Zo dat wordt een stuk groter dan verwacht!
Correctie, de KAART is groot.Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:40:
Zo dat wordt een stuk groter dan verwacht!
Dit wil niet meteen zeggen dat je ook echt naar al die plaatsen toe kunt.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Inderdaad, dit hoeft slecht puur de decoratie te zijn voor in een station. Dat slechts 3 of 4 van die locaties beschikbaar zijn is een ander verhaal. Hoewel de maps behoorlijk groot zijn, ze hadden het in sommige filmpjes ook al over meerdere km2's.SNAFU schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 23:50:
[...]
Correctie, de KAART is groot.
Dit wil niet meteen zeggen dat je ook echt naar al die plaatsen toe kunt.
Dit is een van de main areas en het is ook bevestigd dat ie groot zal zijn. Dus zal me niet verbazen als het allemaal toegankelijk is. Zelfs de eerder getoonde demo van Arccorp was al groot (en daar werd maar een deel getoond), dus ik verwacht zeker meer dan 3 of 4 areas.
Ik mag hopen dat het wysiwyg is (What You See Is What You Get) en niet een kaart met een paar locaties waar je naar toe kan en de rest fake is.
Die tijd waar dat veel voor kwam in games hebben we wel gehad.
Die tijd waar dat veel voor kwam in games hebben we wel gehad.
Ook ik ga er van uit dat het allemaal toegankelijke gebieden zijn, ze hoeven wat mij betreft niet allemaal even groot te zijn maar toch zeker wel toegankelijk 
Ik hoop dat ze er wat meer info over vrijgeven op de Gamescom.
Ik hoop dat ze er wat meer info over vrijgeven op de Gamescom.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Shipspec & Greyheadedgamer hebben een soort van Ship analysis talkshow thingie, zijn nu 3 "afleveringen". Hier is de eerste:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ehezhE9lFG4]
(weet niet of het al voorbij was gekomen, maar is wel leuk)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ehezhE9lFG4]
(weet niet of het al voorbij was gekomen, maar is wel leuk)
[ Voor 14% gewijzigd door Cogency op 03-08-2015 09:21 ]
https://robertsspaceindus...mescom-2015-Event-DetailsThe following ships will be available for purchase from representatives on site, and will come with a physical ‘ship registration’ certificate suitable for framing. (Please note that store credit cannot applied to purchases made on-site.)
Aegis Retaliator
Anvil Carrack
Drake Caterpillar
RSI Orion
Aegis Reclaimer
Khartu-al (Xi’an Scout)
Banu Merchantman
These ships will also be available online during the event for those that can not attend.
Geen idee of dat nou alleen voor subscribers is of voor iedereen, volgens mij dat laatste toch?
Tijd dat dat nieuwe CCU systeem live gaat, kan ik tijdens de sale eindelijk LTI regelen op m'n Carrack
[ Voor 7% gewijzigd door Oraijon op 03-08-2015 09:38 ]
Aww ik wil ook een certificaat op m'n CarrackOraijon schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:37:
[...]
https://robertsspaceindus...mescom-2015-Event-Details
Geen idee of dat nou alleen voor subscribers is of voor iedereen, volgens mij dat laatste toch?
Tijd dat dat nieuwe CCU systeem live gaat, kan ik tijdens de sale eindelijk LTI regelen op m'n Carrack
Ik ook! Kom we gaan gewoon samen naar Gamescom
Gast op Reddit heeft een Avenger geprint en zn volgende project wordt...

Iets voor jou Case_C???
Hele album staat hier.

Iets voor jou Case_C???
Hele album staat hier.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
DammitSNAFU schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:23:
Gast op Reddit heeft een Avenger geprint en zn volgende project wordt...
[afbeelding]
Iets voor jou Case_C???![]()
Hele album staat hier.
Mijn probleem is, dat ik niet zie hoe mijn model er uit komt... Daarnaast heb ik behoorlijk wat andere dingen aan m'n hoofd waardoor ik er weinig aan toe kom..
Ben ik de enige die het echt onwijs k.u.d.t. vind om met de voeten zo op tafel te gamen?
Nope!Oraijon schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:12:
Ben ik de enige die het echt onwijs k.u.d.t. vind om met de voeten zo op tafel te gamen?
En het is ook nog eens reteslecht voor je onderrug...
Nu volg ik dit topic niet echt regelmatig, maar is er nu al schot in de zaak wat betreft release?
Surfin' paradise!
De initiele release van de single player staat nog voor begin 2016, maar de ontwikkeling voor FPS loopt momenteel wat moeizaam.. dus wie weet.Snappie88 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:18:
Nu volg ik dit topic niet echt regelmatig, maar is er nu al schot in de zaak wat betreft release?
Vrijdag komt er weer een grote update wat betrefd de multi-crew, dus daar gaan we redelijk binnenkort wel een alpha van zien
Plus dat het er aso uit ziet. je schoenen op tafel.Oraijon schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:12:
Als het een bijzettafel is, dan is het tot daar aan toe..
Banu Art die waarschijnlijk al behoorlijk oud is, maar daarom leuk is om weer opnieuw te zien

Verwijderd
De Merchant Man is een van mijn favoriete schepen, het duurt nog even voordat we er iets van gaan zien, maar ik heb daar wel geduld voor
De Banu MM is zeker een mooi schip, alleen helaas voor mij te duur om nu te kopen. Hij staat wel op de lijst om ingame te halen
toch wel een mooi doel 
Helaas kan ik hem niet bekijken op werk door de heerlijke proxy die we hebben. Vreemd genoeg kan ik wel op Reddit (beats me) en daar stond een geestige transcribe van 10FtC: http://www.reddit.com/r/s..._the_chairman_episode_62/Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 00:39:
De laatste 10-For-The-Chairman:
https://robertsspaceindus...14874-10-For-The-Chairman
[ Voor 61% gewijzigd door batumulia op 04-08-2015 10:01 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
https://twitter.com/Rober...status/628446755516866561
Ziet er naar uit dat op Gamescom de retaliator multicrew gepresenteerd gaat worden?
Ziet er naar uit dat op Gamescom de retaliator multicrew gepresenteerd gaat worden?
https://imgur.com/gallery/tQyi4Sz/new
En nog een mooie fan art voor alle Banu MM owners hier
[ Voor 5% gewijzigd door Swychblade op 04-08-2015 14:37 ]
De Star Citizen HOTAS gaat gemaakt worden i.s.m. MadCatz/Saitek.
http://globenewswire.com/...r-Citizen-R-Hardware.html
Saitek blog:
http://www.saitek.com/uk/...are-announced-at-gamescom
Meer info & officiële announcement op GamesCom.
http://globenewswire.com/...r-Citizen-R-Hardware.html
Saitek blog:
http://www.saitek.com/uk/...are-announced-at-gamescom
Meer info & officiële announcement op GamesCom.
[ Voor 22% gewijzigd door Snoz Lombardo op 04-08-2015 15:35 ]
Ik hoopte stiekem op Saitek, was er in het begin ook niet speculatie dat het wel eens Logitech zou kunnen worden?
Ah damn
heb ik net een nieuwe Roccat muis besteld...
Ik lees ook dat in een RtV 'bevestigd' was dat Saitek juist niet de HOTAS zou gaan maken. Vandaar misschien de verwachting dat het dan Logitech zou worden.batumulia schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:40:
Ik hoopte stiekem op Saitek, was er in het begin ook niet speculatie dat het wel eens Logitech zou kunnen worden?
Wel raar als dat echt bevestigd was en dat nu niet waar blijkt te zijn.
Dat dacht ik dus ook. Misschien hebben ze dat gedaan om de geruchtenmolen op gang te houden?Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:48:
[...]
Ik lees ook dat in een RtV 'bevestigd' was dat Saitek juist niet de HOTAS zou gaan maken. Vandaar misschien de verwachting dat het dan Logitech zou worden.
Je hebt toch zoiets als een bedenk tijd?Case_C schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:42:
Ah damnheb ik net een nieuwe Roccat muis besteld...
[ Voor 52% gewijzigd door batumulia op 04-08-2015 15:49 ]
Ik kan nog wel herinneren dat Sandi een tijd geleden met Logitech in gesprek was, maar dat dat uiteindelijk op niks was uitgelopen.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:48:
[...]
Ik lees ook dat in een RtV 'bevestigd' was dat Saitek juist niet de HOTAS zou gaan maken. Vandaar misschien de verwachting dat het dan Logitech zou worden.
Volgens mij haal je de 2 producenten door elkaar. Er werd juist heel stellig gezegd dat Logitech het niet zou gaan worden, en dat de Logitech sticks waar ze ervaring mee hebben niet geweldig zijn.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:48:
[...]
Waarschijnlijk was bij iedereen de eerste gedachte "Saitek", en ik meen het ook hebben zien langskomen dat het niet zo was, waardoor de 2e gedachte bij mij iig "misschien Speedlink dan?" was.
Ik mag hopen dat Saitek dan nu een wat betere quality control uitvoert dan bij de x55. Anders gaat dat ook voor een slechte naam zorgen bij SC. Gelukkig is CR goed in dit soort processen bekritiseren; ).
Sandi was bij de live stream eind vorig jaar volgens mij behoorlijk negatief over de Logitech Extreme 3D. Dat zal vast niet helpen bij gesprekken tussen die 2 partijenVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:49:
[...]
Ik kan nog wel herinneren dat Sandi een tijd geleden met Logitech in gesprek was, maar dat dat uiteindelijk op niks was uitgelopen.
Ik heb zin in vrijdag! SC HOTAS, ship sale, large world maps, multiplayer schepen. Hype train!
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Hoe kun je nou negatief zijn over de logitech 3d pro, het is een van de goedkoopste en tevens beste joysticks.. maar goed
Anderen dan, ik niet. Heb op meerdere plekken gelezen (Reddit, RtV transcripts) dat Saitek het juist niet zou worden.Case_C schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:06:
[...]
Volgens mij haal je de 2 producenten door elkaar. Er werd juist heel stellig gezegd dat Logitech het niet zou gaan worden, en dat de Logitech sticks waar ze ervaring mee hebben niet geweldig zijn.
Ik hoor ook dat het juist Saitek is die qua kwaliteit vaak te wensen over laat (X55).
Ik kan er zelf weinig over zeggen. Heb sinds een tijdje m'n eerste HOTAS, de X52 Pro van Saitek, en die bevalt me prima. Ben eigenlijk ook altijd wel tevreden met Logitech spul.
Ik heb zelf de X55. Het is een superstick als je geen probleemgeval hebt. Maar deze stick heeft wel verdacht veel RMA's bij veel mensen. Als ze eenzelfde type maken zonder de QC problemen ben ik al zeer tevreden.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:16:
[...]
Anderen dan, ik niet. Heb op meerdere plekken gelezen (Reddit, RtV transcripts) dat Saitek het juist niet zou worden.
Ik hoor ook dat het juist Saitek is die qua kwaliteit vaak te wensen over laat (X55).
Ik kan er zelf weinig over zeggen. Heb sinds een tijdje m'n eerste HOTAS, de X52 Pro van Saitek, en die bevalt me prima. Ben eigenlijk ook altijd wel tevreden met Logitech spul.
Daarnaast lijkt me er gewoon te weinig markt voor om een nog duurdere stick te maken. Veel mensen op reddit willen zoiets als de Warthog ofzo, maar dat is imo gewoon niet realistisch.
Ik was er ook erg blij mee! Enige reden waarom ik hem weg heb gedaan is vanwege de overstap naar HOTAS.Ircghost schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:14:
Hoe kun je nou negatief zijn over de logitech 3d pro, het is een van de goedkoopste en tevens beste joysticks.. maar goed
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
De art is inderdaad echt super, ik ben heel erg benieuwd hoe ze er in game uit gaan zien.Swychblade schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:36:
https://imgur.com/gallery/tQyi4Sz/new
Aan de ander kant, als je ziet hoeveel mensen al duizenden euros hebben uitgegeven en als die er nu ook om roepen, dan is er zeker wel een markt voor.Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:20:
[...]
Ik heb zelf de X55. Het is een superstick als je geen probleemgeval hebt. Maar deze stick heeft wel verdacht veel RMA's bij veel mensen. Als ze eenzelfde type maken zonder de QC problemen ben ik al zeer tevreden.
Daarnaast lijkt me er gewoon te weinig markt voor om een nog duurdere stick te maken. Veel mensen op reddit willen zoiets als de Warthog ofzo, maar dat is imo gewoon niet realistisch.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, je kan redeneren dat uberhaupt een joystick van CIG het niet geweldig gaat doen, neem voor het gemak even 1 miljoen mensen die een pledge hebben gedaan. Hoeveel daarvan zouden daarvan nog een joystick willen kopen, en hoeveel zijn ze bereid uit te geven aan die joystick. Als je dan mee neemt dat het er gemiddeld ~90 USD per backer is gebacked dan kan je aannemen dat er niet erg veel mensen zitten te wachten op een joystick voor star citizen van 500+ USD
Volgens mij is het totaal aantal backers momenteel de markt waarover je het hebt. en niet alle gamers die ook flightsims en whatever met een joystick spelen.
[ Voor 69% gewijzigd door Bornhald op 04-08-2015 22:38 ]
Van de SC HOTAS verwacht ik een product in de 200/300 dollar range. Gezien Mad-Catz mee doet in de ontwikkeling verwacht ik high-grade plastics met een metalen basis, en zeker geen saai design
.
Ik heb een X55, en ben best tevreden. (Sinds win10 wat issues, maar dat zal nog wel aangepast worden).
Ik hoop op een X55 rebrand.
Waarschijnlijk de X55 met een Mad-Catz design danJJvdM schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:41:
Ik heb een X55, en ben best tevreden. (Sinds win10 wat issues, maar dat zal nog wel aangepast worden).
Dat zou ik dan juist weer jammer vindenCase_C schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 00:46:
[...]
Waarschijnlijk de X55 met een Mad-Catz design dan![]()
Niet dat ik iets tegen de X55 heb, maar wat schiet ik er nou mee op om een X55 te kopen met een SC sticker erop? Kan je net zo goed een X55 kopen.
Zal wel niet geheel realistisch zijn maar ik hoop wel op een klein beetje meer innovatie en bestaansrecht dan een simpele rebrand
Ze zullen waarschijnlijk nog een paar knopjes van plaats doen veranderen misschien 1-2 extra of minder maar dat zal het zijn.Oraijon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:35:
[...]
Dat zou ik dan juist weer jammer vinden
Niet dat ik iets tegen de X55 heb, maar wat schiet ik er nou mee op om een X55 te kopen met een SC sticker erop? Kan je net zo goed een X55 kopen.
Zal wel niet geheel realistisch zijn maar ik hoop wel op een klein beetje meer innovatie en bestaansrecht dan een simpele rebrand
Maar na een nachtje slapen vraag ik me echt af welke markt er is voor een joystick van ~$200 USD exclusief verzendkosten en VAT onder de kleine 1 miljoen mensen die er zijn. Hoeveel verkoop is er nodig voor break even en hoeveel voor winst.
Als Mad Catz slim is maken ze hem zo dat ie ook voor andere games aantrekkelijk is.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik ga denk ik ook geen gloednieuwe HOTAS kopen, ze staan op eBay ook voor een iets aantrekkelijkere prijs. Maar goed, laten we afwachten wat ze tijden de Gamescom aan ons gaan laten zien
Ik ben voorlopig nog blij met mijn X52 Pro, maar mocht die een keer aan zijn einde komen dan zal ik zeker de nieuwe HOTAS in gedachten houden.
Tsja ik weet ook niet hoeveel ze moeten verkopen om een geheel nieuw product eruit te krijgen, maar aangezien de X55 nog niet zo oud is, denk ik dat het commercieel gezien in ieder geval slimmer zou zijn om daar een aanpassing op te doen i.p.v. een geheel nieuw product te ontwikkelen.
Maar goed, laat ze nou eerst de gameplay van Star Citizen maar eens optimaliseren voor HOTAS
Maar goed, laat ze nou eerst de gameplay van Star Citizen maar eens optimaliseren voor HOTAS
Van mij zouden ze wel toevoegingen mogen doen wat betreft knoppen voor energy allocation (shields, wapens etc). Dus ook wat meer draaiknoppen voor aangeven van een bepaald niveau. Dit zou ook erg vet zijn voor multi crew schepen. Een apart knoppen dekje hiervoor zou dan niet eens zo gek zijn, maar wel een beetje wishful thinking denk ik.
Voor multicrew zie ik liever een touch oplossing zoals een app voor je tablet. In Artemis werkt dat ook best tof. Krijg je een klein beetje Star Trek idee. Alhoewel jouw idee meer ala Star Wars is en eigenlijk ook meer past in het huidige idee achter SC. Hmmm, lastig!Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:06:
Van mij zouden ze wel toevoegingen mogen doen wat betreft knoppen voor energy allocation (shields, wapens etc). Dus ook wat meer draaiknoppen voor aangeven van een bepaald niveau. Dit zou ook erg vet zijn voor multi crew schepen. Een apart knoppen dekje hiervoor zou dan niet eens zo gek zijn, maar wel een beetje wishful thinking denk ik.
Ik zie ook meer in knoppen voor de HOTAS en niet een tablet. Niet iedereen heeft een tablet of is van plan om er 1 te kopen. Dus lijkt mij die oplossing dus het meest logisch.Tylocke schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
Voor multicrew zie ik liever een touch oplossing zoals een app voor je tablet. In Artemis werkt dat ook best tof. Krijg je een klein beetje Star Trek idee. Alhoewel jouw idee meer ala Star Wars is en eigenlijk ook meer past in het huidige idee achter SC. Hmmm, lastig!
Doe mij ook maar knoppen. "Tactile feedback" heet dat toch? Verder is dat ook een stuk handiger met de Rift op m'n kop volgend jaar
Aangezien het nu toch betrekkelijk relevant is. STLYoungblood heeft recent een vergelijking gedaan tussen de x52 pro en de x55. Weinig echt negatiefs over de x55 maar de punten die hij noemt zijn voor mij toch genoeg om te hopen dat ze toch eerder de x52 als basis nemen 
En eigenlijk vraag ik me toch af of ze de HOTAS ooit zo kunnen balanceren dat die gelijk performed in PvP aan muis/tobo combi. De accuracy en control die een muis geeft met aimen is volgens mij nooit te evenaren met een stick tenzij je juist de muis controls om zeep gaat helpen.
En eigenlijk vraag ik me toch af of ze de HOTAS ooit zo kunnen balanceren dat die gelijk performed in PvP aan muis/tobo combi. De accuracy en control die een muis geeft met aimen is volgens mij nooit te evenaren met een stick tenzij je juist de muis controls om zeep gaat helpen.
[ Voor 29% gewijzigd door Oraijon op 05-08-2015 11:00 ]
Leuk om te zien dat veel mensen toch de HAT aan de Throttle op de X52 gebruiken als strafe. Ik stel hem namelijk ook altijd zo in. En dat werkt superhandig.Oraijon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:57:
Aangezien het nu toch betrekkelijk relevant is. STLYoungblood heeft recent een vergelijking gedaan tussen de x52 pro en de x55. Weinig echt negatiefs over de x55 maar de punten die hij noemt zijn voor mij toch genoeg om te hopen dat ze toch eerder de x52 als basis nemen
[video]
(Ik ga niet voor een SC Hotas, heb genoeg aan mijn X52 pro)

En in Keulen zijn ze druk bezig met een press-booth. Zijn ze dan toch aanwezig op de Gamescom vloer zelf? Of is dat puur voor interviewers?
Volgens mij waren ze vorig jaar ook alleen aanwezig op de beurs puur voor de pers.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 11:14 ]
Achter gesloten deuren dus, ach ja niks aan te doen. Hopelijk gaat de presentatie aankomende vrijdag het helemaal wordenVerwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:08:
Volgens mij waren ze vorig jaar ook alleen aanwezig op de beurs puur alleen voor de pers.
Hey, hebben ze de Merlin uit de Connies gehaald? Blijkbaar wel.

Ik heb begrepen dat die nu buiten moet staan, voor de Connie zelf.Cygnitr0n schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:18:
[afbeelding]
Was deze al gedeeld?
High-res artwork van een paar Star Marine wapens.
https://www.artstation.com/artwork/star-citizen-weapons
PerceptiveCygnitr0n schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:18:
[afbeelding]
Vraag me af of we vrijdag nog 'nieuwe' schepen gaan zien. Of schepen die eindelijk uit greyboxing zijn...
Wellicht de Starfarer?
Ik hoop stiekem op meer van Freelancer/Connie remake of VanguardCase_C schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:29:
[...]
Perceptive,
Vraag me af of we vrijdag nog 'nieuwe' schepen gaan zien. Of schepen die eindelijk uit greyboxing zijn...
Wellicht de Starfarer?
Misschien wel allemaalOraijon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:11:
[...]
Ik hoop stiekem op meer van Freelancer/Connie remake of Vanguard
Ik hoop al het bovenstaandeCase_C schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:30:
[...]
Misschien wel allemaal. Niet vergeten dat ze vorige Gamescom de Redeemer al gebruikte als dropship. Dus wellicht gaat die ook al wat verder zijn
.
"Surprise guys! We finished the game last night, Squadron 42 and the PU are now available to download!"
Oraijon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:37:
"Surprise guys! We finished the game last night, Squadron 42 and the PU are now available to download!"
![]()
Oraijon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:37:
"Surprise guys! We finished the game last night, Squadron 42 and the PU are now available to download! Sq42 and the PU are indefinitely delayed"
Verwijderd
Ziet er strak uit.Snoz Lombardo schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:22:
Was deze al gedeeld?
En voor de liefhebbers/cosplayers zijn deze ook nog wel te maken ook. Er zullen vast wel mensen zijn die dat in opdracht kunnen doen.
In het kader van TLDR:
Ik heb deze game gevolgd tot januari ofzo, wat is nu de status van de game? Kan je al het universum in om te vliegen? Is er combat?
Ik vond freelancer bij far de vetste space shooter ooit en als het freelancer+ is dan krijg ik natuurlijk natte dromen.
Kan iemand even me even snel bijpraten van deze game en de vooruitgang?
Ik heb deze game gevolgd tot januari ofzo, wat is nu de status van de game? Kan je al het universum in om te vliegen? Is er combat?
Ik vond freelancer bij far de vetste space shooter ooit en als het freelancer+ is dan krijg ik natuurlijk natte dromen.
Nu te spelen:badabingbadaboo schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:03:
In het kader van TLDR:
• Hangar: rondlopen in je hangar en je schepen;
• Arena Commander: dogfighting simulator, player vs player, player vs AI, racen
• Tutorial mission: korte tutorial, opstijgen, vliegen, schieten, landen.
Binnenkort™:
• Star Marine: FPS module
• Social/planetside module: rondlopen op een planeet, winkels, andere spelers
Het GamesCom event begint a.s. vrijdag, daaruit zal veel nieuwe informatie komen.
Als je echt bij wil zijn zou je de laatste Monthly Report kunnen lezen. Staat per studio beschreven wat er allemaal in de voorgaande maand is gedaan. De voglende Monthly Report (over juli) is over 2 dagen beschikbaar.
[ Voor 49% gewijzigd door Snoz Lombardo op 05-08-2015 15:14 ]
Daarbij vergeet je dat bij GamesCom de multi-crew geshowed gaat worden. Welke dus zeer kort na de FPS/Social te verwachten isSnoz Lombardo schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:09:
[...]
Nu te spelen:
• Hangar: rondlopen in je hangar en je schepen;
• Arena Commander: dogfighting simulator, player vs player, player vs AI, racen
• Tutorial mission: korte tutorial, opstijgen, vliegen, schieten, landen.
Binnenkort™:
• Star Marine: FPS module
• Social/planetside module: rondlopen op een planeet, winkels, andere spelers
Het GamesCom event begint a.s. vrijdag, daaruit zal veel nieuwe informatie komen.
Zat trouwens net naar al de threads op reddit te kijken over de HOTAS... met wat ze er allemaal op willen/wat er op moet komen. Een beetje laat als je het mij vraagt, het prototype is gemaakt. En de eisen zijn aan het begin van het jaar al aan de community gevraagd. Als je functies wilde aanmerken die er perse op moesten komen hadden ze die threads echt wat eerder moeten maken lijkt mij...
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 05-08-2015 15:15 ]
Mja, dat soort threads worden wel vaker gemaakt, maar voor nu inderdaad een beetje te laat. Ze zijn op Reddit over het algemeen niet echt te spreken over de beslissing om voor Saitek te gaan, vooral vanwege QC problemen.Case_C schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:13:
[...]
Zat trouwens net naar al de threads op reddit te kijken over de HOTAS... met wat ze er allemaal op willen/wat er op moet komen. Een beetje laat als je het mij vraagt, het prototype is gemaakt. En de eisen zijn aan het begin van het jaar al aan de community gevraagd. Als je functies wilde aanmerken die er perse op moesten komen hadden ze die threads echt wat eerder moeten maken lijkt mij...
Dit is echt zo'n onderwerp waarbij je never nooit iedereen tevreden krijgt. Iedereen heeft wel eigen wensen en voorkeuren en sowieso eigen budgetten. Je kan nooit een HOTAS ontwerpen die iedereen (of zelfs het merendeel) tevreden stelt. Ben echt benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Rebrand, kleine aanpassing op bestaand model, compleet nieuwe controller...
Men heeft toch altijd al een onrealistisch beeld gehad van de SC HOTAS. Bij de poll bleek dat men over het algemeen een hoge kwaliteit HOTAS wou voor max $200. Dat gaat dus niet lukken.
Ik heb tot nu toe totaal geen klachten over mijn Saitek.
Ik heb tot nu toe totaal geen klachten over mijn Saitek.
Ik ook niet. Ben best tevreden. Hiervoor heb ik een X45 gehad van Saitek, en die heeft het ook jaaarenlang goed gedaan.
Goed, het is geen Warthog, maar voor wat het kost vind ik de kwaliteit prima. Zolang je maar geen defect model krijgt vanuit de winkel.
Goed, het is geen Warthog, maar voor wat het kost vind ik de kwaliteit prima. Zolang je maar geen defect model krijgt vanuit de winkel.
[ Voor 12% gewijzigd door JJvdM op 05-08-2015 15:37 ]
Juist. Omdat het misschien een custom (SC branded) x52 pro wordt, ga ik die van mij er zeker niet voor omruilen. Maarjah. Wie weet of ik er ooit op terug kom bij lancering van de Persistent Universe.JJvdM schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:35:
Ik ook niet. Ben best tevreden. Hiervoor heb ik een X45 gehad van Saitek, en die heeft het ook jaaarenlang goed gedaan.
Wat mij wel heel cool lijkt is als ze voor de mainstream joysticks (zoveel zijn het er niet) een template maken, albeit plastic, die je over je joystick kan leggen zodat je namen bij de buttons hebt. Dan lijkt het meteen beter.
was het niet ook iets in de trend van dat je de merlin alleen nog maar kon zien achter de andromeda en dat er nog problemen waren en dat hij niet zichtbaar was achter de aquila en de phoenix.Cygnitr0n schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:18:
[afbeelding]
Vorig jaar hadden ze toch ook al "multi crew" bij de bekendmaking van de constellations. Er waren toen nog enkele mensen die in een gunner positie zaten in de andromeda die op 2 hornets aan het schieten waren als ik me niet vergis.Case_C schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:13:
[...]
Daarbij vergeet je dat bij GamesCom de multi-crew geshowed gaat worden. Welke dus zeer kort na de FPS/Social te verwachten is. Verder een compleet lijstje lijkt me zo!
Was wel in scene gezet, maar was wel multiplayer.
Ik zou het wel een stunt vinden als ze de re-design van de constellation onthullen bij Gamecom.
wellicht beter dan helemaal van scratch iets nieuws maken,Ircghost schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:06:
Wat mij wel heel cool lijkt is als ze voor de mainstream joysticks (zoveel zijn het er niet) een template maken, albeit plastic, die je over je joystick kan leggen zodat je namen bij de buttons hebt. Dan lijkt het meteen beter.
edit:
Ik gok trouwens dat alle updates die normaal niet beschikbaar zijn komende week weer wel beschikbaar zijn, dus als je toch een super hornet of een blue upgrade wil zou ik vanaf dit weekend eens kijken
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 05-08-2015 22:45 ]
Wat ik me nog steeds afvraag is hoe "alt-friendly" SC nou gaat worden. Zit nog steeds met het "dilemma" dat ik twee vrienden groepen heb, waarvan de ene groep juist wil gaan piraten, en de andere dat juist niet wil. Dus ik hoop dat ik op een of andere manier wel een beetje kan switchen
Het laatste verhaal hierover was dat je binnen je eigen account meerdere characters kon maken als je meerdere packages had die toegang tot het spel geven. Voor elk extra package kan je kiezen om deze tot dedicated NPC te bombarderen of als 2e character. Op dat moment bepaal je ook namelijk welk character wat krijgt van wat er op je account zit. Dus UEC, flair items, schepen, guns, etc. Het hebben van 2 accounts is juist iets wat CIG niet wil zien.Oraijon schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:25:
Wat ik me nog steeds afvraag is hoe "alt-friendly" SC nou gaat worden. Zit nog steeds met het "dilemma" dat ik twee vrienden groepen heb, waarvan de ene groep juist wil gaan piraten, en de andere dat juist niet wil. Dus ik hoop dat ik op een of andere manier wel een beetje kan switchen
Elk character heeft dan als het goed is ook zijn eigen reputatie. Dus je kan een law abiding trader spelen en daarnaast gewoon lekker piraatje zijn met je 2e character.
Wat ik wel heb gemist en hopelijk komt dat met Org 2.0 is dat je character en niet je account gelinked is aan een Org.
Nog als aanvulling. Er werd ook gezegd dat als de game live is je er character slots bij kan kopen (met echt geld), als je nog geen meerdere packages hebt.Tylocke schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:39:
[...]
Het laatste verhaal hierover was dat je binnen je eigen account meerdere characters kon maken als je meerdere packages had die toegang tot het spel geven. Voor elk extra package kan je kiezen om deze tot dedicated NPC te bombarderen of als 2e character. Op dat moment bepaal je ook namelijk welk character wat krijgt van wat er op je account zit. Dus UEC, flair items, schepen, guns, etc. Het hebben van 2 accounts is juist iets wat CIG niet wil zien.
Elk character heeft dan als het goed is ook zijn eigen reputatie. Dus je kan een law abiding trader spelen en daarnaast gewoon lekker piraatje zijn met je 2e character.
Wat ik wel heb gemist en hopelijk komt dat met Org 2.0 is dat je character en niet je account gelinked is aan een Org.
Maar met dit soort systemen is het vaak wel dat als het eenmaal geimplementeerd wordt het een en ander nog verandert op basis van wat in de praktijk werkt. Dus we moeten nog maar zien hoe ze het precies gaan uitwerken.
Ah dat klinkt trouwens wel bekend. Lijkt me een redelijk systeem op zich.Tylocke schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:39:
[...]
Het laatste verhaal hierover was dat je binnen je eigen account meerdere characters kon maken als je meerdere packages had die toegang tot het spel geven. Voor elk extra package kan je kiezen om deze tot dedicated NPC te bombarderen of als 2e character. Op dat moment bepaal je ook namelijk welk character wat krijgt van wat er op je account zit. Dus UEC, flair items, schepen, guns, etc. Het hebben van 2 accounts is juist iets wat CIG niet wil zien.
Maar idd ook wat Mac zegt, eens kijken hoe dat gaan lopen en of dat nou idd is hoe ze het uiteindelijk gaan aanpakken.
Morgen gaat AC geupdate worden naar 1.1.6
Eurogamer podcast over SC, het eerste stukje dan
. Maar de demo schijnt toch te laten zien dat de PU realiteit kan worden.
The old Launcher will continue to work until tomorrow when we update to 1.1.6. At that point, the new Launcher will be required, and when we update, the old launcher will be updated with instructions telling players on how to uninstall and where they can reinstall. We'll also provide specific instructions on this forum post that will be linked from the front site. |
Eurogamer podcast over SC, het eerste stukje dan
[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 06-08-2015 12:25 ]
Oeh, interressant, bedankt! Ik ga als ik vanavond thuis ben hier is op mijn gemakje naar luisteren. Misschien ook maar gelijk even de laatste 2 AtV bekijkenCase_C schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:17:
Morgen gaat AC geupdate worden naar 1.1.6
The old Launcher will continue to work until tomorrow when we update to 1.1.6. At that point, the new Launcher will be required, and when we update, the old launcher will be updated with instructions telling players on how to uninstall and where they can reinstall. We'll also provide specific instructions on this forum post that will be linked from the front site.
Eurogamer podcast over SC, het eerste stukje dan. Maar de demo schijnt toch te laten zien dat de PU realiteit kan worden.
[video]
Gelukkig voor jouw hebben ze het maar ~5 min over SC, maar wel dat de persoon behoorlijk onder de indrduk was van hoe het werktebatumulia schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:04:
[...]
Oeh, interressant, bedankt! Ik ga als ik vanavond thuis ben hier is op mijn gemakje naar luisteren. Misschien ook maar gelijk even de laatste 2 AtV bekijken
En die gasten van Eurogamer/RPS waren altijd wel aardig kritisch over het verloop van SC. Dus dat zegt wel wat als het van hun komt.
Hmmm hopen dat er een sneakpeekje onze kant op komt dan, ben wel benieuwdCase_C schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:04:
[...]
Gelukkig voor jouw hebben ze het maar ~5 min over SC, maar wel dat de persoon behoorlijk onder de indrduk was van hoe het werkte.
Demo in uitvoering op GamesCom voor de pers.

Zo te zien Constellation tegenover Hornet. En wat doen al die HOTAS dozen daar?

Een beetje teasen voor de pers dat er SC HOTAS'en komen? Want de reveal daarvan komt pas morgenavond.Snoz Lombardo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:14:
Demo in uitvoering op GamesCom voor de pers.
[afbeelding]
Yep, kwam me al bekend voor.JJvdM schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:18:
Volgens mij X55 dozen...
Saitek is nu wel hun HOTAS partner dus misschien doen ze een beetje cross-promotion. Een stapel X55's in de Star Citizen booth, en wat Star Citizen goodies (of misschien een demo) in de Saitek booth.Case_C schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:18:
[...]
Een beetje teasen voor de pers dat er SC HOTAS'en komen? Want de reveal daarvan komt pas morgenavond.
Ik begrijp van de podcast dat het embargo tot de demo van vrijdagavond is. Dit zou dus moeten inhouden dat we dus mooi wat beeldmateriaal van verschillende bronnen krijgen. Hopelijk krijgen we dan ook veel inhoudelijke analyses en wat commentaar van partijen die tot nu toe niet zo diep in SC zitten. Zelf vind ik het zo nu en dan wel fijn om wat van 'buitenstaanders' te horen omdat die met een heel andere blik op SC kunnen kijken.
Het is wel lekker druk bij de SC booth bij Gamescom
, dus toch een bootje op de vloer zelf
. Kijken of ze er zondag nog staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 06-08-2015 20:41 ]
Zo de 1.1.6 met nieuwe laucher is klaar: https://forums.robertsspa...uired-for-star-citizen/p1
Nieuwe install dan maar
Nieuwe install dan maar
Inderdaad, een clean install is dus verplicht. Maar als ik het goed begrijp krijgen we met de nieuwe launcher ook kleinere patches als er een update komt?Cygnitr0n schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:51:
Zo de 1.1.6 met nieuwe laucher is klaar: https://forums.robertsspa...uired-for-star-citizen/p1
Nieuwe install dan maar
• Constellation Aquila now spawns with the new Merlin model in the hangar
yeah!
yeah!
Dit topic is gesloten.