Bij de eerste concepten werd het de Enterprise genoemd, de Firefly connectie kwam later pas van BenTylocke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:15:
[...]
Haha, ik vind de Freelancer op een kleine Firefly lijken maar voor mij biedt de Carrack het gevoel van een Firefly door zijn formaat en mogelijke crew. Ben had ook al aangegeven in een RtV dat de Carrack ook wel voor hun de Firefly vibe was.
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat anderen de Carrack als mini-Enterprise zien mbt rol.
Hoe dan ook : Carrack
Enterprise 
Hopelijk komt er een futuristic sleek exploration ship.
Eentje die niet zo gritty is

Noem je de Carrack grittyBasekid schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:11:
Enterprise
Retaliator modules!
Cargo Storage Room

Dropship Module

Living Module

[ Voor 66% gewijzigd door Snoz Lombardo op 17-09-2015 21:44 ]
Ziet er wel leuk uit die living-module.. Vraag me af wat je er in game naast immersion aan gaat hebben... (en wat er allemaal uit de vloer kan komen
.
Oh grappig, zit ff de transscript te lezen van ATV (wat makkelijker op werk). Schijnbaar gaat Star Marine morgen (vanavond dus?) live.
http://imperialnews.network/2015/09/around-verse-episode-61/Star Marine status update will be live tomorrow. As we saw last week, the code merge was a success, and lots of progress was made.
Mis toch, voor een Living Module, wel een lekkere sofa en een grote TVCase_C schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:32:
Ziet er wel leuk uit die living-module.. Vraag me af wat je er in game naast immersion aan gaat hebben... (en wat er allemaal uit de vloer kan komen.
Iemand heeft weer een Star Citizen schip ge-3D-print (da's vast geen woord

Imgur album
En Issue Council is live voor iedereen!
https://robertsspaceindustries.com/community/issue-council
De status update ja, niet Star Marine zelfOraijon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:43:
Oh grappig, zit ff de transscript te lezen van ATV (wat makkelijker op werk). Schijnbaar gaat Star Marine morgen (vanavond dus?) live.
[...]
http://imperialnews.network/2015/09/around-verse-episode-61/
Oh... pfff.... lekker scheef gelezen. Ok nevermind me here.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:44:
[...]
De status update ja, niet Star Marine zelf
Ik ga ff een extra bak koffie halen
ben ik de enige die altijd teleurgesteld is als de sneak peak iets anders is dan een schip?
een of ander character, het zal best, of ging het over de kleren, dan nog zal best. Voor mijn eigen character kijk ik toch het gros van de tijd 1st person vanuit de cockpit van een schip dus het interesseert me echt 0.
een of ander character, het zal best, of ging het over de kleren, dan nog zal best. Voor mijn eigen character kijk ik toch het gros van de tijd 1st person vanuit de cockpit van een schip dus het interesseert me echt 0.
lekker doe maar een dubbele espresso extra sterk zonder suiker of melkOraijon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:46:
[...]
Oh... pfff.... lekker scheef gelezen. Ok nevermind me here.
Ik ga ff een extra bak koffie halen
[ Voor 86% gewijzigd door Bornhald op 18-09-2015 09:55 ]
NopeBornhald schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:52:
ben ik de enige die altijd teleurgesteld is als de sneak peak iets anders is dan een schip?
[...]
lekker doe maar een dubbele espresso extra sterk zonder suiker of melk
Denk dat ze tot aan CitizenCon weinig spannends gaan laten zien, om vervolgens op die 10 oktober full-out te gaan met nieuwe content. Soort stilte voor de storm.
Ik vond de ATV tegen vallen. Ik heb echt het gevoel gehad bij het kijken dat ik naar oud nieuws zat te kijken of ze willen veel achter houden voor citizencon.
Ach, niet elke week gebeurt er evenveel wat boeit. Je hebt ook minder boeiende ATV's nodig om de boeiende dingen nog steeds boeiend te houdenFisher schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:02:
Ik vond de ATV tegen vallen. Ik heb echt het gevoel gehad bij het kijken dat ik naar oud nieuws zat te kijken of ze willen veel achter houden voor citizencon.
Verwijderd
compleet mee eens... interesseert mij die kleding nouBornhald schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:52:
Ik had dus precies hetzelfde gevoel.Fisher schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:02:
Heeft hem waarschijnlijk te lang in de aceton damp laten staan.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:44:
[...]
Iemand heeft weer een Star Citizen schip ge-3D-print (da's vast geen woord). Het is een Retaliator maar hij lijkt een beetje gesmolten
Niet erg veel details.
http://www.instructables....h-3D-Prints-with-Acetone/
Het is wel leuk om te zien dat er vanalles naast ontwikkeld word. Enkel vind ik die concepts minder.. zie dan liever die kleren ingame, dat ze erin rondlopen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:21:
[...]
compleet mee eens... interesseert mij die kleding nou
[...]
Ik had dus precies hetzelfde gevoel.
En als er geen ATV is krijg je redelijk vlot het verhaal dat er geen communicatie is vanuit CIG. Het hoeft niet altijd interessant te zijn
Het is absoluut leuk om kleding te zien. Maar dit is een standaard broek met normaal T-shirt.. niks speciaals dus. Laat dan 20 characters naast elkaar zien met wat verschillende kleding, niet 1 en doen alsof het "heel" speciaal is!Case_C schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:24:
[...]
Het is wel leuk om te zien dat er vanalles naast ontwikkeld word. Enkel vind ik die concepts minder.. zie dan liever die kleren ingame, dat ze erin rondlopen.
En als er geen ATV is krijg je redelijk vlot het verhaal dat er geen communicatie is vanuit CIG. Het hoeft niet altijd interessant te zijn. Na Citizen ga je weer een berg info horen gok ik.
-
Het meest belangrijke nieuws van deze week vond ik in de 10 for the chairman.Case_C schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:24:
[...]
Het is wel leuk om te zien dat er vanalles naast ontwikkeld word. Enkel vind ik die concepts minder.. zie dan liever die kleren ingame, dat ze erin rondlopen.
En als er geen ATV is krijg je redelijk vlot het verhaal dat er geen communicatie is vanuit CIG. Het hoeft niet altijd interessant te zijn. Na Citizen ga je weer een berg info horen gok ik.
We have Colonialism, which is more of like frontier outposts, ??Hannowism??, which is sort of more like this bunker style stuff. So we have these various differenty styles of architecture, and they are built of modular pieces called the tier sets, and so a good example is in the Stanton system which will be the first system that you will be adventuring around, we’re putting you in the large world map, a sort of fictionalized version of Stanton, not the proper Stanton, that will come online separately, and then we’ll just activate it. But Stanton has four main planets in it, and each of the main planets has a distinct feel. You’re on ArcCorp, and you know, the big thing with the Stanton system is that the planets were sold off to various corporations, so ArcCorp owns one, Hurston Dynamics owns another one, Microtech owns another one, and Crusader Industries owns another one. Crusader are the guys that built the Starliner. So each one of those places is quite distinct, Crusader sort of these floating buildings around the gas giant that allows them to build these bigger ships, not constrained so much by gravity. Then you have Hurston Dynamics which is sort of like this industrial world, an industrial wasteland where it’s full of smog and foundries, it looks like something from the beginning of Joe Versus the Volcano. And then we have ArcCorp which is this whole world covered by this city essentially. And then we have Microtech which is the company behind the mobiGlas and sim stuff, and they are on a perpetually cold snowy planet, so they’ve all got very different feels to them, but they all fundamentally underneath it all use this structuralism set with some modifications and styles, so they have some sort of unique bespoke aspects for each one of these locations, but they all use this common building set and then materials, colors, and stuff change out.
So we’re building these sets, and they are interchangeable, and modular and can be built on top of each other to allow us once we’ve got those building blocks in place, to be able to deliver a lot more of these locations. One of the first things we’d deliver would be the Stanton system with these four different planets you can travel between and get missions, do business, and trade. And then, we’d ultimately open up some jump gates to go to other systems and that’s kind of our plan. You know right now we’re going to give you this large world map which comes with multi-crew which will be a baby version of Star Citizen. You’ll be able to do a lot of the things you’ll be able to do in Star Citizen, but missing a bunch of the functionality we plan and full time proper persistence. Being able to buy and sell different stuff in game will be coming pretty soon, landing and taking off from different planets won’t be there, but will be something we’ll be rolling in, but that will be our test bed, I think I mentioned this before, as a multi-crew. And then we’ll be building these systems, in parallel, when we have our first one ready to go, BAM! We’ll drop you in it, and then we’ll be flying around our very first system which will be Stanton. And then some more systems which will come online and we’ll open up jump points between them and we’ll slowly expand out. The plan is, we’re laying a lot of track, with these pieces that we’re putting together and you’re going to start to see the benefit of all that coming towards the end of this year and through next year where all these pieces have been built, and then it is quite quick for us to lay out the environments where you’d land. Yes, there’s a lot of crafted stuff, but we’re also using some systematic or procedural tools to populate stuff. So there will be like – you put a bar in there, and there will be all sorts of rules with a bar, like I can just populate NPCs around and they’ll be like, “Oh, there’s a bar nearby. I’ll go there to have a drink after work and then after that I’ll go to my home”. We’ll set all that up, that’s what subsumption is, as mentioned in Tony’s plan, but people would have their lives and all this other stuff that we’ve talked about.
So, that’s kind of the plan, we’re planning to deliver more systems. Just to let you know, when it says 100 complete star systems, we don’t mean we’re delivering 100 complete star systems tomorrow or all in one day because you know, we got to a bunch of our star systems in our stretch goals, and also some of these star systems are to be explored and found. So, our focus is to get the core UEE space and the surrounding systems. The ones that you see will be on the star map, which we’ll be revealing and sharing on the web next month, you’ll have the first couple of key systems where you’ll be able to adventure in, in more detail on this star map and then the other ones will be more high level, and then as we get into them, we’ll build them up. But, that’s the plan is to start with one system and then move our way out. We’re sort of laying the groundwork for that. So that’s our plan, that’s how we’ll roll them out, but not committing to specific dates though cause I’ve learned that issue.
Eind van dit jaar zouden de Stanton planeten af zijn. Begin volgend jaar krijgen we de eerste missies en kunnen we vliegen tussen deze planeten en langzaam wordt dit verder uitgebreid.
RTV is nog niet geweest, daar zit meestal ook nog wel wat interessants tussen omdat het antwoord is op vragen die gesteld worden door de community.Fisher schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:37:
[...]
Het meest belangrijke nieuws van deze week vond ik in de 10 for the chairman.
edit dit is ook wel leuk om te zien Tyrol system:
https://www.artstation.com/artwork/star-citizen_tyrol-system

[ Voor 179% gewijzigd door Bornhald op 18-09-2015 11:53 ]
Dat is een manned mining droidBornhald schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:39:
[...]
RTV is nog niet geweest, daar zit meestal ook nog wel wat interessants tussen omdat het antwoord is op vragen die gesteld worden door de community.
https://www.artstation.com/artwork/star-citizen_tyrol-system
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Waarom moet ik nu aan jodelen denken?Bornhald schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:39:
Maar AtV kon je ook horen dat ze al een week aan het testen waren met SM.
Dus de eerste release zit heel dicht bij nu.
De Crusader map van AC 2.0 lijkt me ook wel een mooie stap vooruit.
Verwijderd
ATV is ok, over algemeen redelijke informatie voorziening en dat ik ok. Maar je merkt nu dat er weinig spannends in zit en het gevoel bekruipt me dat ze bepaalde info nu bewust sparen om op CitizenCon meer te hebben en dat vind ik wel een beetje minder als regular volger.Case_C schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:24:
Ik snap goed dat zon event knap bijdraagt aan de hype (en dat is nodig 100 M
Anton uit Tyrol?Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:18:
[...]
Waarom moet ik nu aan jodelen denken?![]()
Maar AtV kon je ook horen dat ze al een week aan het testen waren met SM.
Dus de eerste release zit heel dicht bij nu.
De Crusader map van AC 2.0 lijkt me ook wel een mooie stap vooruit.
AC2.0 staat samen met SQ42 voorop mijn hype train!
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Het lastige is, is als ze het aangeven dat ze dingen achterhouden dat mensen misschien te hoge verwachtingen gaan creëren voor de StarCon. Dat lijkt mij ook niet wat ze daar willen omdat je dan ipv een positieve alleen maar een negatieve indruk achterlaat door dat mensen alle nieuwe aankondigingen en onthullingen niet als geweldig beschouwen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:37:
[...]
ATV is ok, over algemeen redelijke informatie voorziening en dat ik ok. Maar je merkt nu dat er weinig spannends in zit en het gevoel bekruipt me dat ze bepaalde info nu bewust sparen om op CitizenCon meer te hebben en dat vind ik wel een beetje minder als regular volger.
Ik snap goed dat zon event knap bijdraagt aan de hype (en dat is nodig 100 M) en de continue stroom communicatie minder maar ik heb dan zoiets stop ff niet 35 min vol met crap. Zeg dan gewoon we sparen het op for CC en maak ATV beetje korter ofzo
Een ander vraagje, misschien dat dit al tig keer langsgekomen is maar gaat SC ook op Dx12 draaien of wordt het een Dx11 spel? Even een zoekopdrachtje doen laat inderdaad zien dat ze er mee bezig zijn en dat ze er ook zeker interesse in hebben! Lijkt mij dat heel veel mensen volgend jaar alweer Windows 10 draaien en dat veel mensen zeker een Dx12 kaartje hebben (kan mij niet voorstellen dat je SC wilt spelen met een slechtere kaart...).
https://forums.robertsspa.../4303119/#Comment_4303119
The Windows 10 announcement is certainly very interesting for us as it suggests we might get a better take-up of DX12 than we'd otherwise have expected (as DX12 is locked to Win10). Adding DX12 support is no small task for such a large and fully featured engine & game, however it's also an extremely high priority for us because everything about our game design seems to increase the number of objects we need to deal with and one of the main benefits of DX12 is to significantly reduce the per-object CPU cost of rendering (often the bottleneck for games). Of course there are other funky effects and features we could implement with DX12, but how much time we spend on R'n'D for DX12-only features will be proportional to how many users are running DX12, and this latest announcement gives me more hope we'll be pushing DX12 features sooner rather than later.
[ Voor 36% gewijzigd door Yamotek op 18-09-2015 14:05 ]
Ze gaan het zeker ondersteunen, maar de implementatie is er 'nog' niet.Yamotek schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:01:
[...]
Het lastige is, is als ze het aangeven dat ze dingen achterhouden dat mensen misschien te hoge verwachtingen gaan creëren voor de StarCon. Dat lijkt mij ook niet wat ze daar willen omdat je dan ipv een positieve alleen maar een negatieve indruk achterlaat door dat mensen alle nieuwe aankondigingen en onthullingen niet als geweldig beschouwen.
Een ander vraagje, misschien dat dit al tig keer langsgekomen is maar gaat SC ook op Dx12 draaien of wordt het een Dx11 spel?
https://www.reddit.com/r/...ts_talk_about_directx_12/
https://www.reddit.com/r/...ii7e/why_we_need_dx_12_d/
Relevante quote van CIG-er Ali Brown (Lead Graphics Programmer @ Foundry 42):Case_C schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:03:
[...]
Ze gaan het zeker ondersteunen, maar de implementatie is er 'nog' niet.
https://www.reddit.com/r/...ts_talk_about_directx_12/
https://www.reddit.com/r/...ii7e/why_we_need_dx_12_d/
The Windows 10 announcement is certainly very interesting for us as it suggests we might get a better take-up of DX12 than we'd otherwise have expected (as DX12 is locked to Win10). Adding DX12 support is no small task for such a large and fully featured engine & game, however it's also an extremely high priority for us because everything about our game design seems to increase the number of objects we need to deal with and one of the main benefits of DX12 is to significantly reduce the per-object CPU cost of rendering (often the bottleneck for games). Of course there are other funky effects and features we could implement with DX12, but how much time we spend on R'n'D for DX12-only features will be proportional to how many users are running DX12, and this latest announcement gives me more hope we'll be pushing DX12 features sooner rather than later.
Cheers,
Ali Brown
Laten we hopen dat ze zo snel mogelijk overgaan volledige dx12 support inbouwen. Gelukkig zijn ze wel zo future focused dat ik mij daar niet heel veel zorgen om maak.
Denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de ontwikkeltijd. DX12 is gebonden aan W10 dus als ze DX12 only gaan, trappen ze volgens mij automatisch iedereen eruit die nog niet op W10 zit.
Als ze early 2016 gaan releasen (yeah right
) denk ik dat het DX11 wordt met wellicht ondersteuning voor een DX12 mode. Als het nog twee jaar gaat duren kan ik me voorstellen dat wellicht genoeg mensen over zijn om DX12-only goed te praten.
Als ze early 2016 gaan releasen (yeah right
Vaak ondersteunen spellen meerdere Direct X modiOraijon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:17:
Denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de ontwikkeltijd. DX12 is gebonden aan W10 dus als ze DX12 only gaan, trappen ze volgens mij automatisch iedereen eruit die nog niet op W10 zit.
Als ze early 2016 gaan releasen (yeah right) denk ik dat het DX11 wordt met wellicht ondersteuning voor een DX12 mode. Als het nog twee jaar gaat duren kan ik me voorstellen dat wellicht genoeg mensen over zijn om DX12-only goed te praten.
Yep, dat zeg ikIrcghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:18:
[...]
Vaak ondersteunen spellen meerdere Direct X modi
Also, in other news: GEFELICITEERD!
Welk schip heb jij jezelf cadeau gedaan?
Hehe ja Mount and Blade met DX9 en DX11 support. DX9 all the way om niet te crashenIrcghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:18:
[...]
En gefeliciteerd, !
Ik ga er van uit dat zowel dx11 als 12 ondersteund zullen worden.Ircghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:18:
[...]
En: Gefelicteerd!
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Thanks!Oraijon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:19:
[...]
Yep, dat zeg ik
Also, in other news: GEFELICITEERD!
Welk schip heb jij jezelf cadeau gedaan?
Heb mezelf een nieuw scherm gegeven!

LG 29 UM57-P IPS Ultra-wide (dus 21:9)
[ Voor 14% gewijzigd door Ircghost op 18-09-2015 14:28 ]
Oeh, nice! Ik heb z'n broertje, erg erg mooie schermen!Ircghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:28:
[...]
Thanks!
[afbeelding]
Bevalt hij?
Welk broertje?Oraijon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:30:
[...]
Oeh, nice! Ik heb z'n broertje, erg erg mooie schermen!
Bevalt hij?
Tot nu toe bevalt het erg goed, mooie kleuren en heerlijk dat je veel meer in het spel wordt gezogen
Omdat het 2056 * 1080 is er in ieder geval een mooie resolutie over de breedte, maar niet meteen zo zwaar als 4k et cetera!
http://tweakers.net/categ...TkJKyxBygDUpGhlaWSrG1tbUAIrcghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:32:
[...]
Welk broertje?
Tot nu toe bevalt het erg goed, mooie kleuren en heerlijk dat je veel meer in het spel wordt gezogen. Vooral ook leuk met flight sims, omdat je nu veel meer overzicht hebt.
Omdat het 2056 * 1080 is er in ieder geval een mooie resolutie over de breedte, maar niet meteen zo zwaar als 4k et cetera!
Deze natuurlijk
Ik heb een LG 34UM95-P. 21:9 is wat mij betreft echt ideaal.Ircghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:32:
[...]
Welk broertje?
Tot nu toe bevalt het erg goed, mooie kleuren en heerlijk dat je veel meer in het spel wordt gezogen. Vooral ook leuk met flight sims, omdat je nu veel meer overzicht hebt.
Baal er alleen soms een beetje van als er maar weer een lazy k*t ontwikkelaar is die nog in 2010 leeft en die verhouding niet ondersteunt (had meer verwacht van fucking Blizzard!).
Maargoed, 9 van de 10 gaat gelukkig goed vandaag de dag
Nice! Mooi scherm zegOraijon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:39:
[...]
Ik heb een LG 34UM95-P. 21:9 is wat mij betreft echt ideaal.
Baal er alleen soms een beetje van als er maar weer een lazy k*t ontwikkelaar is die nog in 2010 leeft en die verhouding niet ondersteunt (had meer verwacht van fucking Blizzard!).
Blizzard ondersteund toch juist oude hardware. Daar staan ze toch om bekende..Oraijon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:39:
[...]
Ik heb een LG 34UM95-P. 21:9 is wat mij betreft echt ideaal.
Gefeliciteerd en nu een foto met sc eropIrcghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:28:
[...]
Thanks!
[afbeelding]
Haha dat durf ik niet met mijn bar slechte performance van SC
Nice! Ik ben ook over naar 21:9 en dat bevalt me erg goed voor games!Ircghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:28:
[...]
Thanks!
[afbeelding]
Mja maar als je zo je best doet met compatibility, neem dan ook gewoon 21:9 schermen mee. In WoW ging het goed, in Diablo alleen als je fullscreen borderless doet, in Heroes of the Storm en Starcraft kan je de resolutie uberhaupt niet kiezen.Bornhald schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:47:
[...]
Blizzard ondersteund toch juist oude hardware. Daar staan ze toch om bekende..![]()
[...]
Gefeliciteerd en nu een foto met sc erop
Als kleine B studios het zonder problemen kunnen moet een AAA studio als Blizzard het helemaal kunnen
Maargoed, beetje offtopic discussie hier natuurlijk
het hoeft alleen maar een screenshot te zijn geen filpjeIrcghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:49:
Haha dat durf ik niet met mijn bar slechte performance van SC
maar ik begrijp wat je bedoelt, voor de rest vette monitor, zelf laatst een 24" gekocht en ik vond dat als super dus ik kan me een voorstelling maken hoe vet je het vind
geen wide screen mind you! Wel naar staan kijken maar above my paygrade atm
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 18-09-2015 15:50 ]
Als je niet vol (QHD/ 4K) wilt gaan vallen de prijzen best mee. Mijn scherm is dus 2056*1080 op 29" IPS voor €269,-Bornhald schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:49:
[...]
het hoeft alleen maar een screenshot te zijn geen filpje![]()
maar ik begrijp wat je bedoelt, voor de rest vette monitor, zelf laatst een 24" gekocht en ik vond dat als super dus ik kan me een voorstelling maken hoe vet je het vind
geen wide screen mind you! Wel naar staan kijken maar above my paygrade atm
Verwijderd
De goedkoopste 4k's zijn nu bijna in prijs gehalveerd met toen ze uitkwamen. En je hebt ook redelijk keuze in types panelen. Maar als je voor 120Hz wilt dan blijft het schrikken.
hmm Misschien maar weer eens AC aanslingeren. Avenger free fly weekend.
https://robertsspaceindus...60-Test-Drive-The-Avenger
https://robertsspaceindus...60-Test-Drive-The-Avenger
Hehe toch leuk wat de community maakt met de content van CIG 

^ Amen.
Net AtV gezien, dat was indd wel 1 van de saaiste. Hoogtepunt was de vlucht over Arccorp.
YouTube: Around the Verse Episode 61
Net AtV gezien, dat was indd wel 1 van de saaiste. Hoogtepunt was de vlucht over Arccorp.
YouTube: Around the Verse Episode 61
die art van de avenger is net iets gestroomlijnder dan de avenger in mn hangar
edit: deze

vs
edit: deze

vs

[ Voor 59% gewijzigd door Bornhald op 18-09-2015 20:19 ]
Verwijderd
De oude Avenger wil nog wel eens naar achter klappen als je landt.
Denk dat ze daar naar gekeken hebben en het zwaartepunt wat verbetert hebben.
Hopelijk dat ze ook nog wat glitches gefixed hebben want die heeft hij ook zat.
Denk dat ze daar naar gekeken hebben en het zwaartepunt wat verbetert hebben.
Hopelijk dat ze ook nog wat glitches gefixed hebben want die heeft hij ook zat.
Nieuwe dev chat op INN:
http://imperialnews.netwo...chat-september-14th-17th/
Toch maar een Vanguard aanschaffen.Vanguards are going to be much, much more robust than Hornets.
Hahaha gevalletje the flesh is strong but the mind is weak?Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:45:
Nieuwe dev chat op INN:
[...]
Toch maar een Vanguard aanschaffen.
Cliffs of Dover?Ircghost schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:28:
[...]
Thanks!
Over Dx12... Je zou toch denken dat omzetten van Mantle naar Dx12 geen al te grote omschakeling zou moeten zijn.
Haha heb hem nog niet aangeschaft hoor. Zit er wel over te denken ja.Case_C schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:50:
[...]
Hahaha gevalletje the flesh is strong but the mind is weak?Gefeliciteerd met je aankoop
.
maakt dat iok me wel weer prettiger voel over het feit dat ik mijn Superhornet/gladiator voor een vanguard heb geruildVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:45:
Nieuwe dev chat op INN:
[...]
Toch maar een Vanguard aanschaffen.
Nee, DCSTNJ schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:52:
[...]
Cliffs of Dover?
Over Dx12... Je zou toch denken dat omzetten van Mantle naar Dx12 geen al te grote omschakeling zou moeten zijn.
van rtv:
http://imperialnews.netwo...reverse-verse-episode-63/
hier de punten die ik interessant vind :
- [Reason to hype over the next 2 weeks?] Ben can’t. He hates over-promising. They’re working on the Endeavour, hopefully in a week or two, no guarantees. Citizen Con is going to be fantastic, get hyped for that. Working on 1.2.1 patch. Maybe PTU end of next week, no guarantee.
- FPS report will be minor probably. Folks all over are working on the after-shock of the merge, which is taking a bit longer than they’d hoped. They’ll put together a segment on AtV so that we can see what that means.
- [Next flyable ship?] Looking at multicrew stuff coming in next. Connie, Tali, possibly a Cutlass update. The Herald’ll be the next single-seater. Connie and Tali probably next though. But can’t say when or why or how or to what degree.
- [Info on patch 1.3?] 1.3 is the multicrew explosion. Large-world map, multicrew testbed, etc… or it might be FPS… they have a lot coming.
- Ben can say nothing about the Esperia Prowler. It has a concept artist assigned, but that artist is building variants for another ship right now.
[ Voor 65% gewijzigd door Bornhald op 18-09-2015 22:13 ]
Nog meegeluisterd naar RtV maar inderdaad weinig interessants... gewoon afwachten tot de grotere updatesBornhald schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 22:08:
van rtv:
[...]
ik heb alleen dit even gekeken, voor de rest eve radio geluisterd en ksp gespeeldCase_C schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:05:
[...]
Nog meegeluisterd naar RtV maar inderdaad weinig interessants... gewoon afwachten tot de grotere updates.
Hier nog even de Very high @ 2056 * 1080 screens van SC 

Ik heb na een aantal maanden niet echt op de hoogte geweest te zijn, Star Citizen weer eens geïnstalleerd en opgestart.
Ik kan er echter niet zoveel mee. Ten eerste, waar zijn m'n grafische opties? Ik kan in het menu alleen presets (Low/Medium/High), resolutie en brightness instellen. Ik heb op internet een hoop console commands gevonden (die je ook in een user.cfg file kunt zetten) maar het merendeel daarvan lijkt niet (meer?) te werken.
Het grootste probleem dat ik heb is de FoV, die by default afschuwelijk laag staat. Volgens het internet moet dat aan te passen zijn met het command cl_fov = ... maar dat werkt niet. Ook commands om de mouse smoothing/acceleration uit te zetten doen niets. Hoe kan dit? Ik kan het spel echt niet spelen zo namelijk...
Daarnaast probeerde ik om met de lift naar Arc Corp te gaan. Elke keer dat ik dat probeer wordt ik echter om de één of andere reden gekicked. Wat is dat voor een onzin?
Ik kan er echter niet zoveel mee. Ten eerste, waar zijn m'n grafische opties? Ik kan in het menu alleen presets (Low/Medium/High), resolutie en brightness instellen. Ik heb op internet een hoop console commands gevonden (die je ook in een user.cfg file kunt zetten) maar het merendeel daarvan lijkt niet (meer?) te werken.
Het grootste probleem dat ik heb is de FoV, die by default afschuwelijk laag staat. Volgens het internet moet dat aan te passen zijn met het command cl_fov = ... maar dat werkt niet. Ook commands om de mouse smoothing/acceleration uit te zetten doen niets. Hoe kan dit? Ik kan het spel echt niet spelen zo namelijk...
Daarnaast probeerde ik om met de lift naar Arc Corp te gaan. Elke keer dat ik dat probeer wordt ik echter om de één of andere reden gekicked. Wat is dat voor een onzin?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dat is gewoon een klein stukje uit de cutlass commercialCase_C schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:28:
Hehe toch leuk wat de community maakt met de content van CIG
[afbeelding]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Grafische opties zijn 'nog' steeds niet geimplementeerd. Alles werkt volgens mij vandaag de dag nog met user.cfg's. Deze staan niet persé standaard in de Star Citizen folder, en moet je zelf aanmaken. Daarin kan je de console aanzetten (die volgens mij standaard uit staat. )Compizfox schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 02:26:
Ik heb na een aantal maanden niet echt op de hoogte geweest te zijn, Star Citizen weer eens geïnstalleerd en opgestart.
Dit kan je dan bijvoorbeeld in dat bestandje gooien. (Je kan ook kant en klare downloaden) Maar het maken van een wordpad bestand, en die vervolgens als user.cfg op te slaan is een kleine moeite. (Het is mij zelfs gelukt zojuist!
Mijn scherm met deze instellingen:Con_Restricted = 0
r_Gamma = 1.2
sys_MaxFps = 60
r_TexMinAnisotropy = 8
r_TexMaxAnisotropy = 8
e_ShadowsMaxTexRes = 256
r_MotionBlur = 0
r_ColorGrading = 0
r_SSReflections = 0
r_FogShadows = 0
r_VSync = 0
r_ChromaticAbberation = 0
r_sharpening = 0
r_HDRGrainAmount = 0
cl_fov = 120
r_DepthOfField = 0
g_radialBlur = 0
hud_bobHud = 0
r_SSAO = 0
r_ssdo = 1
r_SSReflections = 0
r_HDRBrightLevel = 0.5
e_ParticlesShadows = 0

Dit zou nog iets moeten doen om de console te activeren.. maar dat weet ik niet zeker..
; Enable console
Con_Restricted = 0
Hier de link waar dit uit komt: https://drive.google.com/...aczZxcEJRZ256WVl0VEE/view
Ga je gewoon in de lift staan? Voer de code in voor Arc Corp, dan launch? Dat zou gewoon moeten werken, vannochtend nog getest, en ik kwam er zonder problemen in. Vlak na de launch kwamen crashes wel vaker voor, maar nu toch niet meer.Daarnaast probeerde ik om met de lift naar Arc Corp te gaan. Elke keer dat ik dat probeer wordt ik echter om de één of andere reden gekicked. Wat is dat voor een onzin?
En just curious
I know, daarom zeg ik ook dat ze het met content van CIG makenFordox schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:46:
[...]
Dat is gewoon een klein stukje uit de cutlass commercial
Star Marine Update!
Dus volgende week gaan ze 'al' intern playtesten
. Nou voor CitizenCon MOET dan gewoon gaan lukken
.
Conclusion That about does it for this week’s Star Marine report. I know that this still seems like a lot of work each week, but the absolute truth is that we’re getting these tasks knocked down and are moving ever-closer to our goal of getting the game in your hands. We are still dealing with the aftershocks of the code merge, but everyone on the team agrees that we can see everything coming together. Next week, we’re hoping to have a company-wide play test. The results will be valuable, and almost as importantly we’re eager to share our progress with the rest of CIG. First the whole of Cloud Imperium, then the world! P.S. We’ll leave you with a fun bug we discovered this week below. Presenting: The STAR MARINE LUNCH TRAY DISPENSER! |
Dus volgende week gaan ze 'al' intern playtesten

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 19-09-2015 11:57 ]
En dan maar hopen dat daar niet opeens weer blocking issues uit komen.Next week, we’re hoping to have a company-wide play test.
Hier trouwens nog een M50 in real-world racing livery

[ Voor 28% gewijzigd door Snoz Lombardo op 19-09-2015 12:01 ]
Het zou echt een verfrisser gaan zijn voor de ontwikkeling van het spel om gewoon in FPS op elkaar te kunnen gaan schieten. (Dan als verrassing nog een goede lobby erbij, en dan kunnen we gewoon 8vs8 doen met TweakersSnoz Lombardo schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:58:
[...]
En dan maar hopen dat daar niet opeens weer blocking issues uit komen.
Don't make me more excited than I already am!Case_C schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:01:
[...]
Het zou echt een verfrisser gaan zijn voor de ontwikkeling van het spel om gewoon in FPS op elkaar te kunnen gaan schieten. (Dan als verrassing nog een goede lobby erbij, en dan kunnen we gewoon 8vs8 doen met Tweakers)
Whoa, ik ga volgend jaar ook maar over op 21:9Ircghost schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 02:00:
Hier nog even de Very high @ 2056 * 1080 screens van SC
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oink
Dus afwachten of ze wat blocking kunnen vindenVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:40:
SM update.
'Next week, we’re hoping to have a company-wide play test.'
Zo'n lijst met console commands had ik inderdaad al gevonden, maar het merendeel lijkt niet te werken.Case_C schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:50:
[...]
Grafische opties zijn 'nog' steeds niet geimplementeerd. Alles werkt volgens mij vandaag de dag nog met user.cfg's. Deze staan niet persé standaard in de Star Citizen folder, en moet je zelf aanmaken. Daarin kan je de console aanzetten (die volgens mij standaard uit staat. )
Dit kan je dan bijvoorbeeld in dat bestandje gooien. (Je kan ook kant en klare downloaden) Maar het maken van een wordpad bestand, en die vervolgens als user.cfg op te slaan is een kleine moeite. (Het is mij zelfs gelukt zojuist!
r_MotionBlur = 0 werkt wel, maar cl_fov = 75 of i_mouse_smooth = 0.0 lijken geen effect te hebben. Ik krijg in elk geval geen bevestiging in de console als ik het command invoer (wat bij r_MotionBlur = 0 wel het geval is) en de FoV verandert niet.
Jup, dat kwam ik ook tegen en heb ik ook in m'n user.cfg gezet. Ik denk echter niet dat het nodig is, want m'n console opent gewoon als ik op ` druk.Dit zou nog iets moeten doen om de console te activeren.. maar dat weet ik niet zeker..
; Enable console
Con_Restricted = 0
Jazeker. Hij crasht niet, maar nadat ik op "Launch" druk krijg ik een laadscherm. Nadat hij een paar minuten bezig is geweest krijg ik dan uiteindelijk een errormessage met de melding "Error 9 you were kicked" of iets dergelijks.[...]
Ga je gewoon in de lift staan? Voer de code in voor Arc Corp, dan launch? Dat zou gewoon moeten werken, vannochtend nog getest, en ik kwam er zonder problemen in. Vlak na de launch kwamen crashes wel vaker voor, maar nu toch niet meer.
Intel 2500k @ 4.6 GHz, HD7970 Lightning Boost Edition. Ik snap wel dat het daarmee niet vloeiend op hoge settings te spelen is, maar ik wilde puur even kijken hoe het spel vordert.En just curious, op wat voor een systeem speel je?
Aan de processor ligt het niet, en de 7970 is wat ouder maar staat nog wel z'n mannetje.Compizfox schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 18:37:
Intel 2500k @ 4.6 GHz, HD7970 Lightning Boost Edition. Ik snap wel dat het daarmee niet vloeiend op hoge settings te spelen is, maar ik wilde puur even kijken hoe het spel vordert.
De 2500k is anders een stuk ouder dan de HD7970 hoorTNJ schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:52:
[...]
Aan de processor ligt het niet, en de 7970 is wat ouder maar staat nog wel z'n mannetje.
Maar inderdaad, ik kan alle hedendaagse games wel op high settings spelen eigenlijk. Maar Star Citizen is dan weer een ander verhaal.
Dames en heren, de Sataball outfit 

Ik draai zelf nog steeds op een i7 2600 en ben er ook dik tevreden mee. Kwa raw performance zijn de nieuwe cpus inderdaad niet zo veel beter. Het is voornamelijk watt per performance waar elke generatie winst op boekt. Als je het niet uitmaakt of je stroomrekening 40 euro meer is aan het einde van het jaar kan je zeker nog wel een paar jaartjes mee met je i5 2500Compizfox schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:06:
[...]
De 2500k is anders een stuk ouder dan de HD7970 hoorWel houdt hij het gewoon goed uit. Een nieuwe top-tier i5 (dat is de 4690K denk ik?) zal niet veel sneller zijn. Gek eigenlijk, dat de technologische vooruitgang bij (Intel) CPUs zo stil lijkt te staan.
Maar inderdaad, ik kan alle hedendaagse games wel op high settings spelen eigenlijk. Maar Star Citizen is dan weer een ander verhaal.
Verwijderd
Gevolg van een (bijna) monopolie positie.Compizfox schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:06:
Gek eigenlijk, dat de technologische vooruitgang bij (Intel) CPUs zo stil lijkt te staan.
Voor gamen is CPU echt niet meer de bottleneck terwijl GPU's nog sterk in ontwikkeling zijn.
(Voor CPU intensieve zaken zoals video rendering of muziek telt het dan wel weer mee)
Wat dat betreft zou je CPU cores voor geluid/muziek (FX) en physics kunnen gebruiken.
Twijfels... Al heel lang. Straks denk ik toch die twijfels eens opzij zetten en een 315p kopen
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Zeker nu er steeds meer te zien is van het concept wat Star Citizen moet gaan worden .siriouz schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:52:
Twijfels... Al heel lang. Straks denk ik toch die twijfels eens opzij zetten en een 315p kopen
Wel rekening houden met de rework van de 300 series, wat je ziet is dus gegarandeerd niet wat je koopt
Hopen dat ze verder wel binnen de huidige grootte klasse blijven ivm verschillende groottes van jumpgates... Maar goed, mezelf kennende zal het niet bij alleen een 315p blijven als AC me goed bevaltCase_C schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:44:
[...]
Zeker nu er steeds meer te zien is van het concept wat Star Citizen moet gaan worden .
Wel rekening houden met de rework van de 300 series, wat je ziet is dus gegarandeerd niet wat je koopt. (Ze worden groter/meer ruimte voor cargomanagement e.d. volgens mij)
Dat ze dezelfde klasse blijven is bijna een gegevensiriouz schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:55:
[...]
Hopen dat ze verder wel binnen de huidige grootte klasse blijven ivm verschillende groottes van jumpgates... Maar goed, mezelf kennende zal het niet bij alleen een 315p blijven als AC me goed bevalt
Zal wel tegenvallen dat binnenkort Star Citizen Alpha uitkomt
Kwestie van jullie joinen en jullie schepen binnensluipen?Case_C schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:13:
[...]
Dat ze dezelfde klasse blijven is bijna een gegeven, maar je weet het nooit. De Idris is ooit ook 100 meter grotere geworden
.
Zal wel tegenvallen dat binnenkort Star Citizen Alpha uitkomt, dan kan je in de multi-crew schepen.. en die lopen harder op dan de single seaters
.
Met vriendelijk vragen kom je ook al een heel eindsiriouz schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:15:
[...]
Kwestie van jullie joinen en jullie schepen binnensluipen?Haha
(Heb zelf overigens ook nog niet op m'n Carrack rondgelopen
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 20-09-2015 20:17 ]
Daar ga je wel zonder te vragen op andermans schepen
nee we vragen het nog steedsCase_C schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:18:
[...]
Daar ga je wel zonder te vragen op andermans schepen.
alleen iets minder vriendelijk
Zal m'n best doen.Case_C schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:16:
[...]
Met vriendelijk vragen kom je ook al een heel eind
(Heb zelf overigens ook nog niet op m'n Carrack rondgelopen)

[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 20-09-2015 20:43 ]
Als je met flightsticks/HOTAS' gaat vliegen is het een must om 'locked' gimbal op je wapens te hebben. Schepen die non gimbal wapens hebben kunnen een maat groter. Size 4 Fixed ipv Size 3 Gimballed. Daardoor hebben de mensen met een flight stick minder bewegingsvrijheid met de wapens, maar kunnen meer damage doen als ze op target zitten.siriouz schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:43:
[...]
Zal m'n best doen.Hoe flightstick-vriendelijk is SC trouwens? En heeft iemand nog suggesties voor enigzins degelijke en toch betaalbare flightsticks?
Als je nog zoekt naar een HOTAS kan je nog even wachten op de sticks van SC zelf

Voor overig stick advies zijn er hier zat mensen met verschillende setup's.
Hmm, heeft iemand hier toevallig ervaring met het combineren van een losse throttle module met een losse flightstick? Kan namelijk best wel wat schelen in kosten... :x
Ik vlieg liever niet zonder stick. Heb in het begin met muis en toetsenbord gevlogen en al snel naar een Logitech 3D Extreme overgestapt. Daarna naar een Saitek X52 Pro. Mij bevalt het heel erg alhoewel er veel mensen klagen op het forum over HOTAS vs Muis + Keyboard. Deze laatste zou te OP zijn, maar de top in Arena Commander vliegt volgens mij gewoon met HOTAS.siriouz schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:43:
[...]
Zal m'n best doen.Hoe flightstick-vriendelijk is SC trouwens? En heeft iemand nog suggesties voor enigzins degelijke en toch betaalbare flightsticks?
Een van de goedkoopste HOTAS systemen is de http://www.mediamarkt.nl/...gle&product_code=84599425 voor 50 euro bij de mediamarkt. Ik kan alleen niet even snel vinden of deze heel fijn is met SC.
Ooit naar gekeken maar de meeste throttles zijn onderdeel van een set. CH verkoopt ze los maar die zijn niet goedkoop. Alternatief is zoeken naar een HOTAS set op MP waarvan de stick kapot is maar de throttle niet.siriouz schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:46:
Hmm, heeft iemand hier toevallig ervaring met het combineren van een losse throttle module met een losse flightstick? Kan namelijk best wel wat schelen in kosten... :x
[ Voor 18% gewijzigd door Tylocke op 20-09-2015 21:49 ]
Daar zat ik net inderdaad ook al naar te kijken. Zal even kijken wat ik aan reviews kan vinden icm SC.Tylocke schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:47:
[...]
Ik vlieg liever niet zonder stick. Heb in het begin met muis en toetsenbord gevlogen en al snel naar een Logitech 3D Extreme overgestapt. Daarna naar een Saitek X52 Pro. Mij bevalt het heel erg alhoewel er veel mensen klagen op het forum over HOTAS vs Muis + Keyboard. Deze laatste zou te OP zijn, maar de top in Arena Commander vliegt volgens mij gewoon met HOTAS.
Een van de goedkoopste HOTAS systemen is de http://www.mediamarkt.nl/...gle&product_code=84599425 voor 50 euro bij de mediamarkt. Ik kan alleen niet even snel vinden of deze heel fijn is met SC.
Dat muis + keyboard OP is, tja... Kan niet alles hebben toch.
Edit: Stiekem is die X52 wel heel dik...
Edit2: Saitek X45 aan weten te schaffen, 2ehandsje voor 25 euro. Het rubber plakt door slijtage, maar met wat hobbymaterialen moet dat prima te fixen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door siriouz op 20-09-2015 23:21 ]
ik zie anders geen drakeCase_C schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:46:
[...]
Als je nog zoekt naar een HOTAS kan je nog even wachten op de sticks van SC zelf, die komen met een instapmodel wat rond de 150 dollar zal gaan kosten. (En die kan je gestyled bestellen naar je favo merk schip
)
Verwijderd
Daar zijn ze nog mee bezig. Maar omdat die nog niet in SQ42 zit duurt het wat langer.
Ja, ja, pun intended.
De 315p heb ik inmiddels ook aangeschaft. 
Heeft iemand hier overigens ervaring met het bewerken van verweerd, plakkerig rubber op flightsticks met Plasti Dip, of anders eventueel carbon folie eroverheen plakken?
Heeft iemand hier overigens ervaring met het bewerken van verweerd, plakkerig rubber op flightsticks met Plasti Dip, of anders eventueel carbon folie eroverheen plakken?
Ikzelf heb voor nu de Trustmaster T16000 aangeschaft, dit icm het toetsenbord werkt voor nu alsnog goed genoeg.Tylocke schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:47:
[...]
Ik vlieg liever niet zonder stick. Heb in het begin met muis en toetsenbord gevlogen en al snel naar een Logitech 3D Extreme overgestapt. Daarna naar een Saitek X52 Pro. Mij bevalt het heel erg alhoewel er veel mensen klagen op het forum over HOTAS vs Muis + Keyboard. Deze laatste zou te OP zijn, maar de top in Arena Commander vliegt volgens mij gewoon met HOTAS.
[...]
Ooit naar gekeken maar de meeste throttles zijn onderdeel van een set. CH verkoopt ze los maar die zijn niet goedkoop. Alternatief is zoeken naar een HOTAS set op MP waarvan de stick kapot is maar de throttle niet.
Ik weet niet of ik goed zou kunnen spelen met een HOTAS, aangezien ik gewend ben veel met het toetsenbord te doen.
Dat doe je vlugsiriouz schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:50:
[...]
Edit: Stiekem is die X52 wel heel dik...Mja, toch eerst maar beginnen met de T-Flight denk ik.
Edit2: Saitek X45 aan weten te schaffen, 2ehandsje voor 25 euro. Het rubber plakt door slijtage, maar met wat hobbymaterialen moet dat prima te fixen zijn.
Voor dat rubber heb ik niet echt een idee, maar die apparaten zijn toch redelijk eenvoudig te demonteren? Uit elkaar schroeven, het plakkende plastic opschuren, en dan inderdaad een goede/prettige coating erover. Plastidip is meer voor looks volgens mij en niet geschikt om hele tijd in je hand te houden. Correct me if I'm wrong.
Hehe exploration schijnt nogal populair te zijn
De 'skull' helmet is alweer als cosplay gemaakt
Dit is wel meer dan vet....
https://www.facebook.com/docdaileyprops

Die gozer heeft wel meer helmen gemaakt
, ze zijn te bestellen via zijn facebook
. Gok overigens wel dat je een aardig scheepje ervoor kan kopen.
https://www.facebook.com/docdaileyprops

Die gozer heeft wel meer helmen gemaakt
[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 21-09-2015 11:15 ]
Dit is trouwens ook een erg goede oplossing voor je HOTAS joystick. Customizable naar verschillende modellen:
http://www.monstertech.de...ystick-hotas-table-mount/

http://www.monstertech.de...ystick-hotas-table-mount/

Dat wil ik zelf ook nog eens maken zodat je wat beter kan zitten zonder dat je schouders te gespannen zitten. Maar dan ga ik het dus wel zelf maken, 150 totaal is mij wat te gortig voor een stukje metaal.
Dit topic is gesloten.