[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.764 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Van de week mijn Aurora LX ge-ccu'd naar de Cutlass Black. Wat een leuke schip om te vliegen!
Ben alleen maar rondjes aan het draaien, kijkend naar de main thrusters. De eerste keer kwam ik zelfs niet meer uit een spin waardoor ik buiten de map kwam (en dood ging) :+

Hij draait voor mijn gevoel alleen net iets te snel en te veel voor zulke grote thrusters. Misschien dat ze de main thrusters zo kunnen maken dat ze automatisch wisselen van in- en uitlaat ipv de hele thruster 180 graden te laten draaien (maar dan gaat misschien wel de charme van de cutlass weg, hmmm)

Ik heb ook nog een Cutlass Blue upgrade klaar staan, maar daar wacht ik even mee totdat ie ook echt flyable is.

Ohja, ik weet niet of de meeste het al weten, maar hier een uitleg hoe je automatisch inlogt bij de Star Citizen Launcher ipv de hele tijd je wachtwoord te moeten invoeren:
1. Open ..\StarCitizen\Launcher\LauncherData\bla-bla-bla.settings
2. Search and replace on "rememberusername":"1","rememberpassword":"1","auto_login":"1"
3. Start the launcher and enter the username and password. The next time you will be logged in automatically.
Bij mij waren de settings voorheen:

rememberusername":"1" (hier stond al "1" omdat ik remember username had aangevinkt bij launcher settings)
"rememberpassword":null <- dit wordt dus "rememberpassword":"1"
"auto_login":null <- en dit wordt dus "auto_login":"1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:34
Mabok schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:19:
Van de week mijn Aurora LX ge-ccu'd naar de Cutlass Black. Wat een leuke schip om te vliegen!
Ben alleen maar rondjes aan het draaien, kijkend naar de main thrusters. De eerste keer kwam ik zelfs niet meer uit een spin waardoor ik buiten de map kwam (en dood ging) :+

Hij draait voor mijn gevoel alleen net iets te snel en te veel voor zulke grote thrusters. Misschien dat ze de main thrusters zo kunnen maken dat ze automatisch wisselen van in- en uitlaat ipv de hele thruster 180 graden te laten draaien (maar dan gaat misschien wel de charme van de cutlass weg, hmmm)

Ik heb ook nog een Cutlass Blue upgrade klaar staan, maar daar wacht ik even mee totdat ie ook echt flyable is.

Ohja, ik weet niet of de meeste het al weten, maar hier een uitleg hoe je automatisch inlogt bij de Star Citizen Launcher ipv de hele tijd je wachtwoord te moeten invoeren:

[...]

Bij mij waren de settings voorheen:

rememberusername":"1" (hier stond al "1" omdat ik remember username had aangevinkt bij launcher settings)
"rememberpassword":null <- dit wordt dus "rememberpassword":"1"
"auto_login":null <- en dit wordt dus "auto_login":"1"
Thanks :) , dat scheelt iig elke keer weer inloggen op de launcher.

De funding staat momenteel ook al bijna op de 69 miljoen :P , nog 3 dagen met 50.000 dollar per dag. Voor het eind van de maand kunnen ze de 70 miljoen gehaald hebben 8) . $ 100.000.000,- voor 2016 moet toch te doen zijn zou je denken met de 30 miljoen van vorige jaar :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Thanx iedereen voor de info!! Ga ik morgen mee aan de slag dan, top ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Ik heb ff een offtopic vraagje..

Zijn hier ook mensen die met CryEngine werken?

Ik heb het zelf op de pc staan en heb net een clipje bekeken van een russische gozer die een Battlefield 3 map namaakt. Die gozer heeft vet veel models in zijn CryEngine. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die weten hoe je aan die models kan komen?

Hoor het graag :)

Dit is het filmpje van die gozer. In de comments wordt al meerdere keren gevraagd waar hij de models vandaan heeft, maar ik kan geen antwoord van hem vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=RQGhh_RH-Ns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Laatst online: 13-09 15:58
Brandonchat schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 01:56:
Ik heb ff een offtopic vraagje..

Zijn hier ook mensen die met CryEngine werken?

Ik heb het zelf op de pc staan en heb net een clipje bekeken van een russische gozer die een Battlefield 3 map namaakt. Die gozer heeft vet veel models in zijn CryEngine. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die weten hoe je aan die models kan komen?

Hoor het graag :)

Dit is het filmpje van die gozer. In de comments wordt al meerdere keren gevraagd waar hij de models vandaan heeft, maar ik kan geen antwoord van hem vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=RQGhh_RH-Ns
Voor zo ver dat ik weet heeft CryEngine geen marketplace.
Dus of hij zou bestaande models uit zijn BF3 games files hebben gehaald, zelf gemaakt of iemand anders gemaakt en gedownload. Maar ik gok de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
BF3 = frostbite engine toch :?

[ Voor 3% gewijzigd door ReQuiem83 op 06-01-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ja maar models zijn zolang ze niet geconverteerd worden universeel te gebruiken.
De models zijn waarschijnlijk gemaakt in 3ds Max of in Maya met de models die je maakt met programma's zijn universeel te gebruiken. Dus Unity, CryEngine, Unreal Engine en waarschijnlijk dus ook Frostbite kunnen die objects gebruiken.

OT:
Schema van de week
Monday January 5th
- 10 For the Writers

Tuesday January 6th
- Lore Post: News Update
- Galactic Guide: Hades System

Wednesday January 7th
- Fan Spotlight: Wallpapers Round 3

Thursday January 8th
- Around the Verse
- Reverse the Verse

Friday January 9th
- Monthly Report
10 for the Writers

En een dev quote voor degene die niet weten hoeveel 64 bit gaat veranderen
We are currently modifying the game engine to go from 32 bit precision to 64 bit precisions. What does that mean? Giant environments! If your ship was a needle and 32 bit is it's case, 64 bit is it's haystack. There will be massive space environments to battle in.

[ Voor 45% gewijzigd door Facerafter op 06-01-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Zo jammer dat die rus niet wil zeggen waar hij het vandaan heeft. Het kan toch niet zo zijn dat hij het allemaal zelf heeft gemaakt. Heb net een stukje gezien hoe iemand gras maakt. Mega veel werk. Als je dat bij alles zo moet doen, dan mag hij op zn 2e wel begonnen zijn. Hij heeft zo mega veel modellen en textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Voor degene niet nog nooit Wing Commander hebben gespeeld, het is nu mogelijk in je browser.
https://archive.org/searc...AND+firstTitle%3AW&page=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Vandaag eindelijk na 1 maand mijn collectable ontvangen van CIG: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CMDha8Jl.jpg

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

batumulia schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:35:
Vandaag eindelijk na 1 maand mijn collectable ontvangen van CIG: [afbeelding]
Gaaf! Hoe lang heb je er in totaal op moeten wachten? En ik vind hem zo mooier dan zoals ze hem in het groen hadden tijdens AtV.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Sinds 21 november heb ik hier op zitten wachten :) aardig lange tijd maar dan heb je er wel wat leuks voor terug :) Ik vind inderdaad deze kleur ook mooier dan dat groen achtige wat ze eerst hadden.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
batumulia schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:03:
Sinds 21 november heb ik hier op zitten wachten :) aardig lange tijd maar dan heb je er wel wat leuks voor terug :) Ik vind inderdaad deze kleur ook mooier dan dat groen achtige wat ze eerst hadden.
Zo'n poppetje staat natuurlijk leuk naast je toekomstige Constelation schaalmodel :p . Schaal 1:10 natuurlijk, anders is 't een beetje te klein :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Laatst online: 17-05-2021
Case_C schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:11:
[...]

Zo'n poppetje staat natuurlijk leuk naast je toekomstige Constelation schaalmodel :p . Schaal 1:10 natuurlijk, anders is 't een beetje te klein :+ .
Nou je het zegt, ik krijg een 3" Constellation model bij m'n Rear Admiral Package. Ik was het helemaal vergeten. Ben benieuwd of ze dan ook een model sturen van m'n Phoenix of gewoon de Andromeda.

Ik zal sowieso moeten wachten tot de uiteindelijke release.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik heb een printbare A4 keyboard layout gemaakt. Aangepaste versie voor Arena 1.0
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DY0dTcN.png
Vij gedateerd origineel van http://www.reddit.com/user/liquidhot

[ Voor 4% gewijzigd door naaitsab op 07-01-2015 07:20 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 22:48

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

naaitsab schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:13:
Ik heb een printbare A4 keyboard layout gemaakt. Aangepaste versie voor Arena 1.0
[afbeelding]
Vij gedateerd origineel van http://www.reddit.com/user/liquidhot
Die heb ik dus altijd op het 2e scherm, mooi dat je hem nu ook printbaar hebt gemaakt!
print hem vanmiddag wel even uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Gelukkig zit het al in mijn hoofd. Ik gebruik hiervoor VoiceAttack. Bespaart mij veel combi-toetsen indrukken.
Als je er toe in staat bent om tegen je PC te praten, dan is dat zeker een aanrader!

Hier een filmpje van mijzelf (was nog op AC0.9):

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 07-01-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Cygnitr0n schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:57:
Gelukkig zit het al in mijn hoofd. Ik gebruik hiervoor VoiceAttack. Bespaart mij veel combi-toetsen indrukken.
Als je er toe in staat bent om tegen je PC te praten, dan is dat zeker een aanrader!

[video]
Die britse stem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja klopt, eigenlijk is de 'Ivona 2 Brian UK English Male voice'. Maar noem hem maar voor het gemak 'Jarvis".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:57:

[video]
Het lijkt me erg vet om een keer te proberen. Denk dat zodra ik tijd heb het eens een keer test :) .

We hebben trouwens sinds zojuist 250 leden in de organisatie :D . Zo zijn we in bijna 1 jaar toch behoorlijk gegroeid :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr0n
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-12-2021
Hallo beste mensen, het is een eer om het 250e lid te zijn van deze organisatie. Ik geloof dat dit ook mijn eerste post is op Tweakers sinds ik een account registreerde in 2010 :). Nu maar even snel dit forum doorlezen.

See you in the verse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Het lijkt me erg vet om een keer te proberen. Denk dat zodra ik tijd heb het eens een keer test :) .

We hebben trouwens sinds zojuist 250 leden in de organisatie :D . Zo zijn we in bijna 1 jaar toch behoorlijk gegroeid :P .
Het is echt de moeite waard! Maar je moet wel aan de volgende criteria voldoen:
  • Windows 7 of 8 US versie (NL versie heeft geen ondersteuning in TTS)
  • VoiceAttack kopen
  • Ivona 2 Brian TTS kopen
En daarna commando's en tekst invoeren.
In mijn filmpje heb ik ook een paar grapjes ingevoerd. En er komt steeds meer feedback bij, zonder functies dan wel. Maar is leuk om er tegen aan te kletsen :)

Gefeliciteerd! Hopelijk hebben we het komend jaar nog meer leden. _/-\o_
tr0n schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:38:
Hallo beste mensen, het is een eer om het 250e lid te zijn van deze organisatie. Ik geloof dat dit ook mijn eerste post is op Tweakers sinds ik een account registreerde in 2010 :). Nu maar even snel dit forum doorlezen.

See you in the verse!
Hallo Tr0n! Welkom op het forum en veel lees plezier op de Topic Starter. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Cygnitr0n schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:44:
[...]

• VoiceAttack kopen
In mijn filmpje heb ik ook een paar grapjes ingevoerd. En er komt steeds meer feedback bij, zonder functies dan wel. Maar is leuk om er tegen aan te kletsen :)
Volgens mij is het ook gewoon mogelijk om de US/EN TTS te gebruiken op de Nederlandse versie van W7/8. Hier alle voices van IVONA http://www.ivona.com/en/about-us/voice-portfolio/ maar die hoef je niet per sé te kopen. (Heb ik in ieder geval niet gedaan). Ik gebruik trouwens Amy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Facerafter schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:51:
[...]

Volgens mij is het ook gewoon mogelijk om de US/EN TTS te gebruiken op de Nederlandse versie van W7/8. Hier alle voices van IVONA http://www.ivona.com/en/about-us/voice-portfolio/ maar die hoef je niet per sé te kopen. (Heb ik in ieder geval niet gedaan). Ik gebruik trouwens Amy.
Heb het geprobeer op zowel Pro als Ultimate in NL maar wou bij mij niet lukken jammer genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 07-01-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik denk dat als ik dat programma ga gebruiken mijn ouders dan denken dat ik gek ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Cygnitr0n schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:44:
[...]

• VoiceAttack kopen

Gefeliciteerd! Hopelijk hebben we het komend jaar nog meer leden. _/-\o_

[...]

Hallo Tr0n! Welkom op het forum en veel lees plezier op de Topic Starter. :D
Is het mogelijk om een export te maken van jou settings? Dan kan ik die voor mijn eigen VoiceAttack gebruiker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Basekid schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:27:
[...]

Is het mogelijk om een export te maken van jou settings? Dan kan ik die voor mijn eigen VoiceAttack gebruiker :9~
Ja hoor geen probleem.

In het ingepakte bestand vind je zowel de geluidsbestandjes die ik heb gebruikt als de reacties.
Natuurlijk ben ik nog bezig met uitbreidingen. Dus af en toe zal ik, mits gewenst, een update hier posten.
En wees vrij om het naar je eigen hand te zetten en of aan te passen.

De export vind je hier: https://www.dropbox.com/s...Jarvis_Cygnitr0n.rar?dl=0

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Cygnitr0n schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 18:24:
[...]

Ja hoor geen probleem.

In het ingepakte bestand vind je zowel de geluidsbestandjes die ik heb gebruikt als de reacties.
Natuurlijk ben ik nog bezig met uitbreidingen. Dus af en toe zal ik, mits gewenst, een update hier posten.
En wees vrij om het naar je eigen hand te zetten en of aan te passen.

De export vind je hier: https://www.dropbox.com/s...Jarvis_Cygnitr0n.rar?dl=0

:*)
Tof. Cool filmpje ook (met het kleine window waarin je jou bezig ziet). Heb afgelopen weekend Voiceattack geprobeerd icm Battlefield 4. Dit ook vooral met het idee om te testen of het goed genoeg werkt om ook in SC te gaan gebruiken tzt.

Bij mij herkende hij de stem niet super maar bij jou werkt het echt heel goed. :)
Waarschijnlijk moet ik de W8 voicerecognition eerst beter trainen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Help!!!! schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:02:
[...]

Tof. Cool filmpje ook (met het kleine window waarin je jou bezig ziet). Heb afgelopen weekend Voiceattack geprobeerd icm Battlefield 4. Dit ook vooral met het idee om te testen of het goed genoeg werkt om ook in SC te gaan gebruiken tzt.

Bij mij herkende hij de stem niet super maar bij jou werkt het echt heel goed. :)
Waarschijnlijk moet ik de W8 voicerecognition eerst beter trainen.
Dank je wel :) Helaas van de net niet HD kwaliteit. Maar zal tzt een keer een nieuwe maken.

Ik heb inderdaad aardig wat training inzitten, sowieso een half uur voorgelezen. Maar het leuke is dat hoe meer je praat hoe beter de PC je verstaat. En soms moet je even smokkelen met intonaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Ik moet dit ook echt gaan installeren, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:25
Bedankt voor het beschikbaar stellen van de VA bestandjes Cygnitr0n!
YT filmpje geeft goed aan hoe goed het werkt en hoe leuk het kan zijn met de non-functional extratjes.
Ik had VA al een keer aangeschaft maar kon geen goede bestanden vinden.
Deze ga ik dus op zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Thanks voor het bestandje inderdaad, was nog wat te lui om mijn eigen VA in te stellen tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Facerafter schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:51:
[...]

hoe krijg je een ivona voice aan de praat in VC zonder dat hele gebeuren te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Gisteren even eerste potje tegen Vanduul gedaan. Tot de laatste mob van wave 2 gekomen, daarna main gun ammo op :/ Wel gaaf ding maar toch maar opzoek naar een energy wapen op de gimbal, dit is niks.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:04:
[...]

hoe krijg je een ivona voice aan de praat in VC zonder dat hele gebeuren te kopen?
www.kickass.to

Voor degene die nog een leuke wallpaper zoeken https://robertsspaceindus...tlight-Wallpapers-Round-3

En het VA profile dat ik gebruik "Anna". https://forums.robertsspa...verything-with-your-voice

[ Voor 42% gewijzigd door Facerafter op 08-01-2015 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
tr0n schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:38:

See you in the verse!
Beetje laat, maar alsnog welkom bij de organisatie :) .
naaitsab schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 07:21:
Gisteren even eerste potje tegen Vanduul gedaan. Tot de laatste mob van wave 2 gekomen, daarna main gun ammo op :/ Wel gaaf ding maar toch maar opzoek naar een energy wapen op de gimbal, dit is niks.
Dat, en de non-gimbal energyweapons onder de vleugels zijn voor mij de min-punten van de Avenger. Maar wie weet dat je gimbals later in-game nog kan plaatsen. En een energyweapon op de neus monteren is natuurlijk niet echt een probleem :).

edit:
Ongemerkt vandaag/gisteren over de 69 miljoen gegaan :D , de funding loopt behoorlijk goed momenteel. Behoorlijk veel nieuwe citizens zijn er ook bijgekomen, 3000 in de laatste week volgens mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 08-01-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 01:19
Gaan jullie niet problemen krijgen met Voice Attack, zodra we wat meer gaan multiplayeren? In het heetst van de strijd kan je niet overleggen met je wingmen en tegelijk commando's naar je computer schreeuwen lijkt mij. Ik zat even te denken waarom, bijvoorbeeld het leger, in de echte wereld (nog) geen stemcommando's gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:45:
[...]

edit:
Ongemerkt vandaag/gisteren over de 69 miljoen gegaan :D , de funding loopt behoorlijk goed momenteel. Behoorlijk veel nieuwe citizens zijn er ook bijgekomen, 3000 in de laatste week volgens mij.
Even die kerstbonus/ 13e maand er doorheen jagen.

Is er eigenlijk al een beetje zicht op een patch binnenkort die de multiplayer fixt? Heb wel weer zin in wat potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JJvdM schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:01:
Gaan jullie niet problemen krijgen met Voice Attack, zodra we wat meer gaan multiplayeren? In het heetst van de strijd kan je niet overleggen met je wingmen en tegelijk commando's naar je computer schreeuwen lijkt mij. Ik zat even te denken waarom, bijvoorbeeld het leger, in de echte wereld (nog) geen stemcommando's gebruikt.
Eerlijk? Nee.
Ten eerst is VA engels en wij kunnen nederlands praten.
Ten tweede, VA reageerd op steekwoorden en zinnen die je invoert.

Dus, je moet ze exact uitspreken, anders pakt VA het niet op.
Meestal als je met een RL persoon praat dan lopen de zinnen ook anders.

Voorbeeld voor VA: 'Power to shields'
Voorbeeld voor RL: All 'power to shields' <-- hier reageerd VA niet op

Voorbeeld voor VA: 'Eject'
Voorbeeld voor RL: We must 'Eject' now <-- hier reageerd VA niet op

Hopelijk zo je vraag beantwoord.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 08-01-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Even die kerstbonus/ 13e maand er doorheen jagen.

Is er eigenlijk al een beetje zicht op een patch binnenkort die de multiplayer fixt? Heb wel weer zin in wat potjes.
Heb zelf geen 13e maand mogen ontvangen dus dat probleem heb ik niet :+ .

De multiplayer functioneert volgens mij wel, maar ik denk dat je meer doelt op het OP zijn van de missiles/joinen van anderen in je private match. (Is die hourly server reset nog in werking trouwens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ondanks dat ik 2 AMD Mustangs verkocht heb toch weer één gekocht en geupgrade naar de Avenger. Toch een mooie deal 30 USD voor de Avenger ;D

Staat nu dus een Avenger en een Cutlass Blue in mijn hangar.
Perfect combi voor mercenary/bounty hunter. Misschien later toch ook nog de Gladius erbij :S

[ Voor 36% gewijzigd door Facerafter op 08-01-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Heb zelf geen 13e maand mogen ontvangen dus dat probleem heb ik niet :+ .

De multiplayer functioneert volgens mij wel, maar ik denk dat je meer doelt op het OP zijn van de missiles/joinen van anderen in je private match. (Is die hourly server reset nog in werking trouwens?)
Ik ook (nog) niet helaas. :P Dat laatste bedoelde ik inderdaad. Geen idee of die reset er nog op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Cygnitr0n schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Eerlijk? Nee.
Ten eerst is VA engels en wij kunnen nederlands praten.
Ten tweede, VA reageerd op steekwoorden en zinnen die je invoert.

Dus, je moet ze exact uitspreken, anders pakt VA het niet op.
Meestal als je met een RL persoon praat dan lopen de zinnen ook anders.

Voorbeeld voor VA: 'Power to shields'
Voorbeeld voor RL: All 'power to shields' <-- hier reageerd VA niet op

Voorbeeld voor VA: 'Eject'
Voorbeeld voor RL: We must 'Eject' now <-- hier reageerd VA niet op

Hopelijk zo je vraag beantwoord.
Nou nee, want stel:

Jij, samen met twee wingmen vallen een Constellation aan. Je wordt behoorlijk bestookt, en moet "Power to shields" zeggen om te overleven. Op dat moment zie je echter ook dat het rear shield van de Constellation uit valt. Dat is op dat moment iets wat je moet delen met je wingmen. Wacht je te lang is de kans verkeken.

Mischien niet het beste voorbeeld, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Het gaat met dus niet om wát je zegt, of de taal, maar om dat je gewoon niet twee dingen tegelijk kunt zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JJvdM schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:20:
[...]
Nou nee, want stel:

Jij, samen met twee wingmen vallen een Constellation aan. Je wordt behoorlijk bestookt, en moet "Power to shields" zeggen om te overleven. Op dat moment zie je echter ook dat het rear shield van de Constellation uit valt. Dat is op dat moment iets wat je moet delen met je wingmen. Wacht je te lang is de kans verkeken.

Mischien niet het beste voorbeeld, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Het gaat met dus niet om wát je zegt, of de taal, maar om dat je gewoon niet twee dingen tegelijk kunt zeggen.
Dan kan je toch via VA het volgende zeggen? Tenminste ik heb dit in VA ingesteld.
'Power to shields' daarna 'Shields to back'

Of je moet zeggen tegen je compagnion: All power to shields, shields to back. Is volgens mij evensnel of langzamer.

Of je compagnion moet ook maar opletten waar de shields sterker moet zijn ;)
*Anders zou ik een NPC nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Haha nee, het ging in mijn voorbeeld om het uitvallen van de shields van de vijand. :p

Dus je moet iets tegen je eigen ship zeggen, en je moet iets cruciaals over de vijand melden aan je wingmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JJvdM schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:36:
Haha nee, het ging in mijn voorbeeld om het uitvallen van de shields van de vijand. :p

Dus je moet iets tegen je eigen ship zeggen, en je moet iets cruciaals over de vijand melden aan je wingmen.
Dat kan toch? Zolang maar de ingestelde zin niet exact overeenkomen met de commando naar je compagnion.

Het zou lullig zijn als je zegt: Hey laten we die kist pakken want de piloot 'eject' toch wel. En dat op dat moment VA denkt.. Hey Eject! BATS.. en daar ga je dan met je schietstoel :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
@JJvdM Ik denk niet dat die enkele seconde zo cruciaal is.

Ook is nog de optie op instellen dat VA alleen "luistert" als je een bepaalde knop inhoud/een keer indrukt.
Ook zal VA meer gebruikt worden in Single Ships dan Multi crew.

[ Voor 16% gewijzigd door Facerafter op 08-01-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:38:
[...]

Dat kan toch? Zolang maar de ingestelde zin niet exact overeenkomen met de commando naar je compagnion.

Het zou lullig zijn als je zegt: Hey laten we die kist pakken want de piloot 'eject' toch wel. En dat op dat moment VA denkt.. Hey Eject! BATS.. en daar ga je dan met je schietstoel :D :+
Dat zou een behoorlijk grappige situatie zijn :+ .
Facerafter schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:42:
@JJvdM Ik denk niet dat die enkele seconde zo cruciaal is.

Ook is nog de optie op instellen dat VA alleen "luistert" als je een bepaalde knop inhoud/een keer indrukt.
En inderdaad, push to talk voor VA is gewoon de oplossing hiervoor. Je bent ook niet verplicht om het voor elk commando te gebruiken. Een missile lock gaat sneller met de muis momenteel :P .

Die ene seconde gaat inderdaad niet veel uitmaken. Ook is de Constelation ook niet gigantisch groot, en zal je wel even nodig hebben om hem goed in je vizier te krijgen.

edit:
VA is gewoon een goede manier om gemakkelijk ingewikkelde Commands zoals schilden/wapens aanpassen te activeren. In het ship-menu ben je daar al gauw een paar seconde/10sec aan kwijt. Met voice is het stukken sneller, en kan je blijven vliegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 08-01-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk moet er software komen die dan bij push-to-talk VA automatisch je teamspeak dempt. Dan hoort de rest het ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:57:
Eigenlijk moet er software komen die dan bij push-to-talk VA automatisch je teamspeak dempt. Dan hoort de rest het ook niet. :)
Diezelfde knop koppelen aan de mute in TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Ik mag toch hopen dat jullie teamspeak sowieso al op push-to-talk hebben staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
JJvdM schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:00:
Ik mag toch hopen dat jullie teamspeak sowieso al op push-to-talk hebben staan? :P
Ik niet :x.
Loop daar altijd mee te kloten, of ik vergeet hem in te drukken of ik laat hem te vroeg los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

JJvdM schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:00:
Ligt er maar net aan wat ik doe, arma 3 wel maar met dcs weer niet. Je kunt gok ik met va ook wel instellen dat teamspeak gemuteerde wordt. Maar wel lastig dat je eigenlijk twee mute buttons nodig hebt. Anders praat je op teamspeak en denkt va opeens dat je will ejecten of iets dergelijks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

naaitsab schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 07:21:
Ik ben met aurora MR bij wave 5 gekomen :+

Zie het ook al voor me; vliegt er zo'n militair schip rond, word ie gekild door 1 aurora omdat zijn ammo op is :')

[ Voor 14% gewijzigd door Djesse8999 op 08-01-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo die Starfarer is mooi geworden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1MKK9IY.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r92Igyg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9BIVJG7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iPI7qP0.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap die turrets op de achterkant niet. Zeker niet zo dicht op brandstoftanks.

Als je wilt aanvallen doe je dat van achteren en schakelt die lichte turrets uit en dan is het prijsschieten.
Je zou eerder een net zo grote turret als boven de cockpit willen hebben maar dan onder de achtervleugel die dan wat meer naar achteren steekt.

En je zou nog een extra hull om de tanks heen willen hebben al was het maar om projectielen en granaatscherven zoveel mogelijk tegen te houden. (En aerodynamica als je planetside gaat)

Zo denk ik er dan over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Djesse8999 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:33:
[...]

Ik ben met aurora MR bij wave 5 gekomen :+

Zie het ook al voor me; vliegt er zo'n militair schip rond, word ie gekild door 1 aurora omdat zijn ammo op is :')
Lol! :D Ik heb heel enthousiast 2 gatling guns op m'n Hornet Tracker geplakt, maar halverwege wave 2 was m'n ammo op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:41:
Snap die turrets op de achterkant niet. Zeker niet zo dicht op brandstoftanks.

Als je wilt aanvallen doe je dat van achteren en schakelt die lichte turrets uit en dan is het prijsschieten.
Je zou eerder een net zo grote turret als boven de cockpit willen hebben maar dan onder de achtervleugel die dan wat meer naar achteren steekt.

En je zou nog een extra hull om de tanks heen willen hebben al was het maar om projectielen en granaatscherven zoveel mogelijk tegen te houden. (En aerodynamica als je planetside gaat)

Zo denk ik er dan over. :)
Je hebt een punt maar die open tanks hebben ook wel een charme. Misschien kan je ze in geval van nood ook ejecten, vandaar dat ze misschien open zijn.

Die boom vind ik wel vet, een daadwerkelijke refuel in space mechanic. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wauw, erg gaaf design geworden. Erg beefy, tegenover de eerdere art/3d. De turrets zijn mijn inzien prima. Die zitten zowieso nog achter een shield, dus ze kunnen toch even een attacker het lastig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oh die Starfarer. Nu toch wel een beetje spijt.... :) hahaha. Maar ziet er gaaf uit! Lijkt me gaaf om in de PU mijn kist bij te vullen. Hopelijk gaan ze de koppeling als een soort mini game inplementeren.

Of via een HUD display is ook goed :)

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 09-01-2015 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 07:38:
Oh die Starfarer. Nu toch wel een beetje spijt.... :) hahaha. Maar ziet er gaaf uit! Lijkt me gaaf om in de PU mijn kist bij te vullen. Hopelijk gaan ze de koppeling als een soort mini game inplementeren.

Of via een HUD display is ook goed :)
Press 'E' to turn off engine,
Press enter to refuel,
:+

(zie die UEC counter op je mobi-glass kelderen tijdens het tanken :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Dat moet een makkie worden in space, zonder zwaartekracht en met 6 DOF. Heel wat anders in ieder geval dan op 9 KM hoogte met een F16 achter een KDC-10 te schommelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ik vraag me af of ze bij SC ook iets gaan doen met een Fuel Scoop, als ze het doen zoals bij Elite Dangerous dan word het refuelen van de Starfarer overbodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Facerafter schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:48:
Ik vraag me af of ze bij SC ook iets gaan doen met een Fuel Scoop, als ze het doen zoals bij Elite Dangerous dan word het refuelen van de Starfarer overbodig :P
Er is inderdaad een fuel scoop, maar dit zal alleen mogelijk zijn bij bepaalde gas giants, en zal een stuk minder efficient zijn dan gewoon bijtanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metalkai schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:51:
[...]

Er is inderdaad een fuel scoop, maar dit zal alleen mogelijk zijn bij bepaalde gas giants, en zal een stuk minder efficient zijn dan gewoon bijtanken.
Daarbij komt ook nog eens dat high-grade jump fuel niet op te scoopen is :P . Standaard 'cruise'-speed fuel wel, volgens mij.

Ze hadden in ieder geval 3 types fuel voor verschillende situaties: jump, cruise, en combat. Die laatste 2 kan je zelf scoopen lijkt me, anders is het wel heel makkelijk om ergens te stranden :P .

En de fuel die je bij een Starfarer koopt is zowieso beter van kwaliteit dan van je eigen scoop. Hopelijk kan de kwaliteit ook afhankelijk zijn van de ervaring van de Starfarer-piloot. Dat het een skill is om goede fuel te maken, een mini-game/proces wat je moet doorlopen/monitoren om het te creëren.

Op die manier krijg je markt-werking onder de Starfarers, waarbij ze naast prijs met kwaliteit kunnen concureren :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

JJvdM schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:36:
Dat moet een makkie worden in space, zonder zwaartekracht en met 6 DOF. Heel wat anders in ieder geval dan op 9 KM hoogte met een F16 achter een KDC-10 te schommelen. :D
Je hoeft theoretisch alleen maar elkaar te vinden en je snelheid gelijk (of nul in SC) te maken en je bent klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat het net zo werkt als cargo scoopen in Elite. Dus dat je een richtschermpje krijgt op je HUD waarmee je dan precies naar de boom moet maneouvreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
https://robertsspaceindus...s/CF-227-Panther-Repeater
Past deze in de main gun gimbal van de Avenger ? Die gatling gun is naadje, met maar 500 kogels :|

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
naaitsab schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:48:
Past deze in de main gun gimbal van de Avenger ? Die gatling gun is naadje, met maar 500 kogels :|
Ja, volgens mij moet die passen. Maar dat is wel 18 dollar voor een wapen in alpha :P, lijkt mij een beetje zinloos/zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Case_C schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:52:
[...]

Ja, volgens mij moet die passen. Maar dat is wel 18 dollar voor een wapen in alpha :P, lijkt mij een beetje zinloos/zonde van het geld.
Ik zag het inderdaad, wacht wel tot het wat beter speelbaar is. 18 euro is natuurlijk bespottelijk :P

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
naaitsab schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Ik zag het inderdaad, wacht wel tot het wat beter speelbaar is. 18 euro is natuurlijk bespottelijk :P
Ook niet te vergeten dat binnenkort de ingame currency voor Arena Commander erbij komt. Dan kan je UEC verdienen met spelen :D, dat telt niet bij je account op. Maar je kan er wel wapens mee testen/kopen voor in AC.

Hoop dat er ook de mogelijkheid komt om weapon mounts aan te schaffen. Op die manier kan iedereen z'n schip gimbal geven als ze dat wensen :P .

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 09-01-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:16:
[...]

Ook niet te vergeten dat binnenkort de ingame currency voor Arena Commander erbij komt. Dan kan je UEC verdienen met spelen :D, dat telt niet bij je account op. Maar je kan er wel wapens mee testen/kopen voor in AC.

Hoop dat er ook de mogelijkheid komt om weapon mounts aan te schaffen. Op die manier kan iedereen z'n schip gimbal geven als ze dat wensen :P .
Misschien dat er gimbal varianten van wapens komen meet gimbal mounts vraag ik me af.
Als je dus een gimbal mount overal op kan gooien en kloppen alle spec pages dus niet meer?
Dan ook nog is dat je dus hele OP en unbalanced schepen krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Facerafter op 09-01-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Dat denk ik ook ja, het lijkt me wat vreemd als je op iedere random mount zo even een gimbal weapon kan zetten. Dan is het hele idee van mounts natuurlijk compleet weg :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Facerafter schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:43:
[...]

Misschien dat er gimbal varianten van wapens komen meet gimbal mounts vraag ik me af.
Als je dus een gimbal mount overal op kan gooien en kloppen alle spec pages dus niet meer?
Dan ook nog is dat je dus hele OP en unbalanced schepen krijgt.
Daar heb je inderdaad gelijk mee... dan wil ik dat de class 1 op de Avenger een class 2 worden :+ . Anders heeft de gimbal geen zin.. Overigens kan de Avenger 4x een Size 3 missile meenemen :P, dat is dan wel weer de moeite.

Maar zie dat liever size 2 worden, en de Class1 een Class 2 worden :P .

edit:
Bedenk me net dat de 1 van de Avenger varianten waarschijnlijk wel gimbals zal krijgen :P . (Waarschijnlijk de limited variant die 50 dollar extra kost... :/ )

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 09-01-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:42:
[...]

Daar heb je inderdaad gelijk mee... dan wil ik dat de class 1 op de Avenger een class 2 worden :+ . Anders heeft de gimbal geen zin.. Overigens kan de Avenger 4x een Size 3 missile meenemen :P, dat is dan wel weer de moeite.

Maar zie dat liever size 2 worden, en de Class1 een Class 2 worden :P .

edit:
Bedenk me net dat de 1 van de Avenger varianten waarschijnlijk wel gimbals zal krijgen :P . (Waarschijnlijk de limited variant die 50 dollar extra kost... :/ )
Realiseer ook wel dat de Avenger een interdiction schip is. Ruilt gimball & maneuverability in voor snelheid en meer/krachtige forward weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

naaitsab schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:48:
Staat ook echt niet raar of zo... ;)
http://i.imgur.com/BO2q0mA.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik ben uiteindelijk voor dit voice attack profile gegaan:

https://forums.robertsspa...verything-with-your-voice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Een samenvatting van de Reverse the 'Verse

Meest interessante nieuws in mijn ogen:
CIG Germany is "coming together". Hiring a lot of former CryTek employees.
Flyable Gladius is in the works "very very soon".
PAX South information coming out today. Two part thing in the afternoon. Three panels about the PU. Your ideas session. Meet and greet. End of the night presentation with Chris. Tickets for just presentation and tickets for presentation and the PU townhall (PU panels).
Hull C - Three hour meeting yesterday about the ship. New ideas about the ship and "super fired up" about it. Concepted by Jim Martin who did the Freelancer.
George Hull concepting the RSI Orion.
Which of the two above ships comes first to concept sale is entirely dependent on which concept artist finishes first.
Gurmukh is concepting the Bulldog - the entire Bulldog development process will be filmed at Santa Monica.
Ben and James going to Austin for a week.
Tons of segments being shot including interviews and pieces with Tony.
RtV from Austin likely with Ben and James.
Flyable Gladius is in the works "very very soon".
Scythe flyable "hopefully sooner than later".
They are working on Vanduul Swarm Co-op. They didn't expect an issue with it in V1.0, took them by surprise. It's a priority to fix.
FPS Module is on track and things are looking good.
Monthly Report for December still coming today.
January hangar flair next Friday.
V1.0.1 is coming along and on track. Internal release date but won't share.
"Forget everything you know about the weapons class system. It's changing."
5000 tickets for CS. It will take some time to get through the backlog.
V1.1 will include AC credits.
Jen is a new member of the community team who will start in Austin for a few months and then transfer to Santa Monica.
James promoted to Community Manager.
Will promoted to Assistant Community Manager.
Expect to hear more about mining soonish as those mechanics need to be nailed down for the design of the RSI Orion.
Drake Herald is completed concept but has not been assigned to a technical artist, so is in limbo.
Retaliator close to hangar-ready.
Avenger variants coming after Retaliator.
Sandi and Ben next week for AtV.
Week after will be Ben and "an Austin Favourite" - read Rob Irving.
FPS Module is "around when people expect it."
CIG Germany is "coming together". Hiring a lot of former CryTek employees.
CIG Santa Monica moving to new office in the middle of the yearish.
They MAY be able to get the Super Hornet flyable using the two crew before AC V2.0. It's in discussions.
Not a ton of gore in FPS, but there is blood. "Not selling the game on gore."
Current motion capture is the final run up to the massive shoot for SQ42 Episode 1.
Moving on from just having single character models (a male model and female model) to having "not just one man but all sorts of men!"
The actual map of the PU is currently being revamped, and the web Star Map will be waiting until this is complete. They want to make sure that when they release it, it is a true representation of the PU.
Oculus support being worked on but there are issues.
Names are finalized for Avenger variants.
Colour options for ship HUDs will be a thing.
New weapons class system is in the process of being developed.
Base Cutlass should feel like a cheap ship but hugely upgradable.
Holiday livestream was a bit hectic behind the scenes. James immediately grabbed a beer and laid down on the couch in the office afterwards.
New Santa Monica office will have a space for livestreams.
Aegis Bulldog ship likely not to change name.
Xi'An scout is "coming". They want a completely alien HUD for it. "We need to clone Zane."
RSI Orion similar in size and scope to the Reclaimer.
890 JUMP is in a holding pattern until it is needed in the game (which I believe probably isn't until PU).
There may be missions in the PU exclusive to those who completed Squadron 42 (The Vanduul have invaded Vega... help!)
TNGS2 will come later once things are more established. A lot of the people who would be involved need to focus on the game right now.
bron: http://www.reddit.com/r/s...e_episode_29_january_9th/

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 09-01-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
http://citizen-history.com/

for the ppl that like the lore ... good timeline :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
De zero-G battle-arena voor de FPS module :P

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/p180x540/10931254_798563683530253_7956960899744465533_n.jpg?oh=bbbd6748d13acdecd8e7450690958d44&oe=552EACE0&__gda__=1429650366_b5e27cba0da0d5527779d6e7c8709e80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
We hebben deze tijdlijn ook als referentie gebruikt voor de tijdlijn van de Org :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Vandaag ook maar eens aangemeld bij de organization, niet reuze actief hier maar met veel interesse de voortgang van star citizen aan het volgen.

Huidige schepen in bezit:
- AURORA ES
- CUTLASS RED
- CONSTELLATION AQUILA
- FREELANCER DUR
- 300i

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

rgarretsen schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:38:
Vandaag ook maar eens aangemeld bij de organization, niet reuze actief hier maar met veel interesse de voortgang van star citizen aan het volgen.

- AURORA ES
- CUTLASS RED
- CONSTELLATION AQUILA
- FREELANCER DUR
- 300i
Welkom en een zeer mooie collectie schepen!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:15:
[...]
Welkom en een zeer mooie collectie schepen!
Inderdaad, mooi aantal schepen, alhoewel ik de DUR zou verander in MAX aangezien de Aquila ook een Explorer is en MAX meer Cargo kan verschepen, dus ook meer UEC gaat opbrengen. :)
En natuurlijk een warm welkom!
Xi'An scout is "coming". They want a completely alien HUD for it. "We need to clone Zane."
Haha, leuke opmerking ook _/-\o_

Nu is het wachten op een paar mooie dingen! Vooral benieuwd naar de Avengers O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
rgarretsen schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:38:

- AURORA ES
- CUTLASS RED
- CONSTELLATION AQUILA
- FREELANCER DUR
- 300i
Welkom bij de organisatie :) , zal je morgenochtend toevoegen (gezien ik nu in de kroeg zit :+ )

Gave schepen, heb zelf ook een DUR maar de Carrack maakt die eigenlijk een beetje overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Dank u :-)

Schepen zijn gekocht op welke ik mooi vond, nog niet echt stil gestaan bij dubbele rollen. Zodra we tegen het einde van de ontwikkeling lopen en ik een idee heb hoe alle nu definitief gaat werken zal ik eens naar de line up gaan kijken. Hoop eigenlijk een klein beetje dat je straks ook fatsoenlijk werk kan uitbesteden (AI op pad sturen voor klussen).

Zodat je tijdens exploring ook nog wat extra's kan verdienen door een AI met een ship wat trades te laten doen etc etc.

Speel ook wat Elite dangerous, maar dat wordt al snel behoorlijk saai.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

rgarretsen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:29:

Schepen zijn gekocht op welke ik mooi vond, nog niet echt stil gestaan bij dubbele rollen. Zodra we tegen het einde van de ontwikkeling lopen en ik een idee heb hoe alle nu definitief gaat werken zal ik eens naar de line up gaan kijken. Hoop eigenlijk een klein beetje dat je straks ook fatsoenlijk werk kan uitbesteden (AI op pad sturen voor klussen).

Zodat je tijdens exploring ook nog wat extra's kan verdienen door een AI met een ship wat trades te laten doen etc etc.

De Aquila is een mooi schip! Echt waar. Als de Carrack niet langs was gekomen had ik zeker de Aquila gehouden. Maar ook heb ik een zwak voor de DUR. Al is het alleen al dat je deze sws alleen kan bedienen.

Er gaan inderdaad nog veel dingen veranderen dus je hebt nog de tijd. :)

Ja ik speel zelf ook ED. Maar wordt inderdaad saai. Lange runs voor een beetje cash.
Maar goed, kan me er mee vermaken! En anders heb ik nog altijd Pokémon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Voor als je een lege x55 template zoekt; http://www.mcdee.net/elite/ --> x-55 reference --> generate reference sheet --> alleen geen file selecteren. Erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
ED vind ik een beetje te beperkt, misschien dat er nog veel toegevoegd gaat worden maar denk dat het nooit zo uitgebreid als SC gaat worden. Maar zolang SC nog niet uit is moet ik het er maar mee doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
rgarretsen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:29:

De rollen van de schepen zijn met het nieuwe scheeps-model van CIG een stuk minder vast. Zowel het interieur als exterieur van een schip kan als het goed is gemod gaan worden naar de wensen van de piloot. Of je van een standaard Freelancer ingame een Freelancer MAX kan maken lijkt me nog wel stug, maar zulke beperkingen moet je wel hebben, anders zou je nooit meer een ander schip hoeven kopen :P .

Wat betreft die AI op pad sturen weet ik niet precies of dat gaat werken. Wel is het mogelijk om je schip te verhuren aan piloten (players) zonder schip. Of dit ook geld voor AI/NPC's weet ik niet precies, het zou wel handig zijn, want 90% van de playerbase zal in de meeste gevallen wel een extra schip hebben om mee te spelen.

De monthly report is tussendoor ook weer uitgekomen: :)
https://robertsspaceindus...0-Monthly-Report-December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een AI apart laten traden zal niet mogelijk zijn. Zoveel autonomie krijgen ze niet. CR's filosofie is dat alle handelingen zelf uitgevoerd moeten worden (evt met hulp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:15:
Een AI apart laten traden zal niet mogelijk zijn. Zoveel autonomie krijgen ze niet. CR's filosofie is dat alle handelingen zelf uitgevoerd moeten worden (evt met hulp).
Dat ze geen missies voor je uit kunnen voeren is inderdaad logisch, anders kan je AFK makkelijk rijk worden. Echter het verhuren van je schip aan een NPC, waarbij je geen inkomsten trekt uit zijn 'activiteit', maar slechts uit de verhuur van het schip moet wel een optie zijn. Op die manier kan je 'iets' verdienen aan je schepen in de garage, en op die manier blijft de PU iets geloofwaardiger. Als 90% NPC's zijn, moet je die niet negeren met bepaalde mechanics.

Als ik in m'n Carrack rondvlieg wil ik niet dat m'n Mustang, Avenger en DUR in de garage staan. Als ik de DUR of Avenger met mij laat meevliegen middels een van mijn NPC's. Dan zou het fijn zijn als mijn overige schepen in ieder geval verhuurd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Maar hoe zit het dan met hun acties? Gaat er een soort kansberekening overheen als ze op reis gaan? Of zijn ze echt fysiek weg? Maw zou je ook je eigen schip met je eigen npc kunnen tegenkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ircghost schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:42:
Maar hoe zit het dan met hun acties? Gaat er een soort kansberekening overheen als ze op reis gaan? Of zijn ze echt fysiek weg? Maw zou je ook je eigen schip met je eigen npc kunnen tegenkomen..
Het zou aannemelijker zijn dat als je je schip huurt aan een andere speler dat hij ook daadwerkelijk ergens vliegt in het universum. Dus ja, je zou hem inderdaad in een instance kunnen tegenkomen.
Zelfde geld denk ik ook voor de NPC. Wat ik me meen te herinneren is dat het aantal schepen in de PU ook hetzelfde aantal schepen zijn die speler in bezit hebben (afgezien van de NPC's /questlijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:42:
Dat zou echt grappig zijn als je ineens het ID van het schip herkent, terwijl je net een salvo missiles wegstuurd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:01:
[...]

Dat zou echt grappig zijn als je ineens het ID van het schip herkent, terwijl je net een salvo missiles wegstuurd. :')
I should not have done that.. I SHOULD "BOOM" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n NPC kan dan waarschijnlijk ook je reputatie aantasten in jouw schip. :P Zal dan wel een mechanic voor moeten komen om daarmee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:17:
Zo'n NPC kan dan waarschijnlijk ook je reputatie aantasten in jouw schip. :P Zal dan wel een mechanic voor moeten komen om daarmee om te gaan.
Dat lijkt me niet, in het geval dat een NPC iets doet wat het schip een slechte naam geeft/ het ID registreert als ... "offender" kan je jezelf altijd verschuilen achter een huur-contract wat je hebt met die NPC :P .

Hopelijk is dat wel iets wat ze mee gaan nemen in de mechanics :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Heeft (iemand in) de GOT organisatie al een groot schip (javelin of irdis)?

dan zou ik, als het kan, in de PU wel als crew mee willen in plaats van zelf in de MR te vliegen O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Djesse8999 op 12-01-2015 10:29 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.