Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:39
Bornhald schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:19:
is dat vlak voordat ze een engine in worden gezogen?
Maakt niet uit :P , het ziet er in ieder geval behoorlijk 'creepy' uit. De feel van de Vanduul is op die afbeelding iig helemaal goed :D .
The Chosen One schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:06:
Doet me denken aan die alien dart ships van Stargate Atlantis.
Wel mooie cockpit, iets voor auto's met wat sterker (cost effecient) glas. ;p
Die Darts waren natuurlijk wel een stuk kleiner, ik denk dat van dat schip de glazen canopy al niet volledig door de Stargate past :p. Maarja dan maar een ovalen Stargate want dit schip is erg gaaf :P .
Mabok schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:20:
[...]

[...]

Op reddit is nu iemand bezig met een certificate generator
https://www.reddit.com/r/...ip_certificate_generator/
http://citizen.ueeshipreg...izenCertificateGenerator/

Met de originele photoshop files van Disco!
Nu alleen nog het op de juiste manier kunnen printen/drukken.
Oeh :P , nu wil ik er ook wel een voor de Carrack en Freelancer :D .

[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 13-08-2015 10:39 ]

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Ik stel voor een nieuw project, na de passen nu certificaten. Op dat mooie, dikke, "oude" papier.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Brandonchat schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 02:06:
offtopic vraagje

https://www.alternate.nl/...uilderKind=1&systemId=332

is dit een redelijke pc voor de prijs of is het overkill?
Vind hem vrij duur voor wat je krijgt, maar dat zal aan mij liggen.
Iets vergelijkbaars gemaakt voor 1150 euro vorige week.
Processor is iets beter in deze bak en je hebt een kast met open raam /gruwel

Want a cookie?!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:07
Brandonchat schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 02:06:
offtopic vraagje

https://www.alternate.nl/...uilderKind=1&systemId=332

is dit een redelijke pc voor de prijs of is het overkill?
Als je vroeger ooit met Lego gespeeld hebt kun je het beste zelf een PC in elkaar klikken, zo lastig is het namelijk niet. Wanneer je echt 0.0 vertrouwen in jezelf hebt kan je nog altijd een zelf samengesteld systeem voor €60 oid. door Afuture/Azerty laten bouwen.
Kijk eens op het DAA-forum voor wat inspiratie (Reacties zijn vaak belangrijker dan de TSsen zelf!), Zoek een mooie case uit, maak een wenslijstje en laat dat op DAA nog even controleren. Dan heb je voor hetzelfde (of minder) geld een veel leuker/persoonlijker systeem.

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
svenvv2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:29:
[...]

Als je vroeger ooit met Lego gespeeld hebt kun je het beste zelf een PC in elkaar klikken, zo lastig is het namelijk niet. Wanneer je echt 0.0 vertrouwen in jezelf hebt kan je nog altijd een zelf samengesteld systeem voor €60 oid. door Afuture/Azerty laten bouwen.
Kijk eens op het DAA-forum voor wat inspiratie (Reacties zijn vaak belangrijker dan de TSsen zelf!), Zoek een mooie case uit, maak een wenslijstje en laat dat op DAA nog even controleren. Dan heb je voor hetzelfde (of minder) geld een veel leuker/persoonlijker systeem.
Je hebt toch wat ervaring nodig met in het elkaar zetten van een pc omdat de airflow in je kast beïnvloed wordt door hoe je je bekabeling afwerkt. En vergeet de koelpasta niet!
Enige en laatste off-topic post van mij...

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 08:42
svenvv2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:29:
[...]

Voor 60 euro koop je ook een stukje zekerheid/garantie. Als de pc na het assembleren niet werkt, zoek dan maar eens uit welk component de oorzaak is (lang geleden had ik een probleem dat de kast stuk was, had alles vervangen voordat ik daar achter was). Vaak heb je thuis niet alle spare componenten liggen om dit te testen. Dan is het fijn als je je systeem kan laten assembleren.

Wilde altijd al iets over computers weten

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ach, hoe vaak gebeurt dat, ik vind dat in ieder geval niet 60 euro waard :+

Star Citizen

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Hoe dan ook gewoon ff hier plaatsen :P Complete Systemen & Laptops

Om maar weer een duwtje te geven naar ontopic:
Ik vraag me wel serieus af wat nou die living quarter modules gaan doen in het spel. Kan me voorstellen dat het voor roleplay purposes of wellicht fancy transport best interessant kan zijn maar heb nogal moeite om me verder voor te stellen waar het goed voor is.

Verwijderd

Topicstarter
Oraijon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:47:

Ik vraag me wel serieus af wat nou die living quarter modules gaan doen in het spel. Kan me voorstellen dat het voor roleplay purposes of wellicht fancy transport best interessant kan zijn maar heb nogal moeite om me verder voor te stellen waar het goed voor is.
Lang geleden werd er wel gesproken dat je je progressie in space kon saven als je een bed in je schip had. Misschien dat living quarters daarvoor geschikt is. Maar ik weet niet of ze dat systeem nog willen implementeren, is wel behoorlijk lang geleden dat ze dat zeiden.

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

Lang geleden werd er wel gesproken dat je je progressie in space kon saven als je een bed in je schip had. Misschien dat living quarters daarvoor geschikt is. Maar ik weet niet of ze dat systeem nog willen implementeren, is wel behoorlijk lang geleden dat ze dat zeiden.
Dat was inderdaad een reden, maar daarvoor was het enkel een bed wat je nodig zou hebben. Ik heb geen idee wat de huidige stand van zaken is voor het 'saven' en offline gaan in space.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Oraijon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:47:

In de designpost van Passenger Transportation wordt gesproken over het vervoeren van VIP's. Dit is, zoals jij eigenlijk ook al aangeeft, de enige rol die ik zie voor deze modules. Een snel, goed bewapende privejet ... Errr... Ruimteschip voor VIP's.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
Mja, VIP transport, dat is inderdaad het enige wat ik me kan bedenken. Maar goed, dan moet je nog wel eerst betalende klanten zien te vinden. En is dat nou echt de reden dat je een Retalliator hebt gekocht?

• Oraijon
Case_C schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

Dat was inderdaad een reden, maar daarvoor was het enkel een bed wat je nodig zou hebben. Ik heb geen idee wat de huidige stand van zaken is voor het 'saven' en offline gaan in space.
Ja klopt, en bovendien zitten er al bedden in de tali (bovenin) dus daarvoor heb je ze ook niet echt nodig :P

Denk dat ik er alsnog wel een zou nemen voor roleplay/tof-heid maar echt nuttig.... Tja... Wat JJvdM ook al aangeeft, is niet echt waarom je een Tali koopt :P
Medbay spreekt me om een of andere reden wel weer aan, not sure why :)

[ Voor 5% gewijzigd door Oraijon op 13-08-2015 15:41 ]

• Case_C
Oraijon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:39:
[...]

Ja klopt, en bovendien zitten er al bedden in de tali (bovenin) dus daarvoor heb je ze ook niet echt nodig :P

Denk dat ik er alsnog wel een zou nemen voor roleplay/tof-heid maar echt nuttig.... Tja... Wat JJvdM ook al aangeeft, is niet echt waarom je een Tali koopt :P
Medbay spreekt me om een of andere reden wel weer aan, not sure why :)
Dan blijft er inderdaad het vervoeren van VIP's over, maar wellicht verzinnen ze er toch nog een leuke functie voor. Kan me bijna niet indenken dat het zo saai zou zijn.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Vrijdag met de Q&A weten we hopelijk meer over de modules.
Tot die tijd hou ik het bij m'n cargo modules.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
SNAFU schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:11:
Vrijdag met de Q&A weten we hopelijk meer over de modules.
Tot die tijd hou ik het bij m'n cargo modules.
Cargo is naast de torpedo bays wel het meest functioneel :)

Bugsmashers is ook weer online :) .

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 21:16
svenvv2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:41:
[rage]AAAARRRRGGGHHHHH. Loopt SC halverwege vanduul swarm wave 17 vast met nog een respawn over :( :( :([/rage]

Iemand vanavond/morgen nog eens zin in eewn potje AC? Morgen krijg ik trouwens een tweetal pricewatch: Thrustmaster T.16000M binnen. Eens kijken hoe dat me gaat bevallen. :)
heb je inmiddels de joysticks al getest?
ben namelijk erg benieuwd wat je er van vind, op internet zijn de meningen nogal verdeeld betreft de budgetsticks.
zeker in de categorie waarin de t16000m valt; zowel links als rechtshandig gebruik.

• Case_C
AtV staat weer online :)

• Bornhald
  • Laatst online: 17-05 22:07
was het trouwens iemand anders opgevallen dat het interieur van de cutlass blue een dropship loadout was en niet de cellen (van de blue) of het black interieur

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:32:
[...]

was het trouwens iemand anders opgevallen dat het interieur van de cutlass blue een dropship loadout was en niet de cellen (van de blue) of het black interieur
Eh nee :P , maar wat zou dat betekenen? Dat deze blue speciaal voor de demo is gemaakt imo?

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:07:
[...]

Eh nee :P , maar wat zou dat betekenen? Dat deze blue speciaal voor de demo is gemaakt imo?
hoop meer op dat de cutlass mods krijgt als de retalliator en dat dat er dus ook een droppod mod aan zit te komen. Ze zijn tenslotte de cutlass moddable aan het maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Ik vind het ergens wel jammer dat ze de modulariteit zo ver aan het doorvoeren zijn. De schepen worden hierdoor imho minder uniek. Als we zo doorgaan worden alle schepen geschikt voor zo'n beetje alle taken, en voor je het weet gaat het weer om wie het grootste schip heeft (want grootste reactor + ruimte voor de meeste modules).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:33
mensen met carriers kunnen dus in hun handjes knijpen, veel storage of hospital of dropships komt u maar erin ;)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JJvdM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:12:
Ik vind het ergens wel jammer dat ze de modulariteit zo ver aan het doorvoeren zijn. De schepen worden hierdoor imho minder uniek. Als we zo doorgaan worden alle schepen geschikt voor zo'n beetje alle taken, en voor je het weet gaat het weer om wie het grootste schip heeft (want grootste reactor + ruimte voor de meeste modules).
In het begin is ook gezegd dat alle schepen bijna elka taak kunnen gaan uitvoeren. Enkel de efficientie waarmee ze dat kunnen doen is afhankelijk van het feit of het schip wel voor die taak gemaakt was. En ja dan komt er natuurlijk ook bij kijken dat mining met een Orion vele malen efficienter is dan mining met een Freelancer met een mining robot.

Voor die taken (mining,trading,research) is dat toch ook waar je heen wilt gaan lijkt me? Natuurlijk is er voor die Freelancer ook wel een plek om aan mining te doen. Maar die zal meer op waardevollere ores moeten minen om het interessant te houden. En waardevolle spullen kan je wellicht beter met een klein/snel schip vervoeren. Maar uiteindelijk zal iedereen wel een groot schip willen hebben waarmee ze 'makkelijk' veel geld kunnen verdienen.

En de Carrack en 890J zijn natuurlijk redelijk groot, maar als ik die modules op de Carrack ga gebruiken voor mining heb ik maar een klein deel van het schip wat mining ondersteund, tegenover de Orion die er omheen is ontworpen. Voor de belangrijkste taken blijven de schepen die ervoor zijn ontworpen gewoon het beste :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Ik ben dan benieuwd hoe de caterpillar zich dan gaat redden. Of hij is overpowered met zijn modulaire design, of juist totaal niet..

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:23:
Ik ben dan benieuwd hoe de caterpillar zich dan gaat redden. Of hij is overpowered met zijn modulaire design, of juist totaal niet..
Jack of Al Trades, Master of None gok ik voor dergelijke schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Case_C, je hebt het over de Orion, en inderdaad die zal zich wel redden. Mining (op redelijke schaal) is natuurlijk iets wat je moeilijk in een module kunt doen. Maar voor bijvoorbeeld een hospital ship, of research ship, of information carrier, of pirate-boarder, of scout vind ik het wel anders.

Zoals je zegt, Jack of all trades, master of none, maar zoals het nu gaat krijgen we straks tientallen jack of all trades. Ik vind het zonde van het design- en lore-werk wat er in is gegaan, want dat zegt straks niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

My thoughts exactly.

Elk schip wordt zo modulair dat het een jack of all trades is.
Dus: of, de caterpillar wordt het beste modulaire schip en wordt enorm veel ingezet voor zo'n beetje alles en krijg je grote vloten aan deep-space missie caterpillars, of iedereen neemt een schip die modulair is én goed is in 1 specifiek ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hetzelfde heb je ook in andere games. Bijvoorbeeld dat 1 specifieke character de beste tank/healer/ weetikveel is én de rest niet wordt gebruikt in groepsverband.
Hetzelfde bij world of tanks, clan wars worden altijd gespeeld met dezelfde type tanks, sommige wil je gewoon niet meenemen omdat ze niet passen in geen enkele tactiek. (en alle tanks zijn door en door gebalanced, dus dat argument vervalt. Ze zijn gewoon niet inzetbaar)

Ik ben benieuwd bij welke schepen dit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eens dat niet alles jack of all trades moet kunnen worden. Zoiets als de Orion zou toch wel een dedicated miner moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JJvdM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:30:
Case_C, je hebt het over de Orion, en inderdaad die zal zich wel redden. Mining (op redelijke schaal) is natuurlijk iets wat je moeilijk in een module kunt doen. Maar voor bijvoorbeeld een hospital ship, of research ship, of information carrier, of pirate-boarder, of scout vind ik het wel anders.

Zoals je zegt, Jack of all trades, master of none, maar zoals het nu gaat krijgen we straks tientallen jack of all trades. Ik vind het zonde van het design- en lore-werk wat er in is gegaan, want dat zegt straks niets meer.
Het gaat natuurlijk wel zo zijn dat CIG alle modules die beschikbaar komen per schip kan managen. Momenteel heeft de Retaliator toch ook alleen maar de functie van Dropship erbij gekregen, samen met Cargo en Luxe noem ik dat geen jack-of-al trades. Maar meer wat mogelijkheden. Ik hoop dus dat ze die lijn doorvoeren, en inderdaad niet doorslaan in het feit dat elk schip alles moet kunnen.

Dat verwacht ik overigens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 23:21

Cogency

Ginnunga

Ik ben wel benieuwd wat die 890Jump uiteindelijk word. Als ik het verhaaltje op de RSI website lees dan is het niet meer dan een dure luxe boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:49:
Ik ben wel benieuwd wat die 890Jump uiteindelijk word. Als ik het verhaaltje op de RSI website lees dan is het niet meer dan een dure luxe boot.
Die boot is inderdaad meer rond het idee van VIP-vervoer ontworpen volgens mij. Daarnaast kan het schip wel tegen een stootje, maar ik gok niet dat je met zo'n boot het gevaar gaat opzoeken. Wellicht een 'trader' in exclusieve voorwerpen/onderdelen die op zijn schip verkoopt? Net als de Banu MM welke volgens mij 99% toch een trader is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cogency schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:49:
Uiteindelijk is het ook meer een status gimmick als je veel geld hebt verdiend. Dit ga je denk ik ook niet alleen kopen voor VIP vervoer, het is ook status symbool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:12
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:46:
Eens dat niet alles jack of all trades moet kunnen worden. Zoiets als de Orion zou toch wel een dedicated miner moeten blijven.
Onzin, ik wil racen met een orion :+

De echt dedicated schepen zoals de orion verwacht ik iig niet dat je veel verschillende soorten modules zou kunnen toepassen. Ik zie het echt niet als een medical schip bv, maar ik hoop dat er wel bijvoorbeeld een soort van medbay in kunt zetten voor ongelukken of zoiets. Kleine modules in grote schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Volgens mij was het ook helemaal niet de bedoeling dat alles volledig modulair wordt. Ik kan het zo 1 2 3 ff niet vinden maar er stond ergens dat ze die extreme modulairiteit op een select aantal schepen uitvoeren, waaronder de retaliator. De rest zal wat dat betreft gewoon een stuk minder zijn.

Source pending, ik ga weer ff zoeken vandaag :P
Ben noemt het in de ATV vanaf 30:35
YouTube: Around the Verse Episode 56

Misschien lees ik er teveel in maar hij zegt "some of our ships".

[ Voor 24% gewijzigd door Oraijon op 14-08-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Oraijon schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:43:
Volgens mij was het ook helemaal niet de bedoeling dat alles volledig modulair wordt. Ik kan het zo 1 2 3 ff niet vinden maar er stond ergens dat ze die extreme modulairiteit op een select aantal schepen uitvoeren, waaronder de retaliator. De rest zal wat dat betreft gewoon een stuk minder zijn.

Source pending, ik ga weer ff zoeken vandaag :P
Ben noemt het in de ATV vanaf 30:35
YouTube: Around the Verse Episode 56

Misschien lees ik er teveel in maar hij zegt "some of our ships".
Ja. Hij zegt some of our ships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fisher schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:55:
[...]

Ja. Hij zegt some of our ships.
Jup. Sommige schepen worden modulair:
Cutlass
Redeemer
Retaliator
Carrack
Catepillar
Volgens mij tot nu toe bekend.

Behalve de versies zoals Vanguard e.d.

Ook de Orion krijgt versies en geen module.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchWalnut op 14-08-2015 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:17:
[...]

Jup. Sommige schepen worden modulair:
Cutlass
Redeemer
Retaliator
Carrack
Catepillar
Volgens mij tot nu toe bekend.

Behalve de versies zoals Vanguard e.d.

De Vanguard krijgt wel een klein module systeem ;) waarbij je de emergency escape pod kan verwisselen voor andere variaties begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:37:
[...]

De Vanguard krijgt wel een klein module systeem ;) waarbij je de emergency escape pod kan verwisselen voor andere variaties begreep ik.
Ja. Maar niet zo dat het een geheel andere taak krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:53:
[...]

Ja. Maar niet zo dat het een geheel andere taak krijgt.
True enough :) , voor de kleinere schepen gaat dat zowieso moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:55:
[...]

True enough :) , voor de kleinere schepen gaat dat zowieso moeilijk zijn.
Ben benieuwd of ze het ook gaan doen met de freelancer. Denk het niet gezien de bestaande varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Modules Not the death of variance aldus Ben zojuist in RtV

Chris vroeg zich af waar de Caterpillar bleef, dus zelfs CR vind dat er nu haast gemaakt moet komen om dat schip hangar ready te maken.

[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 14-08-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 23:21

Cogency

Ginnunga

Cygnitr0n schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:17:
[...]

Wat voor versies kunnen/zullen dat zijn dan? De Orion lijkt me toch aardig dedicated to mining?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:23:
[...]

Wat voor versies kunnen/zullen dat zijn dan? De Orion lijkt me toch aardig dedicated to mining?
De Orion krijgt nog een refinery variant (of module), dus voor brandstoffen te maken. De andere is voor rauwe materialen zoals koper, ijzer etc.

Edit:
Refinery operator

The position of refinery operator only exists on mining ships that contain an integrated refinery.
Bron: https://robertsspaceindus...ar-Citizen-Careers-Mining

[ Voor 26% gewijzigd door DutchWalnut op 14-08-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
RtV notes:

ALGEMEEN
  • For AC 2.0, not sure what, if any, new weapons will get added into the game. Lots of reworks going on with physically based damage.
  • They want to get more weapons out ASAP, but it's not the quickest thing.
  • Glaive possibly using human parts - don't expect it in the near future. Vanduul ships and weapons are very distinct. In the long term, don't rule it out, but for the near term, Vanduul ships use Vanduul weapons.
  • When SQ42 is finished, cinematics people at F42 will likely move on to working on SQ42 episode 2, others might move on to finishing up other ships.
  • Prowler has not yet been assigned a concept artist yet. Still establishing things about the Tevarin.
  • Next deep-dive is likely with the Endeavor. Will look at the science stuff.
  • Caterpillar - not much detailed information. After Gamescom they're working on some reliable ship schedules. Lisa has seen the Caterpillar on a draft of one of the next several ships. Probably more info in the next few weeks. Chris has asked for the Caterpillar specifically, so... it's coming.
  • Saw that during the multicrew demo when the Retaliator's Quantum drive damaged. Damaged components is real, and it works.
  • There's a QA going up about Retaliator modules later today. Later today - QA about the Retaliator modules. Not the sexiest QA, but it'll have good info.
  • Can still pick up Retaliator modules through Monday. More Retaliator modules in the pipeliune for the future.
  • Star Marine update coming soon as well. Hopefully more info about animations.
  • Retaliator thought process behind making it modules - Sometimes you have seven different types of F-16's that you manufacturer in different ways, sometimes you have one base one that you then modify. Variants aren't going away forever.
  • Modules might be interchangeable between some ships as well. NOT the death of variants.
  • Animation retargeting - having to do the 3000 animations. They're not redoing animations, just re-targeting them. Jason Hutchins is working on the next update on FPS as we speak.
  • The Idris at the end of the demo was scripted.
HOTAS
  • Open development for Saitek HOTAS. We'll find out what that means. Saitek saiy they're interested in sharing the whole process. They will show where they are at each stage, see how it develops.
  • Touch-screen on the HOTAS - it would be part of the cockpit interface. Should be a touch-screen it sounds like.
  • HOTAS is still very early. Probably won't be anything until late next year. The one up on the stage was a prototype, probably not even functioning.
Q&A
  • [Timeframe for female characters?] Female characters first. Will see lots more on customization later
  • [Females - will there be differences in what female characters can do?] TBD. Minfeield, Ben's not stepping into it.this year as we get PU updates rather than AC updates.
  • [How long until you are planning CitizenCon?] Already planning. Discussing plans for it now.
  • [Starmap?] Looks really awesome.
  • [If Glaive is made by humans why does it have glitchy UI?] Ship was ready before the UI was.
  • [Are larger hangar bays in the works?] Yes.
  • [Will there be other sales before CitizenCon?] Yes. Some other ships like the Endeavor, the Crucible, the Vanguard variants. As they're ready, they'll be made available.
  • [Is Chris good at coding?] Chris is amazing at coding. He made games on his own for a while, it's how he got here.
  • [Will the Glaive get an Esperia themed hud?] Probably some elements, yes.
  • [Will the BMM be nerfed to meet its initial 250$ price point?] No. If we undercharge, that's your benefit, not our loss. Ships are built around what they need to do, not the price they're sold at.
  • [What sort of features will Social have?] You can share Arc Corp, not sure about shared hangars. They did a demo test in Austin. Every computer they could get it on played together fine, so that's going well.
  • [Taunting in the PU?] Yes.
  • [Change colour of UI for colourblindness?] Yes. This is in the works. Eventually there'll be a set of colour scales. All the UI are built in sections. You'll be able to colour all the portions as you see fit.
  • [Mechanics applied to prevent characters from stuffing ships full of players?] Life support is a big one.
  • [Pre-flight check someday?] There's a certain level of that that might be cool to have. Some interactive cockpit stuff might be nice, but not to the point where that becomes the standard interaction. Have to go back and forth on it and try different implementations. Has to play well and add to the ships, and feel like 'I'm really doing stuff to get my ship flight ready, to get off the ground and into space flying around'.
  • [More in-engine pictures of the IDris or the holoviewer soon?] - Maybe.
  • [Damage and non-functional components on the ship?] They're planning on doing damage for components yes. Probably not the first time components roll out, but it's going to be done.
  • [Voice chat built into Social module soon?] Not soon.
  • [Planning to remake Aurora?] No plans on that.
  • [Are Esperia and Espera supposed to be the same company?] - Esperia is the updated name. Espera is now gone.
  • [What do the Xi'an get out of the deal with MISC? Will we see human tech on Xi'An ships?] MMhMM. Can't say more than that.
  • [Component systems?] It's a lot of work. Coming along nicely, making lots of progress, but it's... it's broad. The very first rollout will be full overhaul on powerplants, ccoolers, and shields, but that'll set up the groundwork for the next few years.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Weer een leuke opsomming van Rtv.

Voor de mensen die er op wachten:
[Will there be other sales before CitizenCon?] the Endeavor, the Crucible, the Vanguard variants. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door DutchWalnut op 14-08-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:17:
Weer een leuke opsomming van Rtv.

Voor de mensen die er op wachten:
[Will there be other sales before CitizenCon?] the Endeavor, the Crucible, the Vanguard variants. 8)
Before Citizencon maakt het helemaal leuk, omdat daar nog maar een paar weken tussen zitten XD. Wellicht de Vanguard varianten tijdens Citizencon :P , is natuurlijk een leuk schip om te showen op de vloer daar :) .

Verder vond ik deze erg grappig:

Caterpillar - not much detailed information. After Gamescom they're working on some reliable ship schedules. Lisa has seen the Caterpillar on a draft of one of the next several ships. Probably more info in the next few weeks. Chris has asked for the Caterpillar specifically, so... it's coming.

Een interview met CR op Gamescom waarbij CR laat zien dat de FPS gewoon werkt in de Social Module :D :P (Begint vanaf 5 minuten)

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 14-08-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Alyssa - weirdest experience of her life was people coming up to the table and asking her for her autograph.
Ai, daar ben ik grotendeels schuldig aan. Was de eerste die haar daar om een handtekening vroeg. Geen idee of ze na mij nog veel verzoeken heeft gehad. De twee van CS uit Foundry 42 vonden het ook wel bijzonder.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:58:
[...]

Ai, daar ben ik grotendeels schuldig aan. Was de eerste die haar daar om een handtekening vroeg. Geen idee of ze na mij nog veel verzoeken heeft gehad. De twee van CS uit Foundry 42 vonden het ook wel bijzonder.
Hehe straks was je de enige, en vond ze 't akward van jouw :+

Hoeveel handtekeningen heb je totaal nog kunnen verzamelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 15-08-2015 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:21:
[...]

Hehe straks was je de enige, en vond ze 't akward van jouw :+

Hoeveel handtekeningen heb je totaal nog kunnen verzamelen?
Ik hoop dat ik niet de enige was! :P

Ik heb ze van iedereen die bij de laatste meet was muv die van Jared.

Chris, Ben, Sandi, Erin, James, Alyssa, Allie, Alexis en nog 1 andere van CS Foundry 42 waarvan ik de naam nu even niet meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Zoning systeem (aparte zwaartekracht instances) ziet er wel gelikt uit hoor!

[Video: https://gfycat.com/HoarseFatalHoneybadger]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:50:
Zoning systeem (aparte zwaartekracht instances) ziet er wel gelikt uit hoor!

[video]
Dat de characters gewoon kunnen blijven bewegen zonder glitches, terwijl het schip gewoon aardig manouvreert is natuurlijk helemaal mooi. Vraag me wel af of ze ook al een idee hadden bij die directional impact, dat lijkt me toch veel te ingewikkeld om goed te implementeren. Zeker als je schip zo roteert, en een missile impact op de schilden. Hoe gaan ze die klap dan berekenen?

Waarschijnlijk komen daar geen animaties voor, maar eerder een 'tremble' van de crew gok ik.

De FPS update is overigens ook weer online:
https://robertsspaceindus...Star-Marine-Status-Update

Tali module QA staat er ook op:
https://robertsspaceindus...902-Retaliator-Module-Q-A

Dit antwoord beloofd wel heel veel voor de Endeavour, als de module al zo'n groot deel van het uiterlijk van het schip gaat bepalen :)
Does the installation of modules change the outside look of the hull based on the modules installed?
This will vary from ship to ship; modules will significantly alter the Endeavor, while the change to the Retaliator will usually be negligible.

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 15-08-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben benieuwd naar de vangaurd variants. Ik wil echt een squad leader schip van maken voor de org :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Ik wil gewoon piew piew piew doen dus dan is de huidige wel goed denk ik. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

The Chosen One schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:08:
Ik wil gewoon piew piew piew doen dus dan is de huidige wel goed denk ik. :P
We gaan je naam omdopen :+ The PewPew One ;)

Ontopic: Ben erg benieuwd naar de Endeavor! Nu nog meer eigenlijk. :P

[ Voor 13% gewijzigd door DutchWalnut op 15-08-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Best kans dat ik uiteindelijk meerdere vanguards houd met die variants, electronic warface vind ik tof maar de default hunter killer setup ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:30:
Best kans dat ik uiteindelijk meerdere vanguards houd met die variants, electronic warface vind ik tof maar de default hunter killer setup ook :P
Bounty hunter is inderdaad waarvoor je een Vanguard wilt gebruiken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Dat misschien ook nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Het gaat me benieuwen wat er gaat gebeuren als de grotere fighters/heavy fighters/bombers beschikbaar komen. Daaronder valt voor mij de Redeemer, Vanguard, Freelancer MIS. De Vanguard is natuurlijk met 2 personen wel het lichtst bemand, maar zal wel behoorlijk veel firepower hebben.

Zou dat definitief het einde betekenen van het gebruik van fighters? Hornet, Gladius e.d... of zouden ze met manouvereren nog een eind gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:37:
Het gaat me benieuwen wat er gaat gebeuren als de grotere fighters/heavy fighters/bombers beschikbaar komen. Daaronder valt voor mij de Redeemer, Vanguard, Freelancer MIS. De Vanguard is natuurlijk met 2 personen wel het lichtst bemand, maar zal wel behoorlijk veel firepower hebben.

Zou dat definitief het einde betekenen van het gebruik van fighters? Hornet, Gladius e.d... of zouden ze met manouvereren nog een eind gaan komen?
Nee, want net wat je zegt, zou het gaan om manoeuvreren en het gebruik van thrusters erg bepalend zijn.

Net als in de natuur. Een Hornaar (Redeemer) mag dan we groter zijn dan een wesp (Gladius), maar hij legt het af als hun in de meerderheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:41:
[...]

Nee, want net wat je zegt, zou het gaan om manoeuvreren en het gebruik van thrusters erg bepalend zijn.

Net als in de natuur. Een Hornaar (Redeemer) mag dan we groter zijn dan een wesp (Gladius), maar hij legt het af als hun in de meerderheid zijn.
Ja daar zal wel wat inzitten :P , nou ik blijf lekker in m'n Carrack zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:42:
[...]

Ja daar zal wel wat inzitten :P , nou ik blijf lekker in m'n Carrack zitten :+
Inderdaad :+ zitten toch 4x S4's op :P en een S7 schild

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 15-08-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:43:
[...]

Inderdaad :+ zitten toch 4x S4's op :P en een S7 schild
Voelt toch een stuk prettiger dan die ene stoel waar een thruster aan zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:54:
[...]

Voelt toch een stuk prettiger dan die ene stoel waar een thruster aan zit :+
Afbeeldingslocatie: http://i324.photobucket.com/albums/k337/Knight_of_Zero/FalmentyrSprucing/EjectionSeatTest.jpg~original :+ of twee

[ Voor 3% gewijzigd door DutchWalnut op 15-08-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
En dan met je pistool gaan schieten, pewpew :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Heeft iemand de Dropship module gekocht voor de Retaliator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ja heb ik. Waarom?

En leuk
Existing Retaliator pilots do not need to purchase another ship! Your current Retaliator is now equivalent to the base with two torpedo bays installed. You can purchase separate modules this week to swap onto your existing ship.

[ Voor 87% gewijzigd door Bornhald op 15-08-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Ik zat er zelf over na te denken. Ik weet niet of het geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:03:
[...]

Lijkt me in eerste instantie niet, laat ze eerst het systeem ingame maar werkend laten zien voor je daar geld aan uitgeeft. De FPS implementatie naar AC2.0 doel ik dan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fisher schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:03:
[...]

Als je het geld over hebt, waarom niet, je kan de mod altijd nog omsmelten voor iets anders. Als je geen geld over hebt, dan is alles meer dan de aurora starter het niet waard. Je kan hem namelijk gewoon in game krijgen en LTI stelt niks voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Bornhald schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:02:
[...]

Als je het geld over hebt, waarom niet, je kan de mod altijd nog omsmelten voor iets anders. Als je geen geld over hebt, dan is alles meer dan de aurora starter het niet waard. Je kan hem namelijk gewoon in game krijgen en LTI stelt niks voor
Ik was eigenlijk van plan hier minder geld aan te besteden.Ik heb mijn Reliant gemeld voor de cargo bays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fisher schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:45:
[...]

Ik was eigenlijk van plan hier minder geld aan te besteden.Ik heb mijn Reliant gemeld voor de cargo bays.
Dat heb ik mij zelf ook voorgehouden.. tot de Carrack kwam :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:50:
[...]

Maar de Carrack is het dan ook wel weer heel erg waard *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fisher schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:45:
[...]

Ben je van plan veel te gaan aanvallen met een boarding party met je retalliator zo nee dan is de mod het zeker niet waard. Ik zou Gewoon initieel met REC halen en later in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Cygnitr0n schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:50:
[...]

Komt me bekend voor. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Bornhald schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:58:
[...]

Ben je van plan veel te gaan aanvallen met een boarding party met je retalliator zo nee dan is de mod het zeker niet waard. Ik zou Gewoon initieel met REC halen en later in game
Leek mij ook het besten. ik kan me niet voor stellen dat de moduls later veel gaan kosten in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Jullie zijn allemaal gek om zoveel geld uit te geven voor die Carrack... 8)7

Vanguard is veel mooier... *vliegt weg met Constellation*

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

The Chosen One schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:28:

De Carrack is 'The Enterprise' van Star Citizen. Dus daar kan ik mee leven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
The Chosen One schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:28:

Heb ze alle drie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:30:
[...]

De Carrack is 'The Enterprise' van Star Citizen. Dus daar kan ik mee leven. 8)
Grappig, ik zie het meer als mijn Serenity. Met een kleine crew door de Verse vliegen en jobs doen.

Vanguard is een tof schip maar niet mijn ding. Constellation staat nog op mijn wishlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Vanguard heb ik niet zoveel mee, de Carrack daarentegen :9~

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Heb m'n Carrack gisteren ingeruild voor de Tali :P

Als het me nog lukt om m'n Reliant LTI te upgraden naar Carrack komt hij nog wel terug, maar anders zie ik dat niet meer gebeuren, dan wordt het m'n in game doel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zo na een week editen kan ik eindelijk weer windows opstarten... :+ even sc updatne.. 23GB update... oops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Is wel sneller te downloaden nu als je de nieuwe launcher hebt. Oude launcher en/of game verwijderen? Alleen launcher gok ik. Week oud of zo dus maybe heb je hem net al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nieuwe launcher moest ik inderdaad installeren komt nu binnen met 24MB/s dus heb niets te klagen hoor duurt alleen eventjes :+
was benieuwd of mijn tali zonder modules ''beloopbaar'' was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:51:
Heb m'n Carrack gisteren ingeruild voor de Tali :P

Als het me nog lukt om m'n Reliant LTI te upgraden naar Carrack komt hij nog wel terug, maar anders zie ik dat niet meer gebeuren, dan wordt het m'n in game doel :P
Veel plezier met je Tali :P , mocht het niet lukken met de Reliant upgrade ben je altijd nog welkom om mee te vliegen op mijn Carrack ;) .

Hier nog een aflevering van Talking Ships met GHG over de Retaliator :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H9cEroECZPs&feature=youtu.be]
AjDuLion schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:22:
nieuwe launcher moest ik inderdaad installeren komt nu binnen met 24MB/s dus heb niets te klagen hoor duurt alleen eventjes :+
was benieuwd of mijn tali zonder modules ''beloopbaar'' was
Ik gok dat je gewoon de standaard Tali in de hangar hebt staan inclusief de bomb bays :P .

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 16-08-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Case_C schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:28:
[...]

Veel plezier met je Tali :P , mocht het niet lukken met de Reliant upgrade ben je altijd nog welkom om mee te vliegen op mijn Carrack ;) .

Hier nog een aflevering van Talking Ships met GHG over de Retaliator :)
[video]

[...]

Ik gok dat je gewoon de standaard Tali in de hangar hebt staan inclusief de bomb bays :P .
nope niks geen tali :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ook niet omdat je hem nog niet in de hangar gezet hebt?

Het zal in ieder geval deze week volgen, wanneer de modules er ook in komen

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 16-08-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Je moet alle schepen verwijderen van de hangar ipv er in te plaatsen. Dan saven en daar staat de tali dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Cygnitr0n schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 14:20:
Je moet alle schepen verwijderen van de hangar ipv er in te plaatsen. Dan saven en daar staat de tali dan wel.
edit : na reinitialize ook maar 1 schip en dat is de constellation..

[ Voor 12% gewijzigd door AjDuLion op 16-08-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AjDuLion schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 14:58:
[...]

edit : na reinitialize ook maar 1 schip en dat is de constellation..
Je moet de selected ships wel weglaten. Dus een lege hangar en dan het spel starten. Lukt bij mij wel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZaSkZ91.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:46:
[...]

Je moet de selected ships wel weglaten. Dus een lege hangar en dan het spel starten. Lukt bij mij wel.

[afbeelding]
Maar heb je dan nog steeds je bombays of is dit de echte lege?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 23:00:
[...]

Maar heb je dan nog steeds je bombays of is dit de echte lege?
Dit was een lege Tali, maar die dan geladen wordt is de oude Tali (met bombays).

[ Voor 10% gewijzigd door DutchWalnut op 16-08-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 23:05:
[...]

Dit was een lege Tali, maar die dan geladen wordt is de oude Tali (met bombays).
OK dan snap ik hem weer. Hoewel er blijkbaar dus komende week de modules erin komen, en dan dus ook de lege tali.

Althans als ik dat goed gelezen heb in de q&a van de modules.

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 17-08-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Bornhald op 17-08-2015 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:16:
[...]

OK dan snap ik hem weer. Hoewel er blijkbaar dus komende week de modules erin komen, en dan dus ook de lege tali.

Althans als ik dat goed gelezen heb in de q&a van de modules.
Will we be able to begin installing these modules in our ship with AC 2.0? If not when do you expect us to be able to do that roughly?

Modules will likely start coming online ‘in game’ after Arena Commander 2.0 launches; we do not have a specific date or patch to announce yet.
Helaas dus :)
Maar zou idd leuk zijn als je wel gewoon een normale Tali in je hangar kan zetten als je de lege variant hebt, zonder die rare truucjes als alles uit je hangars halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:45:
[...]

[...]

Helaas dus :)
Maar zou idd leuk zijn als je wel gewoon een normale Tali in je hangar kan zetten als je de lege variant hebt, zonder die rare truucjes als alles uit je hangars halen.
Heb deze verkeerd geïnterpreteerd
You can purchase separate modules this week to swap onto your existing ship.
Zal waarschijnlijk dan om puur de aanschaf gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Cygnitr0n schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:46:
[...]

[afbeelding]
ah flauw moet dus met een lege hanger beginnen, reacties hieronder laten ook zien dat het hele module gebeuren dus pas in de final actief gaat worden... klinkt wel allemaal ''vaag'' idee is er wel maar het implementatie word niet ge beta/alpha test ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:53:
[...]

ah flauw moet dus met een lege hanger beginnen, reacties hieronder laten ook zien dat het hele module gebeuren dus pas in de final actief gaat worden... klinkt wel allemaal ''vaag'' idee is er wel maar het implementatie word niet ge beta/alpha test ?
Na de release van AC2.0 zitten we niet gelijk aan de release van de PU hoor ;) . Met online zullen ze de alpha/beta testen van de PU bedoelen. En die zullen wel langer duren dan een paar maanden :) .
Pagina: 1 ... 76 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.