jojoba007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:11:
[...]
Het klinkt allemaal echt ontzettend veelbelovend. Ik ben echt benieuwd of ze het gevoel van space exploration en het gevoel van ruimte kunnen gaan overbrengen. Ik had wel gehoord van de game, maar nu ik mij er een beetje in verdiept heb ben ik wel echt heel nieuwsgierig geworden naar de Persistent Universe.
O ja, ik heb het standaard aurora pakket gekocht. Maar heb ook veel interesse in de Freelancer DUR of de Cutlass Black. Voornamelijk een mix tussen cargo en exploration lijkt mij leuk. De DUR is daar geschik voor maar ik zag dat de cockpit een beetje weinig kijkruimte naar buiten toe bood. Dit is bij de Cutlass Black een stuk beter. Iemand suggesties?
Is het überhaupt wel een goed idee om deze schepen nu al aan te schaffen?
Sorry voor de vele vragen, ik ben enthousiast geworden

Geeft niets,

iedereen hier is heel/een beetje enthiousiast. (Mensen die nog heel enthiousiast zijn moeten oppassen dat ze niet teveel schepen kopen

)
Schepen kopen is een van de voornaamste redenen waardoor Star Citizen zo groot is geworden qua funding

. Denk er in ieder geval goed over na of je het echt wil / nodig hebt

. Als je niet oppast heb je zonder er 'echt' erg in te hebben vice-admiral status op 't forum

.
Qua schepen zijn de DUR en Black leuke 'starters' . De Black schijnt gigantisch goed upgradebaar te zijn, de DUR waarschijnlijk ook, maar die vliegt nog niet in AC.
De Black is momenteel wel het 'gaafste' schip qua animaties in AC, echter is het behoorlijk een glass gun. (Hij is snel kapot)
Zoals ik al zei vliegt de DUR nog niet, maar die is behoorlijk taaier dan de Cutlas' serie. Het zijn allebij erg mooie schepen, maar mijn voorkeur ligt bij de Freelancers.
Als ik jouw was zou ik nog even wachten om een volgend schip te kopen, en het eerst even aan te kijken met de Aurora. (Heb dat zelf ook geprobeerd toen ik begin 2014 instapte

, nu ben ik een Aurora LX, Mustang Alpha, Avenger, Freelancer DUR en Carrack verder

)
Zelf wil ik door de Carrack waarschijnlijk van mijn DUR af, dus als je een package met alpha acces zoekt kan je die overnemen als je wilt.
Exploration Avenger vs. Combat Avenger

dat gaat nog een moeilijke upgrade keuze worden voor mij....
[
Voor 7% gewijzigd door
Case_C op 15-01-2015 15:44
]