dat er voor Drake ook nog een starter schip in de running is. Een stuk kleiner, Reliant is niet meer te koop met LTI tenzij grey market. Maar ik zou wachten
Reliant heb ik al maar gewoon ff kijken of er nog een ship is wat beter geschikt is. Me reliant ben ik niet verknocht aan. :P

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 22-09-2015 21:02 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

The Chosen One schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:01:
[...]

Reliant heb ik al maar gewoon ff kijken of er nog een ship is wat beter geschikt is. Me reliant ben ik niet verknocht aan. :P
Ik wacht mooi op het nieuwe CCU systeem en de komst van multicrew schepen die we kunnen vliegen om mijn Reliant mooi te upgraden naar een Freelancer DUR :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:41:
[...]

Ik wacht mooi op het nieuwe CCU systeem en de komst van multicrew schepen die we kunnen vliegen om mijn Reliant mooi te upgraden naar een Freelancer DUR :)
Oh wacht....

Het CCU systeem.. dat zou binnenkort komen.

Ik gok dat het vrijdag live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:43:
[...]

Oh wacht....

Oh damn, totaal niet met dat in het hoofd geschreven maar dat zou wel mooi zijn. Maar had CS niet aangegeven dat dat voor de eerste week van oktober gepland was?

Star Marine zou daarentegen nog voor eind September uitkomen en ik vermoed een PTU voor SM met een release voor volgende week dinsdag als er geen blockers uit de PTU komen. Dan zal de uitkomst van 1.2.1 PTU ook wel meegenomen worden naar 1.3 (als SM die versie gaat krijgen) en niet meer naar live komen.

En nu ik toch bezig ben: Nyx als Social Module area? Er werd aangegeven dat Nyx vrij snel na ArcCorp zou komen dus dat zou ook nog kunnen.

GET HYPE!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oh well morgen alweer woensdag met de RtV...

En een meet the devs:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:43:
[...]

Oh wacht....

dat zou het nog best eens kunnen zijn ja!
Pagina: 1 ... 90 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.