Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Bornhald schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:18:
[...]

dan wissel je hem daarna toch weer in voor het volgende grote schip, of een berg kleintjes, volgens mij is het pakket met alle fighters etc erin 1250 usd

https://robertsspaceindus...ombos/Battle-Pack-Digital

4 aurora's
4 300 series
4 hornets

wat wil je nog meer :D slechts ~100 dollar per schip allemaal LTI
en dit
Starting Money: 20,000 UECVFG Industrial HangarSet of 9 Campaign SkinsElectro Skin HullDigital Game SoundtrackDigital Star MapDigital Star Citizen ManualDigital Making Of Star CitizenDigital Squadron 42 ManualDigital Engineering ManualStar Citizen Digital NovellaLifetime InsuranceBeta AccessAlpha AccessGreycat PTVRibbon Fish (Vario Vittas)Thorshu GreyMenarikOshiVindelMidas FishFishtank Mark 1Squadron 42 Digital DownloadStar Citizen Digital DownloadOrigin Racing SuitModel II Arclight Sidearm"Be A Hero" Poster"We Want You" Poster"350R" Poster"Cutlass" Poster"Freelancer" Poster"Hornet" Poster"Retaliator" Poster"Gladiator" PosterRSI Constellation posterMurray Cup poster
Ehm... tempting, maar nah... aurora's en 300 series kunnen me uberhaupt niet boeien, hornet in mindere mate. En heb liever een paar flinke jongens dan een zooi kleintjes, bovendien denk ik dat ik tussen m'n Vanguard en SupHornet voldoende fighters heb :)

Enige die nog flink de boel op de schop kan gaan gooien is de nieuwe Corvette als die ooit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:24
Oraijon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:20:
[...]

Ehm... tempting, maar nah... aurora's en 300 series kunnen me uberhaupt niet boeien, hornet in mindere mate. En heb liever een paar flinke jongens dan een zooi kleintjes, bovendien denk ik dat ik tussen m'n Vanguard en SupHornet voldoende fighters heb :)

Enige die nog flink de boel op de schop kan gaan gooien is de nieuwe Corvette als die ooit komt :)
It's here,

It's new,

It has LTI

It is an Corvette,

It can be yours for the small price of..

Afbeeldingslocatie: http://999.it/image/999.jpg

(for balancing reasons, we'll only sell 4000 Corvettes)

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Voor die prijs ga ik huilen, naja... m'n bankrekening iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Misschien een stomme vraag, maar waarom is de hype zo gigantisch?

Ik kan me ook niet voorstellen waarom mensen nu al duizenden euro's uitgeven aan schepen/vliegtuigen terwijl het spel nog geen eens uit is. Daarnaast doet SC een hoop beloftes en moeten ze al afbreuk doen aan hetgene wat ze beloven door engine problemen en doorlooptijden.

Ik vraag me keer op keer af als ik de naam SC voorbij zie komen of het niet een grote flop gaat worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Squishie op 24-07-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Squishie schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:02:

Ik kan me ook niet voorstellen waarom mensen nu al duizenden euro's uitgeven aan schepen/vliegtuigen terwijl het spel nog geen eens uit is. Daarnaast doet SC een hoop beloftes en moeten ze al afbreuk doen aan hetgene wat ze beloven door engine problemen en doorlooptijden.

Ik vraag me keer op keer af als ik de naam SC voorbij zie komen of het niet een grote flop gaat worden.
Ze hebben nog nergens afbreuk aan gedaan. Het heeft alleen wat langer geduurd. Ze zijn nu zover dat ze de techniek hebben om alle beloofde features waar te maken. Dus ze hoeven niks te schrappen oid. Alleen sommige technische features zoals de netcode duurden veel langer om te implementeren.

Tsja, en al die euro's. Ik heb nog "maar" 190 dollar erin zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Squishie schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:02:

Een concept van een bekende en bewezen dev wat door middel van gave in-game 3d modellen een steeds mooiere vorm krijgt?

Technisch en financieel is het haalbaar, de voortgang loopt momenteel wat traag. Maar de systemen die gebouwd zijn en worden zorgen voor een goede back-bone voor het geheel. De beloftes waar ze afbreuk aan moeten doen? Ehm release dates van alpha's wellicht, maar dat zou bij development niet iets moeten zijn waar direct op afgerekend word. Als je iets anders weet te noemen hoor ik dat graag :P .

Oh en omdat het gewoon een prachtig mooi spel is/gaat zijn :D .
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/is037/b896d054c8.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:25:
[...]

It's here,

It's new,

It has LTI

It is an Corvette,

It can be yours for the small price of..

[afbeelding]

(for balancing reasons, we'll only sell 4000 Corvettes)
Waar kan ik tekenen?

edit: leugenaar hij staat er niet :+

edit2: en het is een kwestie van een deel van mijn schepen inruilen. voor die prijs zou ik hem zeker hebben..
en daarnaast nog een carrack natuurlijk, en een physical constellation.. :)

edit3; en ja ik heb gekeken hij is er ECHT niet... :'(

[ Voor 27% gewijzigd door Bornhald op 24-07-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En de PTU krijgt update 1.1.5b binnen vandaag. Benieuwd wat ze nog meer oppoetsen.

Update #2: We're pushing out update 1.1.5v3 Publish to PTU today!

PLEASE NOTE: Launcher 2.0 is currently being tested on PTU, but it will NOT be part of the upcoming 1.1.5 Publish to Live. Players will continue to use the older launcher as we continue to work on features required for a wider release.

Dus de launcher zit nog niet in de eerstvolgende update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:42:
En de PTU krijgt update 1.1.5b binnen vandaag. Benieuwd wat ze nog meer oppoetsen.

Update #2: We're pushing out update 1.1.5v3 Publish to PTU today!

PLEASE NOTE: Launcher 2.0 is currently being tested on PTU, but it will NOT be part of the upcoming 1.1.5 Publish to Live. Players will continue to use the older launcher as we continue to work on features required for a wider release.

Dus de launcher zit nog niet in de eerstvolgende update..
1.1.5b wordt nu gedownload.

We wanted to give an update to all of you and let you know that we’re working on a temporary fix for cockpit kill issues and we hope to get in to the final 1.1.5 build. The reason we say ‘temporary’ is because the fix doesn’t fit into the long term scope of how we want things to function.

Balance/Tweaks:

Gameplay

Tweaked REC rewards due to changed in ship score values
Increased amount of REC rewarded from Capture the Core to better incentivize the game mode

Ships
Adjusted Gladius rotation
Adjusted Mustang boost values
Removed old Merlins from Constellations

Components
Added distortion damage to missiles
Increased missile range
Fixes:
Gameplayy

Fixed several issues that were caused by reloading the tutorial
Fixed a crash that would occur when using the pistol after landing in Free Flight
Hard coded team values into the Generic Instance Manger to prevent a client from trying to connect to a match with a team size of 0

Environment
Fixed resolution of planet in Broken Moon
Fixed resolution of advertisement boards in race tracks
Known Issues:

Gameplay

Tutorial missiles are not tracking their targets which prevents progression through some chapters
Pistol animations are missing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
op reddit gevonden uit de subscribers vault
caterpillar roundup: http://imgur.com/a/4oUIW
genesis starliner: http://imgur.com/a/tGjYS
herald: http://imgur.com/a/Q3Gpn
logo development: http://imgur.com/a/AOEGW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Caterpillar is echt cool :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik vind dit concept nu veel interessanter :D nvm is concept voor de Starliner over de Connie layout..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uKkIUci.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:19:
[...]

Een concept van een bekende en bewezen dev wat door middel van gave in-game 3d modellen een steeds mooiere vorm krijgt?

Technisch en financieel is het haalbaar, de voortgang loopt momenteel wat traag. Maar de systemen die gebouwd zijn en worden zorgen voor een goede back-bone voor het geheel. De beloftes waar ze afbreuk aan moeten doen? Ehm release dates van alpha's wellicht, maar dat zou bij development niet iets moeten zijn waar direct op afgerekend word. Als je iets anders weet te noemen hoor ik dat graag :P .

Oh en omdat het gewoon een prachtig mooi spel is/gaat zijn :D .
[afbeelding]
Ik bedoelde bijv. de FPS gedeelte en problemen met de Crytek engine.

Daarnaast is het spel op dit moment qua grootte en ingame afhankelijkheden (gathering, production, fun etc.) zo ondenkbaar dat als bepaalde sectoren minder gebruikt worden heel het spel op z'n gat ligt. Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen hoe je in hemelsnaam een schip wilt opereren waar paar honderd man op kunnen.

Ik kan er helemaal naast zitten, omdat ik het een tijd niet gevolgd heb en de prijzen zo inmens hoog vindt. Ik heb development helemaal gevolgd toen ze met de crowdfunding begonnen tot ongeveer een half jaar geleden.

[ Voor 8% gewijzigd door Squishie op 24-07-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Squishie schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:39:
[...]
Ik kan er helemaal naast zitten, omdat ik het een tijd niet gevolgd heb en de prijzen zo inmens hoog vindt. Ik heb development helemaal gevolgd toen ze met de crowdfunding begonnen tot ongeveer een half jaar geleden.
Het is nog steeds een pledge.. dat vergeten de meeste mensen. Je hoeft niet een schip te kopen. Je kan het altijd nog ingame verdienen. Iedereen begint met een starterschip zodra de PU begint. Die verdien je door Squadron 42 uit te spelen, plus je krijgt wat extra credits mee.

Dus ja, de prijzen zijn hoog. Maar het is maar net wat een 'enthousiasteling' er voor uit wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

Daarnaast is het spel op dit moment qua grootte en ingame afhankelijkheden (gathering, production, fun etc.) zo ondenkbaar dat als bepaalde sectoren minder gebruikt worden heel het spel op z'n gat ligt. Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen hoe je in hemelsnaam een schip wilt opereren waar paar honderd man op kunnen.

Waarop moeten ze afbreuk doen? FPS gaat door zoals gepland qua features alleen niet qua tijd.

Ik ga er vanuit dat ze in de tussentijd vooral aan de backend hebben gesleuteld (omdat ze dat ook hebben gezegd in het gros van de communicatie) maar zoals het nu gaat, komen er later dit jaar in ieder geval de FPS en de "grotere" stukken ruimte waar je in kan spelen (stuk van onlangs waarbij ze een demo willen gaan geven om gamescom over het stuk vliegen tussen een planeet en een maan en het gebruik van de quantum drive etc)

Over hoe ze een schip willen laten opereren waar een paar honderd man op zitten, een deel ervan zal NPC zijn en een ander deel zal een bepaalde taak hebben, het zullen niet 100 kapiteins zijn maar 1 kapitein, 1 of enkele navigatoren, mensen die de turrets bemannen die de engine room doen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]
FPS is inderdaad jammer dat de alpha later gereleased word. Maar echte problemen met de Crytek engine zijn er niet. Ze hebben de Cry-engine aangepast naar hun wensen. De maps zijn nu al 64 bit waardoor alles eindelijk een space-game kan worden. Op Gamescom krijgen we ook de eerste grote map te zien :) .
Daarnaast is het spel op dit moment qua grootte en ingame afhankelijkheden (gathering, production, fun etc.) zo ondenkbaar dat als bepaalde sectoren minder gebruikt worden heel het spel op z'n gat ligt.
Afhankelijk van wat? Als 90% van de ingame wereld uit NPC's bestaat lossen die de vervelende taken toch op?
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen hoe je in hemelsnaam een schip wilt opereren waar paar honderd man op kunnen.
Dan heb je het gelijk ook over het grootst mogelijke schip? De Bengal kunnen inderdaad een paar honderd NPC's op. Maar ze hebben al aangegeven dat je niet elk station daarop afzonderlijk hoeft aan te sturen. Hoe multi-crew exact gaat werken is nog moeilijk te zeggen, zeker omdat AC2.0 nog niet eens uit is. Dat gaat daar het test-bed voor worden. Dus ook hoe makkelijk alles te managen gaat zijn.
Ik hoop iig dat je er naast zit :P ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Bornhald schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:54:
[...]

Waarop moeten ze afbreuk doen? FPS gaat door zoals gepland qua features alleen niet qua tijd.

Ik ga er vanuit dat ze in de tussentijd vooral aan de backend hebben gesleuteld (omdat ze dat ook hebben gezegd in het gros van de communicatie) maar zoals het nu gaat, komen er later dit jaar in ieder geval de FPS en de "grotere" stukken ruimte waar je in kan spelen (stuk van onlangs waarbij ze een demo willen gaan geven om gamescom over het stuk vliegen tussen een planeet en een maan en het gebruik van de quantum drive etc)

Over hoe ze een schip willen laten opereren waar een paar honderd man op zitten, een deel ervan zal NPC zijn en een ander deel zal een bepaalde taak hebben, het zullen niet 100 kapiteins zijn maar 1 kapitein, 1 of enkele navigatoren, mensen die de turrets bemannen die de engine room doen etc etc.
Dat laatste is precies wat ik bedoel. Het is dan bijna onmogelijk om te zorgen dat 100 man tegelijkertijdo nline zijn om schip x of y te besturen, laat staan als je oorlog gaat voeren met 100 van zulke schepen. dan heb je he tal over 10.000 man.

nogmaals ik ben er alweer een tijdje uit, alleen het zijn nogal onrealistische nummers.

[ Voor 3% gewijzigd door Squishie op 24-07-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
[...]

Ik ben persoonlijk al blij als het een Freelancer 2.0 zou worden. Het FPS gedeelte is leuk maar voor mij geen must. We komen nu net uit een periode waarin bijna geen space combat games uit zijn gekomen en CR is gewoon een veelbelovende naam in het genre. Die combinatie maakt mij erg enthousiast. En dat ze zoveel geld binnenharken is denk ik ook gewoon een stukje nostalgie van de 30-plussers met disposable income die de vorige games van CR gespeeld hebben (en in mijn geval vooral ook de Freespace games). Verlangend naar meer van al dat goede. :)

Daarnaast zijn de prijzen helemaal niet hoog, want voor 30 euro ben je klaar en heb je de volledige game (twee eigenlijk ;)). De rest is gewoon optioneel doneren waar je dan toevallig een extra schip bij krijgt.

En is het spel zon ongelofelijk en ondenkbaar groot? Weet ik niet, komende uit neverwinter nights was world of warcraft dat ook destijds.

Het operaten van een enorm schip gaat trouwens ook nog wel meevallen, volgens mij gaan er niet meer dan zo'n 8 players de grote schepen besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Squishie schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:56:
[...]

Dat laatste is precies wat ik bedoel. Het is dan bijna onmogelijk om te zorgen dat 100 man tegelijkertijdo nline zijn om schip x of y te besturen, laat staan als je oorlog gaat voeren met 100 van zulke schepen. dan heb je he tal over 10.000 man.
Je kan je schip besturen met enkel NPC's ;) je hoeft niet met vrienden te vliegen. Jij als capitein, en alle crew-spots zijn AI.

En de echt grote schepen als een Bengal zullen vrijwel nooit door 1 persoon bestuurd worden. Daarvoor zijn ingame belangen te groot. Dat zijn georganiseerde groepen die met roosters en al gaan werken :P .

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:57:
[...]

Je kan je schip besturen met enkel NPC's ;) je hoeft niet met vrienden te vliegen. Jij als capitein, en alle crew-spots zijn AI.
ja maar ze hebben een jaar geleden gesteld dat je npcs in schepen altijd minder goed zullen zijn dan mensne zoals jij en ik..... dat geeft natuurlijk wel zorgen als je een schipv an een paar duizend euro onder je knar hebt.
En die verzekering fixt ook niet alles als hij kapot gaat :P, je krijgt 'kaal' schip terug.

Begrijp me niet verkeerd. Ik hoop echt dat het een Freelancer 2.0 XXXXXXXXL wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Squishie schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:59:
[...]

ja maar ze hebben een jaar geleden gesteld dat je npcs in schepen altijd minder goed zullen zijn dan mensne zoals jij en ik..... dat geeft natuurlijk wel zorgen als je een schipv an een paar duizend euro onder je knar hebt.
En die verzekering fixt ook niet alles als hij kapot gaat :P, je krijgt 'kaal' schip terug.

Begrijp me niet verkeerd. Ik hoop echt dat het een Freelancer 2.0 XXXXXXXXL wordt :).
Ik begrijp je hoop en zorgen goed :P , heb ze zelf ook wel. Maar dan ben ik er liever enthiousiast over met vertrouwen in de dev :) .

Verzekering fixt je schip zoals je het kocht :P , dus ja met standaard wapens e.d. (En de hull krijg je replaced in de status dat ie kapot ging) Dus als je hull 73% was zal je een schip met een replacement krijgen met hull tussen de 70-75% gok ik... (Ben ik het niet helemaal mee eens maar c'est ca)

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
Zaken waar ik naar uit kijk:

- Star Marine (vooral benieuwd naar FPS in gewichtloosheid :) )
- Arena Commander 2.0 (eindelijk vliegen met m'n Freelancer!)
- SQ42 Episode 1 (ben zooo benieuwd naar wat Chris Roberts ons hiermee wil laten meemaken!)

(En stiekem kijk ik ook in spanning uit naar de remodelling van de Origin 300i series. Maar dat verwacht ik niet op korte termijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Squishie schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:59:
[...]

Minder goed betekent natuurlijk nog niet gelijk compleet incompetent. Kan me best voorstellen dat de higher skill level NPC's nog steeds zelfs beter zijn dan een beginnende menselijke speler. ;)
NPC's zullen denk ik (vooral in encounters tegen andere NPC's en/of in een science of engineering rol) gewoon afdoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
Daarnaast zijn de prijzen helemaal niet hoog, want voor 30 euro ben je klaar en heb je de volledige game (twee eigenlijk ;)). De rest is gewoon optioneel doneren waar je dan toevallig een extra schip bij krijgt.
Wat moet je daarvoor bestellen dan? Ik zat laatst te kijken op de site en was in de veronderstelling dat ik minimaal een euro of 70-80 moest neertellen om uberhaupt te kunnen beginnen en toen ik steeds meer schepen zag voor honderden (zelfs duizenden?) dollars was ik nogal ontmoedigd.. Voor 30 euro wil ik het zeker wel proberen

Ik heb een tijdje Elite geprobeerd maar vond dat zo afgrijselijk saai ....zonde van die 45 euro

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 24-07-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

stefijn schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:15:
[...]

Wat moet je daarvoor bestellen dan? Ik zat laatst te kijken op de site en was in de veronderstelling dat ik minimaal een euro of 70-80 moest neertellen om uberhaupt te kunnen beginnen en toen ik steeds meer schepen zag voor honderden (zelfs duizenden?) dollars was ik nogal ontmoedigd.. Voor 30 euro wil ik het zeker wel proberen
Aurora MR Starter met Arena Commander module (FPS module e.d. moet je wel apart kopen)
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter

Mustang Alpha Starter met Arena Commander module (FPS module e.d. moet je wel apart kopen)
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter

[ Voor 15% gewijzigd door DutchWalnut op 24-07-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:16:
[...]

Aurora MR Starter met AC module (FPS e.d. moet je wel apart kopen)
https://robertsspaceindus...ount-Aurora-MR-AC-Starter

Mustang Alpha Starter met AC module (FPS e.d. moet je wel apart kopen)
https://robertsspaceindus...unt-Mustang-Alpha-Starter
Of als je werkende links wilt hebben ;)

https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
of
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 09-10 14:12
Plot new course? ;)

edit: tnx :) zal t eens bekijken....hmm...das geen 30 euro. Maar goed, als dat het instappakket is zal ik er eens over denken.

[ Voor 94% gewijzigd door Stefke op 24-07-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:18:
[...]

Of als je werkende links wilt hebben ;)
Huh, waarom heb ik dan wel discount packages?

[ Voor 27% gewijzigd door DutchWalnut op 24-07-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Geen idee, concierge?

404 ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

:+

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 24-07-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dus als je goedkope schepen wilt :+ , bestellen kan bij Cygnitron. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Ik voel een handel aankomen. Niet vergeten de BTW bonnetjes bij Cygnitr0n erbij te vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:22:
Ik voel een handel aankomen. Niet vergeten de BTW bonnetjes bij Cygnitr0n erbij te vragen :+
Gaat hij nog een VPN opzetten om de belasting te omzijlen :+ Gaat er wel 21%btw + 10% concierge discount af! Dus 31% goedkoper dan....

Duty free shopping with Cygnitron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:21:
Dus als je goedkope schepen wilt :+ , bestellen kan bij Cygnitron. XD
Eh, ik accepteer ook Paypal 8)

De 2 versies zijn €37.03 EUR Tax Included: VAT 21%
Oraijon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:22:
:+ No refunds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:25:
[...]

Eh, ik accepteer ook Paypal 8)

De 2 versies zijn €37.03 EUR Tax Included: VAT 21%

[...]

:+ No refunds
Wel on-site garantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Laatst online: 21-09 14:18
Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:00:
[...]
Dus als je hull 73% was zal je een schip met een replacement krijgen met hull tussen de 70-75% gok ik... (Ben ik het niet helemaal mee eens maar c'est ca)
Mij klinkt het wel logisch eigenlijk.
Anders krijg je spelers die een oude, afgeleefde Idris/Avenger/etc ergens van tussen de asteroïden vissen, op naam zetten en verzekeren en dan het barrel aan stukken schieten en een splinternieuwe 100% Idris/Avenger/etc er voor terugkrijgen.

Neuh, verzekering moet je een schip leveren in dezelfde staat als waarin je het laatst een landing pad/hangar er mee verliet.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:35

Cogency

Ginnunga

Je kan ook via Reddit SC Trade "shops" een starter pakket kopen, 30 dollar.

Package - Aurora MR - Anniversary Starter
http://i.imgur.com/PuBawee.jpg
https://www.reddit.com/r/...ace_to_buy_or_sell_ships/

[ Voor 3% gewijzigd door Cogency op 24-07-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:34:
Je kan ook via Reddit SC Trade "shops" een starter pakket kopen, 30 dollar.

Package - Aurora MR - Anniversary Starter
http://i.imgur.com/PuBawee.jpg
https://www.reddit.com/r/...ace_to_buy_or_sell_ships/
zou ik niet doen, tenzij je nog een andere aanschaf doet, anders ben je geen echte backer en mochten ze nog een keer een streachgoal doen zoals extra geld een space plant of whatever dan loop je de boot mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Koop je ook een 5$ gift card, die je daarna dan weer kan gebruiken voor de FPS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SNAFU schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:33:
[...]

Mij klinkt het wel logisch eigenlijk.
Anders krijg je spelers die een oude, afgeleefde Idris/Avenger/etc ergens van tussen de asteroïden vissen, op naam zetten en verzekeren en dan het barrel aan stukken schieten en een splinternieuwe 100% Idris/Avenger/etc er voor terugkrijgen.

Neuh, verzekering moet je een schip leveren in dezelfde staat als waarin je het laatst een landing pad/hangar er mee verliet.
Het is wel logisch :P , maar alleen een rare gedachte dat je een ander schip krijgt wat ze eerst met een hamer gaan bewerken om de hull evenveel damage te geven :+ .

Maar ingame zal het wel als 2e hands gebracht worden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:38:
[...]

Het is wel logisch :P , maar alleen een rare gedachte dat je een ander schip krijgt wat ze eerst met een hamer gaan bewerken om de hull evenveel damage te geven :+ .

Maar ingame zal het wel als 2e hands gebracht worden :P .
Ex-lease bak. :9

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Even mijn verveling met jullie delen :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/68KNxik.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:49:
Even mijn verveling met jullie delen :+

[afbeelding]
Verdorie Cygnitr0n, maak je zoiets moois... is de WIP niet eens 4k :+ Looking pretty awesome :D.
Niet dat ik hier een 4k monitor heb.... :'( dat zal nog wel 5 jaar duren... (op m'n werk dan.)

-nvm-

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:51:
[...]

Verdorie Cygnitr0n, maak je zoiets moois... is de WIP niet eens 4k :+ Looking pretty awesome :D.
Niet dat ik hier een 4k monitor heb.... :'( dat zal nog wel 5 jaar duren... (op m'n werk dan.)

-nvm-
Dank je. Ja man.. ontbreken van 4K hier thuis. Ach we kunnen nog een paar jaar sparen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4k monitoren zijn niet zo heel erg duur meer. Maar de kosten gaan ook in een goede GPU (of twee) zitten.
Wat dat betreft is het handig om te wachten met upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 07:04
Starters pack gekocht, aangemeld op het forum.
Nu wachten dat ie klaar is met instaleren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
1.1.5 is trouwens te downloaden op de live server :D . Nog geen nieuwe launcher buiten de PTU though...
Yeah let's download 25gb :+ ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Kan iemand mij toelichten wat ik met een Merlin kan als ik geen schip heb wat een snubfighter kan dragen?
Volgens mij kun je er dan alleen op je homeplanet mee in orbit komen en... that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:59:
1.1.5 is trouwens te downloaden op de live server :D . Nog geen nieuwe launcher buiten de PTU though...
Yeah let's download 25gb :+ ,
Hoeveel vrije ruimte op de HD heb ik nodig om te patchen? Is 26gb genoeg of is het 26gb + dan nog hetzelfde om het te patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:33:
[...]

Hoeveel vrije ruimte op de HD heb ik nodig om te patchen? Is 26gb genoeg of is het 26gb + dan nog hetzelfde om het te patchen?
26g bzou wel genoeg moeten zijn voor de download.. of dat uitgepakt nog zo is weet ik eigenlijk niet...

Foundry 42 Staff via Sandi's facebook:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10393697_892056260847661_4047007829346041508_n.jpg?oh=58ee2c0c4137c61b55371a7872229bb2&oe=5616A221

RTV in het "kort"

GAMESCOM AND STUFF
  • Ben did a lot of marketing stuff, Gamescom prep, and locked down the modules for the Endeavor. 15-18 different optional modules. Science, medical, engineering ones for people who like ramming turrets places (Phrasing)
  • Gamescom event will be livestreamed, most particulars have been worked out, livestream on the 7th.
  • When the Connie is out there, there’ll be a writeup on the modules.
  • Plans for REC items for FPS not locked down yet. System allows them to do REC items for FPS, but none in the system yet. Traditional unlocks at the start at least, probably. Lots of discussions about it. Currently exploring options
  • CIG cannot talk about the new HOTAS (then they giggled a bit). Hope is we’ll hear more at Gamescom, but… we’ll see. ‘Things are happening, and there’s a very high chance you’ll see something at Gamescom’
  • Economics system is being worked on by Austin and Behaviour. They mention another studio working on this in Colorado but can’t remember the name (Nehkara says Wyrm Byte).
  • Objects in the new ‘big’ map? There’s a gas giant bigger than Jupiter in the large world map (DL originally said Pluto, everyone’s laughing now). DL ‘ if I could tell you what I was up all night doing… ‘
  • Number of moons in the large map as well. ‘cool stuff’. Anything more than that would be spoiling it.
  • Physics based damage system is the new damage system. It’s in, it’s on the Merlin, on the Connie remake, the Retaliator, the Freelancer, etc… it’s in the game, just a matter of converting the ships over to the new system.
  • Disco Lando worked on something special people might see later today. Something called Game Commander is coming later today, shows what CR actually does. New video series starring CR.
  • News on the new CCU system? Ships will still need to be flyable to CCU, system is coming soonish. Ben sent an email yesterday asking where it is. Guys at Turbulent are crazy busy.
SHIPS
  • Endeavor Same chassis for hospital and science. The hospital variant is the Hope class. They’re building modules hospital room, op room, ambulance bay, medical storage area, etc… be able to pick and choose which you want. Same things for Endeavor. You have the freedom to make a ship that has telescopes and
  • med beds.
  • Merlin and Archimedes should be interchangeable in the dock on the Constellation.
  • Merlin will be a permanent addition to the store
  • The Merlin is not named after a wizard. It’s named after the engine from a P51 mustang.
  • [What are the ships that the Merlin would be able to effectively dock with?] All Connies except Taurus, 890 JUMP, Idris… large ships (but not all larger ships).
  • Retaliator How does it handle? It’s… you’ll see it very soon. If you played Wing Commander, it’s the broadsword. If you played WWII, it’s a B17. Heavy and pondering.
  • Every Retaliator has a front and a rear bay. The idea is the you can take out one or the other, put in cargo quarters, living quarters, drop bays, etc… Planning to show off the first 5 of those modules soon, that make up 3 variants cargo variant, living variant, drop ship variant.
  • Ben hopes the Connie refit will be in AC 2.0. First fully functional multicrew ship is the Tali. Connie is second. It’s theoretically possible they’ll get to a point when AC2.0 is ready, and only the Tali is ready, but 2.0 will probably launch with the Connie and the Tali.
  • Role for the Cutlass has always been bulkier combat ship, for raiding The Cutlass is meant to be attacking the initial multicrew ships, like the Lancer and the Connie, but those don’t exist yet. You wouldn’t have a pirate going against a battle group, they’d go up against an unsuspecting person. Cutlass won’t go into a hardcore military engagement they’d be shredded.
  • Freelancer design review not before GamesCom. After that point, they want to get all “stuck” ships “unstuck”.
OTHER
  • What happens when you reach the edge of a star system in the PU? Not sure yet. Still being built out. Definitely something they’re trying to get the answer locked down though. No way there will be an invisible barrier though. Chris would not allow that.
  • What’s the role of the Merlin if you don’t own a ship to transport it It’s a good racer, decent dogfighter. It’s like the Ferret in Wing Commander 2. It’s a sportsman’s ship. You should be able to get it from system to system in game as well either by NPC shipping or other means.
  • MobiGlas soon or after FPS? After FPS. It’ll come with Planetside.
  • REC community chest is an expanded system for REC can donate REC to a ‘stretch goal’ thing. ‘When we collect 10 mil REC from the community, everyone gets a gun, or something’.
  • General Instance Manager means Battle Royal and Squadron Battle are now up to 16 players. Capture the Core and Racing are currently limited, but they’re working on getting them up to 16 players soon. Priority now is getting other modes to going higher than 16 players. lots of work on that now.
  • New launcher is not quite ready for primetime, probably will show up in 1.1.6. It’s not very good at deleting files for example currently just ads and adds and ads files.

[ Voor 113% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En Disco Lando heeft zijn laatste hand gelegd aan.... Game Commander. De informal look in het leven van Chris Roberts :P , tja dat hield Chris dus slechts 30 sec. vol voor hij weer aan zijn mooie verhalen begon :D .

Ook goed gevonden :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7ZZHqlj.png

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 25-07-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Hij komt gelukkig weer terug op zn ding. Soort van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Star Marine Update Post

Ze hebben ditmaal de blockers wat beter uiteen gezet :)

Gameplay Blockers
  • Working on smoothing out cover transitions and fixing ADS disconnecting when leaning out of cover, this is ongoing.
  • Working on prediction issues causing client aim to not synchronize, this is ongoing.
  • Adding Objectives to the Gold Horizon level for Team Elimination game type, will fundamentally slow down the gameplay on the level to encourage more of a capture and hold and careful play style.
Animation Blockers
  • Will need a pass to re-target animations on the new character rig.
  • Started working on crouch stops, this is ongoing.
  • Melee animations have not started yet.
  • Injured locomotion animations not finished, multiple states need clarification.
  • EVA style animations for ZeroG not able to be cleaned up and used until we get the new rig. This is needed for ZeroG gameplay on Gold Horizon, let alone SATA Ball.
Art Blockers
  • Continuing work on Gold Horizon assets so we can use it as a building block set for future releases.
  • Working on 1st person hit reaction HUD mockups, iterating on the look with Chris and the team in the UK. As mentioned previously, this is a big team effort requiring audio, animation, VFX, and HUD UI to make it look and feel right.
.

Met iig 1 plaatje voor de mooi :)
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/ws038svbt8zstr/source/Shotgun.png

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 25-07-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Ziet er beter uit de FPS update minder problemen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 12:31
SNAFU schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:05:
Kan iemand mij toelichten wat ik met een Merlin kan als ik geen schip heb wat een snubfighter kan dragen?
Volgens mij kun je er dan alleen op je homeplanet mee in orbit komen en... that's it.
Klopt.
Originally designed to pair with the RSI Constellation, the P-52 Merlin is now available to all pilots! A dedicated parasite fighter, the Merlin is designed to be transported from place to place aboard a larger ship. Boasting a centerline Gatling cannon and a Lightning Power engine, the Merlin is a fast, maneuverable ship that packs a surprising punch! Ideal for racing, local reconnaissance and fast combat.
Dus als je geen groter ship hebt, dan moet je liften (vragen of je Merlin bij iemand anders in zijn ship mag).
En als je geen package hebt (met toegang tot SQ42 en PU) kun je zelfs dat niet met de Merlin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:52:
[...]

Dan welkom bij de club :D (tenminste als je voor GOTinc gaat ;) )
Aangemeld bij GOTinc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En geaccepteerd :) ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Dank je :)
Nou begint het verdiepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
ErwinJ schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:33:
[...]

Dank je :)
Nou begint het verdiepen :P
tot over een jaar! ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Hmmmmm....ik haal die Merlin wel in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SNAFU schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:17:
Hmmmmm....ik haal die Merlin wel in-game.
Idem, of gewoon bij een Andromeda of Carrack :P . Maar het is wel een leuk schip om te vliegen. Super sleek design :D , had die gatling die erop zit totaal gemist namelijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merlin is 2000 rec dus met een paar potjes moet je hem wel kunnen huren en dan checken.

btw mijn client was gisteren bij een potje vanduul coop helemaal de weg kwijt. Grafische glitches en het geluid dat duidelijk niet klopte. Als iemand tips heeft om te proberen op te lossen dan houd ik me aanbevolen.
Was overigens een prima potje want we kwamen tot wave 14 en toen werden de tegenstanders echt irritant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Ik twijfel nog steeds.. heb dus 2 avengers (1 daarvan is starter package) en 1 reliant. Ik wil eigeeeeeenlijk 1 avenger houden + een freelancer DUR starter package halen.

Maar die reliant is LTI dus zonde om nu te exchangen voor store credit..en de DUR is nog niet eens vliegbaar. Maar als ik nu die 2 avengers melt voor een freelancer DUR heb ik 0 vliegbare schepen.. :( lastig pakket!

Edit; ik kan ook voor een cutlass black gaan (wil wat explorer, traden, bounty-hunten etc) -- maar ik hoor voornamelijk slechte dingen over de cutlass.

[ Voor 16% gewijzigd door Torrie844 op 25-07-2015 14:47 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:35:
Ik twijfel nog steeds.. heb dus 2 avengers (1 daarvan is starter package) en 1 reliant. Ik wil eigeeeeeenlijk 1 avenger houden + een freelancer DUR starter package halen.

Maar die reliant is LTI dus zonde om nu te exchangen voor store credit..en de DUR is nog niet eens vliegbaar. Maar als ik nu die 2 avengers melt voor een freelancer DUR heb ik 0 vliegbare schepen.. :( lastig pakket!

Edit; ik kan ook voor een cutlass black gaan (wil wat explorer, traden, bounty-hunten etc) -- maar ik hoor voornamelijk slechte dingen over de cutlass.
Je krijgt zowieso loaners als je enkel schepen hebt waar je niet mee kan vliegen ;) . Wat ik zou doen moet die schepen:

Avenger LTI houden voor de Avenger varianten upgrade :) .
Reliant houden voor wellicht een CCU naar de DUR met LTI
Je startpakket heb je toch enkel beta op? Dan maakt dat volgens mij niets uit als je die inruild voor een ander schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:00:
[...]

Je krijgt zowieso loaners als je enkel schepen hebt waar je niet mee kan vliegen ;) . Wat ik zou doen moet die schepen:

Avenger LTI houden voor de Avenger varianten upgrade :) .
Reliant houden voor wellicht een CCU naar de DUR met LTI
Je startpakket heb je toch enkel beta op? Dan maakt dat volgens mij niets uit als je die inruild voor een ander schip.
Klopt,

Maar startpakket is 72 euro waard, reliant DUR of cutlass kost 130 euro. Kortom, dan moet ik een hoop bijleggen, terwijl ik straks eigenlijk alleen 1. Avenger (of soortgelijk schip) + 2. Freelancer DUR (of soortgelijk schip) wil hebben als ik de PU inga.

Hoe werken die loanerships?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:08:
[...]

Klopt,

Maar startpakket is 72 euro waard, reliant DUR of cutlass kost 130 euro. Kortom, dan moet ik een hoop bijleggen, terwijl ik straks eigenlijk alleen 1. Avenger (of soortgelijk schip) + 2. Freelancer DUR (of soortgelijk schip) wil hebben als ik de PU inga.

Hoe werken die loanerships?
Als je een DUR hebt mag je in een Hornet vliegen :) . Voor de Carrack hetzelfde.. want ik heb m'n DUR nietmeer.. Maar nog wel de loaner Hornet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:35:

Wat Case C zegt. Wachten tot je ccu kan doen naar DUR zodat je lti kan houden. Ik ga waarschijnlijk hetzelfde doen met mijn aurora lti starter pack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
thanks voor alle hulp!

en nu: allemaal klaar voor de hype train?!!?! Star Citizen - Flight of the Constellation (Origi…: YouTube: Star Citizen - Flight of the Constellation (Original video)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Brandonchat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:07:
[...]

ik nog 45 euro.. gekkenwerk :D
3x een merlin en je bent er, of telt vat mee dan maar 2x !! :D

wel jammer dat ik geen merling in mn hangar kan zetten, heb tenslotte 2 loaners

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 26-07-2015 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itdinges
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07 12:19
Ja wel jmr dat je de loaner Merlin niet los kunt zetten in je hanger.
Maar goed hij is wel retestrak geworden.

Ben ook echt heel benieuwd naar de large map's volgende maand.

ff tussen door, Hoe zit het eigenlijk met de Organization rank?
is er al iets van functie beschrijvingen etc?
Vind Recruiter zo sneu staan :p
Wil wel weten wat te doen voor wat meer bolletjes zegmaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
itdinges schreef op zondag 26 juli 2015 @ 07:50:
Ja wel jmr dat je de loaner Merlin niet los kunt zetten in je hanger.
Maar goed hij is wel retestrak geworden.

Ben ook echt heel benieuwd naar de large map's volgende maand.
Zeker, denk dat we dan al wat verschil in gameplay gaan zien met AC2.0. Hopelijk gaat het niet zo zijn dat de Connstellation zijn 60 missiles af kan vuren om vervolgens de self-destruct aan te gooien...
ff tussen door, Hoe zit het eigenlijk met de Organization rank?
is er al iets van functie beschrijvingen etc?
Vind Recruiter zo sneu staan :p
Wil wel weten wat te doen voor wat meer bolletjes zegmaar ;)
De organisation rank staat natuurlijk nog in de kinderschoenen, we hebben al wel redelijke ideeën over welke ranks wat doen. (En daarbij behorende badges zijn in de maak(designfase) 8) ) . Maar dan komen we niet uit met slechts 5 ranks :P , 10 zou een stuk beter uitkomen. Daarom hopen we eerlijk gezegd op de update van de organisaties op RSI...

Het enige waar we nu de ranks op kunnen delen is het volgende:
recruit/affiliates *
members **
squad leader ***
officer/admirals ****
councillors *****

Dus in feite kunnen we al wel affiliates en vast GOT members aparte ranks geven. Maar om gelijk alle affil's af te schrijven om ranks op te doen binnen de organisatie vind ik ook een beetje cru :P . Wellicht zou dat een apart iets moeten zijn naast ranks. (Affils kunnen tot rank 4/10 komen, en members gewoon tot 10/10)

Verder nodigt het systeem niet uit om 300 leden langs te gaan, en de rank aan te passen. Dus waarschijnlijk zul je moeten wachten tot er een update van het organisatie systeem uit gaat. (Of ik moet van de week tijd over hebben, dan wil ik dat best doen, maar wij krijgen geen notificatie wanneer iemand zijn affiliate met GOT aanpast... dus daar zou dan ook een feedback systeem voor moeten komen.)

Het volgende gevraagd op de RSI Forums..
I've got a question regarding the Organization system on the site. I don't know whether this is the right topic to post in, but since I see a lot of Organization related stuff I'd might as well try :) .

With Org's 2.0, will we see an update on the Org. Ranks? Meaning, will we be able to set our own amount of ranks and name them accordingly? Now we have the option to name 5 + 1, but this would limit the possibility for a full scale naval ranking system :) .

In addition, would it be possible to add organization personalized/specific 'badges' by rank?

Thanks in advance,
We kunnen iedereen die actief is al wel aparte ranks gaan geven :P , maar niemand kan continue gedurende de ontwikkeling van het spel actief blijven. Dat heeft ook nog niet direct veel zin :P , daarom wachten we in ieder geval de 2.0 update voor de orgs af. Wellicht gaan we die al op Gamescom zien, want daar laten ze ook niets over los. (Zou een mooie release zijn, tijdens de presentatie :D )

Ook wel bizar hoe goed de Merlin nog verkoopt :P , in 2 dagen is er alweer bijna 100.000$ opgehaald. Natuurlijk niet te vergelijken met een echte concept sale :P , maar non-the-less best impressive voor een redelijk nutteloos 'los' schip in de PU.

Daar zal de Endeavour wel ruim overheen gaan :+ , waarschijnlijk meer richting de 1.500.000 :P

En de volgende sneak-peek op 't GOT INC forum geplaatst :P

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 26-07-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Ik heb helaas nog niet veel tijd gehad, maar gisteren even eens rond gelopen in de hangar en eens begonnen aan de basic training.
Maar omg wat is het moeilijk om de controle te houden over het spaceship. ( ligt natuurlijk aan mij :P )
Hier zal ik eerst flink mee moeten oefenen anders is het snel gedaan met mij :P.

Maar wat ziet het er geweldig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ErwinJ schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:48:
Ik heb helaas nog niet veel tijd gehad, maar gisteren even eens rond gelopen in de hangar en eens begonnen aan de basic training.
Maar omg wat is het moeilijk om de controle te houden over het spaceship. ( ligt natuurlijk aan mij :P )
Hier zal ik eerst flink mee moeten oefenen anders is het snel gedaan met mij :P.

Maar wat ziet het er geweldig uit :)
De gevoeligheid van het schip in de initiele boost omhoog is veel te groot. Daardoor crashen volgens mij de meeste mensen direct (was ook mijn probleem :P ) . Maar overall is de gevoeligheid van schepen nog behoorlijk hoog, maar ze hebben al aangegeven dat dit generfed moet gaan worden. Maar dat is nogal een lastig parket, zonder echt de feel van het spel aan te passen, waarvan het 'tempo' nu wel lekker is.

Met AC2.0 zullen we daar waarschijnlijk wel tweaks in gaan zien, het verschil tussen een Connstelation en Hornet moet qua manoeuvres niet te extreem zijn :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Die Merlin is wel erg nice, heb een loaner maar desondanks toch geneigd om gewoon m'n 20 euro anniversary starter om te ruilen voor een Merlin, gewoon zodat ik die in de hangar kan zetten ipv die lelijke Mustang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Heel lang geleden mijn centjes eraan gegeven, uiteindelijk bleek mijn toenmalige game-rig het net net niet goed genoeg te kunnen trekken. Nu ma enige tijd een deftige rig te hebben staan toch nog maar weer eens begonnen. Wil ik dus de basic tutorial volgen:
Opstijgen: check. Gill (of whatever) volgen: check. Stuurt die daar een drone op mij af, kan ik hem wel targetten, en ik denk neerhalen (missies komen toch aan bij die drone)... Daarna zit ik gewoon volledig vast. Komt die d00fus zeggen dat ik terug naar hem moet - graag zelfs. Maar... Ik kan hem niet vinden. Waardoor die op een gegeven momt zegt "het is genoeg geweest, stop er maar mee" en het spel 'herstart' naar het gevecht met de drone. Waarna ik de drone niet meer kan targetten. Niet eenmalig, elke keer. Tenzij ik het hele tutorial opnieuw start. Ik vind de drone soms wel, schiet hem naar de Filistijnen, nog is er nergens vooruitgang.

Ook zegt die Gill 'hud rechts boven' maar ik zie daar geen reet. Ik heb ook geen radar zoals in de YouTube filmpjes. Wreed irritant, dit . ik heb mijn user folder reeds weggetyft, maar voor ik *weer* 25 gig ga downloaden ben ik toch benieuwd of er geen andere oplossing is. Vind het spel afgezien de 'afleidingen' tot zover geweldig spelen, wil het echt niet opgeven (ga er ook geen 100'den pond aan besteden), maar shit like this doen mij toch twijfelen over mijn early backing. En zelfs toekomstige aankoop moest ik nog geen recht hebben op het spel.

Dus:nog iemand met dat probleem? Of liever, iemand met een oplossing?

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Van de patchnotes:

- Missiles can fail to track their target in the third chapter of the tutorial and prevent the tutorial from being completed

Is dus een bekend probleem helaas.

Volledige pachnotes zijn hier te vinden:
https://robertsspaceindus...5-Star-Citizen-Patch-V115

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tokkes schreef op maandag 27 juli 2015 @ 01:42:
Opstijgen: check. Gill (of whatever) volgen: check. Stuurt die daar een drone op mij af, kan ik hem wel targetten, en ik denk neerhalen (missies komen toch aan bij die drone)... Daarna zit ik gewoon volledig vast. Komt die d00fus zeggen dat ik terug naar hem moet - graag zelfs. Maar... Ik kan hem niet vinden.

Dus:nog iemand met dat probleem? Of liever, iemand met een oplossing?
Dan ben je dus al verder gekomen dan ik ooit ben gekomen :P , de tutorial zit inderdaad nog vol met bugs. Mijn probleem was het opstijgen wat met tegen het plafond gooide, maar de gevoeligheid van het opstijgen is al aangepast?

Verder wat Tylocke zegt, het is alpha.. dus je blijft zitten met bugs. Echter gok ik dat de fixes voor de tutorial niet perse bovenaan de lijst van bugs staat om zsm gerepareerd te worden. Komende weken ligt de focus zowieso op de crunch voor Gamescom.

edit:
En ook je application voor de organisatie maar geaccepteerd :) , nog 5 leden en we zitten op de 300!

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 27-07-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Had ik blijkbaar wel geluk met mijn tutorial, kwam er in 1x doorheen! zelfs met 19fps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister nog een potje gedaan en dat was erg vermakelijk.
Wel jammer dat het geluid nog steeds naadje is.
In de hangar is het allemaal wel weer OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
maar het tutorial ziet er wel gelikt uit toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Basic training doorlopen, maar ik zie het voor alsnog niet zitten om te vliegen met de muis en toetsenbord.
Ik krijg deze voor geen meter onder controle als we tussen de astroïden moeten vliegen op volle snelheid.

maarja miss een kwestie van oefenen.....veeeeeeel oefenen...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ErwinJ schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:51:
Basic training doorlopen, maar ik zie het voor alsnog niet zitten om te vliegen met de muis en toetsenbord.
Ik krijg deze voor geen meter onder controle als we tussen de astroïden moeten vliegen op volle snelheid.

maarja miss een kwestie van oefenen.....veeeeeeel oefenen...:P
Dat is inderdaad een kwestie van oefenen :P , mij lukt het aardig om met de Merlin door langs en tussen de Astroids te vliegen. Altijd wel leuk om continue die waarschuwingen te horen dat je erop gaat knallen :P .

Met de muis dan :P ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Case_C schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:54:
[...]

Dat is inderdaad een kwestie van oefenen :P , mij lukt het aardig om met de Merlin door langs en tussen de Astroids te vliegen. Altijd wel leuk om continue die waarschuwingen te horen dat je erop gaat knallen :P .

Met de muis dan :P ,
Toch lijkend mij een joystick hier geen overbodige luxe.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ErwinJ schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:27:
[...]

Toch lijkend mij een joystick hier geen overbodige luxe.... :)
Heel waarschijnlijk word bij de Gamescom presentatie van CIG de SC HOTAS aangekondigd :p , dus dan kan je kijken wat de developer belangrijk vind qua besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Heb een Aquila.. zou ik nu een merlin in mijn hangar moeten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Swychblade schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:39:
Heb een Aquila.. zou ik nu een merlin in mijn hangar moeten zien?
Je zou er een voor je Aquila moeten hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Fisher schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:46:
[...]

Je zou er een voor je Aquila moeten hebben staan.
Schijnt dat alleen de andromeda een merlin in hangar heeft.. even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Swychblade schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:19:
[...]

Schijnt dat alleen de andromeda een merlin in hangar heeft.. even geduld dus.
echt waar, staat hij voor je andromeda? ik kan hem niet als los schip toevoegen aan een hangar spot.

En moet de Aquila er wel 1 krijgen, die word toch niet standaard geleverd met een Merlin, die komt toch met een Rover. Of krijgen Aquila eigenaren er nu tijdelijk 1 totdat de Aquila klaar voor AC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe damage tech is best mooi op de Merlin. :)

Afbeeldingslocatie: http://img15.hostingpics.net/pics/491989StarCitizen20150725210559647.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:47

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bornhald schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:39:
[...]

echt waar, staat hij voor je andromeda? ik kan hem niet als los schip toevoegen aan een hangar spot.

En moet de Aquila er wel 1 krijgen, die word toch niet standaard geleverd met een Merlin, die komt toch met een Rover. Of krijgen Aquila eigenaren er nu tijdelijk 1 totdat de Aquila klaar voor AC?
Dat is al een paar maal voorbij gekomen de Aquila schijnt inderdaad met Rover en Merlin geleverd te gaan worden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Een vrij volle week met filmpjes enzo, maar ik verwacht eerlijk gezegd weinig nieuws. Of de 10 ft C moet het niveau van vorige week weten te overtreffen :P , hoewel me dat moeilijk lijkt... Of zouden ze weer zo'n lange doen moet subscriber questions?

Hello Everyone.

Welcome back and I hope everyone had a great weekend. The countdown to Gamescom continues with most of the team crunching to get everything ready. That doesn't mean we are going to slack with our Comm-Links this week, ohhh no. We have all the regular stuff this week: (10 FTC, ATV, RTV) as well as Bugsmashers! and the return of Wonder World of Star Citizen! We also have another FPS update coming Friday from Jason Hutchins and the team at Illfonic.

On top of all our weekly content the Merlin is now in the pledge store and 1.1.5 is live! We will be releasing hotfixes throughout the week in order to address some of the issues we have found and issues the community has presented to us, so thanks! As always thank you citizens.

Monday, July 27th
- 10 for the Chairman Episode 61

Tuesday, July 28th
- Meet the Devs: Mark Skelton

Wednesday, July 29th
- Bugsmashers! Episode 7
- Jump Point Rerun
- Merlin Q&A
- Vault Update

Thursday, July 30th
- Around the Verse: Episode 55

Friday, July 31st
- Reverse the Verse (11:00 AM Pacific Time. Twitch.tv/cigcommunity)
- Wonderful World of Star Citizen Episode 3
- FPS Update – Week of July 27th

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 27-07-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Is de server offline ?
Krijg geen connection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ze hebben een hotfix, dus grote kans dat je daar last van hebt.
https://robertsspaceindustries.com/
Bovenaan de site heb je meestal live beeld van wat de server status is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
_Dune_ schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:16:
[...]

Dat is al een paar maal voorbij gekomen de Aquila schijnt inderdaad met Rover en Merlin geleverd te gaan worden.
Waar is het precies voorbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:47

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bornhald schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:55:
[...]

Waar is het precies voorbij gekomen?
In dit topic met quote's van Ben. :-), ik heb het al een paar maal gelezen, ook in de officiële fora..

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
_Dune_ schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:03:
[...]

In dit topic met quote's van Ben. :-), ik heb het al een paar maal gelezen, ook in de officiële fora..
ok :) helemaal gemist in ieder geval, bedankt! :)

aan de andere kant, waarom zou ik nu mijn andromeda niet upgraden naar een aquila?

[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 27-07-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:14:
[...]

ok :) helemaal gemist in ieder geval, bedankt! :)

aan de andere kant, waarom zou ik nu mijn andromeda niet upgraden naar een aquila?
Omdat je de Andromeda zoo mooi vind, en de Aquila je geen moer kan schelen :+ . Hoewel, terugmelten gaat moeilijker (niet onmogelijk) . Dus langer wachten is beter :p .
Pagina: 1 ... 70 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.