Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
– Multicrew demonstration at GamesCom along with Large World – show a mindboggling big map in which it would take you about 2 hours just to fly between these two moons in the map at normal speed. All one map and multiple multicrew ships and show a whole bunch of stuff at Gamescom.

– Multicrew Arena Commander 2.0 – Shortly after GamesCom. Multicrew ships on large world maps – a lot more play area for people.
Geplukt uit het nieuws van SDCC (wat uitgebreider dan wat er op reddit stond) :)
http://imperialnews.netwo...star-citizen-panel-notes/

[ Voor 19% gewijzigd door Oraijon op 14-07-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Volgens een tweet van Derek Smart heeft RSI hem zijn pledge teruggegeven, ze hebben 'm gewoon eruit gegooid :')

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4497650/star-citizen-refund-rsi.jpg

Hij denkt er wel over om de refund te weigeren. Zoals een Redditor opmerkt: "So the guy complains and then gets issued a refund but wants to decline the refund so he can take legal action to get a refund." |:(

Wat een clown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Strakke actie van CIG :D
Voordeel van de luxe van een flinke voorraad centjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:31
10 for the Producers is ook weer online :) :

CR ook weer back on his post in de US :P .
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/10302632_887341311319156_5965473396148541409_n.jpg?oh=ffb967a3190f7b4ad3f73d10ac01abef&oe=561CC0F2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:22:
Volgens een tweet van Derek Smart heeft RSI hem zijn pledge teruggegeven, ze hebben 'm gewoon eruit gegooid :')

[afbeelding]

Hij denkt er wel over om de refund te weigeren. Zoals een Redditor opmerkt: "So the guy complains and then gets issued a refund but wants to decline the refund so he can take legal action to get a refund." |:(

Wat een clown.
Ja zeg dat! Wat een clown ook! Eerst huilen, dan nog meer huilen.

Als je de refund weigert dan heeft hij toch geen poot meer om op te staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Cygnitr0n schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:40:
[...]

Ja zeg dat! Wat een clown ook! Eerst huilen, dan nog meer huilen.

Als je de refund weigert dan heeft hij toch geen poot meer om op te staan. :+
Volgens mij handelt CIG gewoon volgens de Policy van Kickstarter, maar ik hoop wel dat het geen staartje krijgt voor CIG. Zou zonde zijn als ze aan zo'n idioot resources moeten gaan besteden (tenzij ze winnen of een counter suit voor smaad doen)

edit
: zelfs dan zou het zonde tijd zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 14-07-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:22:

[afbeelding]

Wat een clown.
Vrij hilarisch en een grappige actie. Enige nadeel is dat ze hierdoor ook weer een poortje openzetten dat ze slecht tegen kritiek kunnen. Wat in mijn ogen niet zo is, maar je maakt het voor andere kritische en zeker trollers erg makkelijk om dit als munitie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ircghost schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:10:
[...]

Vrij hilarisch en een grappige actie. Enige nadeel is dat ze hierdoor ook weer een poortje openzetten dat ze slecht tegen kritiek kunnen. Wat in mijn ogen niet zo is, maar je maakt het voor andere kritische en zeker trollers erg makkelijk om dit als munitie te gebruiken.
Het is bijna laster wat die vent heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Bornhald schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:23:
[...]

Het is bijna laster wat die vent heeft gedaan.
Mwah, freedom of speech uitgeoefend door een hele eenzijdige bijzonder kritische beschrijving van een proces gegeven. Hij heeft nergens gezegd dat CR al het geld op zijn privé rekening heeft gezet en het project laat falen of iets dergelijks. Dus nee, absoluut geen laster. Wel lastig irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Off-topic en via reddit:

Wellicht is dit voor de explorers onder ons ook wel leuk :D . New Horizons passeert over 3,5 uur Pluto op 'slechts' 25.000km.
http://pluto.jhuapl.edu/index.php

Afbeeldingslocatie: http://pluto.jhuapl.edu/Multimedia/Science-Photos/pics/7-13-15_Pluto_image_NASA-JHUAPL-SWRI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:37:
Off-topic en via reddit:

Wellicht is dit voor de explorers onder ons ook wel leuk :D . New Horizons passeert over 3,5 uur Pluto op 'slechts' 25.000km.
http://pluto.jhuapl.edu/index.php

[afbeelding]
9 en een half jaar reizen.. Gelukkig gaat het in de PU toch wel iets sneller (2 uur) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Ircghost schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:27:
[...]

Mwah, freedom of speech uitgeoefend door een hele eenzijdige bijzonder kritische beschrijving van een proces gegeven. Hij heeft nergens gezegd dat CR al het geld op zijn privé rekening heeft gezet en het project laat falen of iets dergelijks. Dus nee, absoluut geen laster. Wel lastig irritant :P
Ten eerste heeft hij in zijn 'opinie' stuk feiten aangedragen die niet overeenstemmen met de werkelijkheid. Ofwel, hij presenteert zijn eigen waarheid, niet de werkelijkheid. Bovendien heeft hij in een reactie op het artikel over zijn opiniestuk duidelijk een claim neergelegd waarin hij stelt dat er geen ontwikkeling meer plaats vindt bij CIG, zonder met bewijs te komen. Dat is geen opinie, dat is pure laster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nog een stukje extra info over de werkelijke afmetingen van de componenten ingame :)

» show previous quotes
volume ratios are either 1:4 (based on this) or 1:8 (based on this picture), mass is probably not a limit as such, but simply affects how your ship handles
This is a little confusing, so hopefully I am addressing the proper concerns - the volume of component sizes is (8:1), but the scaling between component sizes is 4:1. In other words, a Medium ("size 2") takes up the physical space of 8 Light ("size 1"), but only 4 Light can be plugged into a slot that can accommodate a Medium. The reason for this is a limitation on connecting face: components don't daisy chain. The reason for *that* is that 1: the numbers get ridiculous if they are exponentional (typo, but it amuses me too much to fix) and 2: there are fewer edge cases to accommodate this way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Meet de devs: Adam Wieser:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Jep thanks, was een leuke!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Ik irriteer me elke keer aan de gast die de interviews doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Basekid schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:00:
Oh, maar het kan erger hoor :P . Herinner je die "presentator" van TNGS nog? Daar ergerde ik me pas aan :P , James doet het nog wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Haha ja, maar die sprak gelukkig niet al te vaak. Maar inderdaad, die was weer te amerikaans bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:27:
[...]

Oh, maar het kan erger hoor :P . Herinner je die "presentator" van TNGS nog? Daar ergerde ik me pas aan :P , James doet het nog wel redelijk.
Alleen die ugly-ass pet en dat hele old-school-games-are-better gevolgd door een awkward fistbump irriteren me ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Basekid schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:00:
Ik vind James juist erg leuk, ik erger me aan Ben en Sandi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:54:
[...]

Ik vind James juist erg leuk, ik erger me aan Ben en Sandi
Dus toch voor ieder wat wils :P . Ach gelukkig is er zoveel variatie, je kan een kick-starter spel hebben waarbij de dev niet/nauwelijks engels kan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:58:
[...]

Dus toch voor ieder wat wils :P . Ach gelukkig is er zoveel variatie, je kan een kick-starter spel hebben waarbij de dev niet/nauwelijks engels kan.. :+
Klopt, de variatie van mensen is goed, en er zit voor ieder wat wils. Heb tot nu toe nog geen KS gedaan van mensen die geen engels spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Klopt, de variatie van mensen is goed, en er zit voor ieder wat wils. Heb tot nu toe nog geen KS gedaan van mensen die geen engels spreken
Daniel Vavra van Kingdom Come heeft er erg veel moeite mee, :P maar die heb ik mede gebacked door SC en de setting :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ben en Sandi heb ik ook niet veel mee in de show, maar dat komt denk ik gewoon omdat ik Wingman's hangar mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:41:
[...]

Alleen die ugly-ass pet en dat hele old-school-games-are-better gevolgd door een awkward fistbump irriteren me ;)
Heey! Pokémon fan hier. Je doet nu echt mijn hart pijn! :+
Ik vind Pugh wel een toffe peer. Leuker dan de rest (afgezien van Lando).

--
Ben still favo :) Zou het ook super erg vinden als hij zou vertrekken bij CIG.

Adam Wieser vind ik ook een goed aandeel hebben in de video's afgelopen tijd. Dus zou zeggen zet hem maar naar voren neer. Erg leuk om naar te luisteren, evenals Bugsmasher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:48:
[...]

Heey! Pokémon fan hier. Je doet nu echt mijn hart pijn! :+
Ik vind Pugh wel een toffe peer. Leuker dan de rest (afgezien van Lando).

--
Ben still favo :) Zou het ook super erg vinden als hij zou vertrekken bij CIG.

Adam Wieser vind ik ook een goed aandeel hebben in de video's afgelopen tijd. Dus zou zeggen zet hem maar naar voren neer. Erg leuk om naar te luisteren, evenals Bugsmasher.
Bugsmashers vind ik ook verschrikkelijk...!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:30:
[...]

Bugsmashers vind ik ook verschrikkelijk...!!! :+
Heh, ik kan alleen maar waarderen hoe leuk Mark Abent een saai onderwerp als bug smashing toch leuk en interessant weet te brengen. Ben alleen niet weg van de combi Ben en Sandi. Toen Sandi weg was deed Ben AtV toch een keer samen met iemand anders?

De interviewer bij AtV kan ik niet echt enthousiast van worden. Doet m.i. iets te populair, maar zal wel mijn probleem zijn ;)

Ik mis wel de 10ftP met Travis Day en hoe heet die andere ook al weer? Die 2 samen was altijd fijn om naar te kijken.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:40:
[...]

Heh, ik kan alleen maar waarderen hoe leuk Mark Abent een saai onderwerp als bug smashing toch leuk en interessant weet te brengen. Ben alleen niet weg van de combi Ben en Sandi. Toen Sandi weg was deed Ben AtV toch een keer samen met iemand anders?

De interviewer bij AtV kan ik niet echt enthousiast van worden. Doet m.i. iets te populair, maar zal wel mijn probleem zijn ;)

Ik mis wel de 10ftP met Travis Day en hoe heet die andere ook al weer? Die 2 samen was altijd fijn om naar te kijken.
Travis Day mis ik ook, hij gaf in mijn optiek duidelijke antwoorden en deed niet overdreven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Oh man oh man, dat hele DS debakel is echt te mooi om te lezen. Op massively al 1000+ comments en nu dreigt hij met rechtzaken.

Fantastisch, meanwhile;

3000ad forum: http://www.3000ad.com/forum/

en de game YouTube: Line Of Defense MMO - Defending A Planet From Nobody

man man man! Om te smullen.

Edit; LOD spelers; http://steamcharts.com/app/266620#All

ps. Hier zijn 1000 comments al, erg mooi om te lezen.

http://massivelyop.com/20...list-of-demands/#comments

[ Voor 26% gewijzigd door Torrie844 op 15-07-2015 21:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:23:
Oh man oh man, dat hele DS debakel is echt te mooi om te lezen. Op massively al 1000+ comments en nu dreigt hij met rechtzaken.

Fantastisch, meanwhile;

3000ad forum: http://www.3000ad.com/forum/

en de game YouTube: Line Of Defense MMO - Defending A Planet From Nobody

man man man! Om te smullen.

Edit; LOD spelers; http://steamcharts.com/app/266620#All

ps. Hier zijn 1000 comments al, erg mooi om te lezen.

http://massivelyop.com/20...list-of-demands/#comments
Hoewel het erg grappig is, (ook die post van Wingman die CIG steunt, en onderbouwing geeft hoe die gozer vroeger al was) lijkt het me verstandig om deze zooi geen aandacht meer te geven hier op 't topic. Dan heb ik liever geen nieuws dan dit nieuws :+ . Maar morgen is het alweer donderdag, wat natuurlijk weer een nieuwe AtV betekend :D . (hopelijk deze week eens een interessante ship-shape :) )

Ik weet niet of deze al gepost is? Maar bij deze:

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 15-07-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:55:
[...]

Hoewel het erg grappig is, (ook die post van Wingman die CIG steunt, en onderbouwing geeft hoe die gozer vroeger al was) lijkt het me verstandig om deze zooi geen aandacht meer te geven hier op 't topic. Dan heb ik liever geen nieuws dan dit nieuws :+ . Maar morgen is het alweer donderdag, wat natuurlijk weer een nieuwe AtV betekend :D . (hopelijk deze week eens een interessante ship-shape :) )

[video]
Oh..o... oke >:) Deal, maar kom op! Dit is toch de leukste internet-fight in...hoelang?

Maar, ik zal je wens honoreren!

Ook zin in AtV :) Heb meer zin in FPS previews + nieuwe grote aankondigen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik zit nog steeds te denken om naar Gamescom te gaan (gewoon GC zelf, niet SC event) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:57:
[...]

Oh..o... oke >:) Deal, maar kom op! Dit is toch de leukste internet-fight in...hoelang?

Maar, ik zal je wens honoreren!

Ook zin in AtV :) Heb meer zin in FPS previews + nieuwe grote aankondigen.
Waarschijnlijk zal het de komende 4 weken vooral teasen voor Gamescom zijn gok ik. Momenteel beloven ze nogal wat!
  • Multicrew
  • grotere maps
  • SC Hotas
  • FPS nog njet..
  • wellicht wel nog een ship commercial 'Tali?
  • wellicht Sq42 teaser/trailer
Basekid schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:05:
Ik zit nog steeds te denken om naar Gamescom te gaan (gewoon GC zelf, niet SC event) :)
Er zijn nog kaartjes voor de tweaker express, daar ga ik ook mee. Nog meer mensen hier?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/q83/p960x960/11242785_888210354565585_3211342788308846854_o.jpg
Connie WIP via Sandi's fb

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 15-07-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:55:
[...]

[video]
ik vind het wel mooi hoe de comments van DS er eigenlijk voor zorgen dat SC meer bekendheid krijgt, want mensen die er nog niet van gehoord hebben gaan toch kijken wat het is. En daarnaast zorgt het er ook voor dat alle ogen eigenlijk worden afgedraaid van "the usual bullshit" want mensen praten nu hierover en niet over de delays, je zou bijna denken dat CIG aan DS gevraagd heeft een opiniestuk te schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Om het topic dan maar een andere kant op te sturen; ik zag op Reddit een mooie vraag over wat je plan in de PU is als je eenmaal 'het' schip van je dromen hebt.

Zelf wil ik uiteindelijk de 890 Jump en die gebruiken om rustig van planeet naar planeet te cruisen als CEO van mijn eigen handelsimperium. Dit is mijn doel, maar het is wel even interessant om over te denken wat ik wil gaan doen als ik dit eenmaal bereikt heb.

- Een nieuwe operation pitchfork organiseren?
- Me storten op racen en een raceteam starten van Merlins die met een Genesis worden verscheept door de UEE?
- Zo ver mogelijk komen als explorer?
- Gewoon niets en in-game tv/mobiglass kijken?

Ik weet het eerlijk gezegd niet. En gezien hoeveel tijd ik per week heb om over het algemeen te gamen denk ik ook dat ik een aantal RL jaren verwijderd ben van mijn oorspronkelijke doel. Mijn gevoel zegt gewoon explorer te worden uiteindelijk :D

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Ik denk ook dat exploration een van mijn gote pijlers wordt, mijn grote doel op dat vlak wordt het vinden van een Bengal. Handel zie ik mezelf maar heel beperkt doen, mining en salvaging ook niet echt. En combat trekt me ook altijd wel, maar weet nog niet helemaal wat we dan als eind doel kunnen stellen op dat vlak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle andere activiteiten zijn natuurlijk ook verbonden aan exploren. Bv als je een mineraal rijke onontdekte asteroid belt vindt, wil je die met je org natuurlijk ook gaan minen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Klopt, maar het exploration deel houdt op nadat de coordinaten zijn doorgegeven aan org of koper ;)
Als ik die zooi gevonden heb hoef ik niet perse degene te zijn die dat spul ook gaat minen, daar mag jij je dan weer mee bezig houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:30:
Klopt, maar het exploration deel houdt op nadat de coordinaten zijn doorgegeven aan org of koper ;)
Als ik die zooi gevonden heb hoef ik niet perse degene te zijn die dat spul ook gaat minen, daar mag jij je dan weer mee bezig houden ;)
Neemt niet weg dat het leuk is om op de terugweg even mee te kijken naar de mining activiteiten. En een borreltje op de Orion te doen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:34:
[...]

Neemt niet weg dat het leuk is om op de terugweg even mee te kijken naar de mining activiteiten. En een borreltje op de Orion te doen ;) .
Terugweg? Welke terugweg? Mijn Carrack gaat niet meer terug nadat ik hem nose first in een in een astroid heb geparkeerd :P

Maar anders zou dat kunnen ja, maar is het nog steeds geen exploration ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:44:
[...]

Terugweg? Welke terugweg? Mijn Carrack gaat niet meer terug nadat ik hem nose first in een in een astroid heb geparkeerd :P

Ik zie het al voor me. Je zit lekker op je gloednieuwe carrack. Je bent je eerste jump aan het voorbereiden. Voert rustig je coordinaten in. Je grapt nog wat met elkaar. De hyperdrive is bezig met aftellen. 3...2...1.. flits!

KA-Booom je neus geparkeerd in een astroide.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:44:
[...]

Zo ziet jouw route-boek er dan ongeveer uit zeker :+ (paint bij gebrek aan photoshop :+ )
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GClUd6JcWk129aG5DknX1lvU/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 16-07-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Nee, want dat is een cirkel :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:01:
[...]

Zo ziet jouw route-boek er dan ongeveer uit zeker :+ (paint bij gebrek aan photoshop :+ )
[afbeelding]
Wat een mooie vloeiende lijnen, mooi om te zien dat je vertrouwen genoeg heb in mijn koers-houd-skills :P
Naief, maar mooi :+
En dat idd :P

[ Voor 15% gewijzigd door Oraijon op 16-07-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 16:37

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Volgens mij vlieg je op het einde de zon in hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Heat resistant plating :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Djesse8999 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:48:
Stargate Universe style ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:56:
[...]

Stargate Universe style ;) .
Of Sunshine style ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Djesse8999 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:48:
Met een deel van de asteroïde nog aan de neus van zn schip? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Een deel van het schip nog aan de astroide eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ben gaat vanavond een live interview geven tegenover een Duitse organisatie :P

http://www.reddit.com/r/s..._on_crash_academy_twitch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:21:
Een deel van het schip nog aan de astroide eerder :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xgIDR4h.png :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Interview is live :P voor wie het interesseert :)

http://www.twitch.tv/crash_academy

Het gaat over de Net-code

Ben:
  • Ja het gaat goed met de NET-code,
  • Het lijkt te werken, met morgen een (interne?) update
  • Player cap is omhoog gegaan naar...
  • FPS is very very soon,
  • Ben noemt de FPS het minst interessant, met wat er binnenkort gaat komen! (Waarschijnlijk SQ42 nieuws)
  • Als je strand in space kan je ervoor kiezen om wachten tot je gered word, wat schijnbaar je een leven scheelt op je character als je wacht. Als je respawned op een planeet word je character vervangen door een NPC die gered kan worden.
  • Stukje over de missiles-reloaden op de Connie size schepen. (Dat gaat een taak worden voor een speler of NPC zijn.)
  • AC2.0, FPS en Social gaan allemaal behoorlijk dicht op elkaar zitten qua release :D .
  • Supernova's? Oh ya! Aldus Ben!!
  • Connie komt volgende week in AtV met ship shape.
  • Command Ships: Command and Control Interface 'unit' kan op verschillende schepen gemonteerd worden. (Uiteraard op de Carrack :D )
  • Random encounters worden behoorlijk goed uitgedacht! Niet alleen random encounters met pirates, maar ook meteorites, aliens die zich door onbekende manier plots op je schip bevinden, e.d. Ze maken er werk van :) .
  • STD's als population control :+ , (ook als random encounter)
Instances:
  • Ben snapt vrij weinig van die techniek, en laat niets los over max players in een instance.
  • Ben bied aan om een volgend interview te regelen met de tech-guys in Frankfurt :P , dat zou wel een mooie insight zijn :D .

[ Voor 137% gewijzigd door Case_C op 16-07-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:43:
Interview is live :P voor wie het interesseert :)

http://www.twitch.tv/crash_academy

Het gaat over de Net-code

Ben:
  • Ja het gaat goed met de NET-code,
  • Het lijkt te werken, met morgen een (interne?) update
  • Player cap is omhoog gegaan naar...
  • FPS is very very soon,
  • Ben noemt de FPS het minst interessant, met wat er binnenkort gaat komen! (Waarschijnlijk SQ42 nieuws)
Ik denk eerder dat de Social Module het grote nieuws gaat worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oke deze is mooi XD

Ben:
We notice there is some kind of collectors mentality among backers.... :+ No shit

Dus alle flair-items kunnen worden verzameld in de PU. Niet persé de exact zelfde modellen, maar die gadgets houden ze erin om je hangar/schip aan te kunnen kleden.

AtV is ook weer online :)

[ Voor 58% gewijzigd door Case_C op 16-07-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:56:
Oke deze is mooi XD

Ben:
We notice there is some kind of collectors mentality among backers.... :+ No shit

Dus alle flair-items kunnen worden verzameld in de PU. Niet persé de exact zelfde modellen, maar die gadgets houden ze erin om je hangar/schip aan te kunnen kleden.

AtV is ook weer online :)
[video]
Ik ben benieuwd! Ik heb er zo zin aan :D FPS/SM/AC2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Maar waar moet Derek Smart dan nog over zeuren? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
dahakon schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:35:
Maar waar moet Derek Smart dan nog over zeuren? }:O
Over het ontbreken van SQ42, een kleine 3 jaar na aanvang van ontwikkeling.

Ontopic, het verschil in damages is in ship shape wel heel duidelijk tussen het nieuwe en oude systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:46:
[...]

Over het ontbreken van SQ42, een kleine 3 jaar na aanvang van ontwikkeling.

Ontopic, het verschil in damages is in ship shape wel heel duidelijk tussen het nieuwe en oude systeem :)
Ja, erg goed uitgelegd. En de sneek peak soms van Social Module? Het is in ieder geval een 'Sick-Bay or Hospital' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychiatrische afdeling voor gekkies als Derrick Smart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Erg tof nieuws. Ik heb mn anti-tribble stofzuiger al klaarliggen voor mn random encounter met ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Aankomende maandag waarschijnlijk geen 10 for the Chairman, maar Ben for the Chairman. Aldus Sandi:
(Dat werd ook wel weer tijd, om van Chris te horen in 'zijn' wekelijks item :P )
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11705099_888629454523675_2742177975249660206_n.jpg?oh=4c4135b0f94ebe305417a923780c1adc&oe=561AD944

Volgens mij heb ik dit nog gemist bij dat interview gisteren:
Retaliator will be first multicrew ship. It is our test case. Expect to see it next month. It is our lead multicrew ship.

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 17-07-2015 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Retaliator will be first multicrew ship. It is our test case. Expect to see it next month. It is our lead multicrew ship.
Nice, mooi scheepje blijft het toch.:)

https://www.reddit.com/r/...multicrew_ship_it_is_our/

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ben benieuwd naar de tali. En wat bedoelt ben met 'expect to see it next month'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Niet de Redeemer? :( ik ben benieuwd hoe ze die engines modellen in AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:33:
De engines van de Redeemer werken al he ;) , dat was toch al onderdeel van TNGS dat alles geanimeerd was?

Of bedoel je meer hoe ze de engines los van elkaar gaan regelen? (Gezien er in die schaar behoorlijk veel losse engines zitten)

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 17-07-2015 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:33:
*cough*istocheenlelijkdingwhocares*cough* :+ TALI FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ga in een hoekje staat jij, mijn Redeemer knalt je tali met gemak neer :p

Waarom trouwens de tali? Ik neem aan dat die dikke torps nog lang niet functioneel zijn.

En de Redeemer is inderdaad al redelijk ver doorontwikkeld dus ik had wel verwacht dat hij als 1 van de eerste zou zijn.

[ Voor 59% gewijzigd door Fordox op 17-07-2015 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:27:

Waarom trouwens de tali? Ik neem aan dat die dikke torps nog lang niet functioneel zijn.

En de Redeemer is inderdaad al redelijk ver doorontwikkeld dus ik had wel verwacht dat hij als 1 van de eerste zou zijn.
Wat mij ook opviel is dat Chris Olivia bijna 6 maanden full-time op de Connie heeft gezeten :o . Op zich niet vreemd als ze het hele schip opnieuw opbouwen, maar je zag wel in het interview in AtV dat hij het in het vervolg niet meer op die manier wil aanpakken... :P

HOOP HEEL ERG DAT HIJ DE CARRACK NAAR ZICH TOE GAAT TREKKEN ALS HIJ KLAAR IS MET DE CONNIE :D :D :D _/-\o_ _/-\o_

edit:

Ohja ook nog even reageren op jouw Fordox :+ , nu ging m'n reactie helemaal de verkeerde kant uit :+

Ik wou zeggen dat ze na de Tali de Connie hadden als nummer 2 voor multi crew :P , ik gok dat de Redeemer niet in de top 5 staat.

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 17-07-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:49:
[...]

Wat mij ook opviel is dat Chris Olivia bijna 6 maanden full-time op de Connie heeft gezeten :o . Op zich niet vreemd als ze het hele schip opnieuw opbouwen, maar je zag wel in het interview in AtV dat hij het in het vervolg niet meer op die manier wil aanpakken... :P

HOOP HEEL ERG DAT HIJ DE CARRACK NAAR ZICH TOE GAAT TREKKEN ALS HIJ KLAAR IS MET DE CONNIE :D :D :D _/-\o_ _/-\o_
of beter, dat hij gewoon naar de Carrack toe gaat :) F*** de connie (en ja ik heb er daar ook 1 van :+ )
Fordox schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:27:

Gezien de Redeemer in de context van die wedstrijd toen helemaal ontwikkeld was zou ik inderdaad ook verwachten dat ze die het eerste helemaal af zouden maken (ondanks dat ik hem ECHT ECHt ECHT lelijk vind)

[ Voor 33% gewijzigd door Bornhald op 17-07-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:31:
Ben benieuwd naar de tali. En wat bedoelt ben met 'expect to see it next month'
Ik gok Gamescom. 8) Maar hopelijk niet lang daarna AC2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:50:
[...]

of beter, dat hij gewoon naar de Carrack toe gaat :) F*** de connie (en ja ik heb er daar ook 1 van :+ )
De Connie is ook zo goed als af hé, dus hij kan binnenkort overstappen op een schip naar keuze. (Gezien zijn 'status' binnen CIG) Hij is niet de gemiddelde stagair die het voor de ervaring doet.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:51:
[...]

Op Gamescom krijgen we waarschijnlijk een releasedatum welke moeilijk gehaald kan worden...

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 17-07-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:51:
[...]

A man can dream, maar ik durf dat soort dingen niet meer te verwachten, maar zou wel heel gaaf zijn.

Ik ben al blij als ik eind 2016 lekker SQ42 kan doen, volgens mij is dat best realistisch
Case_C schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:52:
[...]

De Connie is ook zo goed als af hé, dus hij kan binnenkort overstappen op een schip naar keuze. (Gezien zijn 'status' binnen CIG) Hij is niet de gemiddelde stagair die het voor de ervaring doet.
Ik hoop alleen dat hij niet met zoveel tegenzin aan de connie heeft zitten werken dat hij nu aan het rondkijken is.....

[ Voor 36% gewijzigd door Bornhald op 17-07-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:53:
[...]

A man can dream, maar ik durf dat soort dingen niet meer te verwachten, maar zou wel heel gaaf zijn.

Ik ben al blij als ik eind 2016 lekker SQ42 kan doen, volgens mij is dat best realistisch

[...]

Ik hoop alleen dat hij niet met zoveel tegenzin aan de connie heeft zitten werken dat hij nu aan het rondkijken is.....
Dat zou inderdaad behoorlijk kloten zijn, mensen die zulke schepen modelleren maken toch de feel van de 'Verse. Hetzelfde als Zane, als je ziet wat die gozer maakt... echt gigantische kwaliteit! (Die jongen krijgt volgens mij ook per uur betaald gok ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:02:
[...]

Dat zou inderdaad behoorlijk kloten zijn, mensen die zulke schepen modelleren maken toch de feel van de 'Verse. Hetzelfde als Zane, als je ziet wat die gozer maakt... echt gigantische kwaliteit! (Die jongen krijgt volgens mij ook per uur betaald gok ik.)
Ik vind hem in de positieve zin van het woord Nerd ook een echte Nerd, hij gaat tot het gaatje, heeft zo te zien lol in z'n werk en levert kwaliteit, op iets wat echt niche is. Het zou ook eeuwig zonde zijn als ze hem kwijt zouden raken.

Waren vroeger (ten tijde van WMH) ook al opmerkingen dat als je binnen kwam dan zat hij er en als je weg ging zat hij er nog. Die man is absoluut toegewijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:06:
[...]

Ik vind hem in de positieve zin van het woord Nerd ook een echte Nerd, hij gaat tot het gaatje, heeft zo te zien lol in z'n werk en levert kwaliteit. Het zou ook eeuwig zonde zijn als ze hem kwijt zouden raken.

Waren vroeger (ten tijde van WMH) ook al opmerkingen dat als je binnen kwam dan zat hij er en als je weg ging zat hij er nog. Die man is absoluut toegewijd
En dan heb je het nog niet over de zaterdagen/zondagen die hij doorwerkt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:49:
Wat mij ook opviel is dat Chris Olivia bijna 6 maanden full-time op de Connie heeft gezeten :o .
Dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft gezegd dat hij met de ship pipeline bezig is geweest en aan de connie heeft gewerkt. Hij kan er makkelijk nog andere dingen bij gedaan hebben wat ze nog even onder de pet houden. Er is nog een redelijke backlog van schepen.
Kan me iig goed voorstellen dat als je een maand met een schip bezig bent dat je even een weekje een ander schip pakt en daarna weer verder gaat met waar je mee bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Help!!!! schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:24:
Die Derek heeft imo wel degelijk een punt. Ik denk dat het een hele hele zware bevalling gaat worden.

Maar goed het blijft natuurlijk gaaf dat iemand probeert de grenzen te verleggen. Ik zelf zal alleen niet snel meer backen dan ik destijds gedaan heb: Aurora starterpacket.
*O*
Ik sluit me 100% bij jou aan. Hopelijk gaat RSI leveren wat ze beloven maar ik heb er na het lezen van zijn (imo) voldoende onderbouwde argumenten een heel hard hoofd in dat RSI 95% van de beloftes gaat realiseren (100% gaat al niet meer lukken).

Ik kijk al lang uit naar deze game (geen backer, want ben principieel tegen pre-orders e.d.) en ik hoop dat ik in 2016 een steambox kan laten smelten op deze game maar ik heb er een hard hoofd in.

Voornaamste herten op de weg
  • Scope van de game in relatie tot het budget en de beloofde features(2/5 van het budget van GTA 5, een 5 a 10x grotere scope)
  • Onervarenheid studio
  • Engine die niet geschikt is voor deze game (de uiteindelijke custom CryEngine wordt waarschijnlijk abominabel willen ze alle beloofde functionaliteit daar in persen, BigWorld engine hier is je uitdager)
Discutabele herten
  • uitstroom personeel
  • naderende cashflow problemen
  • communicatie van RSI die op zijn minst argwaan wekt (inconsistent, ship verkoop)
Mocht het wel allemaal gaan lukken dan heb ik een nieuwe favoriet boven het Fallout en Elder Scrolls Universum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
eL_Jay schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:18:
[...]

*O*
Ik sluit me 100% bij jou aan. Hopelijk gaat RSI leveren wat ze beloven maar ik heb er na het lezen van zijn (imo) voldoende onderbouwde argumenten een heel hard hoofd in dat RSI 95% van de beloftes gaat realiseren (100% gaat al niet meer lukken).

Ik kijk al lang uit naar deze game (geen backer, want ben principieel tegen pre-orders e.d.) en ik hoop dat ik in 2016 een steambox kan laten smelten op deze game maar ik heb er een hard hoofd in.

• Scope van de game in relatie tot het budget en de beloofde features(2/5 van het budget van GTA 5, een 5 a 10x grotere scope)
  • Onervarenheid studio
  • Engine die niet geschikt is voor deze game (de uiteindelijke custom CryEngine wordt waarschijnlijk abominabel willen ze alle beloofde functionaliteit daar in persen, BigWorld engine hier is je uitdager)
Discutabele herten
  • uitstroom personeel
  • communicatie van RSI die op zijn minst argwaan wekt (inconsistent, ship verkoop)
Mocht het wel allemaal gaan lukken dan heb ik een nieuwe favoriet boven het Fallout en Elder Scrolls Universum
Om maar even een paar herten af te schieten :+
  • Met een budget van 137 mil (budget van GTA5) en SC op momenteel 85 mil, is dat momenteel 'slechts' 1,6x zoveel. De scope is inderdaad groter, maar qua budget gaan ze tegen release op hetzelfde niveau zitten.
  • Het zijn inderdaad bijna allemaal nieuwe en ongeteste studio's. Maar in een groot deel van deze studio's zitten ervaren mensen, welke grote titels achter hun naam hebben. (Illfonic e.d. daar gelaten, dat is idd ook mijn twijfelpunt)
  • De engine is er inderdaad niet voor bedoeld, maar daar hebben ze nu CryEngine experts voor die de engine helemaal naar hun wensen kan ombouwen :D . Door dit talent in Frankfurt zijn ze niet meer afhankelijk van requests naar Cry-Engine toe tot wijzigingen in de engine. (CryEngine is niet blij mee, maar dat loopt hopelijk wel los...)
  • Uitstroom personeel is jammer, zeker als het bekende gezichten zijn. Maar dat is niet meer dan normaal dat er personeel vertrekt voor betere carriere-kansen, en nieuw talent binnen komt om naam te maken.
  • Dat naderend cash-flow probleem is momenteel echt een non-issue. De cash-flow is gewoon normaal te noemen, en is regelmatig slechter geweest. De zomervakantie voor Gamescom is een behoorlijk dode periode voor release van games en info, daardoor zwakt natuurlijk de nieuwe interesse in SC af. Maar zolang ze dagelijks nog 15K + binnenharken is het niet schokkend. (Het is ooit nog wel eens onder de 1 tot 5k per dag gekomen :P .)

Wellicht dat je de concept sales bedoeld? Maar dat is ook afhankelijk van het type schip wat er in de verkoop gaat. Passenger transport is niet bijster interessant, en daarvoor is het nog behoorlijk veel verkocht. De Endevaour gaat denk ik beter verkopen :P .
  • Communicatie is de laatste tijd behoorlijk slecht geweest inderdaad, en dat heeft redelijke problemen opgeleverd qua argwaan. Daar hebben ze van geleerd, als je nu ziet hoe druk ze weer zijn met terugkoppelen op forums en 'lekken' van info.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eL_Jay schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:18:
[...]

*O*

• Onervarenheid studio
Discutabele herten
  • uitstroom personeel
Derek Smart's stuk is ongeveer net zo goed onderbouwd als dat hertenlijstje van je, niet dus. :)

Zelfs onder mensen die kritisch over SC zijn is DS inmiddels al een joke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Grappig, ik noem het altijd beren op de weg. Maar we moeten DS maar lekker links laten creperen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:09:
Grappig, ik noem het altijd beren op de weg. Maar we moeten DS maar lekker links laten creperen. :)
Ik noem beren iets anders ;) .

Maak me verder geen zorgen over de "scope" of de "funding". Het is leuk om te speculeren, maar we hebben er geen drol aan. Ik verwacht dat alles op rolletjes loopt zoals wordt verwacht (dus ja, er gaan voldoende dingen mis, maar ook voldoende dingen goed). Mensen willen dit spel gewoon snel, dus dan komen de kleine ettertjes in veel mensen boven.

GIMME GIMME >:)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:28:
[...]

Ik noem beren iets anders ;) .

Maak me verder geen zorgen over de "scope" of de "funding". Het is leuk om te speculeren, maar we hebben er geen drol aan. Ik verwacht dat alles op rolletjes loopt zoals wordt verwacht (dus ja, er gaan voldoende dingen mis, maar ook voldoende dingen goed). Mensen willen dit spel gewoon snel, dus dan komen de kleine ettertjes in veel mensen boven.

GIMME GIMME >:)
Mensen die 3 jaar geleden een pledge hebben gedaan, kan ik me enigszins inkomen dat het lang duurt. Maar goed, een goed spel bouw je niet in 2-3 jaar. Zeker niet, zo groot als CIG in gedachte heeft.

Edit: Was eigenlijk van plan om volgend jaar m'n PC eens te upgraden.. maar Intel gooit roet in het eten, dus zal ik maar wachten tot 2017 op de Cannonlake.. Genoeg tijd om geld opzij te leggen en te wachten op de PU. :9

Kaby Lake 2H 2016 (*refresh Skylake)
Cannonlake 2H 2017

[ Voor 27% gewijzigd door DutchWalnut op 17-07-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Afgezien van het feit dat je 3 jaar geleden nog geen eens een pledge hebt kunnen doen, laat staan dat CIG al 4 jaar aan het ontwikkelen is (volgens claim van Derek 'Not so' Smart), is praktisch niets van wat gemeld is relevant of correct voor de ontwikkeling van Star Citizen.

Zoals aangegeven, is er meer dan genoeg ervaring. Waar Smart af geeft op het 'in dienst stellen van broer en vrouw', heeft Erin Roberts zijn waarde al decennia geleden getoond en is Erin zeker de juiste persoon op de juiste plek. Hij heeft tot nog toe meer voor elkaar gekregen dan Smart in Smarts hele carriere bij elkaar. Dat Sandi Gardiner de vrouw zou zijn van Chris Roberts, zou ik graag bewezen zien worden door Smart.

Of het budget toereikend is? Als we bedenken dat CIG veel minder overhead heeft dan de 'standaard' studio's met publishers, dan kunnen ze met hetzelfde geld veel meer doen. Roberts had het tijdens de orginele crowdfunding over 5 keer zoveel voor een dollar. Dat zal ondertussen door de omvang wel gedaald zijn, maar het zou me niet verbazen als ze nog altijd 2 keer zoveel uit een dollar kunnen halen dan een 'normale' studio. Bovendien hoeven ze niets terug te betalen aan investeerders, wat heel erg veel scheelt.

Al met al is en blijft Derek 'Not So' Smart vooral een flapdrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:35:
[...]

Mensen die 3 jaar geleden een pledge hebben gedaan, kan ik me enigszins inkomen dat het lang duurt. Maar goed, een goed spel bouw je niet in 2-3 jaar. Zeker niet, zo groot als CIG in gedachte heeft.

Edit: Was eigenlijk van plan om volgend jaar m'n PC eens te upgraden.. maar Intel gooit roet in het eten, dus zal ik maar wachten tot 2017 op de Cannonlake.. Genoeg tijd om geld opzij te leggen en te wachten op de PU. :9

Kaby Lake 2H 2016 (*refresh Skylake)
Cannonlake 2H 2017
Voot mij is dit ook een reden om aankoop van een nieuwe PC verder uit te stellen. (Naast een autoreparatie waar je makkelijk een ultra-high end render/gaming bak voor koopt... :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:34:
[...]

Voot mij is dit ook een reden om aankoop van een nieuwe PC verder uit te stellen. (Naast een autoreparatie waar je makkelijk een ultra-high end render/gaming bak voor koopt... :'( )
haha probeer 2 kinderen... da's pas veel geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:59:
[...]

Ja, ik verwacht er 1 binnen nu en een week. :) Ik zal het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:02:
[...]

Geld vind ik nog meevallen tot nu toe, maar tijd maken voor games daarentegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oke 1.1.5 gaat een gigantische update zijn qua 64 bit :D want dat is geimplementeerd. Ben momenteel de RTV notes nog wat aan het compressen.. Maar het ziet er allemaal heel leuk uit wat ze noemen.

En 16 spelers in AC :D

Dit willen ze vandaag/morgen nog releasen:
  • Chris’s Letter/Ben for the Chairman,
  • Star Marine update,
  • Jump Point,
  • Ship Status Update,
  • 1.1.5 hopefully
CIG communiceert niet met z'n backers 8)7

EU…
EU tax mess at the start of the year really put them back because it took a lot of work.

Nieuw Concept:
  • Next concept will be the Endeavor, has modular pods for different purposes, deciding which pods will come with it
  • Endeavor is about 200 meters.
  • Hope-class is going to be the same ship chassis as the Endeavor. They have built the base already, very MISC-styled, has an attachment grid for different pods.
  • Hope-class has recovery rooms, operating theatre, and ambulance bay
  • Endeavor Science setups: Observatory, Zoology/Biology Lab, Plant Labs. Lots more cool ideas. Can mix and match depending on what your science dream is.
  • Vanguard variants are being concepted by Gurmukh Bhasin. You will see more about this with Lisa and Gurmukh on an upcoming Ship Shape.
.

Alles Merlin Gerelateerd
  • The Merlin has the new damage tech, new ships like Connie and Freelancer are being built with the new damage tech in mind.
  • Scythe, Merlin, GIM, new launcher… all in 1.1.5.
  • If you have an Idris you will get a loaner Merlin.
  • Ships that come with a permanent Merlin: Constellation Aquila, Constellation Andromeda
  • Ships that come with a loaner Merlin: Constellation Phoenix (Archimedes), 890 JUMP (85X), Carrack (untitled Scout), Idris (Argo)
  • Snub fighters/scout craft will not get quantum drive or jump drive.
  • Merlin doesn’t use the cradle anymore.
  • It’s the parent ship that installs the docking hardware. That sort of stuff will be available in the finished game to install on your ships.
  • Until today plan had been that only newly purchased Merlins would appear in hangar due to a technical issue. Turbulent may have fixed the issue, TBA.
  • Merlin has a little bit more fuel than an M50, but it doesn’t recharge. Once you are out of boost, it’s gone. You will still have the normal propulsion, though.
  • [Will the Merlin borrow the Connie’s radar?] That was the plan but through some component resizing they got to the point where the Merlin fits a light size radar in itself. Won’t be tethered to Connie’s radar system now. Light radar will not be as effective as a full radar.
  • Herald is next up after the Merlin and Scythe.
Gamescom
  • No SQ42 trailer at GamesCom. There will be in the future but not at GamesCom.
  • No FPS in GamesCom presentation.
  • 64 bit conversion is in and done, you will see the large world maps at GamesCom.
  • Whole team is “absolutely killing it” getting the GamesCom demo together.
1.1.5
  • 1.1.5 is going to be madness (tons of balance changes).
  • Once PTU is out, will be able to do more work on balance.
  • Once the new damage system is out… it is a complete revamp of every weapon and component. At that point it will be much easier to lock down balance.
  • 2.5 hours in 350R to fly across current large world map. Just going to get bigger. Thousands of km now, will be millions of km in future.
  • If the PTU is not for you, eyeing next week for 1.1.5 Live.
  • Doubling the player capacity, going from 8 to 16 in AC, thanks to tech advancements made by the German team.
  • Changes coming to boost, boost consumption will be going way up. Will need to be used tactically now. No ship has infinite boost anymore and if it does it’s a bug and Calix wants to hear about it. Most have 5-15 seconds of boost when full, 30-50 seconds to recover from empty, more about finding the right moment to boost.
  • Fingers crossed on 1.1.5 PTU – Looking good. Build made successfully. QA is testing it to make sure it actually works. If they give thumbs up, it will be on PTU tonight. If something goes wrong, it will be Monday.
  • Pirate Swarm is still in the works, saw the backer-created one, will use feedback from that one to make the official one better.
  • Unsure if racing will work with 16 players, they’ll try to figure that out. If not in 1.1.5, then soon.
Squadron 42
  • Before Erin left last week, they gathered the entire team in front of a 4K screen by Chris’ office and showed all the stuff that the other teams have been working on. There was constant applause. 4 videos, showing lots of stuff including the work in progress from Squadron 42.
  • Co-op for SQ42 will be historical missions you co-cop together but won’t drop in and out of the narrative. This was mentioned previously by Erin Roberts on RtV.
  • GOST – Game Object State, allows them to use portions of animations and blend them together so they need to create much fewer animations (for example they don’t have to create a new animation for every seat in every ship)
  • Physical based damage is very close, definitely coming this year (that’s what the question asked)
  • Sneak peek was SQ42 stuff, a hospital room from the MacArthur Naval Hospital in the Kilian system. Hospital systems used here will also be used on the Hope-class hospital class ship, which Ben was working on design for this week. Talked about triaging, recovery rooms and operating rooms, ambulance bay.
Organisaties
  • Orgs 2.0 still in the pipeline, they have other things with greater priority
  • 2 delayers: Other webwork like REC, AC tie-ins.
  • Now looking at a situation where the org stuff actually ties into the game, the Social Module needs to work with Org 2.0
  • Org-specific blogs and forums will be sooner than the rest of the stuff because it doesn’t directly tie into the game.
Overigg
  • James was working on the ship schedule this week. Will be posted on the forums today! Something more fancy eventually. 97 different ships on it.
  • Biggest bottleneck in the ship pipeline is artists! They have around 35 open positions for artists.
  • The Retaliator will use the same tech – 16 different chunks you can use to create your Dream Retaliator.
  • AtV next week will have Constellation revamp which has been worked on for the past 6 months or so on and off.
  • Modularity system goes for all ships going forward.

[ Voor 127% gewijzigd door Case_C op 17-07-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Bornhald schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:59:

Lol...QFT!!!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Eindelijk de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Vingers gekruist voor een update naar 1.1.5 vannacht.

Edit: Weet je wat pas erg is? Dat ik er nu pas achter kom dat Revell & York Hangar een tweede verdieping heeft.... |:(

[ Voor 25% gewijzigd door DutchWalnut op 17-07-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Cygnitr0n schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:05:
[...]

Vingers gekruist voor een update naar 1.1.5 vannacht.

Edit: Weet je wat pas erg is? Dat ik er nu pas achter kom dat Revell & York Hangar een tweede verdieping heeft.... |:(
haha dat is erg. Ik bezoek de tweede verdieping altijd voor mijn flair items :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fisher schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:16:
[...]

haha dat is erg. Ik bezoek de tweede verdieping altijd voor mijn flair items :*)
Ik was altijd de flair items kwijt.... :X omfg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Cygnitr0n schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:18:
[...]

Ik was altijd de flair items kwijt.... :X omfg.
Ik zal je blij maken. Ik kwam er pas achter zodra ik in de hangar kom de deur achter mij ook open kan. Staan nu 2 flair items daar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fisher schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:22:
[...]

Ik zal je blij maken. Ik kwam er pas achter zodra ik in de hangar kom de deur achter mij ook open kan. Staan nu 2 flair items daar. :+
Dat verzacht nog enigszins het leed. :) Wist ik veel dat je daarvoor naar de overkant moest en daar in de lift te stappen. Kwam er net achter dankzij GreyheadedGamer filmpje... dacht eerst dat het een deel van de Hangar was die hij zelf gemod had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Cygnitr0n schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:25:
[...]

Dat verzacht nog enigszins het leed. :) Wist ik veel dat je daarvoor naar de overkant moest en daar in de lift te stappen. Kwam er net achter dankzij GreyheadedGamer filmpje... dacht eerst dat het een deel van de Hangar was die hij zelf gemod had :+
Gelukkig met Gamescom komt er eindelijk iets in mijn vitrine kast. I >:)Hij maakt goede vidoes GHG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:08:
Oke 1.1.5 gaat een gigantische update zijn qua 64 bit :D want dat is geimplementeerd. Ben momenteel de RTV notes nog wat aan het compressen.. Maar het ziet er allemaal heel leuk uit wat ze noemen.
Yup yup. :)

Ben benieuwd met Wwise.
Wil mijn surround opstelling wel weer eens goed testen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:02:
[...]

alvast gefeliciteerd, ik kan je beloven dat het al de moeite waard is, en tegen de tijd dat je weer tijd hebt om te gamen in sq42 uit :+ dus dubbel gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Voor de liefhebber die graag de status van alle schepen wil zien is er nu een RSI forum thread waarin dit wordt bijgehouden:

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/272231

Pagina: 1 ... 67 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.