Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:42:
[...]

;)

Het gaat niet zo zijn dat onze traders/miners/explorers niet kunnen rekenen op de steun van een organised security force :) .
Je hebt er altijd wel 1 of 2 die dapperder zijn met hun orion dan ze zouden moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Bornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:46:
[...]

Je hebt er altijd wel 1 of 2 die dapperder zijn met hun orion dan ze zouden moeten zijn :)
Ik wou net zeggen.. ik ga in space bovenop mijn aurora staan en iedereen pieuwen met mijn lazOrs

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Njay schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:53:
[...]

Ik wou net zeggen.. ik ga in space bovenop mijn aurora staan en iedereen pieuwen met mijn lazOrs
dan is je schip wel heel erg makkelijk te "recoveren" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Bornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:05:
[...]

dan is je schip wel heel erg makkelijk te "recoveren" :D
Damnit.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Je kan dan maar beter op je aurora staan dan er in zitten als een Reclaimer langs komt. Nomnom.

En Case, over die 3000km. Dit kan natuurlijk puur voor de AC2.0 maps zijn. Deze hoeven natuurlijk ook nog niet zo heel groot te zijn aangezien je toch ooit elkaar wilt kunnen vinden. In een map van 8 miljard km diameter elkaar gaan zoeken is niet mijn hobby ;)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Tylocke schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:08:
Je kan dan maar beter op je aurora staan dan er in zitten als een Reclaimer langs komt. Nomnom.

En Case, over die 3000km. Dit kan natuurlijk puur voor de AC2.0 maps zijn. Deze hoeven natuurlijk ook nog niet zo heel groot te zijn aangezien je toch ooit elkaar wilt kunnen vinden. In een map van 8 miljard km diameter elkaar gaan zoeken is niet mijn hobby ;)
Vraag me af hoe rendabel piraterij is in dit soort maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Swychblade schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:14:
[...]

net zo erg als mining denk ik, je moet eerst die belt met rare ore vinden voordat je een beetje goede winst kan draaien, je hebt ook een running cost for je schip en dat moet je dus mionimaal verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:48
Bornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:46:
[...]

Natuurlijk :) , maar iets van een 'emergency' squad zou natuurlijk wel leuk zijn om op terug te vallen voor die 'dappere' leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Swychblade schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:14:
[...]

Piraterij is natuurlijk voor AC 2.0 niet echt aan de orde. Ik verwacht dat de maps in de PU wel een stuk groter zijn. In de demo werd ook 'maar' met 0,002c gevlogen ipv de uiteindelijke 0,2c.

Deze map is volgens Erin echt gemaakt zodat mensen zelf dingen kunnen bedenken. Bij alleen AC2.0 is het voornamelijk vliegen, maar als FPS er is kan je dus ook boarding scenario uitspelen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Bornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:17:
[...]

net zo erg als mining denk ik, je moet eerst die belt met rare ore vinden voordat je een beetje goede winst kan draaien, je hebt ook een running cost for je schip en dat moet je dus mionimaal verdienen.
Een piraat moet dan in die enorme belt dan ook nog eens een mining ship vinden voordat hij geld kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Swychblade schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:22:
[...]

Een piraat moet dan in die enorme belt dan ook nog eens een mining ship vinden voordat hij geld kan verdienen.
Nu niet gaan doen alsof dat moeilijk is :P , een schip met een gigantische boor e.d. zorgt echt wel voor bepaalde 'signalen' naar zijn omgeving :) . Of misschien komen er nog 'stealth' miners :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 21:16
Case_C schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:28:
Nog mensen die gisteren op Gamescom helemaal hyped zijn geraakt?

[...]

En zojuist ook meer even je applicatie geaccepteerd :) , samen met die van DeXXoR. We zitten nu op 299 leden, ik gok dat we vandaag of morgen wel over die 300 gaan :D .
ik dacht nr 300 te worden, echter zag ik dat er al 300 zijn inmiddels :+
enfin, ik heb ook een request gestuurd.

gisteren mijn game package gekocht en vanavond maar even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammieee122
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11-2017
Denniz0229 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:56:
[...]

Ik was het, sorry, haha. Bedankt voor het aannemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Sammieee122 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:03:
[...]
Ik was het, sorry, haha. Bedankt voor het aannemen. :)
Als het zo door gaat komen we wellicht weer een keer in de weekly org stats :P .
Denniz0229 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:56:
[...]

enfin, ik heb ook een request gestuurd.

gisteren mijn game package gekocht en vanavond maar even testen.
Alsook welkom bij de org. :) .

En weer SC related ontopic ;) , Gamescom heeft SC weer geen windeieren gelegd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VwbRfX6.png

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 10-08-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Welkom allemaal! Lekker gezellig zo. Wat betreft de packages kopen; wat heeft jullie over de streep geholpen?

Voor mij was het destijds de Hangar module. Ik twijfelde al langer maar toen ik mensen op youtube in hun schepen zag rondlopen was ik om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:13
Ik ben al SUPER lang aan het twijfelen of ik het zal halen en zoja welke package dan.
Is er echt wel genoeg/veel te doen?

ik ben een echte space sim sucker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:55
Tylocke schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:08:
Welkom allemaal! Lekker gezellig zo. Wat betreft de packages kopen; wat heeft jullie over de streep geholpen?

Voor mij was het destijds de Hangar module. Ik twijfelde al langer maar toen ik mensen op youtube in hun schepen zag rondlopen was ik om.
Hier idem, het was eigenlijk de eerste keer toen Chris de hangar liet zien en in de Aurora ging. Niet lang daarna een package gekocht (Aurora) en vlak daarna omgesmolten en een Freelancer gekocht :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
beebie121 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:12:
Ik ben al SUPER lang aan het twijfelen of ik het zal halen en zoja welke package dan.
Is er echt wel genoeg/veel te doen?

ik ben een echte space sim sucker...
Qua space-sim is er niet veel te doen behalve racen en schieten met de schepen. Natuurlijk kan je wel in je hangar je eigen schip bewonderen, maar dat is natuurlijk maar een klein deel van wat er mogelijk gaat worden.

Komende maanden gaat er het volgende uitkomen, wat het geheel al behoorlijk uitgebreid gaat maken:
Deze maand: Social module, met een eerste kijk op 1 van de vele landing-zones.
Over 2/3 maanden: FPS module, momenteel hebben ze nog wel moeilijkheden met de animaties hiervan.. maar ze schijnen goede voortgang te maken.
Over 3 maanden: AC2.0, wat er geshowed werd op Gamescom, dit is het onderdeel waar de meeste van ons het snelst mee aan de slag willen. Het deel waarbij je samen op multicrew ships kan spelen op grotere maps. Dit gaat al de feel geven van de PU, waar alles naar toe samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Net na de Kickstarter zag ik het een keer voorbij komen. Leek mij wel interessant, want was bezig met spellen zoeken over de ruimte. Dus heb toen ook maar een Aurora MR+ Alpha aangeschaft.
Een jaar later, was ik Star Citizen vergeten (en zo ook alle mooie concept schepen). Maar na een jaar alleen maar meer enthousiaster geworden, en zo al enige conceptschepen gebacked. :+

**Maar denk dat je de andere mensen bedoeld :*)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 10-08-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 19:54

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Case_C schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:28:
Nog mensen die gisteren op Gamescom helemaal hyped zijn geraakt?

[...]

En zojuist ook meer even je applicatie geaccepteerd :) , samen met die van DeXXoR. We zitten nu op 299 leden, ik gok dat we vandaag of morgen wel over die 300 gaan :D .
Present! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:24:
[...]

Net na de Kickstarter zag ik het een keer voorbij komen. Leek mij wel interessant, want was bezig met spellen zoeken over de ruimte. Dus heb toen ook maar een Aurora MR+ Alpha aangeschaft.
Een jaar later, was ik Star Citizen vergeten (en zo ook alle mooie concept schepen). Maar na een jaar alleen maar meer enthousiaster geworden, en zo al enige conceptschepen gebacked. :+

**Maar denk dat je de andere mensen bedoeld :*)
Niet per se hoor! Het is mooi om te horen wat verschillende mensen naar de game heeft gebracht, of dat nu in 2012 bij de lancering van de site was of Gamescom 2015 demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229

ik heb al lopen kijken tijdens de kickstarter maar helaas toen besloten niet te backen 8)7
wel kwam ik af en toe het tweakers topic tegen tussen actieve topics, waarbij ik weer eens kon zien wat de status van de game is.

eigenlijk hebben ze mij met de gamescon presentatie overgehaald om toch maar te backen :9
(en het feit dat dit denk ik de laaste momenten zijn voor Beta acces bij een package en je na de launch geen schepen meer kan kopen voor €)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Laatste momenten voor Beta? Niet te optimistisch he, dat gaat nog wel minimaal een jaar duren :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Jorrie schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:32:
Laatste momenten voor Beta? Niet te optimistisch he, dat gaat nog wel minimaal een jaar duren :+
ik bedoel voordat je er apart voor moet betalen, zoals nu met AC pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Hmm, dat gaat ook nog wel even duren. De alpha slots hadden een counter, beta (nog) niet.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Denniz0229 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:40:
[...]

zal je ook moeten doen voor de fps module iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb een beta package gehaald, dus haal de alpha modules apart. Wat mij over de streep haalde? Het "imagine" filmpje en dit draadje op GoT.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denniz0229 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:40:
[...]

Het is nog totaal onbekend hoe ze het met de beta precies aan gaan pakken met passes ed, aangezien je dan niet echt meer van modules kan spreken. Maar ik zou als je nu een package haalt altijd beta access erbij nemen, dan zit je safe. En voor het prijsverschil hoef je het ook niet echt te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Toch maar terug gegaan van de Retaliator naar Starfarer.

Het is niet echt een schip voor mij. Ondanks de leuke modules. Heb er een paar keer nu in rondgelopen.. maar nee..

..toch maar de LTI Starfarer teruggevraagd via een ticket.

:) nu weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:12:
Toch maar terug gegaan van de Retaliator naar Starfarer.

Het is niet echt een schip voor mij. Ondanks de leuke modules. Heb er een paar keer nu in rondgelopen.. maar nee..

..toch maar de LTI Starfarer teruggevraagd via een ticket.

:) nu weer blij.
Ik ga er vanuit dat de modules ook in schepen als de starfarer komen, dus om de modules zou ik zeker geen retalliator nemen. Al met al een slimme keuze denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ook maar even gekocht na de hele hype van de afgelopen dagen. Had het al meer dan een jaar op het wenslijstje staan, maar nu toch maar een Mustang Alpha aangeschaft om het spel een beetje te leren kennen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:07

The Chosen One

Zie signature!

Ook maar even een account maken op de site. Blijkbaar nog steeds niet gedaan.
Wat is me handle? Als ik op "My RSI" klikt, de 1e of 2e naam?

En ik zit er al in vanaf de Kickstarter. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
The Chosen One schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:46:
Ook maar even een account maken op de site. Blijkbaar nog steeds niet gedaan.
Wat is me handle? Als ik op "My RSI" klikt, de 1e of 2e naam?

En ik zit er al in vanaf de Kickstarter. :)
De tweede ;) .
Bornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:14:
[...]

Ik ga er vanuit dat de modules ook in schepen als de starfarer komen, dus om de modules zou ik zeker geen retalliator nemen. Al met al een slimme keuze denk ik.
De Starfarer heeft toch zo'n grote interne cargo ruimte :) , daar moet imo hartstikke veel verschillende modules voor te verzinnen zijn. Zowieso gaat dat een geweldig mooi schip zijn om eens door te lopen, met al die gangen die erin zitten e.d. Daarbij is de Retaliator alweer een klein bootje.

De comm link voor deze week is weer online. Met dit maal 2 updates op FPS gebied.

Hello Everyone.

Gamescom is officially behind us (how about the Multi-Crew demo, told you the presentation would be HYPE) and everyone is back to Star Citizen-ing. We want to say thank you to all our backers in attendance for making this my favorite event yet. I had such an amazing time not only showing you dream come to life, but just getting to talk and hang out.

So Gamescom is over and what do we have for you this week? Well how about not one but TWO FPS updates! As we warned last week Gamescom disrupted the update from last week, but it will be out Monday (Today). It will be a little shorter of an update then normal but look for it later Monday night. Three will be no Meet the Devs this week but we will be putting together a Gamescom Wrap up post. Other than that we have the normal schedule with Bugsmashers!, ATV, RTV and JUMP POINT!

Thank you Citizens and I know we are all looking forward to another week of Star Citizen!

Monday, Augusts 10th
- 10 for the Artists Episode 4
- FPS Update Week of August 3rd

Tuesday, August 11th
- Gamescom Wrap up

Wednesday, August 12th
- Bugsmashers! Episode 8
- Vault Update

Thursday, August 13th
- Around the Verse Episode 56

Friday, August 14th
- Reverse the Verse
- FPS Update Week of August 10th
- Jump Point
- Retaliator Module Q&A

[ Voor 92% gewijzigd door Case_C op 11-08-2015 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dat word weer een fijne week, ben benieuwd naar de Jump Point en FPS.

10ftA:

en de FPS update:
As you can imagine, teams across the company were working very hard to support the Gamescom presentations (both the public event and the press demos at the show) in Cologne last week. As a result, the FPS update this week is a little lighter than usual: we slowed down in some places in order to achieve stability for the demos Chris Roberts used in Cologne, and we performed a stream lockout while we made sure we had solid demo builds in the oven.

That doesn’t mean we got a chance to rest during the lead up to the show, however! Here is a summary of what we finished, what we started and what issues we’re seeing. You can expect the standard bigger update at the end of the week. Also included are beauty renders of three of our weapons showing some of the update work they’ve received; enjoy! ....

bron: https://robertsspaceindus...Star-Marine-Status-Update

[ Voor 88% gewijzigd door DutchWalnut op 11-08-2015 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Die Glaive is best groot!
In R&Y hangar, buggy voor schaal:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rWMbbKe.jpg

Heeft iemand 'm hier? Ik heb totaal gemist wat er nou met dit schip was de afgelopen dagen, je kon 'm winnen door AC te spelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
eerste 1000 mensen die bij de laatste wave kwamen konden hem kopen, en iedereen die een gamescom ticket heeft kan ook een variant vrij spelen
hij kost 350 usd en daar bovenop nog een keer tax. :)

dus als je bij het gamescom event was EN je was snel met spelen zou je er 2 van kunnen kopen

en best groot voor een medium fighter

[ Voor 25% gewijzigd door Bornhald op 11-08-2015 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:07:

[afbeelding]

Heeft iemand 'm hier? Ik heb totaal gemist wat er nou met dit schip was de afgelopen dagen, je kon 'm winnen door AC te spelen ofzo?
Wow, zo met die buggy zie ik pas hoe groot de glaive is. Dacht echt dat hij veel kleiner zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Volgens de spec-sheet zou een Glaive ongeveer de omvang van een Freelancer moeten hebben qua lengte en hoogte, maar een ~5 meter breder (met vleugels uitgeklapt waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
svenvv2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:41:
[rage]AAAARRRRGGGHHHHH. Loopt SC halverwege vanduul swarm wave 17 vast met nog een respawn over :( :( :([/rage]

Iemand vanavond/morgen nog eens zin in eewn potje AC? Morgen krijg ik trouwens een tweetal pricewatch: Thrustmaster T.16000M binnen. Eens kijken hoe dat me gaat bevallen. :)
Ben heel benieuwd wat je ervan vind, ben zelf ook aan het zoeken voor een nieuwe joystick.
Laat even weten per DM aub, thanks alvast!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 10-10 07:00

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:07:

[afbeelding]

Ik heb wel het gevoeld dat die te groot is, gewoon een scythe maar dan de schaal omhoog gegooid :P. Of is er ruimte voor meer dan 1 man in die cockpit? Want een buggy heeft plek voor 4 en is ongeveer even groot als de cockpit glazen ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Ircghost schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:57:
[...]

Ik heb wel het gevoeld dat die te groot is, gewoon een scythe maar dan de schaal omhoog gegooid :P. Of is er ruimte voor meer dan 1 man in die cockpit? Want een buggy heeft plek voor 4 en is ongeveer even groot als de cockpit glazen ruimte.
Ik heb hem en in principe is er meer dan genoeg ruimte voor 2-3 personen in die cockpit als er extra stoelen (of van die plankjes) in zaten. Die Vanduul moeten behoorlijk groot zijn als ze zoveel ruimte nodig hebben. De size van de Glaive is nog niet eens het meest bijzondere.. de geluiden in de cockpit als je aan het vliegen bent zijn echt geweldig! Je ziet ook dat de interface 'gehacked' is en gevormd zodat mensen er iets van kunnen begrijpen doordat je continue kleine glitches in je HUD ziet. Die skull op je cockpit als het licht er op de juiste manier in schijnt is echt gaaf bedacht.

Verder vond ik het zicht vanuit de glaive in de broken moon map behoorlijk donker. Erg lastig om asteroids te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Wat ik wel apart vind is juist die glitches. Ik begrijp dat het een recreation is en dus niet een Vanduul ship gerepurposed met human tech. Neemt niet weg dat het nog steeds tof is natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 23:21

Cogency

Ginnunga

Klopt, van de website: "This model is a human reproduction created by the manufacturer Esperia."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Maar goed ook, want anders was een insurance een beetje lastig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

En mass productie/vervanging ook.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Als er een human manufacturer is, zal deze wel de vervanging en dergelijke gaan regelen.

Zulke foto's laat ook wel zien dat er behoorlijk wat komt kijken om elk onderdeeltje in SC goed te laten werken :P

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11846559_899552896764664_5962996968602746514_n.jpg?oh=390e19cb72aff0bd66065db0caeb305d&oe=563B289C

Nog een filmpje waarbij CR praat over de FPS vertraging en FPS in het algemeen.
http://video.golem.de/gam...nte-von-star-citizen.html

[ Voor 52% gewijzigd door Case_C op 11-08-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
blijkbaar is de specialiteit het ombouwen van alien schepen, fluff tekst van de Prowler:
Named after the UPE military designation, the Prowler is a modernized version of the infamous Tevarin boarding craft from the First Tevarin War. With the recent discovery of the lost Tevarin planet in Kabal system, Espera’s engineers were given unmitigated access to examine the preserved ships found in several of the caches, before meticulously recreating the design choices. The Prowler’s effectiveness as a rapid personnel deployment vehicle was mainly due to its silence. The boarding was constructed using a variety of techniques to minimize its signatures and get close to unsuspecting vessels before quickly deploying their boarders via EVA. With the updated Prowler model, you will find the perfect fusion of two culture: the elegance and effectiveness of the Tevarin war machine combined with the reliability of modern UEE technology. (While lacking some of the upgrades of the modern version, vintage Tevarin-built Prowlers restored for modern spaceflight are prized by owners lucky enough to locate them.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wat zien we hier nu? 2 Vanduul in mocap??
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11866256_899797230073564_690000346947393500_n.jpg?oh=5943f07e75fba172481eebfa8315349b&oe=568275EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Dat lijkt er wel op. Leuk basic logitec toetsenbordje ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:58:
Wat zien we hier nu? 2 Vanduul in mocap??
[afbeelding]
Ik denk dat dit de prerecorded reactie van de Vanduul op Operation Pitchfork gaat worden ;)

Of wat waarschijnlijker: cutscenes voor SQ42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:07:
[...]

Ik denk dat dit de prerecorded reactie van de Vanduul op Operation Pitchfork gaat worden ;)

Of wat waarschijnlijker: cutscenes voor SQ42
Cutscenes waarschijnlijk :P , vraag me af of die omgeving ook op een Vanduul schip is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:31:
[...]

Cutscenes waarschijnlijk :P , vraag me af of die omgeving ook op een Vanduul schip is :p
Monitoren/beeldschermen heb je ook op planeten maar toch zou ik op een Kingship gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Monitoren/beeldschermen heb je ook op planeten maar toch zou ik op een Kingship gokken.
Enkele momenten voor een torpedo de brug raakt :P , zitten ze een beetje over 'thuis' te praten alvorens alles ontploft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Enkele momenten voor een torpedo de brug raakt :P , zitten ze een beetje over 'thuis' te praten alvorens alles ontploft :D
Waarom moet ik nou meteen aan die mooie Constellation ontploffing denken van de demo? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Tylocke schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:14:
[...]

Waarom moet ik nou meteen aan die mooie Constellation ontploffing denken van de demo? :9~
Because it was awesome, that's why :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:14:
[...]

Ja hoe vet was dat! En weer opnieuw bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:23:
[...]

Ja hoe vet was dat! En weer opnieuw bekijken. :)
Ik heb hem inmiddels al behoorlijk vaak gezien ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dear friends, the Glaive.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zjETSWF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Van internet geplukt of echt in je eigen hangar geschoten? :P

offtopic, maar ik gooi 'm er toch maar op :D ...

we staan weer in de 'this_weeks_organizational_statistics'
http://www.reddit.com/r/s...rganizational_statistics/

7 nieuwe leden
303 totaal
243 leden
54 affiliates

en helemaal gemist dat we er 3 weken geleden ook in stonden met exploration :)
De 12e org qua grote met exploration als hoofddoel :) .
https://www.reddit.com/r/...rganizational_statistics/

[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 11-08-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:28:
[...]

Van internet geplukt of echt in je eigen hangar geschoten? :P

offtopic, maar ik gooi 'm er toch maar op :D ...

we staan weer in de 'this_weeks_organizational_statistics'
http://www.reddit.com/r/s...rganizational_statistics/

7 nieuwe leden
303 totaal
243 leden
54 affiliates

en helemaal gemist dat we er 3 weken geleden ook in stonden met exploration :)
De 12e org qua grote met exploration als hoofddoel :) .
https://www.reddit.com/r/...rganizational_statistics/
Uit mijn eigen hangar genaamd FB :P

Mooie statistieken, dus we hebben de nodige mankracht wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
voor de mensen die een glaive hebben/willen..

hij krijgt LTI
https://forums.robertsspa...n/277938/cs-ticket-update
Greetings Citizens!

Wanted to let you know that everyone has indeed made it back safely from Gamescom. The event appears to have been a tremendous success, and you'll see a recap post with all the details on that soon.

For now, the purpose of this post is to help with a few of the Customer Service tickets we've been receiving. At present, the ticket queue is well over 2000+ tickets, so if I hit a point here that resolves your ticket, our CS staff in Manchester would surely appreciate you closing your ticket as they work through the backlog. If your issue or question is still outstanding at the end of this, then I'd encourage you to wait patiently as the team works it's way through to your issue.

Here are some bullet point responses to key issues we're seeing come up in that 2000+ ticket queue:
Glaive Insurance: I'm happy to report to you that all current Glaives will be converted to LTI from their current 2-year insurance. While this isn't a "concept" sale in the traditional sense, it's the first time this ship has been offered, and we feel as part of our first special player event it warrants the additional perk. This is where we once again tell you that LTI is virtually meaningless, and you guys don't believe us. Carry on. =))
Scythe Owners: We've always intended Scythe Ownership to be a special occurance. To adhere to this, we are providing one half of the badges necessary to buy a Glaive to anyone that currently owns a Scythe. These people will still need to earn the Vanduul Swarm Completion Badge and once having done so, the two will enable them to buy a permanent Glaive.
Scythe to Glaive CCU: We're going to let you guys do this. It will take a little time to implement (in the next few days) but I'm going to STRONGLY encourage you NOT to do this. The Scythe is an authentic Vanduul ship with a much smaller production run. The Glaive is a reproduction created by Esperia available in much higher numbers. For serious collectors, I'd recommend holding onto your Scythe.
Technical Difficulities: For those that completed the Swarm in time and did not get a badge, we're working out a solution that shoudl be in place by the time CS gets to your ticket. Please hang in there.
Retaliator Module Questions: Check out THIS THREAD and post your questions here, then look for our extensive Q&A post this Friday.
Flash Sale: When we looked at ways to make our events seem like special and unique occurances, one of the things we landed on was a limited time flash sale for those present watching the event. We understand some folks missed it and were not able to get the ship they wanted during the time alloted, however all of these ships will be available again somewhere down the line, and of course, will always be attainable in the Persistant Universe.

That's all I got for now, everyone. If you have a ticket and your issue wasn't covered here, please be patient while the Manchester CS team works it's way through to your ticket. They're English, so they're too polite to push.

DL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Gamescom Wrap Up

Greetings Citizens,

Gamescom 2015 will be remembered as one of the most important events in Star Citizen! Chris Roberts took the stage and outlined both where Star Citizen is, and where it is going. From the Social Module to Star Marine and ending with the Multicrew demo, the dream is becoming a reality! Let’s take some time and run down some of the biggest news from the presentation one last time.

bron: https://robertsspaceindus...on/14891-Gamescom-Wrap-Up

en

Omdat het kan, piew piew, kzzzz kzzzz, BOOM

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 12-08-2015 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Voor de mensen die een x55 gebruiken ff support van madcatz spammen.. ontzettend veel issues met windows 10 op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Njay schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:20:
Voor de mensen die een x55 gebruiken ff support van madcatz spammen.. ontzettend veel issues met windows 10 op het moment
Heb afgelopen weekend nog Arena Commander gespeeld met mijn x55 in Windows 10. Werkte prima.

Wat voor problemen ondervindt je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:36:
[...]

Heb afgelopen weekend nog Arena Commander gespeeld met mijn x55 in Windows 10. Werkte prima.

Wat voor problemen ondervindt je dan?
Ik gebruik een profile via de software .. nu met sommige buttons krijg je ipv van 1 keer indrukken oneindige key strokes zelfs windows hangt ervan is een bekend issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Njay schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:44:
[...]

Ik gebruik een profile via de software .. nu met sommige buttons krijg je ipv van 1 keer indrukken oneindige key strokes zelfs windows hangt ervan is een bekend issue
De ondersteuning van Madcatz is niet echt iets om mee thuis te komen of van te spreken. Veel succes! Ik ken het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Njay schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:44:
[...]

Vaag. Ik gebruik de software eigenlijk nooit. Ik heb mijn x55 gewoon volledig ingesteld binnen Arena Commander en daarna gewoon een backup gemaakt van de profile, zodat ik het niet opnieuw hoef te doen bij elke patch.

Kost de eerste keer wel even tijd, maar werkt wel het beste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

Vaag. Ik gebruik de software eigenlijk nooit. Ik heb mijn x55 gewoon volledig ingesteld binnen Arena Commander en daarna gewoon een backup gemaakt van de profile, zodat ik het niet opnieuw hoef te doen bij elke patch.

Hmmm dat kan ook ... kan jij eens een exportje fixen van je profile? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 10-10 07:00

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik sluit mij ook aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

en daarom gebruik ik de software niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
deliver us the profiles or get pieuw pieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Reactie van Madcatz:

Dear Nick,

Thank you for contacting Mad Catz Europe Technical Support.

Please be advised that our Win8 drivers will work on Win10. We are still checking them in terms of functionality and also. Unfortunately, for Mad Catz – the software/ drivers are not available yet on the support page or FTP but the developers’ team is working on updating them as soon as possible.

Thank you in advance for your understanding.

Kind regards,

Technical/Customer Support Rep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan vanavond wel even kijken. Als je googled vind je ook wel genoeg SC profiles. Profiles zijn vaak wel heel persoonlijk. Wat ik fijn vind, vind jij misschien helemaal niks, dus daar moet je wel rekening mee houden. :) Ik gebruik bijvoorbeeld de twist op de joystick voor rollen, andere mensen gebruiken het weer voor strafen.

Edit: Voor dikke profile, check deze thread:
https://forums.robertsspa...en-arena-commander-v1-1-6

Wel anders dan mijn profile.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:48:
Kan vanavond wel even kijken. Als je googled vind je ook wel genoeg SC profiles. Profiles zijn vaak wel heel persoonlijk. Wat ik fijn vind, vind jij misschien helemaal niks, dus daar moet je wel rekening mee houden. :) Ik gebruik bijvoorbeeld de twist op de joystick voor rollen, andere mensen gebruiken het weer voor strafen.

Die heb ik ook maar dat gaat nu mis met windows 10 en de x55 software die je wel moet gebruiken hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:48:

Ja. Je kan beter zelf een profiel maken. Ik gebruik toevallig ook de twist voor roll. Kom mede door elite. Vanaf het begin gewenning geweest. En de hat aan de throttle voor strafe. Ik kan al aardig wat capriolen uithalen met schepen.

Edit: En gebruik VoiceAttack nog steeds voor missles en schilden e.d. werkt als een trein.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 12-08-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NdF0hME.jpg
http://imgur.com/a/fUBPv
Bornhald is dit niet een idee voor jouw om voor al je schepen een certificaat te 'halen' :P .

Nog een zeer strakke AC actie via Twitch.. http://www.twitch.tv/hydrobigbang/v/10584236

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 12-08-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ziet er wel mooi uit iig e nog het juiste schip. Heeft de Caterpillar ook eindelijk eens wat :)

[ Voor 33% gewijzigd door Bornhald op 12-08-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:19:
[afbeelding]
http://imgur.com/a/fUBPv
Bornhald is dit niet een idee voor jouw om voor al je schepen een certificaat te 'halen' :P .

Nog een zeer strakke AC actie via Twitch.. http://www.twitch.tv/hydrobigbang/v/10584236
Hey, die Banu MM heeft exact hetzelfde stocknummer als mijn Banu MM!!

Cheats! Wil mijn geld terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:01:
[...]

Hey, die Banu MM heeft exact hetzelfde stocknummer als mijn Banu MM!!

Cheats! Wil mijn geld terug :P
Ligt het aan mij of staat er een Caterpillar op het plaatje. Die zou in potentie hetzelfde nummer kunnen hebben toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:12
Vreemde Banu MM Idd, die Caterpillar :+

Oh... nu snap ik hem, 1 van de plaatjes op imgur is wel van een banu MM :+

[ Voor 51% gewijzigd door heggico op 12-08-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

heggico schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:54:
Vreemde Banu MM Idd, die Caterpillar :+

Oh... nu snap ik hem, 1 van de plaatjes op imgur is wel van een banu MM :+
Sorry, ja ik doelde ook inderdaad op de Banu MM op imgur!

Dit is de mijne:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/up25tVSFmHfKVanQqgfWRMfU/full.jpg

Edit: helemaal vergeten te zeggen maar mijn Banu MM certificate was de eerste die Chris Roberts zag. Hij vond het mooi en ik vroeg hem daarop waarom ze deze niet als optie verkochten in de store. Hij vond het wel een goed idee dus wie weet komt het er nog wel een keer.

[ Voor 40% gewijzigd door Tylocke op 12-08-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Het ziet er wel mooi uit ja. Zag ze ook op het sc gamescom event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
https://forums.robertsspa...variant-showcase-video/p1

Mooi schip gemaakt door een backer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Dat ding ziet er best leip uit ja, al doet het me wel enorm denken aan star wars en zie ik een paar dingen in het design die gewoon niet praktisch zijn (waarom zo'n lange glazen cockpit? En waarom die witte uitsteeksels in het midden?)

Dat ding is eigenlijk ook best groot als je ziet dat er 2 stoelen in de cockpit staan. Volgens mij houd je nergens ruimte voor over als ik er zo in kijk. Dan zit er achter de deur een enorm engine, een turret toegang, entrance voor de piloten, geen cargo, geen bunks die zitten blijkbaar achter de pilot seats.., etc.
Dan is het meer een veels te grote 2 persoons snubfighter :p

Maar wel mooi! :p
Mijn vangaurd maakt m toch af O-)

[ Voor 49% gewijzigd door Fordox op 12-08-2015 22:10 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Het jammer is inderdaad dat alle SC schepen nu gemaakt worden met de componenten in gedachten. Dit schip houd daar natuurlijk geen rekening mee, waardoor het nooit ingame kan komen. CIG zal eerst een goede guide/regelset moeten leveren waaraan schepen moeten voldoen alvorens dergelijke mods kans maken om ingame te komen.

Een zeer gaaf schip non the less.

Dit interview met Disco Lando is ook echt geweldig grappig en enthiousiast :D .

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 12-08-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 23:21

Cogency

Ginnunga

Haha wat een geweldig interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja zeg dat wel. Het enthousiasme van Lando is aanstekelijk :*)

• Bornhald
Wat een drama met time outs etc in AC zeg..

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 14:54

Orac

Ik mis je papa.

Interview? Meer een monoloog. :D

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
offtopic vraagje

https://www.alternate.nl/...uilderKind=1&systemId=332

is dit een redelijke pc voor de prijs of is het overkill?

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Brandonchat schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 02:06:
offtopic vraagje

https://www.alternate.nl/...uilderKind=1&systemId=332

is dit een redelijke pc voor de prijs of is het overkill?
Hij lijkt me wat prijzig maar dat zal wel door de specifieke gaming componenten komen. Voor die 16 euro zou ik sowieso voor een van de 2 K processoren gaan.

Maar is het niet verstandiger om op Skylake te wachten? Deze generatie cpu's is toch al weer 'oud'.

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Dat soort vragen kun je beter in een nieuw draadje plaatsen met verzoeken om te zien of bepaalde dingen misschien beter anders kunnen. Nu komt het alleen maar over als een 'zie mij eens even een boel geld aan een pc verpatsen' bericht over in een druk draadje.

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Tylocke schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:13:
[...]

Sorry, ja ik doelde ook inderdaad op de Banu MM op imgur!

Dit is de mijne:
[afbeelding]

Edit: helemaal vergeten te zeggen maar mijn Banu MM certificate was de eerste die Chris Roberts zag. Hij vond het mooi en ik vroeg hem daarop waarom ze deze niet als optie verkochten in de store. Hij vond het wel een goed idee dus wie weet komt het er nog wel een keer.
Bornhald schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:30:
Het ziet er wel mooi uit ja. Zag ze ook op het sc gamescom event.
Op reddit is nu iemand bezig met een certificate generator
https://www.reddit.com/r/...ip_certificate_generator/
http://citizen.ueeshipreg...izenCertificateGenerator/

Met de originele photoshop files van Disco!
Nu alleen nog het op de juiste manier kunnen printen/drukken.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Mabok schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:20:
[...]

[...]

Op reddit is nu iemand bezig met een certificate generator
https://www.reddit.com/r/...ip_certificate_generator/
http://citizen.ueeshipreg...izenCertificateGenerator/

Met de originele photoshop files van Disco!
Nu alleen nog het op de juiste manier kunnen printen/drukken.
DiscoLando heeft op het RSI forum (https://forums.robertsspa.../5441840/#Comment_5441840) de originele psd vrijgegeven voor de certficates:

https://robertsspaceindus...p2vr/source/Ship_deed.psd

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dit is wel supervet zeg :D lvt!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mooi, slick ding zeg. Die zou ik wel willen hebben. Die grote glazen cockpit is fijn om een goede ongehinderde view naar buiten te hebben.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Oraijon
Heb op m'n werk helaas geen fotosoep, thuis eens kijken of daar iets moois van valt te maken voor m'n Vanguard, aangezien dat het enige ship is in m'n collectie waarvan ik zeker weet dat die in m'n collectie blijft :P

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Doet me denken aan die alien dart ships van Stargate Atlantis.
Wel mooie cockpit, iets voor auto's met wat sterker (cost effecient) glas. ;p

[ Voor 38% gewijzigd door The Chosen One op 13-08-2015 10:08 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Via Sandi FB

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lqt7VmW.jpg

• Bornhald
is dat vlak voordat ze een engine in worden gezogen?
Pagina: 1 ... 75 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.