Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Bedoel je de beelden of de tech achter SC? (Zoning etc.)batumulia schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:23:
Holy snap ziet er allemaal goed uit zeg, ik ben alleen bang dat het niet voor iets anders gebruikt gaat kunnen worden behalve SC, iemand anders dit idee ook?
[ Voor 71% gewijzigd door Mabok op 07-08-2015 22:27 ]
Volgens mij bedoelde hij de HOTASMabok schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:27:
Bedoel je de beelden of de tech achter SC? (Zoning etc.)
-
Verwijderd
Gaat er wel heel mooi uit zien..
En sociale module nog deze maand.. (als het goed is)
Die van 150 dollar in combinatie met de Mad Catz tobo lijkt me wel een hele gave combi
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 07-08-2015 22:29 ]
Die HOTASsen? Ik gok erop dat ze gewoon de standaard api's gaan gebruiken waardoor je die sticks overal kan gebruiken waar native support voor joysticks is. Die touchscreens worden een ander verhaal, maar ik gok erop dat je ook die kunt aanpassen naar gelang het spel. (Een beetje zoal;s mensen momenteel die app op hun tablet al gebuiken.)batumulia schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:23:
Holy snap ziet er allemaal goed uit zeg, ik ben alleen bang dat het niet voor iets anders gebruikt gaat kunnen worden behalve SC, iemand anders dit idee ook?
Ohja, nou lees ik zijn zin ook beter. Ik zie het inderdaad ook alleen maar als SC only op het moment. Maar ik heb dan ook de ballen verstand van HOTAS etc.
[ Voor 9% gewijzigd door Mabok op 07-08-2015 22:30 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Dit is iig de multi crew demo:
YouTube: Star Citizen Multi Crew Demo - PC
Ik ben hyped tot en met. Wat zag deze presentatie er goed uit.Cogency schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:58:
Hele presentatie misschien via Twitch?
Dit is iig de multi crew demo:
Hoogtepunt toch wel AC2.0 en Social. Fps moet toch nog veel aan gewerkt worden.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchWalnut op 07-08-2015 23:09 ]
23:12:
86,001,240
-
Oh! En retaliator met LTI!
https://robertsspaceindus...aliator-Modules-Available
Nou komt m'n Carrack toch wel in gevaar hoor
En dan met de mooie modules met LTI erbij en hoppahOraijon schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 01:10:
HYPE indeed!! Erg vet
Oh! En retaliator met LTI!
https://robertsspaceindus...aliator-Modules-Available
Nou komt m'n Carrack toch wel in gevaar hoor
YouTube: Gamescom Multicrew Demo: Press Version
Sociale Module Press Demo:
Volledige Gamescom presentation:
YouTube: Gamescom Presentation 2015

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 08-08-2015 10:37 ]
20SCU voor die storage module, is dat niet wat weinig?Cygnitr0n schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:04:
[...]
En dan met de mooie modules met LTI erbij en hoppah
Zit me alleen serieus af te vragen voor welke modules ik dan moet gaanCygnitr0n schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:04:
[...]
En dan met de mooie modules met LTI erbij en hoppah
Goed werk! Zelfs mijn vriendin is enthousiast. Dat zegt voor mij genoegCase_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:12:
De multicrew gelijk maar in de TS gezet, nu maar hopen dat we voor het eind van 2015 dat ook daadwerkelijk kunnen spelen
.
[afbeelding]
Hype hypeOraijon schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Zit me alleen serieus af te vragen voor welke modules ik dan moet gaan
Je hebt twee keer de zelfde link gepost onder multicrew en social module. Hierbij de link naar de social module:Cogency schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:07:
Multicrew Press Demo:
Sociale Module Press Demo:
Volledige Gamescom presentation:
YouTube: Gamescom Presentation 2015
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Multicrew met de 'cheap' versie zou leuk zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 08-08-2015 13:17 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Die 2 keer 20SCU komt bovenop de 128SCU die een Retalliator standaard heeft, wanneer deze met bombing bays is uitgerust. Ofwel, met 2 cargo modules komt het totaal aan opslagruimte op 168SCU*.svenvv2 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:51:
[...]
20SCU voor die storage module, is dat niet wat weinig?
*Uitgaande van de ship-specs zoals nu beschikbaar op de officiele site.
Inderdaad waarom nu een berg geld uitgeven aan modules waar je nog weinig aan hebtThe Chosen One schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:54:
Benieuwd wanneer je die HOTAS al kunt bestellen. Prototype/showcase (vergevorderd ofc) of hoever ze er mee zijn.
Multicrew met de 'cheap' versie zou leuk zijn.
Oftewel net zoveel cargo als een Freelancer Max en een normale Freelance samen (ofwel de helft van een Hull B )dahakon schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 13:42:
[...]
Die 2 keer 20SCU komt bovenop de 128SCU die een Retalliator standaard heeft, wanneer deze met bombing bays is uitgerust. Ofwel, met 2 cargo modules komt het totaal aan opslagruimte op 168SCU*.
*Uitgaande van de ship-specs zoals nu beschikbaar op de officiele site.
Ik denk dat ik om ben.
[ Voor 3% gewijzigd door SNAFU op 08-08-2015 14:26 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Of 70% van een Taurus, 33% van een Caterpillar of 4% van een Merchantman.SNAFU schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:11:
[...]
Oftewel net zoveel cargo als een Freelancer Max en een normale Freelance samen (ofwel de helft van een Hull B )
Ik denk dat ik om ben.
Iig heb alweer meerdere keren die multicrew demo gezien vandaag, blijft vet. Ook vette muziek van Pedro.
echter waar the f*ck begin je met deze game?
alle guides die ik kan vinden dateren allemaal van 1,5+ geleden en lijken niet echt meer relevant.
is er iemand die me in de juiste richting kan sturen?
Je koopt 1 van deze twee game packages: (of een duurdere/andere, maar deze twee komen standaard met AC-pass, wat je toegang geeft tot de Arena Commander module, dus dan kan je rondvliegen en dingen schieten.Denniz0229 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:59:
ik zit al tijden dit topic door te lezen en het ziet er allemaal tof uit.
alle guides die ik kan vinden dateren allemaal van 1,5+ geleden en lijken niet echt meer relevant.
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
Daarna download je het spel, doe de tutorial en speel.
Het is nog steeds in Alpha, vergeet dat niet.
https://robertsspaceindustries.com/pledge/game-packages voor de packages en ships e.d.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Quoteje van Snoz Lombardo:Denniz0229 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:59:
ik zit al tijden dit topic door te lezen en het ziet er allemaal tof uit.
Voor nieuwkomers is dit ook een goede site:Snoz Lombardo schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:09:
[...]
Nu te spelen:
• Hangar: rondlopen in je hangar en je schepen;
• Arena Commander: dogfighting simulator, player vs player, player vs AI, racen
• Tutorial mission: korte tutorial, opstijgen, vliegen, schieten, landen.
Binnenkort™:
• Star Marine: FPS module
• Social/planetside module: rondlopen op een planeet, winkels, andere spelers
Het GamesCom event begint a.s. vrijdag, daaruit zal veel nieuwe informatie komen.
Als je echt bij wil zijn zou je de laatste Monthly Report kunnen lezen. Staat per studio beschreven wat er allemaal in de voorgaande maand is gedaan. De voglende Monthly Report (over juli) is over 2 dagen beschikbaar.
http://www.starcitizenstatus.com/
wat er te doen is e.d. ben ik wel bekend mee.Cogency schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:04:
[...]
Je koopt 1 van deze twee game packages: (of een duurdere/andere, maar deze twee komen standaard met AC-pass, wat je toegang geeft tot de Arena Commander module, dus dan kan je rondvliegen en dingen schieten.
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
Daarna download je het spel, doe de tutorial en speel.
Het is nog steeds in Alpha, vergeet dat niet.
heb mezelf uiteraard wel een beetje ingelezen.
het gaat er echter meet om welke package, of schip ik zou moeten kopen.
dus een guide met de voor en nadelen en welke speelstijl.
de 2 packages die je nu aanraad zijn inclusief arena commander, maar deze kan ik ook gewoon los halen icm met een ander schip.
Pfoe de voor en nadelen van alle schepen benoemenDenniz0229 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:12:
[...]
wat er te doen is e.d. ben ik wel bekend mee.
heb mezelf uiteraard wel een beetje ingelezen.
het gaat er echter meet om welke package, of schip ik zou moeten kopen.
dus een guide met de voor en nadelen en welke speelstijl.
de 2 packages die je nu aanraad zijn inclusief arena commander, maar deze kan ik ook gewoon los halen icm met een ander schip.
Over de speelstijl is natuurlijk al een heleboel gespeculeerd, maar concreet is er op dat onderdeel nog niet veel. Behalve het schieten en racen in AC, maar dat is natuurlijk een alpha waar continue aan word gesleuteld. Zo was de Superhornet vorig jaar nog het favoriete schip van de meeste mensen. Nu wil iedereen 'm kwijt omdat de Gladius nu weer beter vliegt.
De meeste mensen kopen een schip omdat ze 'm mooi vinden of het concept erom heen gaaf vinden. Natuurlijk kunnen we nog even kort speculeren over de voor en nadelen van een speelstijl, welke redelijk voor de hand gaan liggen imo. Gemakshalve maar even 5 'speelstijlen' genomen en daar wat voorbeeldschepen bij genoemd.
Trading:
Handelen gaat in de PU gevoelsmatig een van de meest eentonige handelingen worden welke maar zijn voor te stellen. Natuurlijk gaat het niet geweldig spannend zijn om met een Hull E in convooi van punt A naar B te vliegen. Maar het handelen an sich in een volledig gesimuleerde economie is voor sommige onder ons een uitdaging om de grootste marges te halen op acties welke op het eerste gezicht gewoon heel saai lijken. Natuurlijk niet vergeten dat de piraten raiders en Vanduul graag een transport willen overvallen voor eigen gewin, daarmee zal deze speelstijl ook niet zonder actie komen te zitten.
Schepen? Hull A,B,C,D,E, Freelancer (MAX) , Starfarer met cargo-containers , Banu MM , Connie Taurus en natuurlijk de Aurora's en Mustang als starter
Mining/Salvaging:
Een trage maar betrouwbare manier van geld verdienen in vele space-games, maar in SC beloven ze dat de gameplay niet gaat vertragen of saai moet worden. Veel kunnen we hier nog niet over zeggen, en waarschijnlijk komen er voor een heleboel schepen mining modules. Echter zijn die er nog niet, dus blijf je zitten met de Orion, en wellicht de Reclaimer. (Maar dat is meer gericht op salvaging) Wellicht de Starfarer en Caterpillar nog als het op fuel mining gaat, maar dat is natuurlijk weer een andere discipline
Bounty-hunting:
Je jaagt hierbij op de onderstaande groep of andere mensen waar een bounty op uit staat. Dit zal waarschijnlijk ook meer richting Vanduul oid kunnen zijn, maar zal een actie focussed gamestyle zijn waarbij je FPS en Flight veel zal combineren. Schepen die hiervoor handig zijn komen verdacht veel overeen met de Piracy speelstijl. (Avenger, Redeemer, Vanguard, Cutlass Blue) Maar natuurlijk kan je ook voor een groter schip gaan, en een Constelation of Retaliator uitbossen met behoorlijk wat turrets om op die manier je bounty binnen te slepen.
Piracy:
De naam spreekt al voor zich
Exploration:
Een wat meer open speelstijl, waarbij je op zoek gaat naar het onbekende in de systems. Gisteren op de livestream kregen we een indicatie van hoe groot de systems gaan zijn. De manier waarop we dit kunnen ontdekken is nog niet geheel duidelijk, maar we weten wel dat er voldoende te vinden gaat zijn. Mede doordat niet alle objecten in de PU persistant zijn, waardoor er continue de noodzaak is voor het uitzetten van nieuwe jump/quantum jump coordinaten.
Schepen? Carrack, Connie Aquila, Freelancer DUR, en dan mis ik er volgens mij nog wel een paar. Ohja exploration met kleinere schepen is ook een optie, de 315p, Mustang Beta ed.
Natuurlijk zijn er ook andere professies, als Passenger Transport (elk schip met een passenger module), Researcher (het volgende concept schip de Endeavour) enz.
Natuurlijk ga je in de PU niet slechts 1 ding doen. Je gaat van alles wat doen, op behoorlijk veel verschillende schepen. Die schepen hoef je natuurlijk niet allemaal te hebben, waarschijnlijk gaat elk persoon 1 of 2 schepen volledig onderhouden. Maar wanneer je een andere speelstijl wilt doen welke jouw schip minder valide voor is, ga je waarschijnlijk mee vliegen op het schip van een org-member/vriend.
Ik denk dat ik er niet nog meer over kwijt kan, behalve dat je zelf moet kijken wat jouw een leuke bezigheid is in de PU. Maar niet vergeten dat je aanschaf niet permanent is, en dat je het makkelijk voor een ander schip kan omsmelten.
JARED! RED ONE JARED! GO TO RED ONE JARED!Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:50:
Zo, was mooi om er live bij te zijn gisteren!Ondanks de hitte wel genoten. Was wel grappig hoe CR in eerste instantie die demo enorm probeerde te regisseren waardoor er imo alleen maar meer mis ging, maarja hij kan het niet laten natuurlijk.
Iig heb alweer meerdere keren die multicrew demo gezien vandaag, blijft vet. Ook vette muziek van Pedro.
2000 man op elkaar helpt ook niet echt mee aan de temperatuur. Wel vet dat je er bij was! Wat was na de presentatie nog te doen daar? Drankje, fototijd etc.?
Beetje drankje doen indd. Een aantal mensen werden random geloot voor een meet &greet met CR en gang, waaronder Tylocke. De rest van het plebs kon in een hele grote rij ook wachten op een praatje, maar als je het leuk vindt om 2 uur tot diep in de nacht in een rij te staan moet je dat doen. Wij hielden het maar gewoon bij een paar biertjes. Verder nog een poster gekregen en wat andere merchandise.Mabok schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:48:
[...]
JARED! RED ONE JARED! GO TO RED ONE JARED!![]()
2000 man op elkaar helpt ook niet echt mee aan de temperatuur. Wel vet dat je er bij was! Wat was na de presentatie nog te doen daar? Drankje, fototijd etc.?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gPhC4lQ6UJM]
Het heeft wel een goede indruk achter gelaten.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 08-08-2015 17:13 ]
Dus Tylocke heeft gewoon even een meet en greet gehad met CR en de restVerwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:08:
[...]
Beetje drankje doen indd. Een aantal mensen werden random geloot voor een meet &greet met CR en gang, waaronder Tylocke. De rest van het plebs kon in een hele grote rij ook wachten op een praatje, maar als je het leuk vindt om 2 uur tot diep in de nacht in een rij te staan moet je dat doen. Wij hielden het maar gewoon bij een paar biertjes. Verder nog een poster gekregen en wat andere merchandise.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Multicrew ziet er zeer awesome uit!Fordox schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:59:
Ik ben 12 dagen offline geweest, kan iemand me een samenvatting geven van wat ik heb gemist (gezien gamescon enzo)?
Social module komt deze maand uit onder de noemen V0!
FPS nog steeds mooi, maar animaties breken nog wel eens!
Multicrew release over ~3 maanden!
Multicrew ziet er zeer awesome uit!
Je vergeet nog, Multicrew ziet er zeer awesome uit!Case_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:17:
[...]
Social module komt deze maand uit onder de noemen V0!
FPS nog steeds mooi, maar animaties breken nog wel eens!
Multicrew release over ~3 maanden!
Ohja verdraaitCygnitr0n schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:19:
[...]
Je vergeet nog, Multicrew ziet er zeer awesome uit!
Multicrew is fantastisch
En ze hebben de SC HOTAS' laten zien
modulair met de mad catz mobo's

de high end

Tegen de tijd dat SC released is die versleten johThe Chosen One schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:44:
Heb al een G910 en die gaat er nog niet uit.
Kijk naar mijn X52Pro...Case_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:00:
[...]
Tegen de tijd dat SC released is die versleten joh.

Maar ik stond met mijn muil open bij de Multicrew demo. De Quantum drive en het geluid is awe-freaking-some!
Volgend jaar een iets grotere zaal voor het groeiend aantal backers en dan hopelijk met airco?
Oink
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Yup!Case_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:40:
[...]
Dus Tylocke heeft gewoon even een meet en greet gehad met CR en de rest, de bofkont!
In principe kon dus iedereen een meet en greet krijgen met het team maar zoals mac-rolec al aangaf had je daar dan behoorlijk wat geduld voor nodig (een uur of 3 ofzo).
Zal hieronder even een kort verslag doen van de dag. Om half vijf stonden we dus voor de deur maar al snel werden we vanwege onduidelijk instructies bij de bewaking allemaal een andere kant op gestuurd. Ik stond naast 2 fans uit Leeuwarden dus daar nog eventjes mee gekletst. De sfeer was op zich goed voor de deur alhoewel de zon met zijn 33 graden het nog best ongemakkelijk maakte na een tijdje.

Zoals we gewend zijn ondertussen liep er van alles uit dus pas rond 17.30 mochten de eerste backers naar binnen (concierge, en daar waren er best veel van). Oorspronkelijk was het ook de bedoeling dat de subscribers in dezelfde rij mochten maar omdat zoveel mensen op het laatste moment subscriber waren geworden moesten deze mensen toch alsnog extra wachten.
Bij binnenkomst kregen we allemaal een kaartje waarbij achteraf bleek dat de gouden ster achterop iets leuks betekende. Na binnenkomst dacht ik dat ik verlost was van de warmte, maar niets was minder waar: binnen was het gewoon erg warm en benauwd. De mensen voor de buitendeur in de schaduw waren beter af!. In de eerste wachtrij zag ik Ben en Sandi al staan.

Na een tijdje werd er nog gevraagd of er mensen nog schepen wilden kopen dus ik zei ja en mocht langs een rij lopen en mocht aanschuiven om een schip te komen. Verkoop werd gedaan door Customer Service en wat extra crew zoals James Pugh. Ik kwam uiteindelijk bij Alyssa terecht en kon mijn Banu Merchantman binnenhalen, met certificate!

Mensen die een schip kochten mochten daarna ook als een van de eersten naar binnen dus daar een mooi plekje op het balkon uitgezocht.

Ondanks de warmte in de zaal erg gezellig. Alleen het halen van drinken was erg lastig omdat je daarvoor een aardig eindje door het publiek moest. Dit in combinatie met de hitte zorgde er toch wel voor dat ik uiteindelijk best dorstig werd. Dit was ik in één klap vergeten toen de demo begon. Ik had meer foto's willen maken maar ik was te afgeleid

Na een ontzettend toffe demo mochten mensen met een gouden ster achterop hun kaartje dus naar het podium komen en naar achteren. Daar werden we (ik gok iets van 150 man) als eerste in de rij gezet om een meet en greet te krijgen met de mensen van CIG. Ik was als 14e aan de beurt, maar dat kostte blijkbaar al zoveel tijd om daar te komen dat we al gevraagd werden om eigenlijk zo goed als geen vragen meer te stellen. Ik heb wel nog heel eventjes met Chris kunnen praten maar niet echt vragen kunnen stellen. Gelukkig was er wel tijd voor een foto en een handtekening:

Na deze ontmoeting ben ik als een van de weinigen de hele rij afgegaan. Disco was net even weg, maar zag daarvoor er heel erg vermoeid uit (las net op reddit dat hij iets van 7 uur slaap had gehad in 3 dagen dus dat verklaart wel wat). Ook Ben en Sandi waren erg moe en heb daardoor wat minder met hun gesproken. Ik heb James gevraagd of hij Aliens nou eindelijk gekeken heeft maar helaas nee. Wel zou hij Bladerunner eindelijk gaan kijken op weg terug naar huis. Als laatste in de rij stond Erin Roberts. Net zoals Chris houdt hij heel erg van praten maar aangezien er niet veel mensen doorliepen heb ik nog wel eventjes met hem kunnen kletsen.
Het is goed te merken dat ze echt bevlogen zijn met het project. Ze zijn enorm trots op wat ze hebben neergezet en terecht m.i.. Erin gaf ook aan dat wat we gezien hebben in de demo in principe ook echt AC 2.0 is voor multicrew. Die map is er voor spelers van blue en red team om vrije scenario's in uit te spelen. Zou zou je bij de FPS release een space station kunnen gaan veroveren op een ander team of exact de demo naspelen. Eigenlijk waren alleen de beginposities en de Idris aan het einde iets wat echt scripted was. Al met al erg mooi om te horen en ervan genoten om met ze gesproken te hebben. Uiteindelijk had ik zo goed als alle handtekeningen achterop mijn nieuwe Banu MM certificate.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Vorig jaar hadden ze toch ook 600/800.000 backers? Vind het inderdaad niet goed dat ze met 1500 man op een snikhete dag in een ruimte zonder airco die presentatie houden.Sturmovik177 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:28:
Ben nog steeds aan het bijkomen van gisteren. Niet normaal zo warm.
Maar ik stond met mijn muil open bij de Multicrew demo. De Quantum drive en het geluid is awe-freaking-some!
Volgend jaar een iets grotere zaal voor het groeiend aantal backers en dan hopelijk met airco?
Mooie rapportage
[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 08-08-2015 20:56 ]
Mijn gedachten:
* nice, meer lui
* wuuut space station
* wuuuuuuut airlock met heerlijke geluidseffecten!
* waaaaaaat?? buiten staan meerdere schepen? vet!
* meh een cutlass
* holy shit, zie ik een hornet opstijgen?
* gah! meerdere lui in een schip?!
* nice, HUD mission objectioves
* mooi maantje
* HOLY SHIT SPACE DRIVE MR WORF ENGAGE!
* schattig, een kapotte tali
* nice! je kan erin via de deur
* NICE je kan erin via een gat!
* NIIIIICE control panel!
*NIIIIIIIICCCEEEE HIJ VLIEGT
* WAT TURRETS WERKEN?
wordt het beter?
* jaw drops, een connie van een vijandelijk team. betekend dat..?
* JA!! SPACE BATTLE
* LOOK AT THEM SHIELD
* LOOK AT THEM TURRETS
* LOOK HIM EXPLODE :D:D:D:D:D
* please jat die tali... JA!
* TALI LAND
* HUGE MOTHUBNWEFUIWEFNMO SCHIP
ik pak een doekje voor mn kwijl.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
En mag er een kopen (Esperia Vanduul Glaive - Gamescom – Standalone Ship 1872 left) maar deze laat ik liggen.
"FIRE ALL THE THINGS!"
En even in de Glaive gezeten: onder een bepaalde hoek laat de glare in de canopy een doodshoofd zien:
http://imgur.com/a/T5STs#6bpxvkg
[ Voor 10% gewijzigd door Sturmovik177 op 09-08-2015 02:15 ]
Oink
Ik heb ook al een Orion maar met de Starfarer ernaast voelt dat een beetje als een te grote focus op industrial, iets wat van zich af kan bijten is misschien ook wel leuk.
Die living modules voor de Retaliator, word het dan een exploration ship? Of wat is/word het nut daarvan?
[ Voor 16% gewijzigd door Cogency op 09-08-2015 13:02 ]
Ik wacht nog even. Ik las een stuk tekst van iemand die met Ben heeft gepraat.Hij zegt als je de 2 cargo mod koopt je schip 40 Cargo units word en niet 128 + 40=168 cargo units. Wat ik ook vreemd vind de nieuwe Rataliator heeft shield 3 en de Connie shield 6. De Retaliator zou toch sterkere shields moeten hebben...Cogency schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:54:
Ugh.... Ik zit weer te dubben om mijn Starfarer in te ruillen, voor een Constallation of Retaliator... hehe
Ik heb ook al een Orion maar met de Starfarer ernaast voelt dat een beetje als een te grote focus op industrial, iets wat van zich af kan bijten is misschien ook wel leuk.
Die living modules voor de Retaliator, word het dan een exploration ship? Of wat is/word het nut daarvan?
Niet om lullig te doen maar heb je daar een bron van?Fisher schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Ik wacht nog even. Ik las een stuk tekst van iemand die met Ben heeft gepraat.Hij zegt als je de 2 cargo mod koopt je schip 40 Cargo units word en niet 128 + 40=168 cargo units.
Het enige wat je volgens mij doet bij een standaard Retaliator is de torps er uithalen en cargospace er voor terugplaatsen. Raar dat je daar dan juist 128 SCU mee zou verliezen.
Had de Starfarer omgeruild naar Aquila, maar wil eigenlijk eerst de nieuwe artwork zien. Voor nu (mits ik nog terug kan via congierge) een Retali.Cogency schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:54:
Ugh.... Ik zit weer te dubben om mijn Starfarer in te ruillen, voor een Constallation of Retaliator... hehe
Die 2x lounge modules, ja ik weet niet wat ik er van moet denken. Zou haast zeggen iets leuks als H.Q. of Squadron leader hut. Meer denk ik ook niet.
Beste is nog steeds de cargo (lti), Torpedo (24mnd) en de dropship (lti). Tenzij er meer info beschikbaar komt voor de andere.
**Dat betekend dus waarschijnlijk als je je schip verliest, zoals de standaard Retaliator met bommen, dat je de modules dus ook kwijt raakt en opnieuw zou moeten aanschaffen.
Inderdaad raar als standaard de Retaliator 128SCU heeft en dan weg zou vallen voor 2x20 Cargo.SNAFU schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:00:
[...]
Niet om lullig te doen maar heb je daar een bron van?
Het enige wat je volgens mij doet bij een standaard Retaliator is de torps er uithalen en cargospace er voor terugplaatsen. Raar dat je daar dan juist 128 SCU mee zou verliezen.
[ Voor 25% gewijzigd door DutchWalnut op 09-08-2015 16:04 ]
Ik kijk maar op het forum.Daar hebben ze het over de cargo.SNAFU schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:00:
[...]
https://forums.robertsspa...or-cargo-confusion#latest
https://forums.robertsspa...ith-the-retaliator#latest
Ik zie echter geen Dev reageren dus zijn het alleen nog maar speculaties.Fisher schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:35:
[...]
Ik kijk maar op het forum.Daar hebben ze het over de cargo.
Ja, enige voordeel wat je hebt is LTI mocht je hem kopen. Voor de rest is hij gewoon beschikbaar in de PU om te vangen. (https://forums.robertsspa.../5410200/#Comment_5410200)Sturmovik177 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 01:03:
En mag er een kopen (Esperia Vanduul Glaive - Gamescom – Standalone Ship 1872 left) maar deze laat ik liggen.
"FIRE ALL THE THINGS!"
En even in de Glaive gezeten: onder een bepaalde hoek laat de glare in de canopy een doodshoofd zien:
http://imgur.com/a/T5STs#6bpxvkg
[ Voor 36% gewijzigd door DutchWalnut op 09-08-2015 16:44 ]
Objection Your Honor, speculation!!!Fisher schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:35:
[...]
Ik kijk maar op het forum.Daar hebben ze het over de cargo.
https://www.reddit.com/r/...in_several_months/cthfu1t
er staat ADD 20 cargo units, dus bij het bestaande komt per module 20 bij dus 128 + 40 als je er 2 cargo modules in zet..SNAFU schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:00:
[...]
En was weer een mooie presentatie maar bloed heet in die tent..
en nu oefenen met vanduul swarm zodat ik mijn gamecom Glaive kan vrijspelen en dan bepalen of ik hem wil hebben of niet...
overigens wel leuk die mods voor de retaliator, maar ik heb een retaliator die maar 250 usd heeft gekocht omdat het een concept sale is. dus ik kan hem nu niet melten, een unladen kopen en dan exact dezelfde mods kopen als ik nu heb!! Of wat ik dus eigenlijk wil, voorop de dropship module en achter de torpedo launcher..
overigens zie ik enkele van die mods zo in een aangepaste constellation worden geschoven.
[ Voor 33% gewijzigd door Bornhald op 09-08-2015 21:24 ]
Er waren wel fans oid in het plafond, stond tijdens de presentatie recht onder een en het geheel was daardoor best uit te houdenCase_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:55:
[...]
Vorig jaar hadden ze toch ook 600/800.000 backers? Vind het inderdaad niet goed dat ze met 1500 man op een snikhete dag in een ruimte zonder airco die presentatie houden.
[...]
Mooie rapportage, en gefeliciteerd met je Banu MM
Blijkbaar is voor AC 2.0 de scaling van de map aangepast. In de demo wordt 'maar' 3000km met de Q-drive afgelegd. Iemand op reddit had gerekend dat het op dit moment allemaal zo'n factor 100 kleiner is dan wat het zou moeten worden in de PU.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ai dat zijn weer mindere berichten. Hopelijk heeft dat slechts te maken met zekerheid voor de demo, waar je niet wil dat er onnodig veel glitched. Hoewel je toch zou verwachten dat het allemaal op full scale zou moeten kunnen werken.Tylocke schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 23:09:
Blijkbaar is voor AC 2.0 de scaling van de map aangepast. In de demo wordt 'maar' 3000km met de Q-drive afgelegd. Iemand op reddit had gerekend dat het op dit moment allemaal zo'n factor 100 kleiner is dan wat het zou moeten worden in de PU.
Hoewel in het begin van de ontwikkeling volgens mij een kleinere schaal werd genoemd dan 1 op 1. Meer richting de 1 op 10, de 1 op 1 schaal was daarin voor mij juist de verassing.
[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 09-08-2015 23:41 ]
Mag ik vragen waarom je zowel de front- als de rear living quarters hebt? Is dat niet wat dubbelop? Je hebt nu modules gekocht die je in principe niet mee kunt nemen omdat er maar twee in de tally passen.AjDuLion schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 07:20:
shit... ze hebben me weer.. de multicrew demo was te gaaf!...
torp bay haal ik inname wel...
[afbeelding]
Iemand vanavond/morgen nog eens zin in eewn potje AC? Morgen krijg ik trouwens een tweetal pricewatch: Thrustmaster T.16000M binnen. Eens kijken hoe dat me gaat bevallen.
Ik zit nog met de aurora MR starter ship... mijn doel in de game is lekker vliegen af en toe wat traden en eventueel wat bounty's doen .. wat zouden jullie aanrader als upgrade?
kan ook starten met de MR en dan mijn weg opwerken met ships met ingame currency.. wat denken jullie?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik ga voor die tweede optie vanuit mijn aurora lxNjay schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:51:
Leute,
Ik zit nog met de aurora MR starter ship... mijn doel in de game is lekker vliegen af en toe wat traden en eventueel wat bounty's doen .. wat zouden jullie aanrader als upgrade?
kan ook starten met de MR en dan mijn weg opwerken met ships met ingame currency.. wat denken jullie?
Thanks zit er veel verschil tussen de LX en de MR?Ircghost schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:08:
[...]
Ik ga voor die tweede optie vanuit mijn aurora lx
Ik heb een hull E + nu zijn alle modules behalve de torpedo bays LTI...JJvdM schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:25:
[...]
Mag ik vragen waarom je zowel de front- als de rear living quarters hebt? Is dat niet wat dubbelop? Je hebt nu modules gekocht die je in principe niet mee kunt nemen omdat er maar twee in de tally passen.
vervoeren van evt modules is dus geen ramp voor mij.
dubbele cargo vond ik dan weer wel iets te ver gaan aangezien ik ook nog een hull B heb..
ik gok zelf dat de setup dropship + living quarters achter word met een optie om ingame een rear torpedo bay te regelen.
torpedo's zijn juist het enige wat ik met LTI hebAjDuLion schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 07:20:
shit... ze hebben me weer.. de multicrew demo was te gaaf!...
torp bay haal ik inname wel...
[afbeelding]
cargo, heb ik wel een ander schip voor..
wat is het doel van living quarters? is mij nog niet helemaal duidelijkAjDuLion schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:25:
[...]
ik gok zelf dat de setup dropship + living quarters achter word met een optie om ingame een rear torpedo bay te regelen.
[ Voor 28% gewijzigd door Bornhald op 10-08-2015 11:45 ]
de losse torpedo bays die nu verkocht worden zijn 24 maanden warranty niet lti daarom haal ik die ingame wel.Bornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:44:
[...]
torpedo's zijn juist het enige wat ik met LTI hebheb daarnaast een droppod mod gehaald.
cargo, heb ik wel een ander schip voor..
[...]
wat is het doel van living quarters? is mij nog niet helemaal duidelijk
living quarters is volgens mij meer een plek om te relaxen ingame in je schip ipv dat je voor altijd in je stoel zit.. de slaap plekken zijn geloof ik ''part off'' het schip zelf
Ik zag ook dat er een workbench etc in zat, dus je kan er wel "iets" mee maar mij dus niet duidelijk wat het voordeel precies is.AjDuLion schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:48:
[...]
de losse torpedo bays die nu verkocht worden zijn 24 maanden warranty niet lti daarom haal ik die ingame wel.
living quarters is volgens mij meer een plek om te relaxen ingame in je schip ipv dat je voor altijd in je stoel zit.. de slaap plekken zijn geloof ik ''part off'' het schip zelf
en zie ik dit nu gewoon voor het eerst:"https://robertsspaceindustries.com/media/7jnt1hhl3za8cr/source/Retaliator-Brochure-V6.pdf ja al gezien
kan je die modules al op je retaliator base zetten, met de "oude" retaliator kan je niks qua aanpassingen.
enige voordeel wat je daar nog van hebt is dat hij 25 USD goedkoper was en dat er LTI torpedo bays in zitten
[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 10-08-2015 11:54 ]
Ik zou me absoluut niet druk maken over welk schip je nu nodig gaat hebben om straks te kunnen doen wat je wilt doen in de PU. Grote kans is dat je in eerste instantie niet de kans gaat krijgen om te doen wat je wilt doen omdat je de storyline van squadron 42 eerst wilt spelen. Daarmee krijg je waarschijnlijk al genoeg credits voor een eerste schip.Njay schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:51:
Leute,
Daarnaast richten een aantal tweakers een organisatie op (GoT Inc.). Ben heeft op afgelopen gamescom verteld dat organisaties een eigen hangar krijgen en dat leden eigen schepen beschikbaar kunnen stellen voor andere leden om mee te vliegen.
Zo zou ik als ik offline ben, mijn vanguard LTI beschikbaar kunnen stellen voor andere members. Ook zal je, als je je aansluit bij een organisatie, een team gaan worden met andere spelers in een squadron doordat je een interesse deelt (bounty hunting ofzo). Grote kans dat je een multi-crew ship moet helpen besturen die of door een squadron member of de organisatie geleverd wordt.
Al met al denk ik niet dat je nu geld moet uitgeven om straks te kunnen doen wat je wilt doen in de PU. Er zijn zat mogelijkheden om in het schip te vliegen die jij graag wilt vliegen zonder die investering.
Wat ik wel kan begrijpen is dat je toch nu al die ervaring wilt opdoen (ohja, en de ontwikkeling van SC wilt ondersteunen) of gewoon je hangar gevuld wilt hebben (ik ben er zo een van helaas..). Dat is echter een heel ander verhaal
Thanks voor het heldere verhaalSwychblade schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:12:
[...]
Ik zou me absoluut niet druk maken over welk schip je nu nodig gaat hebben om straks te kunnen doen wat je wilt doen in de PU. Grote kans is dat je in eerste instantie niet de kans gaat krijgen om te doen wat je wilt doen omdat je de storyline van squadron 42 eerst wilt spelen. Daarmee krijg je waarschijnlijk al genoeg credits voor een eerste schip.
Daarnaast richten een aantal tweakers een organisatie op (GoT Inc.). Ben heeft op afgelopen gamescom verteld dat organisaties een eigen hangar krijgen en dat leden eigen schepen beschikbaar kunnen stellen voor andere leden om mee te vliegen.
Zo zou ik als ik offline ben, mijn vanguard LTI beschikbaar kunnen stellen voor andere members. Ook zal je, als je je aansluit bij een organisatie, een team gaan worden met andere spelers in een squadron doordat je een interesse deelt (bounty hunting ofzo). Grote kans dat je een multi-crew ship moet helpen besturen die of door een squadron member of de organisatie geleverd wordt.
Al met al denk ik niet dat je nu geld moet uitgeven om straks te kunnen doen wat je wilt doen in de PU. Er zijn zat mogelijkheden om in het schip te vliegen die jij graag wilt vliegen zonder die investering.
Wat ik wel kan begrijpen is dat je toch nu al die ervaring wilt opdoen (ohja, en de ontwikkeling van SC wilt ondersteunen) of gewoon je hangar gevuld wilt hebben (ik ben er zo een van helaas..). Dat is echter een heel ander verhaal
Ook dat hele multicrew erom heen lijkt me erg gaaf !
al met al als SC helemaal af is zal ik nooit meer iets anders spelen denk ik
Ik heb me aangemeld voor bier en geldbatumulia schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:16:
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Swychblade, het idee van schepen nu kopen voor echt geld is om de ontwikkeling van SC te steunen. Ieder schip wat nu te koop is kan dadelijk ook ingame behaald worden (misschien wel iets moeilijker maar toch). Mocht je de GoT org willen joinen, kijk dan even in mijn forum handtekening
Top! De council is op dit moment bezig met het opzetten van de organisatie maar heeft daarvoor input nodig van de leden. Er is een enquête opgezet waarmee, door het beantwoorden van vragen door de leden, de council een beeld krijgt van de strategie van GoT Inc. Als je de post van Case niet kan vinden dan kan ik je de link ook nog even doorgeven.
Stuur hem voor de zekerheid maar door als je wiltSwychblade schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
Top! De council is op dit moment bezig met het opzetten van de organisatie maar heeft daarvoor input nodig van de leden. Er is een enquête opgezet waarmee, door het beantwoorden van vragen door de leden, de council een beeld krijgt van de strategie van GoT Inc. Als je de post van Case niet kan vinden dan kan ik je de link ook nog even doorgeven.
En zojuist ook meer even je applicatie geaccepteerd
[ Voor 72% gewijzigd door Case_C op 10-08-2015 12:31 ]
Ik kwam na zaterdag hele dag gefilmd te hebben op een festival... gisteren hele dag gefilmd te hebben voor een andere video om 3 uur 's nachts thuis vanochtend.. gamescom multicrew demo gezien..Case_C schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:28:
Nog mensen die gisteren op Gamescom helemaal hyped zijn geraakt?
En daarna de retaliator met wat bijhorende modules gekocht (voelt raar om geen torpedo bays te hebben in dat ding nu maar die haal ik wel ingame)
Die joysticks zien er ook wel gaaf uit maar minder specifiek dan ik verwacht had, is er al een gem prijs bekend ?
Dat telt niet AjDuLionAjDuLion schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:32:
[...]
Ik kwam na zaterdag hele dag gefilmd te hebben op een festival... gisteren hele dag gefilmd te hebben voor een andere video om 3 uur 's nachts thuis vanochtend.. gamescom multicrew demo gezien..
En daarna de retaliator met wat bijhorende modules gekocht (voelt raar om geen torpedo bays te hebben in dat ding nu maar die haal ik wel ingame)
Die joysticks zien er ook wel gaaf uit maar minder specifiek dan ik verwacht had, is er al een gem prijs bekend ?
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 10-08-2015 12:35 ]
Thanks ! ...Case_C schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:28:
Nog mensen die gisteren op Gamescom helemaal hyped zijn geraakt?
[...]
En zojuist ook meer even je applicatie geaccepteerd, samen met die van DeXXoR. We zitten nu op 299 leden, ik gok dat we vandaag of morgen wel over die 300 gaan
.
zouden jullie org dingen via het forum en pm willen afhandelenSwychblade schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
Nee pieuw pieuwBornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:34:
[...]
zouden jullie org dingen via het forum en pm willen afhandelen
zit je bij de verkeerde org, jullie zijn handelaren
De rest inderdaad via deze website bespreken: www.gotinc.nl
hehehe you got me thereBornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:40:
[...]
Bornhald schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:40:
[...]
Het gaat niet zo zijn dat onze traders/miners/explorers niet kunnen rekenen op de steun van een organised security force
Dit topic is gesloten.