Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:33
Case_C schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:55:
[...]

Na de release van AC2.0 zitten we niet gelijk aan de release van de PU hoor ;) . Met online zullen ze de alpha/beta testen van de PU bedoelen. En die zullen wel langer duren dan een paar maanden :) .
ja das wel jammer dan... kan ik dus zonder de hack geen fun hebben met de tali.

wat overigens ook raar is aangezien ze daarmee toch de multicrew wilde gaan testen ? waarom dan niet met de constellation die is nu toch ''af'' behalve dan de modules die ongetwijfeld ook daarvoor uitkomen.

weet iemand nog hoeveel mensen er in 1 instance zouden zitten was dat nou 400 of meer ?

* AjDuLion vraagt zich af hoe sc zich gaat houden met 1/2/3/4 carriers vol met users volgens mij houd je dan vrij weinig ruimte over voor support/fighters/bombers ook nog eens vol met 4-6 users..

btw Case_C

http://nas.ajdulion.nl:8181/?action=stream ;) geen SC related wel eve-online

[ Voor 5% gewijzigd door AjDuLion op 17-08-2015 11:09 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
AjDuLion schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:07:
[...]

* AjDuLion vraagt zich af hoe sc zich gaat houden met 1/2/3/4 carriers vol met users volgens mij houd je dan vrij weinig ruimte over voor support/fighters/bombers ook nog eens vol met 4-6 users..
Als ik het goed heb krijg je straks instances in instances. instanception :o Waarbij bijvoorbeeld een carrier een instance is en een groep van 10 fighters ook weer een instance die dan samen in een andere instance zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
WimPliers schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:10:
[...]

Als ik het goed heb krijg je straks instances in instances. instanception :o Waarbij bijvoorbeeld een carrier een instance is en een groep van 10 fighters ook weer een instance die dan samen in een andere instance zitten
aah oke, want ik vraag me nml echt af hoe het straks gaat werken als ik met mijn ''us'' buddies in een conny/tali zit en zij de turrets mannen en ik aan het vliegen ben die latency gaat echt drama zijn lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Jup, uiteindelijk worden de combinaties bijna eindeloos.
Wat ik me wel afvraag is met de starliner, of dat wel allemaal users kunnen zijn. Want dat zijn er veel in 1 instance.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 15:39
[...]

wat overigens ook raar is aangezien ze daarmee toch de multicrew wilde gaan testen ? waarom dan niet met de constellation die is nu toch ''af'' behalve dan de modules die ongetwijfeld ook daarvoor uitkomen.

weet iemand nog hoeveel mensen er in 1 instance zouden zitten was dat nou 400 of meer ?

Volgens mij ging het zo werken. Schepen gaan instances worden, dus als het goed is gaan de instances ship based worden. (Quotation needed) Bengal ging bijv. al uit verschillende instances bestaan.

PU (Instance)
System instances
'x' location instance
Ship 'Idris' (12 players)
Ship Constelation (4 players)
Ship Hornet (1 player)
Ship Freelancer (2 players)
enz. tot het max aantal schepen is bereikt

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 17-08-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Fordox schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:11:
Jup, uiteindelijk worden de combinaties bijna eindeloos.
Wat ik me wel afvraag is met de starliner, of dat wel allemaal users kunnen zijn. Want dat zijn er veel in 1 instance.
ik denk niet dat je starliner snel vol krijgt met ''players'' gok dat je daarmee vooral npc passagiers zal krijgen.

de meeste spelers hebben hun eigen schip wel denk ik.
Case_C schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:11:
[...]

Volgens mij ging het zo werken. Schepen gaan instances worden, dus als het goed is gaan de instances ship based worden. (Quotation needed) Bengal ging bijv. al uit verschillende instances bestaan.

PU (Instance)
System instances
'x' location instance
Ship 'Idris' (12 players)
Ship Constelation (4 players)
Ship Hornet (1 player)
Ship Freelancer (2 players)
enz. tot het max aantal schepen is bereikt
aah oke, dat zou dan nog wel verklaarbaar zijn ja. ik vraag me dan alleen nog af hoe ze de turrets laten interacten met een andere instance, en evt inslagen van torps moeten dan ook weer van de ene instance naar de andere gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:14:
[...]

ik denk niet dat je starliner snel vol krijgt met ''players'' gok dat je daarmee vooral npc passagiers zal krijgen.

[...]
aah oke, dat zou dan nog wel verklaarbaar zijn ja. ik vraag me dan alleen nog af hoe ze de turrets laten interacten met een andere instance, en evt inslagen van torps moeten dan ook weer van de ene instance naar de andere gaan..
Dat gaat me ook een hele stunt lijken, maar als ze het voor elkaar krijgen zijn de mogelijkheden onbegrensd :P , behalve op data-verkeer dan. (Maar er gaat veel meer mogelijk zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het goed laten werken van meerdere instances lijkt mij een heel lastige klus en zou wat dat betreft ook niet verwachten dat er zoveel mogelijk is. Want rekening houden met vertraging van meerdere spelers en afzonderlijke instances die in verschillende fysieke locaties zijn zal al heel snel beperkingen opleggen en je uiteindelijk al game related berekingen server side moet houden en moet persisteren in een (cloud) database wat allemaal milliseconde werk moet blijven. Ga daar maar aan staan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:52:
Het goed laten werken van meerdere instances lijkt mij een heel lastige klus en zou wat dat betreft ook niet verwachten dat er zoveel mogelijk is. Want rekening houden met vertraging van meerdere spelers en afzonderlijke instances die in verschillende fysieke locaties zijn zal al heel snel beperkingen opleggen en je uiteindelijk al game related berekingen server side moet houden en moet persisteren in een (cloud) database wat allemaal milliseconde werk moet blijven. Ga daar maar aan staan zou ik zeggen.
yep daarom vraag ik me echt af hoe ze het gaan realiseren, en of het uiteindelijk niet zwaar terug gedrongen word kwa aantal players..

kijk naar eve-online, bij 1000 spelers in 1 system heb je zoveel vertragingen omdat het simpelweg niet bij te benen is door de servers... bij 500 word het al moeilijk, laat staan straks met 400-500 spelers in bewegende schepen met turrets en alles.. de berekeningen.. mag een aardige super comp staan om dat allemaal te kunnen (en dan hebben we het over dat ene system.. en niet de andere tig duizend spelers elsewhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:55:
[...]

yep daarom vraag ik me echt af hoe ze het gaan realiseren, en of het uiteindelijk niet zwaar terug gedrongen word kwa aantal players..

kijk naar eve-online, bij 1000 spelers in 1 system heb je zoveel vertragingen omdat het simpelweg niet bij te benen is door de servers... bij 500 word het al moeilijk, laat staan straks met 400-500 spelers in bewegende schepen met turrets en alles.. de berekeningen.. mag een aardige super comp staan om dat allemaal te kunnen (en dan hebben we het over dat ene system.. en niet de andere tig duizend spelers elsewhere
Nu bij AC1.1.6 hebben ze vooral grafisch moeite om 16 schepen/spelers te laten samenspelen in 1 match. Bij AC2.0 zullen ze wel beter kunnen gaan testen hoeveel spelers ze in een instance kwijt gaan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ze doen niet voor niets heel veel aanpassingen in de code en werk op de achtergrond die we niet zien.

Er komt vast wel een limiet maar ik denk niet dat CR die limiet laag wilt leggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:17:
Ze doen niet voor niets heel veel aanpassingen in de code en werk op de achtergrond die we niet zien.

Er komt vast wel een limiet maar ik denk niet dat CR die limiet laag wilt leggen :p
De mooi en wow factor heeft het spel gelukkig al :) .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i8aEVpt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AjDuLion schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:14:
[...]

[...]

Een tijdje geleden was er op reddit een overzicht gemaakt van alle achterliggende systemen die dit soort dingen mogelijk maakt, zoals iPredictor, zone/instance system en Localised physics grid etc.

https://www.reddit.com/r/...ation_decided_to_try_and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 07:00

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:00:
[...]

Een tijdje geleden was er op reddit een overzicht gemaakt van alle achterliggende systemen die dit soort dingen mogelijk maakt, zoals iPredictor, zone/instance system en Localised physics grid etc.

https://www.reddit.com/r/...ation_decided_to_try_and/
Erg gave read / scan tot nu toe. Zal later eens goed naar kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Ircghost schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:50:
[...]

Erg gave read / scan tot nu toe. Zal later eens goed naar kijken :).
Erg interessant inderdaad. Helaas dat de tabel niet recentelijk is bijgewerkt. Wwise staat als nog inprog bijvoorbeeld maar zit er toch al in. Net zoals zoning, dat hebben we op de demo gezien.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
f0ck, elke keer loopt mijn launcher vast..sinds vandaag. Gister deed hij het nog prima :/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:49:
[...]

Erg interessant inderdaad. Helaas dat de tabel niet recentelijk is bijgewerkt. Wwise staat als nog inprog bijvoorbeeld maar zit er toch al in. Net zoals zoning, dat hebben we op de demo gezien.
Dat is indd wel jammer, loopt 2 maanden achter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Reditter heeft zijn eigen rendition op de Cutlass gemaakt :P , wel meer richting het glass-canon idee imo :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6j8Z5JB.jpg

https://www.reddit.com/r/...embered_that_the_cutlass/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
[...]

Ik vermoed dat het temaken heeft met ook het nieuwe damage model wat er voor de Tali wel in zit en voor de connie niet. Aangezien ze de connie ook gaan redesigning...

De standaar Tali zal dus verder zijn da de connies

Ik ga er ook een beetje vanuit dat je een standaard Tali krijgt indoen ac 2.0 af is en de modules voor de Tali nog niet

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 17-08-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:32:
Reditter heeft zijn eigen rendition op de Cutlass gemaakt :P , wel meer richting het glass-canon idee imo :
[afbeelding]

https://www.reddit.com/r/...embered_that_the_cutlass/
Dan mag je je wel vastgespen als dat ding een grote terugslag heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:16:
[...]

Dan mag je je wel vastgespen als dat ding een grote terugslag heeft :P
240mm M1 old school howitzer rounds :+

Lets load er up. Afbeeldingslocatie: http://www.gunsandammo.com/files/2012/07/063012mc_excaliber_800.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 17-08-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:22:
[...]

240mm M1 old school howitzer rounds :+

Lets load er up. [afbeelding]
Hoop ik niet dat je ook dezelfde laadtijd hebt van +5 minuten :+

*dan doel ik op vroegah 8)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 17-08-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
De Comm-link voor deze week:

Greetings Citizens!

Another week, another schedule. Chris is still working around the world before returning to Santa Monica, so we got a chance to sit in with our Producers once more. Tuesday brings us an extra special Meet the Devs with Ben Lesnick (who dat?) and this is actually a Jump Point week. Last week was not. #blamejames

That's it for the schedule. Folks are heads down as we push towards Social (Planetside) Module, Star Marine (FPS) Module, Multi-Crew, CitizenCon and beyond.

If you haven't checked it out yet, might I recommend The Wonderful World of Star Citizen?

Monday, August 17th
- 10 for the Producers: Episode 11 (We Skipped 10. What happened to 10?!)

Tuesday, August 18th
- Meet the Devs: Ben Lesnick!

Wednesday, August 19th
- Jump Point Re-Run
- Vault Update

Thursday, August 20th
- Around the Verse Episode 57

Friday, August 21st
- Reverse the Verse
- FPS Update Week of August 17th
- Jump Point (We Mean it This Time)

10 for the Producers, Chris is blijkbaar nog niet terug in Santa Monica.

En Illfonic ontslaat personeel dat bezig was met de FPS-module, natuurlijk kan het zijn dat het gaat om mensen die vrij weinig meer met het proces te maken heeft. (Met NET-code problemen konden ze daar toch al niet veel, en animations is ook niet 100% van de bezetting) Toch zou ik liever de FPS al spelen voor ik dit soort berichten zie :/

http://www.gamesindustry....-17-illfonic-sees-layoffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
"Actually, only three of those were on the Star Citizen team. However, our work for Star Citizen on the FPS module is almost completed, so we are also reassigning more and more members of that team to other projects."

Tja... Mensen die van baan wisselen heb je bij elk bedrijf. Zou er nog niet wakker van liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
En eerlijk gezegd kan ik nou niet zeggen dat ik zo enorm onder de indruk ben van het werk van Illfonic. Waarbij ik bij bv Foundry 42 het idee krijg dat ze op alle fronten AAA kwaliteit leveren, moeten er bij Illfonic geregeld "experts" ingevlogen om de heren op gang te helpen.

Het helpt ook niet dat ze in hun video presentatie vaak wat sloom/ongeïnteresseerd over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JJvdM schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:36:
En eerlijk gezegd kan ik nou niet zeggen dat ik zo enorm onder de indruk ben van het werk van Illfonic. Waarbij ik bij bv Foundry 42 het idee krijg dat ze op alle fronten AAA kwaliteit leveren, moeten er bij Illfonic geregeld "experts" ingevlogen om de heren op gang te helpen.

Het helpt ook niet dat ze in hun video presentatie vaak wat sloom/ongeïnteresseerd over komen.
Daarom ben ik ook erg benieuwd naar de speel-ervaring van de FPS, of dat wel aan de standaard gaat voldoen. Opzich heb ik daar wel vertrouwen voor, maar hoe het zit met de langdurige support voor de FPS heb ik dan weer wel vragen bij.

Nog een filmpje van de animaties die bij de Constelation engines horen: Wel vet hoe die engines draaien :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vdyClzxiN9U&feature=youtu.be]

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 18-08-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Oh ik heb ook wel vertrouwen in het FPS deel, zolang de uiteindelijke quality control maar gebeurt door CIG, dan komt het wel goed. Maar ik denk dat de vertraging van FPS voor een groot deel wel ligt bij Illfonic. Mijn gevoel zegt dat Illfonic deze klus onderschat heeft, en dat Illfonic te hoog is ingeschat door CIG.

Als ik Chris Roberts was (en ik had een tijd machine), dan had ik geprobeerd om het door CryTek zelf te laten maken, danwel het gehele bedrijf over te nemen. De laatste maanden is het weer rustig, maar ik weet nog goed dat het erg onrustig was bij Crytek vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JJvdM schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:21:
Oh ik heb ook wel vertrouwen in het FPS deel, zolang de uiteindelijke quality control maar gebeurt door CIG, dan komt het wel goed. Maar ik denk dat de vertraging van FPS voor een groot deel wel ligt bij Illfonic. Mijn gevoel zegt dat Illfonic deze klus onderschat heeft, en dat Illfonic te hoog is ingeschat door CIG.

Als ik Chris Roberts was (en ik had een tijd machine), dan had ik geprobeerd om het door CryTek zelf te laten maken, danwel het gehele bedrijf over te nemen. De laatste maanden is het weer rustig, maar ik weet nog goed dat het erg onrustig was bij Crytek vorig jaar.
Een overname van CryTek voor het bouwen van de FPS zou bedrijfs-technisch wel heel sterk geweest zijn. Op die manier kan je vaste inkomsten gaan genereren uit de CryEngine ontwikkeling e.d. + de FPS komt in handen van een heel ervaren studio :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Case_C schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:51:
[...]

Een overname van CryTek voor het bouwen van de FPS zou bedrijfs-technisch wel heel sterk geweest zijn. Op die manier kan je vaste inkomsten gaan genereren uit de CryEngine ontwikkeling e.d. + de FPS komt in handen van een heel ervaren studio :) .
dit is iets wat ze eigenlijk nog steeds moeten doen, zelfs voor de ontwikkeling van de rest van sc zou dit een gouden stap zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 19:54

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Case_C schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:51:
[...]

De studio die in duitsland zit sinds een aantal maanden, is toch voor 90% ex CryTek personeel? Deze hebben ze juist in huis gehaald omdat zij zelf betrokken waren bij de ontwikkeling van de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja, maar dan hebben ze de licenties en patenten niet volledig, en hebben ze de inkomsten van crytek zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:53:
[...]

dit is iets wat ze eigenlijk nog steeds moeten doen, zelfs voor de ontwikkeling van de rest van sc zou dit een gouden stap zijn!
Het is natuurlijk wel een stap waarbij je de 'goedkeuring' van de backers moet hebben. Natuurlijk is het een geweldige stap, maar het steunt niet 'direct' de ontwikkeling van het spel. En zou de ontwikkeling niet perse versnellen. Hooguit de diepgang verbeteren.

Nog een erg interessant interview met CR, met zijn algemene SC enthiousiasme :) . Volgend jaar als GOT INC ook een press-card aanvragen voor Gamescom, en hem interviewen?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XHHDZqyMkH4]

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 18-08-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Case_C schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:49:
[...]

Het is natuurlijk wel een stap waarbij je de 'goedkeuring' van de backers moet hebben. Natuurlijk is het een geweldige stap, maar het steunt niet 'direct' de ontwikkeling van het spel. En zou de ontwikkeling niet perse versnellen. Hooguit de diepgang verbeteren.

Nog een erg interessant interview met CR, met zijn algemene SC enthiousiasme :) . Volgend jaar als GOT INC ook een press-card aanvragen voor Gamescom, en hem interviewen?
[video]
mwa zelf ontwikkelen van een engine (wat ze nu half aan het doen zijn met 90% van crytek) of crytek overkopen en daarmee veel meer en beter je gang kunnen gaan, mijn zegen hebben ze ;)

pers pas aanvragen zou je wel kunnen doen al zou ik dat dan onder het mom van tweakers doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:58:
[...]
mwa zelf ontwikkelen van een engine (wat ze nu half aan het doen zijn met 90% van crytek) of crytek overkopen en daarmee veel meer en beter je gang kunnen gaan, mijn zegen hebben ze ;)

pers pas aanvragen zou je wel kunnen doen al zou ik dat dan onder het mom van tweakers doen :P
Als je het onder het mom van Tweakers doet zit je waarschijnlijk met het probleem van 2(?) passen per 'groep' . Dat gaat 'm imo niet worden, gezien ze van Tweakers zelf ook altijd gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Maar zien ze het dan niet als dat we een 'dochter onderneming' zijn van tweakers? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Case_C schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:43:
[...]

Daarom ben ik ook erg benieuwd naar de speel-ervaring van de FPS, of dat wel aan de standaard gaat voldoen. Opzich heb ik daar wel vertrouwen voor, maar hoe het zit met de langdurige support voor de FPS heb ik dan weer wel vragen bij.

Nog een filmpje van de animaties die bij de Constelation engines horen: Wel vet hoe die engines draaien :D
[video]
WTF... Ze kunnen én uitschuiven en ZO ver draaien? Ziet er leuk uit, maar ook een beetje weird eigenlijk, gezien de grote ervan. Maar ik dacht dat ze netjes physics gingen simuleren enzo, hoe kan dit nou ooit stevig zijn en die zoveel ton van de Connie bijsturen? Het zit op een vrij dunne plaat metaal vast, zowel onder als boven! Als je dit alleen al zou landen op een planeet met wat zwaartekracht verwacht je toch al dat ze eraf komen zetten...

Misschien ligt het aan de hoek van inval in deze video, maar ik heb bij een aantal schepen toch wel mijn twijfels kwa hoe goed ze die functioneel hebben verzonnen...
Jammer want opzich zien de constellations er wel erg vet uit. Ik had hier rigide thrusters en sendaire zijwaardse thrusters veel logischer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
djunicron schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:15:
[...]
WTF... Ze kunnen én uitschuiven en ZO ver draaien? Ziet er leuk uit, maar ook een beetje weird eigenlijk, gezien de grote ervan. Maar ik dacht dat ze netjes physics gingen simuleren enzo, hoe kan dit nou ooit stevig zijn en die zoveel ton van de Connie bijsturen? Het zit op een vrij dunne plaat metaal vast, zowel onder als boven! Als je dit alleen al zou landen op een planeet met wat zwaartekracht verwacht je toch al dat ze eraf komen zetten...

Misschien ligt het aan de hoek van inval in deze video, maar ik heb bij een aantal schepen toch wel mijn twijfels kwa hoe goed ze die functioneel hebben verzonnen...
Jammer want opzich zien de constellations er wel erg vet uit. Ik had hier rigide thrusters en sendaire zijwaardse thrusters veel logischer gevonden.
Rule of cool ;) , de scharnieren zijn behoorlijk sterk. Maar de swivel op die engines valt nog wel mee vergeleken met de Freelancer (vanaf 1:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mwah, op de Freelancer is het rotatie, dat kan een solide as zijn dan veranderd de kracht uitoefening nog niet eens zoveel.
Maar in dezelfde video, de bevestiging van de Constellation ziet er echt heel minimaal uit aan de bovenkant. Daarnaast is het nogal een massa verschil. Nahjah, op het oog dan zeg maar.

Maar goed, wie houd ik voor de gek, ik ga uiteindelijk ingame toch wel een Connie halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hmm ik denk ook dat de engines niet draaien op volle kracht terwijl ze zo roteren op een plek waar zwaartekracht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
djunicron schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:15:
[...]

viel mij ookal op, maar denk dat het ook komt door de hoek waarin je kijkt, en je weet nooit of je thrust automatisch verlaagd word als je gaat ''swivelen''

ik volg toevallig de serie dark matter en daar hebben ze ook een draaibaar systeem gemaakt waarbij ze niet zijwaarts maar alleen omhoog/omlaag kunnen draaien dat komt iets ''betrouwbaarder'' over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

djunicron schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:44:
Maar goed, wie houd ik voor de gek, ik ga uiteindelijk ingame toch wel een Connie halen. :D
Precies :+ gewoon omdat het moet kan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Meet the Dev's met Ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 18:11

Sturmovik177

Vroem

Ik ben niet zo'n netwerkmeneer, maar dankzij de ddos aanval op Ziggo, waardoor er DNS problemen zijn ontstaan, kon ik niet meer inloggen via de Star Citizen launcher. Pas na een alternatieve DNS server gebruikt te hebben kon ik weer inloggen.
Maakt de launcher gebruik van DNS in plaats van een IP adres? Dat is toch niet handig?

Oink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Sturmovik177 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:52:
Ik ben niet zo'n netwerkmeneer, maar dankzij de ddos aanval op Ziggo, waardoor er DNS problemen zijn ontstaan, kon ik niet meer inloggen via de Star Citizen launcher. Pas na een alternatieve DNS server gebruikt te hebben kon ik weer inloggen.
Maakt de launcher gebruik van DNS in plaats van een IP adres? Dat is toch niet handig?
Tjah misschien staat in de launcher het adres updates.robertspaceindustries.com (bijv.) ipv 205.123.665.12. Dan kunnen zij hun ip adres wijzigen / laten wijzigen zonder dat dit veel problemen oplevert voor hen. Dat zou het kunnen verklaren waarom het programma een werkende DNS nodig heeft om het menselijke adres te vertalen terug naar een ip adres.

[ Voor 7% gewijzigd door Ircghost op 19-08-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er staat waarschijnlijk gewoon een service, welke dus netjes moet worden aangesproken, maar welke van verschillende servers kan komen.

Discovery gaat dan via een DNS ja.
DNS is a path-indexed, distributed database that has the following major capabilities:

1) Distribution - The DNS database is distributed across the many nameserver hosts of the Internet.
2) Delegation - Owners of a certain segment of the index path can delegate ownership of portions of their domain.
3) Typed Resource Records - DNS can associate several kinds of data records with a given domain. Resolvers specify in their queries which kind of data record they are interested in.
4) Caching - In order to improve performance, DNS has built-in caching.
5) Fault tolerance - DNS servers can be replicated to provide continuous service even if individual name servers are not operating.
De IP van hun eigen distributie kan worden overgenomen door een andere machine indien nodig, dus ze hebben een naam geregistreerd die aan verschillende machines kan verwijzen als ze de record aanpassen.
Oftewel ze hebben iets als "rsi.gateway" als URI die je naar login, game server, etc doorverwijst, en daar een handige server pakt.
Dit is een beetje de standaard... Je ontkomt er niet aan zeg maar, mits je maar één enkele taak hebt voor je server of de taken niet botsen (niet conditioneel zijn, maar dat is zelden nog zo).

En ik ben slecht in het uitleggen hiervan.

==

Had trouwens gedacht dat er ondertussen meer schepen AC ready zouden zijn, dat je ook multicrew solo kon vliegen, maar dat is nog niet zo. Jammer ook dat ik de hangar niet kan aanpassen, het is nogal een lag-fest met 5 aurora's en 4 mustangs. En de verschillen van de i300's bekijken gaat niet want die staan er niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
djunicron schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 00:40:
Had trouwens gedacht dat er ondertussen meer schepen AC ready zouden zijn, dat je ook multicrew solo kon vliegen, maar dat is nog niet zo. Jammer ook dat ik de hangar niet kan aanpassen, het is nogal een lag-fest met 5 aurora's en 4 mustangs. En de verschillen van de i300's bekijken gaat niet want die staan er niet bij mij.
Je kan je Hangar niet aanpassen? Heb je gekeken bij My RSI -> My Hangar -> Configuration? Daar kun je namelijk aanpassen welk schip waar staat, of dat het schip uberhaupt in je Hangar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw artikel over Illfonic en de FPS:
http://www.gamesindustry....star-citizen-dev-internal

Het lijkt erop dat CIG steeds meer projecten begint weg te halen bij externe subcontractors en zelf intern gaat doen naarmate het bedrijf groeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:11:

Het lijkt erop dat CIG steeds meer projecten begint weg te halen bij externe subcontractors en zelf intern gaat doen naarmate het bedrijf groeit.
Dat is finaniceel gezien ook de beste oplossing, zolang je de processen maar onder controle houd. Externe bedrijven kosten toch behoorlijk meer dan eigen personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:19
Hopen dat Illfonic niet "butthurt" gaat zijn en daarmee het ontwikkelproces "per ongeluk" langer laat duren. Wel begrijpelijk dat ze het liever in-house doen. Scheelt aanzienlijk in de kosten.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
batumulia schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:29:
Hopen dat Illfonic niet "butthurt" gaat zijn en daarmee het ontwikkelproces "per ongeluk" langer laat duren. Wel begrijpelijk dat ze het liever in-house doen. Scheelt aanzienlijk in de kosten.
Ik gok dat in het contract wat ze hadden wel het een en ander staat over voorwaarden en leverdatum. Datum niet gehaald is xxx boete per dag/week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Case_C schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:32:
[...]

Ik gok dat in het contract wat ze hadden wel het een en ander staat over voorwaarden en leverdatum. Datum niet gehaald is xxx boete per dag/week.
True, maar je weet maar nooit. Het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurd.

Om weer even terug te komen op de vele berekeningen die ze moeten doen voor de simulatie, zou dit niet helpen? http://nl.hardware.info/n...in-2016-en-zijn-bloedsnel

Iemand die weet of ze hier naar aan het kijken zijn?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:11:

Maakte me al zorgen over de statement dat de ontwikkeling van Star Marine richting het einde ging. Snap nu de context waarin deze statement de deur uit ging. Ik vind het een goede zet van Erin/Chris om de ontwikkeling intern verder op te pakken. Naast een beter kostenplaatje zal ook de controle op kwaliteit groter zijn. Ik verwacht echter nog steeds niet Star Marine in de komende maanden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
batumulia schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:41:
[...]
True, maar je weet maar nooit. Het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurd.

Om weer even terug te komen op de vele berekeningen die ze moeten doen voor de simulatie, zou dit niet helpen? http://nl.hardware.info/n...in-2016-en-zijn-bloedsnel

Iemand die weet of ze hier naar aan het kijken zijn?
De simulatie gaat toch via Google Compute gebeuren. Wat zij in hun data-centers hebben gaat CIG weinig over te zeggen hebben. De simulatie zal ook meer CPU based zijn, waar een snellere SSD relatief weinig aan gaat helpen volgens mij.

YouTube: Chris Roberts spricht auf der SXSW 2015

https://www.reddit.com/r/...izens_pu_is_using_google/

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 19-08-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ahhh, die had ik even gemist. Dan heb ik niks gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik denk ook dat de fps qua fundering nu klaar is en dat cig nu alkes zelf over kan nemen. Het is dan sneller, overzichtelijker en goedkoper. Alleen makkelijker weet ik niet. Wel on the long run.

Enn dat van xxx boete/week klopt niet helemaal. Als je ontwikkeling door wilt laten gaan, is er juist meer geld nodig en je kunt van te voren niet zien tegen wat voor problemen en obstakels ze komen.
Die boetes zijn meer voor bouwbedrijven en massaproductie. Dit is volledig custom werk dat ze verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Zo, vanaf 3 augustus t/m vanochtend geen internet gehad. Even bijlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Basekid schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:25:
The horror! Wat heb je allemaal gemist... USA heeft een zwarte president, had je dat nog meegekregen? :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:25:
[...]

The horror! Wat heb je allemaal gemist... USA heeft een zwarte president, had je dat nog meegekregen? :+ :+
Adrem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uitgebreid stuk op INN over de SC HOTAS. Ook met geschiedenis van Saitek/Mad Catz en wat "experts" aan het woord etc. Goede read:

http://imperialnews.netwo...tas-peripherals-analysis/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Basekid schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:25:
Wait, what? Je hebt de SC Multi-crew demo van Gamescom 2015 gemist? Ga eens snel kijken! :P

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

dahakon schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 06:12:
[...]
Je kan je Hangar niet aanpassen? Heb je gekeken bij My RSI -> My Hangar -> Configuration? Daar kun je namelijk aanpassen welk schip waar staat, of dat het schip uberhaupt in je Hangar staat.
Ik heb dus alleen een Reliant gekocht en heb nu onder de Gamescon / Merlin pass tijdelijk toegang, maar mijn Hangar is een lege Self-land.

Wil uiteindelijk m'n Reliant wellicht upgraden naar een Cutlass Black, dat schip spreekt me wel aan, lekker utilitair, ruim genoeg, leuke bewapening, multicrew. Maar misschien dat ik bij de Reliant blijf en die upgrade.
Pledgen voor beide gaat me even te ver op het moment.

Misschien maar een Mustang AC pack kopen en dan die later smelten? hmmm ik weet het niet zo goed.
Wacht wel even tot Star Marine er is, misschien een nieuw pack tegen die tijd? Of gewoon wachten tot de Reliant Hangar ready is...

Momenteel is de performance en daarmee het gemak van spelen er niet echt bij mij. En dat maakt het minder leuk. Had SC al eens op een Titan Black watergekoeld op 3200x1800 gespeeld, dat was strak 72hz / fps (4K scherm, maar hij trok het niet) en op 1080p op een GTX960 wat best aardig ging.
Maar thuis op m'n 3570K met 24GB en een GTX760 2GB op 2560x1440 of 1920x1080 speelt het niet zo super. Tja.

Nu voor de Beta upgraden is ook niet echt logisch en over 10 tot 18 maanden is deze machine toch met pensioen. Maar persoonlijk verwacht ik ook niet dat er dan al iets als een PU beta is tbh.
Misschien net één episode SQ42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

djunicron schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:23:
[...]

Ik heb dus alleen een Reliant gekocht en heb nu onder de Gamescon / Merlin pass tijdelijk toegang, maar mijn Hangar is een lege Self-land.

Wil uiteindelijk m'n Reliant wellicht upgraden naar een Cutlass Black, dat schip spreekt me wel aan, lekker utilitair, ruim genoeg, leuke bewapening, multicrew. Maar misschien dat ik bij de Reliant blijf en die upgrade.
Pledgen voor beide gaat me even te ver op het moment.

Misschien maar een Mustang AC pack kopen en dan die later smelten? hmmm ik weet het niet zo goed.
Wacht wel even tot Star Marine er is, misschien een nieuw pack tegen die tijd? Of gewoon wachten tot de Reliant Hangar ready is...

Momenteel is de performance en daarmee het gemak van spelen er niet echt bij mij. En dat maakt het minder leuk. Had SC al eens op een Titan Black watergekoeld op 3200x1800 gespeeld, dat was strak 72hz / fps (4K scherm, maar hij trok het niet) en op 1080p op een GTX960 wat best aardig ging.
Maar thuis op m'n 3570K met 24GB en een GTX760 2GB op 2560x1440 of 1920x1080 speelt het niet zo super. Tja.

Nu voor de Beta upgraden is ook niet echt logisch en over 10 tot 18 maanden is deze machine toch met pensioen. Maar persoonlijk verwacht ik ook niet dat er dan al iets als een PU beta is tbh.
Misschien net één episode SQ42.
Er is weer een actie met de AMD kaarten waarbij een Mustang Omega met Arena Commander access pass wordt meegegeven. Lang niet iedereen gebruikt deze codes en zijn vaak via ebay (of misschien zelfs wel via Tweakers) te koop voor redelijk lage bedragen. Deze packages komen niet met SQ42 btw!

Deze Mustang Omega kan je via een gratis CCU naar Mustang Gamma gebruiken voor relatief goedkope upgrades naar Avengers/325A/Cutlass. Misschien iets voor bij je Reliant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als iemand er 1 overheeft dan wil ik die mogelijk wel overkopen trouwens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Voor mensen die nog bezig zijn met het bouwen van een 'battle-station' , bij deze de nieuwe standaard !!! Man man man..... wat een hobby heb je dan :D . (Wel jammer dat het slechts een enkele monitor is, maar wellicht bereid hij zich voor op de OR?

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 19-08-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tylocke schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:24:
[...]
Er is weer een actie met de AMD kaarten waarbij een Mustang Omega met Arena Commander access pass wordt meegegeven. Lang niet iedereen gebruikt deze codes en zijn vaak via ebay (of misschien zelfs wel via Tweakers) te koop voor redelijk lage bedragen. Deze packages komen niet met SQ42 btw!

Deze Mustang Omega kan je via een gratis CCU naar Mustang Gamma gebruiken voor relatief goedkope upgrades naar Avengers/325A/Cutlass. Misschien iets voor bij je Reliant?
Ohja, dat is best handig.

Maar ik zou em liever dan via T.net ofzo kopen dan via Ebay tbh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:21

Cogency

Ginnunga

djunicron schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:56:
[...]

Ohja, dat is best handig.

Maar ik zou em liever dan via T.net ofzo kopen dan via Ebay tbh...
Er is een vrij grote en betrouwbare trading community op Reddit mocht je interesse daarin hebben, daar zullen ze ook wel voorbij komen. Er zijn daar ook "shops" en "middleman". Bornhald hier op het forum kan je ook helpen als middleman als ik het goed heb (weet niet meer zeker of het nou Bornhald was)

https://www.reddit.com/r/Starcitizen_trades/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Klopt. Kan wel een oogje in het zijl houden. Zit ik tussen de hele transactie voor wat extra veiligheid

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:52:
Voor mensen die nog bezig zijn met het bouwen van een 'battle-station' , bij deze de nieuwe standaard !!! Man man man..... wat een hobby heb je dan :D . (Wel jammer dat het slechts een enkele monitor is, maar wellicht bereid hij zich voor op de OR?

[video]
Die Obuto R3volution staat ook op mijn verlanglijst. Ooit begonnen aan een eigen stoel maar die was alleen handig tijdens het vliegen en niet bij het fps gedeelte. Die wegdraaiende plateaus lijken me ideaal. Helaas is de prijs er ook naar. De R3volution is erg prijzig :-(

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 07:52:
[...]

Die Obuto R3volution staat ook op mijn verlanglijst. Ooit begonnen aan een eigen stoel maar die was alleen handig tijdens het vliegen en niet bij het fps gedeelte. Die wegdraaiende plateaus lijken me ideaal. Helaas is de prijs er ook naar. De R3volution is erg prijzig :-(
Ach wat is 'another' 1000 euro :+

De Merlin WIP staat ook online :)

https://robertsspaceindus...nk/transmission/14908-WIP

• Basekid
  • Laatst online: 10-10 14:11
Leuke gamescon filmpje :)

Heb wel de fan wedstrijd doorgespoeld, snap de lol daar nooit van

Verwijderd

Basekid schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:47:Heb wel de fan wedstrijd doorgespoeld, snap de lol daar nooit van
Sponsoring. Oftewel dat ze een paar centen vangen zodat daarvoor minder entree hoeven te vragen. Want een paar gasten overvliegen is waarschijnlijk duurder dan de zaalhuur.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cogency schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:19:
[...]

Er is een vrij grote en betrouwbare trading community op Reddit mocht je interesse daarin hebben, daar zullen ze ook wel voorbij komen. Er zijn daar ook "shops" en "middleman". Bornhald hier op het forum kan je ook helpen als middleman als ik het goed heb (weet niet meer zeker of het nou Bornhald was)

https://www.reddit.com/r/Starcitizen_trades/
Ah ok, dat is ook nog wel een optie, ik vind het niet z'n punt om voor de "normale prijs" de AC starter packs te kopen om later te CCU-en of melten.
$55 vs $38 is namelijk nogal een verschil zeg maar...

Hier b.v. de Mustang AC meepakken via de regeltjes kan volgens jullie bijna niet slecht uitpakken?

https://www.reddit.com/r/...hips_cheap_ccus_accounts/

Iemand wellicht ervaring met één van de aanbieders daar?

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ok, ok, ik zal mezelf voor lul zetten & geef toe, het ziet er niet uit ;) :)

(wordt overigens wel beter na een dag of 3, het glimmende is er nu goed af/het zwarte is nog overgebleven)

Afbeeldingslocatie: http://mgjn.home.xs4all.nl/Star_Citizen.jpg

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Wow, is dat echt? o_O hardcore fan.

-

• Ircghost

Ircghost

StarWolfer schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:48:

(wordt overigens wel beter na een dag of 3, het glimmende is er nu goed af/het zwarte is nog overgebleven)

[afbeelding]
Haha wow, taking it to the next level! Is dat een echte of is het plak / tijdelijk?

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Torrie844 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:52:
Wow, is dat echt? o_O hardcore fan.
Nee, het is niet echt :) . Het is inderdaad een tijdelijk-/plak plaatje wat je er op moet 'zetten' met behulp van water, maar wilde hem toch met jullie delen haha.

Edit: Iedereen die de Gamescon StarCitizen booth heeft bezocht kon deze daar krijgen/pakken, incl. een zelfbouw vliegtuigje (zo'n piepschuim ding --> vliegt niet/stelt niks voor, dus direct weggegooid). Blijkbaar zat daar ook nog een code bij om StarCitizen tijdelijk gratis uit te proberen als je nog geen Backer was, maar die kon ik niet vinden, of niet gekregen.

[ Voor 24% gewijzigd door StarWolfer op 20-08-2015 11:09 ]

• Oraijon
StarWolfer schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

Nee, het is niet echt :) . Het is inderdaad een plakplaatje, maar wilde hem toch met jullie delen haha. Iedereen die de Gamescon Star Citizen booth heeft bezocht kon deze daar krijgen/pakken, incl. een zelfbouw vliegtuigje (zo'n piepschuim ding, stelt niks voor).
Vraag me toch af hoeveel er al zijn met een echte SC tattoo. Zou me niks verbazen als er al gasten zijn die dat al gedaan hebben :P

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:21

Cogency

Ginnunga

djunicron schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:40:
[...]

Ah ok, dat is ook nog wel een optie, ik vind het niet z'n punt om voor de "normale prijs" de AC starter packs te kopen om later te CCU-en of melten.

Hier b.v. de Mustang AC meepakken via de regeltjes kan volgens jullie bijna niet slecht uitpakken?

Als je naast iemand ze naam kijkt zie je Trade: ## staan, bij deze dus 38. Dat betekend 38 (misschien meer) trades die confirmed en goed verlopen zijn. :)

• Bornhald
djunicron schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:40:
[...]

Met verschillende.
Kane_reddit is een bekende jethro_e7 starhangar is ook een goede. Even zo snel uit mn hoofd die op het moment aan het verkopen zijn. Voor middleman heb je brownhorn3t bargoon als reddit mensen. Zelf bemiddel ik ook zoals cogeny al aangaf

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bornhald schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:13:
[...]

Met verschillende.
Kane_reddit is een bekende jethro_e7 starhangar is ook een goede. Even zo snel uit mn hoofd die op het moment aan het verkopen zijn. Voor middleman heb je brownhorn3t bargoon als reddit mensen. Zelf bemiddel ik ook zoals cogeny al aangaf
Thanks!
Zal daar ook eens een kijkje nemen. Bij dit soort bedragen verwacht ik eigenlijk niet echt een middleman nodig te hebben. Maar wel heel logisch dat die er zijn gezien sommige trades voor over de $1000 gaan... Dat zou mij dan wel een beetje te wild risico worden, zelfs met "fans onder elkaar".

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:56:
[...]

Ach wat is 'another' 1000 euro :+

De Merlin WIP staat ook online :)

https://robertsspaceindus...nk/transmission/14908-WIP
Daar begint het wel op te lijken! Ik wil graag nog een nieuwe 34" monitor en die obutto. Maar als ik die monitor heb dan moet ik eigenlijk ook wel meer grafisch geweld in mijn PC doen. Helaas is mijn kast te klein voor een SLI opstelling en de voeding is niet voldoende om er iets beters in te zetten dan een 970 of een ondergeklokte 980. Dus ook maar een nieuwe PC erbij! Dan nog even die nieuwe SC Hotas halen en misschien nog een Oculus Rift en ik kan mijn auto verkopen om dat allemaal te bekostigen >:)
StarWolfer schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:48:

[afbeelding]
Wel nice hoor. Maar nu moet je dus ook alle SC events af zonder mouwen ;)

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tylocke schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:50:
[...]

Daar begint het wel op te lijken! Ik wil graag nog een nieuwe 34" monitor en die obutto. Maar als ik die monitor heb dan moet ik eigenlijk ook wel meer grafisch geweld in mijn PC doen. Helaas is mijn kast te klein voor een SLI opstelling en de voeding is niet voldoende om er iets beters in te zetten dan een 970 of een ondergeklokte 980. Dus ook maar een nieuwe PC erbij! Dan nog even die nieuwe SC Hotas halen en misschien nog een Oculus Rift en ik kan mijn auto verkopen om dat allemaal te bekostigen >:)
[...]

Wel nice hoor. Maar nu moet je dus ook alle SC events af zonder mouwen ;)
Tja, dat is het probleem ook een beetje; nieuwe hardware deel 1 zorgt er weer voor dat je nog meer hardware moet kopen. En dat alles zo ver vooruit dat je tegen de tijd van de release toch alweer een nieuwe machine wilt kopen. Maar je gaat ook niet alvast zo'n obutto kopen en dan em dan NIET gebruiken tot het zo ver is dat je je machine gaat upgraden.

Ik heb maar vast een muurtje in de goede kleur / soort verf gezet, goede rolluiken besteld. Dat wordt 2,09 meter breed beameren straks. Nu nog wachten op fatsoenlijke 4K beamers me een prettig prijskaartje en de gen 10 70 series van Nvidia. Of eigenlijk tot die van hun intro prijzen afvallen. Skylake upgrade erbij...

==
Mja en wat betreft een star citizen tattoo; tja, ook niet gratis, maareh... ook "too soon"?

• Case_C
djunicron schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:18:
[...]

==
Mja en wat betreft een star citizen tattoo; tja, ook niet gratis, maareh... ook "too soon"?
Wellicht ook 'too much'? Die 'plakplaatjes' van de Gamescom waren wel grappig, heb er ook nog 1 of 2 liggen volgens mij.

[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 20-08-2015 12:20 ]

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Niet speciaal voor SC, maar dat is ong. mijn setup. Wel met 3 schermen, maar dan een Samsung F2380 center en twee cheapo Medion P55004 side-schermen. Zijn 5 jaar oud en hard aan vervanging toe. :D

• JJvdM
Heb nu een dualscreen opstelling met twee 1440p schermen, maar aangezien ik verwacht om toch voornamelijk met de Rift te gaan vliegen, ga ik nu niet meer investeren in monitoren.

• batumulia

[video]
Holy _/-\o_

Mag zeker wel aardig wat kosten ook :D

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Dell komt met nieuwe Alienware 18-gamelaptops!

nieuws: Dell komt met nieuwe Alienware 18-gamelaptops

Wie is opgevallen dat daar een rijtje Hornets staan?

• Case_C
Swychblade schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:06:
Dell komt met nieuwe Alienware 18-gamelaptops!

nieuws: Dell komt met nieuwe Alienware 18-gamelaptops

Wie is opgevallen dat daar een rijtje Hornets staan?
Hoe presenteer je je laptops als gaming-beast. Laat het grafisch/technisch meest prestigeuze project zien op de demo wat in ontwikkeling is. De 980m is een behoorlijke kaart, maar echt geweldig ze het waarschijnlijk niet gaan lopen. Gelijkwaardig aan een GTX770, dus rond de 30-40fps op 1080p.

Maar non-the-less, leuk dat Star Citizen daar ook voorbij komt :) .

http://www.mmogames.com/t...hoice-best-gamescom-2015/
Ook nog leuk om hier even op SC te stemmen.. ook al staan ze ruim 700 stemmen voor :+

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 20-08-2015 14:20 ]

• TNJ

TNJ

Frugalite

batumulia schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:04:
[...]

Holy _/-\o_

Mag zeker wel aardig wat kosten ook :D
Die Obutto komt in de buurt van de 900€ denk ik. Met de triple display armen erbij was het net boven de 1000€. De rest is sterk afhankelijk van de keuze van componenten.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

TNJ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

Die Obutto komt in de buurt van de 900€ denk ik. Met de triple display armen erbij was het net boven de 1000€. De rest is sterk afhankelijk van de keuze van componenten.
Vergeet de heerlijke verzendkosten van dat beestje niet a 80 euro ;)

De package deal voor de flight chair (incl triple monitor) was idd 999. Als je dit als workstation kan aanvoeren scheelt het je weer 23% btw in portugal.

• TNJ

TNJ

Frugalite

Tylocke schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:00:
[...]

Vergeet de heerlijke verzendkosten van dat beestje niet a 80 euro ;)

De package deal voor de flight chair (incl triple monitor) was idd 999. Als je dit als workstation kan aanvoeren scheelt het je weer 23% btw in portugal.
Tja, er zaten een jaar geleden nog wat andere attachments bij :

obutto r3volution 108
639.00€
obutto r3Volution Triple Monitor Arms 109
99.00€
obutto r3volution Flight Stick and Throttle Mount 111
49.00€
obutto Articulating Keyboard/Mouse Tray 142
89.00€
obutto A10 Warthog flight stick mount 149
49.00€
Sub-Total: 752.04€
UPS Zone 2: 72.60€
VAT (23%): 189.67€
Total: 1,014.31€

:P

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

TNJ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:08:
[...]

Tja, er zaten een jaar geleden nog wat andere attachments bij :

obutto r3volution 108
639.00€
obutto r3Volution Triple Monitor Arms 109
99.00€
obutto r3volution Flight Stick and Throttle Mount 111
49.00€
obutto Articulating Keyboard/Mouse Tray 142
89.00€
obutto A10 Warthog flight stick mount 149
49.00€
Sub-Total: 752.04€
UPS Zone 2: 72.60€
VAT (23%): 189.67€
Total: 1,014.31€

:P
Maar bevalt hij nou ook echt voor SC? Ik vind hem er geweldig uit zien maar heb tot nu toe weinig ervaringen gelezen icm SC.

• TNJ

TNJ

Frugalite

Waarvoor hij gemaakt is bevalt hij goed: sim cockpit. Het maakt niet zo veel verschil of je in DCS, Star Citizen, ED of IL-2:1946 vliegt. En ook niet of je in PCARS, Assetto Corsair, Dirt of RBR de bochten door scheurt. De ergonomie is goed en je kunt alles instellen op jouw wensen.

Minder puntjes zijn wel, waarvan er twee snel op te lossen zijn:
1: De stoel zit diep, maar met een stuk (stoel/matras-) schuim onder het zitvlak zit je een stuk beter.
2: de zitpositie t.o.v. de center console is een beetje laag en kan opgelost worden met afstandbussen tussen stoel-rails en het frame.
3: kunstof pluggen (tegen het krassen) achter de stoel vallen er snel uit, als je de stoel een beetje optilt als je hem wilt verplaatsen.
4: keyboard tray is zwaar, onhandig en niet geschikt om over de joystick heen te verplaatsen. In het filmpje zag je zijn oplossing: naar beneden klappende joystick.

• Case_C
Nog een stukje hele mooie art :) .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SCpodEb.jpg

AtV staat weer online :)

Die helmen die langs komen zijn wel gigantisch slick overigens..... :D , echt geweldig die diepgang die je op al die assets hebt :D :D

[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 20-08-2015 22:54 ]

• Case_C
Vanguard varianten gaan volgende week vrijdag in de verkoop!!, met de Art sneak peek ervan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RiVfqVe.png

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 20-08-2015 23:02 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:02:
Vanguard varianten gaan volgende week vrijdag in de verkoop!!, met de Art sneak peek ervan:

[afbeelding]
Holy Moley, dat ziet er nice uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:06:
[...]

Holy Moley, dat ziet er nice uit! :D
meh als je voor UEE Vliegt misschien >:)

ben wel benieuwd naar de specs van de varianten, zal mijn avenger geslachtofferd moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

TNJ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:45:
Waarvoor hij gemaakt is bevalt hij goed: sim cockpit. Het maakt niet zo veel verschil of je in DCS, Star Citizen, ED of IL-2:1946 vliegt. En ook niet of je in PCARS, Assetto Corsair, Dirt of RBR de bochten door scheurt. De ergonomie is goed en je kunt alles instellen op jouw wensen.

Minder puntjes zijn wel, waarvan er twee snel op te lossen zijn:
1: De stoel zit diep, maar met een stuk (stoel/matras-) schuim onder het zitvlak zit je een stuk beter.
2: de zitpositie t.o.v. de center console is een beetje laag en kan opgelost worden met afstandbussen tussen stoel-rails en het frame.
3: kunstof pluggen (tegen het krassen) achter de stoel vallen er snel uit, als je de stoel een beetje optilt als je hem wilt verplaatsen.
4: keyboard tray is zwaar, onhandig en niet geschikt om over de joystick heen te verplaatsen. In het filmpje zag je zijn oplossing: naar beneden klappende joystick.
Wow dat klinkt goed. Die problemen die je noemt zou ik inderdaad naar moeten kijken. Is die nieuwe SC HOTAS misschien een oplossing door hem samen met je keyboard op de tray te hebben? Ik ben alleen bang dat je dan je ergonomie verliest van de stoel.

Ik kan me iets herinneren van iemand die een andere aanpassing op zijn stoel had gedaan om makkelijker te switchen maar ik kan het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nog een plaatje van de Vanguard:
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11914014_903962159657071_1471646355861875591_n.jpg?oh=d8e1ca83f242e0286654ffd3f7034ba0&oe=566DFC60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Vanguard hype! :D

Na werk ff ATV kijken, benieuwd of ze nooi moois te tonen hebben :P
Pagina: 1 ... 77 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.