Mabok schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:15:
[...]
Klopt, nu helemaal dat de 'sale' zo kort is. Ik dacht zelf aan een week zoals altijd. Gelukkig heb ik al alles wat ik wil om de PU te starten, dus geen druk!
Alhoewel een idris wel leuk is voor onze org

Of wordt dat een van de eerste doelen voor de org?
Zelf heb ik ook geen ambitie meer om nog meer schepen te kopen

, ik heb waar ik mee wil starten.
De Idris is inderdaad een leuk eerste doel voor de organisatie

, ben benieuwd hoe snel/hoe veel we er kunnen vergaren. Vanavond/binnenkort komt er ook nog een poll langs waarbij we willen peilen hoe we de organisatie op moeten gaan zetten. (Interne structuur e.d.)
Ik vraag me af in welke mate dat gaat werken. Dat een kleine fighter na verloop van tijd niet meer mee komt met de nieuwste fighters lijkt me logisch. Maar de meer modulaire schepen is toch een ander verhaal lijkt me? Als je Connie/Tali iets verouderd qua componenten, doe je die toch upgraden? Natuurlijk zal er na verloop van tijd van elk schip wel een V2 komen, welke een of twee hardpoints meer heeft. En ja die schepen zijn beter, maar hoe dat ingame prijs-technisch gaat verhouden...
Als voorbeeld:
Een tweede-hands auto is goedkoper, en doet het meestal net zo goed als een nieuwe. Ja je hebt er geen park-assist e.d. op maar de basistaken gaan prima

.
En LTI zal waarschijnlijk 1-5% in kosten schelen op de totale verzekering van je schip, inderdaad niet een gigantisch verschil. Maar alle kleine beetje helpen

.
[
Voor 4% gewijzigd door
Case_C op 07-08-2015 18:29
]