Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Nog een kleine 3 weken, dan lekker met het vrouwtje naar Keulen en een avondje met mijn mede nerds kijken naar een fantastiche show van CR.

Ik vond de sfeer vorig jaar geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:24
Zo zijn er altijd weer mensen met geld teveel... :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1S2O2wa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:52:
Zo zijn er altijd weer mensen met geld teveel... :+
[afbeelding]
zo duur waren ze toch niet in de aanschaf toen, het is vooral de grey market waar ze duur zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:54:
[...]

zo duur waren ze toch niet in de aanschaf toen, het is vooral de grey market waar ze duur zijn :+
350 dollar per stuk :P daar haal je 2x een Carrack voor joh. Nu 2 Idrissen voor wat ze waard zijn, XD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Cygnitr0n schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:11:
[...]

Ja, een delay voor CS SC is zeker goed. Betekend alleen maar dat het beter kan worden.
Ik denk dan als een schilder bij me thuis komt, en die zegt het in 3 dagen te kunnen doen, dat ik dan toch wel ga twijfelen aan zijn kunde als hij het na een week nog niet heeft gedaan. En als hij dan blijft zeggen dat het nog een paar dagen kost, maar het hem uiteindelijk nog een maand kost, dan maakt me dat niet heel blij omdat hij het alleen maar beter kan maken ;).

Maar goed, ik heb het ooit gebacked, de gameplay van AC viel me gigantisch tegen, tel daarbij mijn twijfel op of ze ooit binnen redelijke tijd een fatsoenlijk eindresultaat neerzetten (en dat het hele universum geen vaporware wordt), en mijn verwachtingen zijn niet echt hoog gespannen meer. Het goede nieuws? Het kan alleen maar meevallen voor mij :).

Oftewel ben benieuwd hoe bijvoorbeeld de FPS zal spelen, en vooral hoe het vergelijkt met een COD/BF game bijvoorbeeld. Zowel qua gameplay (vooral rondspringen of toch meer taktisch), als qua technisch (lag, lag compensatie algorithmes, hitreg, anti-cheating, etc). Ik ben skeptisch maar laat me hopelijk verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Sissors schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:08:
[...]
Ik denk dan als een schilder bij me thuis komt, en die zegt het in 3 dagen te kunnen doen, dat ik dan toch wel ga twijfelen aan zijn kunde als hij het na een week nog niet heeft gedaan. En als hij dan blijft zeggen dat het nog een paar dagen kost, maar het hem uiteindelijk nog een maand kost, dan maakt me dat niet heel blij omdat hij het alleen maar beter kan maken ;).
Nu kent jouw huis niet het probleem dat het tijdens het schilderen steeds groter uitvalt. (Weer een dakkappeltje erbij. Extra serre eraan. Kunstof kozijnen die plots hout blijken te zijn. Om de vergelijking maar kloppend te maken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:04:
[...]

350 dollar per stuk :P daar haal je 2x een Carrack voor joh. Nu 2 Idrissen voor wat ze waard zijn, XD .
Ik denk niet dat je er 1 voor 2 idrissen kan ruilen :)
Sissors schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:08:
[...]

Maar goed, ik heb het ooit gebacked, de gameplay van AC viel me gigantisch tegen, tel daarbij mijn twijfel op of ze ooit binnen redelijke tijd een fatsoenlijk eindresultaat neerzetten (en dat het hele universum geen vaporware wordt), en mijn verwachtingen zijn niet echt hoog gespannen meer. Het goede nieuws? Het kan alleen maar meevallen voor mij :).

Oftewel ben benieuwd hoe bijvoorbeeld de FPS zal spelen, en vooral hoe het vergelijkt met een COD/BF game bijvoorbeeld. Zowel qua gameplay (vooral rondspringen of toch meer taktisch), als qua technisch (lag, lag compensatie algorithmes, hitreg, anti-cheating, etc). Ik ben skeptisch maar laat me hopelijk verrassen :)
Je maakt een kleine denkfout, het is geen standaard werk dus lastiger in te schatten. Ik denk dat je het moet vergelijken met een portret schilder die zegt dat hij je portret in 3 dagen kan schilderen, maar als hij bezig is, blijkt het toch langer te zijn, omdat hij tot in perfectie door wil gaan en dat het geen 3 dagen maar 3 maanden wordt.

[ Voor 73% gewijzigd door Bornhald op 21-07-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:14:
[...]

Ik denk niet dat je er 1 voor 2 idrissen kan ruilen :)
Wel 1 Scythe voor 1 Idris als je goed handelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:15:
[...]

Wel 1 Scythe voor 1 Idris als je goed handelt ;)
Lastig hoor denk ik, Idris laatste keer dat hij verkocht werd was 1250 dus die zal niet voor minder gaan, los van het feit dat die alleen maar met een account gaan (even de Idris-M buiten beschouwing gelaten, die aanzienlijk meer doet :) ), volgens mij zit the scythe rond de 800 nu. (heeft wel rond de 1000 gezeten en moet zeggen dat ik ze recentelijk niet voorbij heb zien komen, maar heb er ook niet op gelet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:04:
[...]

Brrr, nou weet ik waarom ik het niet gedaan heb... 350 dollar aan Flair (scythe). ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nog een fan-made trailer voor de mooi :D (Met J.Cash eronder dus altijd goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 15:55
Case_C schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:53:
Nog een fan-made trailer voor de mooi :D (Met J.Cash eronder dus altijd goed)
[video]
Blijft toch altijd leuk om te zien wat ze met de toolbox in elkaar kunnen knutselen.

Ben benieuwd wat voor moois we voorgeschoteld krijgen tijdens Gamescom. Weet iemand of er toevallig een live-stream beschikbaar gaat zijn?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Meet the Devs met Chris Smith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw gamernsexus interview met CR, maar dit keer over multi-crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:22:
Nieuw gamernsexus interview met CR, maar dit keer over multi-crew :)

[video]
AC2.0 zes weken na FPS :P , zullen de dev's leuk vinden om te horen :+ .

En FPS waarschijnlijk even na de Gamescom presentatie :p , (+/- een week) en AC2.0 tijdens Citizencon :P . Maar goed dat zijn geen vaste data :P , vraag me af hoe dat gaat lopen. Zou erg mooi zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 22-07-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:18:
[...]

En FPS waarschijnlijk even na de Gamescom presentatie :p , (+/- een week) en AC2.0 tijdens Citizencon :P . Maar goed dat zijn geen vaste data :P , vraag me af hoe dat gaat lopen. Zou erg mooi zijn.
Zou wel mooi zijn als die devs ook zitten te kijken en dat moeten aanhoren, .. oh over zes weken? Fijn dat wij het ook weten. . :p"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:27:
[...]

Zou wel mooi zijn als die devs ook zitten te kijken en dat moeten aanhoren, .. oh over zes weken? Fijn dat wij het ook weten. . :p"
Ach zolang ze nog geen 'suicide' netten nodig hebben bij CIG gaat alles nog prima :+ . Zou zonde zijn als het talent uit de ramen gaat springen :X

Is dit plaatje uit juni ooit gepost? Van het maken van de Star Systems in SC :P

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/fnx3euvogqulkr/source/June-Starmap_01.jpeg

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 22-07-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Case_C schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:28:
[...]

Ach zolang ze nog geen 'suicide' netten nodig hebben bij CIG gaat alles nog prima :+ . Zou zonde zijn als het talent uit de ramen gaat springen :X

Is dit plaatje uit juni ooit gepost? Van het maken van de Star Systems in SC :P

[afbeelding]
Ah daarom zijn ze allemaal naar 1 verdieping gebouwen verhuist. >:) Kunnen ze het altijd nog proberen als ze vrij af krijgen met Chris werkschema 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Edit: dubbel

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Deze viel me ook nog op Reddit :+ , een erg grappige 'Russische' kijk op de Merlin :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Case_C schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:14:
Deze viel me ook nog op Reddit :+ , een erg grappige 'Russische' kijk op de Merlin :P .
[video]
Die voice over van die Mustang reclame van die lui was grappiger, maar leuk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:18:
[...]

STOP daarmee, zo veel als-en en ik wordt er zo verschrikkelijk gehyped van..
Het was net aan het weg ebben en ik had het idee van het komt wel en ik zie het volgende maand wel!

zoveel dingen die als ze ook komen zo gaaf zijn....

*bereid zich voor op grote teleurstellingen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:04:
[...]
STOP daarmee, zo veel als-en en ik wordt er zo verschrikkelijk gehyped van..
Het was net aan het weg ebben en ik had het idee van het komt wel en ik zie het volgende maand wel!

zoveel dingen die als ze ook komen zo gaaf zijn....

*bereid zich voor op grote teleurstellingen*
Hahaha, straks moeten we nog een praatgroep gaan beginnen ook... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:14:
Die gast mag wel een plopkap gebruiken voor z'n mic (zo'n gaasje voor de microfoon).
En hun subliminal messaging is ook erg opzichtig. (een frame is genoeg)
Review is dus 2 van 5 CR. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Gaan er nog andere Tweakers naar CitizenCon trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:40:
Check pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Beantwoord! CitizenCon != GamesCom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hehe even schrikken dat ik 2 mails had van RSI, dat er een bestelling gedaan/compleet was. Maar dat was de travel mug die verzonden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/5jj9vdid4h165r/source/ChatImage-V2.jpgKijkje op chat coms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:40:
Ik ga met 2 vrienden naar Citizencon. Ben benieuwd wat ze daar allemaal weten te demo-en.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wat is dit precies? De updates die we gaan krijgen op de RSI site? Kan 't namelijk niet 1..2..3.. terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 19:10:
[...]

Wat is dit precies? De updates die we gaan krijgen op de RSI site? Kan 't namelijk niet 1..2..3.. terugvinden.
Is het niet in-game chat? Zag het op reddit voorbij komen, maar kan het nu ook niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 19:10:
[...]

Vond het via reddit.com, geen idee waar het vandaan komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat er opeens weer :)

https://www.reddit.com/r/...e_chat_ui_concept_mockup/

Edit: bron

https://robertsspaceindus...4847-JP-03-07-JULY-IMAGES

Niet toegankelijk voor mij :P

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Via Sandi FB:
Quick break for a new team photo, then back to work! — met Chris Roberts, James Pugh, Sandi Gardiner, Ben Lesnick en Alexis Lesnick.
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/t31.0-8/11267432_891164894270131_8319854837804609116_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:03:
Zo, weer ff een heel stuk aan forum posts ingehaald. Wat eruit sprong en is blijven hangen:

Die merlin cradle, die zit niet meer onder de connie? Hoe werkt dat dan wel nu? Gaat die de storage in ofzo? Of heb ik iets gemist wat dat uitlegt? :P
Hier je antwoord.

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/lj9vp6qi0skgsr/slideshow_wide/Constellation_MerlinBerth_Ortho_Hobbins.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Ehm.... i dont get it.... zo was het toch altijd al sinds het moment dat hij uit de cargo bay gehaald was? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:26:
Via Sandi FB:
Quick break for a new team photo, then back to work! — met Chris Roberts, James Pugh, Sandi Gardiner, Ben Lesnick en Alexis Lesnick.
[afbeelding]
Ben Lesnick.. Alexis Lesnick... aaah it al makes sense now :z :P
Oraijon schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:09:
[...]

Ehm.... i dont get it.... zo was het toch altijd al sinds het moment dat hij uit de cargo bay gehaald was? :P
Dat dacht ik ook... hoewel de vleugels van de Merlin nu wel inklappen, dus de dock zal er iets smaller uit zien. Maar het principe is IMO niet gewijzigd.. Wellicht hebben ze het ingame werkend, en werkt het anders dan origineel bedacht?

Voor 2.0 zou het natuurlijk wel tof zijn als je met je Connie in "warped" (met je quantum drive). Om vervolgens de Merlin te launchen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 14:46
Case_C schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:15:
[...]

Ben Lesnick.. Alexis Lesnick... aaah it al makes sense now :z :P

[...]

Dat dacht ik ook... hoewel de vleugels van de Merlin nu wel inklappen, dus de dock zal er iets smaller uit zien. Maar het principe is IMO niet gewijzigd.. Wellicht hebben ze het ingame werkend, en werkt het anders dan origineel bedacht?

Voor 2.0 zou het natuurlijk wel tof zijn als je met je Connie in "warped" (met je quantum drive). Om vervolgens de Merlin te launchen :D .
zou mooi zijn als je je merlin iets kan upgraden voor een scouting rol en dan inderdaad deze manoeuvre uitvoeren

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
AjDuLion schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:36:
[...]

zou mooi zijn als je je merlin iets kan upgraden voor een scouting rol en dan inderdaad deze manoeuvre uitvoeren
Volgens mij bedoelt Case_C dat de Merlin dan nog aan de Connie hangt tijdens de jump ;) en dus NA de warp pas lanceert. Dus dat kan hij al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:36:
[...]

Snap niet hoe dat zou moeten werken, gezien alle sensors op en via de Constelation lopen. Dus je warped in, Connie scanned de omgeving.. en detecteerd een Methadon-Redeemer... (Ze zitten ook overal met die dingen tegenwoordig :+ ) Dan zou je pas je Merlin launchen om support te leveren. De Merlin heeft zelf geen 'goede' scanners om voor die rol nuttig te zijn.

Wat wel gaaf zou zijn is een Ghost Merlin :P , een klein schip met nauwelijks IR/Cross-section (En als hij niet vliegt geen Heat-signature.) Hoewel de verwarming op je Merlin wss geregeld word door de engines 1 meter achter je :+ .
Oraijon schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:40:
[...]

Volgens mij bedoelt Case_C dat de Merlin dan nog aan de Connie hangt tijdens de jump ;) en dus NA de warp pas lanceert. Dus dat kan hij al ;)
Inderdaad ja :P

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 23-07-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:41:
[...]

Snap niet hoe dat zou moeten werken, gezien alle sensors op en via de Constelation lopen. Dus je warped in, Connie scanned de omgeving.. en detecteerd een Methadon-Redeemer... (Ze zitten ook overal met die dingen tegenwoordig :+ ) Dan zou je pas je Merlin launchen om support te leveren. De Merlin heeft zelf geen 'goede' scanners om voor die rol nuttig te zijn.

Wat wel gaaf zou zijn is een Ghost Merlin :P , een klein schip met nauwelijks IR/Cross-section (En als hij niet vliegt geen Heat-signature.) Hoewel de verwarming op je Merlin wss geregeld word door de engines 1 meter achter je :+ .

[...]

Inderdaad ja :P
De Merlin heeft zijn eigen light radar gekregen though. Volgens mij stond in datzelfde stukje dat dat niet meer via de Connie loopt. Weet niet of het uberhaupt niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:44:
[...]
De Merlin heeft zijn eigen light radar gekregen though. Volgens mij stond in datzelfde stukje dat dat niet meer via de Connie loopt. Weet niet of het uberhaupt niet meer kan.
Wellicht dat het dan toch mogelijk is... Misschien om tussen een astroid field te zoeken naar 'verstopte' goodies die de scanners van de Connie niet vinden. (Door .... astroids :P )

Hoe dan ook is het natuurlijk een hele toffe combo :) . (Welke de Carrack ook heeft 8) , en wellicht met het module systeem nog wel meer :D :D ) . Gewoon elke module een snub-fighter :9~

De Reliant WIP was nog niet gepost volgens mij :)

https://robertsspaceindus...4845-WIP-The-MISC-Reliant
Best in class-shields :D :P oke dat maakt m nog leuker :P
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/nfnhl3pym2wflr/slideshow_wide/JumpPoint_03-06_Jun-15_Stand-By-Me-1-_Page_03.jpg

En de PTU 1.1.5 zijn ze lekker mee bezig, kan niet wachten tot hij op de live server komt :)

https://forums.robertsspa...o-1-1-5-publish-to-ptu/p1

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 23-07-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie had die PTU 1.1.5 al getest? Vind PTU te omslachtig om iedere keer weer aan mee te doen.
Patchen van de live server client is al lastig zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:32:
Wie had die PTU 1.1.5 al getest? Vind PTU te omslachtig om iedere keer weer aan mee te doen.
Cygnitron heeft al een eindje kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ik heb van het weekend een paar uur gespeeld (1.1.5). Thrusters zijn op veel schepen aangepast, op de Merlin zijn ze nog niet goed. Vanduul Swarm is behoorlijk veranderd; de TTK (Time to Kill) is behoorlijk omhoog gegaan door meer armor en shields op de Vanduul.

De patcher is echt heel echt veel beter geworden. Veel efficienter en sneller. Patch van 1.1.5a gisteren binnengehaald en dat ging erg snel.

Overall look en feel vond ik goed. Er zijn nog wel wat issues (check de patchlijst en known issues van 1.1.5a) maar de game voelt wel iets beter nu. Wel heel veel issues met ESP en HOTAS! Voor muisgebruikers is één en ander moeilijker gemaakt.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wacht ook op de live versie, mijn internet is niet supersnel hier. Dus geen zin om dubbel te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:47:
[...]

Cygnitron heeft al een eindje kunnen spelen :P
Ja, klopt inderdaad.
Tylocke schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:18:
[...]

Ik heb van het weekend een paar uur gespeeld (1.1.5). Thrusters zijn op veel schepen aangepast, op de Merlin zijn ze nog niet goed. Vanduul Swarm is behoorlijk veranderd; de TTK (Time to Kill) is behoorlijk omhoog gegaan door meer armor en shields op de Vanduul.

De patcher is echt heel echt veel beter geworden. Veel efficienter en sneller. Patch van 1.1.5a gisteren binnengehaald en dat ging erg snel.

Overall look en feel vond ik goed. Er zijn nog wel wat issues (check de patchlijst en known issues van 1.1.5a) maar de game voelt wel iets beter nu. Wel heel veel issues met ESP en HOTAS! Voor muisgebruikers is één en ander moeilijker gemaakt.
Ik heb 1.1.5.a nog niet geprobeerd. Maar het bovenstaande klopt. De drag en drift zijn erg lang, en nog lang niet optimaal. De schepen zijn minder wendbaarder geworden. Het is nu moeilijk op Vanduul neer te schieten. De AI is verbeterd op de Vanduul schepen. Want als jij veel Vanduul uit de ruimte schiet dan zullen de Vanduul schepen eerder naar jou richten. Ook zijn de flares aangepast zodat je niet altijd een missle kunt ontwijken.

De patcher is inderdaad supersnel geworden. Heb thuis 500/500 en de patcher trok 480Mb/s binnen _/-\o_. Al met al was het binnen 6 minuten geklaard.

De Hotas issues heb ik nog niet echt opgemerkt, daarvoor moet ik wat meer spelen. Wel zijn er bekende problemen, maar die staan inderdaad zoals Ty zegt op de site vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
die rework van de connie ziet er best vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En de concept-artist in Austin heeft moeite met ogen op de camera te houden, die synergie is in de UK heel anders :+ .
Bornhald schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:51:
[...]

die rework van de connie ziet er best vet uit!
En inderdaad.... wauw.. wat een geweldig slick model hebben ze daarvan gemaakt. Met name het exterieur...

[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 23-07-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Case_C schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:00:
[...]

En de concept-artist in Austin heeft moeite met ogen op de camera te houden, die synergie is in de UK heel anders :+ .

[...]

En inderdaad.... wauw.. wat een geweldig slick model hebben ze daarvan gemaakt. Met name het exterieur...
Ziet er inderdaad echt tof uit.
Nou ben ik helemaal benieuwd naar mn Phoenix en Archimedes! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er naar uit dat de connie meer gladde oppervlaktes heeft gekregen.
Wellicht dat daardoor de polycount naar beneden kan en ze minder moeite hebben met renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
erg mooi interieur ook!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Begin toch steeds sterker de neiging te krijgen om m'n MIS die er moest komen verder te upgraden naar Connie (doe ik natuurlijk nog ff niet, eerst ook de lancer remake zien). Die sneak peak smaakte idd wel naar meer :)

En gelijk antwoord op m'n vraag gehad van de Merlin, die wordt schijnbaar met armen naar binnen getrokken achterin, grotendeels geintegreerd in de romp, zodat je direct van binnenin de cockpit in/uit kunt stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/11760041_891721487547805_8445615110517180277_n.jpg?oh=181be2fedd1b2630fbad67f151164c56&oe=564D4867.
Toch nog best druk daar in Austin met ~70 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 07:04
Ik ben in mijn zoek tocht naar een nieuwe "mmo" deze game tegen gekomen.

Credits voor de mooie topic start, zeer veel info en ik ben nog lang niet klaar met lezen en hierin te verdiepen.
Wat ik wel weet is dat het lijkt dat dit een vette game gaat worden of al is.

Ik heb toch een korte vraag:
Is het de moeite waard nu al de aanschaf te doen ?
en Ja waarom ? kunnen jullie me hier misschien een korte reden voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Er is nu nog niet superveel te doen. En wat er is werkt niet altijd goed en is nog flink aan verandering onderhevig.

Al beschikbaar:
• De Hangar: rondlopen in je hangar, je schepen bekijken en erin rondlopen;
• Arena Commander: dogfighting simulatie. Battle tegen AI of andere spelers of racen.
• Training: Een korte tutorial/training missie vanuit Arena Commander

Binnenkort™ beschikbaar:
• Star Marine: de FPS module
• Social/planetside module: rondlopen op een landingslocatie met winkels en andere spelers

Je moet wel een beetje tegen het open-development principe kunnen. Veel vertragingen, soms lange tijd niks nieuws, veel bugs, veel veranderingen, veel wachten.

Je zou nu een Starterspakket kunnen kopen met een schip en toegang tot Arena Commander. Kost een paar tientjes, dan kun je al aardig wat doen. Volgende modules koop je bij voor $5 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:01:
Ik ben in mijn zoek tocht naar een nieuwe "mmo" deze game tegen gekomen.

Credits voor de mooie topic start, zeer veel info en ik ben nog lang niet klaar met lezen en hierin te verdiepen.
Wat ik wel weet is dat het lijkt dat dit een vette game gaat worden of al is.

Ik heb toch een korte vraag:
Is het de moeite waard nu al de aanschaf te doen ?
en Ja waarom ? kunnen jullie me hier misschien een korte reden voor geven.
Voordelen:
- Voor 45 euro ben je in principe klaar (een starter package). Je hebt dan de game als hij uitkomt en op dit moment heb je dan toegang tot Arena Commander, de dogfighting simulator met je starter schip (voor aankomende modules zul je wel een beetje bij moeten betalen, 4 euro ofzo).
- Je betaalt mee aan de ontwikkeling van de game

Verder wat Snoz zegt. Het duurt nog even voor de game uit komt. Je moet inderdaad open staan voor het ontwikkelproces, maar als je het echt een meerwaarde vindt om dat te volgen en vroege alpha modules te spelen, dan is het het zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Ik vind de neus van de Connie nu echt veel meer op de neus van de Carrack lijken. Ziet er super cool uit.

@ErwinJ.... ja.. get ur ass into Star Citizen :p Volgens mij is het nu goedkoper op een starters package te kopen, dan dat je later (als het "af" is) het spel zelf moet kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Brandonchat op 24-07-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
en wie gaan er naar het Gamescom gebeuren van SC?

en de aquila upgrade wel of niet toepassen op mijn physical package

[ Voor 42% gewijzigd door Bornhald op 24-07-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Bornhald schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:15:
en wie gaan er naar het Gamescom gebeuren van SC?

en de aquila upgrade wel of niet toepassen op mijn physical package
Not me :'(

ps niet toepassen.. die ronde cockpit is super vet en een trademark voor de Aquila.

[ Voor 15% gewijzigd door Brandonchat op 24-07-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Brandonchat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:18:
[...]

Not me :'(

ps niet toepassen.. die ronde cockpit is super vet en een trademark voor de Aquila.
Dan moet hij hem toch juist wel toepassen als die zo vet is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:08:
Er is nu nog niet superveel te doen. En wat er is werkt niet altijd goed en is nog flink aan verandering onderhevig.

Al beschikbaar:
• De Hangar: rondlopen in je hangar, je schepen bekijken en erin rondlopen;
• Arena Commander: dogfighting simulatie. Battle tegen AI of andere spelers of racen.
• Training: Een korte tutorial/training missie vanuit Arena Commander

Binnenkort™ beschikbaar:
• Star Marine: de FPS module
• Social/planetside module: rondlopen op een landingslocatie met winkels en andere spelers

Je moet wel een beetje tegen het open-development principe kunnen. Veel vertragingen, soms lange tijd niks nieuws, veel bugs, veel veranderingen, veel wachten.

Je zou nu een Starterspakket kunnen kopen met een schip en toegang tot Arena Commander. Kost een paar tientjes, dan kun je al aardig wat doen. Volgende modules koop je bij voor $5 per stuk.
Bedankt voor de duidelijkheid.
Ik ga vanavond als ik thuis ben eens kijken of ik hem al ga kopen en welk schip het word. ( hint advies :P )
Ik denk dat omdat de game zo groot is je misschien nu door deze alpha en straks beta versies je meer kan verdiepen in de game. En omdat het nu "langzaam" gaat ik het beter kan volgen :P.
Ook denk ik wat er al gezegd werd is dat de game misschien straks bij de release duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Brandonchat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:11:
Ik vind de neus van de Connie nu echt veel meer op de neus van de Carrack lijken. Ziet er super cool uit.

@ErwinJ.... ja.. get ur ass into Star Citizen :p Volgens mij is het nu goedkoper op een starters package te kopen, dan dat je later (als het "af" is) het spel zelf moet kopen.
Je hoort het vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Oraijon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:27:
[...]

Dan moet hij hem toch juist wel toepassen als die zo vet is? :P
LOL ik dacht dat je bedoelde dat ze de cockpit van de normale connie op de Aquila moesten plaatsen.. dat zou ik in ieder geval zonde vinden, omdat de ronde cockpit zo gaaf is.

Van mij hoeft het ook niet dat alle connies de cockpit van de Aquila krijgen. Vind de cockpit van de gerevampte connie wel chill. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:28:
[...]

Ik ga vanavond als ik thuis ben eens kijken of ik hem al ga kopen en welk schip het word. ( hint advies :P )
Ik denk dat omdat de game zo groot is je misschien nu door deze alpha en straks beta versies je meer kan verdiepen in de game. En omdat het nu "langzaam" gaat ik het beter kan volgen :P.
Ook denk ik wat er al gezegd werd is dat de game misschien straks bij de release duurder is.
Neem eerst het starter schip, je kan dan nog gratis ruilen tussen de aurora en mustang dus het maakt niet uit welke van de 2 je koopt.

aurora: https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
mustang: https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter

aurora naar mustang: https://robertsspaceindus...-To-Mustang-Alpha-Upgrade
mustang naar aurora: https://robertsspaceindus...lpha-To-Aurora-MR-Upgrade
Brandonchat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:32:
[...]

LOL ik dacht dat je bedoelde dat ze de cockpit van de normale connie op de Aquila moesten plaatsen.. dat zou ik in ieder geval zonde vinden, omdat de ronde cockpit zo gaaf is.

Van mij hoeft het ook niet dat alle connies de cockpit van de Aquila krijgen. Vind de cockpit van de gerevampte connie wel chill. :)
begreep ik nu van around the verse dat ze zo modulair zijn opgebouwd dat je een cockpit deel hebt die uitwisselbaar is, een living quarters deel wat uitwisselbaar is en een cargo deel wat uitwisselbaar is. of in ieder geval theoretisch

[ Voor 46% gewijzigd door Bornhald op 24-07-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
[...]

Begin maar met een starters ship. Als je eenmaal meer hebt gezien en gelezen over SC en wat voor een mega super vet spel het is/gaat worden, dan is het moeilijk je hand op de knip te houden en niet meer schepen te kopen :p (spreek uit ervaring en volgens mij ook ervaring van anderen haha ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]

Gewoon een starter-pack nemen. Mustang Alpha of een Aurora (MR?). Tussen die pakketten kan je gewoon wisselen, en daarbij zijn er regelmatig flight tests waarbij sommige schepen unlocked zijn die je niet hebt.

En inderdaad als je je eenmaal inleest en alle schepen leert kennen komt vanzelf de drang om een ander schip aan te schaffen :+ . We've almost all 've been there..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Brandonchat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:35:
[...]

Begin maar met een starters ship. Als je eenmaal meer hebt gezien en gelezen over SC en wat voor een mega super vet spel het is/gaat worden, dan is het moeilijk je hand op de knip te houden en niet meer schepen te kopen :p (spreek uit ervaring en volgens mij ook ervaring van anderen haha ) :D
Dat gevoel heb ik ook......
Ik denk dat ik goed moet opletten met het uitgeven van "real money" aan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Bornhald schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:32:
[...]

begreep ik nu van around the verse dat ze zo modulair zijn opgebouwd dat je een cockpit deel hebt die uitwisselbaar is, een living quarters deel wat uitwisselbaar is en een cargo deel wat uitwisselbaar is. of in ieder geval theoretisch
Ze implementeren gewoon de laatste stretch goal:
Enhanced Ship Modularity – So you have the ship of your dreams, but really wish that it could be customized to suit your needs a bit more than the off-the-shelf models? This new goal, a massive undertaking, is going to be of interest. We are looking to overhaul any suitable ships (including the Cutlass, Avenger, Retaliator and Redeemer) to allow many modular components to be available as swap-outs. For example: if you have purchased a Redeemer, then using the new system you would have a variety of new modules available to refit the ship, internal and external, to suit your play requirements. If you wanted to make it a Bounty Hunter ship, you could buy a “Stasis Chamber module” for the lower deck and you would be able to capture and store fugitives to be delivered for their bounties at your leisure. You could configure the upper deck to be outfitted with a “long range communication suite” allowing you to keep in touch with your “Infoagent” even when in deep space. Fed up of Bounty hunting? Swap in a larger cargo module in the lower deck to make that profitable run you have been planning for a while, or add the Explorer Module with deployable vehicle for some planetside recon. Manufacturers will still be offering pre-configured variants, but should you be looking to adapt a hull to suit a certain task then your ship has come in (and is now ready for modification!)
Hopelijk is 't systeem generiek genoeg zodat ze geen 6 maand per schip nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:39:
[...]
Ik denk dat ik goed moet opletten met het uitgeven van "real money" aan deze game.
Dat is inderdaad een risico... 100 euro is niets als het om digitale space-ships gaat :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
[...]

het grootste gevaar zit hem in het omsmelten. Als je een ship hebt van bijv 50 euro en er komt een schip uit van 70 euro die je gaaf vind, dan heb je de mogelijkheid om je 50 euro schip om te smelten, 20 euro bij te leggen en dan die 70 euro ship te kopen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
En binnenkort zal je nog sneller kunnnen upgraden want ze zijn het upgrade systeem al een tijdje aan het herzien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Hopelijk gebruiken ze bij de Gamescom demo een remade Freelancer DUR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:41:
[afbeelding].
Toch nog best druk daar in Austin met ~70 man.
Been there! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Brandonchat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:40:
[...]

het grootste gevaar zit hem in het omsmelten. Als je een ship hebt van bijv 50 euro en er komt een schip uit van 70 euro die je gaaf vind, dan heb je de mogelijkheid om je 50 euro schip om te smelten, 20 euro bij te leggen en dan die 70 euro ship te kopen.. :)
Dit heb ik nog nergens gelezen, maar dat is inderdaad "gevaarlijk". :P
Je geeft makkelijker bv 10x 20,- uit dan 1x 200,-.

Maar goed als je er veel speel plezier aan hebt dan maakt het niet veel uit, word gewoon 1 avond minder in de kroeg :P en dan kan ik weer 2 schepen kopen hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
[...]

Let wel — en dit kan niet vaak genoeg gezegd worden — echt geld uitgeven is optioneel en na release van de game kun je geen schepen meer kopen met echt geld. (Alleen nog UEC (in-game currency) bundels, met beperkingen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Doet me er aan denken dat mijn salaris weer is gestort :D . Maar andere hobbies gaan momenteel voor.
ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:45:
[...]

Dit heb ik nog nergens gelezen, maar dat is inderdaad "gevaarlijk". :P
Je geeft makkelijker bv 10x 20,- uit dan 1x 200,-.

Maar goed als je er veel speel plezier aan hebt dan maakt het niet veel uit, word gewoon 1 avond minder in de kroeg :P en dan kan ik weer 2 schepen kopen hahahaha.
Toch de concept-sales zijn meestal zo goed opgesteld en gehyped, dat je makkelijk in 1x 300-700$ uitgeeft. Mede doordat ze slechts een week te koop zijn als concept... maar wel met LTI :D , als ze dan weer in de toekomst terugkomen zijn ze duurder.. zonder LTI.

De een na laatste was de Reliant, die had doordat het een concept was en voor het eerst werd gepresenteerd LTI (Life Time Insurance). Dat had wel een mooie geweest, gezien dat ook een starter is die binnenkort in de winkel komt. Daardoor verkopen die schepen als de donder :P . De Endeavour gaat de volgende zijn... dat is geen starter :+ , maar een Research-vessel wat schijnbaar ook is te gebruiken als deep-space drugs lab. (hype hype hype) Zo'n schip (verwacht rond de 500-700m) kost natuurlijk wel meer, dan een starter Reliant die bij concept (60 dollar) kost.

Nu moet je wel weten de LTI slechts enkel een basisverzekering is, wat dus de goedkoopste type verzekering is. (Onderdelen/interieur wat je toevoegd aan je schip valt daar dus niet onder :P )

[ Voor 88% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:46:
Doet me er aan denken dat mijn salaris weer is gestort :D . Maar andere hobbies gaan momenteel voor.

[...]

Toch de concept-sales zijn meestal zo goed opgesteld en gehyped, dat je makkelijk in 1x 300-700$ uitgeeft. Mede doordat ze slechts een week te koop zijn als concept... maar wel met LTI :D , als ze dan weer in de toekomst terugkomen zijn ze duurder.. zonder LTI.

De een na laatste was de Reliant, die had doordat het een concept was en voor het eerst werd gepresenteerd LTI (Life Time Insurance). Dat had wel een mooie geweest, gezien dat ook een starter is die binnenkort in de winkel komt. Daardoor verkopen die schepen als de donder :P . De Endeavour gaat de volgende zijn... dat is geen starter :+ , maar een Research-vessel wat schijnbaar ook is te gebruiken als deep-space drugs lab. (hype hype hype) Zo'n schip (verwacht rond de 500-700m) kost natuurlijk wel meer, dan een starter Reliant die bij concept (60 dollar) kost.

Nu moet je wel weten de LTI slechts enkel een basisverzekering is, wat dus de goedkoopste type verzekering is. (Onderdelen/interieur wat je toevoegd aan je schip valt daar dus niet onder :P )
Het is duidelijk dat ik nog meer moet gaan lezen :P
Dit met LTI heb ik nog niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:08:
[...]

LTI schijnt ook niet zoveel bijzonders te zijn, volgens CIG, maar het is enorm gehyped (grey market zat rond de ~100 USD extra voor een schip met LTI)

dit is lti
https://robertsspaceindus...e-Insurance-Clarification
althans dat was ooit het idee, tegenwoordig dus iedere nieuwe concept sale heeft LTI.

de kosten voor die verzekering gaan in game volgens CIG minimaal zijn dus de vraag is of het de moeite is. aan de andere kant als je veel geld voor een schip hebt neergeteld dan wil je die ook hebben, dus ook wanneer hij in game kapot gaat, je hebt er tenslotte harde euros voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:08:
[...]

Ik zag het zo snel niet langskomen maar hou er ook rekening mee dat uiteindelijk alle schepen ingame gekocht/veroverd/gevonden kunnen worden en je uiteindelijk niets extra zou hoeven te kosten. Alleen als je echt heel graag wil bijdragen aan de ontwikkeling van het spel zou ik je adviseren om meer te besteden. Het starterpakket is het enig wat je echt nodig hebt en die zou zijn geld meer dan waard moeten zijn (Squadron 42: single player game ala Wingcommander en Star Citizen: mmo zoals nog niet eerder is vertoond zonder maandelijkse kosten).

Maar zoals jullie allemaal al aangaven is de verleiding groot als net dat ene toffere schip langskomt waardoor je meteen in een ander schip kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:54:
[...]

Maar zoals jullie allemaal al aangaven is de verleiding groot als net dat ene toffere schip langskomt waardoor je meteen in een ander schip kan beginnen.
of een hangar vol met andere schepen hebt staan die meer dan 1000 USD waard zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Ik ken het :)
Begonnen met een pledge van 60 euri voor een 300i. Dacht "das een leuk punt om te beginnen, kleine premium die net iets beter is dan de begin troep. En welke mongool geeft er 150 euro uit aan een game?".

Inmiddels zoek ik een excuus om de laatste 89 dollar uit te geven om op de 1000 te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:03:
Begonnen met een pledge van 60 euri voor een 300i. Dacht "das een leuk punt om te beginnen, kleine premium die net iets beter is dan de begin troep. En welke mongool geeft er 150 euro uit aan een game?".

Inmiddels zoek ik een excuus om de laatste 89 dollar uit te geven om op de 1000 te komen :P
de Endeavour , je smelt iets anders en betaald dan minimaal 89 dollar bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Tylocke schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:54:
[...]

Ik zag het zo snel niet langskomen maar hou er ook rekening mee dat uiteindelijk alle schepen ingame gekocht/veroverd/gevonden kunnen worden en je uiteindelijk niets extra zou hoeven te kosten. Alleen als je echt heel graag wil bijdragen aan de ontwikkeling van het spel zou ik je adviseren om meer te besteden. Het starterpakket is het enig wat je echt nodig hebt en die zou zijn geld meer dan waard moeten zijn (Squadron 42: single player game ala Wingcommander en Star Citizen: mmo zoals nog niet eerder is vertoond zonder maandelijkse kosten).

Ik ben best bereid te investeren en geld uit te geven in een game.
Na 8 jaar WOW 13,- p/mnd heb ik ook genoeg uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:05:
[...]

Dan is het goed :) Ik denk geef het even aan want de site is zo vol informatie dat sommige mensen dit niet meekrijgen.
Bornhald schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:59:
[...]

of een hangar vol met andere schepen hebt staan die meer dan 1000 USD waard zijn :+
Yup, dat ken ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat

ik nog 45 euro.. gekkenwerk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:04:
[...]

de Endeavour , je smelt iets anders en betaald dan minimaal 89 dollar bij :X
Ergens wel verleid door dat ding, maar denk niet dat science/hospital gameplay me lang genoeg kan boeien eigenlijk. Support kan tof zijn maar om m'n Carrack daarvoor op te offeren voor de KANS dat ik het misschien wel tof zou kunnen vinden is ook weer zoiets.. :P
Brandonchat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:07:
[...]

ik nog 45 euro.. gekkenwerk :D
Broeder! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:11:
[...]

Ergens wel verleid door dat ding, maar denk niet dat science/hospital gameplay me lang genoeg kan boeien eigenlijk. Support kan tof zijn maar om m'n Carrack daarvoor op te offeren voor de KANS dat ik het misschien wel tof zou kunnen vinden is ook weer zoiets.. :P
dan wissel je hem daarna toch weer in voor het volgende grote schip, of een berg kleintjes, volgens mij is het pakket met alle fighters etc erin 1250 usd

https://robertsspaceindus...ombos/Battle-Pack-Digital

4 aurora's
4 300 series
4 hornets

wat wil je nog meer :D slechts ~100 dollar per schip allemaal LTI
en dit
Starting Money: 20,000 UECVFG Industrial HangarSet of 9 Campaign SkinsElectro Skin HullDigital Game SoundtrackDigital Star MapDigital Star Citizen ManualDigital Making Of Star CitizenDigital Squadron 42 ManualDigital Engineering ManualStar Citizen Digital NovellaLifetime InsuranceBeta AccessAlpha AccessGreycat PTVRibbon Fish (Vario Vittas)Thorshu GreyMenarikOshiVindelMidas FishFishtank Mark 1Squadron 42 Digital DownloadStar Citizen Digital DownloadOrigin Racing SuitModel II Arclight Sidearm"Be A Hero" Poster"We Want You" Poster"350R" Poster"Cutlass" Poster"Freelancer" Poster"Hornet" Poster"Retaliator" Poster"Gladiator" PosterRSI Constellation posterMurray Cup poster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
[...]

Welkom,

Misschien heb je iets aan deze link. Op Citizen Academy hebben ze 10 aflevering met uitleg en achtergrond informatie over Star Citizen.

YouTube: Citizen Academy

Wat mensen vergeten is dat je 2 Trible A games krijgt voor je geld. SQ42 en Star Citizen zijn twee losstaande spellen van mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ

Ik denk niet dat ik zoveel er voor zal uitgeven, miss na een aantal jaren.
Mijn doel is om alles te bereiken door in game te spelen en het bijelkaar te sprokkelen, hier zou ik het meeste plezier aan beleven. ( zeg maar net als WOW grinden tot je een ons weegt voor het ultieme wapen of set :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:19:
[...]

Mijn doel is om alles te bereiken door in game te spelen en het bijelkaar te sprokkelen, hier zou ik het meeste plezier aan beleven. ( zeg maar net als WOW grinden tot je een ons weegt voor het ultieme wapen of set :P )
Ik had ook nooit gedacht dat ik uberhaupt meer dan 100 euro uit zou geven aan een collecters edition van een spel :)

de lat ligt nu "ietsjes" hoger dan "slechts" 100 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:19:
[...]

Daar gaan heel veel mensen waaronder SC dev's ook voor inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Ircghost schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:20:
[...]

Daar gaan heel veel mensen waaronder SC dev's ook voor inderdaad :)
tijd zal het leren.
Ik denk dat een goede "guild" ( als dat er is ) ook een basis is voor succes.
Als je langer speelt met mensen samen word het leuker, dit is iets wat ik bijvoorbeeld mis in GW2 en wat weer het verslaafde was in WoW.

Grinden is niet vervelend of saai als je het samen kan doen met ingame friends, ik denk dat je wel als lonerunner sneller iets doet kopen met real money.

Ik ben mede door jullie vriendelijke reacties en informatie wel weer een stuk enthousiaster geworden in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:30:
[...]

tijd zal het leren.
Ik denk dat een goede "guild" ( als dat er is ) ook een basis is voor succes.
Als je langer speelt met mensen samen word het leuker, dit is iets wat ik bijvoorbeeld mis in GW2 en wat weer het verslaafde was in WoW.

Grinden is niet vervelend of saai als je het samen kan doen met ingame friends, ik denk dat je wel als lonerunner sneller iets doet kopen met real money.

Ik ben mede door jullie vriendelijke reacties en informatie wel weer een stuk enthousiaster geworden in deze game.
Guilds heten in SC Organisations :P , en ja die zijn er al vollop. Maar qua ingame tech werkt dat nog niet. Op de website gaat er binnenkort wel een update komen welke de ervaring voor het managen en regelen van een org beter zou maken. (Als het goed is komt er ooit ook nog een fleet-viewer, waarbij je alle schepen in een org kan zien). Maar momenteel is het allemaal nog behelpen.

Momenteel komen ze op Tweakers in twee smaken, GOT Inc (Leggit/law-abiding citizens) en SKIR als piraten tegenhanger.

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 24-07-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veruit de meesten gaat voor de starter package en doen rustig aan met geld uitgeven.
De mensen die wat meer uitgegeven hebben zijn soms wel erg enthousiast. Moet ook kunnen.
En nu ze het REC systeem hebben geïntroduceerd kun je ook (na grinden) schepen huren om die uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Case_C schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:33:
[...]

Guilds heten in SC Organisations :P , en ja die zijn er al vollop. Maar qua ingame tech werkt dat nog niet. Op de website gaat er binnenkort wel een update komen welke de ervaring voor het managen en regelen van een org beter zou maken. (Als het goed is komt er ooit ook nog een fleet-viewer, waarbij je alle schepen in een org kan zien). Maar momenteel is het allemaal nog behelpen.

Momenteel komen ze op Tweakers in twee smaken, GOT Inc (Leggit/law-abiding citizens) en SKIR als piraten tegenhanger.
Ik zal mij vanavond als ik het red eens aanmelden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

ErwinJ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:49:
[...]
Ik zal mij vanavond als ik het red eens aanmelden ;).
Dan welkom bij de club :D (tenminste als je voor GOTinc gaat ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 24-07-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:52:
[...]

Dan welkom bij de club :D (tenminste als je voor GOTinc gaat ;) )
Tuurlijk O-) ;)
Pagina: 1 ... 69 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.