[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.768 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Dan zie je allemaal van die frankenstein schepen rond vliegen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

Case_C schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:13:
[...]

Een mooi doel voor de 100 miljoen stretchgoal: freeform welding op je schip XD, dan kan je alles erop zetten.

Even extra armor plating op m'n Carrack plakken, 3 weken later ben ik ready for battle. (jammer dat de strijd dan al gestreden is :+ )
Zou ik niet doen, t is geen battleship en je hebt je fuel nodig voor grote reizen. Als je schip een stuk zwaarder is, heb je meer brandstof nodig om op gang te komen.
Zou m eerder helemaal volplakken met guns en sensor arrays, niet spul voor durability in combat :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Djesse8999 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:15:
Dan zie je allemaal van die frankenstein schepen rond vliegen :')
Is toch mooi? Beetje een persoonlijke touch aan je schip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:16:
[...]

haha, goede ideeen allemaal :)
Fordox schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:06:
nup, niks.

Zou wel leip zijn als de'vleugels' van de avenger draaien als ie opstijgt en dat de vleugels verticaal staan t.o.v. de cockpit als hij in de ruimte zit :p

Misschien een Vanduul variant met een enorm mes op de vleugel? :D
Ja gaaf! :D
Cockpit blijft staan en de rest beweegd mee. :)

Een beetje als dit: https://www.youtube.com/watch?v=5kThJGtcVqU

[ Voor 53% gewijzigd door DutchWalnut op 15-01-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Fordox schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Was niet serieus, zie het al wel voor me; een carrack met allemaal mustangs erop getaped voor extra snelheid :+

Ik zou wel costum paintjobs willen zien, lekker allemaal het logo van je org op je schip zetten :D

[ Voor 15% gewijzigd door Djesse8999 op 15-01-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
Gewoon je carrack volplakken met Hornet Ghost's dan is ie zo goed als onzichtbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Facerafter schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:20:
Gewoon je carrack volplakken met Hornet Ghost's dan is ie zo goed als onzichtbaar!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Carrackmodded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

*O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Nog een extra Herald onder de cockpit voor de extra sensor arrays? :p

[ Voor 42% gewijzigd door Fordox op 15-01-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

CarrackHer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Case_C schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Geeft niets, :P iedereen hier is heel/een beetje enthiousiast. (Mensen die nog heel enthiousiast zijn moeten oppassen dat ze niet teveel schepen kopen :+ )

Schepen kopen is een van de voornaamste redenen waardoor Star Citizen zo groot is geworden qua funding :P . Denk er in ieder geval goed over na of je het echt wil / nodig hebt :) . Als je niet oppast heb je zonder er 'echt' erg in te hebben vice-admiral status op 't forum :+ .

Qua schepen zijn de DUR en Black leuke 'starters' . De Black schijnt gigantisch goed upgradebaar te zijn, de DUR waarschijnlijk ook, maar die vliegt nog niet in AC.

De Black is momenteel wel het 'gaafste' schip qua animaties in AC, echter is het behoorlijk een glass gun. (Hij is snel kapot)

Zoals ik al zei vliegt de DUR nog niet, maar die is behoorlijk taaier dan de Cutlas' serie. Het zijn allebij erg mooie schepen, maar mijn voorkeur ligt bij de Freelancers.

Als ik jouw was zou ik nog even wachten om een volgend schip te kopen, en het eerst even aan te kijken met de Aurora. (Heb dat zelf ook geprobeerd toen ik begin 2014 instapte :+ , nu ben ik een Aurora LX, Mustang Alpha, Avenger, Freelancer DUR en Carrack verder :+ )

Zelf wil ik door de Carrack waarschijnlijk van mijn DUR af, dus als je een package met alpha acces zoekt kan je die overnemen als je wilt.

[...]

Exploration Avenger vs. Combat Avenger :P dat gaat nog een moeilijke upgrade keuze worden voor mij....
Bedankt voor de uitgebreide reactie. Nou, ik ga me maar eens goed verdiepen in alle mogelijkheden van Star Citizen. En dan vanavond eens op mijn gemak rondkijken in het spel.

Wat vraag je voor die DUR met alpha acces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:52
Djesse8999 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:18:
[...]
Ik zou wel costum paintjobs willen zien, lekker allemaal het logo van je org op je schip zetten :D
Sterker nog het zit al in 1.0 ;) echter nog niet voor ons
This month the Engineering team has wrapped up work on the new paint system for vehicles that we are hoping to introduce with Arena Commander V1.0. This will at first allow us to use it to provide the proper paint jobs for variants in a much more efficient manner. Later it will become the system that is used to allow players to customize their own paint jobs and the decals applied to their ships.
edit @ hieronder: top haal ik dit weg gezien "adverteren" niet mag volgens mij. Hoewel hij nu toch in de quote staat :+

Reverse the 'Verse is momenteel bezig op Twitch: http://www.twitch.tv/cigcommunity

live notes voor wie niet wil luisteren :P
http://www.reddit.com/r/s...rse_the_verse_episode_30/

[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 15-01-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Case_C schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:32:
[...]

Sterker nog het zit al in 1.0 ;) echter nog niet voor ons

[...]

[...]

€115,-
Bij interesse kan je DM sturen.
Ok, ik zal het eens laten bezinken. ;)

Ik heb me trouwens aangemeld bij de GoT organisation. Nu nog aangenomen worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Patch 1.01 is not happening this week. They've run into more issues.
  • Subscriber flair and weapons have also been moved to next week with the patch.
  • Fly-free weekend this weekend for the Mustangs.
  • PU Townhall on January 23rd not livestreamed but will be recorded and released throughout the week afterwards.
  • voidAlpha finished their contract. They've moved on to other things. On great terms with the studio still and are literally family.
  • BAFTA was @ CIG with a film crew yesterday. It was insanely busy.
  • Ship summit and network summit yesterday as well.
  • Chris is in Austin right now. Back to Santa Monica on Monday, then back to Austin on Thursday.
De Mustang is dit weekend dus voor iedereen beschikbaar :) . Enkel jammer dat die allemaal kapotgeschoten worden door missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:13:
[...]

Een mooi doel voor de 100 miljoen stretchgoal: freeform welding op je schip XD, dan kan je alles erop zetten.

Even extra armor plating op m'n Carrack plakken, 3 weken later ben ik ready for battle. (jammer dat de strijd dan al gestreden is :+ )
Te veel Space Engineers gespeeld de laatste tijd? ;) Ik zal kijken of ik dit weekend nog mee kan doen met de GoT event.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
GoT event? even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak met space engineers is de lagg, als ik met mijn broertje op een LAN server speel hebben we (vooral met pistons) last van dat pistons door de vloer zakken, schepen wegvliegen enzo :(

Hopen dat het in het weekend beter gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Belangrijkste scheepsnieuws uit RtV
  • Starfarer will be "completed visually" in the next few months.
  • Orion and Hull C production cycle locked down. Very happy with what has been decided for design for both ships.
  • Genesis Starliner and Bulldog were launched into concept this week.
  • Gurmukh will be doing the MISC Reliant after the Bulldog.
  • More Vanduul ships will be added to Arena Commander. Tons of Vanduul ships in the Foundry 42 pipeline.
  • CIG would like to implement some of the features of Voice Attack in the game itself.
  • There is a larger Banu ship that has had some concept work done.
Dus binnenkort krijgen we waarschijnlijk weer mooie plaatjes te zien :D

@wouter ga je dan weer van je laten horen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 15-01-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de bijbehorende shitstorm van de haters.
Traditie he, hoort erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Laatst online: 17-05-2021
Djesse8999 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:28:
Poll van het mooiste schip, puur om de looks dus :)
Poll: Mooiste schip
3xx serie
890 Jump
Aurora serie
Avenger
Carrack
Caterpillar
Constellation serie
Cutlass serie
Hornet serie
Freelancer serie
Gladiator
Gladius
Herald
IDRIS (M of P)
Javelin
Karthu Al
M50
Merchantman
Mustang serie
P52 Merlin
Reclaimer
Redeemer
Retaliator
Starfarer
Vanduul Scyte
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
DM me als ik er een mis ;)
Ik heb natuurlijk op de Khartu-Al gestemd! :D

Kan niet wachten tot ie ingame is:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YpLKqyW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Mabok schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:53:
[...]

Ik heb natuurlijk op de Khartu-Al gestemd! :D

Kan niet wachten tot ie ingame is:

[afbeelding]
Haha mooie photoshop is dat, denk wel dat de Khartu-Al de Cutlass in het kwadraat gaat worden met zijn engines. Aangezien dat schip voor elke manouvre zijn 'main' thrusters aanpast.

Dat kan er nog wel eens behoorlijk gaaf uitzien :D .

Iemand ook een idee welk schip dit kan zijn , (van de facebook van Sandi)

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/p320x320/10502515_801467146573240_4022461637430701527_n.jpg?oh=31089fcca6ad0c9d2e7278db3de1c474&oe=55227F94&__gda__=1432886986_cf6fc17e3d6d7f7ed3b8720ee36c496d

Mijn idee is de launch/catapult van de Panther. In een ander geval zou het een Xi-An schip kunnen zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 16-01-2015 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 07:53:
[...]

Haha mooie photoshop is dat, denk wel dat de Khartu-Al de Cutlass in het kwadraat gaat worden met zijn engines. Aangezien dat schip voor elke manouvre zijn 'main' thrusters aanpast.

Dat kan er nog wel eens behoorlijk gaaf uitzien :D .

Iemand ook een idee welk schip dit kan zijn , (van de facebook van Sandi)

[afbeelding]

Mijn idee is de launch/catapult van de Panther. In een ander geval zou het een Xi-An schip kunnen zijn?
Ja of een vanduul superkist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:35:
[...]

Ja of een vanduul superkist.
Of dat natuurlijk :) , het enige 'gladde' stukje aan een Kingship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was me nog niet opgevallen, maar er is tegenwoordige gewoon een aparte forumsectie voor "concerns". :)

https://forums.robertsspaceindustries.com/categories/concern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terra begint ook mooi te worden trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3UoCTfN.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0R68dN1.png

Edit: Filmpje

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Ik heb gister voor het eerst gevlogen, en wel met een Cutlass Black en een Aurora. Erg lastig met een muis. Het beeld schommelt erg heen en weer.

Misschien een stomme vraag, maar is het verschil tussen het vliegen met een muis en met een joystick
erg groot? Zo ja, wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
We krijgen geen Letter for the Chairman meer? Jammer, stond altijd wel leuke informatie in :+

Ik ben nu aan het sparen voor een Connie, maar goed.. Duurt nog wel even voordat die een CCU mogelijkheid krijgt, dan neem ik wel afscheid van mijn Omega en LX. Jammer alleen dat ik dan de garantie van de LX niet kan meenemen.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
jojoba007 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:28:
Ik heb gister voor het eerst gevlogen, en wel met een Cutlass Black en een Aurora. Erg lastig met een muis. Het beeld schommelt erg heen en weer.

Misschien een stomme vraag, maar is het verschil tussen het vliegen met een muis en met een joystick
De Cutlass is een behoorlijk 'gevoelig' schip. Dat kan er mede voor zorgen dat je beeld zo schommelt. Verder zitten er behoorlijk veel instellingen op het schip die je vlieg-stijl beinvloeden.

Misschien dat dit kan helpen eraan.
https://robertsspaceindus...o-Fly-Manual-Update-Video

Zelf vlieg ik met de muis en toetsenbord, na een beetje oefenen went het wel. Hoewel ik na een paar weken weer vergeten bent hoe alles werkt... :P
Jorrie schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:30:
We krijgen geen Letter for the Chairman meer? Jammer, stond altijd wel leuke informatie in :+

Ik ben nu aan het sparen voor een Connie, maar goed.. Duurt nog wel even voordat die een CCU mogelijkheid krijgt, dan neem ik wel afscheid van mijn Omega en LX. Jammer alleen dat ik dan de garantie van de LX niet kan meenemen.
Nee ik begreep vanuit AtV dat we nu Design notes krijgen, daarnaast komt er een pagina die de voortgang van de stretchgoals weer gaat geven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jojoba007 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:28:

Het kan ook helpen om COMSTAB aan te zetten, die staat standaard uit.

Ik zou ook even deze thread doorlezen voor tips & tricks, want de besturing in AC gaat wel wat dieper dan oudere games:

https://forums.robertsspa...ps-tricks-general-help/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik zie trouwens dat de Connie packages behoorlijk aangepast hebben qua content als ik het goed zie. Hier zaten eerst nog physical items bij zoals de usb-stick en collectors item box. Echter zijn deze allemaal vervangen voor digitale dingen.
  • Revel & York Hangar
  • Starting Money:10,000 UEC
  • 6 Month Insurance
  • Beta AccessDigital
  • Star Citizen Manual
  • Star Citizen Digital Download
  • Squadron 42 Digital Download
  • Digital Game Soundtrack
  • Digital Star Map
  • Digital Making Of Star Citizen
  • RSI Constellation poster 1000 UEC
  • Cot 2000 UEC
  • Greycat PTV 15000 UEC
  • Work Bench 10000 UEC
  • Fishtank Mark 1 5000 UEC
  • Vindel 1000 UEC
  • Oshi 1000 UEC
  • Thorshu 1000 UEC
  • GreyRibbon Fish (Vario Vittas) 1000 UEC
Hoewel er wel voor een kleine 47K aan UEC extra's bijzit. Voor zover ik zie is dit voor alle packages hetzelfde. (excl Phoenix). Had toch liever nog de silver-collectors edition box gehad. Digitale items halen mij niet over de streep :p .

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 16-01-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:57:
Ik zie trouwens dat de Connie packages behoorlijk aangepast hebben qua content als ik het goed zie. Hier zaten eerst nog physical items bij zoals de usb-stick en collectors item box. Echter zijn deze allemaal vervangen voor digitale dingen.
  • Revel & York Hangar
  • 6 Month Insurance
  • Beta AccessDigital
  • Star Citizen Manual
  • Digital Star Map
  • Cot 2000 UEC
  • Greycat PTV 15000 UEC
  • Work Bench 10000 UEC
  • Vindel 1000 UEC
  • Oshi 1000 UEC
  • Thorshu 1000 UEC
Hoewel er wel voor een kleine 47K aan UEC extra's bijzit. Voor zover ik zie is dit voor alle packages hetzelfde. (excl Phoenix). Had toch liever nog de silver-collectors edition box gehad. Digitale items halen mij niet over de streep :p .
dat ben ik dan weer, zou ik als ik al en greycat heb dan 2 greycats kunnen hebben? :D
Jorrie schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:30:

Vroeg ik me ook al een tijdje geleden af, hetzelfde voor nieuwe strechgoals dacht dat de community er over gevote had en dat de uitslag was we gaan er mee door. Nu wil ik deze discussie niet aanwakkeren,(en doe het lekker toch) maar had de community niet besloten dat ze dat wel wilde middels een poll :)

Maar voorlopig vind ik het prima en besteed te tijd maar aan V2.0 ipv een nieuwe space plant of een aquarium. Maar vindt het wel oprecht jammer dat er niet een officieel bericht komt vanuit CR waarin hij zegt dat hij het niet meer doet (zowel de letter als de strechgoals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals eerder gezegd komen ze nu met Design Notes ipv de stretchgoals, wat imo ook veel interessanter is dan de stretchgoals. Deze week hadden ze het niet op tijd af, dus zal volgende week komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:40:
[...]

dat ben ik dan weer, zou ik als ik al en greycat heb dan 2 greycats kunnen hebben? :D

[...]

Vroeg ik me ook al een tijdje geleden af, hetzelfde voor nieuwe strechgoals dacht dat de community er over gevote had en dat de uitslag was we gaan er mee door. Nu wil ik deze discussie niet aanwakkeren,(en doe het lekker toch) maar had de community niet besloten dat ze dat wel wilde middels een poll :)

Maar voorlopig vind ik het prima en besteed te tijd maar aan V2.0 ipv een nieuwe space plant of een aquarium. Maar vindt het wel oprecht jammer dat er niet een officieel bericht komt vanuit CR waarin hij zegt dat hij het niet meer doet (zowel de letter als de strechgoals)
Uiteraard kunnen ze middels die design notes de community ook laten kiezen welke kant ze op moeten gaan met het design van het spel. Mits ze daar de mogelijkheid voor geven.

Dat zijn dan niet helemaal stretch-goals, maar als we daarmee aan kunnen geven wat we willen zien is het al mooi :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 16-01-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik had het ook niet over stretch goals maar gewoon LftC, altijd interessant om te lezen, ik wist dat er niet echt meer stretchgoals waren, al zou hij zo nu en dan nog wel een flair/UEC/andere items geven aan de backers.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Jorrie schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:55:
Ik had het ook niet over stretch goals maar gewoon LftC, altijd interessant om te lezen, ik wist dat er niet echt meer stretchgoals waren, al zou hij zo nu en dan nog wel een flair/UEC/andere items geven aan de backers.
Jaar is net begonnen en dan hebben ze dergelijke summits bij CIG. Volgens heb ik wat gehoort over de Ship en Network summit. Chris zal hier door dus erg druk zijn :P
Case_C schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:57:
  • Revel & York Hangar
  • 6 Month Insurance
  • Beta AccessDigital
  • Star Citizen Manual
  • Digital Star Map
  • Cot 2000 UEC
  • Greycat PTV 15000 UEC
  • Work Bench 10000 UEC
  • Vindel 1000 UEC
  • Oshi 1000 UEC
  • Thorshu 1000 UEC
Heeft waarschijnlijk ook mee te maken van vanaf 23(?) januari CS pakketten met fysieke items niet meer kan unmelten. Zouden alles nu vast locken zodat ze offertes kunnen aanvragen bij fabrikanten?

[ Voor 13% gewijzigd door Facerafter op 16-01-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Facerafter schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:16:
[...]

Heeft waarschijnlijk ook mee te maken van vanaf 23(?) januari CS pakketten met fysieke items niet meer kan unmelten. Zouden alles nu vast locken zodat ze offertes kunnen aanvragen bij fabrikanten?
Inderdaad, want je kan momenteel de fisieke items die erbij komen los bestellen.

https://robertsspaceindus...ilable-For-A-Limited-Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Zit te twijfelen of ik er een tweede dog tag bij zou doen...
Heb er nu één in de pre-order staan die ik waarschijnlijk als sleutel hanger ga gebruiken.
Maar als je ze in een paar hebt zoals het hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:55:
Die discussie over LftC is toch al een tijdje geleden gevoerd (edit: even nagekeken tussen 2 en 4 december, geïnitieerd door een dergelijke post van jou waarbij je ook aangaf dat je het interessant vind om te lezen maar niet boeiend dat je evt zou moeten wachten), waarbij de meeste het idee hadden dat het wel komt wanneer CR er tijd voor heeft en dat ze wat toe moeten voegen. Dus dat is toch onverminderd hetzelfde?

Gezien CIG rond kerst ook vrij had en de nadruk lag op het draaiend houden van V1.0 zal er behalve dat weinig zijn toegevoegd, in ieder geval niet iets wat expliciet door CR gemeld moet worden.

Dus het komt wel wanneer CR iets te melden heeft.

conclusie: er is dus op dit moment niks interessants om te melden
edit: in ieder geval niet iets wat expliciet door CR gemeld moet worden maar wat ook via de huidige kanalen kan. Het is dus gewoon een kwestie van geduld hebben. CR is nu met andere meer belangrijkere dingen bezig.

[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 16-01-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:29:

edit: in ieder geval niet iets wat expliciet door CR gemeld moet worden maar wat ook via de huidige kanalen kan. Het is dus gewoon een kwestie van geduld hebben. CR is nu met andere meer belangrijkere dingen bezig.
SQ42 playtesting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
er is toch ook een PTU waar ze nog net iets voor lopen op de andere omgeving.. maar of die hebben een NDA of staat er nog niet in. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:50:
[...]

er is toch ook een PTU waar ze nog net iets voor lopen op de andere omgeving.. maar of die hebben een NDA of staat er nog niet in. :o
Er schijnt in Duitsland ook een CIG studio geopent gaan worden. Met veel oud-werknemers van CryTek.
CIG Germany is "coming together". Hiring a lot of former CryTek employees.
Aldus de Reverse the 'verse van vorige week.

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 16-01-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Er schijnt in Duitsland ook een CIG studio geopent gaan worden. Met veel oud-werknemers van CryTek.

[...]

Aldus de Reverse the 'verse van vorige week.
Ik vraag me af waar het kantoor zal komen te staan... Cytrek staat in duitsland in Frankfurt dus lijkt me dat ze daar redelijk dicht bij zitten. Om te voorkomen dat medewerkers moeten gaan verhuizen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Bornhald schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:29:
[...]

Die discussie over LftC is toch al een tijdje geleden gevoerd (edit: even nagekeken tussen 2 en 4 december, geïnitieerd door een dergelijke post van jou waarbij je ook aangaf dat je het interessant vind om te lezen maar niet boeiend dat je evt zou moeten wachten), waarbij de meeste het idee hadden dat het wel komt wanneer CR er tijd voor heeft en dat ze wat toe moeten voegen. Dus dat is toch onverminderd hetzelfde?

Gezien CIG rond kerst ook vrij had en de nadruk lag op het draaiend houden van V1.0 zal er behalve dat weinig zijn toegevoegd, in ieder geval niet iets wat expliciet door CR gemeld moet worden.

Dus het komt wel wanneer CR iets te melden heeft.

Oei, dat kon ik me niet herinneren :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:34:
[...]

Oei, dat kon ik me niet herinneren :+
:+ ik neem je niks kwalijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

:Y) Wij wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fitness in Dumpers Depot :P, wat voegt het toe? Niks, maar vraag me af hoe vlug we meerdere characters gaan zien. En zelf kunnen customizen.Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10931458_801899883196633_640684260649208975_n.jpg?oh=6f4d6784232f6ce9c5f3bd061e58df3c&oe=55372C80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nu maar eens een serieuze vraag stellen dan :)

Heeft iemand al Star Citizen onder Linux draaiend?
Ik gebruik zelf Linux Mint (en Win7), maar als iemand mij zijn ervaringen kan delen dan hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Een sneakpeak voor de komende HUD's voor verschillende schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 08:58
Wegens aanschaf Avenger en carriere wijziging van explorer naar bounty hunter kan mijn digital mercenary + alpha acces & mustang beta (degene met living room) weg, ZGN maar 3 keer tegen een astroide gevlogen." Als iemand interesse stuur een bericht.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hCejVi6.png

[ Voor 19% gewijzigd door HenkdeFries op 19-01-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, pas lid geworden van GoT.

Begonnen met Star Citizen met een 315p maar naderhand toch voor de Freelancer DUR gegaan.
Wil me toch bezig houden met exploren etc..

Hoop dat ik binnenkort met mijn Freelancer rond kan vliegen in the Arena Commander.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:28:

Begonnen met Star Citizen met een 315p maar naderhand toch voor de Freelancer DUR gegaan.

Hoop dat ik binnenkort met mijn Freelancer rond kan vliegen in the Arena Commander.
Edit: Is al geregeld.

Ook wel mooi dit, de CEO van T-mobile over Star Citizen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NqXc2pr.png

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:28:

Welkom :) , pas maar op dat je straks niet een complete vloot hebt voor exploration :P. Denk dat we met de huidige vloot exploration schepen in de organisatie behoorlijk veel kunnen ontdekken :D.

Arena Commander 2.0 kan nog wel een paar maanden op zich laten wachten. Hopelijk krijgen we deze week patch 1.01 die waarschijnlijk missiles gaat fixen + overige bugs. Daarop volgt 1.1 met ingame currency om upgrades zoals wapens e.d. aan te schaffen :) .

Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

315P om laten smelten en daar Freelancer DUR voor gekocht.. :-)

Enigste wat ik mis op de Freelancer DUR is een tractorbeam zoals die wel op de 315P zat..

Maar neem aan dat die in de toekomst wel als upgrade te koop zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:13:

Enigste wat ik mis op de Freelancer DUR is een tractorbeam zoals die wel op de 315P zat..

Hemaal niet nodig, de Freelancer heeft een grote laadklep en kan achteruit vliegen ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
nieuwe sneak peak van Sandi,
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/10714452_801467146573240_4022461637430701527_o.jpg

gok op SC forum is dat het onderdeel is van de Banu MM
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2e54pk2.jpg

[quote]Sorki schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:26:

hoezo later https://robertsspaceindus...re-Grips/SureGrip-Tractor :) is een van de eerste dingen die er al was volgens mij :+

[ Voor 52% gewijzigd door Bornhald op 19-01-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De freelancer had toch een tractor beam boven de laadklep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Waarschijnlijk wel, maar ik vraag me af hoe die precies moeten gaan werken.

Het zal niet zo zijn dat de objecten die vastpakt met je tractorbeam automatisch in je cargo hold komen. Dit is momenteel in veel schepen nog een design-flaw in mijn ogen. Bij de 315p zou er eigenlijk onder het schip een scoop moeten zitten die alles oppakt wat je tractorbeam binnen haalt. (Voor praktische redenen zou de tractor-beam ook achter de scoop moeten zitten)

De Cutlass had een tijdje (weet niet of dit momenteel ook nog is) een tractor-beam achter de achterklep. Deze zat op een mechanische arm, en had nog geen hardpoint.

Waarschijnlijk zullen ze nog wel bekijken wat er nodig is aan hardpoints voor items als tractor beams. 't is momenteel natuurlijk nog allemaal WIP.
Bornhald schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:30:
nieuwe sneak peak van Sandi,
[afbeelding]

gok op SC forum is dat het onderdeel is van de Banu MM
[afbeelding]
Hij is niet echt nieuw :P , maar de link die je legt naar de Banu MM is wel goed mogelijk :) . Hopelijk zien we binnenkort meer van die greybox zodat we daar zeker over kunnen zijn.
Fordox schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:46:
De freelancer had toch een tractor beam boven de laadklep?
Nope een Class5 Size 1x2 ... volgens mij heeft die turret een downgrade gehad.. dacht dat 't Size 3 was.. :'( . De MIS heeft helemaal geen turret meer volgens de stats...

Maar je zou volgens mij wel een tractorbeam erop kunnen monteren natuurlijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk liever dat ze de mechanic zoals Elite gebruiken, mbv een cargo scoop, en dat je het dan zelf "naar binnen vliegt" dmv van een cameraschermpje in de cockpit. Dat vereist nog een klein beetje skills. :) Een combi van beide mechanics zou ook nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:04:
Ik heb eigenlijk liever dat ze de mechanic zoals Elite gebruiken, mbv een cargo scoop, en dat je het dan zelf "naar binnen vliegt" dmv van een cameraschermpje in de cockpit. Dat vereist nog een klein beetje skills. :) Een combi van beide mechanics zou ook nog kunnen.
Met de tractor-beam waardevolle items uit een berg rommel duikelen om vervolgens ze met de scoop op te ruimen. Dat zou idd het mooiste zijn.

Voor de 315p zou je dan via de ruimte achter de piloot een luik kunnen hebben waar je de cargo scoop kan bereiken. Dan kan je manueel die scoop legen en de items in containers stoppen. (Als het item te zwaar is zet je de gravity uit en doe je er voorzichtig aan tillen :) .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Nu we het toch over de 315p hebben. Ik heb een beetje raar gevoel bij het schip sinds AC 1.0. Met de komst van andere (beginner) exploration schepen is voor mij de meerwaarde van de 315p een beetje weg. De Mustang Beta heeft een beter uitgerust interieur voor exploration en kan dezelfde jumppoints door. De Freelancer DUR is groter, heeft meer fuel en meer cargo maar kan natuurlijk niet door de kleinere jumppoints.

Nou blijf ik me een beetje afvragen waar de 315p nou echt veel beter in is. Voor zijn formaat is de cargo zeer beperkt. De Avenger kan met kleine wijzigingen ook een goede explorer worden en is dan nog beter ook in interieur en cargo, en is nog goedkoper ook!

Hoe dan ook, ik hoop dat de 300 serie een kleine redesign van binnen krijgt die de serie wat logischer maakt in zijn rol want gevoelsmatig is het in alle klasses het net niet en zijn er betere basisopties te verkrijgen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Tylocke schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:18:
Nu we het toch over de 315p hebben. Ik heb een beetje raar gevoel bij het schip sinds AC 1.0. Met de komst van andere (beginner) exploration schepen is voor mij de meerwaarde van de 315p een beetje weg. De Mustang Beta heeft een beter uitgerust interieur voor exploration en kan dezelfde jumppoints door. De Freelancer DUR is groter, heeft meer fuel en meer cargo maar kan natuurlijk niet door de kleinere jumppoints.
Ik wil het niet erger maken maar ik dacht dat de Freelancer het grootste ship was dat door de kleinste jumppoints door kon ;)

Vergeet niet dat de 315p (net zoals de hele 300 series) nog een update/rework gaat krijgen.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk omdat de 300i bij de eerste serie ontworpen schepen hoort, dat het slachtoffer is geworden van de nieuwe ship pipeline (dat zie je bijna bij alle vroeg ontworpen schepen). Bijna elk schip dat ontworpen is in het eerste jaar krijgt een flinke redesign om te voldoen aan eisen die later zijn bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Sorki schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:25:
[...]

Ik wil het niet erger maken maar ik dacht dat de Freelancer het grootste ship was dat door de kleinste jumppoints door kon ;)

Vergeet niet dat de 315p (net zoals de hele 300 series) nog een update/rework gaat krijgen.
Daar maak je het idd niet beter door ;)

Dat van de rework wist ik al maar ik vroeg me dus af of ze nou echt nog zo veel gaan aanpassen aan de 300 serie. Naast dat ik de serie wel mooi vind zie ik nog niet echt een reden waarom ik op dit moment graag de 315p zou willen houden. Ik wacht natuurlijk wel op de rework! (moet wel want een CCU naar een Freelancer DUR kan pas met AC 2,0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Momenteel ben ik in het bezit van een Aurora ES en een Cutlass Black.

Nu wil ik de Aurora ES inwisselen voor een fighter, zodat ik nu wat te doen heb in de Arena Commander.
Ik zat te denken aan de 325a. Is dit in jullie een aanrader wat betreft dogfighting?

Later wil ik mijn Cutlass inruilen voor een Constellation Aquila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou de Aurora inwisselen voor de Mustang. Prima fighter, en is ook gratis omdat het beide starterschepen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:28:
[...]

Dat van de rework wist ik al maar ik vroeg me dus af of ze nou echt nog zo veel gaan aanpassen aan de 300 serie. Naast dat ik de serie wel mooi vind zie ik nog niet echt een reden waarom ik op dit moment graag de 315p zou willen houden. Ik wacht natuurlijk wel op de rework! (moet wel want een CCU naar een Freelancer DUR kan pas met AC 2,0)
Ik denk dat de rework de style van de 300 serie wel vast weet te houden. Maar het geheel zal wel meer modulair ingericht worden, waarschijnlijk zal het formaat en de vorm ook wel een beetje veranderen.

Niet vergeten dat de Freelancer volgens mij ook een schip was wat voor/tijdens het opzetten van de ship pipeline is gemaakt. Deze zou volgens mij ook nog een update krijgen.

Verwacht wel dat dat bootje ook behoorlijk modulair gaat worden met z'n cargo-space :) .
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:40:
Ik zou de Aurora inwisselen voor de Mustang. Prima fighter, en is ook gratis omdat het beide starterschepen zijn.
De Aurora ES naar Mustang Alpha is volgens mij geen gratis update, gezien de ES goedkoper is dan de MR, welke gelijk is aan de alpha. Momenteel is het nog moeilijk om te zeggen wat een goede fighter gaat zijn. Hoe de 325 momenteel is kan ik niet zeggen :P (maar alles behalve een super-hornet is momenteel méh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Ok, toch maar ff de 325a aangeschaft. Mocht het uiteindelijk niets zijn dan ruil ik hem wel in.
Dus nu in het bezit een Cutlass Black en een 325a.

Zo, nu weer even stoppen met het backen van SC ;-). Dit is niet goed voor mijn portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jojoba007 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:52:
Zo, nu weer even stoppen met het backen van SC ;-). Dit is niet goed voor mijn portemonnee.
Lol, je was gewaarschuwd. :P

@Case: Was idd even vergeten dat het alleen voor de MR geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik zit er aan te denken om de aurora MR up te graden naar een mustang beta voor € 8
Ik vraag me af of ik dat moet doen.

Voordelen beide
Aurora
  • Veelzijdiger (?)
Mustang Beta
  • EVA zitplek
  • Snel (sneller dan de aurora)
  • Mooier
Beide kunnen cargo vervoeren, weet niet of de mustang meer of minder kan vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Lol, je was gewaarschuwd. :P

@Case: Was idd even vergeten dat het alleen voor de MR geldt.
Haha, nou inderdaad. Er is niets te veel gezegd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Djesse8999 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:57:
Ik zit er aan te denken om de aurora MR up te graden naar een mustang beta voor € 8
Ik vraag me af of ik dat moet doen.

Voordelen beide
Aurora
  • Veelzijdiger (?)
Mustang Beta
  • EVA zitplek
  • Snel (sneller dan de aurora)
  • Mooier
Beide kunnen cargo vervoeren, weet niet of de mustang meer of minder kan vervoeren.
De Mustang Beta kan echter geen cargo-container vervoeren zoals de Aurora dat kan. Daar zit de camper module voor in de weg :P , of je moet die afkoppelen. Niet dat hij niks mee kan nemen, er zitten wel degelijk cargospace in de beta maar dan in kastjes :P . De cargo-boxes die onder de Aurora zitten zijn (volgens de lore) rental-boxes die je te leen bij een opdracht krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 19-01-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:28:
[...]

Cargo van de 300 serie is ook nog volgens de voorgaande methode waarmee ze rekende, is ook geroepen dat die uitgebreid gast worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:56:
[...]

Cargo van de 300 serie is ook nog volgens de voorgaande methode waarmee ze rekende, is ook geroepen dat die uitgebreid gast worden
Goedom dat te horen. Toen ik oorspronkelijk de beschrijving van luxury touring las hoopte ik op zoiets: http://youtu.be/CBtGk1kcSOM

Nu is die RV wel wat groter maar de afwerking is goed. De Constellation Phoenix komt wel een beetje in die buurt. Toch maar upgraden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:07:
[...]

Goedom dat te horen. Toen ik oorspronkelijk de beschrijving van luxury touring las hoopte ik op zoiets: http://youtu.be/CBtGk1kcSOM

Nu is die RV wel wat groter maar de afwerking is goed. De Constellation Phoenix komt wel een beetje in die buurt. Toch maar upgraden? ;)
Helaas is de Phoenix momenteel niet meer beschikbaar :P , maar ja als je toch voor luxe wil gaan kan je beter een 890J nemen. Aangezien rijke stinkerds zich liever laten vliegen dan zelf achter het stuur te zitten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Case_C schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:30:
[...]

De Mustang Beta kan echter geen cargo-container vervoeren zoals de Aurora dat kan. Daar zit de camper module voor in de weg :P , of je moet die afkoppelen. Niet dat hij niks mee kan nemen, er zitten wel degelijk cargospace in de beta maar dan in kastjes :P . De cargo-boxes die onder de Aurora zitten zijn (volgens de lore) rental-boxes die je te leen bij een opdracht krijgt.
Dan is de keuze snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:27:
[...]

Helaas is de Phoenix momenteel niet meer beschikbaar :P , maar ja als je toch voor luxe wil gaan kan je beter een 890J nemen. Aangezien rijke stinkerds zich liever laten vliegen dan zelf achter het stuur te zitten :+ .
De 890 Jump staat ook zeker op mijn lijst, maar dat wordt een ingame doel. Hoe dan ook wil ik cruisen door de big black in stijl en luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Laatst online: 17-05-2021
Tylocke schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:27:
[...]

De 890 Jump staat ook zeker op mijn lijst, maar dat wordt een ingame doel. Hoe dan ook wil ik cruisen door de big black in stijl en luxe.
Je bent in ieder geval welkom om in mijn Phoenix te vliegen! Dan lig ik wel in het bubbelbad (of op de wc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze game te doen voor mensen die geen RL geld spenderen aan de credits en dergelijke? Begrijp (volgens de frontpage) dat er een limit per maand aan zit, maar toch even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:22:
Is deze game te doen voor mensen die geen RL geld spenderen aan de credits en dergelijke? Begrijp (volgens de frontpage) dat er een limit per maand aan zit, maar toch even vragen.
Zeker, je kan gewoon het basispaket nemen en dan alle schepen ingame bij elkaar sparen :)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standby schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:35:
[...]

Zeker, je kan gewoon het basispaket nemen en dan alle schepen ingame bij elkaar sparen :)
Top! Bedankt. Zal even wat meer research doen dan. Lijkt mij een hele leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Mabok schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:20:
[...]

Je bent in ieder geval welkom om in mijn Phoenix te vliegen! Dan lig ik wel in het bubbelbad (of op de wc)
Haha, dank je! Ik zou graag in het begin van de PU met een grote groep bij elkaar komen om alle schepen te bewonderen (van binnen en buiten). Buiten de Idris en Javelin hebben we ze als het goed is wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Medic! Via Sandi FB:Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iHuA2gf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:04:
[...]

Haha, dank je! Ik zou graag in het begin van de PU met een grote groep bij elkaar komen om alle schepen te bewonderen (van binnen en buiten). Buiten de Idris en Javelin hebben we ze als het goed is wel allemaal.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat we met de release van de social module toch op z'n minst elkaars hangar kunnen bezoeken. Dus waarschijnlijk dat we voor de PU al de schepen kunnen bewonderen, hoewel in space het natuurlijk net iets toffer is :P .
Vraag me af hoever ze zijn met het modulair kledingsysteem.

edit:

Wat minder mooi nieuws op de RSI site.

Vanaf 1 februari worden alle aankopen op de RSI site voor Europa duurder... hier de melding:
https://robertsspaceindus...3-VAT-Change-Announcement
Het percentage belasting word nu dus volgens Nederlandse standaard ipv Amerikaanse over het 'product' gerekend als ik het goed heb. Dat kan dus betekenen dat alle prijzen 10 tot 15% omhoog gaan voor 'ons' :( .
Afbeeldingslocatie: http://i1259.photobucket.com/albums/ii547/Robin_Grieves/obiwan_zps71c03cc9.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 20-01-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dan maar kopen via een amerikaanse proxy of vpn, opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:24:
Nu snel een mooie guide op het RSI forum posten en je word MVP Europe :D.

Een voordeeltje ervan is wel dat er nu weer een sale aankomt met alle schepen van Wave 2 :) (Starfarer, Banu MM e.d.)

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 20-01-2015 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja zou kunnen. Zou Paypal dat wel pakken?

Ik blij dat ik mijn uitgaven al heb gedaan voor SC :)

Betekend dat ook dat melten nu opeens wel geld gaat kosten?
Of blijven de Credits dezelfde waarde hebben? Denk het niet toch?

Dus moeten we dan voor 1 Feb een definitieve keuze hebben gemaakt?

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shitstorm coming idd. Het zou sowieso zijn gekomen op een bepaald moment, beter nu dan dichtbij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Cygnitr0n schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Ja zou kunnen. Zou Paypal dat wel pakken?

Ik blij dat ik mijn uitgaven al heb gedaan voor SC :)

Betekend dat ook dat melten nu opeens wel geld gaat kosten?
Of blijven de Credits dezelfde waarde hebben? Denk het niet toch?

Dus moeten we dan voor 1 Feb een definitieve keuze hebben gemaakt?

:X
Ik hoop t, anders wordt dit business voor de Amerikanen om alles door te verkopen met bijvoorbeeld 5% korting.
Ik ben ook benieuwd of de dikke capital ships voor ons dan meer gaan kosten, en die krengen waren al zo duur...

Kunnen ze geen korting geven in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat als je na 1 feb melt, je gesmolten store credits dezelfde waarde hebben als het schip + VAT, dus kan je gewoon weer een schip aanschaffen met VAT. Maar wel goed als daar verduidelijking voor komt.

Het wordt lastig als je voor 1 feb melt en daarna een schip wilt aanschaffen. Misschien verandert de waarde van je store credits gewoon na 1 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:44:
[...]

Ik hoop t, anders wordt dit business voor de Amerikanen om alles door te verkopen met bijvoorbeeld 5% korting.
Ik ben ook benieuwd of de dikke capital ships voor ons dan meer gaan kosten, en die krengen waren al zo duur...

Kunnen ze geen korting geven in Europa?
Nou reken maar uit... 20%. Als voorbeeld: The Carrak a €375 wordt straks €450

Maar bedriegen mij ogen me nu? Ze geven nu al korting op pakket en schepen?
Gezien de Gladius van 90 naar 72 is gegaan?
Gezien de Redeemer van 250 naar 212 is gegaan?

Laat maar.. Dollarss. Euros.. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door DutchWalnut op 20-01-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
edit: Ik weet niet meer wat ik wou typen :+

De Carrack was trouwens wel die 355 dollar dus die klopt nog niet :P .

[ Voor 139% gewijzigd door Case_C op 20-01-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:53:
edit: Ik weet niet meer wat ik wou typen :+
Haha en ik maar mijn post aanpassen.. omdat jij de oude had geplakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ook leuk, QA en presentatie van CR op de Bafta's vanavond half 11 (volgens mij):
http://wdc.com/ventito/ga...la-games-masterclass-live
Tomorrow, the first BAFTA LA Games Masterclass of 2015 will feature a presentation and Q&A from iconic game developer Chris Roberts, founder of Cloud Imperium Games and creator of the upcoming title, Star Citizen.

Presented by WD, the evening will be moderated by video game journalist and founder of The Game Awards, Geoff Keighley. The event will be livestreamed here on WD Ventito beginning at 7:30pm Pacific/10:30pm Eastern time. Don't miss it!

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 20-01-2015 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nice, ik dacht dat ze bij AtV hadden aangegeven dat het niet werd gestreamd (kan ook zijn dat dat over ander event ging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:11:
Nice, ik dacht dat ze bij AtV hadden aangegeven dat het niet werd gestreamd (kan ook zijn dat dat over ander event ging).
Dat was volgens mij 'townhall'?

Ohja er is ook weer een 10ftC
Een nieuw CIG kantoor in Frankfurt dus :D .
Deze week de 1.01 update :) , met een missile fix .
Planetside willen ze momenteel rond de 50km2 houden.

[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 20-01-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:02:
Ook leuk, QA en presentatie van CR op de Bafta's vanavond half 11 (volgens mij):
http://wdc.com/ventito/ga...la-games-masterclass-live

[...]
Nog even nagekeken, dit is 4.30 onze tijd helaas (10.30pm eastern time). Dus wordt heel vroeg opstaan voor de die hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Dat zou belasting ontduiking zijn ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:11:
[...]
Nog even nagekeken, dit is 4.30 onze tijd helaas (10.30pm eastern time). Dus wordt heel vroeg opstaan voor de die hards.
Jammer :-( , dan heb ik verkeerd gekeken. Central Time is dus geen GMT :P
Facerafter schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:31:
[...]

Dat zou belasting ontduiking zijn ;P
Gewoon doen, wie weet krijg je dan onverwachts een contract aangeboden als CEO bij een grote multi-national. :+

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 20-01-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Hoeveel is de paypal fee ook alweer?

Ik heb zo het idee dat 'StarCitizen_trades' het druk gaat krijgen..
Pagina: 1 ... 9 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.