Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:17:
[...]

Omdat je de Andromeda zoo mooi vind, en de Aquila je geen moer kan schelen :+ . Hoewel, terugmelten gaat moeilijker (niet onmogelijk) . Dus langer wachten is beter :p .
maar ik vind de cockpit van de aquila ook mooier, alleen het verlies van een turret is wat jammer, vooral omdat je de onderste over houdt en deze slechter zicht heeft dan de bovenste.

Maar ik denk dat wachten inderdaad beter is.

overigens ook voor andere gegadigen even gezocht (niet dat ik _Dune_ niet geloof hoo :D) maar hier dus de quote van Ben dat de Aquila met een Merlin komt
https://forums.robertsspa.../3490761/#Comment_3490761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:46

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bornhald schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:14:
[...]

ok :) helemaal gemist in ieder geval, bedankt! :)

aan de andere kant, waarom zou ik nu mijn andromeda niet upgraden naar een aquila?
O.a. deze reactie: Case_C in "[PC] Star Citizen - Deel 3"

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ErwinJ schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:51:
Basic training doorlopen, maar ik zie het voor alsnog niet zitten om te vliegen met de muis en toetsenbord.
Ik krijg deze voor geen meter onder controle als we tussen de astroïden moeten vliegen op volle snelheid.

maarja miss een kwestie van oefenen.....veeeeeeel oefenen...:P
Moet zeggen dat ik ook geen fan ben van muis/tobo, maar heeft meer te maken met feeling. Een joystick geeft gewoon veel meer immersion. Maar inderdaad misschien interessant om te wachten op de SC joystick aankondiging.

Een joystick geeft betere controle met vliegen door asteroids en racen imo, maar is (op dit moment) minder precies met schieten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:31
Weer een ouderwertse 10ftC

1.1.5a patchnotes:
- Audio fix for loops not stopping when they should
- Additional audio limits set on objects
- Various fixes for GIM backend services to prevent infinite load screens and crashing as well as fixing the Friends list issue.
- MISC Freelanccers and Constellation Andromeda interiors are no longer colored completely black
- Fixed rocket pods on Mustangs (though there will still be visual artifacts in this build)

FOUNDRY 42 FRANKFURT
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/s480x480/11755182_893324904054130_7429331482987209388_n.jpg?oh=8d3b87727c33befec1fdee319c4a0dfd&oe=5646E8F5

Verder zijn we ook bezig op het gotinc forum de ranks voor onze organisatie te bepalen, mocht je ideeën hebben kan je die daar kwijt. Specifiek hier! Meedenken helpt natuurlijk wel met het bepalen van de SC-rank van de leden ingame :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 28-07-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Bornhald schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:39:
[...]

echt waar, staat hij voor je andromeda? ik kan hem niet als los schip toevoegen aan een hangar spot.

En moet de Aquila er wel 1 krijgen, die word toch niet standaard geleverd met een Merlin, die komt toch met een Rover. Of krijgen Aquila eigenaren er nu tijdelijk 1 totdat de Aquila klaar voor AC?
Ik zie dat je je antwoord al hebt gekregen op je vraag. Ik zie op youtube filmpjes dat er een merlin voor of achter je constellation andromeda staat in je hangar. Volgens mij kun je deze niet kiezen in je hangar setup. Ik las op het forum van RSI dat ook alleen de andromeda een merlin zichtbaar heeft in de hangar.

In mijn hangar is de merlin wel uit zijn dock gehaald in de Aquila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 07:04
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:58:
[...]

Moet zeggen dat ik ook geen fan ben van muis/tobo, maar heeft meer te maken met feeling. Een joystick geeft gewoon veel meer immersion. Maar inderdaad misschien interessant om te wachten op de SC joystick aankondiging.

Een joystick geeft betere controle met vliegen door asteroids en racen imo, maar is (op dit moment) minder precies met schieten.
Ik heb nog een oude liggen, die ga ik voor de tussentijd eens proberen.
Echter wil ik het liefst het vliegen onder control krijgen met de muis/tobo, maar goed wie weet wat ze dadelijk aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ErwinJ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:09:
[...]

Echter wil ik het liefst het vliegen onder control krijgen met de muis/tobo, maar goed wie weet wat ze dadelijk aanraden.
Ze zullen er niet eentje aanraden. Uiteindelijk is het de bedoeling dat alle controls redelijk met elkaar gebalanceerd zijn. Dus uiteindelijk gaat het om je persoonlijke voorkeur. Maar het balanceren en tweaken blijft nog wel doorgaan tot release. Ik zou gewoon meerdere uitproberen en kijken wat je prettig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ErwinJ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:09:
[...]

Wat Mac zegt :P , ze gaan niets aanraden. Wat ze wel gaan doen is een HOTAS setup presenteren van een fabrikant niet zijnde Logitech, met SC branding. 90% kans dat het Saitek gaat zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-10 10:54
Ik ben inmiddels bezig om kleine upgrades te doen zodat ik niet teveel geld in 1 keer uitgeef :P. Het is nog het wachten tot de reliant in een pakket geplaatst kan worden. Daarna de rest melten en upgraden naar een contstellation Andromeda/Aquila.

De Merlin ziet er inmiddels erg leuk uit!

Ik weet niet of ik een Hotas ga aanschaffen, ga het dan alleen voor deze game gebruiken haha.

[ Voor 14% gewijzigd door Julios op 28-07-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Ach Julios het is je verjaardag, je kan best een cadeautje voor jezelf aanschaffen })
Case_C schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:22:
[...]

Wat Mac zegt :P , ze gaan niets aanraden. Wat ze wel gaan doen is een HOTAS setup presenteren van een fabrikant niet zijnde Logitech, met SC branding. 90% kans dat het Saitek gaat zijn imo.
Laten we hopen dat het Saitek is die hebben er toch net wat meer kaas van gegeten

[ Voor 69% gewijzigd door WimP op 28-07-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Case_C schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:37:
Weer een ouderwertse 10ftC
[video]

1.1.5a patchnotes:
- Audio fix for loops not stopping when they should
- Additional audio limits set on objects
- Various fixes for GIM backend services to prevent infinite load screens and crashing as well as fixing the Friends list issue.
- MISC Freelanccers and Constellation Andromeda interiors are no longer colored completely black
- Fixed rocket pods on Mustangs (though there will still be visual artifacts in this build)

FOUNDRY 42 FRANKFURT
[afbeelding]

Verder zijn we ook bezig op het gotinc forum de ranks voor onze organisatie te bepalen, mocht je ideeën hebben kan je die daar kwijt. Specifiek hier! Meedenken helpt natuurlijk wel met het bepalen van de SC-rank van de leden ingame :Y)
Case moeten we hier een nieuw account maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Fisher schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:53:
[...]

Ja, van alle GOT Inc leden wordt verwacht dat jullie een account aanmaken op het forum dat wij hiervoor gemaakt hebben. Ten eerste zodat wij besloten Org dingen daar kunnen bespreken maar ten tweede om niet anderen hier tegen de benen te schoppen org praat terwijl er hier ook genoeg mensen zijn die hier alleen komen voor SC :).

En hoe sneller iedereen zich daar aanmeld hoe eerder het nog gezelliger wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Julios schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:51:
Ik ben inmiddels bezig om kleine upgrades te doen zodat ik niet teveel geld in 1 keer uitgeef :P. Het is nog het wachten tot de reliant in een pakket geplaatst kan worden. Daarna de rest melten en upgraden naar een contstellation Andromeda/Aquila.

De Merlin ziet er inmiddels erg leuk uit!

Ik weet niet of ik een Hotas ga aanschaffen, ga het dan alleen voor deze game gebruiken haha.
Als het met kleine stapjes gaat valt het inderdaad niet op :) .

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, volgend jaar gewoon jezelf de SC HOTAS cadeau doen :P . Mits het kwaliteit is uiteraard!
Fisher schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:53:
[...]
Ircghost was eerder, maar inderdaad. Op dat forum bespreken we hoe we GOT INC vorm willen gaan geven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Ircghost schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:56:
[...]

Ja, van alle GOT Inc leden wordt verwacht dat jullie een account aanmaken op het forum dat wij hiervoor gemaakt hebben. Ten eerste zodat wij besloten Org dingen daar kunnen bespreken maar ten tweede om niet anderen hier tegen de benen te schoppen org praat terwijl er hier ook genoeg mensen zijn die hier alleen komen voor SC :).

En hoe sneller iedereen zich daar aanmeld hoe eerder het nog gezelliger wordt!
Bedankt Case en Ircghost account aan gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-10 10:54
Case_C schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Als het met kleine stapjes gaat valt het inderdaad niet op :) .

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, volgend jaar gewoon jezelf de SC HOTAS cadeau doen :P . Mits het kwaliteit is uiteraard!
Bedankt :) Dit jaar is het de steamcontroller met aanverwante artikelen. En een upgrade naar cutglass van de 325A. (naja deze week dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ach what the heck, ik post 'm gewoon hier :+ . (gezien we al bijna een dag zonder 'echt' nieuws zitten)
Insigne shopje
De WIP voor GOT INC. rank 'flair'

Momenteel zijn we bezig met orientatie naar 'ongeveer' de exacte vormgeving van de organisatie structuur :+ , dus mocht je goede ideeën hebben horen we dat graag op 't forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update 1.1.5a is qua sound goed gelukt.
Alleen zij de assen van mijn Thrustmaster-X fubar. Waar omhoog en links zijn omgedraaid. Best lastig vliegen zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Meet the Devs van deze week is online.

https://robertsspaceindus...ssion/14861-Meet-The-Devs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 20:27
Ik heb in 1.1.5 echt een fps drop gehad. Zal misschien met patches wel weer beter worden maar moet nou op medium gaan draaien om maar bij de 30 fps te komen. i7-2600k,16gb RAM en een 290X. Zou ik dan toch moeten gaan upgraden om Star Citizen normaal te kunnen spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SgtPoen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:04:
Ik heb in 1.1.5 echt een fps drop gehad. Zal misschien met patches wel weer beter worden maar moet nou op medium gaan draaien om maar bij de 30 fps te komen. i7-2600k,16gb RAM en een 290X. Zou ik dan toch moeten gaan upgraden om Star Citizen normaal te kunnen spelen :).
Dan wacht je toch wel even op de Skylake CPU's neem ik aan? Of je moet voor een SC X-99 systeem willen gaan :P , 2 GTX980ti's erin en 't is allemaal up-to-spec... tot de HBM2 kaarten komen van AMD en nVidia :+

Voor het SC Dental Care Carreer Path :+
Afbeeldingslocatie: https://cdn.artstation.com/p/assets/images/images/000/804/219/large/lance-wilkinson-mouth.jpg?1433437785

Als ik dit zo zie, gok ik dat de vanduul wel op 4 poten zullen rennen als ze echt hard willen...
Afbeeldingslocatie: https://cdn.artstation.com/p/assets/images/images/000/897/972/large/chris-olivia-van2.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 29-07-2015 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 20:27
Case_C schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:31:
[...]

Dan wacht je toch wel even op de Skylake CPU's neem ik aan? Of je moet voor een SC X-99 systeem willen gaan :P , 2 GTX980ti's erin en 't is allemaal up-to-spec... tot de HBM2 kaarten komen van AMD en nVidia :+ .
Nou voorlopig doe ik helemaal niks aan me PC, draait nog prima met andere games. Om nou een upgrade te gaan uitvoeren voor het maandelijkse Arena Commander potje of wandeling door de hangar vindt ik wat overdreven. Zo veel speel ik SC op het moment niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SgtPoen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:34:
[...]

Nou voorlopig doe ik helemaal niks aan me PC, draait nog prima met andere games. Om nou een upgrade te gaan uitvoeren voor het maandelijkse Arena Commander potje of wandeling door de hangar vindt ik wat overdreven. Zo veel speel ik SC op het moment niet.
Verstandig :) , als je op release je PC samenstelt is die waarschijnlijk 150-200% sneller voor hetzelfde geld :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Ik heb zelf een Sandy bridge systeem. Ik zat te denken over te stappen op skylake maar weet niet of ik er iets mee opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:31:
Dan wacht je toch wel even op de Skylake CPU's neem ik aan? Of je moet voor een SC X-99 systeem willen gaan :P , 2 GTX980ti's erin en 't is allemaal up-to-spec... tot de HBM2 kaarten komen van AMD en nVidia :+
Heb zelf een X99 met een 5820k en 32Gb, Sli - 970 en glasvezel internet maar ook last van framedrops en lag spikes als ik de resolutie op full HD zet. Dan schat ik in dat je met nog zwaardere hardware ook nog wel dingetjes mag verwachten. Het is immers nog een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:13:
[...]

Heb zelf een X99 met een 5820k en 32Gb, Sli - 970 en glasvezel internet maar ook last van framedrops en lag spikes als ik de resolutie op full HD zet. Dan schat ik in dat je met nog zwaardere hardware ook nog wel dingetjes mag verwachten. Het is immers nog een betaalpha.
Dat komt omdat het geen Sli 980ti is :+ .

Maar inderdaad, het spel is nog niet af. En kan daarom nog niet geoptimalisseerd worden, omdat elke update technische mankementen kan hebben. Nu een PC kopen die SC Futureproof moet zijn is eigenlijk zonde geld voor dat doel. Natuurlijk kan je hem wel voor alle andere games en programma's gebruiken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Case_C schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:22:
[...]

Maar inderdaad, het spel is nog niet af. En kan daarom nog niet geoptimalisseerd worden, omdat elke update technische mankementen kan hebben. Nu een PC kopen die SC Futureproof moet zijn is eigenlijk zonde geld voor dat doel. Natuurlijk kan je hem wel voor alle andere games en programma's gebruiken :) .
Zal dat vanavond voor je gaan testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:28:
[...]

Zal dat vanavond voor je gaan testen :+
Heb je een 5820k + ? Anders word je gebotlenecked door je CPU :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:22:
Klopt, maar ben aan het sparen voor een Titan X sli. :P
geintje

Tegen de tijd dat SC 1.0 uit komt zijn we al weer wat GPU generaties verder dus daar nu op anticiperen trekt op niks. En ondertussen zijn er zat andere games die ook prima te spelen zijn als je al dan niet stevige hardware hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Fisher schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:09:
Ik heb zelf een Sandy bridge systeem. Ik zat te denken over te stappen op skylake maar weet niet of ik er iets mee opschiet.
Ik weet niet of je er veel mee opschiet. Op dit moment is het sowieso nog speculeren.

Ik draai nu nog op een I5-3570K wel op geklokked op 4.6Ghz en deze is nog snel genoeg, en er is nog ruimte om hoger te klokken.
Hetzelfde geld voor mijn Asus HD7970-DC2T-3GD5, ook deze kan nog hoger geklokt worden en daarbij game ik maar op een 24" scherm met 1080P.

Dus ik wacht af als de game volledig af is waar ik sta en of het dan nog nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:34:
[...]

Heb je een 5820k + ? Anders word je gebotlenecked door je CPU :+ :+
Zal wel meevallen :P

Bovendien zei je daar niks over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 15:55
Misschien is het sowieso verstandig even te wachten met van alles voor je pc te bedenken om te upgraden. Je moet natuurlijk niet vergeten dat deze game zeer minimaal is geoptimaliseerd, zeg maar het broodnodige om de game te kunnen starten. Wanneer de release eenmaal zover is en alles is geoptimaliseerd dan is het verstandig om te kijken naar wat voor upgrades je zou willen doen voor je PC.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
batumulia schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:18:
Misschien is het sowieso verstandig even te wachten met van alles voor je pc te bedenken om te upgraden. Je moet natuurlijk niet vergeten dat deze game zeer minimaal is geoptimaliseerd, zeg maar het broodnodige om de game te kunnen starten. Wanneer de release eenmaal zover is en alles is geoptimaliseerd dan is het verstandig om te kijken naar wat voor upgrades je zou willen doen voor je PC.
True..maar je bent geen echte PC-gamer als je niet steeds naar het nieuwste kijkt en denkt "Mm, als ik dat koop moet ik 2 weken alleen spaghetti eten.. let's do it!".

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor PC upgrades spaar ik gewoon en dan is het veel makkelijker om de spullen aan te schaffen als de prijs/prestatie optimaal is. Als iets nieuw is en je wacht een maand tot het wel normaal leverbaar is dan win je al redelijk snel 10% van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wel benieuwd wat de AC2.0 multicrew voor invloed op de performance heeft vergeleken met de huidige AC. De multicrew ships in ongeoptimaliseerde staat gaan je PC wel laten zweten denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:26:
Ik ben wel benieuwd wat de AC2.0 multicrew voor invloed op de performance heeft vergeleken met de huidige AC. De multicrew ships in ongeoptimaliseerde staat gaan je PC wel laten zweten denk ik.
Het zal initeel wel niet optimaal draaien, maar kan me ook niet voorstellen dat het helemaal niet speelbaar is want dan kan CIG hun feedback niet krijgen. Dus dan heeft het geen zin om te laten testen. Er zal dus in ieder geval een gedeeltelijke optimalisatie hebben plaatsgevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Zo, Windows 10 erop. Kom maar op met DX12 SC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Basekid schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:26:
Zijn de nVidia driver uberhaubt al DX12 capable? :P En SC dan nog daargelaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Basekid schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:26:
Ik zou nog even wachten als je Arena speelt. Volgens Chris zijn er nog problemen met windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Cool!!!
Vandaag m'n mok binnen gekregen! :P

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Gisteren Star Citizen opnieuw geïnstalleerd in Windows 10 op een nieuwe SSD. Eén keer even vlug opgestart maar het was niet vooruit te branden terwijl settings lager stonden. Voorheen draaide het wel soepel. Misschien nog driver issue, vanavond even verder kijken.

Weet iemand of de game op een SSD ook sneller laadt dan op een HDD? Ik zou het wel verwachten maar merkte daarin nog geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SNAFU schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 02:19:
Cool!!!
Vandaag m'n mok binnen gekregen! :P
Haha ik had de mijne ook binnen :D , nog een behoorlijke inhoud heeft dat ding :) . Binnenkort maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wormhole artwork van Chris Olivia. :)

https://www.artstation.co...elopment-for-star-citizen

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT_Father
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-05-2023
Snoz Lombardo schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 07:56:
Gisteren Star Citizen opnieuw geïnstalleerd in Windows 10 op een nieuwe SSD. Eén keer even vlug opgestart maar het was niet vooruit te branden terwijl settings lager stonden. Voorheen draaide het wel soepel. Misschien nog driver issue, vanavond even verder kijken.

Weet iemand of de game op een SSD ook sneller laadt dan op een HDD? Ik zou het wel verwachten maar merkte daarin nog geen verschil.
Bij mij scheelde een SSD echt heel veel met laden, heb een snelle harddisk maar SSD is een must 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:18:
[...]

Haha ik had de mijne ook binnen :D , nog een behoorlijke inhoud heeft dat ding :) . Binnenkort maar een keer proberen.
Same :D vond hem idd ook al groter dan verwacht (that's what she sa-... nevermind..).

Windows 10 gisteren ook al mee bezig geweest op m'n secondary pc en laptop. Stomme code was al in use nadat ik een fresh install deed op de laptop... Maar als SC nog niet goed draait op W10 wacht ik nog ff met m'n main game machine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dat is toch de art die ze hadden laten zien op Gamescom vorig jaar? Dus 1 jaar na dato mag hij het gebruiken voor z'n persoonlijk portofolio ofzo :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:37:
[...]

Dat is toch de art die ze hadden laten zien op Gamescom vorig jaar? Dus 1 jaar na dato mag hij het gebruiken voor z'n persoonlijk portofolio ofzo :P .
Volgens mij alleen het onderste filmpje. Die filmpjes van vertrek en aankomst had ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nog mensen hier op 't forum die vanavond naar de Tweakers-borrel in Amsterdam proberen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Case_C schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:37:
[...]

Alleen de laatste is al eerder gezien ja, de Quantum in en out nog niet :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Hmmm Disco Lando vind Windows 10 fantastisch though. En zie ook voor AC eigenlijk louter positief:
http://www.reddit.com/r/s...running_ac_on_windows_10/

En luisterend naar wat Chris Roberts erover zegt valt het ook wel mee, enige issues die hij noemt lijken meer op dev niveau te slaan. Volgens mij voor ons consumenten zijn er geen noemenswaardige issues tussen Win10 en SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

*jeej* hij is binnen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h2s06ysl.jpg

En ben inmiddels een kleine week een trotse vader geworden :D
(Vandaar weinig reacties van mij de laatste tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:03:
*jeej* hij is binnen:
[afbeelding]

Gefeliciteerd! Ik had dan wel een ander plaatje verwacht bij 'jeej hij is binnen' ;)

Gelukkig heb je nog een jaar of 2/3 voordat de PU er is :P

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gefeliciteerd man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
*jeej* hij is binnen:
[afbeelding]

Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je al een extra starter-pack hebt gekocht voor de kleine :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
*jeej* hij is binnen:
[afbeelding]

Gefeliciteerd :D , tijd dat ze bij SC met rompertjes komen als merchandise :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
*jeej* hij is binnen:
[afbeelding]

Gefeliciteerd man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dank jullie wel. Ja een rompertje en een package is een goed plan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:14:
met star citizen luiers maken ze ook wel de blits op het KDV (of kinderdagverblijf voor de niet ingewijde)

edit:
leuk stukje over de Vanguard in ATV, hoewel ik niet onder de gedachte uit kom dat de Vanguard, zoals hij daar beschreven word, is wat was beloofd wat de Cutlass zou worden (niet dat het me heel veel uit maakt wan tik heb beide)

maar dat gevoel bekruipt me wel

[ Voor 32% gewijzigd door Bornhald op 30-07-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Nog gefeliciteerd.

De nieuwe ATV is online.

https://robertsspaceindus...on/14869-Around-The-Verse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
*jeej* hij is binnen:
[afbeelding]

Gefeliciteerd!

Update 1.1.6 op de PTU is beschikbaar, inclusief nieuwe launcher!
Launcher 2.3 Updates:

- Has an Options menu!
- Has a button to verify all files in the Options menu.
- Has a download throttle to reduce bandwidth usage.
- Supports both Live and PTU with Single Sign-On.
- Fixed the audio crash issue (if it still happens, delete the audio file in your error message)

Known Issue: Changing between Live and PTU takes a minute or two while files are being indexed.

1.1.6 Game Updates:

- Battle Royale, Squadron Battle, and Capture the Core now require a minimum of four players.
- Raised maximum score on Battle Royale from 15,000 to 35,000.
- Lowered the maximum score of Squadron Battle from 100,000 to 75,000.
- Ready Up feature has now been added to all multiplayer game modes (this is inside the cockpit before the match starts).
- Ship scores have now been lowered again as too many points were given.
- Several changes were made to Vanduul AI.
- Shields and hull health for Vanduul increased.
- Number of AI Vanduul increased for three and four player Vanduul Coop missions.
- Vanduul AI tolerance increased to allow them to stay in combat longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Cygnitr0n schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:14:
Gefeliciteerd!!! Het is nu gedaan met de rust. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
*jeej* hij is binnen:
[afbeelding]

Gefeliciteerd !!

Daar gaan weer een paar uur per week van SC af ;) en hoe ouder ze worden hoe minder tijd je ervoor krijgt :P. ( Maar het is het waard !! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
*jeej* hij is binnen:
[afbeelding]

Hoor jij niet die nieuwsberichten andersom te zetten? ;) Dus eerst JEEJ IK BEN VADER en dan.. oja, hier is een mug!

Haha. Gefeliciteerd, geniet ervan!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Zo de Vanguard gaat erg lekker met design :) , ook wel grappig hoe groot die escape-pod is in vergelijking met het schip. Vraag me dan wel af met welke schepen je moet gaan komen om die dingen op te pikken... Of zou 't gewoon EVA zijn naar de redding?
http://imgur.com/a/lK2wU
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BLb611z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Gefeliciteerd! :)

Vanguard internals zien er goed uit. Kan niet wachten om hem in de hangar te bewonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:22:
Gefeliciteerd! :)
Vanguard internals zien er goed uit. Kan niet wachten om hem in de hangar te bewonderen :)
Ergens jammer dat dit schip voorrang heeft op de Carrack :-( , hoewel...
Laat ze eerst maar ervaring/tech en skills opdoen, zodat de Carrack later in 1x goed gaat :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel wat veranderingen wat betreft Squadron 42. Op het begin werd gezegd dat er een drop-in / drop-out co-op systeem zou komen, maar dit gaat niet meer door. SQ42 wordt SP only en een aantal missies zullen achteraf na release beschikbaar worden gemaakt voor wat coop missies (aparte mp mode).

https://www.reddit.com/r/..._pulled_seperate_mp_mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:29:
Wel wat veranderingen wat betreft Squadron 42. Op het begin werd gezegd dat er een drop-in / drop-out co-op systeem zou komen, maar dit gaat niet meer door. SQ42 wordt SP only en een aantal missies zullen achteraf na release beschikbaar worden gemaakt voor wat coop missies (aparte mp mode).

https://www.reddit.com/r/..._pulled_seperate_mp_mode/
Goed nieuws wat mij betreft. Houd het maar lekker simpel en zorg dat er een goede single-player game staat. De PU is al multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Gefeliciteerd Cygnitr0n! Leuke mug ook :) Helaas staat m'n kast al te vol, heb geen plek meer om de mug op te slaan. Ben benieuwd met wat voor merchandise ze nog meer komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:15:
[...]

Goed nieuws wat mij betreft. Houd het maar lekker simpel en zorg dat er een goede single-player game staat. De PU is al multiplayer.
Ja eens. Dan kan het design volledig in het teken van de SP staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Gefeliciteerd Cygnitr0n , show is een pica van de kleine met Star Citizen merchandise dan is het nog een beetje relevant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:28:
[...]

Ergens jammer dat dit schip voorrang heeft op de Carrack :-( , hoewel...
Laat ze eerst maar ervaring/tech en skills opdoen, zodat de Carrack later in 1x goed gaat :) .
Je moet het zien als een generale repetitie voor de Carrack (en de Caterpillar) dus het is alleen maar goed dat ze de vanguard eerst maken,.

Hoop dat ze iets dergelijks als die escape pod gaan doen voor de cutlass.. volgens mij is dat het hele idee van die modulairiteit .

Ik vraag me ook af welke varianten ze gaan maken, ik hoop op een milititia versie met tractor en een beetje cargo en zonder escape pod. Dan zou het nog best wel eens kunnen zijn dat ik cutlassloos wordt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:01:
[...]

Je moet het zien als een generale repetitie voor de Carrack (en de Caterpillar) dus het is alleen maar goed dat ze de vanguard eerst maken,.

Hoop dat ze iets dergelijks als die escape pod gaan doen voor de cutlass.. volgens mij is dat het hele idee van die modulairiteit .

Ik vraag me ook af welke varianten ze gaan maken, ik hoop op een milititia versie met tractor en een beetje cargo en zonder escape pod. Dan zou het nog best wel eens kunnen zijn dat ik cutlassloos wordt })
Zeker met dat 70mm cannon wat er momenteel op zit, op de Vanguard :P . Maar dat werd nog omlaag geschaald volgens mij :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:01:
[...]

Volgens mij hadden ze dat al aangegeven toch in grote lijnen wat die variants moeten worden? FF uit het hoofd.

"Dive bomber" > torps in de bomb bays onder de engines
"interceptor ding" > Dikkere engines met hogere snelheid die een anti bomber role zou moeten vervullen, dit was de default die we in de hangar hebben nu
En tot slot een electronic warfare specialist met dikkere ECM hardware e.d.

Edit: Oh en mogelijk een 4e stealth variant..

Bron gevonden: schijnt in de jump point gestaan te hebben.
https://forums.robertsspa...cial-vanguard-variants/p1

[ Voor 8% gewijzigd door Oraijon op 31-07-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:06:
[...]

Volgens mij hadden ze dat al aangegeven toch in grote lijnen wat die variants moeten worden? FF uit het hoofd.

"Dive bomber" > torps in de bomb bays onder de engines
"interceptor ding" > Dikkere engines met hogere snelheid die een anti bomber role zou moeten vervullen, dit was de default die we in de hangar hebben nu
En tot slot een electronic warfare specialist met dikkere ECM hardware e.d.

Edit: Oh en mogelijk een 4e stealth variant..

Bron gevonden: schijnt in de jump point gestaan te hebben.
https://forums.robertsspa...cial-vanguard-variants/p1
dan hoop ik dat ik de escape pod voor een cargo module kan vervangen..
ben in ieder geval erg benieuwd naar de varianten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Overigens wel grappig: in de laatste driver van Nvidia wordt ondersteuning geboden voor Squadron 42: Star Citizen. Ik zou toch verwachten dat ze Star Citizen gebruiken ipv Squadron 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:28:
[...]

dan hoop ik dat ik de escape pod voor een cargo module kan vervangen..
ben in ieder geval erg benieuwd naar de varianten
Zou er niet al te hard op rekenen, je ziet in ship shape wel duidelijk dat die module ook de centrale hub in het schip is, bedden, doorgang naar turret en cockpit, (weapon)lockers...

Je zal er wellicht iets aan cargo in kwijt kunnen maar je zal er geen cargo module van kunnen maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
batumulia schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:30:
Overigens wel grappig: in de laatste driver van Nvidia wordt ondersteuning geboden voor Squadron 42: Star Citizen. Ik zou toch verwachten dat ze Star Citizen gebruiken ipv Squadron 42.
Ik vraag me af in welke mate nVidia actief meedoet aan het optimaliseren van Star Citizen voor z'n driver. Iemand een idee hoe dat normaal verloopt in de game-ontwikkeling?

En art van de Hull series:
http://imgur.com/a/Ti6hg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MvMv8vF.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 31-07-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:33:
[...]

Zou er niet al te hard op rekenen, je ziet in ship shape wel duidelijk dat die module ook de centrale hub in het schip is, bedden, doorgang naar turret en cockpit, (weapon)lockers...

Je zal er wellicht iets aan cargo in kwijt kunnen maar je zal er geen cargo module van kunnen maken denk ik.
ik reken er ook zeker niet op, volgens mij is de vanguard altijd een fighter geweest en gezien hij nu ook al relatief weinig (lees geen) cargo mee kan nemen zou het wel een grote verandering zijn.

het ligt er denk ik helemaal aan hoe ver ze modulairiteit door gaan voeren, dus ik blijf hopen dat ooit die cargo module er komt voor de vanguard. En als ze in de Cutlass in de kast kunnen poepen waarom dan niet in de vanguard :)
Case_C schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:33:
[...]

En art van de Hull series:
Hull, beter bekend als vliegende piñata

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 31-07-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:46:
[...]

ik reken er ook zeker niet op, volgens mij is de vanguard altijd een fighter geweest en gezien hij nu ook al relatief weinig (lees geen) cargo mee kan nemen zou het wel een grote verandering zijn.

het ligt er denk ik helemaal aan hoe ver ze modulairiteit door gaan voeren, dus ik blijf hopen dat ooit die cargo module er komt voor de vanguard. En als ze in de Cutlass in de kast kunnen poepen waarom dan niet in de vanguard :)
Naja verschil is natuurlijk wel dat de Cutlass vanaf het begin al bedacht is met grote cargohold, je ziet naar de achterkant ook echt die enorme verbreding van de romp lopen waar die cargo hold zit. Daar is de Vanguard nooit op ontworpen. In tegendeelzelfs, als je naar de romp kijkt is die grotendeels eigenlijk nog betrekkelijk slank.
Afbeeldingslocatie: http://images.mmorpg.com/images/newsImages/132015/Vanguard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Naja verschil is natuurlijk wel dat de Cutlass vanaf het begin al bedacht is met grote cargohold, je ziet naar de achterkant ook echt die enorme verbreding van de romp lopen waar die cargo hold zit. Daar is de Vanguard nooit op ontworpen. In tegendeelzelfs, als je naar de romp kijkt is die grotendeels eigenlijk nog betrekkelijk slank.
[afbeelding]
juist toen ik die crew pod zag, dacht ik juist zo iets van daar kan je ook een hele mooie cargo pod onder hangen en dat dan gebruiken. heeft je crew geen bewegingsruimte meer en moeten ze in hun stoel slapen.

Het zal wel te ver gaan en nooit gemaakt worden. maar het is leuk er over te denken..

en uiteindelijk is de freelancer MIS ook gemaakt, een volledige combat versie van een vrachtwagen :P
dus waarom geen vrachtwagen variant van een combat schip :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 31-07-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:43:
[...]
juist toen ik die crew pod zag, dacht ik juist zo iets van daar kan je ook een hele mooie cargo pod onder hangen en dat dan gebruiken. heeft je crew geen bewegingsruimte meer en moeten ze in hun stoel slapen.

Het zal wel te ver gaan en nooit gemaakt worden. maar het is leuk er over te denken..

en uiteindelijk is de freelancer MIS ook gemaakt, een volledige combat versie van een vrachtwagen :P
dus waarom geen vrachtwagen variant van een combat schip :)
Het is inderdaad wel een design keuze die in meer schepen terug lijkt te komen. Nu wisten we het al van de Carrack, maar de Vanguard heeft het dus ook. Daarnaast kreeg de Endeavour ook een wisselbaar lab. Hopelijk lukt dat goed met de physics clashes :P . Losse gemodelleerde componenten dicht op elkaar willen wel eens gaan glitchen :P .

De RtV notes met alle onzin eruit geknipt :)

Nieuws:
  • Monthly report will come out the day of GamesCom
  • There’ll be a detailed post about GamesCom later today, with times, where you can watch the stream, what’ll be for sale, etc…
  • Grabby Hands – Calix and Matt talked about it in the chat. Something Calix did when he was doing cargo work. Want it to look cool, but it’s not going to be something where you can really see your grabby hands go all over the place. It’ll be cool when it goes live, won’t be in initial FPS. It’s still going to be a ways out.
  • [More Game Commander episodes on the way?] Yes. One might be filming today. They’ll come when they come. No real schedule. When there’s something interesting to show.
  • [Landing zone on the moon?] TBD, but possibly.
  • [Can you stop mid jump point?] No.
  • Later today there’ll be the weekly FPS post, a post about GamesCom about tickets and the livestream and what they’re selling, and that’s all for today.
  • Working on stuff for next week. Monthly report, GamesCom itself, new stuff going up on the store, it’ll be a good week.
  • [Attempt to reduce load screens?] Yes. The idea is not to have them at all, and they’re working towards that.
  • [Possible to play and have fun without having a spaceship?] Technically no, because you have to have a game package when the game starts, which includes a ship, but theoretically, you could. You could fly around in other people’s ships and never fly your own, yes.
  • [Will the game have actual star systems like Sirius and Alpha Centauri?] Ongoing debate. Settled on right now that all the systems map to actual ones, but not a big deal. Letting people be creative from that point.
  • [Progress on fourth landing site for Earth?] Can’t talk about that right now
  • [Height and weight adjustments to characters?] Yes.
Ships en ship related:
  • [Hope variant right away on Endeavor sale?] Probably not. Science pods are being worked on first.
  • [Crucible?] Yes. There was a review on it this week. Looking good.
  • [Vanguard escape pod being destroyed?] Super heavily armoured. It’s possible, but don’t be worried about it. Even in its description, it has tech inside to ghost that the whole ship will blow up. They want you to get away if you have to use it. Vanguard will still live up to the whole ‘tough as nails’ thing.
  • [Carrack vs Endeavour for Science?] Carrack is more the front-line, out there, exploring and categorizing stars and scanning things and bringing things home. Endeavour’s more of a home base. Big floaty research lab that you come home to.
  • Carrack brings the data to the Endeavour, Endeavour does stuff with it.
  • [Merlin able to dock with ships other than Connie?] Yes. There’s a Merlin QA post that went up on Wednesday, and that’s addressed in there. Includes known ships right now that it can dock. No over-promising on future ships until they get the base of the ship flyable.
  • [Will other ships ever use the escape pod concept the Vanguard has?] Yes.
  • Vanguard probably not flyable before end of the year. Solidifying this week what ships to work on after GamesCom.
  • [Connie variants available at the same time as the Andromeda?] No. Andromeda first.
  • Expect to see some Cutlass action real soon. It’s totally modular now.
  • Xi’An scout is close, but it’s on the backburner for GamesCom. After GamesCom, UK will be working on it again
  • MIS vs. Cutlass, depends on who gets the drop on who, and if the Cutlass can avoid the first volley of missiles from the MIS, cause the missiles won’t reload instantly.
  • They are not changing the Cutlass. (Ben reads out the original description for the Cutlass). Idea since the beginning. It’s an interceptor. It cracks open transports, and collects the stuff. Comes from the original Privateer, cause the Galaxy was the best ship for Piracy. Blow up shit, take all their stuff. That’s the goal of it.
  • [Will we be able to discover marine life?] They’d like to. One of the pods on the Endeavor will be for collecting specimens. Science pods confirmed.
  • New weapons and flushing them out stalled getting the physically based damage system and the components done.
  • Quantum Drive is an in-system drive for going places in a star system very quickly. It’s a sub-light drive for crossing great distances quickly, because star systems are much bigger than everyone imagines.
  • Q-drive is how you get from Earth from Jupiter. Jump Drive is how you’d get from the Sol system to another system.
  • S1 automatics and gattlings for guns will happen, but they take time.
  • [Pipeline timelapse?] Maybe eventually. Takes a long time from concept to ship, and they’d want to show one that goes through a normal cycle. Lisa likes the idea, but not now. Maybe eventually.

[ Voor 73% gewijzigd door Case_C op 31-07-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Wonderful World of Star Citizen deel 3 is uit.

https://robertsspaceindus...ful-World-Of-Star-Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Deze info is net vrij gegeven.
Ship sale tijdens Gamescom 2015 (7 augustus, ook online)

For sale:

Aegis Retaliator
Anvil Carrack
Drake Caterpillar
RSI Orion
Aegis Reclaimer
Khartu-al (Xi’an Scout)
Banu Merchantman

( https://robertsspaceindus...mescom-2015-Event-Details )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
voor de mensen die naar gamescom event gaan in E-werk:
Greetings Citizens,

Tickets for the Gamescom 2015 Star Citizen event are now printable in your My Account RSVP section.

Where

The event will take place from 8 PM to midnight on August 7th, 2015 at E-Werk Cologne, the same location as last year. The address is Schanzenstraße 37, 51063 Köln, Germany.

When

Doors open at 5 PM local time for Subscribers and Concierge members and 6 PM for all other backers. Backers will be able to interact with the team before the presentation. Please note that the QR code on your ticket will identify your ticket type (concierge, subscriber or standard) but that it will not be printed separately.

The presentation WILL be livestreamed, via the Star Citizen Twitch channel. A link will be available on the front page Friday.

Who’s Going?

In addition to staff from both of Cloud Imperium’s European studios, we will be bringing some of your favorites from Austin and Santa Monica! Attendees scheduled to attend include:

Chris Roberts
Ortwin Freyermuth
Erin Roberts
Sandi Gardiner
Ben Lesnick
David Swofford
James Pugh
Alexis Lesnick
Thomas Hennessy
Jared Huckaby
Alyssa Delhotal
Patrick Probst
Allie Coker
Mike Meaden
Andrew Nicholson
Glenn Kneale
Stefan Rutherford
Liam Guest
Ben Parr
Jason Cole
Dan Trufin
Hassan Kamran
Paul Vaden
Benjamin Fardel (Turbulent)
Digital Merchandise

We’re bringing back digital event items! Gamescom attendees will receive an exclusive ‘Cologne 2945’ poster for their Hangars AND a Gamescom 2945 trophy. Digital items will be available in the pledge store for those who can’t attend closer to the event. The Gamescom trophy and digital poster will be available in the pledge store for backers who are unable to attend. Additionally, ALL subscribers will receive a second variant Gamescom trophy for their Hangars. Digital items will be attributed next week.

Physical Merchandise

Attendees will also receive a selection of Star Citizen artifacts including the first in a series of collectible ship pins and an event-specific poster! And for the first time, limited ships will be available for purchase directly at the event for Concierge and Subscriber backers! The following ships will be available for purchase from representatives on site, and will come with a physical ‘ship registration’ certificate suitable for framing. (Please note that store credit cannot applied to purchases made on-site.)

Aegis Retaliator
Anvil Carrack
Drake Caterpillar
RSI Orion
Aegis Reclaimer
Khartu-al (Xi’an Scout)
Banu Merchantman
These ships will also be available online during the event for those that can not attend.

What to Bring

PLEASE remember to bring your printed ticket or a digital copy stored on your phone! If you have a Citizen Card or any Star Citizen clothing, bring it! Food and drinks will be available for purchase.

Many of you have kindly offered gifts for the team. Unfortunately, since we’re flying back to the United States the next day we are unable to accept anything at the event. We truly appreciate the thought, though!

[ Voor 41% gewijzigd door Bornhald op 01-08-2015 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Zijn deze schepen LTI?

Misschien dat ik nog een Banu of Orion koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 09:06:
Zijn deze schepen LTI?

Nee dat is nu enkel meer weggelegd voor de concept sales. Deze schepen zijn allemaal al eerder langs gekomen. Toen ook zonder LTI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itdinges
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07 12:19
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de nieuwe launcher in combinatie met windows 10?
v2.3.1 dus (van 1.1.6PTU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 09:49:
[...]

Nee dat is nu enkel meer weggelegd voor de concept sales. Deze schepen zijn allemaal al eerder langs gekomen. Toen ook zonder LTI.
Ik zat even te denken om misschien de Genesis te melten en een Orion te kopen. Misschien toch maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fisher schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Ik zat even te denken om misschien de Genesis te melten en een Orion te kopen. Misschien toch maar niet.
ik weet het prijsverschil tussen beide niet, maar als je een orion wil zou ik wachten tot ze het nieuwe CCU systeem hebben neergezet en kijken of je het dan kan fixxen (moeten de schepen wel al in de game zitten voordat je kan CCU-en)

Mocht het zijn dat je ooit al een keer een Oriun gekocht had dan zou je het kunnen proberen via customer support.

Een derde optie is tijdens de daadwerkelijke sale bij customer support aangeven dat je graag toch een orion zou willen maar dan met LTI en of ze je daarmee kunnen helpen (key is wel wachten tot het schip daadwerkelijk beschikbaar is)
Fisher schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 09:06:
Zijn deze schepen LTI?

Ik verwacht eigenlijk wel dat er dan nog een concept oid langs komt, wel jammer dat er is aangegeven dat je niet met store credits een schip kan kopen daar maar dat het dus echt allemaal cash moet zijn. Althans op de event zelf, thuis neem ik aan dat je wel gewoon store credit kan gebruiken zoals altijd

en blijkbaar krijgen ze 2 jaar insurance
https://www.reddit.com/r/...ils_roberts_space/ctnad35

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 01-08-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Bornhald schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 12:20:
[...]

ik weet het prijsverschil tussen beide niet, maar als je een orion wil zou ik wachten tot ze het nieuwe CCU systeem hebben neergezet en kijken of je het dan kan fixxen (moeten de schepen wel al in de game zitten voordat je kan CCU-en)

Mocht het zijn dat je ooit al een keer een Oriun gekocht had dan zou je het kunnen proberen via customer support.

Een derde optie is tijdens de daadwerkelijke sale bij customer support aangeven dat je graag toch een orion zou willen maar dan met LTI en of ze je daarmee kunnen helpen (key is wel wachten tot het schip daadwerkelijk beschikbaar is)

[...]

Ik verwacht eigenlijk wel dat er dan nog een concept oid langs komt, wel jammer dat er is aangegeven dat je niet met store credits een schip kan kopen daar maar dat het dus echt allemaal cash moet zijn. Althans op de event zelf, thuis neem ik aan dat je wel gewoon store credit kan gebruiken zoals altijd

en blijkbaar krijgen ze 2 jaar insurance
https://www.reddit.com/r/...ils_roberts_space/ctnad35
Bedankt voor de info Bornhald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:35

Cogency

Ginnunga

Ik maak me toch een beetje zorgen om dit hele Netcode verhaal en deze engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:23:
Ik maak me toch een beetje zorgen om dit hele Netcode verhaal en deze engine.
Hoezo? In de update staat er volgens mij weinig over aanhoudende problemen. Hooguit trage progressie.

Pas als er na een aantal updates van de FPS module geen verbetering zichtbaar is, ga ik mij zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
De merlin Q&A
https://robertsspaceindus...smission/14865-Merlin-Q-A

en extra voor de carrack fans:
Might you include a docking attachment with the Merlin so we could use it with other ships?

This wouldn’t be something paired with the Merlin itself, but an optional piece of equipment other ships may need to enable use. Something to consider is on a larger parent ship like a Carrack, the Snub deploys from a small platform instead of a specialized collar, so a Merlin could easily be loaded into one with no additional equipment to install to the Carrack.

[ Voor 73% gewijzigd door Bornhald op 02-08-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hehe dus ze gaan er gewoon voor zorgen dat hij wel in die launch past :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Erg gave en goedkope kist die Merlin eigenlijk. Ik denk alleen dat die combat wise wel een kleine issue heeft. Doordat de neus zo lang is mis je een hele grote visuele cue van wat er schuin voor en onder je gebeurt. Gelukkig heb je een radar, maar visueel wil je toch wel wat meekrijgen. Vooral als je alleen een gatlin cannon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Nice! Dus de Carrack wordt ook groter? ;)

Btw Bornhald, ik heb misschien je hulp nodig met verkoop van schepen om een Banu MM te kunnen kopen :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Zojuist op Reddit voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
batumulia schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:21:
Zojuist op Reddit voorbij gekomen.

I like!

-

Pagina: 1 ... 71 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.