Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.834 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 08:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:09
TNJ schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:42:
Dan wel een Glencairn variant graag. :)
Als je een site kan vinden die dat type glas ook graveert kan je ze aanbevelen op 't topic op Gotinc.nl ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 11:25

Fordox

00101010

ALL ABOARD THE HYPE TRAIN

En ik vond mezelf nog wel een optimistische realist met mijn voorspelling,m je mag nog steeds hyped zijn :p

[ Voor 23% gewijzigd door Fordox op 15-09-2015 16:03 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Community Hub is nu live voor iedereen!
https://robertsspaceindustries.com/community

En Issue Council is gepland voor donderdag. (sauce)

[ Voor 82% gewijzigd door Snoz Lombardo op 15-09-2015 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 21:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Erg leuk weer! Hele goed tekst ook!

[ Voor 12% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Die 'glass' Volper is overigens ook wel eye candy :D .
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gg5NPfO.jpg

En ik vraag me af of we die 'Black Mamba' binnenkort vaker langs zien komen! Lijkt me een makkelijke/leuke setup.
https://imgur.com/a/uWz8k

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:13:
[afbeelding]
Zeker apart! Zag volgens mij ook al een Vanguard in deze stijl langskomen op Reddit.
En ik vraag me af of we die 'Black Mamba' binnenkort vaker langs zien komen! Lijkt me een makkelijke/leuke setup.
Ziet er erg Russisch uit, lekker functioneel, geen poespas. Maar geen enkel ledje? M'n X52 Pro is echt een kermis vergeleken met deze stick :')

Ben benieuwd hoe uitgebreid we straks onze schepen kunnen aanpassen qua decals en kleuren. Een Avenger zoals deze ziet er wel erg goed uit!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QGEfB0M.jpg

Een Redditor heeft T-shirt designs ontworpen o.b.v. namen en merken uit ArcCorp. Ziet er nog best aardig uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Snoz Lombardo op 16-09-2015 07:09 ]

Verwijderd

pfff zit net door de community hub heen te kijken. Bergen posts in het Duits ... als ze niet EN gaan toestaan ga je straks gek worden van de russen en anderen

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:07:
pfff zit net door de community hub heen te kijken. Bergen posts in het Duits ... als ze niet EN gaan toestaan ga je straks gek worden van de russen en anderen
Engels gaan verplichten hoop ik? Nee dat gaat erg vervelend worden, als de taal niet uniform is. Met Duits heb ik qua taal weinig moeite, maar Russisch...

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:09:
[...]

Engels gaan verplichten hoop ik? Nee dat gaat erg vervelend worden, als de taal niet uniform is. Met Duits heb ik qua taal weinig moeite, maar Russisch...
Hij zegt het gewoon goed hoor ;). Hij hoopt dat ze niet niet Engelstalig gaan toestaan.

Verwijderd

Case_C schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:13:
[afbeelding]

waar komt die image vandaan trouwens ? ergens een vault die ik niet ken ?

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:11:
[...]

waar komt die image vandaan trouwens ? ergens een vault die ik niet ken ?
https://www.reddit.com/r/Starcitizen

Verwijderd

zucht je zal zo op woensdag ochtend toch eerst hier beginnen ...

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:17:
[...]

zucht je zal zo op woensdag ochtend toch eerst hier beginnen ...
..wat bedoel je?

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Waarschijnlijk dat hij moet werken en nu voldoende te doen heeft qua SC-meuk ;P

-

Verwijderd

Tijdje terug met bornhald over dit topic gehad. dus beetje actiever in de gaten gaan houden. Dan begin je woensdag ochtend hier met lezen en kom je die volper tegen. Ik denk dan die heb ik niet eerder gezien waar kotm die vandaan ....

blijkt het reddit te zijn. Dat las ik vroeger eerst :P

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:26:
[...]

Tijdje terug met bornhald over dit topic gehad. dus beetje actiever in de gaten gaan houden. Dan begin je woensdag ochtend hier met lezen en kom je die volper tegen. Ik denk dan die heb ik niet eerder gezien waar kotm die vandaan ....

blijkt het reddit te zijn. Dat las ik vroeger eerst :P
Gewoon allebij lezen :P .

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
ja dat doen wij ook :D

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Tenzij ik in een enorme hype periode zit van SC kijk ik eigenlijk alleen hier en op de Commlink page van CIG zelf. Alles wat boeiend is op reddit wordt toch wel hier gepost. Ik hoef niet perse de eerste te zijn die het leest/ziet ;)

• Fordox

Fordox

00101010

Ik lees alleen dit, fuck het reddit jaren 90 stijl website :p
Alle interessante meuk wordt toch hier gerepost :)

• Torrie844
Fordox schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:41:
Ik lees alleen dit, fuck het reddit jaren 90 stijl website :p
Alle interessante meuk wordt toch hier gerepost :)
Ja, reddit kan ik ook echt niet aan.. Ik lees forums op RSI en hiero.

-

Verwijderd

Topicstarter
Reddit is overzichtelijker dan de Comm Link page. :)

En nieuwe Observist:
Observist Dark: Levski, Nyx

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 22:09

Cogency

Ginnunga

Reddit moest ik in het begin ook even doorheen, die oudbollige meuk. Maar als je er aan gewend ben is het fijn om even de frontpage van een topic dat je interesseert te browsen. Is altijd een hoop info te vinden.

• Snoz Lombardo
't Is echt een kwestie van wennen denk ik. Sowieso hebben de meeste (grote) subreddits, waaronder /r/StarCitizen, een eigen CSS waardoor het 'oubollige' er volgens mij al vanaf is.

Ik vind de complete website van RSI inderdaad minder overzichtelijk. De stijl past prima bij de Star Citizen universe maar maakt het wel minder duidelijk. Die ingewikkelde stijl is leuk voor een paar kleine pagina's of een landing page maar op een pagina met veel tekst en inhoud wil je het zo eenvoudig mogelijk hebben.

Verwijderd

Snoz Lombardo schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:45:
't Is echt een kwestie van wennen denk ik. Sowieso hebben de meeste (grote) subreddits, waaronder /r/StarCitizen, een eigen CSS waardoor het 'oubollige' er volgens mij al vanaf is.

Ik vind de complete website van RSI inderdaad minder overzichtelijk. De stijl past prima bij de Star Citizen universe maar maakt het wel minder duidelijk. Die ingewikkelde stijl is leuk voor een paar kleine pagina's of een landing page maar op een pagina met veel tekst en inhoud wil je het zo eenvoudig mogelijk hebben.
compleet mee eens. Die nieuwe community hub is een set aan functies die misten maar om nou te zeggen overzichtelijk en user friendly ...nope

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 17:34
Ik vind de RSI site echt bagger qua informatielevering. Ik kan mijn weg nog vinden omdat ik snap wat alles betekent, maar als nieuweling is het ellende.

• Fordox

Fordox

00101010

Het meest irritante is dat er in de titel staat dat er "fotos zijn verschenen!"
Of iets in die trend, en dan kun je geen preview vinden, klik je er op, en dan wordt je nog doorverwezen naar een andere pagina. Yeey.
Het idee van subreddits en het minimalistische is wel fijn, maar plaatjes of video's kijken gaat gewoon niet goed.

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:00:
Of iets in die trend, en dan kun je geen preview vinden, klik je er op, en dan wordt je nog doorverwezen naar een andere pagina. Yeey.
Het idee van subreddits en het minimalistische is wel fijn, maar plaatjes of video's kijken gaat gewoon niet goed.
Ja je moet altijd op comments klikken als je binnen reddit wilt blijven, de titel verwijst direct extern. Niet superhandig maar het werkt wel als je het door hebt.

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:07:
[...]

Ja je moet altijd op comments klikken als je binnen reddit wilt blijven, de titel verwijst direct extern. Niet superhandig maar het werkt wel als je het door hebt.
Dat is niet altijd waar, het ligt aan de post type. Maar als het media is dan staat het altijd buiten Reddit inderdaad.

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:11:
[...]

Dat is niet altijd waar, het ligt aan de post type. Maar als het media is dan staat het altijd buiten Reddit inderdaad.
Klopt. Maar met de media vind ik het reddit systeem wel handig, want meestal kom je daar juist om te kijken of er nieuwe media is. Dan kun je er direct naartoe.

• Snoz Lombardo
Fordox schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:00:
Als je Reddit vaker wil gebruiken is de browser extension Reddit Enhancement Suite (RES) eigenlijk een must. Die voegt heel veel handige functionaliteit toe aan Reddit, waaronder de mogelijkheid om gelinkte plaatjes en video's rechtstreeks op Reddit te bekijken zonder de externe link te volgen.

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oraijon

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 12:20
En die fietsen ook :+

• Case_C
Jingles heeft weer een filmpje over SC :) .

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:59
Dat ziet er allemaal wel weer mooi uit..

Hierbij vraag ik mij dan wel weer af, gaan de planeten gebruik maken van iedere keer dezelfde 'stad'; komt er voor het totale spel 1 HUB of zal er voor iedere planeet een eigen 'stijl' en HUB worden gemaakt?

Daarbij hoop ik ook echt dat ze de detail settings gaan vrijgeven. Depth of field geeft verschrikkelijk veel aliasing (het is in ieder spel veel te veel aanwezig, dat is in SC gelukkig niet het geval maar ik heb het idee dat het er nog mooier uitziet zonder DOF).

• Snoz Lombardo
Origin 890 Jump uit de nieuwe Galactic Guide:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gbmevc7.jpg

Yamotek schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:16:

Hierbij vraag ik mij dan wel weer af, gaan de planeten gebruik maken van iedere keer dezelfde 'stad'; komt er voor het totale spel 1 HUB of zal er voor iedere planeet een eigen 'stijl' en HUB worden gemaakt?

Daarbij hoop ik ook echt dat ze de detail settings gaan vrijgeven. Depth of field geeft verschrikkelijk veel aliasing (het is in ieder spel veel te veel aanwezig, dat is in SC gelukkig niet het geval maar ik heb het idee dat het er nog mooier uitziet zonder DOF).
In Star Citizen wordt juist heel veel 'met de hand' gedaan. Elke locatie wordt uniek. Je kunt voorbeelden zien in deze post over de release van de Social Module.

De Nix landing zone wordt bijvoorbeeld heel industrieel terwijl MicroTech juist super futuristisch wordt.

Delemar in het Nix system:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wVzDTQb.jpg

MicroTech (ontwikkelaar van MobiGlas):
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/yk0ax3z7sd598r/source/MicroTech_LookFeel_Concept_01.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Snoz Lombardo op 16-09-2015 21:25 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Yamotek schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:16:

Architectuur stijlen zijn behoorlijk uitgebreid uitgedacht. Elke fase in de geschiedenis van de UEE heeft invloed gehad op zijn gebouwen. Dit heeft geresulteerd in verschillende hoofdstijlen op de planeten. In de laatste 10ftC spreekt CR van 6 hoofdstijlen. In een oudere aflevering spreekt hij in nog veel meer detail over dit onderwerp, samengevat in dit onderwerp:

Architectural Phases in Star Citizen

En de betreffende aflevering:

[ Voor 4% gewijzigd door Tylocke op 16-09-2015 21:53 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Topic voor vragen/zorgen/wensen over de Cutlass!
https://forums.robertsspa...9/cutlass-feedback#latest

• Bornhald
heeft die 21.000 post thread die toch nog beschaafd is gehouden blijkbaar zin gehad :D

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 22:09

Cogency

Ginnunga

Echt, whatsup with all the reserved idiots......
En de asskissers. Feedback thread, stop met het bedanken dat je alles zo prachtig mooi en goed en geweldig vind, daar heeft niemand wat aan.
En natuurlijk het offtopic gewauwel. Oh how I hate official boards.

-.-

[ Voor 14% gewijzigd door Cogency op 16-09-2015 23:40 ]

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:58
Heren 2 vraagjes:

1
Ik kan de standaard snelkoppeling ( star citizen launcher ) niet meer starten, dit houd windows defender tegen met een virus melding en dit krijg ik ook niet weg.
( defender melding !#UACTrigger.A en !#VBSXorConcatHec ) deze krijg ik ook niet "goedgekeurd".

Is er nog iemand die dit heeft meegemaakt ? Als omweg gebruik ik nu CIGPatcher om te starten dit werkt wel raar genoeg.

2
Vorige week heb ik mij aangemeld en ook gedownload de PTU en deze heeft ook gewerkt en kon ik in de launcher switchten tussen live en PTU. Deze staat er nu niet meer bij na mijn herinstallatie ook kan ik hem niet meer selecteren voor te instaleren bij de instellingen in de launcher.
Heeft hier iemand een idee wat is gebeurd , of heb ik gewoon ergens wat gemist...dat kan ook...

• Bornhald
Cogency schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:37:
Echt, whatsup with all the reserved idiots......
En de asskissers. Feedback thread, stop met het bedanken dat je alles zo prachtig mooi en goed en geweldig vind, daar heeft niemand wat aan.
En natuurlijk het offtopic gewauwel. Oh how I hate official boards.

-.-
ik heb al die reserved gasten geflagged, was inderdaad bloed irritant.
ErwinJ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 07:14:
Heren 2 vraagjes:

1
Ik kan de standaard snelkoppeling ( star citizen launcher ) niet meer starten, dit houd windows defender tegen met een virus melding en dit krijg ik ook niet weg.
( defender melding !#UACTrigger.A en !#VBSXorConcatHec ) deze krijg ik ook niet "goedgekeurd".

Is er nog iemand die dit heeft meegemaakt ? Als omweg gebruik ik nu CIGPatcher om te starten dit werkt wel raar genoeg.
nooit mee gemaakt, ik start de CIG launcher en klaar.
Vorige week heb ik mij aangemeld en ook gedownload de PTU en deze heeft ook gewerkt en kon ik in de launcher switchten tussen live en PTU. Deze staat er nu niet meer bij na mijn herinstallatie ook kan ik hem niet meer selecteren voor te instaleren bij de instellingen in de launcher.
Heeft hier iemand een idee wat is gebeurd , of heb ik gewoon ergens wat gemist...dat kan ook...
Weet je zeker dat er op dit moment een PTU is? ik zie geen melding boven aan de pagina en de optie bij mijn account is uitgegrijsd. dus volgens mij is er nu geen PTU en kan je er dus ook niet naar toe. Dit moet je per instantie aan zetten.

[ Voor 57% gewijzigd door Bornhald op 17-09-2015 08:04 ]

• Case_C
PTU is sinds maandag volgens mij alweer uit de lucht, er word dus binnenkort weer een update verwacht.

Hallo nieuwe SC Muziek!

[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 17-09-2015 08:27 ]

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

ErwinJ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 07:14:
Heren 2 vraagjes:

1 #UACTrigger.A en !#VBSXorConcatHec ) deze krijg ik ook niet "goedgekeurd".

2
Vorige week heb ik mij aangemeld en ook gedownload de PTU en deze heeft ook gewerkt en kon ik in de launcher switchten tussen live en PTU. Deze staat er nu niet meer
1.
UACTrigger is een valse melding van Windows 7. Het komt door de UAC policy ofwel beveiliging van Windows 7. (Zeg maar als je 3th party programma's installeert moet je admin rechten meegeven). Ik zou de virusscan of defender gewoon toestemming geven om door te kunnen gaan. Die andere herken in niet, iets te maken met script (Xor)?
How: After going in circles, I've done a very simply procedure. First, I've allowed the possible threat, forcing Defender to ignore it. That made it return to it's normal 'all clear' state (green screen and all). That done, I've proceeded to history, allowed items and removed everything from there.
2.
PTU is niet live. :)

• Case_C
En nog een blockout van de Herald computer station :) . Wellicht een leuke om na te maken als battlestation, als je meer richting info-runner/hacker wilt spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JYclTc0.jpg

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:32:
En nog een blockout van de Herald computer station :) . Wellicht een leuke om na te maken als battlestation, als je meer richting info-runner/hacker wilt spelen.

[afbeelding]
Ik hoop alleen dat ze geleerd hebben van EVE en het niet op 1 scherm gooien, i.v.m. bots. O-)

• ErwinJ
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:27:
[...]

1.
UACTrigger is een valse melding van Windows 7. Het komt door de UAC policy ofwel beveiliging van Windows 7. (Zeg maar als je 3th party programma's installeert moet je admin rechten meegeven). Ik zou de virusscan of defender gewoon toestemming geven om door te kunnen gaan. Die andere herken in niet, iets te maken met script (Xor)?

[...]

2.
PTU is niet live. :)
Bedankt voor de reacties, ik ga het proberen met defender.

En met de PTU wacht ik wel af, vond het gewoon raar dat ik de switch van live naar Ptu niet meer had staan.

• ErwinJ
Ik had trouwens de Avenger geprobeerd voor een paar dagen, en ik was verkocht :P
Ik denk dat ik mij deze ga aanschaffen, maar ik wacht even tot de anniversary in november ? geloof ik misschien tot er nog een leuke aanbieding komt :P.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

ErwinJ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:42:
Ik had trouwens de Avenger geprobeerd voor een paar dagen, en ik was verkocht :P
Ik denk dat ik mij deze ga aanschaffen, maar ik wacht even tot de anniversary in november ? geloof ik misschien tot er nog een leuke aanbieding komt :P.
Ja de Avenger is echt een fijn schip. Er komen nog 3 versies bij geloof ik (zoals de Vanguard versies?*).

De anniversary kan je afwachten. Hopelijk hebben ze weer een MR Package actie. Dan kan je die goedkoop aanschaffen en dan CCU-en naar een Avenger voor minder EU-tjes.

• Oraijon
Kan er naast zitten omdat ik er nooit zo op heb gelet maar die anniversary sale is juist om limited edition ships weer aan te bieden. Volgens mij worden schepen die permanent for sale zijn (zoals de Avenger) niet goedkoper neergezet. Uitzondering was de goedkope game package met Aurora.

• Case_C
Oraijon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:49:
Kan er naast zitten omdat ik er nooit zo op heb gelet maar die anniversary sale is juist om limited edition ships weer aan te bieden. Volgens mij worden schepen die permanent for sale zijn (zoals de Avenger) niet goedkoper neergezet. Uitzondering was de goedkope game package met Aurora.
Maar met het nieuwe CCU systeem kan je dan toch gewoon een Anniversary Aurora kopen, om daar een CCU op te zetten. En zo die goedkopere Avenger te scoren.

• Bornhald
ErwinJ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:42:
aanbieding qua prijzen zal er niet komen tijden de anniversary. afgelopen jaren waren de limited schepen dan weer tijdelijk beschikbaar op de irdirss en de scyth na. Er waren wat limited number schepen waarvan er sindsdien een deel omgesmolten zijn, en het is onzeker of deze er wel of niet zullen zijn.

De enige keer dat je "goedkoper" een basis schip kon kopen was toen de javalin uit kwam, er waren toen en beperkt aantal aurorás voor minder geld. Zou een redelijk manier zijn geweest om iets goedkoper een ander schip te krijgen.

Ze hadden volgens mij iets meer insurance (24 maanden) maar dat was het wel dacht ik.

Dus tenzij ze nog een keer een dergelijke actie doen wanneer ze een ander groter schip verkopen, zou ik er maar niet op rekenen dat er een leuke aanbieding komt, en als hij er komt dat het binnen een dag weg is :+

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:50:
[...]

Maar met het nieuwe CCU systeem kan je dan toch gewoon een Anniversary Aurora kopen, om daar een CCU op te zetten. En zo die goedkopere Avenger te scoren.
CCU is het verschil betalen tussen het schip wat je nu hebt, en het schip was je wil hebben, volgens mij scheelt het precies 0 euro als je een auror CCU-ed ten opzicht van direct een avenger kopen. De enige keer dat aurora's goedkoper waren (15 of 20 dollar meen ik) was tijdens de Javalin sale (2 jaar anniversary) maar is natuurlijk geen garantie dat ze het weer gaan doen..

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:52:
[...]

CCU is het verschil betalen tussen het schip wat je nu hebt, en het schip was je wil hebben, volgens mij scheelt het precies 0 euro als je een auror CCU-ed ten opzicht van direct een avenger kopen. De enige keer dat aurora's goedkoper waren (15 of 20 dollar meen ik) was tijdens de Javalin sale (2 jaar anniversary) maar is natuurlijk geen garantie dat ze het weer gaan doen..
We wachten nog op 2 grote schepen toch? Corvette en Endeavor. Hopelijk bij een van die 2? 8)

• Oraijon
[...]

Ah ja, das wel waar :)
Bornhald schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:52:
[...]

Dacht ik ook, maar als ik het ff nareken scheelt het 10 dollar ex btw.
Avenger los kost 60.
Anniversary MR Package kost 20 > Upgrade naar Alpha 0 > Upgrade naar Gamma 25 > Upgrade naar Avenger 5 maakt 50.

• ErwinJ
[...]

Ik wil de Avenger niet in de plaats van de aurora hebben maar erbij :).
Mijn Hangar is zo leeg....................and so it begins........... :P

• Bornhald
ErwinJ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:59:
[...]

Ik wil de Avenger niet in de plaats van de aurora hebben maar erbij :).
Mijn Hangar is zo leeg....................and so it begins...........:P
welkom bij het begin van het einde, wellicht dat we over een jaar op het congierge board op de SC site kunnen praten.. :D

• Bornhald
Oraijon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:58:
[...]

Ah ja, das wel waar :)

[...]

Dacht ik ook, maar als ik het ff nareken scheelt het 10 dollar ex btw.
Avenger los kost 60.
Anniversary MR Package kost 20 > Upgrade naar Alpha 0 > Upgrade naar Gamma 25 > Upgrade naar Avenger 5 maakt 50.
maar dan ga je er vanuit dat je een anniversary package als basis hebt. de vraag is maar of die weer komen..
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:53:
[...]

We wachten nog op 2 grote schepen toch? Corvette en Endeavor. Hopelijk bij een van die 2? 8)
is niet echt een vergelijking javalin zonder wapens, engines, shields, etc!! was 2500 USD
De corvette is kleiner en lichter dan de idris dus zou me heel erg verbazen als hij meer dan 1250 zou kosten en ik zou al een beetje vreemd opkijken als hij meer dan 1000 USD zou kosten. De reden voor deze aanname, het zijn beide military schepen in hetzelfde segment etc, waar de idriss gewoon een groter schip is en initeel verkocht werd al het corvette. De idris is tijdens development groter geworden en is nu geen corvette meer.

Ik denk ook niet dat je met de endevour in de buurt gaat komen van de 2500. Hij zou wel duurder zijn dan de 890 jump, maar duurder dan een idris...? laat staan een javalin.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:01:
[...]

welkom bij het begin van het einde, wellicht dat we over een jaar op het congierge board op de SC site kunnen praten.. :D
Klinkt bekend :+
Bornhald schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:09:
[...]

maar dan ga je er vanuit dat je een anniversary package als basis hebt. de vraag is maar of die weer komen..

[...]

is niet echt een vergelijking javalin zonder wapens, engines, shields, etc!! was 2500 USD
De corvette is kleiner en lichter dan de idris dus zou me heel erg verbazen als hij meer dan 1250 zou kosten en ik zou al een beetje vreemd opkijken als hij meer dan 1000 USD zou kosten. De reden voor deze aanname, het zijn beide military schepen in hetzelfde segment etc, waar de idriss gewoon een groter schip is en initeel verkocht werd al het corvette. De idris is tijdens development groter geworden en is nu geen corvette meer.

Ik denk ook niet dat je met de endevour in de buurt gaat komen van de 2500. Hij zou wel duurder zijn dan de 890 jump, maar duurder dan een idris...? laat staan een javalin.
Daar kan je wel eens gelijk in krijgen. Maar denk dat de anniversary ook bedoeld is om nieuwe mensen te trekken. Dus verwacht wel een soortgelijke actie. :)

[ Voor 67% gewijzigd door DutchWalnut op 17-09-2015 09:16 ]

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:15:
[...]

Klinkt bekend :+

[...]

Daar kan je wel eens gelijk in krijgen. Maar denk dat de anniversary ook bedoeld is om nieuwe mensen te trekken. Dus verwacht wel een soortgelijke actie. :)
Wellicht dat je gelijk hebt, dan is het wel leuk om te CCU-en als je een goedkoper schip wil en niks om LTI geeft :o

• Oraijon
Het is idd een aanname. Aan de andere kant is er weinig reden om perse nu een avenger te kopen, die wordt toch niet de verkoop uit gehaald.

Tenzij je natuurlijk nu heel graag in AC wilt vliegen ermee, maar dan zou ik hem nu gewoon kopen en dat tientje later gebruiken voor het volgende schip die ongetwijfeld erbij gaat komen at some point ;)

Aan de andere kant kan je tot die tijd natuurlijk ook een Avenger huren voor REC :P

[ Voor 11% gewijzigd door Oraijon op 17-09-2015 09:37 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:36:
Het is idd een aanname. Aan de andere kant is er weinig reden om perse nu een avenger te kopen, die wordt toch niet de verkoop uit gehaald.

Tenzij je natuurlijk nu heel graag in AC wilt vliegen ermee, maar dan zou ik hem nu gewoon kopen en dat tientje later gebruiken voor het volgende schip die ongetwijfeld erbij gaat komen at some point ;)

Aan de andere kant kan je tot die tijd natuurlijk ook een Avenger huren voor REC :P
Yep, je kan altijd nog smelten inderdaad. En misschien dat extratje investeren in een module voor de Avenger (en die gaat er zeker komen!).

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:40:
[...]

Yep, je kan altijd nog smelten inderdaad. En misschien dat extratje investeren in een module voor de Avenger (en die gaat er zeker komen!).
Avenger Module Hype!!!

• Oraijon
Duurt lang!

• Bornhald
Oraijon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:36:

welk tientje precies? de anniversery aurora's moesten namelijk gekocht worden met "nieuw" geld. Want het was natuurlijk voor nieuwe mensen.

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:45:
[...]

welk tientje precies? de anniversery aurora's moesten namelijk gekocht worden met "nieuw" geld. Want het was natuurlijk voor nieuwe mensen.
Inderdaad, maar veel oude backers vonden het geen gek idee om er een paar Aurora's bij te kopen :P .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

[...]

Ohjah! Dat dus! _/-\o_

• Case_C
[...]

Would buy again!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:46:
[...]

Inderdaad, maar veel oude backers vonden het geen gek idee om er een paar Aurora's bij te kopen :P .
ik had er 2 dacht ik.. 8) nadruk op had
Oraijon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:49:
klopt, maar vorig jaar was met de anniversary sale dus ook de javalin. En ze hadden een of andere gedachtenkronkel waardoor ze X aurora's konden verkopen voor minder omdat ze javalins aan het verkopen waren. Dat was ook tijdens de anniversary. Dus mogelijk dat ze weer iets dergelijks gaan doen.

als je dus een aurora voor minder koopt, betaal je met CCU het verschil tussen de "normale" aurora. Dus de 10 usd die het scheelde, die blijven bespaard.

De goedkoopste manier om schepen voor star citizen te kopen, is via reddit (zijn ook andere sites maar ik gebruik eigenlijk altijd reddit) RSI-credit te kopen. waarbij $1 RSI voor tussen de $0.80- $0.85 USD. dan mis je dus ook nog eens de 21% belasting die je normaal over die $1 RSI betaald.

wanneer er nieuwe schepen zijn, zijn er vaak op reddit ook mensen die het schip voor je willen kopen, vaak kan je nog in euro's betalen ook en dat scheelt dus de 21% belasting.

Dus als je een beetje zoekt kan je voor redelijk wat minder schepen kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door Bornhald op 17-09-2015 09:56 ]

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:51:
[...]

ik had er 2 dacht ik.. 8) nadruk op had

[...]

klopt, maar vorig jaar was met de anniversary sale dus ook de javalin. En ze hadden een of andere gedachtenkronkel waardoor ze X aurora's konden verkopen voor minder omdat ze javalins aan het verkopen waren. Dat was ook tijdens de anniversary. Dus mogelijk dat ze weer iets dergelijks gaan doen.
Ik heb volgens mij.... damn ik weet het niet meer :/ . Even kijken.

2x anniversary met upgrades:
Mustang Alpha December 20 2014,
Aurora LX November 28 2014,

Deze datums kunnen we de Anniversary sales verwachten.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2s6q8h2.jpg

Mogelijke modules:
Base Human transport Variant (huidig)
Bounty-hunting Variant
Military Variant
Racing Variant
Cargo Variant
Exploration Variant
EWAR Variant

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:55:
[...]

[afbeelding]

Mogelijke modules:
Base Human transport Variant (huidig)
Bounty-hunting Variant
Military Variant
Racing Variant
Cargo Variant
Exploration Variant
EWAR Variant
Ik mis de BFG variant
en ik mis de E-peen variant
en ik mis de OP variant

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 17-09-2015 09:58 ]

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:58:
[...]

Ik mis de BFG variant
en ik mis de E-peen variant
en ik mis de OP variant
Stretched variant ;) .

• Bornhald
ben meer van de cutlass hype
Hello everyone,

I wanted to start a thread to collect thoughts/concerns/questions/etc on the Drake Cutlass. I want to collect as much salient information as possible in order to answer as many questions as we can.

I know DustyLens has a very comprehensive thread about this subject, but the thread is 705 pages long with over 21K comments. I have read it all over and it has been a nice start, but let's take the time to get information here. I ask that before adding anything to this thread please read over what is already here, remember the easier it is to read, the easier it will be to respond. My current plan is to collect the information for a few days, structure them in a digestible way on our end, and then put our "answers" back in here. If we need to we will open up a feedback thread (feedback thread to the feedback thread?) but I hope we do not have to.

In the interest of being open, the Cutlass is currently with Foundry 42 and they are working on the revamp.

Thanks everyone and I look forward to collecting the feedback!
CUTLASS WORDT GEMAAKT DOOR Foundry 42!! HYPE :D

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:02:
[...]

ben meer van de cutlass hype

[...]

CUTLASS WORDT GEMAAKT DOOR Foundry 42!! HYPE :D
Oeh aah. Dan ben ik er wel benieuwd naar geworden. Hopelijk komen ze nu ook met een EWAR :*)
S5 Variant
Batman Variant

:+

[ Voor 46% gewijzigd door DutchWalnut op 17-09-2015 10:04 ]

• Torrie844
En nu allemaal gewoon hype blijven schreeuwen, dan is SC eerder uit!

;D

-

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Waar blijft Freelancer revamp hype?

• Oraijon
Die staat naast de revamp zelf.

Zit daar overigens ook wel op te wachten :)

• Torrie844
Oraijon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:43:
[...]

Die staat naast de revamp zelf.

Zit daar overigens ook wel op te wachten :)
Ik wil de freelancer ook echt onwijs graag hebben. Maar ik wacht tot ik mijn reliant LTI kan CCU-en..

-

• Oraijon
Torrie844 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:45:
[...]

Ik wil de freelancer ook echt onwijs graag hebben. Maar ik wacht tot ik mijn reliant LTI kan CCU-en..
Heh, ik wacht tot ik m'n LTI Gladius kan upgraden naar freelancer. Heb de MIS upgrade ook al een jaar op de plank liggen om daar weer overheen te gooien :)

• Snoz Lombardo
Torrie844 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:45:
[...] Maar ik wacht tot ik mijn reliant LTI kan CCU-en..
Dit! Had m'n Reliant te koop staan op Reddit, was op een gegeven moment ook koper voor gevonden maar ik had 'm op store credit gekocht en die kun je dan niet giften. :| Wacht nu dus op CCU naar.. iets. Weet nog niet wat.

Verwijderd

Mis nog een 8-bit variant. ;)

CCU aanpassingen wordt nog interessant.
Heb nog een A-Ln die nu stof staat te happen.

Verwijderd

Topicstarter
Want Freelancer. :) Aurora staat klaar om ge-CCU'd te worden.

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:16:
Want Freelancer. :) Aurora staat klaar om ge-CCU'd te worden.
Volgens mij kunnen we straks een Freelancer trein maken met de org.

-

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Moet ik bij de freelancer aan een kleinere versie van de constellation denken? Wat cargo, multipurpose e.d.?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

Topicstarter
The Chosen One schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:39:
Moet ik bij de freelancer aan een kleinere versie van de constellation denken? Wat cargo, multipurpose e.d.?
Ja dat is wel een goede omschrijving. Hij is denk ik vooral populair omdat ie naast multicrew ook goed in je eentje te vliegen (met 1 extra npc evt). En vast ook iets met Firefly denk ik. :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:40:
[...]

Ja dat is wel een goede omschrijving. Hij is denk ik vooral populair omdat ie naast multicrew ook goed in je eentje te vliegen (met 1 extra npc evt). En vast ook iets met Firefly denk ik. :)
Laat Tylocke het maar niet horen ;) vind de Carrack meer een Firefly.

Maar de Freelancer is wel het meest multifunctioneel voor zowel SP als 2P.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Op zich wel leuk maar om die naast me Constellation (Kickstarter) te kopen is ook weer net iets te denk ik.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:47:
[...]

Hoeze, heeft niet eens een tractor beam..

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Een hoop van die modellen lijken op het werk van Chris Foss. http://www.chrisfossart.com/

• Case_C
Togt schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:16:
Een hoop van die modellen lijken op het werk van Chris Foss. http://www.chrisfossart.com/
Hmm leuke art, maar zie wel dat het totaal niet zou passen in de wereld die SC gaat zijn. Iets te cartoony qua vormgeving. Nee dit past meer in die PS4 space title (ben de naam even kwijt)

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
no man's sky?

Verwijderd

Gisteren zat ik naar een interview op INN te luisteren daar kwam het tempo van uitbrengen van SC ter sprake.

Ze vergeleken het met een zwangere vrouw, dat duurt toch echt 9 maanden voor de koter eruit is. Dan kan je opschalen naar 9 zwangere vrouwen enige resultaat is dat je dan 9 koters hebt ipv 1

ik vond em wel grappig

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dat is niet PS4 only meer toch? Ik denk dat ik de PC versie wel ga spelen voordat SC uit is...

Verwijderd

Topicstarter
djunicron schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:31:
Dat is niet PS4 only meer toch? Ik denk dat ik de PC versie wel ga spelen voordat SC uit is...
PC en PS4 versie komen tegelijk uit nu.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ah mooi.

Maar waar ik meer naar uitkijk is de Cutlass overhaul. Benieuwd wat ze met die beauty gaan doen zeg maar...

En de Alpha waar CR over sprak deze week, ik denk namelijk dat dat al een stuk meer game zal zijn dan vele andere titels die uitgekomen zijn de afgelopen jaren.
Met alles in één dev-stream nu zou het toch langzaam aan al moeten gaan lukken.

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:13:
Jingles heeft weer een filmpje over SC :) .

[video]
Heerlijk om te zien dat hij zn gedachten weer op standje optimisme heeft gezet :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat info over self destruct in de PU

http://i.imgur.com/j3LgtQb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:47:
[...]

Haha, ik vind de Freelancer op een kleine Firefly lijken maar voor mij biedt de Carrack het gevoel van een Firefly door zijn formaat en mogelijke crew. Ben had ook al aangegeven in een RtV dat de Carrack ook wel voor hun de Firefly vibe was.

Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat anderen de Carrack als mini-Enterprise zien mbt rol.

Hoe dan ook : Carrack O+

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Pagina: 1 ... 88 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.